Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Πάντως όχι με τα παλιά της μορφή Δεν βλέπω κατάπλους πολεμικών πλοίων σε διάφορα λιμάνια κ στο τέλος στο Φάληρο
  3. Νομίζω ότι το νυν HIGHSPEED 3(πρωην THUNDER) δεν το είχα δει ποτέ να πηγαίνει με τρελές ταχύτητες το πολύ μέχρι 33 κόμβους.(συγχωρεστε με αν κάνω λάθος) .Ενώ το WORLD CHAMPION θεωρώ ότι είναι το καλύτερο ταχύπλοο που υπάρχει στο Αιγαίο και από άποψη ταχύτητας αλλά και από άποψη αξιοπιστίας.
  4. Αρκεί να μπορείς να τα χρησιμοποιήσει, μη αχρηστεύοντας άλλα πλοία του στόλου. Δεν έγραψα πουθενά να παίξει μπάλα μόνο στο κάστρο της. Ανέφερα το σκεπτικό μου για τη χρησιμοποίηση του καλύτερου της πλοίου.
  5. Αντικειμενικά το World πετάει. Το καταλαβαίνεις όταν είσαι μέσα, πόσο μάλλον όταν προσπερνάς άλλο πλοίο…
  6. 45 μέρες μόνο δύσκολο. Μόνο με υπουργική.... εκτροπή γίνονται τέτοια
  7. Στη λογική του πολλοί θα το δουν,λίγοι θα το καταλάβουν!
  8. Το πλοίο δεν είναι αυτοκίνητο να"κορνάρει". Δυστυχώς ακούγεται κ από "σχετικούς" κ μάλιστα μπουκάπορτα
  9. Today
  10. Δηλαδή θα εκτελέσει ελεύθερο δρομολόγιο; Πως; Αφού δεν βγαίνει και χρειάζεται επιδότηση....
  11. Πολλή κοπτοραπτική έχει πέσει αλλά το αποτέλεσμα τουλάχιστον εξωτερικά νομίζω θα είναι καλά
  12. GeorgePag

    Highspeed 4

    Άφιξη στην Νάξο τον περασμένο Αύγουστο
  13. Αυτό έλειπε να παίζουν όλοι οι παίκτες εκ του ασφαλούς. Παίζοντας μπάλα στο κάστρο σου μόνο, ορίζεις και το ταβάνι της εξέλιξής σου. Όταν μια εταιρεία φέρνει μεταχειρισμένο πλοίο κάτω από 20 χρονω και έχει και ενα ταχύπλοο σε αναμονή, δεν δείχνει εταιρεία που προτίθεται να βάλει ταβάνι στην εξέλιξή της. Συνεπώς και ρίσκα θα πάρει (όπως τα μικρά ταχύπλοα ή το Ραφήνα-Ηράκλειο) και θα ανοιχτεί και εκτός του κάστρου της. Κι αν το πιάσουμε και πιο ειδικά στην περίπτωση της φημολογουμενης ορφάνιας της ΣΤΜ, μιλάμε για καθιερωμένο δρομολόγιο,όχι για νέα, αχαρτογράφητα νερά, δηλαδή μετριασμένο ρίσκο.
  14. Οι μη προσλήψεις ήταν συνέπεια των μνημονίων Μάλλον οutsourcing είναι ο σωστός αγγλικός όρος Γιά το γερανοφόρο μπορεί να μην υπήρχε δυνατότητα μεταφοράς με τα εγ/ογ της εποχής Στη Χίο θυμάμαι στη δεκαετία του 60 αρματαγωγά μετέφεραν οχήματα της ΔΕΗ τα οποία εντάξει δημόσια ήταν αλλά λίγα χρόνια αργότερα θα έμπαιναν στο εγ/ογ της γραμμής (ΑΙΟΛΙΣ). Δεν μιλάνε γιά το πολιτικό προσωπικό αλλά γιά τις δουλειές που δίνονται σε ιδιωτικά συνεργεία Υποθέτω ότι γίνονται αφού σχεδόν όποιο πλοίο βρίσκεται στον ΝΚ είναι γιά επισκευή Δεν υπάρχουν πλοία που να σταθμεύουν μόνιμα σε αυτόν Εκτός αν υπάρχει σχετική διαταγή
  15. Μερικες ακομα φωτο απο το πλοιο,καποιες λιγο πιο κοντινες, απο το βαπορι που συνεχιζει να μετασκευαζεται στην Κινα Μπορουμε λοιπον να δουμε καλυτερα τα περιβοητα παραθυρα, αλλα και να παρουμε μια ιδεα για το πως φαινεται το βαπορι απο πρυμα .
  16. https://www.facebook.com/ManthosVidaliscom/videos/765643549468414/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v Αφήνω αυτό εδώ.
  17. Και επίσης προφανώς, επειδή το έχει ξανακάνει, όταν πούλησε το SUPERFERRY II στην GSF και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ στην Seajets, αφήνοντας έτσι απλά να "απλωθούν οι άλλες εταιρείες".
  18. Γιατι προφανώς όλοι έχουμε τις πηγές μας που μας έχουν πεί οτι με τη πώληση του Νάξος, δεν τους πολυνοιάζει η γραμμή.
  19. Γιατί όλοι θεωρείτε δεδομένο ότι θα αφήσει την γραμμή άμα πουλήσει το ΝΑΞΟΣ; Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει περίπτωση να παρατήσει την γραμμή. Σιγά μην αφήσει έτσι απλά να απλωθούν οι άλλες εταιρίες (είτε Fast είτε GSF).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...