Jump to content
Shipfriends

panthiras1

eMembers
  • Content Count

    295
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν το σχολιάζω γιατί θα μου ορμήσετε πάλι όλοι σας.... Καλοφάγωτα τα 1400 ευρώ.... μόνο.
  2. Από MILTIADIS: ............. Ουτε απαντησε ομως και στο γιατι''πηρε νυχτα''το Βενιζελος απο το Λιβορνο και δεν περιμενε εστω μια μερα παραπανω οποτε και ηταν προγραμματισμενο να μπουν επιθεωρητες. Χωρίς να γνωρίζω τι έχει συμβεί και εγώ το ίδιο θα έκανα, αν οι Ιταλοί είχαν σκοπό να μπλοκάρουν το πλοίο με νομικά τερτύπια και να μην μπορούσε να φύγει από την Ιταλία. Φυσικό δεν είναι να θέλει να διαφυλάξει τα συμφέροντά της; Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά όταν οι Ιταλοί παροτρύνουν τον κόσμο να κάνει μήνυση για να αποζημιωθεί, αυτό τι σημαίνει;
  3. Αν δεν κάνω λάθος, στο σημείο αυτό του λιμανιού που έδεσε το Λατώ, τουλάχιστον πριν 10 ημέρες γινόντουσαν έργα (δεν γνωρίζω αν συνεχίζονται σήμερα). Ξέρει κανείς τι έργα είναι; και αν το πλοίο ενοχλεί;
  4. Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Το τελικό αποτέλεσμα όμως πιό είναι; Αν μια εταιρεία έχει συνέχεια ζημιές, που βρίσκει τα χρήματα για να τις καλύψει; Από δανεισμό; Από τα περουσιακά της στοιχεία; Από το ταμείο της; και μέχρι πότε; Αν οι ζημιές είναι για πολλά χρόνια, που θα καταλήξει η εταιρεία; Εκτός και αν έχει καλό λογιστή και οι ζημιές της είναι μόνο στα χαρτιά. Υ.Γ. Ζημιές μπορεί να προέλθουν και μετά από επένδυση ή πληρωμή δόσεων δανείου κ.λ.π. Δεν πάυουν όμως να είναι ζημιές. Και αν η εταιρεία τις ικανοποιεί, τότε από κάπου βρίσκει τα χρήματα. Αν σταματήσει να τις ικανοποιεί.... υπάρχει πρόβλημα.
  5. Χωρίς να το έχω ψάξει το θέμα πολύ (από αυτά που θυμάμαι τουλάχιστον), αν εξαιρέσουμε τα τελευταία χρόνια την MINOAN, όλες οι εταιρείες παρουσιάζουν συνεχώς ελλείματα. Όχι μόνο 3-4 χρόνια, αλλά για πάνω από 10ετία. Πιθανόν να κάνω λάθος .... αλλά αυτήν την εντύπωση έχω.
  6. Orestis αρκετά διαβασμένο σε βρίσκω και μπράβο σου που είχες το κουράγιο να ψάξεις αρκετά χρόνια πίσω. Ναι έχω σταθερή θέση εδώ και αρκετά χρόνια, γιατί αυτό είναι νόμος της οικονομίας. Τελικά συμφωνείς μαζί μου μια και αναφέρεις ότι μια εταιρεία δεν μπορεί να έχει ζημιές μακροχρόνια. .............. αλλά σε καμία περίπτωση μακροχρόνια. Ένα ψιλικατζίδικο μπορεί να έχει μακροχρόνιες ζημιές γιατί ο ιδιοκτήτης του περιμένει να ωφεληθεί από κάπου αλλού π.χ. να συμπληρώσει τον απαιτούμενο χρόνο για να πάρει σύνταξη, μια και δεν βρίσκει αλλού δουλειά. Σε μια γιγαντιαία όμως επιχείρηση όπως είναι οι ναυτιλιακές, με πολλούς μετόχους, δεν μπορεί να συμβεί αυτό. Έχει ζημιές την μια χρονιά, ναι, γιατί ελπίζει στα κέρδη της επόμενης χρονιάς. Έχει ζημιά και την δεύτερη χρονιά, ναι, γιατί κάνει μια ακόμα προσπάθεια να σταθεί στα πόδια της. Αν όμως έχει ζημιά και την τρίτη χρονιά η ναυτιλιακή εταιρεία κλείνει και "φεσώνει" τους πάντες με τις ζημιές των προηγούμενων χρόνων. Εδώ ορμούν αυτοί που ζημιώθηκαν να πάρουν τα χρήματά τους από τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας (δηλαδή την κατασπαράζουν). Όταν μια ναυτιλιακή εταιρεία αναφέρει ζημιές για πολλά χρόνια, χωρίς να κλείνει, σημαίνει ότι έχει καλό λογιστή.
  7. Αν είχαν σκοπό να επισκευάσουν την μηχανή θα πήγαιναν Σούδα; ή μήπως δεν έχει καμιά βλάβη.... Ή μήπως έχει αλλά δεν θα την επισκευάσουν?
  8. Μπορείτε να μου λύσετε μια απορία; Πως ορισμένες Ναυτιλιακές εταιρίες έχουν κάθε χρόνο ζημιά (για πολλά χρόνια) και συνεχίζουν να λειτουργούν; Μια εταιρία όταν είναι ζημιογόνα κλείνει. Και ειδικά όταν η ζημιές είναι εκατομμύρια ευρώ. Μην πιστεύετε λοιπόν τις δημοσιεύσεις των εταιρειών. Πιστεύω ότι τα πράγματα είναι διαφορετικά.
  9. Το ΛΑΤΩ να δούμε σε ποια γραμμή θα μπει.... Έχει γούστο..... (να ξαναμπεί Χανιά στην θέση του ΕΛΥΡΟΣ...)
  10. Panagia Ekatontapiliani έχεις δίκιο. Τα μπέρδεψα.....
  11. ΕΦ' όσον θα πάει Χανιά, στην θέση του πιο θα μπει;
  12. Πάντως στο σύστημα κρατήσεων της ΑΝΕΚ έχει μέχρι 9/9 τον Βενιζέλο. Στην συνέχεια αντικαθίστανται από το ΚΡΗΤΗ ΙΙ που συνεχίζει να υπάρχει και μετά τις 10/10/14 Υ.Γ. Τα σινιάλα της GoInSardinia υπάρχουν ακόμα στο πλοίο;
  13. Εγώ πάντως θυμάμαι ότι όταν μια γραμμή δεν πήγαινε καλά και έπρεπε το πλοίο να σταματήσει τα δρομολόγια.... έλεγαν ότι έβγαλε βλάβη το πλοίο. Μήπως αντί για βλάβες στα πλοία έλεγαν ότι δήθεν έβγαζε βλάβη το πλοίο και σταμάταγαν τα δρομολόγια; Είπαν ότι ο Βενιζέλος έβγαλε βλάβη. Θα φανεί σήμερα από την ταχύτητα που θα αναπτύξει στην διαδρομή Χανιά - Πειραιάς.
  14. Άρα δεν έχει μηχανικό πρόβλημα. Δεν πιστεύω να κανει το δρομολόγιο Χανιά - Πειραιάς σε 15 ώρες... Με τα σινιάλα του πλοίου τι έγινε; Ακόμα γράφει Go in Sardinia?
×
×
  • Create New...