Jump to content
Shipfriends

Villandry

eMembers
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

210 profile views
  1. Ασφαλώς. Το γνωρίζω αυτό, απλά λέω την άποψη μου για τη γραμμή Πειραιάς Ρέθυμνο και το τι αναμένει η εταιρεία στο κομμάτι αυτό. Αν στηριζεσαι στη Σαντορίνη δε λες ότι δε μας στηρίζει το Ρέθυμνο και για αυτό δεν πάμε καλά (δεν το λέει ευθαρσώς αυτό, βγάζει ωστόσο μια γκρίνια, που αν τη συνδυάσει κανείς με τις ακυρώσεις λόγω καιρού δρομολογίων). Το Ρέθυμνο αυτό είναι το συμπληρωματικό, όχι το βασικό. Στα γραφόμενα σου @Lord δε μπορώ να εκφέρω άποψη, είναι νομίζω επιλογή αυτών που το ταξιδεύουν, θα ήταν παράλογο να αμελούν αυτό που γράφεις χωρίς να χουν λόγο.
  2. Αυτό δεν το κάνει αναμενόμενο, και το Χίος (όχι ο Στέφανος 😂) είχε πάει προπερσι στη θέση του Πήγασος δε σημαίνει πως επειδή είχε γίνει τότε είναι αναμενόμενο να γίνει και τώρα.
  3. Εγώ διαφωνώ με τον κ. Διευθυντή. Μια απευθείας σύνδεση Πειραιά - Ρεθύμνου με το Όλυμπος και τρια κυκλικά δρομολόγια (Κυριακή, Τρίτη, Πέμπτη από Πειραιά και Δευτέρα, Τετάρτη Παρασκευή από Ρέθυμνο) θα είχε ελπίδες. Αλλά υπό προϋποθέσεις, οι τιμές να είναι λογικές, είναι νεοδρομολογηθεν, είναι μίας κάποιας ηλικίας και σίγουρα οι υπηρεσίες που προσφέρει, δεν κοντραρουν το έσχατο πλοίο των γραμμών της Κρήτης, Κρήτη ΙΙ. Θα χρειαστεί σίγουρα υπομονή και επιμονή. Επίσης, πραγματική στήριξη αυτών που θέλουν πλοίο στο Ρέθυμνο. Ναι, έχουν συμβόλαια με μεταφορικές, όχι όμως όλοι. Τα συμβόλαια επιπροσθέτως δεν είναι εφ όρου ζωής. Εξ ου και η υπομονή. Όσο για τις τιμές που γράφω παραπάνω, σίγουρα θα πρέπει να υπάρχουν προσφορές αλλά και ο κανονικός ναύλος να είναι ελκυστικός για τους τουρίστες του καλοκαιριού. Έτσι, δε θα χρειάζονται ούτε παρατραβηγμενα ωράρια, ούτε το πλοίο πετάει και θα χτυπάει 21 σε λίγο μετά το στρώσιμο. Σταθερότητα και στοχευμένες κινήσεις απαιτούνται.
  4. Τα ΜΑΤ συνοδεύονται κι από κλούβες, οπότε είναι αδύνατη η μεταφορά τους. Αν κάνω λάθος διορθώστε με. Επιπλέον διορθώστε με, αν χρειάζεται, και για το εκτός θέματος. Υ.Γ.: θα ήθελα να πάω και άλλα επί του θέματος, ωστόσο σέβομαι το χαρακτήρα του χώρου.
  5. Δε γνώριζα πως είχε κάνει και σε αυτή τη γραμμή ο καπτεν Νίκος με τον Πήγασο, σε κάθε περίπτωση όπως ανέφερες @Nick the Greek πραγματικός τεχνίτης στα χειριστήρια.
  6. Άνωση ορίζεται ως το γινόμενο της πυκνότητας του υλικού του σώματος με την επιτάχυνση της βαρύτητας και τον όγκο αυτού. Η επιφάνεια δε μετράει, εκτός αν εννοείτε τις διαστάσεις από τις οποίες προκύπτει.-
  7. Ποιός ήταν ο καπτεν παιδιά? Δεν είναι κακό να αναφερθεί. Αν και είμαι ανάμεσα σε Αντωνόπουλο και Γεροντάκη.
  8. Άνωση δίνει μόνο ο βυθισμένος όγκος ενός σώματος, όχι η επιφάνεια.
  9. Κοιτάξτε, αν έχει γίνει μία έρευνα με ερωτηματολόγιο στο κοινό που απευθύνεται η γραμμή είναι πολύ πιθανόν να βγήκαν αυτές οι απαντήσεις. Αυτό αφορά η διερεύνηση, αν σε δείγμα 300 ατόμων, κάθε μία από αυτές τις απαντήσεις είχε μεγάλο ποσοστό οφείλουν να το λάβουν υπόψη τους. Η διερεύνηση δεν είναι του στιλ, την έκανε τη γραμμή κάποτε ο Όμηρος και πέτυχε/απέτυχε. Θα το λαβει κανείς κι αυτό υπόψη, αλλά δε θα βασιστεί εξ ολοκλήρου στην προϊστορία. Το μόνο που μου φαίνεται όντως αστείο είναι αυτό με τα τιμόνια, ή εγώ είμαι συνηθισμένος με αυτή την εναλλαγή δεξιού αριστερού (όχι στους πολιτικούς χώρους) ή είναι όντως τέτοιο θέμα. Αν πάλι αυτοί οι τρεις προβληματισμοί προέρχονται από το μυαλό τους, τότε δεν πρέπει να κατηγορουμε τις Ελλαδιτικες κυβερνήσεις αλλά κι άλλες για την αναξιοπιστία τους.
  10. Δεν είμαι οικονομολόγος για να κρίνω αυτά που παραθέτετε ανωτέρω. Αλλά εμπιστεύομαι την εγκυρότητα των δεδομένων σας. Ωστόσο, μου προξενεί εντύπωση που συνεχίζουν το έργο τους χωρίς να κάνουν κινήσεις ώστε να μειώσουν το κόστος των καυσίμων, ενίοτε κάνουν και μειώσεις ναύλων υπό την απειλή του ανταγωνισμού. Δε μπορώ να τα εξηγήσω αυτά λογικά. Όταν μπαίνεις (συνολικά) μέσα τα τελευταία 10 χρόνια και συνεχίζεις μάλλον δεν είσαι επαγγελματίας, είσαι ή ψεύτης ή αποσκοπείς κάπου αλλού για να κερδλισεις μέσω των κινήσεων σου. Συνεπώς, μην κλαίγεσαι. Είναι νωρίς για δάκρυα Στέλλα, παραφράζοντας.
  11. Δεν είναι θέμα ύπαρξης δεύτερης μηχανής. Εννοείται πως δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ ρεζίλι, κανείς Τούρκος, Ανατολίτης, Ευρωπαίος θα μας σώσει επειδή ένα ακτοπλοικό βγήκε από τη ρότα του για τον οποιονδήποτε λόγο, ο συσχετισμός αυτός είναι τουλάχιστον ατυχής.
  12. Δεν το γνώριζα αυτό, με συγχωρείτε. Οι άλλοι λόγοι, ωστόσο, δεν παύουν να υφίστανται.
  13. @Nick the Greek ευχαριστούμε για τα στοιχεία και την excelοδουλειά! Αδικαιολόγητη όντως η μίρλα @gtogias, αυτή την περίοδο με το διαφορετικό καύσιμο σίγουρα θα χουν ζοριστεί, αλλά το δε βγαίνουμε νομίζω πως δεν ισχύει, δικαιολογίες για αυξήσεις ψάχνουν. Το καταλαβαίνουμε κι από αυτό που λέει ο @Neptune, όταν υπάρχει ανταγωνισμός ρίχνουμε τις τιμές κατακόρυφα, τότε τί γίνεται επιλέγουν να μπουν κι άλλο μέσα ή απλώς μας κάνουν πλάκα?
  14. Το θεωρώ δύσκολο. Ένα τέτοιο δρομολόγιο θα απαιτούσε εκτός των άλλων και διπλό πλήρωμα. Επίσης, τα Χριστούγεννα είναι μια ιδιαίτερη περίοδος (αυτές οι 15 μέρες), δε συγκρίνεται η 7η Φεβρουαρίου με κάποια από αυτές τις ήμερες. Παλιότερα, συγχωρεμένος πια, αρχιλογιστής με μακρά θητεία στις Κυκλάδες είχε παρομοιάσει την κίνηση των Χριστουγέννων με του καλοκαιριού. Πέραν αυτών όμως όλοι μας γνωρίζουμε πως τον χειμώνα τα φορτηγά αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων.
  15. Έχει δίκιο ο @MILTIADIS, δεν είναι εικόνα αυτή, δεν ξέρω καν τι γίνεται μέσα στο γκαράζ με αυτά τα καυσαέρια. Είναι πραγματικά άσχημο στο μάτι και στην πραγματικότητα. Όσο και να είναι η εξαγωγή στα ανοίγματα του γκαράζ σε έναν αντίθετο άνεμο θα μπαίνει όλο μέσα. Κρίμα, πλοία τα οποία δείχνουν το δρόμο προς το μέλλον με τις χωρητικότητες και τις σχέσεις ταχύτητας-καταναλωσης να είναι σε τέτοια κατάσταση. Ωστόσο, νομίζω κι ελπίζω πως o @Panagia EkatontapilianiEkatontapiliani απλά ρωτάει στο προτελευταίο ποστ, δεν υπάρχει λόγος διαφωνίας εν προκειμένω.
×
×
  • Create New...