Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

To τι έχω ακούσει από γνωστούς μου που έχουν ταξιδέψει για Κύθηρα με το βαπόρι αυτό, δεν περιγράφεται...

Είμαι πολύ περίεργος να δω αν, πως, πότε και με πόσα λεφτά θα το φέρουν σε απλά ικανοποιητική κατάσταση, και μετά φυσικά...... ΤΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ????????

Άντε βρε, το Aγ. Ραφαήλ ακόμα ενεργό δεν είναι? Πάρτε το ξανά αφού είναι και... "παλιός γνωστός". B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όταν το διάβασα μια σχετική ξυνίλα με έπιασε ομολογώ. Παλιό πλοίο και αυτό, δρόμο δεν φαίνεται να έχει ιδιαίτερο κλπ. Αν όντως βέβαια ισχύει στο έπακρο το δημοσίευμα, πάντως, δηλαδή αν το πλοίο μαζί με τον Απόλλωνα χρησιμοποιείται για την αντικατάσταση όσων πλοίων είναι σε επισκευή, τότε σαν κίνηση έχει μια λογική. Ερώτηση:τα πλοία αυτά θα αξιοποιούνται ΜΟΝΟ για αντικατάσταση όσων πλοίων είναι σε επισκευή ή κάποιο ίσως δρομολογηθεί και σε καμιά γραμμή;

Πάντως όταν πχ έπαθε την τελευταία βλάβη ο Θεόφιλος γκρίνιαζα και έλεγα ότι τόσες μέρες η γραμμή δεν εξυπηρετείται είναι ντροπή και κρίμα, τουλάχιστον αν υπάρχει καποιο βαπόρι back up (και δη με τις ταχύτητες των άγονων της ΝΕΛ) θα είναι μια κάποια λύση. Σαν τέτοιο, δηλαδή σε δευτερεύοντα ρόλο , μου ακούγεται σαν ενδιαφέρουσα ιδέα. Αλλά θα δείξει από τη συνέχεια. Το θέμα είναι ότι το βαπόρι έχει και επισκευή να κάνει, υποθέτω να σουλουπωθεί και λίγο το εσωτερικό του, άραγες όλα αυτά συμφέρουν;

Link to comment
Share on other sites

Αν θα το συμμάζευαν και το έφτιαχναν κάπως θα μπορούσε να κάνει και κάποια ενδοκυκλαδικά πέρα απο αμοιβό ή και έστω κάποια άλλη γραμμή όχι μεγάλων απαιτήσεων. Θεωρώ πως δεν είναι και στην άκρη πριν το scrap. Ναι έχει παρατηθεί αλλά δεν έχει παραιτηθεί οποτέ τα πάντα είναι δυνατά.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν μιά (ψιλο)άσχετη απορία:εκείνο το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ που ήταν παροπλισμένο μαζί με την ΧΟΖΟ πήγε κι'αυτό γιά καρφίτσες;γιατί άν δέν πήγε και το έχουν ακόμα παροπλισμένο,πώς και δέν το επανέφεραν σε δράση,αφού σίγουρα λιγώτερα λεφτά θα χρειαζόταν γιά να σουλουπωθή; (και επι πλέον ανήκει ήδη στην ΝΕΛ).

Και μιά και ο λόγος περί μπικικίνια,ελπίζουν στην ΝΕΛ ότι θα βγάλουν φράγκα από αυτήν την κίνηση τής αγοράς τού ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ,με την χρήση που θα τού κάνουν;Αλλά ακόμη και γιά τά άγονα να προορίζεται,σκεφτείτε τί χαρά που θα κάνουν οι νησιώτες όταν εν τή απουσία π.χ. τού ΤΕΟ γιά τά "μπανάκια" του θα τους αναμένη γιά την μεταφορά τους το ώς άνω παπόριον.......

ΥΓ.Τό καλοκαίρι τού 2008 είχα προγραμματίσει διακοπές στά Κύθηρα και υπολόγιζα ότι θα ταξίδευα με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.Αλλά δυό μέρες πρίν βγάλω εισιτήριο το πλοίον έπαθε το γνωστό ατύχημα και έτσι επήγα κι'ήλθα με τον Πήγασον....

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως βέβαια ισχύει στο έπακρο το δημοσίευμα, πάντως, δηλαδή αν το πλοίο μαζί με τον Απόλλωνα χρησιμοποιείται για την αντικατάσταση όσων πλοίων είναι σε επισκευή, τότε σαν κίνηση έχει μια λογική. Ερώτηση:τα πλοία αυτά θα αξιοποιούνται ΜΟΝΟ για αντικατάσταση όσων πλοίων είναι σε επισκευή ή κάποιο ίσως δρομολογηθεί και σε καμιά γραμμή;

Μα τι συζητάμε ρε παιδία, συνειδητοποιούμε? Θα πάρει δηλαδή 2 πλοία που θα είναι αναμμένα στο Νέο Μώλο και μόλις γίνει καμιά στραβή ή ετήσια θα παίρνουν απόπλου και θα τρέχουν να αναπληρώσουν? Κάτι σα τον Τάσο Πάντο δηλαδή που κάνει συνέχεια ζέσταμα:D?

Αναπληρωματικά πλοία δεν έχει ούτε η Stena, ούτε η DFDS, θα πάρει η ΝΕΛ? Θεωρώ δεδομένο πως αν τελικά προχωρήσουν αυτές οι ναυλώσεις θα είναι για μια μόνιμη ή εποχιακή έστω γραμμή, κι όχι για να χρησιμοποιηθούν σαν τη χρυσή αλλαγή του Ρότσα:P. Συμφωνώ δε απόλυτα με τον αγαπητό Αλκαίο για το οικονομικό σκέλος του εγχειρήματος. Αυτό βέβαια που έγραψε ισχύει αν και εφ' όσον έχουν σκοπό να κάνουν καμιά σοβαρή δουλειά, και δεν γίνει το καινούριο "στολίδι της Λεωφόρου" που έλεγε κι Μένιος Βαζελαρόπουλος:D:D!

Link to comment
Share on other sites

Οι μόνοι λόγοι που θέλω να ξαναταξιδέψει το πλοίο

1:Για καραβολατρικό σκοπό να του κάνουμε και ένα ταξίδι που δεν το έχουμε ποτέ ταξιδέψει ,να του κάνουμε ένα αφιέρωμα στους εσωτερικούς του χώρους ,να το βγάλουμε καμία φωτογραφία στα λιμάνια που θα πιάσει για πρώτη φορά .

2:Χαίρομαι πραγματικά που ακούω οτί θα καταφέρει να ξαναταξιδέψει μετά από 2 χρόνια νιώθω ένα πράγμα σαν τον Θεόφιλο που τον έβλεπα για μήνες δεμένο στο Πέραμα και αναρωτιώμουν πότε θα λύσει τους 22 κάβους που το κρατούσαν και να πάει επισκευή που ούτε ο πιό αισιόδοξος οπάδός του φαντάζομαι δεν περίμενε τέτοια εξέλιξη.Το ίδιο νιώθω και τώρα και για το Μυρτιδιώτισσα ,να το δώ φωτισμένο στον προλιμένα με τις γιρλάντες αναμένες και τι άλλο θέλω.

Ο κυριότερος λόγος που θέλω να ξαναταξιδέψει είναι να απασχολήσει ναυτικούς που είναι άνεργοι και δεν έχουν να συντηρήσουν τις οικογένειες τους .Όσα περισσότερα πλοία αρχίσουν να δουλεύουν τόσο το καλύτερο για αυτούς .

Και κάτι τελευταίο:Όσον αφορά την ποιότητα του ταξιδιού και για το΄επιβατικό κοινό είναι υποβάθμιση διότι τους γυρνάει δεκαετίες πίσω σε θέμα ποιότητας και άνεσης και σε αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία

Link to comment
Share on other sites

Αν θα το συμμάζευαν και το έφτιαχναν κάπως θα μπορούσε να κάνει και κάποια ενδοκυκλαδικά πέρα απο αμοιβό ή και έστω κάποια άλλη γραμμή όχι μεγάλων απαιτήσεων.

Γιατί βλέπω να αντικαθιστά το Αίολος Κεντερης ΙΙ?? Εδώ και καιρό ψάχνουν για να το αντικαταστήσουν με συμβατικό πλοίο;)

Link to comment
Share on other sites

Παναγία μου Επιδοτουμενιώτισσα, μπορούν να αντικαταστήσουν το σχετικά καινούριο ταχύπλοο με 30ετίας συμβατικό -τσε βάλε- σύμφωνα με την προκήρυξη της άγονης?

Οι μόνοι λόγοι που θέλω να ξαναταξιδέψει το πλοίο

1:Για καραβολατρικό σκοπό να του κάνουμε και ένα ταξίδι που δεν το έχουμε ποτέ ταξιδέψει ,να του κάνουμε ένα αφιέρωμα στους εσωτερικούς του χώρους ,να το βγάλουμε καμία φωτογραφία στα λιμάνια που θα πιάσει για πρώτη φορά .

Δεν αντιλέγω για το συναισθηματικό και καραβολατρικό κομμάτι του θέματος opelmanos, περί ορέξεως κολοκυθόπιττα. Άλλα αν σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον που ζούμε δεν έχεις πρόβλημα να επιδοτείς από τους φόρους που πληρώνεις ένα πλοίο επιπέδου Μυρτιδιώτισσα, πάω πάσσο.

Link to comment
Share on other sites

Αφού διορθώσω τον Nick, λέγοντας ότι το πλοίο είναι δεν είναι 30, αλλά 35 ετών:rolleyes:, θα συμφωνήσω ότι δε νομίζω ότι μπορεί να αντικαταστήσει τον AiK II που έχει πάρει την γραμμή για 12 χρόνια σαν πλοίο 10ετίας. Μάλλον, για κάποια άλλη γραμμή θα το θέλουν. Και με την ευκαιρία να πω ότι το πλοίο πριν το ατύχημά του είχε κάνει κάποιες εργασίες συμμόρφωσης με την Στοκχόλμη (αναφέρεται κάπου και σε προηγούμενα ποστ)...και αυτός ίσως είναι και ο λόγος που προτίμησε να το ενεργοποιήσει η ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Οπως γραψαμε και σε προηγουμενο ποστ το πλοιο κοσμει πλεον το Νεο Μολο Δραπετσωνας.Το να πω οτι εχει τα μαυρα του τα χαλια νομιζω οτι δεν αποτελει εκπληξη.Και δεν μιλαω μονο για τα τρεξιματα αλλα για τη γενικοτερη εικονα που σου δινει το πλοιο μολις το βλεπεις

Κατα τα αλλα εχει αποκτησει καινουριο καβο :D:D και καινουρια Ελληνικη σημαια.Επι της ευκαιριας ας κανει καποιος ενα κοπο να την τοποθετησει και σωστα γιατι την εχουν βαλει αναποδα

Οριστε και δυο φρεσκιες φωτο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

To τι δουλεία έχει να πέσει στο πλοίο γι να γίνει "ανθρώπινο" δε λέγεται. Πραγματικά άστοχη επιλογή της ΝΕΛ, την ώρα που θα μπορούσε να ναυλώσει πολύ καλύτερα και αξιοπρεπή πλοία (πχ SANTA MARIA I)

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια απορία είχα φίλε enas chiotis και από ότι μου είπαν έγκυρες πηγές, τουλάχιστον σχετικά με το ατύχημα το βαπόρι έχει επισκευαστεί. Γι'αυτό είχε κάτσει και στη δεξαμενή πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι έτοιμο και από θέμα λαμαρινοδουλειάς και από θέμα αξονοπροπελών που τα είχε κάνει καινούρια. Ωστόσο εσωτερικά πρέπει να είναι γυμνό! Και σε θέματα ξενοδοχειακού και σε θέματα εξοπλισμού...

Link to comment
Share on other sites

By the way που λένε και οι φίλοι Αγγλοσάξωνες με το ιδιοκτησιακό του τι γίνεται? Εξακολουθεί να ανήκει στην ΑΝΕΝ η οποία με τη σειρά της έχει μετοχική σχέση μεταξύ άλλων και με την ΑΝΕΚ?

Αν ναι πως γίνεται να "κονταροχτυπιέται" η ΝΕΛ με την ΑΝΕΚ και η τελευταία να της ναυλώνει και πλοίο? Τέτοιος επιχειρηματικός πολιτισμός πια?

Link to comment
Share on other sites

όπως έλεγε και ένας Ρωμαίος αυτοκράτωρ που φορολογούσε τούς καμπινέδες.Συνεπώς,μπορεί η ΑΝΕΚ να κονταροχτυπιέται με την ΝΕΛ αλλά άν η τελευταία πρόκειται να τής δώση λεφτά γιά να ναυλώση πλοίο της,ευχαρίστως θα τό δώση το πλοίον η Κρητικιά :D

Αλλωστε είναι συνήθης πρακτική.Και στόν χώρο τών νοσοκομειακών προμηθευτών όπου εργάζομαι,κονταροχτυπιούμαστε με διάφορους ανταγωνιστές,αλλά άν μάς παραγγείλουν κανένα προϊόν,ευχαρίστως τούς τό πωλούμεν......

Link to comment
Share on other sites

θα ήθελα να ρωτήσω σε ποιόν ανήκε μέχρι τώρα το πλοίο και η ΝΕΛ τι έκανε, το αγόρασε ή (as usual) το ναύλωσε?
Εξακολουθεί να ανήκει στην ΑΝΕΝ η οποία με τη σειρά της έχει μετοχική σχέση μεταξύ άλλων και με την ΑΝΕΚ?
Αν θυμάμαι καλά, εδώ και καιρό η ΑΝΕΚ έχει αποχωρήσει από την ΑΝΕΝ. Και στη συνέχεια κάπου είχα διαβάσει (χωρίς να μπορώ να ξέρω εάν αληθεύει) για κατασχέσεις και πλειστηριασμούς. Γι' αυτόν τον λόγο αναρωτήθηκα και εγώ σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου. Πάντως το site της ΑΝΕΝ ακόμα και σήμερα αναφέρει σαν κύριο μέτοχο την ΑΝΕΚ και ότι της ανήκει το πλοίο.
Link to comment
Share on other sites

Αν όντως βέβαια ισχύει στο έπακρο το δημοσίευμα, πάντως, δηλαδή αν το πλοίο μαζί με τον Απόλλωνα χρησιμοποιείται για την αντικατάσταση όσων πλοίων είναι σε επισκευή, τότε σαν κίνηση έχει μια λογική.
...θα συμφωνήσω ότι δε νομίζω ότι μπορεί να αντικαταστήσει τον AiK II που έχει πάρει την γραμμή για 12 χρόνια σαν πλοίο 10ετίας. Μάλλον, για κάποια άλλη γραμμή θα το θέλουν.

Λοιπόν,με τα 96 μέτρα του στην θέση του ΘΕΟΦΙΛΟΥ δεν μπορεί να μπει, αφού η προκήρυξη ζητούσε πλοίο πάνω από 120μ, στη θέση του Ταξιάρχη πάλι δεν μπορεί να μπεί αφού ζητούσαν πλοίο πάνω από 100μ, ενδοκυκλαδικά δεν μπαίνει αφού είναι άλλη κατηγορία, Χ-Μ :eek:, μας μένει ίσως η γραμμή του Θαλασσινή για αντικατάσταση. Μόνο γι'αυτό γίνεται τόση φασαρία;

Link to comment
Share on other sites

Μπορει οι 2 ΠΑΝΑΓΙΕΣ να καινε πολλα εστω κι αν πηγαινουν με 17-18μιλια,ενω τουτο εδω με 15μιλια(αν τα πιανει:rolleyes:)θα χρειαζεται μια σικλα πετρελαιο....αλλα ετσι οι επιβατες θα την πληρωσουν,αφου θα κανουν περισσοτερη ωρα απ οτι αν επαιρναν το πλοιο απο Πειραια για Χιο.Βεβαια τον νομικο πλαισιο το αγονων δεν καθοριζει ελαχιστη αλλα μεγιστη ταχυτητα:eek: οποτε σε λιγο θα πηγαινουν ολα με 10μιλια και θα λεμε παλι καλαB)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν,με τα 96 μέτρα του
Σύμφωνα με το site της ΑΝΕΝ τo το πλοίο είναι 101,25 m και πιάνει 19 κόμβους.

Όσον αφορά τις άγονες διαβάζω ότι θα αλλάξιυν πολλά στους επόμενους διαγωνισμούς. Οπότε με τα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν στις άγονες, ίσως να μην προβλέπονται πολυετείς συμβάσεις και να μην υπάρχει και υποχρέωση αντικατάστασης του Θεόφιλου και του Ταξιάρχη με πλοίο 10ετίας. Προσωπικά θα έλεγα ότι πάει μάλλον για αντικατάσταση του Θεόφιλου και με παράλληλη ανακαίνιση και αναβάθμιση του Θεόφιλου σε κάποια άλλη άγονη ή κύρια γραμμή,

[...]Η γενική γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής το επόμενο διάστημα πρόκειται να προκηρύξει 13 άγονες γραμμές, ενώ άλλες επτά πρόκειται να προκηρυχθούν από το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας. Οι δύο κρατικοί φορείς έκαναν σαφές ότι με βάση τις προβλέψεις του προϋπολογισμού, είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν σε μείωση των δαπανών για τις άγονες γραμμές.

Το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Ναυτιλίας επιδιώκει να μειώσει τις δαπάνες για τις γραμμές που θα προκηρύξει, κατά οκτώ έως δέκα εκατομμύρια ευρώ. Τα σενάρια που εξετάζει είναι να μην προκηρυχθούν ένα ή δύο δρομολόγια, να μην υπογραφεί καμμία σύμβαση για 12 χρόνια, να μειωθούν οι κατηγορίες των πλοίων από πέντε σε τρεις με παράλληλη μείωση των μισθωμάτων και στις άγονες γραμμές που το καλοκαίρι έχουν αυξημένη κίνηση, να μη δίνεται επιδότηση τους θερινούς μήνες.

http://www.emprosnet.gr/Economy/?EntityID=2aa27a73-2be9-423b-a218-57282b6c526a

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παντως στο site της εταιρειας ελεγε ναυλωση για τις ακινησιες των πλοιων της οποτε δεδομενου και το προχωρημενο της ηλικιας δεν νομιζω να μπει σε καποια γραμμη πριν τελειωσουν οι ετησιες

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο πέφτει πολύ δουλειά κι εξωτερικά αλλά κι εσωτερικά όπου γίνονται κάποιες μικροαλλαγές για να συμμορφωθεί πλήρως με την eurosolas. Από κάτω το βαπόρι είναι ολοκαίνουριο (τάνκια, λαμαρίνες), το είχαν φτιάξει μετά το ατύχημα που είχε πριν 2 χρόνια στα Κύθηρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...