Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τί είναι ο νηογνώμονας ???Τι διαφορά έχει ο Ελληνικός με τον νηογνώμονα άλλης χώρας??Είναι ποιό επιεικείς στις επιθεωρήσεις των πλοίων οι ξένοι νηογνώμονες?

Edited by opelmanos
Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι ενδεικτικο του ποσο οργανωμενα και προγραμματισμενα γινονται οι δουλειες στη ΝΕΛ

Πράγματι. Μιλάμε για το απόλυτο καφενείο. Από την πρώτη στιγμή πίστευα πως όλες αυτές οι ξαφνικές ναυλώσεις δεν βασίζονται σε οργανωμένο σχέδιο και στρατηγική αλλά πάνε...βλέποντας και κάνοντας. Και ο θεός βοηθός, αλλά ποιόν να πρωτοβοηθήσει κι αυτός?

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω και εύχομαι να ξεκαθαρίσει γρήγορα όλη αυτή η υπόθεση να πάνε όλα καλά για το πλοίο και να βγεί επιτέλους από την ναφθαλίνη μετά από τόσο καιρό απραξίας πάνω απ όλα για τα τόσα χρήματα που δαπανηθήκαν για την Ανάσταση του !!!

Link to comment
Share on other sites

για τα χρηματα θα ανησυχουσα αν ημουν μετοχος της ΝΕΛ ή τς Millenium Bank. Δεν ειμαι ομως και απλα παρατηρω απο περιεργια.

σκεφτομενος αυτους που θα το ταξιδεψουν, ευχομαι να αργησει να βγει

Link to comment
Share on other sites

Να πούμε σε αυτό το σημείο κάτι που δεν ξέρει πολύς κόσμος, πως η Ρωσία έχει 2 Νηογνώμονες, κι όχι έναν. Ο μεγάλος Νηογνώμονας είναι το Russian Maritime Register of Shipping που είναι και μέλος του IACS, έχει δηλαδή κάποια minimum κοινά standards με τους υπόλοιπους Νηογνώμονες-μέλη. Υπάρχει βέβαια και το Russian River Register το οποίο παρά το όνομά του νομίζω αποδέχεται και πλοία εκτός των κλασσικών ρώσσικων ποταμόπλοιων και δεν έχει ακριβώς καλή φήμη. Υποθέτω όμως πως μιλάμε για τον μεγάλο νηογνώμονα ο οποίος απ' ότι βλέπω στο site τους έχει έναν και μονάκριβο surveyor στον Πειραιά.

Όσοι έχετε χρόνο και θέλετε να δείτε ορισμένα πράγματα παραπάνω για τους Νηογνώμονες, το site IACS έχει πολύ ωραίες εξηγήσεις και πληροφορίες.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

στο πλοιο γινοντουσταν μεχρι αργα δουλειες..βγαζανε τους ελικοφορους αξονες για να τους τσεκαρουνε..το πανω γκαραζ φρεσκοβαμμενο κ πεντακαθαρο!μεγαλη εντυπωση μου εκανε οτι το κυτος του πλοιου απο τον πολυετη παροπλισμο του ηταν πεντακαθαρο απο κατω

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

εντυπωση μου κανει κ φαινεται στην φωτο του Π100 που εχει ανεβασει παλιοτερα οτι το τιμονι εχει ιδιο μηκος μεχρι κατω με το ποδοστομιο του πλοιου...περασα κατα της 6,15!παντως κ τα πτερυγια της προπελας γυαλιζαν απο το τριψιμο..να εγινε υδροβολη νωριτερα δεν το ξερω αλλα συνεργειο εκει κοντα δεν ειδα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

το πλοιο βαφτηκε ολο απο κατω κ τοποθετηκαν οι αξονες κ οι προπελες...αυτο που μου εκανε εντυπωση παντως ηταν οτι ειχαν ανοιξει κ απο τις 2 μεριες απο τον βολβο μεχρι το προπελακι τα κατω ελασματα του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί το Aqua Maria βγήκε από τη δεξαμενή του Βασιλειάδη και επέστρεψε στο Ν.Μ. Δραπετσώνας.

Τα οκια για τις άγκυρες γιατί τα βάψαμε με κεραμιδί χρώμα αντί για μπλε??

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφίες από το εσωτερικό της νεκραναστηθεισας Άκουα(ς) Μαρία(ς) :lol: δημοσιεύει η ελληνική ακτοπλοϊα Κι επειδή ακόμα είναι νωρίς για να βγάλω συμπέρασμα χώρια που δε βοηθούν οι φωτογραφίες να πω απλά ότι τουλάχιστον απέξω το βαπόρι έγινε ωραίο. Μακάρι να το έχουν προσέξει και στα μέρη που πονάει, σ αυτά που φαίνονται λιγότερο, και μακάρι να προσφέρει υγιείς υπηρεσίες στη γραμμή που θα πάει... ;)

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφίες από το εσωτερικό της νεκραναστηθεισας Άκουα(ς) Μαρία(ς)

Εμενα παντως αυτο το σαλονι του ΑΚΟΥΓΑ ΜΑΡΙΑ μου θυμιζει εκεινο του ΕΥΡΩΠ-ΙΑΝ...με μονη διαφορα οτι οι κουβερτες/σεντονια/καλυματα δεν εφτασαν μεχρι κατω :P

Οχι οτι περιμενα να γινει SUPERFAST το συγκεκριμενο,οπως επισης ουτε θα εχει σημασια να ειναι καλο μεσα ενω ταυτοχρονα μπορει να σερνεται με 10μιλια(λεμε τωρα...).Το μεγαλο στοιχημα για την εταιρια του ειναι να προσφερει τουλαχιστον οσα κι ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ(συνεπεια στα δρομολογια δηλαδη,ουτε ταχυτητα ουτε εσωτερικο χλιδη).Για να δουμε :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...