Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Αλήθεια υπάρχει κανένα νέο για το πλοίο?Πρίν 2 μήνες είχε ακουστεί ότι έβαλαν μπρός τις κύριες μηχανές του,Πάντως σε όλη αυτή την ιστορία μου είχε κάνει εντύπωση που το φτιάξαν κανονικά και το παροπλίσαν.Εδώ ας το θυμιθούμε όταν ταξίδευε πρίν 5 μιση χρόνια τότε που έκανε το δρομολόγιο Πειραιάς -Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κίσσαμο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για οσους καιγονται να μαθουν τα νεα του πλοιου να πουμε οτι δεν υπαρχουν νεα:P και οτι εξακολουθει να βρισκεται στην ιδια θεση στην Ελευσινα, παντα με το HOCUS POCUS διπλα του

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια όμως γιατί το έχουν και το λιβανίζουν τόσο καιρό εκεί ποιός ο σκοπός ??Και κάτι άλλο :Ο χώρος που βρίσκεται εκεί είναι ιδιωτικός σε ποιόν ανήκει??

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι λεω ο εφιαλτης σου να μην βγει ποτε.Το πλοιο ειχε τα μαυρα του τα χαλια πριν το ατυχημα,ποσο μαλλον τωρα που εχει και δυο χρονια παροπλισμου στην πλατη

Link to comment
Share on other sites

Πλακα κανεις φανταζομαι.To επιπεδο που εχει τα βαπορια της η NOVA ειναι 100 φορες πανω απο το επιπεδο του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ σε ολους τους τομεις.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα για κανενα μικρό δρομολόγιο τύπου Πειραιάς -Αίγινα-Μέθανα -Πόρο (κ.τ.λ) με τα συνιάλα της Νova Ferries δεν θα ήταν άσχημο.

Ένα "πλάκα κάνεις" και από μένα παρακαλώ !!! :rolleyes: Επίσης το όνειρο ...μίλαγε για μπλε χρώμα και ουχί για κόκκινο :P.

Σήμερα στο όνειρο μου το είδα μπλέ.

Κατά τα άλλα, συντάσσομαι απόλυτα με τον φίλο μου τον polmyt.

Εγω παλι λεω ο εφιαλτης σου να μην βγει ποτε.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι είναι κρίμα ένα τέτοιο πλοίο να μην ταξιδεύει, με ένα μικρό συμμαζεματάκι θα μπορούσε να προσφέρει πολλά ακόμα στην ακτοπλοΐα μας , για τουλάχιστον άλλα δέκα χρόνια. Και μικρό είναι σε ηλικία, γρήγορο και ευέλικτο είναι, και τις καμπινούλες του τις έχει, δεν του λείπει τίποτε. Ιδανικό πλοίο θα έλεγα για σχεδόν όλες τις γραμμές του Αιγαίου. Από βραδυνό Παροναξίας έως Χίο-Μυτιλήνης κι από Συροτηνομυκονία έως κορμό Δωδεκανήσων…όπου και να το βάλεις ιδανικό θα έλεγα ότι είναι. Άντε με το καλό, και σύντομα να το δούμε να σκίζει περήφανα τα γαλανά νερά του Αιγαίου….και γιατί όχι και της Αδριατικής. Εγώ πάντως προσωπικά θα το προτιμούσα να έλθει στη Ραφήνα για διάδοχος του Σουπερφέρρυ, αλλά δεν το πολυελπίζω...παρόλο που το όνειρο μιλάει για μπλε χρώμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα το προτιμουσα με τα σινιάλα της ΑNΕ Καλύμνου να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς Κάλυμνος.Βέβαια για να συμαζευτεί όπως λέτε χρειάζεται πολύ δουλειά και πολύ χρήμα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι είναι κρίμα ένα τέτοιο πλοίο να μην ταξιδεύει, με ένα μικρό συμμαζεματάκι θα μπορούσε να προσφέρει πολλά ακόμα στην ακτοπλοΐα μας , για τουλάχιστον άλλα δέκα χρόνια. Και μικρό είναι σε ηλικία, γρήγορο και ευέλικτο είναι, και τις καμπινούλες του τις έχει, δεν του λείπει τίποτε. Ιδανικό πλοίο θα έλεγα για σχεδόν όλες τις γραμμές του Αιγαίου. Από βραδυνό Παροναξίας έως Χίο-Μυτιλήνης κι από Συροτηνομυκονία έως κορμό Δωδεκανήσων…όπου και να το βάλεις ιδανικό θα έλεγα ότι είναι. Άντε με το καλό, και σύντομα να το δούμε να σκίζει περήφανα τα γαλανά νερά του Αιγαίου….και γιατί όχι και της Αδριατικής. Εγώ πάντως προσωπικά θα το προτιμούσα να έλθει στη Ραφήνα για διάδοχος του Σουπερφέρρυ, αλλά δεν το πολυελπίζω...παρόλο που το όνειρο μιλάει για μπλε χρώμα.

Ξέχασες να πείς το Θεσαλονίκη-Ηράκλειο που ήταν και το παραδοσιακό του ώς Άνεμος:D

Link to comment
Share on other sites

Θα του πηγαινουν πιστευω τα χρωματα της νεας του εταιριας,απο εκει και περα φαινεται οτι η ΝΕΛ κανει κινησεις χωρις οραμα.Ειναι ενα πλοιο το οποιο για να μαζευτει οπως λενε οι χρηστες του φορουμ,(μιας και δεν εχω ταξιδεψει ποτε με αυτο) θα θελει αρκετα λεφτα -(λογω της ηλικιας του 35 ετων και του παροπλισμου του αν θυμαμαι καλα 2 χρονια) -στο εσωτερικο αλλα και στις μηχανες.Απο δρομο παντως το εργαλειο δεν πρεπει να εχει,θυμαμαι απο τον ρουφιανο πριν τον παροπλισμο του να ταξιδευει απο 14 εως 15 μιλια.Παντως ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ παντα αφου χτυπαει τετοια πλοια η ΝΕΛ καλυτερα κατα την γνωμη μου να επαιρνε το Ρομιλντα, αλλα δεν ξερω σε τι τιμη θα εβγαινε μιας και θα πρεπει λογικα να πληρωνε και χρεη της G.A.

Link to comment
Share on other sites

Τι να πει κανεις για την συγκεκριμενη επιλογη της ΝΕΛB) Σιγουρα προοριζεται για καμια αγονη αλλα με τα μιλια που(δεν)θα πιανει παμε ακομα παραπισω στο θεμα της ποιοτητας των ακτοπλοικων συγκοινωνιων...

ΥΓ.Εγω απορω πλεον γιατι εστειλαν για scrap την ΧΟΖΟ...μια χαρα θα μπορουσαν να την αξιοποιησουν:D

Link to comment
Share on other sites

Αφού ευχαριστήσω για τις ευχές και αντευχηθώ: σύντομα να το δείτε και στον Πισαετό:D...θα ήθελα να ρωτήσω σε ποιόν ανήκε μέχρι τώρα το πλοίο και η ΝΕΛ τι έκανε, το αγόρασε ή (as usual) το ναύλωσε?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...