Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Posts

    3,001
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. H έμμεση δημιουργία μονοπωλίων δεν αφορά μόνο την ακτοπλοΐα. Το ίδιο συμβαίνει στον σιδηρόδρομο και σε άλλους κλάδους.
  2. Ενδιαφέρουσα συζήτηση, κρατά χρόνια, επανέρχεται στο προσκήνιο κάθε τόσο. Η πραγματικότητα όμως είναι αμείλικτη. Η διατήρηση ενός πλοίου σε πλεύσιμη κατάσταση έχει κόστος και αυτό το κόστος πρέπει κάποιος να το πληρώσει. Τα υπάρχοντα πλοία μουσεία στην Ελλάδα έχουν από πίσω τους βαθιά πορτοφόλια αλλά και μεγάλη ιστορική αξία ή και συναισθηματική για κάποιους ιδιώτες. Δε μιλώ για το Αβέρωφ και το Βέλος, αμφότερα με την ιστορία τους. Αναφέρομαι στα Νεράιδα και το Hellas Liberty που είτε σε ατομικό επίπεδο το πρώτο, είτε σε συλλογικό το δεύτερο, αποτελούν μέρος της προσωπικής ιστορίας πολλών ανθρώπων της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας, εξ ου και το ενδιαφέρον και η συνεχής χρηματοδότηση. Αντιπαράδειγμα των παραπάνω αποτελεί το Θαλής, που βρίσκεται μεταξύ φθοράς κα αφθαρσίας, έτοιμο να διαλυθεί, ενώ για το Ευγένιος Ευγενίδης μόλις πρόσφατα ξεκίνησε προσπάθεια αποκατάστασης. Όσοι πάντως πιστεύουν ένα ποστάλι που ταξίδεψε κοντά είκοσι χρόνια στις ανατολικές Κυκλάδες είναι εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω, μπορούν κάλλιστα να βγουν στη γύρα για χορηγούς αφού πρώτα κάνουν μια έρευνα για τα πιθανά κόστη αποκατάστασης και συντήρησης. Τους εύχομαι να το πετύχουν, αν και οι αποτυχίες ακόμα και την περίοδο που η χρηματοδότηση ήταν πιο εύκολη δεν με κάνει πολύ αισιόδοξο.
  3. Στο λιμάνι της Κυλλήνης δεν είχαν τοποθετηθεί πιλοτικά κάποια συστήματα cold ironing; Υπάρχουν; Δουλεύουν;
  4. O Πειραιάς είναι ελάχιστα χιλιόμετρα μακριά από του επιθυμητούς προορισμούς, το Λαύριο 60 χιλιόμετρα. Δεν είναι συγκρίσιμοι οι χρόνοι που χρειάζονται για να προσεγγίσουν το κέντρο της Αθήνας.
  5. Ο παγκόσμιος προορισμός της κρουαζιέρας είναι η Αθήνα και η Ακρόπολη. Αυτά βρίσκονται εγγύτερα στον Πειραιά, παρά στο Λαύριο. Φανταστείτε να ξεκινούν καθημερινά από το Λαύριο δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες λεωφορεία για την Ακρόπολη, παρέα με την κίνηση της ημέρας κάθε πρωί. Κόλαση.
  6. Και όμως υπάρχουν αρκετοί που ακόμα οραματίζονται την ακτοπλοϊα στο Λαύριο. Και το τραίνο να φτάσει εκεί πάλι δεν θα πάει. Και να ήθελε να πάει, δεν χωράει. Πόσες είναι οι θέσεις ελλιμενισμού, 10; 15; και πολλές λέω.
  7. Από που προκύπτει ότι "εμείς οι φορολογούμενοι" θα πληρώσουμε τα χρέη της εταιρείας, αν και εφόσον υπάρξουν;
  8. Σε μεγάλο τμήμα της διαδρομής δε μπορεί να ξεπεράσει αυτές τις ταχύτητες, 19 με το ζόρι, ακόμα και αν μπορούσε να πάει και με 40. Δεν ξέρω πόσες αγωγές - μηνήσεις - πρόστιμα μάζεψαν, σίγουρα υπάρχει θέμα στην περιοχή με τους περιορισμούς ταχύτητας που υπάρχουν.
  9. Ο Σπανόπουλος είχε πάρει δύο από τις πλωτές.
  10. O στόλος της Capital, εδώ και εδώ . Έχει πλοία με ελληνική σημαία, προφανώς και έχει και Έλληνες ναυτικούς.
  11. Οι κάμερες λογικά δεν πρέπει να είναι του Λ.Σ. Χώρια που αποκλείεται να αρχειοθετείται το υλικό δια παντός.
  12. Στο σύστημα παρακολούθησης ρύπων, το MRV έχει αναλυτικά τις ετήσιες εκπομπές CO2 που δίνουν οι εταιρείες και επιβεβαιώνουν οι νηογνώμονες. πχ, το Κρήτη ΙΙ για το 2022: Και η αντίστοιχη εικόνα για το ΧΙ:
  13. Η είδηση της ημέρας για απαγωγή ναυτικών, μεταξύ αυτών και Έλληνα: https://www.naftemporiki.gr/maritime/1587806/thriler-me-tin-kataggelia-gia-arpagi-trion-naytikon-ellinikis-etaireias-sti-smyrni/
  14. Φαίνεται ότι το κορίτσι είχε ένα ατυχηματάκι πρόσφατα: Ship collision in Istanbul strait leaves damage, no casualties (aa.com.tr)
  15. Αναλυτικά η διαδικασία - προϋποθέσεις για την επιλογή πλοίων στον επερχόμενο διαγωνισμό: https://www.amna.gr/home/article/794154/Stis-29-Febrouariou-o-diethnis-diagonismos-gia-tis-73-agones-grammes-Probadisma-sta-neotera-ploia-gia-tin-katigoria
×
×
  • Create New...