Jump to content
Shipfriends

BlueStarLeros

eMembers
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

About BlueStarLeros

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Χιος - Καλλιθεα , Αθηνα

Recent Profile Visitors

481 profile views
  1. Δε θα το έλεγα , στις 2/6 που ταξίδεψα από Πειραιά για Μεστά με το Ρόδος κατέβασε μερικά φορτηγά . Δε ξέρω αν έχει λεχθεί στο φόρουμ, αλλά μέσα στο πλοίο ζήτησαν από τους επιβάτες που είχαν προορισμό το λιμενα των Μεστών και θα ήθελαν να μεταφερθούν με λεωφορείο στη πόλη της Χίου , να το δηλώσουν στη ρεσεψιόν ώστε να μαζέψουν το σύνολο των επιβατών που ήθελαν λεωφορείο, και να το δηλώσει το πλοίο στα ΚΤΕΛ Χίου. Έτσι και έγινε, ήρθαν δύο λεωφορεία. Ξεκινήσαμε από τα Μεστά 3:40 (μέχρι να μπούμε και να πληρώσουμε έφυγε η ώρα) φθάσαμε στη πόλη στις 4:40. Θα πει κανείς ότι ήταν κάτι μεμονωμένο, και τα δύο λεωφορεία μαζί ξεκινήσαν μαζί έφθασαν άρα δεν είναι κάτι σπάνιο, έτσι γίνεται.. Καταλαβαίνετε φθάσαμε στη πόλη την ίδια ώρα που θα έφθανε το πλοίο στο λιμάνι της Χίου. Στην ουσία δεν υπάρχει κάποιο σημαντικό όφελος στον επιβάτη ως προς την ώρα (εξαίρεση οι επιβάτες που ζουν στη νότια Χίο), αλλά και ως προς την τιμη που πέρα από το πλοίο πληρώνεις και το ΚΤΕΛ, να μην αναφερθώ σε ταξί που θες σχεδόν 40 με 50 ευρώ για να σε.παει Χίο Πιο το όφελος της εταιρείας με τη προσέγγιση στα Μεστά; διότι οι αποστάσεις μέχρι τη Μυτιλήνη είναι ιδια σχεδόν είτε μέσο Χίου είτε μέσο Μεστών, άρα τα ίδια θα κάψει μέχρι τη Μυτιλήνη..
  2. Εδώ μπορείτε να δείτε την άφιξη του Νήσος Χίος στο λιμένα των Μεστών .
  3. Από ότι αναφέρουν της Χίου τα τοπικά μέσα , στο λιμένα των Μεστών αποβίβασε γύρω στους 100 επιβάτες και 25 ιχ. Δεν υπήρξε αναφορά για αποβίβαση φορτηγών
  4. Από Αττική για Χίο (για τον Πήγασο) σχεδόν μικρό (το κέρδος) αλλά η ένωση και πιο γρήγορη προσέγγιση με Αγ. Ευστράτιο, Λήμνο και Καβάλας μπορεί να είναι ο λόγος υπάρξεως αυτής της γραμμής!
  5. Μπορείτε να πείτε τι φύσεως πρόβλημα έχει ο Διαγόρας και δε μπορεί να κάνει τι γραμμή που ήταν προγραμματισμένο να κάνει και κάνει της Χίου Μυτιλήνη ;
  6. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο , στα μεγάλα τα blue star για Δωδεκάνησα γεμιζουν το γκαράζ από αυτοκίνητα και καροτσες σε απόσταση αναπνοής από τον καταπέλτη, για κάποιο άλλο λόγο έχει χώρο μπροστά στο καταπέλτη του Πάτμος στο απογευματινό, όχι για τους επιβάτες..
  7. Είπατε ότι βγήκε άσπρο στις μπάντες μετα τον δεξαμενισμό του ,ενώ στη πραγματικότητα είχε βγεί όπως ήταν , τώρα αλλάζει χρώματα !
  8. Χρόνια πολλά , καλή ανάσταση , το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως να δώσει δύναμη στους ναυτικούς που ταξιδεύουν αν τον κόσμο!
  9. Για τα ταχύπλοα που λες , όλα πια έχουν αντικατασταθεί από τη seajet, κανέναν επιβάτη δεν επηρεάζει που δε θα είναι για τις ημέρες του Πάσχα τα highspeed ... Όσο για το πρόγραμμα των συμβατικών μια από τα ίδια είναι όπως κάθε χρονιά , με τη διαφορά ότι υπάρχει το Μύκονος στις γραμμές των Κυκλάδων (εννοώ ΣΤΜ , της Πάρου τα έκτακτα και του μεγάλου bs και του Διαγόρα) . Από θέμα οργανώσεις που λες το πρόγραμμα του Μύκονος είναι κακό ,ένα πλοίο που μπορεί να πάει πιο γρήγορα , το βάζουν να πηγαίνει με 22 κόμβους στο έκτακτο για τη Πάρο και μετά στο πρωινό για ΣΤΜ να καθυστερεί και 2 ώρες να αναχωρήσει. Θα προτιμούσα τις 2 με 3 εβδομάδες τις αυξημένης κίνησης να έβαζαν 3 πλοία για Κυκλάδες (Delos για ΠΝΣ πρωινό, Naxos Παροναξίας και μικρών Κυκλάδων απογευματινό και Patmos ΠΝΙΣ βραδυνό)έτσι ούτε πολλές καθυστερήσεις ούτε έκτακτα πολλά και μεγαλύτερη διάθεση θέσεων για τα νησιά. Τα highspeed καλά έκανε και δε τα έβαλε , λόγου κόστους πετρελαίου καλό είναι τα βάζει στη high season για πιο σίγουρα κέρδη
  10. Δυστυχώς μετά από τόσα έργα στο λιμάνι της Ρόδο , ενα από τα μεγάλο νησιά της χώρας, που συμβάλει αρκετά στο ΑΕΠ της χώρας με τον τουρισμό που έχει κάθε χρόνο, στη κατηγορία των μεγάλων νησιών έχει -ισως- το χειρότερο λιμάνι στο θέμα του καιρού... Τόσα χρόνια θα μπορούσαν να είχαν βρει ένα ακόμα μέρος να έφτιαχναν λιμάνι ώστε είτε με τον ένα καιρό είτε με τον άλλο καιρό να μπορούσε να δέσει το κάθε πλοίο και να μην ταλαιπωρούνται ούτε οι επιβάτες ούτε τα πληρώματα
  11. δύστυχος αυτός ο τύπος πλοίων έχει παρέλθει , τώρα το ζητούμενο είναι να έχει μεγάλο capacity στο γκαράζ (Ι & ΙΙ) , οι επιβάτες δεν προτιμούν τα πλοία για να πάνε Ιταλία ή Ελλάδα άλλα τα αεροπλάνα , έτσι , τόσο μεγάλο χώρος επιβατών δε χρειάζεται... . Δύστυχος αυτή την αλλαγή την είδε πρώτος ο μπάρμπα Μανόλης και τώρα πια με το ζόρι υπάρχουν δυο (σε μια) ελληνικές εταιρίες στη Πάτρα .
  12. Από την ώρα που δεν έχει αποσυρθεί ο Πήγασος από τη γραμμή και παραμένει μέχρι τέλος σεζον (διότι συζητιόταν) και από τις 15 μερες που δε θα πάει ο Διαγόρας θα πηγαίνει το Μύκονος μια φορά την εβδομάδα ... Πώς το εννοεί ότι αφήνει η Attica τον άγιο Ευστρατίο... ???
×
×
  • Create New...