Jump to content
Shipfriends

Lord

eMembers
  • Posts

    406
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Παντου και παντα..

Recent Profile Visitors

1,474 profile views
  1. Αν τελικά ισχύσουν αυτά, η ταχύτητα του το επόμενο καλοκαίρι θα ειναι ακομα χαμηλότερη. Το Πειραιάς-Μύκονος που το δηλώνει 4 ώρες είναι απαράδεκτο, βγαίνει με ταχύτητα συμβατικού στους περίπου 24 κόμβους.
  2. Κρατάει και η κίνηση μέχρι τέλος Οκτωβρίου, γιατι γυριζουν όσοι κατέβηκαν στα νησιά αυτά να δουλέψουν σεζόν.
  3. Είτε κόντρα τον εχει τον καιρο ειτε πρυμα είναι το πιο γρήγορο που έχουμε στην χώρα μας, δεν χωράει αμφιβολία. Τίποτα δεν μπορεί να σταθεί διπλα του.
  4. Πάντως ρε παιδιά το σουλούπι του σαν τροχόσπιτο είναι.
  5. Αύξηση στον κύκλο εργασιών για το πρώτο εξάμηνο του 2021 σημείωσε η ΑΝΕΚ. Συγκριτικά με το 2020 η αύξηση ειναι στο 5% ενώ υπάρχει βελτίωση και στο EBITDA. Περισσότερα εδω
  6. Εγω πιστεύω ότι θα μπορούσε να μπει η κοινοπραξία με Πρεβελης/Διαγόρα εναλλάξ. Με μια ταχύτητα οικονομική γύρω στους 17(δεν χρειάζεται άλλωστε παραπάνω) θα πήγαινε πολυ καλα και η MΙΝΟΑΝ θα εχανε αρκετό κόσμο, θα την πιεζαν αρκετά. Το ότι έσβησαν το Ρέθυμνο από το χάρτη για δικά τους συμφέροντα δεν σημαίνει ότι δεν σηκώνει πλοιο. Το κάνουν για να εχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα και μεγαλύτερες πληροτητες τα καράβια των εταιριών τους που φεύγουν από Χανιά και Ηράκλειο αντίστοιχα. Έχουν μάθει οι εταιρίες που ειναι πολυμετοχικες να τα θέλουν όλα δικά τους, δεν γίνεται έτσι.Ας μπαίνουν και για μικρο χρονικό διάστημα μεσα δεν πειράζει, το καλοκαίρι τα παίρνουν πισω άνετα. Η μόνη λύση θα μπορούσε να είναι μονο η κοινοπραξία ΑΝΕΚ/Blue Star (ΜΙΝΟΑΝ με τπτ λόγω μεγεθος πλοίων και λειτουργικών εξόδων)όποιοσδηποτε αλλος ειναι καταδικασμενος, κάτι τετοιο όμως ειναι απίθανο.Γιατι? Γιατί πολύ απλά αλλο να φεύγουν 2 καράβια το ενα για Χανιά και το αλλο για Ρέθυμνο με μέσο όρο 50-60% πληρότητα το καθένα και αλλο 1 καράβι μονο για Χανιά(που θα πανε αναγκαστικά με αυτο και μερικοί επιβατες για Ρέθυμνο επειδή δεν έχουν αλλη επιλογή) με 80-90% πληρότητα. Γλυτώνουν πολλά. Πως θα μπει μια εταιρία να κάνει σοβαρή προσπάθεια όταν εχει να αντιμετωπίσει αριστερά και δεξιά τους καρχαρίες με τις τιμες στο πάτωμα?Λογικό είναι οποια προσπάθεια γίνει απο εταιρία με οικονομική επιφάνεια περιορισμένη να ναυαγήσει. Κακα τα ψέματα στην Κρήτη υπάρχει τοπικισμος, αν δεν είναι κρητικό το σινιαλο δεν στέκεται. Αν ήθελαν οι Κρητικές εταιρίες πραγματικα θα έβρισκαν τον τρόπο και πλοίο που θα ταίριαζε και θα βοηθούσαν το νομό. Σε άλλες γραμμές δεν μπαίνουν μέσα τον χειμώνα? Εχουν κερδοφορία? Δύσκολα να αλλάξει κάτι για το Ρέθυμνο και τώρα και μελλοντικά. Μόνο αν αλλάξουν οι ορέξεις τούς.
  7. Πρέπει να κρατήσει οπωσδήποτε 4 πλοία κατά την γνώμη μου. Αν μπορεί (δεν ειναι στο χέρι της μονο) σίγουρα τα Olympic Spirit & Champion, τον Ελυρο και το Αστεριων που ειναι τα καλύτερα της πλοία και πρέπει να τα διατηρήσει πάση θυσία στον στολο της.Θα ήταν ένα καλό σενάριο για να ξανασταθει στα πόδια της καθώς ειναι αξιόλογα πλοία. Τα 2 πρώτα να συνεχίσουν Αδριατική για να μην χάσει την γραμμή, ο Ελυρος Χανιά και το Αστεριων Ηράκλειο. Τα υπόλοιπα Κρήτη 1 & 2, Πρεβελης και Βενιζέλος θα πρέπει να τα χαιρετήσει.Δεν γινεται να βασιστεί πάνω σε τέτοια πλοία που έχουν και μεγάλη ηλικία για να κάνει restart. Η συρρίκνωση που θα γίνει ειναι δεδομένη, τον βαθμό δεν ξέρουμε.Μακαρι τουλάχιστον να μην χαθεί και αυτο το σινιαλο άσχετα από τα τραγικά λάθη που έγιναν και την έφεραν σε αυτη την δύσκολη κατάσταση.
  8. Ετσι όπως τα λέει ο proud είναι, στο Αιγαίο θα πέσει ξυλο αλύπητο. Για Αλβανία-Ιταλια και μέχρι εκεί είναι γιατι δεν ενοχλεί.
  9. There are rumors that the ship will take the F/B Prevelis line (Kasos-Karpathos).However, there is a case to be sold to SeaJets.
  10. Προφανώς είναι ακατάλληλο το Olympus για την συγκεκριμένη γραμμη που εχει πολλές δυσκολίες, για τους γνωστούς λόγους.Κατα την γνωμη μου ομως ακατάλληλο ειναι και το Πρεβελης, οι πλοιαρχοι του δίνουν πραγματικό αγώνα για τις προσεγγίσεις του.Εκεινοι μονο ξέρουν τι ζόρι και τι άγχος τραβάνε. Το θεμα ειναι αν γίνει κάποια αλλαγή στην γραμμή να παει ένα βήμα μπροστά και όχι να μείνει πίσω η στα ίδια. Τα νησιά αυτά πρέπει να έρθουν πιο κοντά, δεν γινεται ακομα να θέλει κοντα στην μια μερα για να φτάσει κάνεις στην Κασο και στην Κάρπαθο. Σίγουρα έχει προσφέρει το Πρεβελης στην γραμμή και κάποιοι να έχουν δεθεί, αλλά η γραμμη δεν νομιζω να θέλει πλέον ούτε Πρεβελης ούτε Olympus.Τα πλοια αυτά έτσι και αλλιως μπορουν να βρουν αλλού ρόλους και όχι να ειναι κυρια επιλογή. Πρέπει απο το υπουργείο να κάτσουν μια φορά και να ασχοληθούν σοβαρά με την γραμμή για να μπορούν νεότερης γενιάς πλοια να δείξουν ενδιαφέρον.
  11. Είτε solo ειτε με σινιάλα Seajet, το πιο πιθανό είναι εμεσα η άμεσα να ειναι εμπλεκομενος ο Η.
  12. Πληθαίνουν οι φήμες που θέλουν το πλοιο να παίρνει την άγονη της Κασοκαρπαθιας.
  13. Εχω ταξιδέψει αρκετές φορές και τα θεωρώ αρκετά ξεπερασμένα πλεον σαν ταχύπλοα.Φυσικα δεν αμφισβητώ ότι ήταν στυλοβάτες της εταιρίας. Προσωπικά τα Austal τα θεωρώ πολύ καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα. Οσο αφορά το Power Jet και την συμπεριφορά της εταιρίας προς τους τουρίστες που το περιμεναν ειδικά στην Σαντορίνη για πολλές μέρες με σχεδόν 3ωρη καθυστέρηση μέσα στον ηλιο ας μην τα θυμηθούμε καλύτερα, όλοι σφυριζαν αδιάφορα.
  14. Γιατι τι ιδιαίτερο είναι το Champion 1 & 2 και απο ποια ταχύπλοα ειναι καλυτερα? Για να μην μιλήσουμε για βλάβες. Το Tera δεν ταξιδεψε φέτος μην μπερδεύεσαι. Το Jewel ναι ειναι βαπορας ανταγωνιστικος ....και υψηλών προδιαγραφών... Ναι το έχουμε.
×
×
  • Create New...