Jump to content
Shipfriends

Ssiap21

eMembers
  • Content Count

    269
  • Joined

  • Last visited

About Ssiap21

  • Birthday June 14

Profile Information

  • Interests
    Para todos todo

Recent Profile Visitors

1,133 profile views
  1. Το πλοίο δεν μπορεί να αλλάξη IMO αριθμό ότι και να γίνει. Είναι μοναδικός και μένει με το πλοίο ες αεί. Οπότε είναι μάλλον ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος. Μια ερασιτεχνική προσπάθεια. Δεν υπάρχει περίπτωση να το σταματήσει κάποιο port state και να μπορέσει να κρύψει το ΙΜΟ του ή να τους δώσει το ψεύτικο. θα τους πιάσυον σε δευτερόλεπτα.
  2. Σύμφωνα με τον Guardian ο Βρετανός πρωθυπουργός Boris Johnson βρέθηκε θετικός στον covid-19.
  3. Ο λόγος που τα κρούσματα είναι λίγα σχετικά και μάλλον (δεν είμαι ειδικός) σωστά εκτιμά ο Τσιόδρας ότι είναι πολύ περισσότερα είναι ότι πλέον το τεστ για τον ιό γίνεται κατά προτεραιότητα στις ευπαθείς ομάδες. Έχω ακούσει από δυο γνωστούς μου μέχρι στιγμής που έχουν εμφανίσει συμπτώματα ότι τους συμβούλευσαν από τον ΕΟΔΥ να κάτσουν σπίτι τους και να μην κάνουν το τεστ λόγω τρομακτικού φόρτου εργασίας στα ινστιτούτα ανάλυσης αποτελεσμάτων.
  4. Διάβαζα ακριβώς το ίδιο και από το δήμαρχο της Αστυπάλαιας. Είναι τρομακτική η απερισκεψία ορισμένων που γυρνάνε στα χωριά τους θεωρώντας ότι θα κάνουν διακοπές αντί για καραντίνα. Όταν δε τα χωριά τους βρίσκονται σε νησιά με υποστελεχωμένα έως ανύπαρκτα κέντρα υγείας, περιφερειακά ιατρεία κλπ δεν καταλαβαίνουν ότι θέτουν σε κίνδυνο τους ντόπιους (κατά κύριο λόγο ηλικιωμένους) αλλά και τους ίδιους τους τους εαυτούς αφού η διακομιδή από εκεί σε κάποιο μεγάλο αστικό κέντρο είναι ακόμα πιο δύσκολη Ενώ συμφωνώ με τη λογική του Μιλτιάδη και βλέπω και γω από το ΗΒ που μένω πολλούς Έλληνες να γυρίζουν όπως όπως στην Ελλάδα για αυτό το διάστημα δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσε να κλείσει τα σύνορα για τους Έλληνες πολίτες που θέλουν να γυρίσουν στην Ελλάδα. Εδώ πέρασε τόσος καιρός για να κλείσουν τα σύνορα με τις χώρες εκτός ΕΕ, το οποίο για μένα είναι μια τρύπα στο νερό. Το πιο εξωφρενικό παράδειγμα ήταν ένας συνάδελφος ο οποίος επέστρεψε στην Ελλάδα με την οικογένεια του προχτές το πρωί και σήμερα ανέβαζε φωτογραφίες από "καφεδάκι στην παραλία" Ούτε καραντίνα, ούτε τίποτα.
  5. Ξέρουμε ποιος/ποια είναι ο πλοιοκτήτης;
  6. Μετά Χριστόν προφήτες το Standard P&I club που 2 μήνες μετά τον Nick έρχεται να προειδοποιήσει τους πλοιοκτήτες να αποφεύγουν τη χρήση open loop scrubbers στα νερά της Βραζιλίας μέχρι οι αρμόδιες αρχές να ξεκαθαρίσουν τη θέση τους
  7. Μια ιδιαίτερα θερμή υποδοχή επεφύλαξαν στους επιβάτες και το πλήρωμα του Sun Princess στο Reunion σύμφωνα με την Tradewinds. Το πλοίο κατέπλευσε στο νησί του Ινδικού ωκεανού και οι επιβάτες και το πλήρωμα ήρθαν αντιμέτωποι με τους κατοίκους που δεν τους ήθελαν στο νησί φοβούμενοι την εξάπλωση του ιού. Ενώ το πλοίο δεν έχει επίσημα επιβεβαιωμένα κρούσματα, οι κάτοικοι ισχυρίζονται ότι δεν έχουν γίνει ουσιαστικοί έλεγχοι και κυρίως ότι όταν αποβιβάστηκαν, κανένας αρμόδιος δεν έλεγξε τη θερμοκρασία τους.
  8. Και σε κάθε άλλη δημοκρατική χώρα οι ματατζήδες δε θα συναγωνιζόντουσαν σε καφρίλα τους χειρότερους χουλιγκαν όπως έγινε σήμερα στο λιμάνι των Μεστών και οι συγκεκριμένοι αστυνομικοί θα αντιμέτωπιζαν κατηγορίες για παραβίαση του μισού ποινικού κώδικα. Αλλά εδώ θα διαταχθεί καμία ΕΔΕ και όλα οκ
  9. Άλλα 2 σημεία από μένα: τα κινέζικα διυλιστήρια σύμφωνα με το Reuters έχουν μειώσει σημαντικά την παραγωγή τους εξαιτίας του ιού. Κατ' επέκταση δημιουργούνται και μεγάλες καθυστερήσεις στα tanker που περιμένουν να ξεφορτώσουν λόγω της χαμηλής ζήτησης. Επίσης έχει μειωθεί πολύ η κατανάλωση βενζίνης και diesel καθώς οι περισσότεορι αποφεύγουν τις μεταφορές. Στα όρια του off-topic αλλά το αναφέρω επειδή μου φάνηκε ενδιαφέρον; Φόβοι για τη μείωση της ζήτησης στην αυτοκινητοβιομηχανία λόγω του ιού σύμφωνα με το In.gr καθώς στην επαρχία Χουμπάι κατασκευάζονται περίπου 2 εκ. αυτοκίνητα το χρόνο.
  10. Η Tradewinds σήμερα επικαλείται τους Clarksons και μας λέει ότι η ενδεχόμενη επιστροφή των VLCC της COSCO θα φέρει tπτώση 10.000 ντολαρς στα ναύλα. Η αγορά των δεξαμενόπλοιων δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη από τον πρόσφατο ιό. Η μειωμένη ζήτηση αργού στην Ασία με επίκεντρο την Κίνα φέρνει ντόμινο εξελίξεων και στην αγορά των πετραιλοειδών. Ενδιαφέρον έχει πως και αν θα επηρεαστούν τα εγχώρια διυλιστήρια μετά τα τελευταία νέα όπου ένας εργάτης στο διυλιστήριο της Shell στη Σιγκαπούρη προσβλήθηκε απ' τον ιό.
  11. Δεν τα γνώριζα αυτά. Αλλά κατά πόσο είναι εφικτό να βγει επιδοτούμενη γραμμή για να λιμάνι του εξωτερικού; Δεν μου φαίνεται λογικό να επιδοτηθεί προσέγγιση οποιουδήποτε πλοίου σε λιμάνι της Τουρκίας.
  12. Με αφορμή το παραπάνω ποστ του Νίκου και χωρίς να ξέρω αν αυτό είναι το σωστό θέμα. Τι σημαίνει στην πράξη το νηολόγιο ενός πλοίου; Τι διαφορά δηλαδή έχει αν κάποιο πλοίο είναι νηολόγιο Πειραιά ή Χανίων;
  13. Έχω την εντύπωση ότι οι έπαρχοι πια δεν εκλέγονται αλλά διορίζονται από την κυβέρνηση.
  14. Εκδήλωση μνήμης για τα 4.100 θύματα-αιχμάλωτους Ιταλούς στρατιώτες του νορβηγικού πλοίου ORIA, θα πραγματοποιηθεί και φέτος, 76 χρόνια μετά τη μεγάλη ναυτική τραγωδία, την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου
×
×
  • Create New...