Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content Count

    1,930
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. gtogias

    Ο καλός ο καπετάνιος...

    Όλοι μας έχουμε γίνει μάρτυρες απίστευτων σκηνικών με σκάφη κάθε μεγέθους που παρεμποδίζουν τα πλοία της ακτοπλοΐας. Αντίστοιχα έχουμε δει μικρά πλοία να ταλαιπωρούνται, επιεικής χαρακτηρισμός, από τη διέλευση των πλοίων της ακτοπλοΐας. Δεν ξέρω ποιος παραβιάζει ποιους κανονισμούς, η αίσθηση μου είναι ότι συνήθως οφείλεται στην αδιαφορία για την τήρηση τους από τα μικρά σκάφη. Προφανώς όμως κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή.
  2. Συν μια μεγάλη του Πανόραμα που το άφησε εκτός κάμποσο καιρό. Επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω ότι κάποιες βλάβες/προβλήματα/αστοχίες/ατυχήματα έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από άλλες, πέρα από τον αριθμό τους, αφού ταλαιπώρησαν (ή ταλαιπωρούν ακόμα) για αρκετές μέρες τα πλοία.
  3. gtogias

    Σύγκριση Ταχυπλόων

    Σε όλα τα Seajets, πλην των δύο μικρών, βγαίνεις έξω, όταν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες.
  4. Λίγα δεν είναι, το αντίθετο. Είναι όμως μόνο δυο φορές την εβδομάδα, Πέμπτη και Κυριακή που έχει ημερήσια δρομολόγια στο Πειραιάς-Ηράκλειο. Τις άλλες μέρες συνεχίζουν μόνοι τους. Στα δε φορτηγά παραμένουν βασιλιάδες οι υπάρχοντες παίκτες. Εκτός αν αλλάξουν τα δεδομένα και γίνουν πιο τακτικές οι προσεγγίσεις στη Μήλο και μάλιστα σε ετήσια βάση. Εκεί θα ενοχλήσουν πολλούς. Το ίδιο ισχύει και για τη Σαντορίνη.
  5. Είναι όμως μόλις δυο φορές την εβδομάδα και σταματά σε λίγο. Και από φορτηγά τίποτα. Με το Σολωμός και το Πρέβελης πάνε αυτά.
  6. Screening, άρα έλεγχος, μπορεί να γίνει από οποιοδήποτε εντεταλμένο προσωπικό στον σταθμό επιβίβασης, όπως γίνεται στους σταθμούς κρουαζιέρας, αεροδρόμια, κλπ. Εκεί μπορεί να γίνει και άνοιγμα αποσκευών αν κριθεί ότι χρειάζεται παραπάνω έλεγχος. Από τα πληρώματα, όχι, δεν έχουν τέτοιο δικαίωμα, εκτός αν προβλέπεται ρητά, πχ στην περίπτωση που το πλήρωμα χειρίζεται τα μηχανήματα ελέγχου, αν υπήρχαν.
  7. gtogias

    Champion Jet 1 (IMO 9151008)

    Προφανώς γιατί δοκιμάζουν τις μηχανές, συνδέοντας και αποσυνδέοντας τες. Αυτή τη στιγμή ανέβηκε η ταχύτητα στους 32.5.
  8. Τυπικά πάντα, ο επιβάτης συμφωνεί με τους όρους μεταφοράς όταν εκδίδει το εισιτήριο του. Εκεί προβλέπονται και τα των αποσκευών. Από τη στιγμή που η εταιρεία στους όρους μεταφοράς αναφέρει τον αριθμό των αποσκευών, και είναι και από τη μεριά της τυπική, με την ελεγχόμενη παραλαβή και παράδοση τους, τότε έχει όλα τα δίκια μαζί της. Αν το έκανε άλλη εταιρεία, που όλα είναι χύμα, τότε ναι, θα ήταν άδικο και αντιδεολογικό.
  9. gtogias

    Κρήτη - Κυκλάδες

    Το κυρίως πρόβλημα είναι οι επιστροφές της "εκδρομής" από τη Σαντορίνη που υποχρεώνουν το πλοίο να μένει στον Αθηνιό αρκετή ώρα, με αποτέλεσμα να παραπονούνται, δικαίως, οι υπόλοιποι επιβάτες. Και το 10 στη Ραφήνα, συν μια καθυστέρηση κάπου, είναι στα όρια του καλού. Προφανώς για να θέλουν το 7.40 θα υπάρχουν καλοί λόγοι, ίσως πιο σημαντικοί από τα παραπάνω.
  10. Δεν έχω ξαναδεί συμβατικό να κάνει αυτή τη διαδρομή, μόνο ταχύπλοα.
  11. Βέβαια, προσπερνάνε έντεχνα το γεγονός ότι και η δανειοδότηση για την αποπεράτωση του πλοίου ήταν μέγα σκάνδαλο, και η "πώληση" των ναυπηγείων στον όμιλο αλλά και το γεγονός ότι οι πρακτικές του ομίλου και του ιδιοκτήτη του αποτελούν μαθήματα για νομικούς ως ο ορισμός της απάτης. Βίος και πολιτεία.
  12. gtogias

    Αέολος (IMO 7207451)

    Δείχνει να θέλει δουλίτσα ακόμα. Τελικά στην Τουρκία μόνο τον αμίαντο αφαίρεσε ή έκανε και άλλες δουλειές?
  13. Έχω την εντύπωση ότι αυτά που αναφέρει ο Lord είναι σωστά. Από αυτά που ακούω, κάπως έτσι μεταφέρονται τα φορτηγά, εξ ου και το παρατσούκλι "νταλικάδικο" που φέρει το Νάξος σε αυτή τη γραμμή.
  14. gtogias

    European Express (IMO 7355272)

    "Δημοσιεύματα"? Θέλεις να τα μοιραστείς μαζί μας?
×