Jump to content
Shipfriends

Lord

eMembers
  • Content Count

    279
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Παντου και παντα..

Recent Profile Visitors

935 profile views
  1. Αφού το κατάλαβαν πάλι καλά, μπαμ έκανε ότι ήθελε και το κάτω μέρος βαψιμο για να είναι αρμονικό.Με το που είχα δει την φωτογραφία εδω στο topic, είχα σχολιάσει αυτό ακριβώς.
  2. Ο ένας είναι σίγουρα ο Γιάννης Σιγαλας
  3. Προφανώς για λόγους οικονομίας, αλλά είπαμε όχι και έτσι.Μην ξεχνάμε μιλάμε για ένα πλοίο που οι προδιαγραφές του είναι να ταξιδεύει με 26 μίλια και ο κόσμος πλέον συγκρίνει τους χρόνους του με το ΜΑΡΙΝΑ που ταξίδευε 11-12 χρόνια πριν στην γραμμή, και μάλιστα όχι στα καλά του αλλά στα τελευταία του που ήταν ταλαιπωρημένο.
  4. Ταξίδεψε συγγενής μου από Ροδο για Κω και μου ειπε ότι έκανε ακριβώς 4 ώρες και 20 λεπτά 😡, τόσο μου είπε έκανε το ΜΑΡΙΝΑ στα τελευταία του πριν μια δεκαετία.
  5. Δεν υπάρχει περίπτωση ένας δεξαμενισμος να δώσει σε πλοίο 2+ κόμβους, το πολύ πολύ 1 μίλι και αν. Για να έπαιρνε τόσο σημαίνει ότι έπεφτε δουλειά και στο μηχανοστάσιο.
  6. Χάλια έγινε, πιστεύω άμα ήταν βαμμένο κίτρινο το κάτω άσπρο κομμάτι θα ήταν πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα.
  7. Οπως έλεγε ο Μακαρος Ψωμιαδης, οί εποχές Καζαντζίδη Ματσα τελειωσανε κύριοι.....τελειώσανε...
  8. Είναι ντροπή ο νούμερο 1 προορισμός της χώρας να έχει λιμάνι (τρόπος του λέγειν) αυτο το πράμα. Έχουν ευθύνη όλοι σε αυτό, από κυβερνήσεις, δημοτικές αρχές του νησιού, μέχρι και επιχειρηματίες-οικογενειες που κάνουν κουμάντο και θέλουν να υπαρχει για πάντα εκεί το "λιμάνι" για τα συμφέροντα τους.Απο που να το πιάσει κανείς, από τον δρόμο που είναι καρμανιόλα, η που πήζει κάθε τρεις και λίγο και χάνει πολύς κόσμος το καράβι που είναι να ταξιδέψει.Ας ελπίσουμε τώρα που θα κατέβει ο Μητσοτάκης για να ανακοινώσει την επανέναρξη του τουρισμού από την Σαντορίνη, να ανακοινώσει και την δημιουργία νέου λιμανιού, έτσι ακούγεται.Ευχομαι να μην είναι φήμες γιατί πραγματικά δεν μπορεί άλλο ο Αθηνιος και θα έχουμε καμία μέρα θύματα.
  9. Το πλοίο παραμένει στον Αθηνιο γιατί ακούμπησε-χτυπησε τα ξημερώματα στο λιμάνι.
  10. Αδικείται που ταξιδεύει στο Ιόνιο, πιστεύω με τις δυνατότητες που έχει θα μπορούσε να ήταν στο Αιγαίο σε ανταγωνιστική γραμμή.Σιγουρα τυχερό πλοίο που έχει πέσει σε ιδιοκτήτες που το πρόσεχαν-προσεχουν και όμορφο, μου θυμίζει έντονα όταν το βλέπω το ΡΟΔΑΝΘΗ.
  11. Δεν έχεις άδικο, φυσικά δεν θα πρέπει να υπαρχει παράπονο καθώς καλύπτεται μια χαρά, σε όλα τα νησιά έτσι και αλλιώς με την κατάσταση αυτή μεγάλωσε η διάρκεια ταξιδιού.Καθαρα για τον αριθμό μίλησα που είναι πολύ παραπάνω από τις 15000. Επειδή έχω ζήσει στο νησί πάρα πολλά χρόνια λόγο της δουλειάς μου, εχω ξεκάθαρη εικόνα και θα με επιβεβαιώσει όποιος είναι ντόπιος.Στην Σαντορίνη ζουν πολλοί παραπάνω από 15000 μόνιμοι κάτοικοι και πάρα πολλοί αλλοδαποί που ζουν και αυτοί μόνιμα στο νησί γιατι έχουν δουλειά.Αυτη είναι η εικόνα και χωρίς καθόλου υπερβολές.
  12. Η Σαντορίνη δεν έχει 15000 κατοίκους αλλά τουλάχιστον τους διπλάσιους και θα φανεί στην επόμενη απογραφή που θα γίνει του χρόνου(κρατήστε το αυτο), χωρίς να βάλουμε στην σούμα τους αλλοδαπούς που είναι χιλιάδες.Από εκεί και πέρα γνωρίζουν οι εταιρίες καλύτερα την κινηση του και κάθε νησιού και ανάλογα προσθέτουν δρομολόγια η εκδηλώνουν και άλλες ενδιαφέρουν να βάλουν πλοίο.Η Σαντορίνη είναι διεθνής προορισμός με την μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα είναι δεδομένο, με τεράστια ανάπτυξη (πολυ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να σηκώσει το ίδιο το νησί).Το τι χρήμα πέφτει στον τουρισμό(ανακαινίσεις, νέες επιχειρήσεις κλπ) απλά δεν μπορείτε να φανταστείτε και για αυτό αριθμός των φορτηγων της ακόμα και τον χειμώνα έχει εκτοξευτεί.Μονο τις καροτσες που βάζει μέσα το Πρεβελης και το Σολομός να δείτε (τον χειμώνα!) θα καταλάβετε γιατί το καλοκαίρι υπάρχει πρόβλημα με τις μεταφορικές.
  13. Από αυτή την σειρά πλοιων(Ρομιλντα-Κορναρος-Σαμοθρακη) κατά την γνώμη μου εξωτερικά το Ρομιλντα ηταν πιο ξεχωριστό και πιο όμορφο βαπόρι.Αξεχαστη και η πλωρια μπαλκοναρα του.
  14. Το μόνο που δεν μπορούσα να φανταστώ ποτέ ήταν το τέλος αυτής της εταιρίας.Ετσι όπως ξεκίνησε δυναμικά, με υπηρεσίες ανώτερες του ανταγωνισμού, με πλοία πολυτέλες και γρήγορα και έναν στόλο συνεχώς να μεγαλωνει αριθμητικά με πολύ καλές προσθήκες.Ισως κομβικο σημείο ήταν η Hellas Ferries και όλο αυτό το σκηνικό που επιβαλλόταν για μονοπωλιακή εκμετάλλευση των γραμμών.Ολα αυτά ξεκίνησαν το 2001, τα πλοία ήδη είχαν λίγα χρόνια μπροστα τους για να πιάσουν 35ετια(δεν είχε γίνει ακόμη αρση) λογικό είναι μέχρι ένα σημείο να πάει περίπατο και η ανάλογη συντήρηση που χρειάζονταν τα βαπόρια.Βαλτε στην σούμα συνεχώς εξαντλητικά δρομολόγια, και ο ανταγωνισμός να είναι μόνο κεφάλαια χωρίς όριο απο διάφορα σχήματα που έλεγχαν τράπεζες.Απλα ένα παραδοσιακός δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τέτοιες καταστάσεις, και εδώ που τα λέμε πολύ άντεξε.
  15. Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ αρχές του δεκαετίας 90 όταν έκανε Παρο-Ναξο-Ιο-Θηρα-Ηρακλειο με προεκτάσεις Κασο-Καρπαθο, εκτός ότι ήταν πολύ ανώτερο εσωτερικά απο τα υπόλοιπα (Γεωργιος,Αιγαίο,Ποσειδων,Ολυμπία κλπ), είχε και καλή ταχύτητα (18.5 η υπηρεσιακή του).
×
×
  • Create New...