Jump to content
Shipfriends

BlueStarLeros

eMembers
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

About BlueStarLeros

  • Birthday 07/31/1999

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Λ' Ερως

Recent Profile Visitors

787 profile views
  1. Μονό για τη Σαντορίνη έχει γίνει τώρα τελευταία πολλές ώρες ( λόγο του ίου ) ; Για τα Δωδεκάνησα δεν έχει γίνει και αυτό πολύωρο; όταν για την λερό κάναμε 9 ώρες , τώρα το κάνουμε 11. Άλλα αυτό δικαιολογείτε , όπως και για όλα τα άλλα δρομολόγια δικαιολογείτε , είτε επειδή έχει μείωση προσεγγίσεις είτε έχει μεγαλώσει οι ώρες ταξιδιού. Όλα αυτά είναι προσωρινά , άρα δεν είναι συγκρίσιμες οι περιπτώσεις του Δήλος με του Ολύμπου. Γιατί δεν κάνεις την ίδια σύγκριση σε κανονικές συνθήκες για την Σαντορίνη με Δήλος και τα μεγάλα blue star με τον Όλυμπο ;
  2. Χριστός Ανέστη υγειά και ευτυχία στις οικογένειες σας . Το λαμπρό μήνυμα της αναστάσεως να δίνει δύναμη στους ναυτικούς μας που βρίσκονται ανά την υφήλιο και στους γιατρούς που πασχίζουν να βοηθάνε τους ανθρώπους να μένουν στη ζωή έως και την ίαση τους από τον ιό Χρονιά Πολλά !!!
  3. Πιο πολύ για εφιάλτης μου ακούγετε παρά... για πρωταπριλιάτικο αστείο
  4. Στο Δήλος ανακοίνωσαν οτι δε θα αναχωρήσει στις 10 όπως είχαν πει λόγο ότι συνεχίζεται το απαγορευτικό, το θέμα είναι ότι γίνεται ένα πανικός διότι κανείς δε ξέρει από το πλοίο μέσα τι ώρα θα αναχωρήσει ακριβώς, λένε είτε για 12:00 είτε 15:00, το πλοίο μέχρι τώρα φορτώνει με χαμηλό ρυθμό, αλλά δε παύει να έχει δημιουργηθεί αναστάτωση
  5. Αν καταλάβα καλά, ας έχουμε το μονοπώλιο στη γραμμή αν είναι να έχουμε μεταφορικό ισοδύναμο??
  6. Τώρα είναι κερδισμένη η Κρήτη, αλλά η ΑΝΕΚ και γενικότερα η κοινοπραξία δε ξέρω κατά πόσο είναι κερδισμένοι με τη παρούσα κατάσταση και τον εν λόγω ανταγωνισμό . Και εχοντας αυτό σαν παρατήρηση δε ξέρω στο μέλλον οι Κρητικοί και οι επισκέπτες του νησιού κατά πόσο θα συνεχίσουν να βγαίνουν κερδισμένοι...
  7. Έχεις απόλυτο δίκιο, αυτό είναι που χρειάζεται ένα νησί σε τόσο κομβικό σημείο! Αλλά στην Ελλάδα ήμαστε! Στη χώρα του ένα βήμα μπρος και τρία πίσω, όπου μας αρέσει να δίνουμε λεφτά για ψιλού πήδημα σε τέτοια εγχειρήματα , είναι το περισσότερο που θα μπορούσαν να αποφασίσουν!!
  8. Θα βγω εκτός θέματος, αλλά θα διαφωνήσω, και να δώσουμε τα λεφτά εκεί που λες ,θα έρθει η στιγμή που θα γίνει κάτι σαν τα Ίμια,και στο τέλος θα ευχαριστούμε και θα φιλάμε τη δεξιά των Αμερικανών που δεν άλλαξε χρώμα το γκρι στο Αιγαίο , άρα μια η άλλη
  9. Δεν είναι λίγο αυτό! από το να δίνουν γραμμές Θεσσαλονίκη Σποράδες, προτιμωτερο να δίνει λεφτά στην εξασφάλιση της καλύτερης ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού που είναι στο μάτι του κυκλώνα στη γεωπολιτική σκακιέρα, με σκοπό την ενδυνάμωση της θέσεως μας.
  10. Διαγόρας, παρότι οι Χίοτες και Μυτιληνιοί δε παίζει να το συμπαθούν,εγώ θεωρώ ότι έχει κουμπώσει τέλεια στη γραμμή BS Delos = Αξιοπιστία στη γραμμή του χειμώνα καλοκαίρι Superfast xi ....έτσι απλά, χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο
  11. Πιστεύω πως για μια ακόμα χρονιά η Fast Ferries έκανε προσεκτικά βήματα χωρίς βιαστικές αποφάσεις και γρηγορο-δουλειες Η επόμενη που θα πρότεινα είναι η levante διότι ανοίγει φτερά , δε μένει μόνο στο κομμάτι του Ιονίου αλλά αναπτύσσετε . Attica , διότι χωρίς μπαμπάδες ή θείους από την Ευρώπη ή την Αμερική κατάφερε να βρει τα χρήματα για να συμμορφωθεί και με τους νέους κανονισμούς αλλά και να μαζέψει και το νοικοκυριό της, χωρίς κανένα γερό πορτοφόλι, στο εν Ελλάδι! Και τέλος τον όμιλο Grimaldiακι, γιατι βάζει γερά το χέρι στη τσέπη για την ανάπτυξη του στόλο του και για τις καινοτόμες τεχνολογίες (πέρα των scrabber) για τη μείωση των ρύπων που εκπέμπουν τα πλοία του Προσωπικά δε με νοιάζει αν είναι οι εταιρείες μονοπώλιο στην αγορά που δραστηριοποιούνται ή έχουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια ή βλάβες διότι αυτά κοιτάει ενας απλός επιβάτης που μπορεί να μπει μια φορά στο καράβι και ξανά μετά από ένα χρόνο, ουσία έχει τι κάνει για να γίνεται πιο δυνατή στους καιρούς και πως μακροπρόθεσμα θα μπορέσει να οφείλεται αυτή πιο πολύ και πόσο ο επιβάτης... προσωπική εκτίμηση!
  12. Είναι σίγουρο το 1520? Διότι με 651 άτομα το blue horizon είχε 102 ιχ . Και το festos με 1520 άτομα να είχε μόνο 92ιχ ... Δεν πρέπει να υπάρχει μια αναλογία με παραπάνω ιχ σε σχέση με το blue horizon ?
  13. Θα διαφωνήσω ,διότι η γραμμή αυτή μεταφέρει μια σταγόνα στον ωκεανό από φορτηγά. Αλλά πέρα τούτο , ενώνει την ασιατική Τουρκία -το τέρμα της Ασίας- με την Εγνατία σε 7-8 ώρες, οπου κάποιο φορτηγό που ξεκινά από τα βάθη της Τουρκίας θα του είναι πιο εύκολο και προσοδοφόρο (πιστεύω) να το μεταφέρει μέχρι τη Σμύρνη σχεδόν παρά να πάει μεσο της Πόλης.
  14. Για πες μας ποιες είναι οι σπασμωδικές κινήσεις, γιατί εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι έκανε το καλύτερο για να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τις Μινωικές γραμμές .
×
×
  • Create New...