Jump to content
Shipfriends

Superfast VI

eMembers
  • Content Count

    1,069
  • Joined

  • Last visited

About Superfast VI

Uncategorized

  • Interests
    Ships fotography

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Γράφουνε που γράφουνε δεν τα διαβάζουν κιόλας. Δεν έπιασε Τήνο και συνέχισε για Τήνο Μύκονο, anyway. Από ότι έμαθα πιάσαμε τα 140χμ/ω ταχύτητα ανέμου οπότε λογικό. (αυτή η ταχύτητα αντιστοιχεί σε Cat1 τυφώνα)
  2. Δεν είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω κάποιο από τα πλοία της εταιρείας όσο φόραγαν στο πλάι το ventouris sea lines το original, όμως ταξίδεψα με κάποια από αυτά στη μετέπειτα καριέρα τους στην Ελλάδα. 1. Απόλλων Εξπρές. Μαζί με τα αδέρφια του ήταν τα καλύτερα πλοία στις Κυκλάδες μέχρι την έλευση των αστεριών. Άνετα βαπόρια, χωρίς πολλά φρου φρου, με πολύ καλή διαγωγή στη θάλασσα και βέβαια κορυφή στις μανούβρες. Για μένα το συγκεκριμένο ήταν ταυτόσημο της παροναξιας την εποχή εκείνη. 2. Απόλλων Εξπρές 2/ Άγιος Γεώργιος. Είχα την τύχη να το ταξιδέψω με το δεύτερο όνομα στις δυτικές. Εί
  3. Ωραίο μπορεί να είναι, αλλά νομίζω ότι θέλουν να γυρίζει Ραφήνα νωρίς ώστε να προλαβαίνει τα τοπικά της Ανδρου το απόγευμα αλλά και το διπλό της Παρασκευής (συν όποια άλλα έκτακτα).
  4. Εντάξει είναι δύσκολο γιατί και τα τρία είναι πανέμορφα, νέα σε ηλικία και πολύ καλά βαπόρια. Παρόμοιες διαστάσεις και δυνατότητες, έχουν δοκιμαστεί και έχουν πάρει άριστα. Εγώ θα ψηφίσω το BS Delos γιατί θεωρώ ότι είναι το πιο πλήρες πακέτο από τα τέσσερα.
  5. Μια χαρά είναι η ώρα. Το αν θα πιάσει βέβαια είναι ένα θέμα και σίγουρα θα εξαρτηθεί εκτός των άλλων από την επιμονή στη συγκεκριμένη ώρα in the long term. Θα δούμε. Πάντως κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει αυτό το πράγμα με τις αναχωρήσεις ή αχαραγα ή απόγευμα, και οι άλλες οι ώρες του Θεού είναι 😁. ΥΓ. Να έβαζε και καμιά Τήνο μέσα 🙄😋
  6. Έχει όντως πολύ ενδιαφέρον αυτή η δημοσκόπηση, πιο πολύ σε αυτή την περίπτωση για να θυμηθεί ο καθένας τις όποιες ιστορίες - εμπειρίες έχει από τις άγονες γραμμές αλλά και για το τι πλοία είχαμε και έχουμε σε αυτές τις γραμμές. Εγω γενικά δεν έχω ταξιδέψει σε κλασική άγονη πέρα από τις μικρές Κυκλάδες. Βέβαια αξίζει να αναφερθεί, για τους πιο τζοβενους 😁 ότι όλα τα περισσότερα πλοία των Κυκλάδων τσεπωναν και μια άγονη μια φορά την εβδομάδα μαζί με την άδεια σκοπιμότητας που περνάνε. Έτσι πχ θυμάμαι την Πηνελόπη τις Πέμπτες να κατεβαίνει Αμοργό από Ραφήνα. Και της Παροναξίας τα πλοία κάνα
  7. Θα πω Ροδανθη και γω. Νομίζω ότι η μετασκευή του ήταν όσο χρειαζότανε για να γίνει ένα πολύ αρμονικό, στιβαρό και αρχοντικό βαπόρι. Στο Μυτιλήνη νομίζω ότι με χάλαγε λίγο ο καταπέλτης πλωρα αλλά και η όψη της γέφυρας. Με τη Ροδάνθη είχα την τύχη να ταξιδέψω μέχρι τη Ρόδο όταν ήταν στα φόρτε της και επιβεβαιώνω ότι έγραψαν παραπάνω και άλλοι, δεν έχω να προσθέσω κάτι.
  8. Ναι για το κόψιμο του μπλε συμφωνώ για το Superferry, αλλά το κεφαλονια επειδή είναι πιο χαμηλό του έδεινε ωραίο αέρα το μπλε πιο χαμηλά (και χωρίς ρίγες οι οποίες δεν ταιριάζουν σε τέτοια σκαριά)
  9. Τα ομορφότερα χρώματα που φόρεσε το Κεφαλονιά ήταν αυτά της Strintzis Lines, με μεγάλη διαφορά. Άρα λοιπόν η ψήφος πάει στο Superferry II😜 Το πλοίο που είναι πιο αναγνωρίσιμο από τα νησιά που πιάνει 😉. Ήρθε στην Ελλάδα σαν αντικατάστασης ενός θρύλου, μεταμορφωθηκε, έφτιαξε εταιρείες, ανέδειξε καπετάνιους, έγινε συνώνυμο με τη Ραφήνα, πέρασε πάνω από υφάλους, στουκαρε σε λιμάνια. Ακόμα και όταν ήρθε το νέο superferry δεν έμεινε ποτέ στη σκιά. Παραμένει τόσο λαμπερό και φρέσκο όπως την πρώτη μέρα του και αυτό δεν μπορεί να είναι τυχαίο.
  10. Άλλη μια εταιρεία πρότυπο (μαζί με τις original Μινωικές) ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα. Ως εκ τούτου, θα συμφωνήσω με τον proud_ionian ότι είναι πλοίο και διαμάντι. 1) Superferry II γιατί απλά είναι η πρώτη απάντηση σε οποιαδήποτε ερώτηση που περιλαμβάνει τη φράση 'το καλύτερο πλοίο του/της' 😋 2) Ionian Island, πολύ όμορφο μέσα έξω, πλοίο υπόδειγμα για τα μετέπειτα cruise ferries της Ancona 3) Ionian Star (1992), εντυπωσιακό για την εποχή του με τεχνικά χαρακτηριστικά πάνω στα οποία βασίστηκαν τα Blue και τα πρώτα fast. 4) Επτάνησος, το πλοίο που καθιέρωσε τη Ραφήν
  11. Οι Μινωικές ήταν παραδοσιακά η εταιρεία με τα καλύτερα πλοία (μαζί με μια άλλη εταιρία η οποία μάλλον θα μας επισκεφθεί με δημοσκόπηση σύντομα 😁😁) Παρόλα αυτά Ίκαρος για μένα, όμορφο βαπόρι μέσα έξω και καλή κατασκευή.
  12. Πάμε για άλλη μια χρονιά λοιπόν 1. Superferry II. Τι να εξηγούμε τώρα. Η λατρεία μας, το πλοίο είναι αστέρι όπου και αν πάει. 2. Blue Star Patmos. Είναι με δύο λόγια το πληρέστερο και νεώτερο πλοίο μας. Πλέον και πιο green. 3. Blue Star Chios. πλοίο πανταχού παρόν φτιαγμένο για Αιγαίο, ακόμα πιο όμορφο με τα νέα του χρώματα. 4. Superfast XI. Το τελευταίο ορίτζιναλ Superfast με ανανεωμένο look. 5.Nissos Samos. Ενα πανέμορφο βαπόρι μέσα, έξω που έχει κουμπώσει άριστα στη γραμμή του και την υπηρετεί με συνέπεια. 6.World Champion Jet. Και φέτος έδειξε ότι έχει κ
  13. 1. Αττικα γιατί εξακολουθεί να είναι η ραχοκοκαλιά της ελληνικής ακτοπλοΐας. Μας ταξιδεύει με συνέπεια και αξιοπιστία στα νησιά μας χειμώνα καλοκαίρι. Το ότι δεν την συμπαθούν κάποιοι (πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή την εμπάθεια) δεν την κάνει αυτόματα κακή εταιρεία. 2. Seajets γιατί εξακολουθεί να αναπτύσσεται και να παραμένει ενεργά παρούσα στο χώρο των ταχύπλοων. Η αλήθεια είναι ότι φέτος δε μας απασχόλησε τόσο όσο άλλες φορές. 3. Fast Ferries γιατί παρά το μικρό της μέγεθος έχει αντνακλαστικά μεγάλης εταιρείας. Συνεπής και αξιοπρεπής 4. Dodekanisos S
  14. Άλλη μια προσέγγιση του πλοιου στην Τήνο σήμερα. Έχει και άλλη μια την Κυριακή. Μήπως να το βλέπανε για πιο μόνιμα από του χρόνου;
×
×
  • Create New...