Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eκτος απο την επεκταση των ντεκ προς τα πλωρα,στο πλοιο εγινε και προσθεση ενος ντεκ σε υψος, τουλαχιστον στον καθρεφτη.Δηλαδη Ο Ελυρος θα εχει πλεον οσα ντεκ εχει κ το Ολυμπικ Τσαμπιον και οχι ενα λιγοτερο(πχ:Ariadne Palace)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η ΑΝΕΚ έχει κάνει συμβόλαιο με την εταιρία που μετασκευάζει το Ελυρος στο οποίο προβλέπεται ένα αξιοσέβαστο ποσό για κάθε μέρα καθυστέρησης μετά την 1η Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα τέτοιες ρήτρες δύσκολο να ισχύσουν. Ο λόγος είναι πως οι εταιρείες ή οι εργολάβοι που αναλαμβάνουν τέτοια έργα, δεν έχουν τέτοια οικονομική επιφάνεια ώστε να καλύψουν αυτές τις αποζημιώσεις. Έτσι όταν η ημερομηνία πλησιάζει και το έργο δεν είναι έτοιμο, ο πλοιοκτήτης δε μπορεί να ζητήσει αποζημίωση γιατί τότε, πολύ απλά ο εργολάβος θα εγκαταλείψει το έργο.

Μόνο σε ναυπηγεία του εξωτερικού που έχουν την οικονομική επιφάνεια αλλά και θέλουν να διαφυλάξουν τη φήμη τους, μπορεί πράγματι να αποζημιωθεί ο πλοιοκτήτης για τυχόν καθυστερήσεις.

Τελικά ποια εταιρεία έχει αναλάβει το έργο;

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας τη σημερινή κατάσταση του πλοίου, είμαι απόλυτα σίγουρος ότι το πλοίο δε θα είναι έτοιμο σε 3 μήνες, που αναφέρει ο όρος στο συμβόλαιο μεταξύ ΑΝΕΚ και της εταιρίας που μετασκευάζει το Ελυρος, που μας πληροφορεί ο Zeppelin.

Link to comment
Share on other sites

Μπρρρρρρ, δεν θέλω ουτε να το φανταστώ...

τουλαχιστον στο σχέδιο σαν 2-D, φαίνεται ασχημο... ελπίζω τριδιάστατο να είναι καλύτερο...

Πάντως σαν να μπαουλοφέρνει πια ή μου φαίνεται...Ιδίως όταν επεκταθεί πρύμα...

Εβλεπα τις φώτο πλώρα και μου έδωσε αυτήν την εντύπωση...

Νωρις ακομα αλλά...

Link to comment
Share on other sites

Εάν η ΠΑΤΡΙΣ έχει αποδώσει σωστά τα όσα είπε ο Γ.Σ.Β. στην ΓΣ της ΑΝΕΚ, καλό θα ήταν οι Χανιώτες να διατηρούν...συγκρατημένη αισιοδοξία.:)

[...]Μιλώντας για την περισυνή αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ο διευθύνων σύμβουλος ανάφερε και μερικά οικονομικά στοιχεία για την πορεία της ΑΝΕΚ ." Εχουμε γλιτώσει την εταιρεία, κάναμε διαπραγμάτευση δανείων, την έχουμε βάλει στο διεθνή χώρο και έχουμε τον σεβασμό ολων. Πέρυσι κάναμε μια αύξηση του Μετοχικού κεφαλαίου πάνω από 100 εκ. . Εχουμε δώσει 20 εκ. έναντι των δανείων, έχουν δωθεί 30 εκ. για την αγορά του πλοίου (σ.σ. Ελυρος) που θα κοστίσει μέχρι το τέλος της μετασκευής του άλλα 30 εκ. ευρώ. Ελπίζουμε το πλοίο να μπει στη γραμμή στα τέλη του Ιουνίου. Εκεί το υπολογίζουμε. Στόχος μας είναι να μπει στα Χανιά. Δεν είναι απόλυτος. Κοιτάζουμε πρώτα από όλα το συμφέρον της εταιρείας. Πολλοί από εσας και από εμάς θα θέλαμε τα καλύτερα πλοία να τα φέρουμε εδώ πέρα. Αυτό πάει να πεί ότι θα βολευτούμε για κανα δύο χρόνια και μετά η εταιρεία θα κλείσει.

http://www.patris.gr/articles/128574?PHPSESSID=3bdbaab0e8b17fcc8a0754701de9b34a

Link to comment
Share on other sites

Σωστά έχει αποδοθεί γιατί το είδα και σε άλλη τοπική εφημερίδα των Χανίων αυτή τη φορά...

Μικρό καλάθι να κρατάνε, αλλά ειδικά αυτό το καλοκαίρι δεν θέλω να φανταστώ τα Χανιά με Λισσός Πρέβελης

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μία επιβεβαίωση

Απάντηση των εργαζομένων της ΑΝΕΚ στον ΣYPIZΑ

"Όμως, για τα Xανιά ετοιμάζεται στα ναυπηγεία το EΛYPOΣ (μέχρι τέλη Iουνίου) εφέτος "

Από http://www.goodnet.gr/index.php?id=6,11824,0,0,1,0

(Το link το έκλεψα από τον ΝΗΡΕΑ):D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Αφου το πρωτο που εβαλα δε μου βγηκε ας κανω αλλη μια προσπαθεια :P Εξω απο τον Ελυρο υπηρχε πεταμενο ενα σχεδιο. Ας προσεχε αυτος που το πεταξε ;)

[ATTACH]4612[/ATTACH]

επειδη η μετασκευη προχωρα με βασει αυτο το... πεταμενο σχεδιο, να κανω 2 ερωτησουλες.

στην πρυμη θα μεταφερθουν οι καταπελτες που αφαιρεθηκαν απο το πλάι; ρωταω γιατι στην πρυμη, αριστερα του παλιου καταπελτη εχει αφαιρεθει τελειως η λαμαρινα, ενω (απο οτι ειδα στο google earth) σημερα το μεσημερι εκοβαν απο δεξια. οπως το βλεπω μαλλον παμε για (μερικη) ανακατασκευη της πρυμης και πιθανοτατα για νεους καταπελτες.

το ανοιγμα του πρυμνιου πλαϊνου καταπελτη εχει κλεισει στο υψος του ανω γκαραζ και λογικα το κατω θα κλεισει με το τελος της μετασκευης. το βαπορι παντως ειναι "πισω" (εξωτερικα τουλαστιχον) απο το σημειο που ηταν η Αριδανη περσυ τετοια εποχη και ειναι λιγο αισιοδοξη η προβλεψη για ιουνιο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε proud ο πλαϊνός πρυμνιός καταπέλτης έχει κλειστεί τελείως εσωτερικά, και εξωτερικά μόνο το πάνω σημείο όπως πολύ σωστά αναφέρεις. Επειδή όμως έτσι από ότι κατάλαβα δεν είναι πλέον δυνατή η επιβίβαση στο πλοίο, κόπηκε ένα μεγάλο μέρος της δεξιάς πάντας κάπου στη μέση και δημιουργήθηκε έτσι ένα αυτοσχέδιο μπαρκαρίζο για να μπαίνουν όλοι "οι έχοντες εργασία".

Δεν ξέρω αν θα βάλουν τους δύο καταπέλτες που ξήλωσαν στην πρύμη πάντως αυτοί εξακολουθούν να βρίσκονται στο ντόκο. Τέλος θα συμφωνήσω ότι το βαπόρι, φαινομενικά τουλάχιστον, έχει μείνει πίσω. Μιλάμε βέβαια για πολύ μεγαλύτερη μετασκευή από το ΑΡΙΑΔΝΗ αλλά στα μάτια μου δεν φαντάζει έτοιμο μέσα στους επόμενους 2,5 μήνες.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Χθες μεταμφιέστηκα ως εργάτης (ξέρω ότι έχουν περάσει οι αποκριές, αλλά δεν έβρισκα άλλο τρόπο για να εισχωρήσω στον Ελυρο), όποτε έβαλα μια φόρμα και πήγα να βοηθήσω τα συνεργεία της ΑΝΕΚ, αλλά και να δούμε πόσο έχει προχωρήσει η μετασκευή εσωτερικά.:rolleyes:

Στην αρχή σκέφτηκα να ντυθώ Delivery Boy σαν τον Nick The Greek, αλλά προτίμησα να μεταμφιεστώ σαν εργάτης, μπας και τελειώσουν με τη μετασκευή του πλοίου πιο γρήγορα. (Αυτό ότι τον Ιούνιο θα είναι έτοιμο μου έχει κάτσει βαριά στο στομάχι).:D

Μέσα στο γκαράζ έχουν φέρει τις δυο κυλιόμενες σκάλες που θα τοποθετηθούν στο embarkation πρυμα δεξιά, όταν τελειώσει η λαμαρινοδουλια της πρύμης. Στο γκαράζ γίνονται αρκετές εργασίες με σωληνώσεις.

Στα σπλάχνα του πλοίου δηλαδή μηχανοστάσιο και ηλεκτροστασιο (από όσο μπόρεσα να δω από ένα ανοικτό ρούμπο) έχουν ξεκινήσει τις εργασίες συντήρησης αλλά και να τοποθετηθεί μια καινούργια ηλεκτρομηχανή ίδιου τύπου με τις άλλες δυο, έτσι ώστε να σηκώνει τις νέες απαιτήσεις στα φορτία του πλοίου.

Τα καταστρώματα πάνω είναι σχεδόν μόνο λαμαρίνες:D, εκτός από το κατάστρωμα Νο 4 που έχει γίνει η διαρρύθμιση για τις καμπίνες του πληρώματος (μικρές μου φάνηκαν). Και στα πιο πάνω καταστρώματα έχουν τοποθετηθεί κάποιες καλωδιώσεις.

Τέλος έχουν ξεκινήσει να τρίβουν την εξωτερική λαμαρίνα στη δεξιά πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

Έλα ο μυστικός μας πράκτορας!!! Ενδιαφέροντα νέα! Όπως φαίνεται είναι σχεδόν σίγουρο ότι το βαπόρι δε θα'ναι έτοιμο τον Ιούνη!

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχουν πλεον καμπινες στο γκαραζ η κατω απο αυτο. Ολες οι καμπινες πληρωματος θα ειναι στο ντεκ τις γεφυρας οπως και στο Αριαδνη ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...