Jump to content
Shipfriends

svo

eMembers
  • Content Count

    560
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Amorgos, Mykonos, Santorini

Recent Profile Visitors

2,991 profile views
  1. Πάντως , τις προηγούμενες τρείς Παρασκευές κατα τις 10 το πρωί, αναχωρούσε απο Σαντορίνη με προορισμό , Κω και Ρόδο. Μήπως τελικά δεν έχει στάνταρ δρομολόγια αλλά ανάλογα με τις ανάγκες , παει και στην ανάλογη γραμμή ?
  2. Λόγια , που ενώ είναι αυτονόητα , ακούγονται σαν σοφά για ένα λαό σαν εμάς, όπου η λογική , και η παιδεία(χαρακτήρα) έχει πάει περίπατο.
  3. Ορίστε και μια φωτογραφία , περνώντας κάτω από την Οία σήμερα το απόγευμα. Ήταν η πρώτη φορά που το είδα από κοντά. Πολύ κρίμα , αρκετά όμορφο . Για να δούμε τι έπεται στη συνέχεια.
  4. svo

    Olympus @ Santorini

    Olympus , towed, under Oia - Santorini 14/8/2019
  5. Το ακούς και λές , δεν μπορεί , αστείο είναι . Πραγματικά απίστευτα πράγματα . Άραγε τι να σκεφτονται οι Ρεθυμνιώτες ?
  6. Με το καλό να ξεκινήσει το Olympus. Κατά την γνώμη μου, αν το πλοίο είναι σε καλή κατάσταση και γενικά τσουλίσει το εγχείρημα χωρίς παρατράγουδα , τότε υπάρχουν και κάποιες μικρές πιθανότητες να πετύχει . Ας αναλύσουμε το δρομολόγιο σε τρία μέρη. 1) Πειραιάς - Σαντορίνη και αντίστροφα : Σε αυτό το κομμάτι θα δουλέψουν αρκετά φορτηγά και μεταφορικές παρόλο που η Blue Star έβαλε και το Blue Carrier 1 για ενίσχυση του μεταφορικού έργου . Η ώρα αναχώρησης από Πειραιά είναι βραδυνή και μοίαζει αρκετά με αυτή του Νήσος Σάμος προ διετίας , όπου είχε αρκετά καλές πληρότητες και σε επιβάτες πέρα από τα φορτηγά, κυρίως κινέζους με προορισμό την Σαντορίνη. Βέβαια αυτό το Bonus μπορούμε να το κρατήσουμε το πολύ μέχρι αρχές Οκτώβρη. Επίσης αν το δρομολόγιο έιχε ξεκινήσει νωρίτερα θα είχε και καλύτερα αποτελέσματα με προκρατήσεις που δεν υπάρχουν στην συγκεκριμένη περίπτωση. 2) Σαντορίνη - Ρέθυμνο : Εδώ νομίζω τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα . Μεταφορικές από Σαντορίνη προς Κρήτη και το αντίστροφο . Κυρίως οι μεταφορικές του Ρεθύμνου και των Χανίων έχουν λιγότερα χιλιόμετρα να διανύσουν από το να πάνε από το Ηράκλειο με τα Superferry . Για επιβάτες δεν νομίζω ότι μπορούμε να περιμένουμε κάτι πέρα από τα βασικά. 3) Πειραιάς - Ρέθυμνο : Όπως έχουν αναφέρει και άλλοι προηγουμένως , η λογική λέει πως αυτό το κομμάτι δεν θα δουλέψει με επιβάτες , λόγω του χρόνου του ταξιδιού . Αλλά έχει ενδιαφέρον να δούμε και πως θα αντιδράσουν οι Ρεθυμνιώτες σε αυτό . ( Και οι Shipfriends😉 ) . Για τις μεταφορικές του Ρεθύμνου θεωρώ, πως κάποιες , θα επιλέξουν το συγκεκρινένο πλοίο , μόνο αν είναι αξιόπιστο σε βάθος χρόνου . Αυτά τα λίγα και τροφή για σκέψη. Υ. Γ. Δεν αναφέρομαι στο κομμάτι Πειραιάς - Μήλος , καθώς πιστεύω πως τα υπόλοιπα πλοία καλύπτουν τις ανάγκες , επιβατών και μεταφορικών .
  7. Μπορούμε να πουμε ότι αδικείται ως προς την διακοπή του Superspeed αλλά για το Highspeed 4 το θεωρώ αναμενόμενο. Οπως είναι λογικό , οι εταιρείες μπορούν να διακρίνουν απο αρκετό καιρό πριν την τάση του τουρισμού με βάση τις κρατήσεις και τα στατιστικά. Και έχουν υπάρξει στο παρελθόν , αρκετά καλύτερες τουριστικές σαιζόν για το νησί .
  8. Θα ακουστεί σαν θεωρία συνωμοσίας , αλλά για μένα αυτή η δρομολόγηση εξαρχής , έκρυβε και λίγο από πολιτικά παιχνίδια στο background. Ετσι αν μιλήσουμε, για αποχώρηση σχεδόν 15 μέρες μετά , θεωρώ πως ίσως κάποιος συσχετισμός θα υπάρχει .
  9. Με αφορμή την νέα αγορά του ταχύπλοου απο την Fast Ferries , και μια γρήγορη ματια στο ΑΙΣ, που βλέπεις μια σειρά απο ταχύπλοα να ξεχύνονται καθημερινά στο Αιγαίο , αντιλαμβάνεται κανείς οτι η μπάλα έχει αρχίσει να γέρνει προς την γρήγορη εξυπηρέτηση των τουριστών (κυρίως ξένων) και φαίνεται πως πλέον όλοι θα ακολουθήσουν μια λογική προσέγγισης , που πρωτη Η Sea Jets εφάρμοσε. Προσωπικά δεν μου αρέσει που σε λίγο θα βλέπουμε αναλογία 10 ταχύπλοα προς 1-2 συμβατικά ενω παλαιότερα συνέβαινε το αντίθετο. Καλά και τα ταχύπλοα αλλα χωρίς χαρακτήρα. Επίσης Θέλω να δω τι θα γίνει αμα το πετρέλαιο πάρει ξαφνικά την ανιούσα και τρέχουν όλοι μετά. Σαν καραβολάτρης μιλώ πάντα.
  10. Νομίζω είναι η πρώτη φορά που το Highspeed 4 έχει δύο πολύ ισχυρούς ανταγωνιστές στο πρωινό δρομολόγιο της Παροναξίας . Και το Tera jet και το Superexpress φτάνουν παντα πρώτα οπότε , κάποιος εχει αρκετούς λόγους για να τα επιλέξει.
  11. Ενδιαφέρον , να δούμε και τι πλήρωμα θα έχει. Μικτό άραγε ?
  12. Νομίζω πως είναι καθαρά θέμα τεχνογνωσίας και εμπειρίας. Ας αναλογιστούμε πόσες βλάβες ειχαν τα High-speed 4 και 7 ολα αυτά τα χρόνια (ελάχιστες εως και καμία) και πόσες έχουν όλα τα υπόλοιπα σε λίγους μηνες. Επίσης αρχιμηχανικός γνωστής εταιρείας μου ανέφερε οτι η συντήρηση που απαιτείται για αυτές τις μηχανές είναι αντίστοιχη με τις συντηρήσεις μηχανών σε αεροπλάνα. Δηλαδή πρέπει να ειναι συνεχείς και με μεγάλη ακρίβεια. Πέρα από το οτι πολλά σκάφη έχουν τουρμπίνες παρόμοιες με των αεροπλάνων.
  13. Αυτά τα Ιαπωνικά ,είναι ένα και ενα. Πραγματικά πανέμορφο. Θα ήθελα πολύ να το δω στην ΑΝΕΚ . @.voyager Πολύ καλός για άλλη μια φορά.
  14. Μακάρι να βλέπαμε πιο συχνά , αντίστοιχα στιγμιότυπα και διαφημίσεις στην τηλεόραση. Ενώ τα πλάνα που έχουν επιλεγεί για την συγκεκριμένη διαφήμιση, είναι πολύ όμορφα.
×
×
  • Create New...