Jump to content
Shipfriends

Villandry

eMembers
  • Posts

    322
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,450 profile views
  1. Εε θα έχει, έτσι δεν έχετε γράψει, πως η Βασίλισσα θα είναι έτοιμη για την επόμενη σεζόν;
  2. Μια χαρά πωλείται ο Σαλμον, μαζί με τη γραμμή του κτλ. Κι ας μείνει η ΑΝΜΕΖ με τον Κοραή, τη συμφέρει κάτι τέτοιο.
  3. Εε καλά έχουμε δει αρκετές κωλοτουμπες, δεν είναι οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι. Ο Βόλος φιλοξενεί πολλές συμπεριφορές εταιριών.
  4. Βάλτε ένα Διαγόρα εκεί με δύο καπεταναρες να σας εξυπηρετήσει. Κι αφήστε διαγωνισμούς και καλλιστεία. Αυτή είναι η βάση. Όχι τα Μπλου Σταρ Κουραφεξαλα (νεοφώτιστα ή μη) που πάνε το καλοκαίρι με 28 και 30 και το χειμώνα τα ψάχνουμε με το κυαλι.
  5. Και πόσο κοστίζει η νονά, νόνα, τέλος πάντων; Υ.Γ.Ψάχνουμε ακόμα το που μπαίνει ο τόνος σε έναν προσωπικό χαρακτηρισμό.
  6. Ααα οκ. Εγώ νόμιζα πως αυτές οι αλλαγές γίνονταν τυπικά. Ωστόσο, βασιζομαι στο συλλογισμό σου.
  7. Πού βασίζεις αυτό το συλλογισμό σου?
  8. Ενδεχομένως να εστιάζουν σε αυτά στις φωτογραφίες, δεν έχουμε δει κι ολοκληρωμένο φωτορεπορτάζ, λίγα λίγα μας τα δίνουν. Μπορεί να τις τραβάνε και μόνοι τους, να μην έχουν πληρώσει κάποιον για φωτογραφική απεικόνιση.
  9. Αυτό είναι βαπόρι, αυτή είναι πλώρη! Να μια καλή ιδέα για το πώς θα μπορούσε να φτιαχτεί το Κουην, κλίση παραπετων προς τα πλωρα χωρίς μάγουλα και απολήξεις ωοειδείς.
  10. Τελικά με το Super Express τί έγινε, γιατί σταματάει? Λόγω της βλάβης ή καυσίμων και πεσμενης κίνησης? Ή μήπως αμφότερα? Αλήθεια λαμβάνουν αποζημίωση οι επιβάτες οι οποίοι είχαν κλείσει ήδη τα εισιτήρια τους?
  11. Και άλλα τα ναυλα, όπως ορθά έγραψε παραπάνω ο @Superfast VI Τότε πήγαινες με 15 ή 22, τώρα θες ένα νεφρό.
  12. Ο κ. Τάσος είναι άρχοντας και όπως είπατε πολύ καλά κάνει, τις μαγκιες ας τις κάνουν εκείνοι που τις έχουν ανάγκη!
  13. Χορτάσαμε "μπουλικες" πλώρες, αυτά τα στρογγυλεματα ήταν σύγχρονα το 2005 και το 2012, φτάνει. Υπάρχουν άλλοι τρόποι για να σουλουπωθει η πλώρη. Όσον αφορά το Superferry, το εσωτερικό κλιμακοστάσιο της οικονομικής καθώς και αυτά του embarkation, έχετε λάβει υπόψη στη θεώρηση σας τις διαστάσεις του ριχτιου και του πατήματος? Δε θα το χαρακτήριζα άνετο. Ευτυχώς εδώ τα ανοίγματα στην πλώρη πραγματοποιούνται και δεν παρατηρείται το σφάλμα της άλλης μετασκευής, μακάρι να υπάρχουν και στην οικονομική ανάλογα, αυτό είναι το σύγχρονο... Επίσης η προσθήκη ανοιγμάτων στις μπάντες είναι απαραίτητη, αλλά με ανοίγματα τα οποία θα έχουν μία κάποια διαφοροποίηση σχηματική ή και χρωματική ώστε να μη θυμίζουν πολυκατοικία κι αυτή η πρόταση εντάσσεται στο πλαίσιο του σύγχρονου τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Για την μεταπωλητικη αξία διαφωνώ, μιλάμε για πλοίο το οποίο όταν θα βγει θα είναι 25 χρονών και υποτίθεται πως η εταιρεία του το θέλει για να εδραιωθεί. Συνεπώς, στόχος τους είναι η βέλτιστη αξιοποίηση του. Εκφράζω τις απόψεις μου γενικώς επί του θέματος, τα γραφόμενα μου δεν αποτελούν επ ουδενί μομφή προς το πρόσωπο σας κ. @George...f.
×
×
  • Create New...