Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Τελικά οι Ρώσοι δεν το δέχτηκαν στον νηογνώμονα, οπότε τώρα πάλι ψαχνόμαστε... :( Άγνωστο το τι θα γίνει τελικά... Η ΝΕΛ θα προσπαθήσει να κάνει τις αλλαγές που ζητούν για να το δεχτούν, ή θα ψάξει γι' άλλους νηογνώμονες?? :unsure:

Αλλά είχα ακούσει μια φήμη ότι η ΝΕΛ σκέφτεται να επαναφέρει με το AQUA MARIA αρχικά (κι αργότερα βλέπουμε...) τη γραμμή για Β. Αιγαίο από Ραφήνα, κι όχι από Λαύριο. Αληθεύει κάτι τέτοιο?? Το έχει ακούσει κάποιος άλλος εκτός από μένα?? Η ανάθεση από το υπουργείο αναφέρει ότι το Λαύριο είναι προτιμητέο λιμάνι, αλλά όχι υποχρεωτικό. Αφήνει δηλ. επιλογή από Λαύριο ή από Ραφήνα. Ο πρώην δήμαρχος της Ραφήνας είχε κάνει διαδικασίες όταν αποχώρησε το ΑΛΚΑΙΟΣ και τη γραμμή την πήρε η ΣΑΟΣ, για να πάνε τα πλοία του Β. Αιγαίου στο Λαύριο. Τώρα όμως η ΝΕΛ απ΄ ότι έχω ακούσει, θέλει να ξαναξεκινήσει τη γραμμή από Ραφήνα, καθώς οι περισσότεροι νησιώτες (κυρίως από Λήμνο) θέλουν να καταλήγει το καράβι στη Ραφήνα επειδή είναι πιο κοντά στην πρωτεύουσα σε αντίθεση με το Λαύριο που είναι 65 χλμ. μακριά. Επιπλέον, η Ραφήνα άλλαξε δήμαρχο, άρα επιτέλους δεν έχει πια αυτά τα προβλήματα που είχε ως τώρα περί εναντίωσης στο λιμάνι. Έτσι, ίσως το ΜΑΡΙΑ το φέρει σε μας μια που το πλοίο δεν είναι και πολύ μεγάλο... Το έχει ακούσει αυτό όμως κάποιος άλλος?? Γιατί όπου ρώτησα δεν πήρα απάντηση... Thank you... :):)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικά οι Ρώσοι δεν το δέχτηκαν στον νηογνώμονα, οπότε τώρα πάλι ψαχνόμαστε... :( Άγνωστο το τι θα γίνει τελικά...

τι ακριβως ζητανε οι ρωσσοι για να το δεχτουν;

νομιζω οτι εχει και η μογγολια νηογνωμονα για τετοιες περιπτωσειςB)

Link to comment
Share on other sites

Αποριούλες.................. B)

Γιατί το όνομα του πλοίου στα πλαινά της πρύμης είναι καλυμμένο με λευκό πανί-λινάτσα που έχουν κρεμάσει με σχοινιά ???

Και γιατί το μεγάλο ταμπλό στην πρύμη, πάνω από τον καταπέλτη και κάτω από τον ηλεκτρονικό πίνακα, όπου αναγράφεται το νέο όνομα του πλοίου είναι επίσης καλυμμένο και επάνω του έχουν κολλήσει ένα πρόχειρο χαρτόνι όπου και γράφει Ε/Γ-ΟΓ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ ???

Ντρέπονται :P για το καινούργιο όνομα ??? Ή δεν είχανε χρόνο να το δηλώσουν επίσημα στο νηολόγιο του πλοίου ???

Link to comment
Share on other sites

Εμενα αυτο με τα πανια πανω στο ονομα,μου φερνει στο νου οτι ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ δεν θα δουμε ισως ποτε.Αν ειχαν την διαθεση να το βγαλουν,θα ειχαν πληρωσει το κατι παραπανω(σε επισκευες)και θα ειχε ηδη το πλοιο νηογνωμονα.

Και φυσικα συμφωνω για την μεθοδικοτητα που υπαρχει στην ΝΕΛ

αυτο ειναι ενδεικτικο του ποσο οργανωμενα και προγραμματισμενα γινονται οι δουλειες στη ΝΕΛ

Στο μελλον θα λεμε ιστοριες οτι καποτε ΑΚΟΥγαμε για την ΜΑΡΙΑ αλλα δεν την ειδαμε ποτε :D

Link to comment
Share on other sites

Και τόσα έξοδα που έκανε η ΝΕΛ μέχρι τώρα, θα πάνε πεταμένα? Πολύ περίεργο το όλο σκηνικό. Μήπως υπάρχει και κανένα πρόβλημα με την ναύλωση από πλευράς ΑΝΕΝ?

Link to comment
Share on other sites

Με τη ναύλωση όλες οι απαραίτητες επισκευές (πχ σε μηχανή ή ελασματουργικές εργασίες κλπ), έγιναν με έξοδα του ναυλωτή; ή μήπως υπήρξε επιμερισμός του κόστους; γιατι αν όντως δεν τσουλάει με το νηογνώμονα, και δεν βρίσκουν(;) άλλον τότε τι θα κάνουν, και τι θα το κάνουν το βαπόρι;

Η ιδέα της Ραφήνας ακούγεται καλή! Βέβαια το αν το σηκώνει η κίνηση της γραμμής είναι άλλο θέμα πλέον, αλλά έτσι κι αλλιως όλα αυτά έχουν θεωρητική σημασία εφόσον το πλοίο ακόμα δεν είναι έτοιμο.

να ρωτήσω και κάτι άλλο; οκ δεξαμενίστηκε το παπόρο και όλα έιναι καλά. Αν ήταν έτοιμο έτσι κι αλλιώς δε θα έπρεπε να έχει εκτελέσει ένα δοκιμαστικό; δυο χρόνια ακινησίας είχε στην πλάτη του... :unsure: Θέλω να πω μήπως, ακόμα έχει δουλειά μπροστά του και στο ενδιάμεσο καταφέρουν να βρουν και νηογνώμονα ή να λύσουν τα θέματα που έχουν με τον υπάρχοντα...λέμε τώρα! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

οπως ειδαμε, ο μονος που απομενει ειναι ο πολωνεζικος. αν υπαρχουν θεματα με τον πλοιο και ο ρωσσικος δεν δεινει χαρτια, πιστευετε οτι αν πει η εταιρεια, φευγουμε παμε σε αλλον, ο ρωσσικος θα κατσει με σταυρωμενα χερια και δεν θα το κανει βουκινο το θεμα;

επισης περα απο το ωραιο μπλε χρωμα καποια καθισματα και καποια ελασματα στο forepeak, ξερουμε με τις μηχανες τι γινεται. το βαπορι εχει να ταξιδεψει αυτοδυναμα απο το καλοκαιρι του 2008. ολον αυτον τον καιρο που επισκευαζεται, πηραν μπροστα καθολου;

Link to comment
Share on other sites

ναι είχαν πάρει μπροστά πριν 2 μέρες που έτυχε να είμουν εκεί το είδα που δούλευε η μηχανή,είχε και βαπορίσιο ήχο

θα βγεί βρε παιδιά το βαπόρι τόσο καιρό ακίνητο ήταν πρέπει να γίνουν κάποιες εργασίες πρώτα !

Link to comment
Share on other sites

Ο ήχος που άκουγες μάλλον προερχόταν από κάποια ηλεκτρομηχανή. Πάντως είχαν βάλει μπροστά πολύ πριν ναυλωθεί το πλοίο στη ΝΕΛ

Από ότι έμαθα πρόσφατα κατάφεραν και έβαλαν μπροστά τις κύριες μηχανές μετά από τόσο καιρό παροπλισμό.
τι ακριβως ζητανε οι ρωσσοι για να το δεχτουν;

Από τις πρώτες παρατήσεις που έγραψαν οι "απόγονοι του Γκορμπατσόφ" :D ήταν ότι το πλοίο δεν είχε πιστοποιητικά εν ισχύ και ότι το πλοίο δεν ήταν σε νηογνώμονα πριν αναγνωρισμένο από IACS

Link to comment
Share on other sites

Καλα προφανως χρειαζεται να γινουν παραπανω εργασιες,για να παρει νηογνωμονα το πλοιο αλλα τοσο καιρο(απο τον Σεμπτεβριο)δεν το ηξεραν η δεν ειχαν μεριμνησει για αυτες?

Τα πραγματα ειναι απλα,το πλοιο ετσι οπως ειναι μηχανικα η εστω στα υφαλα,δεν μπορει να πιστοποιηθει απο καποιον νηογνωμονα,η πληρωνουν για περαιτερω επισκευες η δεν θα το δουμε να ταξιδευει.

Link to comment
Share on other sites

Στο πλοίο αλλάχτηκαν αρκετοί τόνοι λαμαρίνας στα τανκια του. Εάν η πληροφόρηση μου είναι σωστή στο πλοίο έπεσε περίπου 1,5 εκ Ευρώ για την ανακαίνιση του (λαμαρίνα, ξενοδοχειακό κλπ).

Link to comment
Share on other sites

ο νηογνωμωνας δεν κοιτα το ξενοδοχειακο.

για να μη παιρνει χαρτια σημαινει ειτε οτι δεν εγιναν ολα οσα ζητησε ο νηογνωμωνας, ειτε οτι κατι αλλο προεκυψε στην πορεια.

Link to comment
Share on other sites

οντως το πλοιο χαρτια δεν πηρε αν και την προηγουμενη βδομαδα ο ρωσος ηταν καθε μερα στο πλοιο.

Edited by Neptune
ορθογραφια....
Link to comment
Share on other sites

Τελικά αυτό το πλοίο σε ποιον ανήκει; Θέλω να πω ότι η ΝΕΛ το ναύλωσε. Από ποιον το ναύλωσε; Υπάρχει ακόμα η ΑΝΕΝ; Το έχει κατασχέσει κάποιος και ναυλώθηκε από αυτόν; Ρωτάω γιατί ήμουν μέτοχος της ΑΝΕΝ και η ενημέρωση που είχαμε είναι ότι η εταιρεία έχει κηρύξει πτώχευση και ότι το πλοίο είχε κατασχεθεί...

Link to comment
Share on other sites

...κάτι τέτοιο λέει κι ο Σουηδός. Ότι το πλοίο το πήρανε σε δημοπρασία. Αναρωτιέμαι πάντως, αν όντως είναι Α.Ε. η ΝΕΛ δεν θα έπρεπε αυτές οι κινήσεις να είναι γνωστές?

Link to comment
Share on other sites

Μα ίδια η ΝΕΛ είχε ανακοινώσει στα αποτελέσματα του Γ’ τρίμηνου ότι το Aqua Maria μισθώθηκε, όποτε δεν μπορεί να το έχει αγοράσει από κάποιο πλειστηριασμό (δημοπρασία)!!!

Ενώ επιπλέον στην εταιρική παρουσίαση της εταιρείας αναφέρει ότι το Aqua Maria έχει ναυλωθεί από την Α.Ν.Ε.Ν από τις 07/07/2010 έως 07/07/2017

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!

3 ποστ παραπάνω ο φίλος Αλέξανδρος Σ. μας είχε πει τα εξής

Ρωτάω γιατί ήμουν μέτοχος της ΑΝΕΝ και η ενημέρωση που είχαμε είναι ότι η εταιρεία έχει κηρύξει πτώχευση και ότι το πλοίο είχε κατασχεθεί...

Κι επειδή η ΝΕΛ δεν φημίζεται ούτε για τις ανακοινώσεις της (εκτός των αλλαγών δρομολογίων) ούτε για την σοβαρή της παρουσία, προσωπικά κρατάω αυτό που είπε ο φίλος Αλέξανδρος Σ..

Από τη στιγμή που υπάρχει κατάσχεση, υπάρχει και πλειστηριασμός. Και το ότι το πλοίο έχει αγοραστεί το έχω ακούσει και από άλλη αρκετά έγκυρη πηγή.

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασαν και έριξαν λεφτά για να επισκευάσουν ένα πλοίο που δεν βρίσκεται νηογνώμονας να το αναλάβει για να δώσει την έγκριση να ξεκινήσει!!!ΝΕΛ το μεγαλείο σου!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο θα διορθώσει τις παρατηρήσεις που του έχει σημειώσει ο Ρωσικός νηογνώμονας και θα επιστρέψουν να δουν εάν έχουν αποκατασταθεί. Εάν πάλι δεν το δέχεται ο συγκεκριμένος νηογνώμονας τότε θα κοιτάξουν για κάποιον άλλον.

Link to comment
Share on other sites

οπως ειδαμε, ο μονος που απομενει ειναι ο πολωνεζικος. αν υπαρχουν θεματα με τον πλοιο και ο ρωσσικος δεν δεινει χαρτια, πιστευετε οτι αν πει η εταιρεια, φευγουμε παμε σε αλλον, ο ρωσσικος θα κατσει με σταυρωμενα χερια και δεν θα το κανει βουκινο το θεμα;

δεν υπαρχει "αλλος", υπαρχει μονο ο πολωνεζικος και βεβαια θα ηθελα να δω την αντιδραση του ρωσσικου.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει "αλλος", υπαρχει μονο ο πολωνεζικος και βεβαια θα ηθελα να δω την αντιδραση του ρωσσικου.

Εχω την εντυπωση οτι ουτε ο Πολωνεζικος υπαρχει διοτι δεν εχει αναγνωριση απο την Ελληνικη Σημαια.

Συνεπως υπαρχει μονο ο Ρωσικος και οταν αποκατασταθουν οι παρατηρησεις το πλοιο θα παρει χαρτια και θα ξεκινησει κανονικα τα δρομολογια του

Link to comment
Share on other sites

καλά το ότι δουλεύουν για να διωρθώσουν τις παρατηρήσεις για να βγεί το βαπόρι είναι το μόνο σίγουρο

πίστευω σε λίγο καιρό να είναι έτοιμο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...