Jump to content
Shipfriends

Αλεξάνδρα Λ (ΙΜΟ 7419626)


Recommended Posts

Απο τη στιγμη που ριχνουν τοσα χρηματα για να το κανουν βαπορι θεωρω οτι θα κοιταξουν να στρωσουν και τις μηχανες ωστε να εχει μια αξιοπρεπη ταχυτητα.Δεν μιλαω για 18αρια αλλα τουλαχιστον να πιανει την ταχυτητα του ΤΑΞΙΑΡΧΗ.Οτι θα περναει το μισο Αιγαιο δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο προβλημα.120 μετρα βαπορι ειναι οχι καμια βαρκα και ας μην ξεχναμε οτι και στο παρελθον περναγε δυσκολες θαλασσες.

Απο τους Λημνιους δεν ξερω αν θα υπαρχει αντιδραση.Αυτο θα εξαρτηθει απο την γενικοτερη κατασταση που θα ειναι το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.Ετσι κι αλλιως ουτε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ ειναι παλατι

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια διόρθωση Polmyt!

101,25 μέτρα είναι το ολικό του μήκος, όχι 120. Και μεταξύ καθέτων είναι 93...

Μεγάλο δεν το λες πολύ δε περισσότερο σε σύγκριση με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ. Αλλά είναι μόλις τρία μέτρα μικρότερο από το ΣΟΥΜΕΛΑ που έκανε τη γραμμή.

Από κει και πέρα ότι θάλασσες κι αν έχει περάσει στο παρελθόν καλοτάξιδο ΔΕΝ είναι. Ίσα ίσα που όταν πήγαινε Ικαροσαμία σαν ΑΝΕΜΟΣ είχε βγάλει τη φήμη του ακριβώς αντίθετου σε σύγκριση με τα τότε GOLDEN VERGINA και ΜΙΛΕΝΟΡΟΜΙΛΝΤΕΣ.

Επίσης σαν ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ μονίμως μια ταχύτητα γύρω στα 14 με σκάρτα 15 είχε. Οπότε έχω πολλές αμφιβολίες για το τι μπορούμε να περιμένουμε σε αυτόν τον τομέα. Νομίζω ότι ο στόχος (αν υπάρχει) είναι να βγάλει τα ωράρια του ΤΑΞΙΑΡΧΗ και τίποτα παραπάνω.

Τέλος το μόνο που θυμάμαι από τις 2 φορές που έχω μπει είναι πως έχει αρκετά πολλές καμπίνες και καλό γκαράζ για το μέγεθός του και εσωτερικά το θεωρώ καλύτερο από τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

239 κρεβάτια έχει σύμφωνα με το faktaomfartyg. Για μένα πρόβλημα είναι το γκαράζ και η ταχύτητά του. Σαν επιβάτες παίρνει πολύ περισσότερους από τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ και έχει ανώτερους εσωτερικούς χώρους.

Link to comment
Share on other sites

To πλοίο από όσο θυμάμαι γιατί πάνε και 12 χρόνια από το τελευταίο μου ταξίδι είναι σχεδόν όλο καμπινάτο.Έχει πολλά κρεβάτια (αριθμό δεν θυμάμαι ακριβώς) σε πολύ καλές καμπίνες που τα είχε κάνει ο Νομικός όταν το προοριζε για θεσσαλονικη-Ηράκλειο.

Από εκεί και πέρα είχε μια συμπαθητική Α θέση πλώρα κι από εκεί και πέρα οι χ΄'ωροι ήταν ελάχιστοι κι ανεπαρκείς.Ιδιαίτερα το σελφ σέρβις βρίσκεται σχεδόν δίπλα από το πατάρι με αποτέλεσμα να τρως και να σου έρχεται καυσαέριο αν είχε κατάπλου/απόπλου σε κάποιο νησί.

Link to comment
Share on other sites

Μια και μιλάμε για το γκαράζ του πλοίου ας το δούμε και οπτικά πως φαίνεται, περικλείεται από πατάρια αλλά ο τελικός αριθμός φορτηγών που μπορεί να μεταφέρει δεν είναι τελικά άσχημος σε σύγκριση με το μέγεθος του πλοίου. Το δυνατό χαρτί του πλοίου είναι βέβαια η αυστηρή συμμόρφωσή του με το Annex VI της MARPOL, το ΙAPP του πλοίου(International Air Pollution Prevention Certificate) είναι κορνιζαρισμένο στη γέφυρα, ας το δούμε σε δράση :P :P

Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας για καμπίνες, σαλόνια, σελφ σερβις, χωρητικότητες, ταχύτητες, σίγουρα αναφερόμαστε (για να μην ξεχνιόμαστε) σε όσα γνωρίζαμε για το πλοίο πριν τον παροπλισμό του στην Ελευσίνα.

Θέλω να πω, ότι μιας και δεν γνωρίζουμε τις εργασίες που γίνονται στο εσωτερικό του πλοίου, και έχοντας υπ' όψιν μας ότι εξωτερικά έχει γίνει πολύ και πρωτόγνωρη δουλειά για πλοίο της ηλικίας του, ας περιμένουμε να δούμε τι τελικά θα ...δούμε.

Και δεν εννοώ βέβαια ότι "τ' αξάφνου" το πλοίο θα πιάνει ταχύτητες 25 ή 20 μιλίων, αλλά ότι ίσως δούμε ένα "διαφορετικό" πλοίο του ταλαίπωρου Μυρτιδιώτισσα.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Σείριε, πολύ καλά κάνεις και υπογραμμίζεις τις λέξεις 'εξωτερικά' και 'πλοίο της ηλικίας του'. Το να κάνει κανείς υδροβολή στο εξωτερικό του πλοίου είναι καλό αλλά όχι extraordinaire. Aυτό που έχει σημασία είναι τι γίνεται στο εσωτερικό και κυρίως στα μηχανικά μέρη. Θα το δούμε στην πράξη κατά πόσον μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό που ορίζει ο Νόμος, πρός το παρόν γνωρίζουμε μόνο ότι έχουμε δει στο παρελθόν. Σκεφθείτε πως πρίν ξεκινήσει ο Θεόφιλος για την άγονη, όλοι έλεγαν πως πρόκειται για αναβάθμιση και τα αποτελέσματα τα βλέπουμε τωρα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες. Η ΝΕΛ ναύλωσε το βαπόρι ΄πιθανότατα με γνώμονα του ότι ήταν πολύ οικονομικό στην κατανάλωση (600+λίτρα στα 15 μίλια) κι ότι από το ατύχημα και μετά έγιναν πολλές λαμαρινοδουλειές στο πλοίο από κάτω που ούτως ή άλλως πλοίο της ηλικίας του πιθανότατα να τις χρειαζόταν ανεξάρτητα από το ατύχημα.Με αυτά τα δεδομένα θεώρησε ότι στην άγονη θα ήταν ταμάμ και θα περίσευε ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που μεταξύ μας ο όγκος του και τα χαρακτηριστικά του για άγονη γραμμή είναι υπερβολικά με ότι συνεπάγεται αυτό.

Από εκεί και πέρα προχωράει στην συμμόρφωση του με την eurosolas κάνει και κάποιες άλλες εργασίες κι ενδεχομένως να δούμε ένα διαφορετικό ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ τουλάχιστον από εκείνο που τα τελευταία χρόνια φάνταζε παρατημένο από την μοιρα του στην ακτή Κονδύλη.

Από εκεί και πέρα αν θα ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της γραμμής που θα καλύψει αλλά και των δεδομένων του 2010 είναι άλλου παπα ευαγγέλιο και θα το δούμε στην πράξη όπως είπε ο Νίκ.

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα μπορει να γκρινιάζαμε τον πρώτο καιρό που ακούσαμε πως ξεκίναγε μετασκευή αλλά καλά που υπάρχει και αυτό και έχουμε κάτι να ασχολούμαστε από καραβολατρικής απόψεως το χειμώνα που έρχεται. Μέσα στην καταχνιά των καιρών με την ακτοπλοία να αιμορραγεί, έχει πολύ ενδιαφέρον το πείραμα του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ που από παρατημένο επί διετία σκαρί πάει να ξαναγίνει αξιόπλοο.

Link to comment
Share on other sites

Εχει κανει καμια μετασκευη απο το 2000 και αυξησε την χωρητικοτητα του?Γιατι αλλα χαρακτηριστικα δινει το site της ΑΝΕΝ(ναι λειτουργει ακομα)κι αλλα μας λεει ο Σουηδος :rolleyes:(δεν λεω για μηκος/πλατος αλλα για επιβατες,κρεβατια,οχηματα).

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έχει κάνει καμία , η ΑΝΕΝ το πήρε απο την τότε HELLAS FERRIES η οποία μόλις το είχε αγοράσει από τον Νομικό του έκανε τα απαραίτητα και το έβαλε στα δρομολόγια.

Ούτε και στο πέρασμα των χρόνων από το 2000 μέχρι σήμερα έκανε κάποια μετασκευή.

Link to comment
Share on other sites

Ο δεξαμενισμός του πλοίου πάει για τις 22-25/11. Επειδή όποτε αλλάζουν οι ημερομηνίες του δεξαμενισμού (3 φορές εως τώρα), αλλάζουν μαζί και οι ημερομηνίες δεξαμενισμού του AQUA JEWEL, βγάζω το αυθαίρετο συμπέρασμα ότι θα το αντικαταστήσει στα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...και μιας και είναι έτοιμα τα σινιάλα μόνο στο φουγάρο, -αφού εξακολουθεί να είναι μπλε χωρίς γράμματα η δεξιά πλευρά και εντελώς άβαφτη η αριστερή-, ας δούμε το φουγάρο του πλοίου σε μία σημερινή φωτό.

Όσο για το νέο του όνομα ας κρατάμε μία έστω και απειροελάχιστη επιφύλαξη, μιας και όπως μας πληροφορεί ένα πρόχειρο ταμπλό το όποιο πρόσφατα (δεν υπήρχε σε προηγούμενη, πριν λίγες ημέρες, επίσκεψη μου) αναρτήθηκε στην πρύμη του, το πλοίο ονομάζεται ακόμα ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση πως θα του πηγαινουν πολυ τα σινιαλα της NEL.αρκετοι θα το ηθελαν σαν ΑΝΕΜΟΣ,αλλοι σαν ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ,πιστευω ομως οτι και με τα νεα του σινιαλα σιγουρα θ αγαπηθει.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κάτι που γνωρίζαμε, μιας και είχα αναγράψει πριν κανένα δίμηνο για το νέο όνομα του πλοίου. Δείτε μια λεπτομέρεια στη φωτογραφία του Σειρίου από τη τσιμινιέρα του πλοίου, μπορείτε να δείτε η σωστική κουλούρα αναγράφει Aqua Maria.

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...