Jump to content
Shipfriends

olympia palace

eMembers
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

About olympia palace

  • Birthday 01/12/1992

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εύχομαι ολόψυχα για τον βάπορα και το πλήρωμά του καλή επιτυχία στην αποστολή του....Και από μένα ένα μεγάλο μπράβο για την κίνηση αυτή!!
  2. Θεωρώ ότι αυτή αλλαγή με την αλλαγή πλοίων και ονομάτων ότι είναι πισογύρισμα....Και τι εννοώ μ αυτό..Διώχνει 2 πλοία από το Ηράκλειο τα οποία είναι από τα πιο αξιόπιστα στην ελληνική ακτοπλοϊα και φέρνει τα πρώην ΕΥΡΩΠΗ/ΟΛΥΜΠΙΑ τα οποία θεωρώ ότι και τα 2 πλοία υστερούν σε κοινόχρηστους χώρους συγκριτικά με τα ΚΝΩΣΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ για την γραμμή του Ηρακλείου ,και επίσης έχουν υποστεί καταπονήσεις και φθορές από τις ναυλώσεις στην Ιταλία...Επίσης δεν μπορούν (ειδικά το ΜΥΚΟΝΟΣ) να αναπτύξουν την ταχύτητα που είχαν παλαιότερα που σημαίνει ότι ειδικά στα ημερήσια και με την Μήλο μέσα θα έχουμε αύξηση της διάρκειας του ταξιδιού.Και δυστυχώς θα έχουμε αποχώρηση του ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ για τα ξένα(αλλαγή χρωμάτων,σημαίας,ονόματος)που με θλίβει και δείχνει τελικά ότι τον Grimaldi δεν τον ενδιαφέρει ή δεν θέλει τις Μινωϊκές να είναι μια εταιρία με μεγάλη παρουσία σε πολλές γραμμές παρά την θέλει περιορισμένη στις απολύτως βασικές..Θα μπορούσε πιστεύω εφόσον θέλει ντε και καλά να αυξήσει τα γκαράζ στο Ηράκλειο ,να έβαζε το ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ σε άλλη γραμμή στην ακτοπλοϊα μας έτσι ώστε να υπήρχε και λίγο υγιής ανταγωνισμός.
  3. Αυτό το ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ ποτέ δεν μου έκατσε καλά σαν όνομα..Κατά την γνώμη μου είναι από τα πιο άσχημα ονόματα σε πλοίο...Βέβαια τώρα θα ξαναλλάξει όνομα..Και αναρωτιέμαι.....Τόσο πολύ δεν τους άρεσε το ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ που είχε πρώτα και σαν όνομα ήταν ωραίο και έτοιμα τα ανάγλυφα είχε...........
  4. Μακάρι να βάψουν με μαύρη λωρίδα τα τζάμια της γέφυρας..Πιστεύω θα του πήγαινε πάρα πολύ..
  5. Διαφωνώ και εγώ με το περί σκυλοπνιχτών και θεωρώ ότι έχουν ρίξει και συνεχίζουν να ρίχνουν πολλά χρήματα στα πλοία τους και γενικά τα έχουν σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο.Τώρα επικοινωνιακά όπως έχω πει το χάνουν πολύ.
  6. Καλά έχουν πολύ θράσος στην SEAJETS να τα βάζουν με το νησί το οποίο το αφήσανε πέρυσι χωρίς πλοίο με το πρόσχημα της συντήρησης και το πλοίο είχε πάει Αζόρες για δρομολόγια ,και το οποίο θέλει (και δικαίως) καλύτερη ακτοπλοϊκή σύνδεση.
  7. Έχουν κουράσει πολύ οι Στεφάνου μ αυτά που λένε και κάνουν.Συνεχώς γκρινιάζουν,απειλούν σχετικά με αποχώρηση από την ακτοπλοϊα και διάφορα άλλα.Το όποιο δίκιο και να έχουν το χάνουν με όλη αυτήν την στάση τους..Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να χρησιμοποιούν ή να παίζουν με τους εργαζόμενους(με την απειλή ότι θα αποχωρήσουν και θα μείνουν άνεργοι) τους για να πετύχουν τους σκοπούς τους και μετά να το παίρνουν πίσω αφού τελικά πετύχανε τον σκοπό τους..Θεωρώ ότι όλο αυτό κάνει κακό στην εικόνα της GSF και θα πρέπει κάποια στιγμή να προβληματιστούν και να κάνουν μια αυτοκριτική σχετικά με τα πεπραγμένα τους.Τι θέλω να πω.....ότι το καλοκαίρι του 2019 ήταν πιστεύω η χειρότερη σεζόν για την εταιρία,μιας και είχαμε πολλές βλάβες στα πλοία της,τα ταχύπλοα της(με εξαίρεση το SUPERRUNNER) αποδείκτηκαν πολύ κατώτερα των περιστάσεων και γενικότερα έδειξε μια εικόνα ασυνέπειας,αναξιοπιστίας μη σεβασμού στον επιβάτη και προχειρότητας.Θεωρώ λάθος την αγορά των ταχυπλόων και ειδικά των 3(SUPERSPEED,SUPERCAT,SUPEREXPRESS) τα οποία δεν έχουν δώσει τα προσδωκόμενα αποτελέσματα και κατά την γνώμη μου θα μπορούσανε μ αυτά τα λεφτά να παίρνανε 1 ή 2 καλά συμβατικά και με την ευκαιρία να επεκτείνονταν σε νέες γραμμές και όχι να κοιτάνε πως θα ανταγωνιστούν ή να χτυπήσουν την seajets.Για μένα η καλή εικόνα που είχε δημιουργήσει με τα SUPERFERRY,SUPERFERRY II και SUPERRUNNER έχει χαθεί.
  8. Το AQUA BLUE το πήρε ίσως για να χτυπήσει καμία μεγάλη γραμμή αλλά μέχρις στιγμής δεν του έχει βγει και πιο πολύ το βλέπουμε να είναι δεμένο παρά να ταξιδεύει.To AQUA SOLUTION το αγόρασε με την προοπτική να γίνει πλωτό hot spot για μετανάστες αλλά δεν έγινε τίποτα.Το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ. το πήρε για να το βάλει σε καμία άγονη(Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο αυτό το πλοίο να ταξιδεύει) και αν αληθεύει για το St DAMIAN για να το βάλει στις Αζόρες όπως γράφτηκε στο θέμα του πλοίου.Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να έχουν πάει για scrap αλλά δυστυχώς βλέπω συνεχώς ότι αντί να υπάρχει εκσυγχρονισμός και να πηγαίνουμε μπροστά ,πηγαίνουμε όλο και πιο πίσω..
  9. Να πούμε ότι το πλοίο άλλαξε όνομά σε SEAVEN STAR και σήμερα που πέρασα και το είδα έχει φορέσει τα σινιάλα της SEAVEN.Και στο AIS εκπέμπει με το νέο του όνομα.Λογικά πρέπει να έχουμε καινούργια αγορά από την SEAVEN.
  10. Αλεξανδρόπολη-Σαμοθράκη γιατί ένα ολόκληρο νησί έμεινε καλοκαιριάτικο όμηρο στα χέρια του Μανούση λόγω του ότι 2 από τα 3 πλοία του πάθανε βλάβη...Ειλικρινά θέλει μεγάλη προσπάθεια για να γίνει αυτό.Αλλά και ο αντίκτυπος που είχε στα ΜΜΕ(εγχώρια-ξένα) με τουρίστες να μην μπορούν να φύγουν από το νησί ή να έρθουν.
  11. Ψήφισα την ανακατασκευή του NORMAN ATLANTIC γιατί ένα πλοίο το οποίο είναι κατεστραμένο,με πολλούς νεκρούς και γενικότερα συνδεδεμένο με μια τραγωδία πιστέψανε αρκετοί ότι θα γίνει πραγματικότητα.Ακόμα και όταν είχε προσαράξει στην Aliaga και περίμενε το κόψιμο,συνεχιζότανε αυτή η παραφιλολογία.
  12. Οι Μινωικές για μένα δεν θυμίζουν τις παλιές καλές Μινωικές.Δυστυχώς έχει γίνει το όχημα για τα επεκτατικά σχέδια του Grimaldi στην Αδριατική που σε ένα μεγάλο ποσοστό τα κατάφερε και έχει περιοριστεί πλεόν μόνο στην Κρήτη και λίγο στις Κυκλάδες.(Την Αδριατική δεν την βάζω γιατί εκεί είναι Grimaldi πλέον,το MINOAN το έχει για τυπικούς ή διακοσμητικούς λόγους).Μην ξεχνάμε ότι όταν ήρθε ο Grimaldi στην εταιρία πήρε τα ΕΥΡΩΠΗ/ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ για ναύλωση στην Ιταλία και το ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ για δικό του,που θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να τα κρατήσει όπως ήταν και να πήγαινε σε νέες γραμμές στο Αιγαίο ως Μινωικές φυσικά.Αλλά δυστυχώς έχουμε την σημερινή εικόνα με 3 παλάτια(ΚΝΩΣΟΣ,ΦΑΙΣΤΟΣ,ΜΥΚΟΝΟΣ) και 1 ταχύπλοο(ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ),(Τα ΚΡΟΥΙΖ δεν τα βάζω γιατί δεν ανήκουν στις Μινωικές) που δείχνει ότι το brand των Μινωικών έχει συρικνωθεί πάρα πολύ.Επίσης δείχνει να να μην σέβεται τον επιβάτη(είτε Χανιώτη,είτε Ηρακλειώτη)κάνοντας τα κυκλικά δρομολόγια Πειραιάς-Χανιά-Ηράκλειο ή Πειραιάς-Ηράκλειο-Χανιά αυξάνοντας κατακόρυφα την διάρκεια ταξιδιού,με τις τιμές στα ύψη και με τις ταχύτητες χαμηλές αδιαφορώντας την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.Η επικοινωνιακή τακτική να διαφημίζουμε ότι έχουμε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και ότι βάλαμε πρώτοι scrubbers και παράλληλα να ρίχνουμε καρφιά ή να κράζουμε ότι οι άλλοι(ανταγωνιστές) χρωστάνε,έχουν δάνεια ή δεν έχουν βάλει ακόμα scrubber ή ότι έχουν παλιά πλοία και θα πρέπει να αποσυρθούν δεν νομίζω ότι βοηθά στην εικόνα της.Αντιθέτως δείχνει έλλειψης σοβαρότητας και επιχειρημάτων και θα πρέπει να γίνει μια αυτοκριτική για τα λάθη που έχουν γίνει και να δουν πως θα γίνει μια πιο αξιόπιστη και πιο ανταγωνιστική εταιρία και όχι να κοιτάει τι κάνουν οι ανταγωνιστές.
  13. Fast Ferries από μένα γιατί διέπεται από σοβαρότητα,επαγγελματισμό,αξιοπιστία και γενικά κάνει μελετημένες και προσεκτικές κινήσεις.Στην περίπτωση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π, λειτούργησε με επαγγελματισμό ναυλώνοντας το HELLENIC HIGHSPEED το οποίο τα πήγε πολύ καλά και από πληρότητες και από ταχύτητες.Επίσης πρόσθεσε στον στόλο της το THUNDER και εύχομαι να πετύχει και να πάει καλά.
×
×
  • Create New...