Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content Count

    2,486
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Απλά τα πράγματα: 1. Μονοπωλιακή γραμμή 2. Ο όμιλος στέλνει ότι δεν ταιριάζει αλλού 3. Προτεραιότητα οι μεταφορικές με ωράρια και καθυστερήσεις προσαρμοσμένα όλα στις απαιτήσεις τους 4. Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια είδαμε α. Αύξηση των τιμών β. Επιμήκυνση του χρόνου ταξιδιού γ. Μείωση των προσφορών, πχ κάρτα seasmiles Όλα τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια την αναζήτηση άλλων επιλογών για τους πιθανούς τουρίστες, γι' αυτό και κάθε χρόνο μειώνεται η επιβατική κίνηση της γραμμής. Οι ντόπιοι δεν αντιδρούν, είτε γιατί αντέχουν τις τιμές του αεροπλάνου, είτε για
  2. Να προσθέσουμε βέβαια ότι οι πρακτικές του ομίλου που είχε στήσει αποτελούν παράδειγμα προς αποφυγή, ότι οι σχέσεις του με το πολιτικό σύστημα και οι εκταμιεύσεις δανείων αποτέλεσαν μέγα πολιτικό σκάνδαλο την εποχή τους, ενώ η προσπάθεια και τα επιχειρήματα υπεράσπισης στα αλλοδαπά δικαστήρια, κυρίως για της Regent Cruises, άφησαν εποχή. Μια ματιά στο διαδίκτυο θα σας βγάλει ουκ ολίγα. Από την άλλη, τα πληρώματά του είχαν να λένε ότι επί ημερών του έφαγαν γλυκό ψωμί.
  3. Έλεος. Μετά την Κέρκυρα ήρθε η σειρά της Νάξου? Γιατί δεν ζητά την επαναφορά στα δρομολόγια του πορτοκαλί θρύλου Νάξος καθώς και την απαγόρευση κάθε είδους διαφορετικού και γρήγορου μια και καλή?
  4. Σε κάποια. Σε άλλα έχει ελληνική (Aqua Blue, SuperJet, Seajet2, NaxosJet, MegaJet, Aqua Jewel).
  5. Άρα ισχύει το 09:30. Δύσκολο ο πράκτορας της Attica στην Πάρο να είχε πέσει τόσο έξω.
  6. Και στο βόρειο Αιγαίο βλέπω αλλαγές. Από 300 πόντους το αεροπορικό (για κάρτες gold) πήγε 510. Not bad... Όπα, λάθος. Το αεροπορικό σχεδόν διπλασιάστηκε. Από 300 στα 580.
  7. Στα βάθη αναφέρομαι και εγώ: "που τα βυθίσματα ήταν πάντα μικρά"
  8. Το Αριάδνη μπαινόβγαινε στη Χίο που τα βυθίσματα ήταν πάντα μικρά και είναι και στρούγκα. Και θα έχει πρόβλημα στην Ανάφη που είναι ανοικτό πέλαγος?
  9. Αν και περί ορέξεως τι να λέμε, εμένα δε με χαλάει. Ίδιο σχήμα, απλά πιο μεγάλη η νέα τσιμινέρα. Θα μπορούσε να είναι πολύ χειρότερη, μια ματιά στο διαδίκτυο αποδεικνύει πόσο προσεγμένη είναι. Απλά είναι μεγάλη σε σχέχη με τον όγκο του πλοίου.
  10. Σύμφωνα με ανάρτηση του πράκτορα της Attica στη Πάρο, το 4 ξεκινά δρομολόγια στις 2 Ιουλίου. Από Πειραιά στις 9:30 για Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι-Κατάπολα.
  11. Δεν είναι 49 νέες, είναι το σύνολο των επιδοτούμενων γραμμών. Οι λεπτομέρειες για τη γραμμή από Κύμη, που είναι όντως νέα, δόθηκαν προφανώς από άμεσα ενδιαφερόμενο μέλος του ΣΑΣ, που κατάγεται - πολιτεύεται στη Χίο. Η πλήρης γνωμοδότηση εδώ: GnomSas310521.pdf (hcg.gr)
  12. Χωρίς σειρά: Παναγία Εκατονταπυλιανή Κόρφου Ντάιαμοντ Ολυμπία (Chantilly) Ναϊάς ΙΙ Αιγαίον
  13. Μια διευκρίνιση πλιζ: Αναφερόμαστε στην εταιρεία από το ξεκίνημά της ή μόνο στην περίοδο που είχαν χωρίσει σε δυο κομμάτια?
×
×
  • Create New...