Jump to content
Shipfriends

kyr1

eMembers
  • Content Count

    1,140
  • Joined

  • Last visited

About kyr1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lost in space

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Interests
    surfing, photography
  • Occupation
    cargo surveyor

Recent Profile Visitors

3,123 profile views
  1. Φρέσκο πράγμα έχει ο κουλουράς. Εκτός του ότι, όπως πάντα, η σύμπτωση πολλών συνθηκών θέτει ουσιαστικά τις προϋποθέσεις για μια τραγωδία, είναι πολύ ενδιαφέρον πως η φωτιά στο coal bunker περνά πλέον σαν κάτι που γνωρίζουμε εδώ και δεκαετίες. Εν ολίγοις, από κοινό μυστικό φτάσαμε στο ο κόσμος το έχει τούμπανο. Η πλάκα είναι πως οι μόνοι που πεισματικά αρνούνται ακόμα και οποιαδήποτε συζήτηση περί φωτιάς είναι οι διαχειριστές ενός group στο fb, που ενώ έχει εξαιρετικά ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την τριάδα των πλοίων, δεν έχουν διστάσει να μπλοκάρουν μέλη που τόλμησαν να εγείρουν το θέμα. 😮
  2. Απ'οτι φαίνεται ανοίξαμε και σας περιμένουμε. Το τοπίο μοιάζει πολύ ωραίο και η προσαρμογή του πλοίου στο σκηνικό εξαιρετική. Και οι τιμές δεν είναι άσχημες επίσης, αν κρίνω από την προσφορά για 2,800,000 ρουπίες τη βραδιά σε deluxe plus καμπίνα. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη μας ότι 1 ρουπία = 0.0000654036 ευρά. Αν ποτέ μου δωθεί ξανά η ευκαιρία να πορευτώ προς ανατολάς θα επιδιώξω να πάω.
  3. Μ'αρέσει που θέλεις και να τελεσιδικήσει εσύ😋. Είναι πολύ μικρό το χρονικό διάστημα για τα ελληνικά δεδομένα, την έκταση της υπόθεσης, τα σκαμπανεβάσματα και τα απόνερα που έχει. Κατά το 2022-23 και θα πουμε και πάλι καλα...αν δηλαδή φτάσει ως εκεί το πράγμα.
  4. Έλεγα να μην ψηφίσω καθότι στον πρώτο γύρο απείχα συνειδητά. Τώρα όμως δε μπορώ να μην ψηφίσω το Πρέβελης. Με όλες του τις ατέλειες εξυπηρετεί την άγονη παλικαρίσια, σαν τον αφανή ήρωα, οπότε γι αυτό και μόνο του αξίζει μια ψήφος!
  5. Fast και από μένα. Ίσως γιατί τελικά μετράει περισσότερο η συνέπεια και η σταθερότητα. Μακάρι να τη δούμε και σε άλλες γραμμές !
  6. Μπορεί να είναι πιτσικομιές, όμως στο θέμα της ΑΝΕΝ από μένα είναι ΝΑΙ😋. Κυρίως γιατί στην Ελλάδα είμεθα και μπορούμε να κανουμε ότι μας καπνίσει...
  7. Ενώ το ψήφισα πρώτο σε σειρά δε θα το ψηφίσω ξανά τώρα γιατί με νευριάζει το θέμα το Νόρμαν. Οπότε η τελική μου ψήφος πάει στη Μις Χάβισαμ, δηλαδή στο Αζόρες. Τι παίζει τελικά με δαύτο ; 😊
  8. - Norman Atlantic γιατί δεν υπάρχει έλεος - Azores Express γιατί από -άιφνης- πολύφερνη νύφη έμεινε με τα προικιά στο χέρι ωσαν άλλη Μις Χάβισαμ...
  9. Με κύριο και κοινό γνωμονα τη μεθοδικότητα που τις χαρακτηρίζει: 1. Levante - μακάρι να τη δούμε και σε ανταγωνιστικές γραμμές στο Αιγαίο-. 2. Ventouris Ferries - ομοίως-. 3. Fast Ferries - low profile αλλά με έμφαση στην ουσία-.
  10. 1. Olympus. Ένα όνομα, μια ιστορία που μόλις ξεκίνησε... 2. ΑΝΕΝανειάδα. Όταν η τρέλλα δεν πάει μόνο στα βουνά. 3. Π.Γ.Υ. Άτλας 1. Ένα μεγάλο εύγε στον Πάνο Λασκαρίδη για τη σταθερή και γενναιόδωρη υποστήριξή του στο Π.Ν. Σημειώνων πως έχει τρέξει και το πρόγραμμα "κύκνος". Κατ'εμέ τα ελληνικά ναυπηγεία θα έπρεπε να τα πάρουν Έλληνες εφοπλιστές με αντίτιμο την αποφασιστική συνδρομή τους στην ανανέωση του στόλου του Π.Ν. 4. ΑΝΕΚ. Δε χρειάζεται να πω κάτι άλλο, μακάρι να ορθοποδήσει. 5. Νεώρειο σε λειτουργία. Αν και έχω διαβάσει διάφορα μακάρι να είναι μια καλή αρχή για την νεκρωμένη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη της χώρας. 6. Άντε και το Κεφαλονιά (για να μην κακοκαρδίσουμε τον @proud_ionian😆) 7. Θεσσαλονικιώτικες ρυμουλκύσεις, ολέ! 8. Προετοιμασια και κλαψες, για το Sulphur Cap. Έχει ψωμί η υπόθεση.
  11. Αααακριβώς ! Και όλη την ΑΜΚ να ρίξουν πάνω στο πλοίο δε φτάνει, παραμελήθηκε για πολλά χρόνια από τη ΝΕΛ, μόνο τις μηχανές να ξαναφέρεις σε αξιοπρεπή κατάσταση θέλεις μαρούλι με το κιλό, άσε τώρα το τι γίνεται κάτω από την ίσαλο... Εδώ η ΑΝΕΝ ίδρωνε να συντηρήσει το Μυρτιδιώτισσα θα ρίξει τώρα χρήμα με ουρά στον Τεό ; Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα ξαναταξιδέψει, απλά έχω περιέργεια τι θα το κάνουν.
  12. 😲Ποιος ήρθε ;; Και προτίμησε η ΑΝΕΝ να πάρει το Θεοφιλέστατο αντί πχ τον Ταξ ή το Μυτιλήνη ; Θα αξιοποιηθεί ή είναι κανένα κόλπο για να πάρει απλώς παράτα η παραμονή στη ντάνα μέχρι το τέλος ;;
  13. Αυτό και μάλιστα σε μια χώρα που η ναυτιλία παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Αν και όπως πολλάκις έχει αποδειχθεί, άλλο ναυτιλία και άλλο ακτοπλοϊα... Κρίμα για το βάπορα πάντως😕
  14. Γενικά οι ρυθμοί με τους οποίους κάνει επισκευές το Π.Ν. στα πλοία του είναι να απορείς😊. Είχα μάθει κάποια στιγμή για συγκεκριμένο πλοίο πόσο καιρό έμεινε πάνω στη δεξαμενή και νόμισα ότι μου έκαναν πλάκα. Αν εννοείς τον προϋπολογισμό του ΥΠ.ΑΜ. συμφωνώ απολύτως και μάλιστα είναι εντυπωσιακό πως ενώ βρίσκονται χρήματα για όλα τα υπόλοιπα αντιμετωπίζεται σαν πάρεργο η άμυνα, ειδικά στην περιοχή που βρισκόμαστε, την περίοδο που διανύουμε και με τους γείτονες που έχουμε...
  15. 😊 Η αλήθεια είναι παντως ότι ο συγκεκριμένος έχει κάνει σημαντικές δωρεές στο Π.Ν. Θυμάμαι στα μπαμ ότι σε 2 φρεγατες τουλάχιστον έχει κάνει δωρεά καινούργιες ηλεκτρομηχανές. Και με τα χάλια που έχουν οι S είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενη η δωρεά...ομοίως τώρα και για το Π.Γ.Υ., σε σχέση με τα υπάρχοντα, πλην του "Προμηθέας" που είναι απολύτως συγχρονο, 50ετίας Π.Γ.Υ. είναι μια προσθήκη που καλύπτει κενά του Π.Ν. το οποίο μαστίζεται από έλλειψη χρηματοδότησης με αποτέλεσμα να μην ξέρουν που να πρωτορίξουν το όποιο λίγο χρήμα έχουν στη διάθεσή τους. Κατ'εμέ θα έπρεπε να παραχωρηθεί το σύνολο των ελληνικών ναυπηγείων σε Έλληνες Εφοπλιστές με αντάλλαγμα την εμπλοκή τους (ως ένα βαθμό αφιλοκερδώς φυσικά) στη σταδιακή ανανέωση του στόλου. Άξια μυαλά υπάρχουν, η Πολιτεία είναι που έχει το θέμα...
×
×
  • Create New...