Jump to content
Shipfriends

Villandry

eMembers
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

564 profile views
  1. Πώς και μένει στη δεξαμενή τόσο καιρό το βαπόρι, εντύπωση μου κάνει, τί δουλειές κάνει; Τόση λαμαρίνα αλλάζουν;
  2. Αυτή είναι λύση για δύο μήνες το καλοκαίρι. Το πολύ...
  3. Καλά αυτό δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά. Είναι από τα κλασικά τραβηγμένα και δεν προσθέτει τίποτα στην ουσία της υπόθεσης.
  4. Ο Βιτσέντζος δεν είχε μεγαλύτερο γκαράζ, μια χαρά επιλογή είναι η παρούσα. Απλά πρέπει να υπάρχει κι ο ανάλογος σχεδιασμός. Αυτή την περίοδο κάποια φορτηγά αναγκαστικά θα πρέπει να πάνε Μήλο και Σαντορίνη με το Σολωμό, δε χωράνε στο συγκεκριμένο πλοίο. Λάθος, κατ ελάχιστον, να κόβεις εισιτήρια και να μην εξυπηρετείς. Ασφαλώς, είναι δύσκολη η εύρεση πλοίου πρώτης κατηγορίας. Αφενός το κόστος ναύλωσης είναι μεγάλο για ένα Χίος ή Πάτμος... ... Αφετέρου τους ανοίγεις την όρεξη να πάρουν την άγονη, αφού σε μία προκήρυξη για επιδότηση στη συγκεκριμένη γραμμή το Πρέβε
  5. Σαφώς και μπορεί να υπάρξει διαφοροποίηση Αν οι προηγούμενες δούλευαν πάνω από κάποιες στροφές και παρουσίαζαν δυσλειτουργίες, οι καινούργιες, -α, ίδιας ιπποδύναμης θα πρέπει να επιστραφούν πίσω. Δε γίνεται μηχανές ίδιας ιπποδύναμης με διαφορά 17 ετών να έχουν ίδια απόδοση, όλο και κάποια διαφορά θα υφίσταται, αλλιώς... Θα κόβαμε τα σκαριά και θα κρατούσαμε τις μηχανές τους. Κατά την εταιρεία το πλοίο προβλεπόταν να ταξιδεύει με μεγαλύτερες ταχύτητες. Ωστόσο, αυτό δεν επιτευχθεί, παρότι οι προδιαγραφές κατασκευής του αναφέρονταν σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Άρα, με ν
  6. Αυτό δεν το γνώριζα, τόσο άσχημο το ταξίδεμά του; Τί έχει αυτή η γάστρα; Και μία άσχετη ερώτηση, από μανούβρα πώς πάμε;
  7. Δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Είτε επί ΣΑΣ, είτε επί ΓΕΑΣ, τα έχουμε ξαναδεί...
  8. Σαφώς και ισχύει αυτό, ο κ. Γεράσιμος ήταν η κεφαλή και η πορεία του έχει δείξει τις ικανότητες του, αλλά πέρα από την κεφαλή, υπάρχει και το σώμα. Και η Strintzis Ferries από τη δική μου, αμερόληπτη αλλά και χωρίς γνώσεις οπτική, ήταν μία εταιρεία σταθερή, που θέλησε να βοηθήσει τον τόπο της και ταυτόχρονα να μη μπει μέσα, αλλά να κερδίσει.
  9. Θεωρώ άτοπα τα γραφόμενά σας @Annivasτις προάλλες μόνο άσχετο δε με αποκαλέσατε επειδή εξέφρασα μία απορία - επιθυμία σχετική με το σπηντ κατ. Μάλλον θεωρείτε το... κατάστημα, όπως αποκαλείτε την παρούσα διαδικτυακή ερασιτεχνική (δεδομένου ότι κανείς μας, ελπίζω, δε βγάζει χρήματα από την παρουσία του εδώ) ιστοσελίδα... reuters της ναυτιλίας κι όχι της πολιτικής και των διθνών σχέσεων. Οπότε, είθισται να χρησιμοποιούνται, κατά την άποψη μου πάντα, ευγενικοί χαρακτηρισμοί και να τηρείται μία στοιχειώδης σοβαρότητα στα αν μη τι άλλο σημαντικά εθνικά θέματα. Δεν παριστάνω το δικηγό
  10. Αα δεν κατάλαβα πως εννοούσατε αυτό, με συγχωρείτε.
  11. Μάλλον, εννοείτε επιθεώρηση τεσσαρακονταετίας...
  12. Διατηρώ την άποψή μου για το θέμα που γράφουμε, δεν αναφέρθηκε ο ταχύτερος πλούς του Γκαλαξυ έναντι του Κύδων ούτε ενημερωτικά, ούτε τυχαία.
  13. Καλά εντάξει και το 08:35-23:15 χωρίς προετοιμασία και καθαριότητα με μέγιστο χρόνο ξεκούρασης τις δύο ώρες δεν είναι και σφηνάκι. Όπως και να το κάνεις θάλασσα η μία, θάλασσα και η άλλη. Δεν ήταν ξεκούραστοι. Ας συνυπολογίσουμε και τα διπλά δρομολόγια Παρασκευής και Σαββάτου.
  14. Δεν είναι ωραίο να βλέπουμε εμμονές με εταιρείες και πρόσωπα. Από τη μία κατηγορίες για πλοία και εταιρείες σαν το Κύδων και τις Μινωικές έναντι της κοινοπραξίας. Θεωρώ πως θα ήταν καλό να είμαστε αμερόληπτοι και υπέρ της προόδου. Με καλή διάθεση...
×
×
  • Create New...