Jump to content
Shipfriends

BlueStarLeros

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About BlueStarLeros

  • Birthday 07/31/1999

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Χιος - Καλλιθεα , Αθηνα

Recent Profile Visitors

271 profile views
  1. Νήσος Χίος Νήσος Μύκονος Αρτέμης Εξπρές Σκιάθος
  2. BlueStarLeros

    To ferry του 2018

    Santorini palace για τα νέα του σινιάλα Cruise ausonia ( ex. Superfast xii) για την αναχώρηση του το προτελευταίο original superfast Ελ. Βενιζέλος γιατί το πλοίο κατάφερε μέσο του συστήματος (και του πληρώματος) του να μην εξαπλωθεί η φωτιά και γιατί έγινε ντόρος ... Blue star delos γιατί καθημερινά κάνει καθημερινά πιστά το δρομολόγιο του έχοντας μεγάλη πληρότητα !!!
  3. Η αλήθεια ειναι οτι έχει ξεφύγει αρκετά το θέμα, χωρίς να υπάρχει καμία ανακοίνωση, βγάλαμε συμπέρασμα απο έναν δεξαμενισμο 2-3 ημερών και για 1 ώρα περίπου που κατά την διάρκεια του πλου του μείωσε στους 10 κόμβους . Υποστηρίζουν κάποιοι ότι είχε μικρό ρήγμα από πρόσκρουση... Αν συνέβαινε αυτό(έστω 1 μέτρο ρήγμα) θα είχε όλα τα πλωτά μέσα του λιμενικού από το νόμο Αττικής και και Κυκλάδων και τα ΜΜΕ (θυμηθείτε τη φωτιά του ελ. Βενιζέλος ). Δε γίνετε το λιμενικό Σώμα να το άφηνε στη τύχη του χωρίς ανακοίνωση 🤔...
  4. Ο έκτακτος δεξαμενισμος μπορεί να σημάνει και πιθανή πώληση τού;
  5. Για να βάλει ένα πλοίο με νορμάλ εισιτήριο θα πρέπει και τα λειτουργικά έξοδα να είναι νορμάλ . Ένα ταχύπλοο , που έγραφε ο Πολίτης, δε νομίζω ότι θα είχε ο προσιτό εισιτήριο ή αν έβαζε στη γραμμή ένα πλοίο όπως το aqua blue , μπορεί να ήταν πιο φθηνά από ο,τι να ταξιδεύεις με τα υπάρχον πλοία αλλά η ώρα ταξιδιού θα είναι κάτι παρόμοιο με το Διαγόρα. Επεισής πιστεύω, ότι όσο ήταν διαφορετικές εταιρίες (HSW / BSF) δεν υπάρχει ούτε Σνομπαρία, αλλά ούτε τοπικά συμφέροντα ,σε τόσο μεγάλο βαθμό όσο ηταν. Στο προηγούμενο post μου , δεν εννοούσα τόσο για το καλύτερο πλοιο όσο για την κίνηση που υπάρχει στα νησιά, και αυτό φαίνετε (πέρα απο την επιβατικη κίνηση) στα πλοία που τα εξυπηρετούν (τα νησιά) σε αντίθεση με γραμμές της ίδιας εταιρίας σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες
  6. Έχεις δίκαιο enas chiotis , αλλά αν δεν υπάρχει η κατάλληλη στήριξη από τις τοπικές κοινωνίες, πως μπορείς να περιμένεις πλοία άνετα και γρήγορα ; Καλό είναι να μπαίνουμε και στη θέση της επιχείρησης ...
  7. Ναι... ΗΠΑ και Attica και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο... Δε θέλω να σχολιάσω παραπάνω. Εγώ θα ήθελα να μάθω πως δικαιολόγησαν,μέσα στο πλοίο,(δηλ τι ανακοίνωσαν) για την καθυστέρηση του , στον Πειραιά ?? Βεβαια , Διάβασα στο fb ότι βρήκαν τυχαία κενό για δεξαμενισμο . Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο???
  8. Ξέρει κανείς πιο ήταν το πρόβλημα;
  9. Να τους προωθούσε σε άλλη ώρα αναχωρήσεις της ίδια μέρας , της ίδιας( πολύ δύσκολα) ή κάποια άλλης εταιρίας. Διότι δεν είναι τόσο το θεμα για τα εμπόρευμα που μεταφέρει αλλά οι επιβάτες που επέλεξαν αύριο να είναι στον προορισμό τους. Και βέβαια πρέπει να πάει για επισκευή
  10. Λόγο δυσμενών καιρικών συνθηκών! Δείτε εδώ !
  11. Όπως υπάρχει φοβία λόγο υψους στα αεροπλάνα από κάποιους ανθρώπους έτσι υπάρχει η ναυτίας στα καραβια από κάποιους άλλους ανθρώπους , αλλά με αυτό κανένας δημόσιος φορέας δεν ασχολείται, αλλού εναποθέτουν τη σκέψη τους... . Όσο για αυτή την γραμμή πιστεύω ότι θα ήταν κερδοφόρα όταν θα λειτουργούσε κατά τους θερινούς μήνες και με το κατάλληλο πλοιο. Το χειμώνα θα μπορούσαν να ειχαν τη βοήθεια των δύο κρατών να διεξάγονται 2 φορές την εβδομάδα δρομολόγια ώστε να μπορέσει να κρατηθεί ζωντανή η σύνδεση (Λεμεσό - Πειραιά) και χρόνο με το χρόνο να αυξάνετε η επιβατική κίνηση . Θα μπορούσε αυτή η γραμμή το καλοκαίρι να έκανε Κύπρο - Ρόδο , τόσο ως πιο μικρή διαδρομή από Πειραιά ή Κρήτη όσο και ότι η Ρόδος είναι τουριστικός προορισμός πολλών Κύπριων και παράλληλα να υπάρχει η δυνατότητα να προσεγγίσουν διάφορους προορισμούς εύκολα όπως Πειραιά, Σαντορίνη , Κώς , Σάμο , Κρήτη και αλλά (με βαση τα φετινά δρομολόγια).
  12. BlueStarLeros

    Προσφορές και εκπτώσεις

    Μπορεί να έχουν μειωθεί οι πρόσφορες που είχαν οι εταιρίες στο σύνολο τους , άλλα πιστεύω αυτό γίνετε για να μην υπάρξει μαζική αύξηση τιμών . Μπορεί να είναι 2 εταιρίες (2 σε 1) που καλύπτουν σχεδόν το 100% του αιγαίου άλλα μην ξεχνάτε το μεγάλο όγκων δανείων που έχουν( attica + hsw ) , την αυξημένη τιμή καύσιμου που υπάρχει στην αγορά σε σχέση με πέρσι , την επένδυση που πρέπει να κάνει στα πλοία της (scrubbers) τα όποια είναι πολυάριθμα και την οποία επένδυση αν δεν κάνει θα πρέπει να καταναλώνει πιο ακριβό καύσιμο. Τέλος όλα αυτά συνθέτουν ΄΄ το κερασάκι στην τούρτα ΄΄ το οποίο είναι τα οικονομικά αποτελέσματα. Κάτι ακόμα η εταιρία είναι προς πώληση ή ένα ποσοστό (τουλάχιστον) που σημαίνει ότι πρέπει να δείξει ο τωρινός ιδιοκτήτης στον υποψήφιο αγοραστή ότι η επιχείρηση δουλεύει άψογα και θα έχει κέρδος. Νομίζω ότι όλα αυτά δεν είναι λίγα . Εγώ αν ήμουν στη θέση τους θα προτιμούσα να αύξανα τη τιμή κατά 1 με 5 ευρό παραπάνω (εκτός των φορτηγών , και να άφηνα τις πρόσφορες ως έχουν) για 1 ή 2 χρονιά πάρα να έκανα μείωσης στις πρόσφορες .
  13. BlueStarLeros

    Blue Star Ferries

    Το έχει ξανακάνει. Γίνετε κάθε χρόνο στα χειμερινά δρομολόγια
  14. Μέχρι τώρα στο σύστημα κρατήσεων της Blue star και της hellenic δε έχουν βάλει δρομολόγια για Χίο και Μυτιλήνη. Γιατί τέτοια καθυστέρηση στην ανακοίνωση τους;
  15. Από τη Χίο φεύγουν πολλοί στρατιωτικοί και όντος στο σύστημα κρατήσεων φαίνετε ότι είναι γεμάτο το πλοίο. Το καλύτερο θα ήταν να βάλουν ένα ακόμα δρομολόγιο το Σάββατο , όπως κάνουν στα Δωδεκάνησα για Κώ και Ρόδο
×