Jump to content
Shipfriends

Αλέξανδρος Σ.

Members
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Το πλοίο γενικά... σέρνεται τον τελευταίο καιρό. Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται σε μείωση της ταχύτητας για οικονομία ή σε τεχνικό πρόβλημα. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν βγαίνει καλοκαίρι με αυτή τη κατάσταση. Στα δρομολόγια του καλοκαιριού απ' ότι έχω δει το ταξίδι Πειραιάς - Κύθηρα το υπολογίζει με 7 ώρες. Σήμερα ο Κορνάρος το κάνει σε 8+ ώρες. Πως θα βγάλει τα δρομολόγιά του; Και το μεγαλύτερο πρόβλημα το έχει κάθε Πέμπτη. Ο τρόπος που έχουν υπολογιστεί τα δρομολόγια είναι για τις ταχύτητες του Φαιστός Παλλάς και όχι για τον Κορνάρο. Αποτέλεσμα είναι να συσσωρεύονται καθυστερήσεις οι οποίες στη βραδινή αναχώρηση από Κύθηρα για Πειραιά να ξεπερνούν την 1 ή και τις 2 ώρες σε μόνιμη βάση. Το ίδιο πρόβλημα (με τις Πέμπτες) παρουσιάζεται τρία χρόνια τώρα. Και κάθε χρόνο ο Κορνάρος προγραμματίζει ξανά τα ίδια δρομολόγια. Ασφαλώς θα έχουν τους λόγους τους να προγραμματίζουν δρομολόγια που στην πράξη δεν βγαίνουν. Αλλά το κράτος δεν θα έπρεπε να παρέμβει και να βάλει τα πράγματα στην θέση τους; Είναι δυνατόν να ταλαιπωρείται έτσι ο κόσμος σε μόνιμη βάση και από ένα πλοίο το οποίο επιδοτείται για να παρέχει κάποιες υπηρεσίες;
  2. Καλημέρα, υπάρχει κάποιος που να έχει τη σύμβαση για τις άγονες Πειραιά - Κυθήρων - Κρήτης; Πρέπει να είχε υπογραφεί αρχές 2009 και στο Διαύγεια δεν βρίσκω κάτι. Αν ξέρει κάποιος, παρακαλώ να με βοηθήσει. Ευχαριστώ!
  3. Δεν ρώτησα τόσες λεπτομέρειες. Εμένα με ενδιέφερε κυρίως να μάθω αν η εταιρεία υπάρχει. Γιατί στα Κύθηρα όλοι πιστεύαμε ότι έκλεισε. Και απ' όσο γνωρίζω ούτε ο Δήμος Κυθήρων έχει εκπρόσωπο στο Δ.Σ της ΑΝΕΝ όπως προβλέπει το καταστατικό της. Λεπτομέρειες για το πως το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κατέληξε με τα σινιάλα της ΝΕΛ (χωρίς φυσικά να με στεναχωρεί) και υπό ποιες προϋποθέσεις φιλοδοξώ να μάθω τον επόμενο καιρό.
  4. Δεν είναι διαφορετικό το πλοίο στις δύο φωτογραφίες. Στην αριστερή μπάντα το γκαράζ φθάνει κοντά στη πλώρη γιατί ανεβαίνει η εσωτερική ράμπα και αφήνει χώρο για να στρίβουν τα αυτοκίνητα. Στην δεξιά πάντα του πλοίου υπάρχει το self service του πλοίο. Παλιότερα υπήρχαν και αεροπορικά καθίσματα, αλλά επί ΑΝΕΝ αφαιρέθηκαν και μεταφέρθηκαν στο εστιατόριο A' class επάνω. Στη θέση του τοποθετήθηκαν επιπλέον τραπέζια του self service.
  5. Η ΑΝΕΝ ζει και βασιλεύει. Σε επικοινωνία που είχα με τα γραφεία (στα οποία σήκωσαν προς έκπληξή μου το τηλέφωνο), με ενημέρωσαν ότι η εταιρεία υπάρχει κανονικά, δεν έχει κάνει καμία διαδικασία εκκαθάρισης ή πτώχευσης ή οτιδήποτε άλλο και ότι απλώς το πλοίο της έχει ναυλωθεί στη ΝΕΛ.
  6. Τελικά αυτό το πλοίο σε ποιον ανήκει; Θέλω να πω ότι η ΝΕΛ το ναύλωσε. Από ποιον το ναύλωσε; Υπάρχει ακόμα η ΑΝΕΝ; Το έχει κατασχέσει κάποιος και ναυλώθηκε από αυτόν; Ρωτάω γιατί ήμουν μέτοχος της ΑΝΕΝ και η ενημέρωση που είχαμε είναι ότι η εταιρεία έχει κηρύξει πτώχευση και ότι το πλοίο είχε κατασχεθεί...
  7. Δεν θα επεκτείνουν το deck των επιβατών, τουλάχιστον για τώρα. Μέσα στο υπάρχον deck, οι εργασίες έχουν προχωρήσει αρκετά, ενώ εντός τις εβδομάδας έρχονται τα τραπεζοκαθίσματα. Η μόνη προέκταση που έγινε για τους επιβάτες, είναι ένα ανοιχτό deck προς τη πρύμνη, το οποίο φαίνεται και στη φωτό.
  8. Και όμως δεν είναι! Έχει μήκος 75 μ. αλλά χωράει 150 ΙΧ, αφού διαθέτει τριόροφο γκαράζ.
  9. Κατοχυρώθηκε. Καλώς όρισε. Καλές θάλασσες να έχει και καλά ταξίδια εκεί κάτω. Όσο για τα Κύθηρα που θα εξυπηρετεί καλά κουράγια γιατί με 13 κόμβους (που σίγουρα μετά τη μετασκευή θα πέσουν πιο κάτω) και με πλωριαίο bow thruster -100w-, θα είναι μακρύ το ταξίδι για την Ιθάκη...Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι τελείως συμπτωματικά, το ΥΕΝ στη προκήρυξη των άγονων, απέσπασε τα δρομολόγια της Νεάπολης απο εκείνα του Γυθείου και του Πειραιά ενώ πρόσθεσε ξανά τη Καλαμάτα. Τι έγινε άραγε? Τρία χρόνια τώρα απαιτούνταν 100 κλίνες για να μπορεί ένα καράβι να πάει από τη Νεάπολη στα Κύθηρα και ξαφνικά συνειδητοποίησαν ότι οι κυθήριοι δεν κοιμούνται και πολύ άρα δεν τις χρειάζονται...Και όλα αυτά τα συνειδητοποίησαν αφού πρώτα ένα εξαιρετικά σύγχρονο και αξιόπιστο καράβι πουλήθηκε στους Σουηδούς. Κοίτα να δεις κάτι συμπτώσεις...
  10. Δυστυχώς δεν το ξέρει μόνο ο θεός, το ξέρει και ο κόσμος που ταξιδεύει μαζί του.
  11. Μπα, δεν παίζει. Στην επιστολή προς το Δήμο Κυθήρων, τονίζεται ότι το πλοίο είναι ηλικίας 10 ετών.
  12. Μωρέ και εγώ μαζί σου. Ούτε γω πιστεύω ότι υπάρχει πιθανότητα. Το ότι αγοράστηκε όμως το πλοίο είναι βέβαιο και η απορία είναι ποιο πλοίο είναι? και πως είναι?
  13. Με επιστολή τους προς το Δήμο Κυθήρων, δύο επενδύτες (ο ένας από τα Κύθηρα), γνωστοποίησαν την αγορά πλοίου από τη Τουρκία, ηλικίας 10 ετών και ναυπήγησης στη Γεωργία. Το πλοίο είναι RO-RO και θα μετασκευαστεί στην Ελλάδα σε Ε/Γ-Ο/Γ για να δρομολογηθεί την 26η Ιουνίου στη γραμμή Νεάπολη - Κύθηρα. Το όνομα που θα έχει θα είναι ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω...(π.χ. ποιο πλοίο είναι, καμιά φωτογραφία του, τα ακριβή χαρακτηριστικά του κλπ) YΓ: (1997, ex-Canbulat Pasa)
  14. Όντως μπήκαν αυτές οι πόρτες που λες, οι οποίες ανοίγουν χειροκίνητα αφού πρώτα αδειάσει το υπόλοιπο πλοίο. Επειδή επέστρεψα σήμερα το πρωί από τα Κύθηρα και το αμάξι μου βρισκόταν πίσω από τις πόρτες, περίμενα πάνω από 20 λεπτά για να βγω. Το ερώτημά μου είναι σε τι χρησιμεύουν. Γιατί χωρίς να θέλω να γίνω μάντης κακών, αν σήμερα πέρασαν 20 λεπτά για να τις ανοίξουν με το υπόλοιπο γκαράζ σχεδόν άδειο, το καλοκαίρι πόση ώρα θα περιμένουν οι επιβάτες στα οχήματά τους? Αν γνωρίζει λοιπόν κάποιος με απλά ελληνικά σε τι χρησιμεύουν ας μας πει, να δούμε και εμείς εάν θα ταλαιπωρούμαστε τσάμπα ή όχι. Εκτός και αν ισχύει το δημοσίευμα στον εφοπλιστή, το οποίο έχει τοιχοκολλήσει το πλήρωμα στην υποδοχή περί άμεσης αντικατάστασής του πλοίου. Γιατί απ' όσο ξέρω το 2006 έκλεισε με χρέη ύψους 3,6 εκ ευρώ για την εταιρεία και ο θεός ξέρει πότε θα βγει ο ισολογισμός του 2007 για να δούμε που θα έχει φθάσει. Με δεδομένο ότι το πλοίο αυτό σήμερα δεν αξίζει πάνω από 2 εκ ευρώ, πως η εταιρεία θα το αντικαταστήσει και άμεσα κιόλας???
  15. Μήπως γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ? Όταν σταμάτησε τη προηγούμενη Δευτέρα, είπαν ότι θα ήταν για 3 μέρες, προκειμένου να κάνει κάποιες εργασίες που δεν μπορούσαν να γίνουν εν πλω. Πέρασαν δύο εβδομάδες και δεν έχει ακουστεί τίποτα ακόμη. Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο ας κάνει το κόπο να ενημερώσει. Σε τι στάδιο βρίσκονται αυτές οι εργασίες και πότε προβλέπεται να επιστρέψει στα καθήκοντά του.
×
×
  • Create New...