Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εδω λοιπον εχουμε την πρωτη νικη της HSW εναντι της ANEK....Η μαλλον τεχνικοι site HSW - τεχνικοι site ΑΝΕΚ 1-0:D:p...Μα ειναι σωστα τωρα αυτα τα πραγματα..Βλεπεις τα 116 κ τους αποχαιρετας με τη μια...

Τελοσπαντων με τετοιες τιμες κ απ τις 2 εταιριες θα πεσουν κορμια...Κριμα που δεν ειναι καλοκαιρι,τα Χανια θα ηταν ο πρωτος τουριστικος προρορισμος:confused:!Επισης ταιριαζει το εξης διαφημιστικο μηνυμα

Super low cost* flights to Chania with ANEK and HSW....(*οι τιμες ισχυουν μεχρι να παψει ο ανταγωνισμος..:confused:)

Ζητω συγνωμη απ τους διαχειριστες για την συζητηση τυπου chat..Ηταν η τελευταια μου απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για μενα παντως με τον ερχομο του CHAMPION δεν υπαρχει μαχη....Ο πρωταθλητης φευγει λιγο πριν την ΑΡΙΑΔΝΗ,εχει την ιδια τιμη στα εισητηρια,μεγαλυτερη ταχυτητα κ πανω του 'λεει' ΑΝΕΚ κ Χανια(για αρκετους μετραει πολυ αυτο).Θα ειναι πολυ δυσκολος ο μηνας για την HSW....Ο μονος τροπος για να χτυπησει το OLYMPIC ειναι να αλλαξουν τα ωραρια της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,δηλ. την μια μερα να φευγει 10-11 το βραδυ απο Πειραια κ την επομενη 5-6 τ απογευμα απο Χανια.Χανει ετσι το καθημερινο δρομολογιο κ απ τα 2 λιμανια αλλα πιστευω πως ετσι θα κερδισει πιο πολυ κοσμο.

Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτοι χαμένοι από τη “μάχη της Κρήτης” είναι οι πράκτορες, οι οποίοι από την αρχή της εβδομάδας βλέπουν τα έσοδα τους να μειώνονται κατά 30% με 40%.

Link to comment
Share on other sites

Ο μονος τροπος για να χτυπησει το OLYMPIC ειναι να αλλαξουν τα ωραρια της ΑΡΙΑΔΝΗΣ,δηλ. την μια μερα να φευγει 10-11 το βραδυ απο Πειραια κ την επομενη 5-6 τ απογευμα απο Χανια.Χανει ετσι το καθημερινο δρομολογιο κ απ τα 2 λιμανια αλλα πιστευω πως ετσι θα κερδισει πιο πολυ κοσμο.

Φίλε NHSOS XIOS συμφωνώ με την άποψη σου αλήθεια γιατί η HSW δε σκέφτηκε ένα τέτοιο ενδεχόμενο βέβαια θα σου πεί μετά ότι χάνει τη καθημερινή παρουσία αλλά απο το να μπαίνει μέσα νομίζω πώς είναι καλύτερη κίνηση τα δρομολόγια μέρα παρα μέρα

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως προς τερψη και ευχαριστηση πολλων:confused: η HSW σε βαθος χρονου δυσκολα θα αντεξει.Καλα καλα δεν εχει κανει το πρωτο του κυκλικο το Champion και τουλαχιστον οι Χανιωτες ειναι ενθουσιασμενοι που επιτελους η ΑΝΕΚ δρομολογησε ενα τετοιο καραβι.Η HSW χανει το πεονεκτημα ταχυτητας δεν εχει φορτηγα και μαλλον θα χασει και αυτο των επιβατων.Κριμας γιατι η Αριαδνη ειναι βαποραρος και αυτο οχι μονο με την εννοια του καραβολατρη, αφου ειναι τεραστιο,πολυτελες και εχει 25 μιλια δρομο.Και δυστηχως αν τελικα η HSW κανει πισω το πλοιο Αιγαιο δυσκολα μενει.Ο μονος τροπος πλεον καποιος να χτυπησει την ΑΝΕΚ με τις νεες συνθηκες ειναι μονο αν φερει δυο πλοια καλυτερα και απο τα Palace με παραδοσιακα βραδυνα δρομολογια.Οταν το Λισσος το Λατω και το Πρεβελης διωξαν ολοκληρο Blue Star τι να κανει η Αριαδναρα απεναντι στο Champion:(

Link to comment
Share on other sites

Ας περιμένομε να δούμε πόσο θα μείνει το Champion και μετά κλαίμε ή γελάμε Τα συμπεράσματα βγαίνουμε σε βάθος χρόνου και αφού έχουν δουλέψει πρακτικές που εμείς, οι άσχετοι, δεν ξέρουμε.... Τόσο σύντομα (2 βρδομάδες είναι στην γραμμή η Άριαδνη) δεν δικαιούαμστε να μιλάμε για τα performances κανενός από τα δυό πλοία... Για την ώρα έχει τις ίδιες πιθανότητες να πάρει ένα μερίδιο στην αγορά των Χανίων όσο και να μην το πάρει, γιατι δεν πήγε " ξεβράκωτη " εκεί. Η HSW διαθέτει ισάξια πράγματα με τον τωρινό ανταγωνιστή της σε ποσοστό πάνω απο 80%.

Νομίζω είναι πάρα μα πάρα πολύ νωρίς για συμπεράσματα :D

Link to comment
Share on other sites

Τελευταια φορα που ειχε ταξιδεψι το champion στα χανια ηταν οταν φερανε το καραβι απο την Νορβηγια το 2000 οπου καθισε για 2 μηνες απο τι θημαμε και μετα εφιγε για ιταλια .

Παιδια μηπως εχετε καμια πληροφορια ποσου επιβατες ειχε χθες στο πρωτο ταξιδι του. Εγω που το εβλεπα απο το μπαλκονι μου δεν εβλεπα πισω στην πρημνη πολλα ατομα

Link to comment
Share on other sites

22 ΕΥΡΩ σε καμπινα,πλοια λιγων ετων,λουσατα κ με ταχυτητες ανω των 25 μιλιων....Ε τι αλλο να θελει ο επιβατης μετα...Μονο που οι Χανιωτες πρεπει να καταλαβουν πως ολα αυτα τα απολαμβανουν επειδη ηρθε η ΑΡΙΑΔΝΗ.Αν ομως το ξεχασουν κ αφοσιωθουν στο 'καμαρι της ΑΝΕΚ μας' τοτε τα χανουν ολα κ ξαναγυριζουν στα παλια.Εκει ειναι το κλειδι για μενα.Οσο αφηνουν κ στηριζουν την 'κυρια' να πηγαινοερχεται θα μπορουν να απολαμβανουν ολα τα παραπανω.:D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με το φιλο NHSOS XIOS.Μονο ετσι θα επιβιωσει η Αριαδνη και μαζι με αυτη οι εντυπωσιακες υπηρεσιες στη γραμμη μας.Ελπιζω τα μυαλα να μην εχουν μεινει στα παλια ηθη.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω συμφωνω και τις παραπανω γνωμες. Παντως αν αυτη τη φορα κανει το λαθος η ΑΝΕΚ και αποδρομολογησει το Champion χωρις να το αντικαταστησει με ενα αναλογο πλοιο που αυτη τη στιγμη δε διαθετει και επαναφερει Λισσος, Πρεβελης κτλ οσο και αν οι Χανιωτες την στιριζουν δυσκολα θα το χωνεψουν.Η κινηση της ηταν δικοπο μαχαιρι. Το Champion θα πρεπει να παραμινει στη γραμμη. Απο την αλλη η Αριαδνη οσο να ναι χαραμιζεται να βλεπεις το αχανες της garage αδειο και γενικα την κινηση της υποτονικη.Παντως τις προηγουμενες μερες πηγαινε γυρω στα 24,5-24.8 τωρα εχει τσιμπησει τα 25,2.

Υ.Γ. Ξερει κανεις σε πιο σημειο περιπου προσπερνα το Champion το πρωι?

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, και ένας πραγματικός ανταγωνισμός...με τα όλα του. Σε ποιότητα, σε τιμές, σε ταχύτητα...σε...σε....

Μακάρι να ίσχυαν τα ίδια και σε όλες τις γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Γυρω στους 700-750 επιβατες πηρε αυτο και 500-600 το Αριαδνη

Εχώ την αίσθηση πως αυτός ο ανταγωνισμός που είναι αναμφισβήτητα υπέρ του επιβάτη θα οδηγήσει σε αιμοραγία και τις δυο εταιρείες το θέμα είναι πόσο μεγάλη θα είναι και ποια εταιρεία θα πλήξει περισσότερο.

Αν σκεφτούμε πως μια τυπική μέρα διακηνήθηκαν συνολικά στη γραμμή κατα μέσο όρο 1200 άτομα με το ΑΡΙΑΔΝΗ να πέρνει τα μισά περίπου δε μπορούμε να πούμε πως πάει άσχημα στους επιβάτες,αλλα δεν έχει το πλεονέκτημα των φορτηγών σε σχέση με την ΑΝΕΚ.Πάντως και οι δυο εταιρείες φαίνονται διατεθημένες να παλέψουν μέχρι να ματώσουν και πιο πολύ η hellenic η οποία πρέπει ήδη να έχει καταλάβει ότι τα Χανιά δεν είναι χίος μυτιλήνη πού επικράτησε σχετικά εύκολα λόγω πολλών πραγμάτων που έφταιγαν,εδώ η μάχη θα είναι σκληρή

Αν η ΑΝΕΚ καταφέρει να διώξει το ΑΡΙΑΔΝΗ ίσως να αφήσει τον ολυμπιονίκη στα Χανιά.Αυτό βάβαια θα γίνει με τη προυπόθεση ότι υπάρχει πιθανότητα να αγοραστεί ο νικολής αλλά εδώ υπάρχει το θέμα του ΕΛΥΡΟΥ

Link to comment
Share on other sites

Το thread πλεον εχει και δημοσκοπηση με 5 options:). Mια και περναμε εποχη καθε ειδους ψηφοφοριων και γκαλοπ, ας ψηφισουμε και μεις βρε αδερφε;). Μονο βεβαια που εδω ψηφιζουν μονο τα μελη και οχι και οι φιλοι:P.

ΥΓ.Μια και οι πιο πολλοι εχουν ηδη παρει θεση, η ψηφοφορια ειναι ονομαστικη (Αν κανετε κλικ στις ψηφους δειχνει ποιοι ψηφισαν).

Link to comment
Share on other sites

Άν όντως η ΑΝΕΚ κρατήσει το Champion για 1-2 μήνες τότε αποδεικνύει ότι ήταν απλά μια σπασμωδική κίνηση ώστε να τραβήξει τα βλέμματα και τον ερχομό του Αριάδνη και να ανακόμψει την προοδό της εκ γεννησεμιού της. Τι γίνετε όμως μόλις φύγει το Champion? Επιστρέφουμε στην καθημερινότητα. Δεν θα κρατήσει για πολύ αυτή η κόντρα και η μείωση των τιμών. Απλά παιχνίδια της ΑΝΕΚ ώστε να τρομάξει τον αντίπαλο.

Βέβαια και οι 2 εταιρίες αιμοραγούν με τέτοιες τιμές. Είναι βλέπετε και χειμερινή περίοδος, η κίνηση περιορισμένη και η ΑΝΕΚ προσπαθεί να πληγώσει την HSW όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να της κόψει τα φτερά.Αν ήταν καλοκαίρι δεν θα νοιαζόταν και πολύ η HSW. Μόλις φύγει λοιπόν το Champion θα κουραστούν μερικοί με τα παιχνίδια της ΑΝΕΚ και θα στραφούν σε μια πιο σίγουρη πρόταση, αυτη της Αριάδνης. Θα ανέβει κι άλλο το μερίδιο της HSW και τότε μαζί του θα ανέβουν και οι τιμές. Η Αριάδνη είναι ένα πλοίο που μόνο καλο έχει να προσφέρει στη γραμμή και πρέπει να το καταλάβουν όσο το δυνατον γρηγορότερα οι Χανιώτες. Είδωμεν...;)

Link to comment
Share on other sites

Χθές βράδυ άκουσα στις ειδήσεις τοπικού κρητικού τηλεοπτικού σταθμού οτι το Olympic Champion θα μείνει στη γραμμή μέχρι να τελειώσει η μετασκευή του M/S ELYROS πρώιν M/S SUN FLOWER TSUKUBA.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΑΝ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ή ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ή ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ. ΑΡΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΗ Η ΑΡΙΑΔΝΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΡΚΕΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Στην κούρσα της 06-10-07, έκανε άνετη είσοδο το Olympic Champion (που μάλιστα άφησε το Πρέβελης να μπεί πρώτα αυτό)

και μετά από 20 λεπτά αφίχθη και το Αριάδνη, με αργή είσοδο αλλά ταχύτατο ρεμέτζο.

Αν σας πώ ότι και τα δύο μου φανήκαν άδεια?

post-186-128326969323_thumb.jpg

post-186-128326969324_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφη σκηνή τα ξημερώματα πραγματικά αφού μέχρι να γυρίσει το CHAMPIΟΝ, είχε έρθει και η ΑΡΙΑΔΝΑΡΑ οπότε σε κάποια στιγμή και οι δύο μονομάχοι μανουβράριζαν ταυτόχρονα. Ο καπτα Μανώλη ο Λούσσας μάλιστα αναγκάστηκε να δέσει "συρταρωτά" γιατί μπροστά στο νέο ΥΕΝ ήταν δεμένη από το Σάββατο η ΡΟΔΑΝΘΗ. Φωτιά στα προπελάκια κοινώς! 20 μέτρα από το ΡΟΔΑΝΘΗ η πλώρη και 20 από το Σιλό η πρύμη. Και οι πλώρες μετά το νέτα στα 10 περίπου μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

Η Αριάδνη είναι ένα πλοίο που μόνο καλο έχει να προσφέρει στη γραμμή και πρέπει να το καταλάβουν όσο το δυνατον γρηγορότερα οι Χανιώτες. Είδωμεν...:eek:

Αυτό φίλε μου ξαναπέστο.Το έχουμε ξαναπεί και στην γραμμή της Χίο Μυτιλήνης.Όταν ένα μονοπώλιο σπάει τότε σίγουρα αυτός που θα κερδίσει είναι ο επιβάτης.

Μέσα σε 2 εβδομάδες έγινε θεαματική αλλαγή στο εεπίπεδο των πλοίων της γραμμής και οι τιμές έπεσαν σε επίπεδα που λες πάμε για καφέ και βόλτα με το πλοίο.

Αυτά όλα έγιναν εξαιτίας του ΑΡΙΑΔΝΗ ,δεν νομίζω να αμφιβάλει κανείς,η γραμμή έφτασε τα standarts των πλοίων του Ηρακλείου και θα πρέπει να προσέξουν οι Χανιώτες να μην έχουν μονόπλευρη μεταχείριση αν δεν θέλουν είτε να γυρίσουν το χρόνο πίσω στο ΛΙΣΣΟΣ και στο ΠΡΕΒΕΛΗΣ, είτε να δουν να εκτινάσονται και πάλι τα εισιτήρια.

Για την μανούβρα του καπτα Μανώλη που λέει ο George ότι και να πεις είναι λίγο. είναι ένας εξαιρετικός μανουβραδόρος παντός πλοίου και παντός λιμανιού (το έχει αποδείξει επανειλημένα),άριστος ναυτικός και μια ευγενική και φιλόξενη προσωπικότητα.

Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτοι χαμένοι από τη “μάχη της Κρήτης” είναι οι πράκτορες, οι οποίοι από την αρχή της εβδομάδας βλέπουν τα έσοδα τους να μειώνονται κατά 30% με 40%.

Αλλά και οι εταιρείες θα έχουν μειωμένα τα έσοδα τους κατά 30%-40%:eek:

καθυστερισε γιατι περιμενε φορτηγα επειδη αλλαξε δρομολογιο.πηρε καμια 70 φορτηγα σιγουρα τωρα γυρισα απο Πειραια.εξαλλου θα φτασει ανετα στα Χανια κ γρηγορα με τα 27.6 που παει

Πρώτη ημέρα δρομολογήσεως του Olympic Champion στη γραμμή των Χανιών (με παρόμοιες ώρες αναχωρήσεων), η κίνηση στα φορτηγά ήταν καθαρά υπέρ του. :eek:

Olympic Champion: 70 φορτηγά.

Αριαδνη: 14 φορτηγά

Link to comment
Share on other sites

Γιατι η HSW δεν ριχνει τις τιμες στα φορτηγα αφου αν υπολογισουμε οτι το ΑΡΙΑΝΔΗ βγαζει τα εξοδα με το μισο γκαραζ,με γεματο θα εχει περισσοτερο κερδος!Αρα θα μπορεσει να επιβιωση στη γραμμη που ολοι ξερουμε ποσο υπολογιζουν τις εκπτωσεις τα φορτηγα κ θα κερδισει τις μεταφορικες εταιριες απεναντι στις μειωμενες τιμες τις ΑΝΕΚ κ στον τοπικισμο.Παντως τα λεφτα για ενα πλοιο ειναι τα ΦΟΡΤΗΓΑ κ οχι οι επιβατες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...