Jump to content
Shipfriends

Lord

eMembers
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Παντου και παντα..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Από πέρσυ έψαχναν καράβι (Ro-Ro πιο πολυ), υλοποιήθηκε και αποτελεί πολυ καλή κίνηση για την Σαντορίνη γιατί έχει θέμα με τα φορτηγά,παρότι βαζουν μεσα στο Πρεβελης 40 καροτσες σε καθε δρομολόγιο δεν επαρκεί και έχουν πρόβλημα οι μεταφορικές.Σιγουρα θα πάει καλά.
  2. Όχι, όπως γράφω πιο πάνω και τα 3 εμφανίζουν-εμφανιζαν προβλήματα με τον καταπέλτη.
  3. Όλα τα αδέρφια (ΠΑΡΟΣ-ΝΑΞΟΣ-ΙΘΑΚΗ) ανέκαθεν από καινούργια που ήταν είχαν κουσούρι και έβγαζαν συχνά πρόβλημα στον καταπέλτη.
  4. Η ταχύτητα του είναι πραγματικά εκπληκτική, φλερτάρει σχεδόν τα 45 μίλια.Απο τα λίγα αν όχι το μοναδικό που είναι στην πραγματικοτητα ότι λέει το όνομα του.
  5. Είχα κάνει 3 ταξιδια με το ΜΑΡΙΝΑ, με το τελευταίο να είναι το 2007 για ΚΩ. Προσωπικά όσες φορές ταξίδεψα μαζί του μου άφησε άριστες εντυπώσεις.Εσωτερικα ήταν πολύ όμορφο με άνετους πολυτελείς χώρους και μεγάλες καμπίνες.Στα μέσα της δεκαετίας του 90' που ξεκίνησε τα δρομολόγια κατά την γνώμη μου υπερτερουσε εσωτερικα απο όλα τα άλλα πλοία του Πειραιά, ειχε πεσει πολύ χρήμα.Το 1997 που είχα επισκεφτεί την γέφυρα λίγο έξω από την Ρόδο πήγαινε 19,5 και την τελευταια φορα που μπηκα 10 χρόνια αργότερα 15,5. Υπέροχο βαπόρι εσωτερικά-εξωτερικά.
  6. Έφυγε σήμερα το πρωί με μεγάλη κίνηση και εβαλε για Σαντορίνη παρα πολλα ΙΧ (πάνω από 100).
  7. Πραγματικά είναι απορίας άξιο με τι λογική ρίχνει μια εταιρία 10εκ σε ένα πλοίο που είναι 43 ετων.Δεν είναι μόνο ότι μπορούσε να βρει κάποιο αρκετά νεότερο και ας κόστιζε κάποια εκατομμύρια παραπάνω, το θέμα είναι ποτέ θα τα κάνει και απόσβεση.Γενικα είναι μια κίνηση που δεν βγάζει λογική πουθενά.
  8. Μεγαλύτερο μπορεί να είναι όμως έχει μικρότερη κίνηση από τα άλλα 3 νησιά, αρα και λιγότερες ανάγκες.
  9. Πάμε πάλι γιατί δεν θες να καταλάβεις και τα λεγομενα σου δεν βγαζουν νοημα.Ποια θεωρεις οτι ειναι καλυτερη κινηση της ΑΝΕΚ στην γραμμη που την γιγαντιωσε?Να φερει ότι καλύτερο διαθέτει και που είναι κοντά-εφαμμιλο στις προδιαγραφές με τον ανταγωνιστή του να κοντράρει στα ισια ή να μην το παλέψει καθόλου να μεινει ως έχει με πλοία στυλ Βενιζέλου(καλό πλοίο μην παρεξηγηθώ αλλά δεν είναι για να ανταγωνιστεί νεα πλοία) και σταδιακά να κινείται πτωτικά και όσα πάνε και όσα έρθουν?Μιλάμε για ΑΝΕΚ και Χανιά που είναι ταυτόσημα εδώ και δεκαετίες δεν μιλάμε για άλλες γραμμές.Καλος και ο τοπικισμος και τα συναισθηματικά δεσιματα με κάποια πλοία αλλά πλέον οι διάφορες είναι τεράστιες και είναι όλες κατά της.Προφανως και έκανε τα λάθη της και τα πληρώνει και για να συνεχίσει να υπάρχει πρέπει να αλλάξει ροτα για άμα χάσει τα Χανιά(άμα συνεχίσει έτσι σίγουρα θα είναι δεύτερη) αργα η γρήγορα το κλείνει το μαγαζί.Εννωειται ότι μόνο με συνέπεια και όχι αλλαγές πλοίων(με χαμηλότερων προδιαγραφών) μόλις μένουμε μόνοι μας,κατά την γνώμη μου θα αλλάξουν πολλά υπέρ της στα Χανιά που είναι το καμάρι του νόμου.
  10. Αυτά δεν είναι τα δεδομένα της γραμμής?Ποτε δηλαδη να τα φερει οταν εδραιωθεί η Μινοαν?Αν είχε βάλει τα πλοία που αναφέρω πιο πάνω που είναι η κορωνίδα της εταιρίας δεν θα είχαν αφήσει χώρο,ούτε καν σαν σκέψη να μπει άλλη εταιρία στην γραμμη.
  11. Δεν έγραψα να βάζει καλά πλοία όταν έχει ανταγωνισμό και να τα βγάζει όταν παίζει μπάλα μόνη της.Αν προσέξεις γράφω ότι με πλοία σαν τα Spirit/Champion δεν αφήνει χώρο στον ανταγωνισμό να μπει γιατί προφανως είναι κορυφαία, και ότι έπρεπε να την προσέχει την γραμμή αυτη γιατί είναι το σπίτι της.
  12. Πρέπει στο άμεσο μέλλον η ΑΝΕΚ να κατεβάσει Olympic Champion/Hellenic Spirit στα Χανιά που είναι το σπίτι της να θωρακίσει την γραμμή.Δεν γίνεται να έχει υποδεεστερα πλοία από τον ανταγωνισμό στον βασικό πυλώνα της, δίνει χώρο έτσι.Τα τελευταία χρόνια έχει περάσει πολλά σαν εταιρία και έχει χάσει την αίγλη που είχε στο παρελθόν, είχε και ατυχίες στιγμές αυτό όμως δεν αναιρεί ότι εκείνη είναι υπεύθυνη για τις επιλογές και τον προγραμματισμό που κάνει.
  13. Το πλοίο ζει την παρακμή του τα τελευταία χρόνια, καλο είναι να βάζουμε στην σούμα και την ηλικία του για να είμαστε ρεαλιστές, κάθε χρόνο όλο και πιο λίγα χρήματα θα πέφτουν πάνω του.Το Superferry II δεν είναι ο κανόνας στην κατάσταση που βρίσκεται αλλά μια ευχάριστη και σπάνια -για τα χρονια του- έκπληξη.
  14. Άμα κάνουν Σαντορίνη-Ηρακλειο θα κάνουν πάταγο και η ζημιά στην Blue Star θα είναι τεράστια, ακόμα και στα ταχύπλοα μιας και σιγουρα θα σπάσουν το 5ωρο από τον Πειραιά για την Σαντορίνη.Σε ν.μ πάντως θα πρέπει να είναι πολύ μικρή η διαφορά μεταξύ Πειραιας-Μηλος-Ηρακλειο και Πειραιάς-Θηρα-Ηρακλειο.
×
×
  • Create New...