Jump to content
Shipfriends

kyr1

eMembers
  • Content Count

    1,179
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

3,865 profile views
  1. Όντως και σε άλλα πλοία που είχαν ναυπηγηθεί από δαύτους που είχα μπει ήταν εξαιρετικά ! Ακόμα και σε μαθουσάλες 40-45 ετών έβλεπες ότι από τότε υπήρχε η σκέψη για την άνεση του πληρώματος. Σε αντίθεση με τα γιαπωνέζικα της ίδια ηλικίας που εκτός του ότι έπρεπε να είσαι στα δικά τους μέτρα για να κυκλοφορείς χωρίς να τσακίσεις το κεφάλι σου στις σκάλες κλπ είχαν κάτι άκυρες φαϊνές ιδέες που απορούσες τι τους ειχε κατέβει όταν έχτιζαν το πλοίο. Θυμάμαι πχ στο XIX ότι ο έτσι κι αλλιώς μικρός χώρος της τραπεζαρίας του πληρώματος ήταν ακριβώς πάνω από την αριστερή ηλεκτρομηχανή. Φαντάζεται κανείς
  2. Ναι με ακούτε ; ;

    © Fido

  3. kyr1

    Vassilios XIV

    Vassilios XIV θέα από τη γέφυρα.

    © Fido

  4. Αδύνατο να θυμηθώ, όμως σίγουρα ήταν πολύ παραπάνω από την υπολογισμένη διαφορά, γιατί θυμάμαι ότι αφενός όταν είδαμε ότι λείπει τόσο θέλαμε να βγάλουμε τα γιαταγάνια και αφετέρου δώσαμε και το λεγόμενο "γράμμα" δηλαδή επιστολή διαμαρτυρίας για τη διαφορά εκτός των καθορισμένων ορίων.
  5. Από όλα τα Βασιλάκια το αγαπημένο μου ήταν το XVIII. Στιβαρό, νορβηγικό σκαρί, double hull (άλλο που τα πλαϊνά αμπάρια τα είχαν μετατρέψει σε φορτίου), άνετο στην κουβέρτα του, ευρύχωρο στους εσωτερικούς τους χώρους, ξεχώριζε από τα υπόλοιπα του στόλου. Να πω εδώ πως πολλές φορές οι καραβολάτρες στεκόμαστε στο περιτύλιγμα. Γουστάρουμε κρουαζιερόπλοια, ferries, συγκρίνουμε σαλόνια, καμπίνες, γκαράζ, πολυτέλειες. Αν ρίξουμε μια ματιά σε πλοία άλλης κατηγορίας όπως τα tankers και ειδικά όσα είναι μικρά και κάνουν τοπικά δρομολόγια τι μπορεί να μας τραβήξει το μάτι άραγε ; Εξωτερικά ; γι
  6. Λοιπόν, το σκηνικό πάνω στο aegean breeze I σας το έχω πει ; δε σας το έχω πει (απ'όσο θυμάμαι). Το αναμένουμε για "ποκερ" (πετρέλευση σε τίμια αγγλικά) σε ένα δανέζικο πλοίο (μωρέ κάπου έχω και φωτογραφία που ανεβαίνω την ανεμόσκαλα, αλλά πού; ). Ευγενέστατοι οι άνθρωποι, ο καπετάνιος Κύριος με τα όλα του. Εν έτει 2010 ; 2011 ; εκεί γύρω. Μας έχει στήσει ώρα πολλή και τσουπ! να σου κι έρχεται, φέεεεεεετα, δε βιαζόμαστε. Τέλος πάντων, δένει, αρχίζει η πετρέλευση, λέω στο συνάδελφο (παλιός γραμματικός, πολύ πιο έμπειρος από μένα) : - Δε μ'αρέσουν, ούτε το rate τους, ούτε οι
  7. Καλά, άσχημη εντύπωση δεν προκαλεί, γιατί, όπως προανέφερα, η αξίωση είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και δεν αφορά αποκλειστικά την πραγματική αξία του πλοίου (εδώ αναφέρεται ότι τα Ν/Θ είχαν περάσει πρόγραμμα εκσυγχρονισμού). Ας βγει το πόρισμα και βλέπουμε. Επίσης, μήπως, όταν έρθει η ώρα, τα βρουν εξωδικαστικά και ξεμπερδεύουμε;
  8. Το ότι ζητάνε τόσα δε σημαίνει ότι θα τα πάρουν κιόλας. Επίσης, οι παράγοντες με τους οποίους υπολογίζεται μια αποζημίωση είναι πολλοί. Είναι π.χ. η αξία του πλοίου, ο εξοπλισμός που φέρει, οι απώλειες του ναυτικού απο τη μη χρήση του, η ηθική βλάβη κ.α. Αν κερδίσουν, επειδή σίγουρα (κατ'εμέ) θα υπάρξει επιμερισμός της ευθύνης θα πάρουν πολύ λιγότερο.
  9. Μα δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που να διαφωνεί με όσα γράφει ο @Nick the Greek. Προφανώς και μιλάμε για ένα περιβάλλον υπερ-κορεσμένο και δεδομένων αυτών των συνθηκών τέτοιου είδους ατυχήματα πρέπει να τα περιμένουμε, ειδικά μάλιστα αν δεν αλλάξει κάτι δραστικά. Προσωπικά, όπως έγραψα και πριν, θα προτιμούσα να περιορίζονταν στο ελάχιστο οι κινήσεις του στόλου στην περιοχή, για να μην πω δηλαδή να έφευγαν τελείως τα πολεμικά από εκεί στο πλαίσιο ενός ευρύτερου ανασχεδιασμού. Από αυτό όμως μέχρι να περνάμε σε αφορισμούς και σε μειωτικούς χαρακτηρισμούς για την αξία των στελεχών του
  10. Ποια πικρή αλήθεια ; Το ότι δε βυθίστηκε το πλοίο και δεν είχαμε παρά ελαφρείς τραυματισμούς δεν ειναι αλήθεια ; το ότι από τον Αύγουστο έχει βγει σε Αιγαίο και Αν. Μεσόγειο το 85% (αν όχι παραπάνω) του στόλου από φρεγάτες μέχρι 50χρονα υποβρύχια και ΤΠΚ σε πόλεμο νεύρων και ελιγμών για πόσες εβδομάδες χωρίς να ανοίξει μύτη για μας (αντιθέτως και εκτός από το...πλευρό της Kemal Reis ) δεν είναι επίσης μια αλήθεια ; το ότι όλο αυτό το διάστημα πληρώματα &μηχανές βρίσκονται σε πολεμική ετοιμότητα χωρίς να ανοίξει μύτη, αντι-παρατεταγμένα με τα τούρκικα, πολλά από τα οποία μόλις αποσύρθηκαν σ
  11. Επειδή ίσως κάτι μου έχει ξεφύγει, η ΕΤΕΚΑ εξακολουθεί και δραστηριοποιείται στα ΜΠΟΝΚΕΡαδικα😋; Περισσότερο μου δημιουργήθηκε η απορία βλέποντας παροπλισμένα τα χρεπ....τα πλοία της.
  12. Χριστός Ανέστη εις άπαντες! Να είμαστε καλά εμείς και οι δικοί μας, κι αν είναι λίγο σουρεάλ το φετεινό Πάσχα δεν πειράζει, έχει κι αυτό τη φάση του ! Υγεία και χαρά σε όλους👍
×
×
  • Create New...