Jump to content
Shipfriends

Lord

eMembers
  • Content Count

    238
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Παντου και παντα..

Recent Profile Visitors

705 profile views
  1. Απαράδεκτη στάση απο τον υπαρχο τι να λέμε τώρα, όλα τα άλλα τα είπατε οι περισσότεροι.Ποτε μου δεν "χωνεψα" την συγκεκριμένη εταιρία, τουπέ και δηθενιά σε όλο το μεγαλείο.
  2. Ευχαριστώ Captain Nionios για την ανάλυση σου, είναι πολύ κατατοπιστική.
  3. Μήπως τα νούμερα που γράφετε είναι λίγο αισιόδοξα; Γιατί θυμάμαι πριν χρόνια αφιέρωμα στον Ε" που έλεγε για 23 κόμβους στο 85% των μηχανών, εκτός και κατάλαβα λάθος.
  4. Δεν τίθεται θέμα ασφάλειας, μια χαρά ασφαλή κόντρα έκαναν, εντολή δίνει το λιμεναρχείο ποιος θα μπει μέσα όταν είναι έξω από το λιμάνι.Δειτε τις ταχύτητες των πλοίων και θα καταλάβετε τι κυνηγητό έγινε.Οσο για τα πληρώματα δεν είπαμε ότι θα βγάλουν πιστόλια αλλά θα υπηρετήσουν την κάθε εταιρία που πληρώνονται, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα αλλάξουν στέγη αν χρειαστεί.Αν υπάρχει και εντολή από άνω θα ιδρώσουν την φανέλα...
  5. Κάτι τέτοιο δεν έχει βάση,δεν θα πήγαιναν το Superferry με 19.8-20.4, ούτε θα έπαιζαν με το γόητρο της εταιρίας.Αμα μπορούσε και τον έπαιρνε θα τον είχε προσπεράσει.Επισης δεν νομίζω να τους ενδιέφερε αν θα έκοβε βόλτες το Aqua Blue εξω απο λιμάνι, δεν έχουν καλές σχέσεις οι εταιρίες αυτές μεταξύ τους.Εχουν σχεδόν παρόμοια ταχύτητα οπότε όποιος ξεκινάει πρώτος έστω και για λίγο έχει ένα μικρό προβάδισμα.Παντως ήταν μια κόντρα που θύμισε άλλες εποχές.
  6. Για την ιστορία πρώτο στην Τήνο μπήκε το Aqua Blue που έφτασε και 20,1!
  7. Τα φορτηγά για το Ρέθυμνο ήταν 8, της Σαντορίνης ήταν 25.Δεν θα φύγει το πλοιο ακόμα για δεξαμενή ασχέτως που πηγαίνει ρυμουλκό.
  8. Καμία σχέση όμως, ο καθένας έχει τα "οπλα" του και άμα γνωρίζει και λίγο το αντικείμενο καταλαβαινει που πάει το πράγμα.Οπως και πως να αντιμετωπίζεις την κάθε κατάσταση που απαιτεί σεβασμό.
  9. Είναι λεπτά ζητήματα και οι μέρες μας είναι πονηρές και όπως καταλαβαίνεις δεν είναι ότι πιο εύκολο.Οι αρμόδιοι θα βγάλουν ανακοινώσεις, μέσα σε άκρες είπα ότι δεν εχουν κάποια βλάβη οι μηχανές τού, αλλά το κρατάνε για άλλο λόγο που κατά την γνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να το αφήσουν να φύγει από Σαντορίνη για σήμερα τουλάχιστον.
  10. Δεν νομίζω να φύγει από την Σαντορίνη και κατά συνέπεια το Ρέθυμνο δεν θα δει το πλοίο σήμερα.Μπορει να κάνω και λάθος απλά μια πρόβλεψη.
  11. Οχι να δεχόμαστε την μιζερια σού και τα πρεπει σου λες και ειναι δικηγορικό γραφείο. Εσύ ξέρεις καλύτερα από τους μηχανικούς του, έπρεπε με του βγει από τα φανάρια να ανοίξουν κατευθείαν στα 19 και να μην μείνει τπτ όρθιο και μετά να κραζετε με την ησυχία σας.Μισο δρομολόγιο δεν έχει κάνει ακόμα, και έχουν στηθεί στο τοίχο,έλεος.
  12. Να καταλαβαίνετε μερικά πράγματα ειδικά όταν μιλάμε σε ναυτιλιακό forum.Αφηστε το πλήρωμα να δουλέψει το βαπόρι όπως πρέπει.
  13. Στροφές ανοίγουν σιγά σιγά στις μηχανές, το βαπόρι βρισκόταν σε μεγάλη ακινησία.Παντα έτσι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.
  14. Τα αναφερεις γενικα πολυ καλα, θα προσθεσω ακομη οτι στο κομμάτι Πειραιάς-Σαντορινη θα κάνει ζημιά και στο Πρεβελης, που κατά την γνώμη μου θα επηρεαστεί περισσότερο.Εκτός ότι θα του πάρει ολα τα φορτηγά σταδιακά ( μιλάμε για όγκο 40+ καροτσες) θα εχει προβλημα και στους επιβάτες γιατί έχει πολύ καλύτερες αφιξοαναχωρησεις.Η Σαντορινη εχει τουριστες και ειδικα κινεζους ολο τον χρονο οχι μονο μεχρι τον Οκτώβρη.Μην περιμένετε άμεσα αποτελέσματα αλλά αν το Olympus είναι σταθερό στα ωράρια τού, σε περίπου 1 μήνα θα έχει καλά αποτελέσματα και στον επιβατικο τομέα.Γενικα πιστεύω ότι θα πάει καλά αρκεί να είναι σταθερό.
×
×
  • Create New...