Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μου φαίνεται Neptune ότι οι αξιωματικοί είναι στο ύψος του καταστρώματος κάτω από τη γέφυρα (γιατί στο κατάστρωμα της γέφυρας θα είναι η γέφυρα και το ελικοδρόμιο μόνο). Ενώ το κατώτερο πλήρωμα στο ύψος του πάνω γκαράζ και πλωρα.

Όσο για τις καμπίνες θα υπάρχουν εσωτερικές και εξωτερικές.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 877
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ενω η μετασκευη προχωρα εγω θα πω οτι ισως τελικα να μ αρεσει ποιο πολυ και απο το Αριαδνη. Εξωτερικα μονο. Ειδικα η μεταφορα του καθρεφτη νομιζω το κανει να δειχνει πολυ διαφορετικο. Ισως ποιο ευρωπαικο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω φιλε Neptune διατηρω τις επιφυλαξεις μου για το τελικο αποτελεσμα....Κι αυτο γιατι,προσπαθουν να φτιαξουν ενα πλοιο που θα μοιαζει αρκετα στα CHAMPION/SPIRIT χωρις να εχει καμια σχεση με αυτα.Μ αρεσει και μενα που μετεφεραν την γεφυρα πιο μπροστα,που εκλεισαν τον πλωριο καταπελτη και τελος,που ανοιγουν 2 καινουργιους στην πρυμη.

Η βασικη διαφορα με την ΑΡΙΑΔΝΗ,ειναι οτι η μετασκευη της,στηριχτηκε στο δικο της σουλουπι και οχι σε αλλο πλοιο(κ πριν την μετασκευη ηταν κουκλα),ενω το μονο που αντεγραψαν ηταν το τελειωμα των πισω καταστρωματων απο το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ.

Γενικα εχει ενδιαφερον να δουμε πως θα καταληξει η μετασκευη του ΕΛΥΡΟΥ και τουλαχιστον ελπιζω,τα σιλιαλα της τσιμινιερας να ειναι ιδια με αυτα των champspirit και οχι με αυτα που εβαλαν στην ΑΡΙΑΔΝΗ;)

Link to comment
Share on other sites

Παντος απο κατι πεταμενα σχεδια νεας κοπης που ειδα,θα ειναι το κατι αλλο και μεσα διχως να νομιζεις οτι μπηκες σε 747 απο τα πολλα αεροπορικου τυπου καθισματα, απο εξω η τσιμινιερα τυπου grand princess-champion ειναι δεδομενη

Link to comment
Share on other sites

Θάνατος μέλους συνεργείου επισκευών σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο στο Κερατσίνι

Πηγη: ΥΕΝ

Κατά την διάρκεια εργασιών επισκευής - μετασκευής στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο «ΕΛΥΡΟΣ» Ν. Χανίων 31, το οποίο βρισκόταν πλαγιοδετημένο στον προβλήτα Μόλου ΔΕΗ στον λιμένα Κερατσινίου, 59χρονος, μέλος συνεργείου, ένιωσε αδιαθεσία σήμερα το μεσημέρι, την ώρα του διαλλείματος, με αποτέλεσμα να λιποθυμήσει.

Με μέριμνα της Λιμενικής Αρχής Κερατσινίου ο ανωτέρω μεταφέρθηκε αρχικά με ασθενοφόρο του Ο.Λ.Π. στο Τζάνειο νοσοκομείο, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του και στη συνέχεια στο νεκροτομείο Αναστάσεως, για τη διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής.

Προανάκριση διενεργεί η Λιμενική Αρχή Κερατσινίου.

Link to comment
Share on other sites

Έως αδύνατον θα έλεγα εγώ. Οι λαμαρινοδουλειές είναι ακόμη σε εξέλιξη κι έχουν μέλλον μπροστά τους , έξω υπάρχουν αναριθμητοι πετροβάμβακες οι οποίοι θα μπουν για μονώσεις ...

Απλά να πω ότι το ΑΡΙΑΔΝΗ πάνω κάτω τέτοια εποχή είχε σχεδόν ολοκληρώσει τις λαμαρινοδουλειές , βαφόταν και πήγαινε σκαραμαγκά για δεξαμενισμό και παραταύτα βγήκε Σεπτέμβρη.

Τώρα κι αυτό απίθανο να βγει πριν τον σεπτεμβρη.

Πάντως η πρύμη του η οποία έχει σχεδόν σχηματοποιηθεί μοιάζει αρκετάα με αυτή των παλατιών:( ενώ στην πλώρη του το παραπέτο αλα ΑΡΙΑΔΝΗ του δίνει πολύ πιο όμορφη γραμμή:)

Στην δεξιά πλευρά υπάρχει μια είσοδος στην μ΄'εση με ένα καταπελτάκι. Δεν θυμάμαι αν προυπήρχε οπότε πιθανόν να ανοίχτηκε εδώ.Κάποιος με καλύτερη μνήμη αν μπορέσει ας μας διαφωτίσει

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το κομμάτι το κόψανε όταν το βγάλανε τους πλαϊνούς καταπέλτες. Μας το είχε γράψει αλλωστε στις 23/03/08 ο George;)

Φίλε proud ο πλαϊνός πρυμνιός καταπέλτης έχει κλειστεί τελείως εσωτερικά, και εξωτερικά μόνο το πάνω σημείο όπως πολύ σωστά αναφέρεις. Επειδή όμως έτσι από ότι κατάλαβα δεν είναι πλέον δυνατή η επιβίβαση στο πλοίο, κόπηκε ένα μεγάλο μέρος της δεξιάς πάντας κάπου στη μέση και δημιουργήθηκε έτσι ένα αυτοσχέδιο μπαρκαρίζο για να μπαίνουν όλοι "οι έχοντες εργασία".
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορεί κάποιος πιο ειδικός από εμένα, από τους φίλους που κατηγορηματικά δηλώνουν ότι το πλοίο δεν θα προλάβει τη σεζόν, να μου εξηγήσει τι συμβαίνει και γιατί η εταιρία ανακοινώνει 25 Ιουλίου και μάλιστα είναι διαθέσιμο για κράτηση εισιτηρίων στο CRS και στο anek.gr ;

Μήπως πρέπει να είμαστε πιο συντηρητικοί στα σχόλια μας;

Link to comment
Share on other sites

Ο καθενας εκφραζει την αποψη του συμφωνα με αυτα που πιστευει και τις πληροφοριες που εχει.

Ουτε εγω πιστευω οτι το βαπορι θα ειναι ετοιμο στις 25 Ιουλιου συμφωνα με αυτα που βλεπω.Ο χρονος θα δειξει αν θα ειναι ετοιμο πραγμα και που ευχομαι.Δεν βρισκω το λογο ομως να πω κατι αλλο επειδη η εταιρεια περασε τα δρομολογια του στο συστημα.Αλλωστε εχουμε δει και αλλες φορες να ανεβαινουν τα δρομολογια και να κατεβαινουν σε μια νυχτα.

Προσοχη δεν λεω οτι δεν θα ειναι ετοιμο,λεω οτι δεν πιστευω οτι θα ειναι ετοιμο

Link to comment
Share on other sites

Για να επανέλθουμε στα του πλοίου, δίπλα του βρίσκεται μια μπάριζα της CORAL για να ξεκινήσουν οι εργασίες χρωματισμού των πλευρικών επιφανειών.

Link to comment
Share on other sites

γιατί η εταιρία ανακοινώνει 25 Ιουλίου και μάλιστα είναι διαθέσιμο για κράτηση εισιτηρίων στο CRS και στο anek.gr ;

Μήπως πρέπει να είμαστε πιο συντηρητικοί στα σχόλια μας;

Σε μια μετασκευή τέτοιας εκτάσεως, πολλοί είναι οι αστάθμητοι παράγοντες που μπορούν να δημιουργήσουν καθυστέρηση. Σκέψου πως ήδη τα πλάνα έχουν πέσει λίγο έξω αφού όπως μας είχες μεταφέρει στη Γενική Συνέλευση της εταιρείας είχε ειπωθεί πως το πλοίο θα είναι έτοιμο στα τέλη Ιουνίου.

Επίσης έτσι όπως έχουν ανοίξει τα δρομολόγια, ακόμα και αν το πλοίο δεν είναι έτοιμο, τα δρομολόγια μπορούν να εκτελεσθούν από το Λατώ, χωρίς να δημιουργηθεί ιδιαίτερο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Σε μια μετασκευή τέτοιας εκτάσεως, πολλοί είναι οι αστάθμητοι παράγοντες που μπορούν να δημιουργήσουν καθυστέρηση. Σκέψου πως ήδη τα πλάνα έχουν πέσει λίγο έξω αφού όπως μας είχες μεταφέρει στη Γενική Συνέλευση της εταιρείας είχε ειπωθεί πως το πλοίο θα είναι έτοιμο στα τέλη Ιουνίου.

Επίσης έτσι όπως έχουν ανοίξει τα δρομολόγια, ακόμα και αν το πλοίο δεν είναι έτοιμο, τα δρομολόγια μπορούν να εκτελεσθούν από το Λατώ, χωρίς να δημιουργηθεί ιδιαίτερο πρόβλημα.

Με την διαφορά όμως οτι λέον είμαστε περίπου 1 1/2 μήνα μακριά από την ημερομηνία που αναφέρουν, κι όχι μόνο αναφέρουν αλλά "δεσμέυονται" με το να εκδίδουν εισητήρια... Βέβαια το δεσμεύονται μην το παίρνεται και πολύ της μετρητοις.

Πράγματι μπορει κουτσα στραβα να βγει το πρόγραμμα με αντικατάσταση από το ΛΑΤΩ αλλάσίγουρα θα δημιουργήσει εκτενή προβλήματα μια τετοια κατάσταση τοσο απο θεμα καθυστερήσεων όσο και δυσφορίας του κοινού.

Νομίζω σε κάθε περίπτωση 15Αυγουστο τον έχουμε....

Link to comment
Share on other sites

Οι εργασιες προχωρανε με εντατικους ρυθμους και εχω την αισθηση οτι το μονο που απομενει πλεον για να ολοκληρωθει η εξωτερικη του μορφη ειναι να αλλαξει το φουγαρο.Παντως οπως φαινεται απο την φωτο δεν υπαρχει πλεον μεγαλη διαφορα εξωτερικα με πριν 15 μερες.

Link to comment
Share on other sites

Εποιασα κουβεντα με μελος του πληρωματος

του "ΑΡΙΑΔΝΗ" και μου ανεφερε πως το πλοιο

θα ειναι ετοιμο τον Οκτώβρη...

Το ξενοδοχειακό του ακομα δεν εχει ξεκινησει

και μεσα στην εβδομαδα περιμενουν τους

ξυλουργους για να πιασουν δουλεια.

Αιτια των καθηστερησεων η μετατόπιση της γεφυρας.

Link to comment
Share on other sites

Τα πρωινά δρομολόγια που έχουν ανοίξει για τον Έλυρο δεν δίνουν διάρκεια 6 ώρες (τέτοιο χρόνο ούτε θεωρητικά ούτε πρακτικά μπορεί να κάνει) αλλά 7:15. Οπότε με μια καθυστέρηση μπορούν να βγουν και από το Λατώ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...