Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content Count

    2,063
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Είναι η εταιρεία που έχει το πιο γρήγορο catamaran, τον Φραγκίσκο. Στο σημερινό δελτίο τύπου, αυτό που αναπαράγουν όλοι, πράγματι δεν έχει ημερομηνία παράδοσης, αφού ακόμα δεν έχουν συμφωνήσει πως θα είναι. Σημειωτέον, ότι πέρα από τους 2100 επιβάτες, θα έχει το μεγαλύτερο κατάστημα duty free, 3000 τετραγωνικών μέτρων. Μάλλον τα αφορολόγητα μεταξύ των δυο χωρών είναι από τις κύριες πηγές εσόδων. Ότι συνέβαινε το πάλαι ποτέ στα πλοία της Μάγχης.
  2. Όμορφο πλοίο. Θα ταίριαζε μια χαρά στο Αιγαίο. Όνειρα....
  3. Πάντως μονοπώλιο δεν είναι. Αυτό έχει σημασία. Ο επιβάτης έχει πολλές επιλογές για πολλούς προορισμούς. Τα μετρά και αποφασίζει τι τον βολεύει, τι μπορεί να πληρώσει και τι του αρέσει.
  4. Δεν το λες και μονοπώλιο. Ένα νησί στον οποίο προσεγγίζουν πλοία πολλών εταιρειών, με πολλές και διαφορετικές ταχύτητες, για πολλούς προορισμούς. Μάλλον είναι η επιτομή του πλήρους ανταγωνισμού, έστω μόνο για το καλοκαίρι. Τι να πουν άλλα νησιά που πάει μόνο μια εταιρεία, σε ωράρια που σκοτώνουν την κίνηση και τις όποιες παραγωγικές προσπάθειες. Τα παραδείγματα άπειρα, αλλά μη θίξουμε την ιερή αγελάδα.
  5. Δεν ξέρω ποια είναι τα αίτια της ματαίωσης των προσεγγίσεων των δύο Superferry, πέρα από την επίσημη θέση της εταιρείας, στο Ρέθυμνο, θυμάμαι όμως ότι διαχρονικά υπήρχε πρόβλημα με τις προσχώσεις, εξ ου και οι εργασίες που κάθε τόσο γίνονται για την εκβάθυνση και της εισόδου αλλά και της προβλήτας που δένουν τα πλοία της ακτοπλοΐας. Το Olympus θα δένει στην ίδια προβλήτα που δένουν τα ταχύπλοα ή θα χρησιμοποιεί τη μεγάλη προβλήτα που δένουν τα φορτηγά?
  6. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ένα: Καλές οι εκτιμήσεις-προσδοκίες όλων μας, οι απόψεις μας για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει, αλλά όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
  7. Υπάρχει κάπου η σχετική επιβεβαίωση αναρτημένη?
  8. Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαβούλευση για την αναθεώρηση του νόμου 2932/2001, που ορίζει τα της ακτοπλοΐας. Περισσότερα στο http://www.opengov.gr/ynanp/?p=1304.
  9. Νομίζω ότι εκεί πάει η δουλειά, τα προτιμούν εξάλλου και οι πιο πολλοί επιβάτες. Από τη μια ταχύπλοα, από την άλλη RoRo. Δύσκολα τα πράγματα γενικώς.
  10. Η επιχειρηματολογία της εταιρείας ήταν το γράμμα του νόμου που ορίζει ότι για την αντικατάσταση απαιτείται πλοίο με ίδια, παρόμοια ή μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα, πουθενά δεν υπάρχει περιορισμός ταχύτητας. Από τη στιγμή που επιβατηγό-οχηματαγωγό αντικαθίσταται από επιβατηγό-οχηματαγωγό, όλα καλά.
  11. Το αίτημα είχε τροποποιήσεις στα ενδιάμεσα και στην επιστροφή από Νάξο. Δεν ξέρω αν εγκρίθηκε αυτούσιο ή με διαφοροποιήσεις.
  12. Αλλού γράφονται τα ακριβώς αντίθετα. https://www.thenational.ae/uae/fujairah-government-denies-reports-of-explosions-at-local-port-1.860279 Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει αξιόπιστη πηγή που να επιβεβαιώνει την ύπαρξη του γεγονότος.
  13. Είναι δεδομένο ότι δεν θα ετοιμαστούν τα Power Jet και Sifnos Jet? Κατά καιρούς ακούγονται διαφορετικές εκτιμήσεις.
  14. Πως γίνεται αυτό: "εκδίδουν παραπάνω εισιτήρια από όσα χωράνε τα πλοία της με αποτέλεσμα κόσμος να μένει έξω"?
×
×
  • Create New...