Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content Count

    2,184
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Θα αλλάξουν και όνομα, πχ σε Blue Star Chios και Blue Star Myconos?
  2. H μεταλλική κατασκευή είναι η γερανογέφυρα που χρησιμοποιούσαν για την φόρτωση - εκφόρτωση κάρβουνου, στον προβλήτα αυτόν γινόταν σχεδόν όλη η διακίνηση του τα χρόνια εκείνα, ακόμα και μεταπολεμικά.
  3. Ιδού και μια φωτογραφία του Παλίρροια, δυστυχώς χαμηλής ανάλυσης, από το 1975:
  4. Απορίες: Είχαμε επίναυλο στο Αιγαίο 3% ? Πότε και σε ποιες γραμμές? Σχετικά με την "απορρόφηση" της αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ από το 13% στο 24%. Επειδή αυτή η αύξηση δεν έγινε μονομιάς, έχετε στοιχεία για την "απορρόφηση" της κάθε φορά που ανέβαινε ο συντελεστή ΦΠΑ? Στις γραμμές που παρακολουθώ, κυρίως βόρειο Αιγαίο, την τελευταία δεκαετία βλέπω συνεχή αύξηση των τιμών στα εισιτήρια, παρά την κάθετη εσωτερική υποτίμηση που βιώσαμε και βιώνουμε όλοι, και παρά τη διακύμανση των τιμών των καυσίμων. Από που προκύπτει ότι ως τώρα μας έκαναν χάρη? Πρώτη φορά ακούω για "μερική" εγκατάσταση scrubbers. Πέρα από το να μετράμε τους σωλήνες και τις εξαγωγές, υπάρχει κάποια τεκμηρίωση επ΄αυτού? Αφού δε μπορούν (ή δε συμφέρει) να βάλουν scrubbers, θα μπορούσαν οι ακτοπλοϊκές να προχωρήσουν σε μετατροπή των μηχανών για την καύση LNG. Μπορεί να μην υπάρχει στα λιμάνια η αναγκαία υποδομή έτοιμη, αλλά δεν θυμάμαι να πίεσε κάποιος δυνητικός χρήστης ώστε να ολοκληρωθεί αυτή. Τόσα χρόνια θα είχε γίνει πραγματικότητα.
  5. Οι αυξήσεις πάντως ήρθαν, έστω και σε μικρότερο ποσοστό. Βοήθεια μας..
  6. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ανάλυση του στόλου. Προσωπικά είμαι απαισιόδοξος για τη βούληση των εταιρειών να εκσυγχρονίσουν τους στόλους τους, αφού βολεύονται και έτσι γιατί όχι. Λογικό και αναμενόμενο. Τα κόστη είναι μεγάλα και οι προοπτικές απόσβεσης και κέρδους ελάχιστες. Από την άλλη, είναι τόσο καταιγιστικές οι αλλαγές στους κανονισμούς, που δε μπορεί, θα υποχρεωθούν και εδώ να κάνουν βήματα προς τα μπρος. Μπορεί να τη "γλύτωσαν" με τις εκπομπές διοξειδίου του θείου, έρχεται όμως και το 50% (ή 30%) μείωση στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Το ζητούμενο είναι να υπάρξουν ωφέλειες σε όλη την οικονομία, πχ δουλειές στα ναυπηγεία και στον υπόλοιπο χώρο. Το μεγάλο μερίδιο της χρηματοδότησης προφανώς και θα είναι από την πολιτεία, είτε την Ε.Ε. είτε από την Ελλάδα μόνο. Τρόποι υπάρχουν, εδώ βρέθηκαν χρήματα για επιπλέον επιδοτούμενα δρομολόγια.
  7. Το Νόρμαν Ατλάντικ. Θαρρώ ότι τι βλέπω να ανεβαίνει φουριόζο το σεπαρέσιο για τα μέρη μας.
  8. Πραγματικά "δυνατή" πεντάδα. Όλα τα θέματα είναι ένα και ένα. Ψηφίζω όμως τη Σαμοθράκη, γιατί ο αντίκτυπος της ξεπέρασε τα όρια του μικρόκοσμου που ασχολείται με τη ναυτιλία και δη την ακτοπλοΐα. λιβ γιορ μιθ ιν γκρις.
  9. Worldchampion. Γιατί ήταν συνεπές, γρήγορο, και ανέβασε πολλές σκάλες το όνομα της εταιρείας. Χώρια που διέψευσε επανειλημμένα τις επίμονες Κασάνδρες.
  10. Μινωικές. Πέρα από την πρωτοπορία όσον αφορά την "προσαρμογή στους κανονισμούς", ήταν και παραμένει το benchmark στις υπηρεσίες. Τουλάχιστον στις γραμμές της Κρήτης.
  11. Καλά Χριστούγεννα σε άπασες και άπαντες, ταξιδευτές και μη. Να περάσετε καλά με τους ανθρώπους που αγαπάτε και του χρόνου να είμαστε πάλι εδώ να γκρινιάζουμε για ότι μας κάνει για στραβό. Καλό θα ήταν βέβαια να λιγοστεύουν τα στραβά, αυτό όμως και αν είναι ευχή.
  12. Μπάι φαρ που λένε και οι αγγλοσάξονες: Norman Atlantic
  13. Γεγονότα που μας απασχόλησαν: 1. Σαμοθράκη και ΣΑΟΣ, ή live your myth in Greece. Είτε ως πλοιοκτήτης, είτε ως τοπικός επιχειρηματίας, είτε ως επισκέπτης. 2. Η αρχική δημοσιότητα για τα ρυμουλκά της Θεσσαλονίκης. Έκτοτε σιγή ιχθύος. 3. Η επενδύτρια ΑΝΕΝ 4. Το Νεώριο (ξανά)ζει. 5. Η διαχείριση του ατυχήματος του Olympus 6. To YEN, προ εκλογών και μετά εκλογών. 7. Η ταχύτητα με την οποία αλλάζουν τα δεδομένα στη βόρεια Ευρώπη vs την στασιμότητα στα καθ' ημάς. Περιβαλλοντολογικά, κλπ. 8. Η αέναη μίρλα για την τύχη των μεγάλων ακτοπλοϊκών, Attica και ΑΝΕΚ 9. Τα ατυχήματα, προσκρούσεις, προσαράξεις, κλπ των ακτοπλοϊκών και η ομερτά που τα ακολουθεί. Ούτε ΕΛΥΔΝΑ, ούτε τίποτα. 10. Η αναγέννηση της επισκευαστικής, χωρίς ηχηρές μετασκευές πλοίων και χωρίς την παράλληλη ύπαρξη ναυπηγείων. Σκέψου να υπήρχαν και αυτά.
  14. Εταιρεία της χρονιάς? Μινωικές, γιατί βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά από τους άλλους.
×
×
  • Create New...