Jump to content
Shipfriends

thanosp

eMembers
  • Content Count

    1,150
  • Joined

  • Last visited

About thanosp

  • Birthday August 31

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Southsea

Uncategorized

  • Location
    Portsmouth

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Θα ξεκινήσει ο Διαγόρας και θα συνεχίσει το BS Naxos για όσο θα λείπει ο Πήγασος. Υπάρχει ένα κενό δρομολογίων στην άγονη και μόνο ένα μέρος αυτής καλύπτεται από το BS Naxos. Υποθέσεις κάνω βάση του συστήματος κρατήσεων.
  2. Μιλάμε για πτήση εσωτερικού, σωστά; Δυστυχώς για πτήσεις εντός Ευρώπης αυτή είναι η κατάσταση με την συντριπτική πλειοψηφία των εταιρειών.
  3. Έχει παραμείνει το N. Μύκονος στη Μυτιλήνη κατά την άνοδο του προς Καβάλα. Κοιτάς στον χάρτη ανέμων του AIS και ανακαλύπτει ότι μπορεί και να φταίνει αυτά τα σύμβολα που βλέπω για πρώτη φορά να απεικονίζονται. 48 κόμβοι αέρα.
  4. Ακριβώς Νίκο, η πρώτη σκέψη μου μόλις διάβασα το νούμερο. Εντάξει το Άγιος Παντελεήμων και το Παναγία Θάσου δουλέυουν από Καβάλα για Πρίνο, πάμε στα 19. Λογικά και κάποιο του Φιλιάγκου θα πάει και αυτό εκεί. Όλα τα υπόλοιπα που θα σταθούν ? Κακώς εγκρίθηκαν και οι δρομολογήσεις των πλοίων από τη Σαλαμίνα. Πρόβλημα στην προσφερόμεμενη χωρητικότητα δεν υπάρχει, δεν προσφέρουν τίποτα στη γραμμή Καβάλα - Πρίνος (εκτός και εαν μου έχει διαφύγει κάτι) οπότε δεν υπάρχει λόγος έγκρισης.
  5. Πως θα μπορεί να πουλάει μούρη (βγάζοντας ανακοίνωση) κάθε βδομάδα ο Μανούσης και να παριστάνει τον εθνοσωτήρα? Δεν γίνονται αυτά που ζητάς @Nikos_Chania .
  6. Το μερίδιο αγοράς θα ήταν χρήσιμο προς σύγκριση μόνο όταν οι προσφερόμενες θέσεις ήταν σε σχετικά παρόμοια επίπεδα.Όταν μετάφερεις αεροπλάνα σε άλλες χώρες και αυτό σου επιτρέπει να πραγματοποιήσεις μόνο το 1/6 δρομολογίων από αυτά που πραγματοποιεί η Aegean τότε πως μπορούμε να λέμε ότι το χαμηλό μερίδιο αγοράς είναι υπεύθυνο που φεύγει η εταιρεία? Κοιτάς να δεις τι απήχηση έχεις στο επιβατικό κοινό και αν αυτό είναι χαμηλό τότε δικαιολογείτε η απόφαση να κόψεις τα δρομολόγια. To load factor δείχνει την απήχηση που έχεις. Βέβαια το υψηλό load factor δεν σημαίνει ότι είσαι κερδοφόρος, όπως σωστά αναφέρεις μιας και συνδέετε και με άλλους παράγοντας. Low cost carriers απαιτούν μικρότερο Load factor για να είναι κερδοφόρο ένα δρομολόγιο μιας και τα λειτουργικά κόστη τους είναι χαμηλότερα. H Aegean θα χρειαστεί να έχει υψηλότερο load factor από την Ryanair αφού έχει υψηλότερο λειτουργικό κόστος, αν και έχει κάνει πολλά βήματα προς αυτό και έχει καταφέρει να το μειώσει. Οπότε με υψηλότερο Load factor από τους ανταγωνιστές και χαμηλότερα λειτουργικά κόστη, δεν μπορείς να δικαιολογήσεις την αποχώρηση σου. Αντιθέτως, η αλήθεια είναι ότι αναμένεις να έχεις μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από πτήσεις εξωτερικού κατα την θερινή περίοδο όπου θα υπερχρεώνεις τους επιβάτες λόγω αυξημένης ζήτησης. Προσωπική άποψη, αλλά όταν πετάς λιγότερες πτήσεις από τον κύριο ανταγωνιστή σου και γεμίζεις περισσότερο τις πτήσεις σου με μικρότερο κόστος δεν βλέπω τον λόγο να φύγεις. Φεύγεις όταν ψάχνεις την χήνα με τα χρυσά αυγά ή πιστεύεις ότι την έχεις βρει. Ήρθε, είδε πόσο την παίρνει και πάει για άλλα. H Ryanair ανέκαθεν έτσι ήταν, σαν τις σχέσεις που σε χώριζαν γιατί δεν ήταν έτοιμες για σοβαρές δεσμεύσεις και ήθελαν να γνωρίσουν/εξερευνήσουν τον κόσμο . Ο λόγος που έφυγε ήταν συγκέντρωση δυνάμεων στο Βερολίνο, όλα τα υπόλοιπα ήταν φθηνές δικαιολογίες για να ρίξει το φταίξιμο σε άλλους. Για αυτό άλλωστε ξεκινήσε να πετά σε ένα ακριβό αεροδρόμιο όπως αυτό της Φρανκφούρτης. Αυτό το καλοκαίρι η Ryanair θα πετά σε 29 προορισμούς από τα Χανιά, συμπεριλαμβανομένου το Χανιά - Θεσσαλονίκη. Δεν την πειράζουν τα αυξημένα τέλη? Όχι φυσικά γιατί θα μπορεί να σε ξεζουμίσει σε μη επαρκώς εξυπηρετούμενα δρομολόγια. Ευκαιρία τους δίνετε για να επεκταθούν σε κερδοφόρα δρομολόγια αλλά με τις προπέλες (κυρίως) απένταντι στα jet της Aegean πάντα θα βρίσκονται σε μειονεκτική θέση. Είναι το τι προτιμά ο κόσμος.
  7. Όταν αποφασίζεις ένα χρόνο πριν να μειώσεις τα δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη, να διακόψεις τα δρομολόγια στα Χανιά και προς άλλους προορισμούς ώστε να μεταφέρεις αεροπλάνα στο Βερολίνο και να καλύψεις το κενό μετά το κλείσιμο της Air Berlin. Όταν αποφασίζεις ότι θέλεις να δοκιμάσεις καινούργιες γραμμές ελπίζοντας σε μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους και μεταφέρεις τα αεροπλάνα σε αυτά δρομολόγια τότε θα έχεις και λιγότερα αεροπλάνα διαθέσιμα στην Ελλάδα. Συνεπώς, θα πραγματοποιήσεις λιγότερες πτήσεις και μικρότερο μερίδιο αγοράς. Για να δούμε όμως τι ζήτηση είχαν τα δρομολόγια της Ryanair σε σύγκριση με τους υπόλοιπους παίκτες: Α3/ΟΑ: 1,120,000 διαθέσιμες θέσεις και μετέφερε 965,000 επιβάτες - Load Factor: 86.16% Ryanair: 333,000 διαθέσιμες θέσεις και μετέφερε 292,000 επιβάτες - Load Factor: 87.7% Ellinair: 200,000 διαθέσιμες θέσεις και μετέφερε 145,000 επιβάτες - Load Factor: 72.5% Συμπέρασμα: Η Ryanair είχε μεγαλύτερο load factor που σημαίνει ότι ήταν πρώτη στην προτίμηση σε σχέση με Aegean και Ellinair. Απλά μας αφήνει για να δοκιμάσει νέες εμπειρίες.. 🤑 Οφείλω να πω ότι είναι αξιοσημείωτα τα ποσοστά πληρότητας. Να δούμε τι αντίκτυπο θα έχει στην κίνηση όταν μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού με το τραίνο.
  8. 1. Hellenic Seaways - γιατί δεν θα υπάρξει ξανά 2. Seajets - η ποσότητα πάνω από την ποιότητα 3. Minoan Lines - η μόνη εταιρεία εν ελλάδι που έχει κάποια επαφή με τις παγκόσμιες εξελίξεις.
  9. 1. Νήσος Χίος - Αβασάνιστα στο χώρο σας (Αιγαίο). 2. Aqua Blue - ο νέος Λάζαρος της ακτοπλοΐας 3. Ελ. Βενιζέλος - άντεξε 4. Μύκονος Πάλας - ταρακούνησε τα νερά 5. Διαγόρας - έφερε σε πέρας χωρίς κανένα θέμα το καλοκαιρινό μεροκάματο
  10. Προφανώς και έχουν διαφορές μεταξύ τους. Περισσότερο ήθελα να τονίσω το γεγονός και η BSF έχει κάτι ανάλογο, καλύτερο ή χειρότερο το αφήνω στην κρίση αυτών που έκαναν χρήση τους. Προσωπικά είχα αντίθετη εμπείρια από τους γνωστούς σου. Τρία χρόνια που κατέβαινα τα καλοκαίρια Χίο δεν μπόρεσα να το χρησιμοποιήσω λόγω διαθεσιμότητας.Μια φορά χρησιμοποίησα την προσφορά της CU για Λήμνο (με το BS1) και βρήκαμε πολύ εύκολα.
  11. Μπορεί να μην έχει πλέον COSMOTE deals αλλά έχει VODAFONE deals.
  12. Γνωρίζουμε την διαφορά (αν υπάρχει)στη κατανάλωση ανάμεσα στο Πήγασο και στο Blue Aqua ?
  13. Προφανώς και δεν στέκει εκτός περιπτώσεων που έχουν αναφερθεί πιο πάνω. Μήπως όμως μπαίνουν όλα στο ίδιο σακί με την δικαιολογία ISPS? Μέχρι και πριν μερικά χρόνια υπήρχε αντίδραση απο αεροπλανο-σπότερς επειδή άτομα της κρατικής ασφάλειας παρενοχλούσαν ερασιτέχνες φωτογράφους με την δικαιολογία ότι δεν επιτρέπεται η φωτογραφίση (περιμετρικά) στο Ελ. Βενιζέλος για λόγους ασφαλείας. Υπάρχει βέβαια νόμος που καταρίπτει αυτό το επιχείρημα. Κάποια στιγμή σταμάτησε η αστυνομία να ασχολείται και το μπαλάκι πέρασε στην εταιρεία σεκιούριτι η οπόια αραιά και που συνέχιζε μέχρι πριν ένα χρόνο την ίδια πρακτική. Στην περίπτωση των λιμανιών θα πρέπει να ισχύει κάτι αντίστοιχο, ελεύθερη φωτογράφηση εκτός συγκεκριμένων περιπτώσεων.
×
×
  • Create New...