
gtogias
eMembers-
Posts
2,669 -
Joined
-
Last visited
About gtogias
- Birthday June 16
Uncategorized
-
Location
Χαλάνδρι-Εγρηγόρος
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Δλδ, δίνοντας κάποια από τα "δευτερά" πλοία της, θα ναυπηγήσει νέα ταχύπλοα, με μέση τιμή από 50 εκατομμύρια και πάνω; Το ίδιο με τα συμβατικά, θα δώσει αυτά που έχει και θα πάρει νεότερα, που ξεκινά η τιμή του καθενός από 10 εκατομμύρια και πάνω; Να μη μιλήσουμε για νεότευκτα, εκεί πάμε σε τρελά νούμερα.
- 981 replies
-
- iliopoulos
- jet
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Από που προκύπτει η Ε9; Αυτή είναι ακτοπλοΐας. Εξάλλου, στο σταθμό "Θεμιστοκλής" λέει το πρόγραμμα
- 75 replies
-
- daleela
- grand peace
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Δεν "ακούστηκε", ανακοινώθηκε επισήμως
-
Ευχαριστώ!
- 7 replies
-
- aero 3 highspeed
- aero 3
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Θυμάσαι που "πήρε το μάτι σου" το 3;
- 7 replies
-
- aero 3 highspeed
- aero 3
-
(and 4 more)
Tagged with:
-
Μέγα θέμα η ώρα που ειδοποιούν για την άφιξη. Δεν ξέρω στα Χανιά, αλλού ξεπερνά κατά πολύ το μισάωρο.
-
καλώς ρωτάνε τους χρήστες, πλοιάρχους, αυτοί θα κληθούν να βάζουν και να βγάζουν τα πλοία τους. Επιπλέον, η ΠΕΠΕΝ δεν είναι απλά ένας συνδικαλιστικός φορέας, είναι θεσμικό όργανο, συνομιλητής της πολιτείας για δεκάδες θέματα που αφορούν τη ναυτιλία. Καλώς απευθύνθηκαν εκεί.
-
Θα συμφωνήσω με τον ιπτάμενο @hayabusagr, προφανώς είναι βιαστικές οι εκτιμήσεις, είμαστε ακόμα στην αρχή της σεζόν. Η εταιρεία έχει επενδύσει σε ένα διαφορετικό δρομολόγιο που απευθύνεται και στους Έλληνες ταξιδιώτες, για τους οποίους η σεζόν δεν έχει αρχίσει ακόμα.
- 259 replies
-
- fast ferries
- panagiotakis
-
(and 6 more)
Tagged with:
-
Μα πως; Αφού ουκ ολίγοι διαβεβαίωναν ότι είναι για κόψιμο, ότι έχουν ξηλώσει τα πάντα από μέσα, ότι κανιβαλίζεται για ανταλλακτικά του αδελφού του, κλπ κλπ κλπ. Στον κουβά μάλλον....
-
Άρα τα καταφέρατε. Όλα καλά λοιπόν.
-
Και γιατί δεν κλείσατε σε αυτά; Τόσα πρακτορεία πήρατε.
-
Γιατί δεν δοκιμάζετε στα πρακτορεία της εταιρείας; Ή ακόμα καλύτερα, μέσω διαδικτύου;
-
Να επισημάνουμε ότι η διαμόρφωση των τιμολογίων είναι "ελεγχόμενη" μόνο για τους επιβάτες της Οικονομικής θέσης, για ΙΧ επιβατηγά και ανά μέτρο στα φορτηγά, και αυτό μόνο στις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας και σε γραμμές που έχουν "μικρή" κίνηση. Η σχετική απόφαση είναι η 3323.1 του 2005 η οποία επικαιροποιείται σε τακτική βάση. Οι επικαιροποιήσεις περιέχουν τους σχετικούς πίνακες υπολογισμού των παραπάνω. Για τα ταχύπλοα και τα Ιπτάμενα Δελφίνια προβλέπεται η σχετική προσαύξηση, πάντα για Οικονομική θέση. Όλα τα υπόλοιπα είναι ελεύθερα.
-
Μάλλον κάτι άλλο εννοείτε, ο "μέσος όρος" επιβατών δεν είναι σημείο αναφοράς. Το πρωτόκολλο του πλοίου, ναι.
- 47 replies
-
- protoporos vi
- pobeda
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Να θυμίσουμε ότι η διαδικασία δρομολόγησης είναι λίγο πιο σύνθετη, από το να "ξεμπουκώσει" μια νέα εταιρεία την κίνηση. Πέρα από την ανάγκη δημιουργίας "δικτύου" πωλήσεων, υπάρχει και ο Ν 2932 και οι προβλέψεις του, που στέλνουν το όποιο αίτημα, χωρίς να υπάρχει προφανής ζήτηση, στη μεθεπόμενη δρομολογιακή περίοδο, άρα από 1/11/2023.