Jump to content
Shipfriends

kyr1

eMembers
  • Content Count

    1,201
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

  • Birthday May 30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

4,421 profile views
  1. Προφανώς δεν έχουμε πλήρη εικόνα καθώς δε γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας και τους οικονομικούς όρους αυτής, η δική μου εντύπωση πάντως είναι ότι η GSF, σε αυτό το γύρο, μάλλον χαμένη έχει βγει, απλώς ίσως βρήκε τρόπο να περιορίσει τη χασούρα της. - Επένδυσε σε ταχύπλοα τα περισσότερα των οποίων δε μπόρεσε να εκμεταλλευτεί σωστά και τα πουλάει. Με τα χρήματα της πώλησης + τα όποια κέρδη έχει κάποιο όφελος ; - Επένδυσε στο SFII, ένα πλοίο ήδη 4 δεκαετιών+ , έβαλε gooseneck, έριξε χρήμα στα μηχανικά μέρη (θυμάμαι καλά ότι είχε ειπωθεί ότι είχαν έρθει μηχανικοί από τη Γαλλία;
  2. Από αυτά που θυμάμαι που μου είχε πει ο παλιός μου διευθυντής στην προηγούμενή μου δουλειά ( ο Θεός ας τον συγχωρέσει, ωραίο το φέσι που μου έβαλε) όταν έκαναν αμμοβολές τα κατάλοιπα θεωρούνταν σαν απόβλητα μετά. Για το λόγο αυτό είχαν προτείνει και δοκιμάσει (δεν ξέρω αν πρόλαβαν να κάνουν ευρεία χρήση) ένα σύστημα "παγοβολής" που ήταν ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του ήταν πιο αποδοτικό από την αμμοβολή και επιπλέον δεν άφηνε κατάλοιπα παρά μόνο νερό καθώς ο πάγος όπως έπεφτε στην επιφάνεια έκαιγε το υλικό (μπογιές κλπ).
  3. Δε μπορώ να πω ότι θα είμαι αντικειμενικός, καθώς το Ροδάνθη δε το ταξίδεψα ποτέ, έτσι δεν έχω δική μου εικόνα. Εννοείται όμως, με όλη μου την υποκειμενικότητα 😁ότι θα ψηφίσω Μυτιληνάρα ατελείωτη! Υπήρξε πλοίο σταθμός, πήρε τη ΝΕΛ και την πήγε στο Θεό (μέχρι να βγάλουν μόνοι τους τα μάτια τους), σκυλί σε αξιοπιστία (διαβάζοντας το τοπικ του Θεόφιλου -κυρίως- πόσες φορές έκοψε τη δική του επισκευή για να αντικαταστήσει τον Τεό που τα έφτυνε ; ) σβέλτο, όμορφο μέσα-έξω, αναβάθμισε τη γραμμή ενώ για χρόνια κούρδιζες το ρολόι σου με την ακρίβειά των αφιξοαναχωρήσεών του. Οκ δεν είχε ποτέ του
  4. Όλη η παθολογία του ελληνικού δημοσίου στις τέσσερις αυτές παραγράφους. Ένα πλοίο 46 ετών, παροπλισμένο τα τελευταία 5, με μόνο ένα βατσιμάνη για να δίνει εικόνα. Το ΝΑΤ που δε δίνει σήμα ελευθεροπλοῒας, οι ΔΟΥ, τα χρέη, μια ενιαία αρχή που να εποπτεύει τα λιμάνια η οποία δεν υπάρχει ή που αν υπάρχει κοιμάται δημιουργούν ένα φοβερό γόρδιο δεσμό. Και αν, μακριά από μας, προκληθεί το οτιδήποτε θα ξεκινήσει το ατελείωτο γαϊτανάκι ανευθυνοϋπεύθυνων: Ο ΟΛΕ ; αααα, εμένα δεν ανήκει στην περιοχή μου, συνεπώς δεν έχω αρμοδιότητα... Το ΝΑΤ ; αααα, υπήρχαν οφειλές, άρα σύμφωνα
  5. Μηχανή του χρόνου είπατε ; όχι! Μου κάνατε το τόπικ πασοκάδικο ; θα δείτε τι θα πάθετε😋 Να πάμε πίσω θέτε ; Trip Report θέτε ; τι θέτε ; Σωτήριο έτος 1937, μήνας Ιούνιος και ο παππούς του γράφοντος, καίτοι 21 Μαΐων αποφασίζει να εκδράμει εις Αγγλίαν. Για να σας βάλω στο σκηνικό οι πρόγονοί μου ήταν γέννημα-θρέμμα Αιγυπτιώτες, ο δε παππούς ήταν άτακτος, ατίθασος, άφοβος, ορκισμένος εργένης (κάπως έτσι την πατάνε όλοι) ο οποίος γουστάρει περιπέτεια κάργα. Έτσι, παρέα με ένα φίλο του οργανώνουν το ταξίδι μεθοδικά (λέμε τώρα). Λιμάνι αναχώρησης ; άγνωστο, υποθέτω Αλεξάνδρεια, κα
  6. Εγώ θυμάμαι πως μπήκα στο...κλαμπ γύρω στο 2008, με πρώτο ποστ, για τι άλλο ; για το Θεότυφλο😋Αν μου έλεγε κανείς ότι τότε ότι το 2021 το καράβι αυτό θα εξακολουθούσε να υπάρχει θα γελούσα με την καρδιά μου. Τέλος πάντων! Μεγαλώνουμε, ωριμάζουμε και βελτιωνόμαστε. Έτη πολλά, ευχαριστούμε πολύ όλους όσους αφιερώνουν το χρόνο τους για τη δική μας τέρψη❤️💯 και στα 18 ελπίζω να μας επιτραπεί από το Χαρδαλιά η κατανάλωση αλκοόλ και όχι μόνο! 😋
  7. Εγώ πάλι, αν και έβγαλα το καπέλο του καπετάνιου που και την κίνηση την έκανε αποτελεσματικά και με ασφάλεια και με 3 κουβέντες τα είπε όλα εξοργίστηκα με τους χαχόλους που ωρυόντουσαν😡 Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει μέχρι τώρα, αυτή τη φορά στα ΜΚΔ όπου θα διαβάσεις πραγματικά το κοντό και το μακρύ του καθενός. Είμαστε σίγουροι ότι η εποχή του αυριανισμού έχει παρέλθει;
  8. Χωρίς να διαφωνώ στην ουσία, να πω απλά ότι εδώ δεν έχουμε παρά μόνο μια περίληψη της περίληψης της απόφασης. Δεν έχουμε σκεπτικό, στοιχεία που επικαλέστηκαν οι πλευρές, υλικό, μαρτυρίες κλπ. Το ότι π.χ. στο άρθρο δεν αναφέρεται κάτι για τις ευθύνες του Ν/ΘΗ δε σημαίνει απαραίτητα ότι αυτές δεν προσδιορίζονται στην απόφαση, περιορίζοντας - κάνω μια αυθαίρετη σκέψη- το ποσό της αποζημίωσης. Τέλος, κι αυτό δεν είναι προσωπικό αλλά το λέω εξ αφορμής, το ότι μπορεί μια απόφαση δικαστηρίου να μας φαίνεται ακατανόητη δε σημαίνει -υποχρεωτικά- ότι ο δικαστής θα ευνοήσει τη μια ή την άλλη πλευρά.
  9. Πολύ ενδιαφέρον doc για κάτι που οι περισσότεροι που μας αρέσει το θέμα είχαμε ακούσει αλλά ποτέ δεν είχε (επισήμως) επιβεβαιωθεί. Η ύπαρξη λοιπόν ενός τρίτου πλοίου, περίπου στα 5 μίλια απο το σκηνικό του δράματος φαίνεται πως πλέον επιβεβαιώνεται. Ο καπετάνιος του δεν έκανε τίποτα παρόλη τη ζωντανή εξέλιξη των γεγονότων μπροστά στα μάτια τους, παρόλα τα σήματα μορς με φανό που εστάλησαν κλπ. Είναι πολύ ενδιαφέρον δε, ότι, όπως και στην περίπτωση της φωτιάς, όσοι από τους επιβάτες ανέφεραν την ύπαρξη άλλου πλοίου αγνοήθηκαν παντελώς ενώ απ'ότι φαίνεται ο Stanley Lord του Californian έγι
  10. Ε, ας βάλει κάποιος την πώληση για scrap του Κρήτη ΙΙ.🙂 Ήρθε, έλαμψε ως άλλος διάττων αστέρας, μας έκανε να νευριάσουμε και να απορήσουμε και μετά ξεφούσκωσε!
  11. Η πανδημία. Μας έκανε άνω κάτω και λίγο ως πολύ επηρέασε οριζόντια & κάθετα όλους τους κλάδους. Οχι πως οι επιδοτήσεις δεν είναι σημαντικό θέμα προς συζήτηση και σκέψη αλλά εγώ το βλέπω πιο πολύ σαν μια μέθοδο (στρεβλή αλλά πάντως μέθοδο) του κράτους να χρηματοδοτεί τον εαυτό του. Αν δεν υπήρχε η πανδημία μοιραία όλο αυτός ο αχταρμάς θα ετίθετο σε άλλη βάση.
  12. Golden Bridge και από μένα γιατί πάει κόντρα και φαίνεται πως πάει και καλά!
  13. Δάγκωσα το κουκί μου και το έριξα στον Αρκ😋για λόγους που εξήγησαν και οι πιο πάνω από μένα.
  14. Χρόνια πολλά εις άπαντες και εις άπασες, να είμαστε όλοι καλά και κεφάτοι και το νέο έτος που θα έρθει (ευελπιστώ χωρίς άλλες φανφάρες😋)
  15. Να πούμε, βέβαια, εδώ ότι με τα "αν" δε χτίζεις ιστορία, πάντως η τελευταία ευκαιρία για τη ΝΕΛ (υπό την προϋπόθεση μιας πολύ σφιχτής διαχείρισης) ήταν από τη ναύλωση του European και πέρα. Αν τα χρήματα που έριξαν σε τόσες άσκοπες ναυλώσεις (και ποιος ξέρει που αλλού) τα επένδυαν στον υπάρχοντα στόλο (και ας επρόκειτο για πλοία στο τέλος της ζωής τους) θα μπορούσαν να οχυρωθούν στις γραμμές τους και να κερδίσουν χρόνο. Το European πχ και δρόμο είχε και ήταν πλοίο καλοθάλασσο και σήκωνε περαιτέρω εκμετάλλευση από άποψη χώρων. Ακόμα και τα ταχύπλοα θα μπορούσαν να είχαν εκμεταλλευτεί
×
×
  • Create New...