Jump to content
Shipfriends

gtogias

eMembers
  • Content Count

    2,004
  • Joined

  • Last visited

About gtogias

  • Birthday June 16

Uncategorized

  • Location
    Χαλάνδρι-Εγρηγόρος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. gtogias

    My Rose (IMO 8207381)

    Στρατιωτικό υλικό "τρίτης" χώρας στα ελληνικά νησιά, και δη του ανατολικού Αιγαίου? Παράδοξο.
  2. Η κίνηση της γραμμής δείχνει ότι δεν είναι τα τρία τέταρτα χωρίς αυτοκίνητο αλλά πολύ λιγότεροι. Εξαιρουμένων αυτών που πηγαίνουν στη βορειοδυτική Χίο (Καρδάμυλα) και των μη μόνιμων κατοίκων, φαντάροι-φοιτητές, μεγάλο τμήμα του πληθυσμού ζει στο νότο, εκεί που είναι και το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής δραστηριότητας. Όλοι αυτοί θα είχαν λόγο να πάνε μέσω Μεστών. Τα παραπάνω δεν είναι απλά φήμες, κουβέντες, εκτιμήσεις. Είναι και προσωπικές παρατηρήσεις και επιλογές που μπορώ να γνωρίζω λόγω εντοπιότητας, αλλά και επιβεβαιωμένα από πλείστες αναλύσεις-μελέτες και business studies που έχουν γίνει διαχρονικά για την ακτοπλοϊκή σύνδεση μέσω Μεστών. Όσο για το πλοίο, το εκτιμώ αφάνταστα, πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα σκαριά στην Ελλάδα, αλλά δυστυχώς η τοπική κοινωνία και τα μέλη της δε συμφωνούν μαζί μου. Μια διόρθωση. Οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Χίου δε βολεύονται, της βορειοδυτικής τα Μεστά τους έρχονται μια χαρά.
  3. Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η ΝΕΛ ή αλλιώς πως να "σκοτώσεις" την διαφορετική επιλογή. Βάζεις ένα πλοίο που καλώς ή κακώς δεν έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις στη γραμμή, σε ένα δρομολόγιο χωρίς νόημα, μόνο από Ραφήνα ή Λαύριο έχει λογική, χωρίς κάποιο κίνητρο για τον επιβάτη ή μεταφορέα, πχ μειωμένο κόστος, με ωράριο αμφιλεγόμενο. Ε, θα πάει άπατο και σύντομα θα εγκαταλειφθεί. Σαν μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Το έχουμε ξαναδεί το έργο.
  4. Πραγματογνωμοσύνη στο Αγιάσου? Για ποιο λόγο άραγε?
  5. gtogias

    Saos Ferries

    Η τελευταία αναθεώρηση έγινε το 2018, παράλειψη μου να μην το αναφέρω, και το ποσό ορίστηκε στα 5.656,81 €. Μπορεί να μην είναι πολλά, μπορεί να μην φτάνουν, χίλια δυο. Σίγουρα όμως προξενεί εντύπωση ότι ο πλοιοκτήτης δε γνωρίζει το ακριβές ποσό της αποζημίωσης.
  6. gtogias

    Saos Ferries

    Δεν ξέρω για το ποτάμι, αλλά στην αριθμητική υπάρχει ένα θεματάκι μιας και σύμφωνα με την πράξη που έχει αναρτηθεί στη Διαύγεια, η αποζημίωση ανά πλήρες δρομολόγιο είναι 4.190,23 Έουρα ανά πλήρες δρομολόγιο, άρα 2.095,11 ανά σκέλος. Ενώ η σύμβαση του ΣΑΟΣ ΙΙ προβλέπει 5.772,67 ανά πλήρες δρομολόγιο
  7. Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους, να περνάτε τέλεια με τους ανθρώπους που αγαπάτε!! Καλά Χριστούγεννα, και με ρέγουλα το χοιρινό.
  8. Δε νομίζω να υπάρχει παροχή ρεύματος σε οποιοδήποτε λιμάνι στην Ελλάδα, πόσο μάλλον στις επισκευαστικές. Δεν ξέρω τι γίνεται στα οργανωμένα ναυπηγεία.
  9. Καλοτάξιδο. Θα γίνει εδώ η μετασκευή του? Πέραμα ή Αίγιο?
  10. gtogias

    2018 Deja Vu

    3. Η πυρκαγιά στο Ελ. Βενιζέλος και η επιτυχής αντιμετώπιση της. Γιατί ήταν υποδειγματική η διαχείριση της κρίσης, η ναυτοσύνη και ψυχραιμία του πληρώματος και γιατί άντεξε το πλοίο 13. Η ολοκλήρωση της εξαγοράς της HSW από την Attica και τα απόνερα της. Γιατί για μια ακόμα φορά επαναλαμβάνεται η ίδια προσπάθεια, δημιουργίας μονοπωλίου στην Ακτοπλοΐα, όταν όλες οι άλλες απέτυχαν. 7. Η σύγκρουση του SOLA TS με τη νορβηγική φρεγάτα KNM HELGE INGSTAD. Δεν υπάρχουν λόγια. Γιατί όπως και τα υπόλοιπα ναυτικά συμβάντα του είδους (Κωστάκος, Μέρλιν, USS Fitzgerald, USS John S. McCain), αλλά και τα σχετικά ανέκδοτα, δείχνουν ότι υπάρχει μεγάλο θέμα έλλειψης ναυτοσύνης και περισσεύματος αλαζονείας στους ένστολους των Π.Ν. ανά τον πλανήτη. 25. Εφαρμόζεται το μεταφορικό ισοδύναμο. Γιατί είναι η πρώτη απόπειρα ενίσχυσης της νησιωτικότητας στη χώρα μας. Με τα θεματάκια της βέβαια, αλλά δεν παύει να είναι μια αρχή. 38. Πολύνεκρο Ναυάγιο στο Αγαθονησι. Εμεις πληκτρολογουμε και κάποιοι παίζουν τη ζωή τους κορόνα γράμματα, για να επιβιώσουν. Γιατί η τραγωδία του προσφυγικού-μεταναστευτικού συνεχίζεται και γιατί παρέα με τη χρεοκοπία της χώρας μας προσγείωσαν από το συννεφάκι που ζούσαμε.
  11. Οι δυο πρώτες θέσεις είναι καπαρωμένες, μάλλον θα έπρεπε να είναι τα δυο πλοία εκτός ανταγωνισμού: 1. Νήσος Χίος, γιατί έχει το ιδανικό μέγεθος και διαρρύθμιση για το Αιγαίο 2. Νήσος Μύκονος, γιατί παρά τη μίρλα των πουριτανών όταν βγήκε, κέρδισε τις εντυπώσεις όλων 3. Κασταλία, γιατί είχε τις πιο ωραίες ναυπηγικές γραμμές 4. Χρυσή Άμμος (ή αλλιώς Χρυσή Άμμος ΙΙ), γιατί το λευκό πλοίο της Ραφήνας ήταν κουκλί, και ας έφυγε νωρίς από το Αιγαίο. 5. Πόρτο Λάφια (ή αλλιώς Κάρυστος), γιατί ήταν πραγματική πρωτοπορία.
  12. Μινωικές Γραμμές, γιατί ήταν και είναι η εταιρεία benchmark, γιατί τα οικονομικά της είναι αξιοθαύμαστα, και γιατί επιστρέφει στο Αιγαίο.
  13. gtogias

    To ferry του 2018

    Νήσος Χίος: γιατί παρά το γεγονός ότι δείχνει το αποπαίδι του ομίλου, πάει παντού χωρίς προβλήματα Μύκονος Παλάς: Γιατί είναι πάντα καλοδεχούμενα τα νέα πλοία στην ακτοπλοΐα εσωτερικού Πάρος Τζετ: Ο πραγματικός πασπαρτού της χρονιάς που πέρασε, μέχρι και Πειραιά-Χανιά έκανε. Μόνο Αδριατική δεν πήγε Ελ. Βενιζέλος: Γιατί παρά τη γκρίνια στάθηκε παλικάρι. Και το πλοίο, αλλά και το πλήρωμα του.
  14. Δλδ ήταν μέρες με διαρροή, άρα ρύπανση? Και πως δεν το είδε κανείς στο λιμάνι? Μόνο του δένει στη γωνία.
×