Jump to content
Shipfriends

kyr1

eMembers
  • Content Count

    1,188
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

4,227 profile views
  1. Εγώ πάλι, αν και έβγαλα το καπέλο του καπετάνιου που και την κίνηση την έκανε αποτελεσματικά και με ασφάλεια και με 3 κουβέντες τα είπε όλα εξοργίστηκα με τους χαχόλους που ωρυόντουσαν😡 Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει μέχρι τώρα, αυτή τη φορά στα ΜΚΔ όπου θα διαβάσεις πραγματικά το κοντό και το μακρύ του καθενός. Είμαστε σίγουροι ότι η εποχή του αυριανισμού έχει παρέλθει;
  2. Χωρίς να διαφωνώ στην ουσία, να πω απλά ότι εδώ δεν έχουμε παρά μόνο μια περίληψη της περίληψης της απόφασης. Δεν έχουμε σκεπτικό, στοιχεία που επικαλέστηκαν οι πλευρές, υλικό, μαρτυρίες κλπ. Το ότι π.χ. στο άρθρο δεν αναφέρεται κάτι για τις ευθύνες του Ν/ΘΗ δε σημαίνει απαραίτητα ότι αυτές δεν προσδιορίζονται στην απόφαση, περιορίζοντας - κάνω μια αυθαίρετη σκέψη- το ποσό της αποζημίωσης. Τέλος, κι αυτό δεν είναι προσωπικό αλλά το λέω εξ αφορμής, το ότι μπορεί μια απόφαση δικαστηρίου να μας φαίνεται ακατανόητη δε σημαίνει -υποχρεωτικά- ότι ο δικαστής θα ευνοήσει τη μια ή την άλλη πλευρά.
  3. Πολύ ενδιαφέρον doc για κάτι που οι περισσότεροι που μας αρέσει το θέμα είχαμε ακούσει αλλά ποτέ δεν είχε (επισήμως) επιβεβαιωθεί. Η ύπαρξη λοιπόν ενός τρίτου πλοίου, περίπου στα 5 μίλια απο το σκηνικό του δράματος φαίνεται πως πλέον επιβεβαιώνεται. Ο καπετάνιος του δεν έκανε τίποτα παρόλη τη ζωντανή εξέλιξη των γεγονότων μπροστά στα μάτια τους, παρόλα τα σήματα μορς με φανό που εστάλησαν κλπ. Είναι πολύ ενδιαφέρον δε, ότι, όπως και στην περίπτωση της φωτιάς, όσοι από τους επιβάτες ανέφεραν την ύπαρξη άλλου πλοίου αγνοήθηκαν παντελώς ενώ απ'ότι φαίνεται ο Stanley Lord του Californian έγι
  4. Ε, ας βάλει κάποιος την πώληση για scrap του Κρήτη ΙΙ.🙂 Ήρθε, έλαμψε ως άλλος διάττων αστέρας, μας έκανε να νευριάσουμε και να απορήσουμε και μετά ξεφούσκωσε!
  5. Η πανδημία. Μας έκανε άνω κάτω και λίγο ως πολύ επηρέασε οριζόντια & κάθετα όλους τους κλάδους. Οχι πως οι επιδοτήσεις δεν είναι σημαντικό θέμα προς συζήτηση και σκέψη αλλά εγώ το βλέπω πιο πολύ σαν μια μέθοδο (στρεβλή αλλά πάντως μέθοδο) του κράτους να χρηματοδοτεί τον εαυτό του. Αν δεν υπήρχε η πανδημία μοιραία όλο αυτός ο αχταρμάς θα ετίθετο σε άλλη βάση.
  6. Golden Bridge και από μένα γιατί πάει κόντρα και φαίνεται πως πάει και καλά!
  7. Δάγκωσα το κουκί μου και το έριξα στον Αρκ😋για λόγους που εξήγησαν και οι πιο πάνω από μένα.
  8. Χρόνια πολλά εις άπαντες και εις άπασες, να είμαστε όλοι καλά και κεφάτοι και το νέο έτος που θα έρθει (ευελπιστώ χωρίς άλλες φανφάρες😋)
  9. Να πούμε, βέβαια, εδώ ότι με τα "αν" δε χτίζεις ιστορία, πάντως η τελευταία ευκαιρία για τη ΝΕΛ (υπό την προϋπόθεση μιας πολύ σφιχτής διαχείρισης) ήταν από τη ναύλωση του European και πέρα. Αν τα χρήματα που έριξαν σε τόσες άσκοπες ναυλώσεις (και ποιος ξέρει που αλλού) τα επένδυαν στον υπάρχοντα στόλο (και ας επρόκειτο για πλοία στο τέλος της ζωής τους) θα μπορούσαν να οχυρωθούν στις γραμμές τους και να κερδίσουν χρόνο. Το European πχ και δρόμο είχε και ήταν πλοίο καλοθάλασσο και σήκωνε περαιτέρω εκμετάλλευση από άποψη χώρων. Ακόμα και τα ταχύπλοα θα μπορούσαν να είχαν εκμεταλλευτεί
  10. Όντως και σε άλλα πλοία που είχαν ναυπηγηθεί από δαύτους που είχα μπει ήταν εξαιρετικά ! Ακόμα και σε μαθουσάλες 40-45 ετών έβλεπες ότι από τότε υπήρχε η σκέψη για την άνεση του πληρώματος. Σε αντίθεση με τα γιαπωνέζικα της ίδια ηλικίας που εκτός του ότι έπρεπε να είσαι στα δικά τους μέτρα για να κυκλοφορείς χωρίς να τσακίσεις το κεφάλι σου στις σκάλες κλπ είχαν κάτι άκυρες φαϊνές ιδέες που απορούσες τι τους ειχε κατέβει όταν έχτιζαν το πλοίο. Θυμάμαι πχ στο XIX ότι ο έτσι κι αλλιώς μικρός χώρος της τραπεζαρίας του πληρώματος ήταν ακριβώς πάνω από την αριστερή ηλεκτρομηχανή. Φαντάζεται κανείς
  11. Ναι με ακούτε ; ;

    © Fido

  12. kyr1

    Vassilios XIV

    Vassilios XIV θέα από τη γέφυρα.

    © Fido

  13. Αδύνατο να θυμηθώ, όμως σίγουρα ήταν πολύ παραπάνω από την υπολογισμένη διαφορά, γιατί θυμάμαι ότι αφενός όταν είδαμε ότι λείπει τόσο θέλαμε να βγάλουμε τα γιαταγάνια και αφετέρου δώσαμε και το λεγόμενο "γράμμα" δηλαδή επιστολή διαμαρτυρίας για τη διαφορά εκτός των καθορισμένων ορίων.
×
×
  • Create New...