Jump to content
Shipfriends

Lord

eMembers
  • Posts

    377
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Uncategorized

  • Location
    Παντου και παντα..

Recent Profile Visitors

1,303 profile views
  1. Θα διαφωνήσω,Παρο και Σαντορίνη έπιανε από την αρχή της καριέρας του (1990) και έκανε πάταγο σε ένα απίθανο δρομολογιο που μέσω Κρήτης κατεληγε Ρόδο.Στα Δωδεκάνησα έμεινε σταθερά πολλά χρόνια δίδυμο με το ΜΑΡΙΝΑ. Το αν αλλαζε κατα διαστήματα γραμμές όπως λες αυτό δείχνει και την δυναμική του και οτι ταιριάζει σε πολλές γραμμές,μην ξεχνάμε ότι έκανε και Πάτρα-Ιταλία. Μπήκε το 1996 ξανα Παρο-Ναξο-Θηρα και μαζεψε όλο το χαρτί από τους "σταθερούς". Η δημοφιλια του ηταν τεράστια.
  2. ΡΟΔΑΝΘΗ χωρις να δυσκολευτώ γιατί ήταν το καλύτερο και σίγουρα το πιο ολοκληρωμένο από τα υπόλοιπα σε όλους τομείς.Γεμιζε με την παρουσία του τα λιμάνια και τράβαγε τα βλέμματα, πολύ επιβλητικό βαπόρι. Το ονόμαζαν βασιλοβαπορο και δεν ειναι τυχαίο μιας και ηταν σωστό κρουαζιεροπλοιο με τις ανέσεις που πρόσφερε, γενικά το "πακετο" που ειχε ηταν ασύγκριτο.Οποιος ταξιδεψε την δεκαετία 90s καταλαβαίνει.
  3. Ναι τραβάνε μεγάλο κανάλι, αυτοί και ο Ανδρέας ο άνεργος.
  4. Το είχα γράψει περσυ και ειχε φανεί σε κάποιους υπερβολικός οτι ο αριθμός των κατοίκων ειναι διπλάσιος.Ειναι πρώτη πληθυσμιακά η Σαντορίνη στις Κυκλάδες τα τελευταία χρόνια με τεράστια ανάπτυξη φέρνοντας στην επιφάνεια και τα ανάλογα προβλήματα υποδομών κλπ. Μην ξεχνάμε οτι μιλαμε για ενα γεωγραφικά νησί πολυ μικρό, ο αριθμός των κατοίκων είναι πραγματικα τεράστιος. Εδώ ένα κείμενο του Έθνους που περιγράφει την κατάσταση: https://www.ethnos.gr/ellada/165400_santorini-o-protos-plithysmiaka-dimos-ton-kykladon-poy-anazitei-lyseis-gia-ton
  5. Το ΠΑΤΜΟΣ δεν βολεύει τους ταξιδιώτες για την Σαντορίνη την ωρα που φθάνει, για αυτο ειναι τελευταία επιλογή.Το ΔΗΛΟΣ μεταφέρει την μεγαλύτερη μάζα τουριστών και τα ταχύπλοα. Οσο αφορά τα φορτηγά σίγουρα είναι η τελευταία επιλογή τους η Blue Star αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν βάζουν και σε αυτήν.Για παράδειγμα το ΔΗΛΟΣ καθημερινά κινείται από 10 μέχρι και 15 κομμάτια ενώ μην ξεχνάμε ότι βάζουν-εβαζαν αρκετές στα "μεγάλα" της Blue Star που φεύγουν απογευμα από Πειραιά και καταληγουν Δωδεκάνησα. Τέλος υπαρχουν πάρα πολλές επιλογές για Σαντορίνη γενικά για τον επιβάτη:ΔΗΛΟΣ,ΠΑΤΜΟΣ,ΑΡΙΑΔΝΗ,ΠΡΕΒΕΛΗΣ,ΟΛΥΜΠΟΥΣ,Δ.ΣΟΛΩΜΟΣ,WCJ,SANTORINI PALACE,SUPEREXPRESS,SUPERJET και φυσικά υπάρχει και η επιλογή του αεροπλάνου που ειναι και η πιο δημοφιλές με πολλά δρομολόγια και σε πολλές περιπτώσεις πιο φθηνά κιόλας.
  6. Αυτή που είχα ήταν 4κλινη και είχε μπάνιο, αλλα ηταν υπερβολικά λιτή έδειχνε πολύ παλιά.Λογικα όλες κάτω από το γκαράζ πάνω κατω ετσι θα ήταν, για τις πάνω δεν γνωρίζω αν και πιστεύω θα ηταν καλύτερες.
  7. Ειχε αρκετές καμπινες κατω απο το γκαραζ το Εξπρες Αφροδίτη . Μάλιστα θυμάμαι σε βραδυνο ταξίδι μου με ασχημο καιρο αρκετοί να κοιμούνται με ανοιχτές τις πόρτες, υποθέτω λόγω φόβου μην γίνει κάτι.
  8. Εξπρές Σαντορίνη, πολυ αγαπημένο ήταν το καλύτερο της γραμμής. Σταθερο χειμώνα καλοκαίρι στα δρομολόγια του, γρήγορο (19.5 υπηρεσιακή) και πολυ καλοτάξιδο.Ειχε 2 πολύ ωραία πλωρια σαλόνια με το πάνω να εχει παράθυρα μπροστά, το κατω μονο πλαϊνά παράθυρα.Υστερουσε σε καμπίνες που πολλές ηταν κατω απο το γκαραζ και λίγες μόνο πάνω. Ειχε μέχρι και παιδότοπο που ηταν πάντα γεμάτο με παιδάκια σε ένα πολύ ωραίο χώρο και αρκετά μεγάλο εξω απο το την πρώτη θέση, όπως και κατι σαν ζαχαροπλαστειο στην μέση του κυριου ντεκ το οποίο όμως το Θυμάμαι μόνιμα άδειο. Μετα την ανακαίνιση που του έκαναν ηταν ακομα πιο ομορφο εσωτερικά το βαπορι και πολυ άνετο. Οτι και να πούμε για τα εξωτερικά καταστρωματα ειναι λιγο, πραγματικά ανετα πανέμορφα και σου έδιναν την αίσθηση ότι είσαι σε πολύ μεγαλύτερο πλοίο. Τα καλύτερα του χρονια ηταν σίγουρα με Τρεσσο πλοίαρχο και τον Κώστα Παπαδημητρίου υπαρχο , δίδυμο που ηταν αρκετά χρόνια στο βαπορι και το πήγαιναν τρένο.
  9. Δεν κοιτάνε τα χάλια τους να φτιάξουν πρώτα, δίνουν και οδηγίες με ποιο τρόπο θα μπουν τα πλοια και τι απόνερα θα πρέπει να έχουν σε ένα από τα πιο χειρότερα λιμάνια(?)-λεμε τώρα- της χώρας. Πρώτα λύνεις τα προβλήματα σου και μετά κάνεις υποδείξεις για να ειναι σωστά όλα και όπως πρέπει. Εδώ το λιμεναρχείο πετάει το μπαλακι αλλού, για τις δικές τους ευθύνες και την κατάντια του λιμανιού ολα αυτά τα χρόνια κάνουν κάτι?
  10. Τον τελευταίο καιρό έχει ανεβάσει την κίνηση του σε Σαντορίνη και Μηλο αρκετά.
  11. Μια θα δουλεύει 10 θα κάθεται αυτο ακριβως σαν το ελληνικό δημόσιο.Δεν κάνουν αυτά για τις θάλασσες που εχει εκει κατω και θα δημιουργεί προβλήματα σε τουρίστες και ξενοδοχεία με αυτο το τροπάριο.
  12. Όταν το είχε ο Αγουδημος ήταν πολύ προσεγμένο και ηταν στα καλύτερα του.Ακριβως όπως τα περιγράφει ο @Nick the Greekειναι, που τα θυμάται άψογα.Οπως είχα γράψει και στην ψηφοφορία για την Agapitos Lines, ηταν αρκετά γρήγορο, βολιδα στις μανούβρες, ωραίοι εσωτερικοι χώροι ενώ ακομα και το γκαραζ του μια χαρα ηταν για το μέγεθος του.Οτι πρέπει δηλαδή για τις Κυκλάδες.Ο Αγαπητός το κανιβαλησε παντου.
  13. Με τυχαία σειρά και έχοντας ταξιδέψει με όλα: Παναγία Εκατονταπυλιανή: τα καλά του Απόλλωνα αλλα με καλύτερο όμως εσωτερικό( του ειχε κάνει ωραια μετασκευή ο καπτα Μακης σαν Ρομιλντα και δεν το πείραξε μετα ούτε ο Βεντουρης ούτε ο Αγαπητός).Επίσης τα χρώματα του Αγαπητού του πήγαιναν πολύ. Ναιας Εξπρές: Αν και το χάλασαν με την μετασκευή που του έκαναν (σαν Δήμητρα ηταν καλυτερο) ηταν πολύ γρηγορο, το θυμάμαι να κάνει πολλές κηδείες σε πρωινά δρομολόγια όταν έκανε παροναξια.Στα λιμάνια γύρναγε υπερβολικά γρήγορα. Ναιας ΙΙ: ταυτόσημο με την γραμμή Συρο Τήνο Μύκονο.Γρηγορο καλοτάξιδο ομορφο και σταθερό χειμώνα καλοκαίρι.Κατα την γνώμη μου μάλλον προσέφερε τα περισσότερα στην εταιρία του. Αιγαίον: Εγραψε την δική του ιστορία, βαρύ βαπορι καλοτάξιδο αλλά όταν αποφάσισαν να ρίξουν φράγκα για να παρει τα πάνω του ηταν λιγο αργά και ηταν ηδη αρκετά ξεπερασμένο.Παντως ηταν ωραιο σκαρί και στην δεκαετία του 80 ηταν από τα καλύτερα του Πειραιά.Εδωσε και αυτο πολλά χρήματα στα ταμεία της εταιρίας.
  14. Εγω παλι πιστεύω ότι τα νούμερα του σε όλα (φορτηγά,ΙΧ,επιβάτες)θα ανέβουν σταδιακά και θα είναι σε καλα επίπεδα,αρκεί να έχει σταθερότητα στα ωράρια του και να μην χανει προσεγγίσεις όπως στο παρελθόν.Οι τιμες του ειναι πολύ καλές και οι ώρες που κανει αρκετά ανταγωνιστικες.Οπως γραφει ο gtogias και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα.
×
×
  • Create New...