Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Κατ' εμένα είναι ένα συνονθύλευμα παλιών και νέων χαρακτηριστικών. Ιαπωνική πλώρη, κουτί-ευρωπαϊκή πρύμνη, άσχημη γραμματοσειρά κτλ. . Όχι ότι με χαλάει, αλλά δεν είναι και σαν την Αριάδνη που είχε από "γεννησιμιού" της σύγχρονα στοιχεία.

Θα συμφωνησω απολυτα και θα προσθεσω πως μου φαινεται ενα καραβι χωρις 'χαρακτηρα' η στυλ,ακριβως λογω της μιξης των ευρωπαικων και ιαπωνικων στοιχειων.

Φυσικα εξαρταται απ το γουστο και το ματι του καθενος;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπου αν εξαιρέσουμε την πρύμη, όλο το υπόλοιπο πλοίο λάμπει! Γλαράκι έχει γίνει και ομολογουμένως ο όγκος του και η όψη του είναι πραγματικά επιβλητικά. Τα σινιάλα της ΑΝΕΚ είναι γραμμένα με την κλασική γραμματοσειρά και το φουγάρο κατά τη γνώμη μου δένει άψογα με το όλο σύνολο. Νομίζω πως θα βγει μακράν το πιο θεαματικό πλοίο της ΑΝΕΚ μετά την μετασκευή.

Με το καλό να ξεκινήσει.

ΣΗΜΕΡΑ 16.00 ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.

Link to comment
Share on other sites

Η επιβεβαίωση των πληροφοριών που πρώτο το shipfriends έγραψε!!!

Ολοκληρώθηκαν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργασίες μετασκευής του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Έλυρος» της ΑΝΕΚ και σήμερα στις 3 το μεσημέρι το πλοίο αναμένεται να «δέσει» στο λιμάνι του Πειραιά, μπροστά από τα γραφεία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής. Σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια.

Ναυτεμπορική

Τώρα που ολοκληρώθηκε η μετασκευή (η διάρκεια της οποίας ήταν ένας χρόνος όπως είχε προβλέψει μήνες πριν ο George :)) μπορούμε να συνοψίσουμε ποιες είναι (εξωτερικά) οι σημαντικότερες διαφορές σε σχέση με τη μετασκευή του Αριάδνη;

Link to comment
Share on other sites

Καλοτάξιδο να είναι!!! :)

Πάντως φαίνεται πως θα χρειαστούν τουλάχιστον δύο εβδομάδες ακόμα για την ολοκλήρωση των εργασιών.

"Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, ΑΝΕΚ Α. Ε, ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι οι προγραμματισμένες για τις 3 / 9 / 2008, 6 / 9 / 2008, και 7 / 9 / 2008 αναχωρήσεις του Ε/Γ / ΟΓ ΛΑΤΩ στις 22.30 από Σούδα για Πειραιά, θα πραγματοποιηθούν στις 23.30 με αντίστοιχες τροποποιήσεις των ωρών αφίξεων στον Πειραιά κατά μία ώρα".

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

το αριαδνη ειχε ωραιες γραμμες εκ κατασκευης, ενω το ελυρος οταν ηρθε ηταν σα ρορο. εντυπωσιακο ειναι σιγουρα και σιγουρα η θεαματικοτερη μεταμορφωση και η εκτενεστερη μετασκευη των τελευταιων χρονων.

δε νομιζω οτι πρεπει να το συγκρινουμε με οσα ηρθαν νεοτευκτα στην ελλαδα ή με αλλες μικροτερης εκτασης μετασκευες.

Link to comment
Share on other sites

Η σύγκριση με το Αριάδνη φαντάζομαι πως είναι αναπόφευκτη αφού τα δύο πλοία είχαν και έχουν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά. Εξωτερικά θεωρώ πολύ πιο όμορφο το αισθητικό αποτέλεσμα του Αριάδνη, αλλά επειδή η κάθε μετασκευή γίνεται για λειτουργικούς κυρίως λόγους, πιστεύω πως η εξοικονόμηση των χώρων που επιτεύχθηκε με τη μετακίνηση του καθρέπτη, ήταν απαραίτητη για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Eπιβλητικό στο λιμάνι το πλοίο. Πραγματοποιήθηκε μια μεγάλη μετασκευή από ελληνικά χέρια και με πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Σίγουρα το Αριάδνη είναι ομορφότερα απ'έξω αλλά μέσα δε ξέρουμε πιο είναι καλύτερο. Αυτό που μου έκανε αρνητική εντύπωση τα άσπρα φώτα στην γιρλάντα του πλοίου. Πολύ αντιαισθητικά. Καλά του ταξίδια, και κυρίως σε ελληνικά νεράB)

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη μετασκευή από τις δύο ήταν κατά την γνώμη μου αυτή του Αριάδνη. Το Αριάδνη διατηρεί την ταυτότητα το ενώ το Έλυρος την έχει χάσει. Προσπαθεί να περάσει για κάτι που δεν είναι (Ευρωπαϊκής Ναυπήγησης και ξαδελφάκι των Champion/Spirit). Τελικά και μετά από προσεκτική παρατήρηση -ως shipfriend πάντα- μπορώ να πω πως το Αριάδνη έχει γίνει βασιλοβάπορο ενώ το Έλυρος κουτί. ;)

Link to comment
Share on other sites

Κοιτάξτε οι αισιόδοξες προβλέψεις λένε ότι το πλοίο θα είναι έτοιμο στις 15 Αυγούστου. Οι πιο συγκρατημένες προβλέψεις μιλάνε για τέλος Αυγούστου.

Εάν υπολογίσουμε ότι το πλοίο ξεκίνησε τη μετασκευή με την μεθόρμιση του στο μωλο της ΔΕΗ περί τα μέσα Οκτωβρίου, η μετασκευή ολοκληρώθηκε περίπου σε 10,5 μήνες. Χρόνος παρά πολύ εντυπωσιακός για το μέγεθος της μετασκευής.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα δε μ αρεσει που πρυμα εχουν εμφανιστει ηδη κιτρινιλες. :(

Ας του ριξουνε ενα πλυσιματακι. Κριμα καινουριο βαπορι να παρουσιαζει αυτο το θεαμα.

Link to comment
Share on other sites

ΣΗΜΕΡΑ 16.00 ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ.ΚΑΛΩΣ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.

Βρέθηκε ένας καραβολατρης έστω και εκ του εξωτερικού, για να αποθανατίσει την πρώτη είσοδο του Ελυρος στο λιμάνι του Πειραιά.

Η φωτογραφία ανήκει στον Frank Lose.

Link to comment
Share on other sites

ωραιο βαπορι στιβαρο αλλα οπως ειπαν κ τα αλλα παιδια αυτο το παντρεμα της ευρωπης με της ιαπωνιας πανω του δεν με εντυπωσιαζει.σε συζητηση που ειχα με γνωστο πλοιαρχο των κυκλαδων ο κ. βαρδινιγιαννης εχει να υπερηφανευετε για το καμαρι γιατι το αγορασε ενα χρονο μετα απο το αριανδη το εφτιαξε καλυτερο οπως λεει με περισσοτερα κρεβατια για τα χανια καλυτερους χωρους κ με καλυτερα υλικα εσωτερικα! κ με συγκριση τις τιμες των υλικων περσι κ φετος με τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν το ελυρος αν κ εγινε πιο μεγαλη μετασκευη απο το αριανδη το ελυρος στοιχισε λιγοτερα!!!

Link to comment
Share on other sites

....κ με καλυτερα υλικα εσωτερικα! κ με συγκριση τις τιμες των υλικων περσι κ φετος με τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν το ελυρος αν κ εγινε πιο μεγαλη μετασκευη απο το αριανδη το ελυρος στοιχισε λιγοτερα!!!....

Αν πράγματι ούτως έχουν τα πράγματα, θέλει να πεί κάτι ο κύριος Γιάννης ή μου φαίνεται? ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιατί νομίζω πως το πλοίο μετασκευάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να ξεγελάσει τους -μη shipfriends ή εν γένει ενημερωμένους- επιβάτες δίνοντας την εντύπωση στους Χανιώτες που πέρυσι γνώρισαν το Olympic Champion πως η ΑΝΕΚ τους έφερε ένα πλοίο αντίστοιχης κλάσης από κατασκευής του;

Link to comment
Share on other sites

Καλά με εξαίρεση τη τσιμινιέρα δεν έχουν και πολλά άλλα κοινά στοιχεία αυτά τα πλοία. Μέρα με τη νύχτα είναι εξωτερικά τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Καλά ταξίδια στο βαπόρι. Για μένα η Αριάδνη είναι το βασιλοβάπορο, η αρχόντισσα. Το Έλυρος είναι πολύ ωραίο σε εμφάνιση και λειτουργικά τα πάει καλά, αλλά μέχρι εκεί. Η ΑΝΕΚ πρέπει να πάρει βραβείο για τη μετατροπή-ξερίζωμα της εθνικότητάς του.:)

Link to comment
Share on other sites

Έχει κάποιο κοινά στοιχεία με τα δύο Fossenάκια όπως τα στρογγυλά παράθυρα πλώρα στις πάντες κτλ κτλ αλλά σε καμμία περίπτωση δεν μοιάζουν.

Απλά σήμερα το βράδυ που το είδα έχω να πω: ΕΛΕΟΣ! Ρε παιδιά εκεί στην ΑΝΕΚ ανάψτε κανα φωτάκι παραπάνω. Σαν παροπλισμένο είναι. Καινούριο είναι το καημένο, δείχτε το λίγο να το χαρούμε. Το φουγάρο πίσα θεόσβηστο, η γιρλάντα μισή και λιγότερο από το 1/5 των σαλονιών αναμένο. Καλά που υπάρχουν και τα φώτα του λιμανιού και φαίνεται.B)

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα η Αριάδνη εκ κατασκευής, ήταν "πολύ δυνατή" σε σχεδιασμό και χαρακτηριστικά, αλλά αύτα είναι για εμάς που ξέρουμε δύο πράγματα και άλλους με πέντε πράγματα παραπάνω από εμάς..

Όμως, ο Χ κριτίκαρος επιβάτης, η Ψ κυρα γιώργαινα που θα πάει τις διακοπές της μετα τής οικογενείας, και ο Ζ φορτηγατζής δεν γνωρίζει δεν διακρίνει και στην τελική δεν ενδιαφέρεται για αυτά τα οποία εμείς συζητάμε εδώ.

Για εκείνους το Ελυρος είναι ένα "ολοκαίνουργιο" και σίγουρα πολυτελές καράβι. Και αυτό το είδος των επιβατών είναι το 98% του επιβατικού κοινού.

Και αυτό το ξερει η Ανεκ (και ο Βαρδινογιάννης) και έτσι δεν αναζητήθηκε κάτι νεότευκτο ή κάτι γρηγορότερο, αλλά ένα "άδειο" σκαρί προς διαμόρφωση.

Ειδικά στα βραδυνά δρομολόγια ο κοσμος δεν ξέρει αν το Αριαδνή είναι γρηγορότερο από το Έλυρος, επίσης σε βραδυνό στέκετε αξιοπρεπώς ακόμα και δίπλα στα παλάτια χωρίς να το πάρει κανείς χαμπάρι..

Όσο για την Ευρωπαική ή Ιαπωνική φιλοσοφια και την αλλοίωση της, παλι δυστυχώς μόνο εμάς απασχολεί που μπορούμε να την διακρίνουμε..

Εμείς αύτο που λογικά θα θέλαμε, είναι να μην έφευγε η Αριάδνη και να δίπλωνε με Έλυρο για να εκσυγχρονιζόταν ολοκληρωτικά μιά και καλή η γραμμή των Χανίων.

Link to comment
Share on other sites

Όμως, ο Χ κριτίκαρος επιβάτης, η Ψ κυρα γιώργαινα που θα πάει τις διακοπές της μετα τής οικογενείας, και ο Ζ φορτηγατζής δεν γνωρίζει δεν διακρίνει και στην τελική δεν ενδιαφέρεται για αυτά τα οποία εμείς συζητάμε εδώ.

Για εκείνους το Ελυρος είναι ένα "ολοκαίνουργιο" και σίγουρα πολυτελές καράβι. Και αυτό το είδος των επιβατών είναι το 98% του επιβατικού κοινού.

Και αυτό το ξερει η Ανεκ (και ο Βαρδινογιάννης) και έτσι δεν αναζητήθηκε κάτι νεότευκτο ή κάτι γρηγορότερο, αλλά ένα "άδειο" σκαρί προς διαμόρφωση.

Ειδικά στα βραδυνά δρομολόγια ο κοσμος δεν ξέρει αν το Αριαδνή είναι γρηγορότερο από το Έλυρος, επίσης σε βραδυνό στέκετε αξιοπρεπώς ακόμα και δίπλα στα παλάτια χωρίς να το πάρει κανείς χαμπάρι..

Στράτο με τα παραπάνω σου λόγια με κάλυψες πλήρως και έκανες λιανά αυτό που προσπαθούσα να πω σε προηγούμενο post μου. Και εδώ βλέπουμε άλλον ένα λόγο για τον οποίο αξίζει να είσαι shipfriend (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...) :D

Γιατί νομίζω πως το πλοίο μετασκευάστηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να ξεγελάσει τους -μη shipfriends ή εν γένει ενημερωμένους- επιβάτες δίνοντας την εντύπωση στους Χανιώτες που πέρυσι γνώρισαν το Olympic Champion πως η ΑΝΕΚ τους έφερε ένα πλοίο αντίστοιχης κλάσης από κατασκευής του;
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...