Jump to content
Shipfriends

BlueStarLeros

eMembers
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About BlueStarLeros

  • Birthday 07/31/1999

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Χιος - Καλλιθεα , Αθηνα

Recent Profile Visitors

401 profile views
  1. Για τα ταχύπλοα που λες , όλα πια έχουν αντικατασταθεί από τη seajet, κανέναν επιβάτη δεν επηρεάζει που δε θα είναι για τις ημέρες του Πάσχα τα highspeed ... Όσο για το πρόγραμμα των συμβατικών μια από τα ίδια είναι όπως κάθε χρονιά , με τη διαφορά ότι υπάρχει το Μύκονος στις γραμμές των Κυκλάδων (εννοώ ΣΤΜ , της Πάρου τα έκτακτα και του μεγάλου bs και του Διαγόρα) . Από θέμα οργανώσεις που λες το πρόγραμμα του Μύκονος είναι κακό ,ένα πλοίο που μπορεί να πάει πιο γρήγορα , το βάζουν να πηγαίνει με 22 κόμβους στο έκτακτο για τη Πάρο και μετά στο πρωινό για ΣΤΜ να καθυστερεί και 2 ώρες να αναχωρήσει. Θα προτιμούσα τις 2 με 3 εβδομάδες τις αυξημένης κίνησης να έβαζαν 3 πλοία για Κυκλάδες (Delos για ΠΝΣ πρωινό, Naxos Παροναξίας και μικρών Κυκλάδων απογευματινό και Patmos ΠΝΙΣ βραδυνό)έτσι ούτε πολλές καθυστερήσεις ούτε έκτακτα πολλά και μεγαλύτερη διάθεση θέσεων για τα νησιά. Τα highspeed καλά έκανε και δε τα έβαλε , λόγου κόστους πετρελαίου καλό είναι τα βάζει στη high season για πιο σίγουρα κέρδη
  2. Δυστυχώς μετά από τόσα έργα στο λιμάνι της Ρόδο , ενα από τα μεγάλο νησιά της χώρας, που συμβάλει αρκετά στο ΑΕΠ της χώρας με τον τουρισμό που έχει κάθε χρόνο, στη κατηγορία των μεγάλων νησιών έχει -ισως- το χειρότερο λιμάνι στο θέμα του καιρού... Τόσα χρόνια θα μπορούσαν να είχαν βρει ένα ακόμα μέρος να έφτιαχναν λιμάνι ώστε είτε με τον ένα καιρό είτε με τον άλλο καιρό να μπορούσε να δέσει το κάθε πλοίο και να μην ταλαιπωρούνται ούτε οι επιβάτες ούτε τα πληρώματα
  3. δύστυχος αυτός ο τύπος πλοίων έχει παρέλθει , τώρα το ζητούμενο είναι να έχει μεγάλο capacity στο γκαράζ (Ι & ΙΙ) , οι επιβάτες δεν προτιμούν τα πλοία για να πάνε Ιταλία ή Ελλάδα άλλα τα αεροπλάνα , έτσι , τόσο μεγάλο χώρος επιβατών δε χρειάζεται... . Δύστυχος αυτή την αλλαγή την είδε πρώτος ο μπάρμπα Μανόλης και τώρα πια με το ζόρι υπάρχουν δυο (σε μια) ελληνικές εταιρίες στη Πάτρα .
  4. Από την ώρα που δεν έχει αποσυρθεί ο Πήγασος από τη γραμμή και παραμένει μέχρι τέλος σεζον (διότι συζητιόταν) και από τις 15 μερες που δε θα πάει ο Διαγόρας θα πηγαίνει το Μύκονος μια φορά την εβδομάδα ... Πώς το εννοεί ότι αφήνει η Attica τον άγιο Ευστρατίο... ???
  5. Το superferry II είναι το πλοίο που έχει χρησιμοποιηθεί και στο εξωτερικό και μας ήρθε και ταξιδεύει σχεδόν όπως ήταν (με λιγότερες αλλαγές στην εξωτερική εμφανηση σε σχεση με τα υπόλοιπα προς ψήφιση)... Άρα superferry II !!!!
  6. Είσαι στη Χίο ή στη Μυτιλήνη για να δεις τι αέρα έχει? Δε γίνετε να βγάζουμε πλοία ή πληρώματα άχρηστα και ποιοι είμαστε για να το κάνουμε? Το ξέρεις ότι με μηχανάκι από το αεροδρόμιο για τη πόλη της Χίου (νότια προς βόρεια) όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με δυνατό βοριά δε μπορεί το μηχανάκι να προχωρήσει εάν δε σκύψεις λιγάκι? Πόσο μάλλον ένα πλοίο με μεγάλη πλευρική επιφάνεια να κάνει μανούβρα με βοριά είτε στο λιμάνι της Χίου ή της Μυτιλήνης
  7. Καποιος που θέλει να παει στη Σέριφο, στη Σίφνο ή στη Μήλο δεν τον ενδιαφέρει αν το καράβι του , θα προσεγγίσει μετά και τα υπόλοιπα νησιά μέχρι τη Σαντορίνη. Ωστόσο, το πρόβλημα το εχουν (σχεδόν μόνιμα) η Κίμωλος , η Σίκινος , η Φολέγανδρος διότι χρειάζεται να περάσουν ώρες μετά τις προσεγγίσεις των νησιών των δυτικών Κυκλάδων μεγαλονοντας έτσι το ταξίδι τους από και προς τον Πειραιά. Όσο για τα ταχύπλοα - μόνιμα- το speedrunner θα είναι (δε ξέρω για κάποιο άλλο ταχύπλοο κατά το Πάσχα) , έτσι οι επισκέπτες θα έχουν να επιλέξουν είτε το αργο το συμβατικό είτε το ταχύπλοο. Ο μόνος μονόδρομος εδώ και πολλά χρόνια είναι αν θέλουν να επιλέξουν το ακριβότερο από το συμβατικό για πιο γρήγορα ή πιο φθηνά και πιο αργά...
  8. Όλα τα δρομολόγια πλοίων της Attica group (χωρίς της AML φυσικά) είναι στο σύστημα κρατήσεων της blue star/ Attica group. Αν πατήσεις από Πειραιά προς ένα προορισμό θα σου βγάλει ημερομηνίες και ώρες αναχωρήσεων και αφηξεων, από δίπλα έχει ένα I (info) , πάτησε το και θα δεις όλο το δρομολόγιο της ημέρας εκείνης που θα εμπεριέχει και το προορισμό που θα έχεις ζητήσει και από κάτω θα έχει τιμές των εισητηρίων για τον προορισμό που ζήτησες . Δεν έχει καμία ουσία αν το το Διαγόρας θα ταξιδευει με λογότυπο της Hellenic ή χωρις, και ούτε αν είναι τα δρομολόγια είναι αναρτημένα στο site της Hellenic ή στο site της blue star γιατί πολύ απλά ολα είναι στο σύστημα κρατήσεων της blue star / Attica group.
  9. Πιστεύω ότι η αύξηση τιμών που επιβάλει στα δρομολόγια της είναι για να είναι ασφαλής σε μια επάνοδο των τιμών των καυσίμων, να είναι λίγο πιο άνετη στα δρομολόγια που δεν έχει μεγάλη κίνηση ( πχ ΒΑ Αιγαίο) και όλα αυτά για να μαζέψει χρήματα για να βάλει τα scrubbers με όσο το δυνατόν μικρότερο δάνειο γίνετε (αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει το 100% του ποσού που χρειάζεται)
  10. Πείτε αλεύρι , αύξηση τιμών των εισιτηρίων μας γυρεύει... κατά 1,5 ευρό (είδα μόνο τις οικονομικες) και ξεκινάει η πρώτη φουρνιά με Κυκλάδες και ΒΑ Αιγαίο από 25/4 και από 1/6 τα Δωδεκάνησα
  11. Δεν πιστεύω ότι είναι θέμα κόμπλεξ άλλα κατά πόσο ένας οργανισμός (είτε λέγετε ΠΝ είτε εταιρία ) έχει αντιπαλότητες ή ανταγωνισμό . Το Υπ. Αμύνης δημιουργεί προπαγάνδα για την μεγάλη και ακαταμάχητη δύναμη σε όλα τα επιτελεία του προς τους αντιπάλους του( πχ τουρκιά) , δεν νομίζω να θέλει να δείξει πως ξεκόλλησαν ένα σκάφος του ΠΝ που έπεσαι πάνω σε μια σκόπελο γιατί πολύ άπλα δεν έχουμε την ίδια δύναμη με την Σουηδία... Το ίδιο συμβαίνει και για την κάθε πάσι φύσεως blue star η οποία προσπαθεί να βγαίνει κερδισμένη από τον ανταγωνισμό με την αντίπαλη εταιρία (όσες έχουν μείνει). Η Σουηδία , η Νορβηγία λίγο να σκάψεις σε ένα βουνό θα ανακαλύψεις αποθήκες πυρομαχικών με τις ευλογίες του ΝΑΤΟ , δεν τους απασχολεί αν θα υπάρχουν κάμερες για να δείξουν τη ζημιά που υπεστει το πλοίο τους γιατί ξέρουν ότι έχουν άλλα 100 σαν αυτό , έχουν ένα βαρύ κύρος που δεν κλονίζετε από ένα σκάφος που προσάραξε ή βυθίστηκε , σε αντίθεση με εμάς εδώ που αν γίνει κάτι τέτοιο μπορεί να καταρρεύσει μια ολόκληρη εταιρία ή μια κυβέρνηση στην εσχάτη των περιπτώσεων να αυτοκτονήσει ένα μεγάλο κεφαλή από ένα κεντρικό κτίριο ενός μεγάλου λιμανιού της χωράς και όλα αυτά τα ατυχήματα χωρίς να αναφερθώ σε τραυματισμούς ή απώλειες ζωών Δεν είναι όλα όμοια
  12. Όταν το διάβασα έσκασα στα γέλια... οι Χιώτες όταν είδαν ότι έκανε 9 το Διαγόρα το Πειραιά Χίο τρελάθηκαν... τωρα τι; θα τους αρέσει που θα κάνει 12 ώρες και να πηγαίνει μέσο Λαμίας 😂 (Μυτιλήνης) ; Τόσα χρόνια είναι καθιερωμένο αυτό το δρομολόγιο τώρα κατάλαβαν ότι δε τους αρέσει το δρομολόγιο; Αντι να λενε δόξα τω Θεό που έχουν κάθε μέρα δρομολόγια για/από Πειραιά κάθονται και τρώγονται με τα ρούχα τους...
  13. Δεν νομίζω να έρθει μέσα Απριλίου , διότι από 1/4 θα κάνει την γραμμή του Νήσος Μύκονος μέχρι την 6/5 , κάπου στο facebook είχα διαβάσει ότι θα μας έρθει τέλη Μαρτίου . Πριν έρθει Ελλάδα θα περάσει λίγο από AML
×
×
  • Create New...