Jump to content
Shipfriends

Superfast VI

eMembers
  • Content Count

    1,026
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Interests
    Ships fotography

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Από ότι φαίνεται το Fast Ferries Άνδρος θα κάνει διπλό δρομολόγιο μέχρι και την Πέμπτη στις 19.30 σε αντικατάσταση του Θεολόγος Π. Σήμερα το πρωί η φόρτωση του Superferry II για Ραφήνα θυμίζε καλές εποχές με πολλά ιχ, πούλμαν και φορτηγά στην ουρά (προφανώς και ελλείψει του κόκκινου).
  2. Από ότι φαίνεται είχαμε θεματακι. https://www.cnn.gr/news/ellada/story/226079/mixaniki-vlavi-sto-epivatigo-ploio-theologos-notia-tis-karystoy Βέβαια το πλοίο είχε δρομολόγιο στις 17.30 για Άνδρο και όχι Κάρυστο που λένε όλα τα δημοσιεύματα και 22.45 για Τήνο και Μύκονο.
  3. Από ότι φαίνεται, το Superferry II τις Παρασκευές θα φεύγει από Πάρο κατευθείαν για Ραφήνα ώστε το Σάββατο το πρωί να κάνει ένα πρωινό δρομολόγιο στις 07.35 για Άνδρο Τήνο και πίσω. Έτσι το Σάββατο το πρωί θα υπάρχουν τέσσερις αναχωρήσεις (07.05, 07.35, 07.50, 08.05) + οι δύο το απόγευμα.
  4. Μια χαρά είναι τώρα μετά το διορθωτικό βάψιμο. Εφόσον δηλώνω καραβολάτρης κλαιν δεν υπάρχει για κανένα καράβι. Πολλά από αυτά που αναφέρθηκαν μπορεί να ισχύουν για την εταιρεία κλπ κλπ αλλά μην είμαστε με τη γκρίνια έτοιμη. Επίσης ταξίδι στο χρόνο δεν προβλέπεται προς το παρόν οπότε βολευτείτε με το παρόν 😉. Άρα viva la stella blu 😋
  5. Σημερινές αφίξεις στην Τήνο από τη Ραφήνα για το Superferry και το Fast Ferries Andros 11.40 και 11.50 αντίστοιχα. Το πρώτο είχε κάμποσο κόσμο για τα δεδομένα της εποχής, περίπου 25ιχ και 2 φορτηγά. Το δεύτερο λιγότερο από τους μισούς επιβάτες, 15ιχ και δύο βαν.
  6. Όλο το ζουμί είναι στο LSD που λες😁😁. Εκεί όντως θα χρειαζόταν ένας σωστός ελεγκτικός μηχανισμός. Κατά τα άλλα, και για να μη μακρυγορούμε, η πιο λογική εξήγηση για τα extra small ωράρια είναι ώστε και να φαίνεται πιο μικρή η διάρκεια ταξιδιού αλλά και για να φαίνεται ότι δε φτάνει και πολύ αργότερα από τα ραφηνιώτικα σε Τήνο και Μύκονο.
  7. Οντως, με βάση τις ώρες που δίνει η εταιρεία. Γιατί η πραγματική καθυστέρηση είναι κανένα 30λεπτο (πρέπει να είχε και κίνηση στη Σύρο). Όμως όταν βάζουν ώρα άφιξης στη Σύρο 11.30 και στην Τήνο 12.00 κάτι χάνουν 😉. Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό εφόσον δεν τους κυνηγάει κανείς
  8. Μετά από πολύ καιρό πρώτη μέρα με δύο πρωινές αφίξεις από Ραφήνα, δύο επανεκκινήσεις ουσιαστικά, του Superferry και του FF Andros. Στην πρώτη μέρα λοιπόν για το Andros είχαμε 3 νταλίκες και 25+ ιχ και για το Superferry 1 νταλίκα 2 βανακια και 31 ιχ. Από επιβάτες όχι και πάρα πολλά πράγματα και για τα δυο.
  9. Θα φαίνεται λίγο διαφορετικό γιατί είναι διαφορετικό. Παρόλα αυτά όμως εφόσον το ύψος δόθηκε στη βάση και δεν άλλαξε το σχήμα της τσιμινιέρας δεν αλλοιωνει την εμφανιση του πλοιου. Το πιο στρουμπουλό νομίζω ότι του πάει 😎
  10. Ισχύει η παρατήρηση του Nereus για το άνω γκαράζ. Επίσης ισχύει ότι ο πλοίαρχός του το προστατεύει άριστα στα ρεμεντζα. Το έχουμε ξαναπεί και στο παρελθόν, στο θέμα της χωρητικότητας στο γκαράζ είναι πολύ ευέλικτο, αλλά στο accommodation δε συγκρίνεται σε επίπεδο άνεσης με τα Superferry.
  11. Ασφαλώς και είναι από τον πύργο του Πειραιά. Στα σχέδια αξιοποίησης περιλαμβάνεται πρόσβαση στην κορυφή, οπότε ίσως κάποια μέρα η φωτογράφηση από εκεί να είναι γεγονός. https://ypodomes.com/prasino-fos-apo-to-elegktiko-synedrio-gia-tin-axiopoiisi-toy-pyrgoy-peiraia/
  12. Ναι ασφαλώς, τρία δις πτήσεων επιβατών (το έφαγε το πληκτρολόγιο 😁). Δεν είναι μόνο το σαρδελοκούτι είναι και το αεροδρόμιο. Το when money talks είναι το μόνο σίγουρο, συμφωνούμε.
  13. Δεν διαφωνούμε επί της ουσίας με το άρθρο που παρατίθεται. Μιλάει για καταγραφή κάποιων δεκάδων περιπτώσεων μετάδοσης μολυσματικων ασθενειών σε πάνω από τρία δις πτήσεων. Αυτό που εξετάζει ουσιαστικά είναι η κινητικότητα των επιβατών κατά τη διάρκεια της πτήσης. Πάντα μιλάμε για στατιστική η οποία περιέχει την αβεβαιότητα στην οποία αναφέρεται και ο georgios express παραπάνω. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αεροπλάνο σημαίνει αεροδρόμιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης, για να έρθουμε και στο θέμα μας που είναι τα πλοία 😊, η κινητικότητα των επιβατών μέσα σε ένα πλοίο με 1500 άτομα πχ είναι πολύ μεγάλη. Βέβαια δε διαφωνεί κανείς ότι ποτέ και πουθενά δεν υπάρχει απόλυτη ασφάλεια.
  14. Πάρα πολύ σωστά, και θα συμπλήρωνα την επιστημονική γνώση (ο πυρήνας της επιστήμης είναι η αβεβαιότητα). Σχετικά με τον αέρα της καμπίνας στα αεροσκάφη, έχω διαβάσει σχετική βιβλιογραφία που επιβεβαιώνει όσα αναφέρει ο georgios express. Βέβαια πολύ λογικός είναι και ο φόβος αλλά και οι ενδοιασμοί που μπορεί να έχει κάποιος για το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο. Κατά τα λοιπά, θα συμφωνήσω με τις σκέψεις που παρατίθενται από τον georgios express.
  15. Να συμφωνήσω και γω με το (όχι πάντα, δυστυχώς) αυτονόητο ότι η οποιαδήποτε ζωή είναι πάνω από όλα. Το αν πετύχαμε κάτι με το lockdown (πέρα από το ότι σώθηκαν πολλές ζωές) θα το δούμε στο εγγύς μέλλον. Όσο περνά ο καιρός θα μάθουμε να ζούμε με τον covid 19 αλλά παράλληλα θα μαθαίνουμε σαν επιστήμη και σαν ανθρωπότητα για αυτό πολύ περισσότερα με απώτερο στόχο μια πιο καθολική αντιμετώπιση. Καλό θα είναι κάθε φορά που αναφέρουμε κάποια νούμερα νεκρών με ευκολία να βάζουμε μέσα σε αυτούς την οικογένεια μας, τους φίλους μας αλλά και τον ίδιο μας τον εαυτό και ας ξανασκεφτουμε.
×
×
  • Create New...