Jump to content
Shipfriends

BlueStarLeros

eMembers
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

About BlueStarLeros

  • Birthday 07/31/1999

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Λ' Ερως

Recent Profile Visitors

692 profile views
  1. Πιο πολύ για εφιάλτης μου ακούγετε παρά... για πρωταπριλιάτικο αστείο
  2. Στο Δήλος ανακοίνωσαν οτι δε θα αναχωρήσει στις 10 όπως είχαν πει λόγο ότι συνεχίζεται το απαγορευτικό, το θέμα είναι ότι γίνεται ένα πανικός διότι κανείς δε ξέρει από το πλοίο μέσα τι ώρα θα αναχωρήσει ακριβώς, λένε είτε για 12:00 είτε 15:00, το πλοίο μέχρι τώρα φορτώνει με χαμηλό ρυθμό, αλλά δε παύει να έχει δημιουργηθεί αναστάτωση
  3. Αν καταλάβα καλά, ας έχουμε το μονοπώλιο στη γραμμή αν είναι να έχουμε μεταφορικό ισοδύναμο??
  4. Τώρα είναι κερδισμένη η Κρήτη, αλλά η ΑΝΕΚ και γενικότερα η κοινοπραξία δε ξέρω κατά πόσο είναι κερδισμένοι με τη παρούσα κατάσταση και τον εν λόγω ανταγωνισμό . Και εχοντας αυτό σαν παρατήρηση δε ξέρω στο μέλλον οι Κρητικοί και οι επισκέπτες του νησιού κατά πόσο θα συνεχίσουν να βγαίνουν κερδισμένοι...
  5. Έχεις απόλυτο δίκιο, αυτό είναι που χρειάζεται ένα νησί σε τόσο κομβικό σημείο! Αλλά στην Ελλάδα ήμαστε! Στη χώρα του ένα βήμα μπρος και τρία πίσω, όπου μας αρέσει να δίνουμε λεφτά για ψιλού πήδημα σε τέτοια εγχειρήματα , είναι το περισσότερο που θα μπορούσαν να αποφασίσουν!!
  6. Θα βγω εκτός θέματος, αλλά θα διαφωνήσω, και να δώσουμε τα λεφτά εκεί που λες ,θα έρθει η στιγμή που θα γίνει κάτι σαν τα Ίμια,και στο τέλος θα ευχαριστούμε και θα φιλάμε τη δεξιά των Αμερικανών που δεν άλλαξε χρώμα το γκρι στο Αιγαίο , άρα μια η άλλη
  7. Δεν είναι λίγο αυτό! από το να δίνουν γραμμές Θεσσαλονίκη Σποράδες, προτιμωτερο να δίνει λεφτά στην εξασφάλιση της καλύτερης ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού που είναι στο μάτι του κυκλώνα στη γεωπολιτική σκακιέρα, με σκοπό την ενδυνάμωση της θέσεως μας.
  8. Διαγόρας, παρότι οι Χίοτες και Μυτιληνιοί δε παίζει να το συμπαθούν,εγώ θεωρώ ότι έχει κουμπώσει τέλεια στη γραμμή BS Delos = Αξιοπιστία στη γραμμή του χειμώνα καλοκαίρι Superfast xi ....έτσι απλά, χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο
  9. Πιστεύω πως για μια ακόμα χρονιά η Fast Ferries έκανε προσεκτικά βήματα χωρίς βιαστικές αποφάσεις και γρηγορο-δουλειες Η επόμενη που θα πρότεινα είναι η levante διότι ανοίγει φτερά , δε μένει μόνο στο κομμάτι του Ιονίου αλλά αναπτύσσετε . Attica , διότι χωρίς μπαμπάδες ή θείους από την Ευρώπη ή την Αμερική κατάφερε να βρει τα χρήματα για να συμμορφωθεί και με τους νέους κανονισμούς αλλά και να μαζέψει και το νοικοκυριό της, χωρίς κανένα γερό πορτοφόλι, στο εν Ελλάδι! Και τέλος τον όμιλο Grimaldiακι, γιατι βάζει γερά το χέρι στη τσέπη για την ανάπτυξη του στόλο του και για τις καινοτόμες τεχνολογίες (πέρα των scrabber) για τη μείωση των ρύπων που εκπέμπουν τα πλοία του Προσωπικά δε με νοιάζει αν είναι οι εταιρείες μονοπώλιο στην αγορά που δραστηριοποιούνται ή έχουν καθυστερήσεις στα δρομολόγια ή βλάβες διότι αυτά κοιτάει ενας απλός επιβάτης που μπορεί να μπει μια φορά στο καράβι και ξανά μετά από ένα χρόνο, ουσία έχει τι κάνει για να γίνεται πιο δυνατή στους καιρούς και πως μακροπρόθεσμα θα μπορέσει να οφείλεται αυτή πιο πολύ και πόσο ο επιβάτης... προσωπική εκτίμηση!
  10. Είναι σίγουρο το 1520? Διότι με 651 άτομα το blue horizon είχε 102 ιχ . Και το festos με 1520 άτομα να είχε μόνο 92ιχ ... Δεν πρέπει να υπάρχει μια αναλογία με παραπάνω ιχ σε σχέση με το blue horizon ?
  11. Θα διαφωνήσω ,διότι η γραμμή αυτή μεταφέρει μια σταγόνα στον ωκεανό από φορτηγά. Αλλά πέρα τούτο , ενώνει την ασιατική Τουρκία -το τέρμα της Ασίας- με την Εγνατία σε 7-8 ώρες, οπου κάποιο φορτηγό που ξεκινά από τα βάθη της Τουρκίας θα του είναι πιο εύκολο και προσοδοφόρο (πιστεύω) να το μεταφέρει μέχρι τη Σμύρνη σχεδόν παρά να πάει μεσο της Πόλης.
  12. Για πες μας ποιες είναι οι σπασμωδικές κινήσεις, γιατί εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι έκανε το καλύτερο για να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τις Μινωικές γραμμές .
  13. Εμένα προσωπικά μου έκανε εντύπωση ότι για Σαντορίνη έχει σταθερά καθημερινά 2 μόνο συμβατικά (εκτός του σολομού και bs2 ) και όλα τα υπόλοιπα ταχύπλοα . Αυτή τη παρατήρηση την έκανα γιατί πρέπει να πάω για μια δουλειά στη Σαντορίνη αυθημερόν και με το Delos πήγαινε-έλα δε προλαβαίνω ,άρα πρέπει να πάρω κάποιο ταχύπλοο πχ wcj ή Tera jet να πληρώσω 70-80 ευρώ και αν έχω τελειώσει σε λιγότερο από τρείς ώρες να πάρω το Delos για πιο οικονομική λύση, αλλιώς να ανγκαστω να πάρω το bs2 που περνά κατά τις 12 το βράδυ..
  14. Δε θα το έλεγα , στις 2/6 που ταξίδεψα από Πειραιά για Μεστά με το Ρόδος κατέβασε μερικά φορτηγά . Δε ξέρω αν έχει λεχθεί στο φόρουμ, αλλά μέσα στο πλοίο ζήτησαν από τους επιβάτες που είχαν προορισμό το λιμενα των Μεστών και θα ήθελαν να μεταφερθούν με λεωφορείο στη πόλη της Χίου , να το δηλώσουν στη ρεσεψιόν ώστε να μαζέψουν το σύνολο των επιβατών που ήθελαν λεωφορείο, και να το δηλώσει το πλοίο στα ΚΤΕΛ Χίου. Έτσι και έγινε, ήρθαν δύο λεωφορεία. Ξεκινήσαμε από τα Μεστά 3:40 (μέχρι να μπούμε και να πληρώσουμε έφυγε η ώρα) φθάσαμε στη πόλη στις 4:40. Θα πει κανείς ότι ήταν κάτι μεμονωμένο, και τα δύο λεωφορεία μαζί ξεκινήσαν μαζί έφθασαν άρα δεν είναι κάτι σπάνιο, έτσι γίνεται.. Καταλαβαίνετε φθάσαμε στη πόλη την ίδια ώρα που θα έφθανε το πλοίο στο λιμάνι της Χίου. Στην ουσία δεν υπάρχει κάποιο σημαντικό όφελος στον επιβάτη ως προς την ώρα (εξαίρεση οι επιβάτες που ζουν στη νότια Χίο), αλλά και ως προς την τιμη που πέρα από το πλοίο πληρώνεις και το ΚΤΕΛ, να μην αναφερθώ σε ταξί που θες σχεδόν 40 με 50 ευρώ για να σε.παει Χίο Πιο το όφελος της εταιρείας με τη προσέγγιση στα Μεστά; διότι οι αποστάσεις μέχρι τη Μυτιλήνη είναι ιδια σχεδόν είτε μέσο Χίου είτε μέσο Μεστών, άρα τα ίδια θα κάψει μέχρι τη Μυτιλήνη..
  15. Εδώ μπορείτε να δείτε την άφιξη του Νήσος Χίος στο λιμένα των Μεστών .
×
×
  • Create New...