Jump to content
Shipfriends

Zeppelin

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

Uncategorized

  • Location
    Πειραιευς

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το πρόβλημα μάλλον είναι και στα δύο. Το Αίολος έχει μικροζημιές στην πλώρη ενώ το Ροδάνθη όπως ειπώθηκε έχει μια οπή στο γκαράζ. Τώρα το πως και το γιατί ας το πούνε άλλοι. Ετσι ήτανε πριν λιγο τα βαπόρια ενώ τώρα δένει ο Αίολος στη θέση του
  2. Κάποιο πρόβλημα πρέπει να έχει δημιουργηθεί με το Βιτσέντζος Κορνάρος αφού αυτή τη στιγμή το βλέπω να το έχει διπλώσει ο αέρας. Προσπαθούν να το μαζέψουν με προπελάκι και με λεντίες στο Μυρτιδιώτισσα αλλά είναι πολύ δύσκολο λόγω του καιρού.
  3. Η ΑΝΕΚ έχει κάνει συμβόλαιο με την εταιρία που μετασκευάζει το Ελυρος στο οποίο προβλέπεται ένα αξιοσέβαστο ποσό για κάθε μέρα καθυστέρησης μετά την 1η Ιουνίου.
  4. Με την αποχώρηση λοιπόν του κ Περικλή Παναγόπουλου κλείνει ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο και για την εταιρία και για την ελληνική ακτοπλοία γενικά. Ας περιμένουμε όμως το επόμενο του βήμα.
  5. Σήμερα πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του πλοίου στην Κέρκυρα με αρκετούς καλεσμένους.
  6. Ακριβώς αυτό είναι φίλε Mediterranean
  7. Γνωρίζει κάποιος αν έγινε αλλαγή στους καταπέλτες του πλοίου. Γιατί όπως το βλεπα νομίζω θα έχει δυσκολίες να στρώσει ο καταπέλτης και να φορτώσει. Αλήθεια σε ποιόν ανήκει τώρα σ αυτούς που έχουνε το Παντοκράτορας;
  8. Tί εννοείς ακριβώς; Ότι είναι μετασκευασμένο πολεμικό ή δεξαμενόπλοιο;
  9. Τα Ro-Ro είναι τα πιο βολικά και εύκολα για να μετασκευαστούν σε ferries και τα πιο διαθέσιμα. Βέβαια όταν έχεις να μετασκευάσεις ένα υπάρχον ferry οι απαιτήσεις από κατασκευαστικής απόψεως (και κόστους) είναι πολύ λιγότερες (όσον αφορά προσθήκη διπύθμενων κλπ) από ότι αν μετάσκευάζεις Ro-Ro σε ferry. Τις δεκαετίες 50 και 60 αν ήθελαν μεγάλα οχηματαγωγά προτιμούσαν τα δεξαμενόπολοια αλλά αν ήθελαν μικρότερα σκάφη πράγματι τα μικρά πολεμικά έκαναν θραύση.
  10. Με τα φτωχά μου μαθηματικά, και τις λίγες γνώσεις μου προσπαθώ εδώ και καιρό να βγάλω κάποια συμπεράσματα και να καταλήξω γιατί κάποιος πρέπει να αγοράσει ένα βαπόρι και να το δρομολογήσει στην Ελλάδα. Τί κίνητρο έχει; Το κέρδος; Και εκεί ξεκινάει ένα βάσανο. Για ποιό κέρδος μιλάμε; Παίρνω λοιπόν χαρτί και μολύβι παίρνω 2-3 γραμμές αυθαίρετα με τα πλοία τους και προσπαθώ να δώ τι μπαίνει και τι βγαίνει απο τα ταμεία. Δε ξέρω αν κάνω λάθος τις πράξεις... αλλά σχεδόν τα περισσότερα μου βγάζουν αρνητικό πρόσημο. Δε θέλω να μιλήσω ακόμα με συγκεκριμένα παραδείγματα αλλα σχεδόν μια μόνο γραμμή είναι πραγματικός χρυσός. Οι υπόλοιπες είτε είναι οριακές είτε περιμένουν το καλοκαίρι να βγάλουν τα σπασμένα όλου του χειμώνα. Γιατί λοιπόν ο καθένας να έρθει να επενδύσει εδώ. Επιπλέον θεωρώ φαιδρό οι εταιρίες να παρουσιάζουν αποτελέσματα και θετικούς ισολογισμούς απο πωλήσεις πλοίων κτλ όπως συνήθως βλέπουμε τελευταία. Ειδικά από τις μεγάλες εταιρίες του ΧΑΑ που πρέπει να ανακοινώνουν κέρδη καθε τόσο. Υπάρχει εταιρία αυτή τη στιγμή που να δραστηριοποιείται στον Πειραιά και να έχει κέρδη ΜΟΝΟ από την λειτουργία των πλοίων της; Ας απαντήσουνε 2-3 αγαπητοί φίλοι και συνεχίζω...
  11. Από την ημέρα που βγήκε το AIS χάθηκε το φιλότιμο. Το πλοίο θα αναχωρήσει απο Μύκονο με 2 ώρες καθυστέρηση δηλαδή στις 16:15 κανονικά για το δρομολόγιό του. Οι ώρες που το δίνει είναι οι κανονικές οπότε αυθαίρετα υποθέτω ότι το όποιο πρόβλημα ξεπεράστηκε με επιτυχία.
  12. Αγαπητέ στην Παροικιά έχουν προσεγγίσει ακόμα μεγαλύτερα πλοία και σαφώς ποιο δυσκίνητα. Σου θυμίζω το Ελ Βενιζέλος και τα δύο Κρήτη. Νομίζω για το συγκεκριμένο πλοίο δε θα είναι πρόβλημα το λιμάνι της Πάρου. Βέβαια όλα είναι σχετικά
  13. Μήπως κάποιος καλός φίλος γνωρίζει τι πρόκειται να γίνει με τις δεξαμενές στο Πέραμα; Είχα ακούσει ότι η μεγάλη θα μεταφερόταν στο Σκαραμαγκά για εργασίες συντήρησης αλλά από τότε μέχρι σήμερα καμία κίνηση.
  14. Για μένα οι απόψεις του καθενός είναι σεβαστές αρκεί να συνοδεύονται από επιχειρήματα. Μη ξεχνάμε πως το πλοίο δεν είναι μόνο του στη γραμμή ούτε είναι υποχρεωτικό να ταξιδέψει κάποιος μαζί του εφόσον δεν το βρίσκει ικανοποιητικό.
×
×
  • Create New...