Jump to content
Shipfriends

kyr1

eMembers
  • Content Count

    1,127
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

2,977 profile views
  1. Αααακριβώς ! Και όλη την ΑΜΚ να ρίξουν πάνω στο πλοίο δε φτάνει, παραμελήθηκε για πολλά χρόνια από τη ΝΕΛ, μόνο τις μηχανές να ξαναφέρεις σε αξιοπρεπή κατάσταση θέλεις μαρούλι με το κιλό, άσε τώρα το τι γίνεται κάτω από την ίσαλο... Εδώ η ΑΝΕΝ ίδρωνε να συντηρήσει το Μυρτιδιώτισσα θα ρίξει τώρα χρήμα με ουρά στον Τεό ; Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα ξαναταξιδέψει, απλά έχω περιέργεια τι θα το κάνουν.
  2. 😲Ποιος ήρθε ;; Και προτίμησε η ΑΝΕΝ να πάρει το Θεοφιλέστατο αντί πχ τον Ταξ ή το Μυτιλήνη ; Θα αξιοποιηθεί ή είναι κανένα κόλπο για να πάρει απλώς παράτα η παραμονή στη ντάνα μέχρι το τέλος ;;
  3. Αυτό και μάλιστα σε μια χώρα που η ναυτιλία παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Αν και όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί, άλλο ναυτιλία και άλλο ακτοπλοϊα... Κρίμα για το βάπορα πάντως😕
  4. Γενικά οι ρυθμοί με τους οποίους κάνει επισκευές το Π.Ν. στα πλοία του είναι να απορείς😊. Είχα μάθει κάποια στιγμή για συγκεκριμένο πλοίο πόσο καιρό έμεινε πάνω στη δεξαμενή και νόμισα ότι μου έκαναν πλάκα. Αν εννοείς τον προϋπολογισμό του ΥΠ.ΑΜ. συμφωνώ απολύτως και μάλιστα είναι εντυπωσιακό πως ενώ βρίσκονται χρήματα για όλα τα υπόλοιπα αντιμετωπίζεται σαν πάρεργο η άμυνα, ειδικά στην περιοχή που βρισκόμαστε, την περίοδο που διανύουμε και με τους γείτονες που έχουμε...
  5. 😊 Η αλήθεια είναι παντως ότι ο συγκεκριμένος έχει κάνει σημαντικές δωρεές στο Π.Ν. Θυμάμαι στα μπαμ ότι σε 2 φρεγατες τουλάχιστον έχει κάνει δωρεά καινούργιες ηλεκτρομηχανές. Και με τα χάλια που έχουν οι S είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη η δωρεά...ομοίως τώρα και για το Π.Γ.Υ., σε σχέση με τα υπάρχοντα, πλην του "Προμηθέας" που είναι απολύτως συγχρονο, 50ετίας Π.Γ.Υ. είναι μια προσθήκη που καλύπτει κενά του Π.Ν. το οποίο μαστίζεται από έλλειψη χρηματοδότησης με αποτέλεσμα να μην ξέρουν που να πρωτορίξουν το όποιο λίγο χρήμα έχουν στη διάθεσή τους. Κατ'εμέ θα έπρεπε να παραχωρηθεί το σύνολο των ελληνικών ναυπηγείων σε Έλληνες Εφοπλιστές με αντάλλαγμα την εμπλοκή τους (ως ένα βαθμό αφιλοκερδώς φυσικά) στη σταδιακή ανανέωση του στόλου. Άξια μυαλά υπάρχουν, η Πολιτεία είναι που έχει το θέμα...
  6. Η Βασούλα όμως 😁όσες φορές την πετύχαινα στον Ασπρόπυργο πλαγιοδετούσε (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο εδώ που τα λέμε, απλά το αναφέρω) χώρια που έφτυνε αίμα για να το κάνει κι αυτό. Ομοίως και το Ιωάννης Κ. Μήπως είναι θέμα μεγέθους ; γιατι όσο θυμάμαι τις μπάριζες μονο οι μικρές όπως η Βασούλα δεν έπαιρναν ρυμουλκό, ενώ ολα τα υπόλοιπα έδεναν πάντα με ρυμουλκό ενώ στην αναχώρηση μπορεί ναι μεν να μην έδιναν κάβους αλλά τα ρυμουλκά ήταν πάντα stand by.
  7. Διάλογος τρελλού-κουφού aka επιθεωρητή- της αφεντιάς μου δηλαδή😊- γραμματικού: -Καπτα τάδε ( ας τον πουμε Στέλιο, έτσι χαριν γουστου), έχεις σχεδόν πατήσει μπάλα και έχεις ακόμα δυο φορτία με τοσα κυβικά να πάρεις. -Ε καλά 😋, τράβα πλώρα, μπροστά απο τα κουβούσια εκει;;; -Ναι; -Ε εκεί έχει μια βάνα, άνοιξέ την! -Τι ειναι αυτή η βάνα;; -Αδειάζει το φορπίκ (όπως το γράφω😊). -Καλά....Κάπτα Στέλιοοοοοοοοο! -Έλαααααα! -Εντάξει την άνοιξα! -Ε καλά μωρέ! Και τι μου το λες;;; -Μα αυτό δεν αδειάζει, κατουράει! -Και;;;; -Τι και μωρέ;; σου λέω πατάς μπάλα! -Ε και;; μέχρι να φύγουμε για το ταξίδι θα έχω ξεπατήσει!!! -Μωρέ μεχρι να φύγεις αντε να δεχτώ ότι θα έχεις ξεπατήσει (που αμφιβάλλω) απο το ντόκο πως θα φύγεις μου λες;;; -Μη σκας! -Εγώ να σκάσω;; εσείς θα φάτε πρόστιμο! -Ρε μη σκάς σου λέω! -Καλά, βάλε αντλία να αδειάζει πιο γρήγορα το φορπικ ρε παιδί μου! -Τι να βάλω;; -Αντλία! -Τι να βαλω;;;;😋 -Άσε κατάλαβα! Όλα αυτά σε ενα πλοίο που όντας φορτωμένο η θάλασσα έγλυφε την κουβέρτα. Ειδικά δε αν είχε εναν ελαφρύ κυματισμό στο λιμάνι και ήθελες να κινηθείς έπρεπε να δράσεις στρατηγικά για να μην μπανιαριστείς!
  8. Στο πρώτο μου ταξίδι με το βάπορα δε δηλώνω εντυπωσιασμένος😋. Δε λέω μεγάλος, καραβολατρικός, ωραίο μπαλκόνι στην πλώρη αλλά στο επίπεδο 7 από τη μια άκρη ως την άλλη ακους αδιάκοπους συντονισμούς, τριξίματα, κλπ και μιλάμε για θόρυβο, όχι αστεία ενώ προς πρυμναν δε λείπουν και οι κραδασμοί. Δε λέω, όμορφο το εσωτερικό, καλόγουστα τα χρώματα αλλά κάπου στην ποιότητα συναρμολόγησης χωλαίνει το πράγμα. Χαίρεται το μάτι σου ανοιχτωσιά τουλάχιστον, ενώ το πλήρωμα είναι ευγενέστατο !
  9. Εμένα από όλο το σκηνικό (που δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε εξάλλου, απλά είναι σπάνιο να γίνεται σε ζωντανή μετάδοση) μ'αρεσε η παράκληση του δημοσιογράφου: "Καπετάνιε μου αν μας ακούς γύρνα πίσω" Κακομοίρη μου καλά που δε σε άκουγε (είχε σοβαρότερα πράγματα να κάνει) γιατί θα σου είχε κατεβάσει ότι χριστοβάγγελα και εξαπτέρυγα υπάρχουν στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία... Κατά τα άλλα εγώ που θεωρώ εαυτόν μεγάλο παρτάλι, ακόμα και φορές που έχω καθυστερήσει οικτρά λόγω κίνησης κλπ το αργότερο που μου έχει τυχει είναι να μπω στο πλοίο 20 λεπτά πριν τον απόπλου. Όταν πας τσίμα τσίμα παίζεις με τη φωτιά εν γνώσει σου και είσαι προετοιμασμένος για τη στραβή που μπορεί να σου κάτσει. Οι ναυτικοί λένε ότι τη στιγμή που δεν έχεις περιθώρια να στραβώσει κάτι τότε θα πάνε ολα στραβά και έχουν απόλυτο δίκιο. Ναι ειναι άδικο που έμεινε απ έξω με αυτόν τον τρόπο αλλά από την άλλη κι αυτός ας έκανε τα κουμάντα του.
  10. Μιας και τη θυμήθηκα ας ανασύρω άλλη μια ιστορία απο την κρύπτη... Πριν μια δεκαετία πάνω - κάτω, το Sekavin ήταν από τα πρώτα πλοία ( αν όχι το πρώτο) που ανέβηκα στη ράδα. Είχε γίνει κάποιο μπλέξιμο με το φορτίο του, δε θυμάμαι πια τι ακριβώς, αλλά έπρεπε να ανεβούμε για να πάρουμε δείγματα από κάποια αμπάρια όπου το φορτίο είχε βγει προβληματικό. Φυσικά όχι μόνοι μας, υπήρχαν και επιθεωρητές από τα διυλιστήρια, τεχνικοί κλπ, άλλο βέβαια που τη βρωμοδουλειά στην ουσία την κάναμε εμεις. Της δειγματοληψίας προηγείτο πάντοτε ένα briefing (που λένε και σε άπταιστα λεσβιακά😋) με τον καπετάνιο, το γραμματικό κλπ όπου καθοριζόντουσαν λεπτομέρειες (ποια αμπάρια, τι φορτίο, τι είχε πριν, πότε έγινε η φόρτωση, τι μεσολάβησε, ποια specs ήταν μαντάρα και πόσο, από τι ήταν ο αγωγός κλπ). Δε θα συζητήσω φυσικά για τη ζέστη που είχε και για τον κλιματισμό που δεν είχε μέσα στη μικροσκοπική (όπως πάντα) τραπεζαρία του πληρώματος. Αφού λοιπόν έχουν ξεκαθαριστεί τα πάντα και είμαστε έτοιμοι να βγουμε έξω να πιάσουμε τους δειγματολήπτες ρωτάει κάποιος (loading master; τεχνικός από το διυλιστήριο ; δε θυμάμαι πια) τον καπετάνιο : " Ένα λεπτό, για να καταλάβω, μπορείτε να μου φέρετε (ήθελε και επισημότητες) το πλάνο ;" (εννοούσε το διάγραμμα των σωληνώσεων & των αμπαριών) Λοιπόν αυτό που από πάντα μου άρεσε και εκτιμούσα στους Έλληνες ναυτικούς ήταν η ψυχραιμία τους. Γυρίζει ο καπετάνιος, καλή του ώρα όπου ειναι, σηκώνει ατάραχος τους ώμους και λέει: "40 χρονών μπονκεράδικο θέλετε να έχει και πλάνο ; που να το βρει ;; " Ανοιγόκλεισε το στόμα σαν ψάρι ο άλλος, εγώ με το συνάδελφο προσθέτουμε σα να μην ακούσαμε τίποτα: "λοιπόν εμείς πάμε για τη δειγματοληψία". Και η δουλειά έγινε μια χαρά 😀
  11. To 3 και το 5 απ'όσο γνωρίζω έχουν ήδη αποσυρθεί. Τα φορτία τους τα έχουν αναλάβει τα Eviapetrol όπως και κάποια άλλα. Στο μέλλον τα ΕΚΟ θα αντικατασταθούν το πότε όμως είναι άγνωστο, ενώ παράπονα υπήρξαν και για τους διαχειριστές των πλοίων.
  12. Εις τηγανάκια σίγουρα όχι, το πλοίο ζει αν και μάλλον δεν έχει ανοίξει σαν ξενοδοχείο ακόμα. Το Μάρτιο όμως είχαμε μια εκδήλωση, ενώ κάποιες φωτογραφίες υπάρχουν και στη σελίδα του fb. Επίσης, η επίσημη ιστοσελίδα είναι κι αυτή υπό κατασκευή.
  13. Όταν το είχα πρωτοδεί το συγκεκριμένο στην προβλήτα του Ασπροπύργου σε κακά και μαύρα χάλια, να αγωνίζεται για να ξεκολλήσει από το ντόκο, κάπου γύρω στο 2008 ήμουν ακόμα "κουτάβι" σαν επιθεωρητης. Αυτό όμως όπως και μερικά από τα πρώτα τανκεράκια που πάτησα πόδι τότε μου (ξανα)φούντωσαν μέσα μου την αγάπη για τα πλοία και με έβαλαν πλέον στη διαδικασία να ψάξω και να μάθω όχι μόνο για τα πλοία αλλά και για τους ανθρωπους που τους έδιναν ζωή. Κάπως έτσι μπήκα και εδώ ! 😊 Σ'ευχαριστώ !
  14. Όμορφο, σβέλτο και καλοθάλασσο πλοίο, δυστυχώς έμελλε να έρθει σε ελληνικά νερά στην τελευταία περίοδο της ΝΕΛ. Του είχα συμπάθεια κι ας μην το είχα ταξιδέψει πολύ. Ευτυχώς έχουμε τις φωτογραφίες να το θυμόμαστε !
  15. 7. Η σύγκρουση του tanker SOLA TS, με τη Νορβηγική Φρεγάτα KNM HELGE INGSTAD. Γιατί η έλλειψη ναυτοσύνης βλάπτει και πάλι καλά να λέμε που δεν είχαμε χειρότερα...
×
×
  • Create New...