Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μηπως λογω της εμπλοκης της Περιφερειας Νοτιου Αιγαιου μιλαμε για πλοιο που δραστηριοποειται στην περιοχη(Πρεβελης)?Ενδεχομενως να κρυβει και καποιο ρισκο μια τετοια''εγχειρηση''στις μηχανες του οποιουδηποτε πλοιου για να χρησιμοποιησουν τα Νορβηγικα σε ενα τετοιο..πειραμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν θυμάμαι αν το έχουμε αναφέρει, αλλά η διαχειρίστρια εταιρεία Χ που λέγαμε για τα Σοφοκλής και Όρη, σύμφωνα με το equasis ονομάζεται Hellas Maritime SA, με έδρα Ακτή Μιαούλη 97, ενώ σαν owner εμφανίζονται οι HELLAS 1&2  LEASING MARITIME CO, αντίστοιχα. Όλα αυτά από την 01/08.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΑΝΕΚ:Στο 24,6% τα δικαιωματα ψηφου της Τραπεζας Πειραιως

 

Η Τράπεζα Πειραιώς απέκτησε έμμεσα δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν στο 24,6% της ΑΝΕΚ , μετά από καταγγελία δανείου της Sea Star, με ενέχυρο τις εν λόγω μετοχές. 

 
Αναλυτικά, όπως αναφέρει η ΑΝΕΚ σε σχετική ανακοίνωση στο Χρηματιστήριο, "η εταιρεία ΑΝΕΚ  Α.Ε ανακοίνωσε ότι η Τράπεζα Πειραιώς απέκτησε έμμεσα την 11/12/2014 τον έλεγχο των δικαιωμάτων ψήφου επί 43.685.197 κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας ήτοι ποσοστό 23,5661% επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου των κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας, λόγω της καταγγελίας του δανείου επί ενεχύρω των ως άνω μετοχών που κατέχει η εταιρεία «SEA STAR CAPITAL PLC».
 
Μετά την συγκεκριμένη γνωστοποίηση η Τράπεζα Πειραιώς κατέχει έμμεσα 45.614.407 δικαιώματα ψήφου που αντιστοιχούν σε ποσοστό 24,6068% επί των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου των κοινών ονομαστικών μετοχών της εταιρείας μας αντί του ποσοστού 1,0401% που κατείχε έως την 10/12/2014"
Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Επιπλεον ισως εχουμε αλλαγη στα γραφεια της ΑΝΕΚ, γιατι στο κτιρο που ειναι τωρα εχει μπει ενοικιαστηριο και στο κτιριο που ειναι διπλα τους βλεπω να ετοιμαζεται το πρακτορειο της ΑΝΕΚ και πανω να μετακομιζουν τα γραφεια

 

Σύντομο τελικά το πέρασμα από τα συγκεκριμένα γραφεία (τα οποία πρέπει να ανήκουν στον Βαρδινογιάννη). Παραμένει μόνο το εκδοτήριο, δύο όροφοι έχουν νοικιασθεί σε άλλες εταιρείες και το περισσότερο προσωπικό της ΑΝΕΚ έχει μετακομίσει στα γραφεία της Blue Star στη Συγγρού, όπου στεγάζεται προφανώς η κοινοπραξία.

Link to comment
Share on other sites

Σύντομο τελικά το πέρασμα από τα συγκεκριμένα γραφεία (τα οποία πρέπει να ανήκουν στον Βαρδινογιάννη). Παραμένει μόνο το εκδοτήριο, δύο όροφοι έχουν νοικιασθεί σε άλλες εταιρείες και το περισσότερο προσωπικό της ΑΝΕΚ έχει μετακομίσει στα γραφεία της Blue Star στη Συγγρού, όπου στεγάζεται προφανώς η κοινοπραξία.

Και τέλος του χρόνου (δηλ. σε 2 βδομάδες απο σήμερα) κλείνει και το γραφείο της Αθήνας στη Λ. Αμαλίας. Εδω δυστυχώς το προσωπικό δεν μετακομίζει, αλλά απολύεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πετρο σωστα τα λες αλλα να δουμε και την αντικατασταση του Νορμαν.

Η επομενη μερα για την Ανεκ θα ειναι πολυ δυσκολη για να μιλησουμε για αντικατασταση..Η φημη της στην απαιτιτικη αγορα της Αδριατικης ειδικα καταστραφηκε εντελως(ηταν ηδη τσαλακωμενη απο την πυρκαγια στο Κρητη 2).

 

Πολλα,παρα πολλα ερωτηματα και αγανακτηση του κοσμου χωρις καμια απαντηση.Θα δωσουν ομως απαντησεις στη δικαιοσυνη θελουν δε θελουνΑς παρακαμψουν τον κοσμο οσο θελουν το σιγουρο ειναι οτι θα τους παρακαμψει κι αυτος.

 

Και κανω και μια συνοψη του τελευταιου 1,5 χρονου:

Βλαβη Κρητη 1

,Βλαβη Βενιζελος,

Βλαβη Λατω,

πυρκαγια Κρητη 2,

προσκρουση Πρεβελης στο Ασπρονησι,

Βλαβη Κρητη 2 

φωτια στο Ιεραπετρα,

φωτια στο Norman Atlantic..

 

Κατι δεν πηγαινε καλα..Απο καιρο σας το ελεγα με τροπο αλλα...

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Η αντικατασταση λογικα θα ειναι το Champion η καποιο της κοινοπραξιας...Αναρωτιεμαι γιατι δε το εβγαζαν αφου φαινεται μερες ετοιμο..Δεν ξερω πια αν θα μιλαμε για ΑΝΕΚ σε λιγο καιρο , η κατι μεταβατικο! Πια ειναι η κοινοπραξια... εγω δε βλεπω ΑΝΕΚ παρα μονο του Πρεβελη (αν το δει κανεις με ψυχρη λογικη)

Είδωμεν ... πάντως η λύση είναι πουλάς τα παλιά σου πλοία ,αποκτάς ρευστό ,μένεις με τα καινούρια και σταματάς να ναυλώνεις πλοια...αλλιώς γίνεσαι ΝΕΛ...Αλλα τι να λέμε τώρα, λες και κάνουν ζάφτι οι άνθρωποι τωνεταιρειών..οι τράπεζες κάνουν.

Πάντως δε θα παψει να υπαρχει και ουτως η αλλως λεμε για γαμους εδω και καιρο..να δούμε αν θα ειναι η αφορμη

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η αντικατασταση λογικα θα ειναι το Champion η καποιο της κοινοπραξιας...

Δε εννοουσα''ποιο θα ειναι''αλλα''αν θα υπαρξει''..Οι εξελιξεις μπορει να ειναι πολυ ραγδαιες τις επομενες μερες.

Link to comment
Share on other sites

Λογικό μιας και δε μιλάμε για ενα απλο συμβάν πυρκαγιάς αλλά για κάτι πολύ σοβαρότερο και επιπλέον για νεκρούς. Χώρια το τι ενδέχεται να βγει στη φόρα μαζί με το πόρισμα (τυχόν ζητήματα αξιόπλοου, υπερφόρτωσης κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Εγω να ρωτήσω κατι θέλω, ηταν σοβαρή η αντιμετώπιση που εδειξε η εταιρεια στο συμβάν; Οι ανακοινώσεις θεωρώ πως ηταν αν μη τι αλλο εξοργιστικές! Τι θα πει το πλοιο ανήκει σε αλλη εταιρεια;; Καμία ευθύνη.. Έλεος!

Link to comment
Share on other sites

 Σήμερα η εταιρεία έβγαλε και ανακοίνωση προς ΧΑΑ. Ναι μεν καταλαβαίνω ότι έχει υποχρέωση να το κάνει και να καθησυχάσει τους μετόχους, αλλά όταν επί ώρες καίγεται ένα πλοίο σου -με εμφανέστατα τα σινιάλα της εταιρείας και με αρκετά θύματα- και το βλέπουν δεκάδες εκατομμύρια κόσμος, τότε θεωρώ μάλλον υπεραισιόδοξη την εκτίμηση "ότι δεν θα επέλθει σημαντική επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας".

 

H ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ (ΑΝΕΚ) ενημερώνει το επενδυτικό κοινό, οτι:

Η Εταιρεία έχει ναυλώσει από την ιταλική εταιρεία "VISEMAR di Navigazione S.R.l.",< το ιταλικής πλοιοκτησίας και σημαίας επιβατικό – οχηματαγωγό πλοίο "NORMAN ATLANTIC" , το οποίο εκτελούσε την δρομολογιακή γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα και στο οποίο σημειώθηκε πυρκαγιά τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης-12-2014.

 

Στο ως άνω πλοίο είχαν διενεργηθεί όλες οι απαιτούμενες κατά νόμο επιθεωρήσεις και είχε εφοδιασθεί με όλα τα πιστοποιητικά ασφαλείας σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες ασφαλείας προκειμένου να αποπλεύσει από τον λιμένα Πατρών.

 

Δεδομένου ότι το πλοίο δεν αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της Εταιρείας και ότι η Εταιρεία στο πλαίσιο της ως άνω ναύλωσης έχει προβεί σε πλήρη ασφαλιστική κάλυψη, εκτιμάται ότι δεν θα επέλθει σημαντική επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα της Εταιρείας.

 

Η Εταιρεία θα επανέλθει με κάθε νεώτερη πληροφορία, καθότι βρίσκεται σε εξέλιξη η επιχείρηση εκκένωσης του πλοίου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μολις ολοκληρωθει το πορισμα για τα αιτια της τραγωδιας αυτης...πολλοι θα στραφουν εναντιον της ΑΝΕΚ και οχι της πλοιοκτητριας εταιρειας..Θα της δοθουν κρισιμες ερωτησεις που πρεπει να απαντησει για τους λογους που προχωρησε στην ναυλωση του συγκεκριμενου πλοιου...

Η πρωτη (ηταν) εταιρεια λαικης βασης οπως προειπαν και αλλοι συμφορουμιτες μπαινει σε μεγαλες περιπετειες τωρα....που ισως κρινουν και την ιδια της την υπαρξη...

Link to comment
Share on other sites

Ειδικα εαν επαληθευτουν οι μαρτυρίες που θέλουν τους επιβατες να μην εχουν ειδοποιηθει για τη φωτιά, την ασυνενοησία των ιταλων μελων του πληρώματος με τους ελληνες συναδελφους τους εκτός απο τα υπολοιπα ερωτηματικά που εχουν δημιουργηθει...

Link to comment
Share on other sites

Ο Barbie σε δελτιο ειδησεων(στο μεγκα αν θυμαμαι καλα)αφησε αιχμες και για το οτι δεν υπαρχει σαφης εικονα σχετικα με τη λιστα επιβατων απο τη μερια της Ανεκ.

Link to comment
Share on other sites

ειναι κριμα να βλεπεις μεγαλες εταιρειες οπως ΑΝΕΚ να βρισκονται σε τετοια κατασταση και σιγουρα δεν φταινε οι τραπεζες για αυτο (γιατι αν δεν υπηρχαν αυτες να τις χρηματοδοτουν τοσα χρονια θα επρεπε να εχουν κλεισει). 

Link to comment
Share on other sites

ειναι κριμα να βλεπεις μεγαλες εταιρειες οπως ΑΝΕΚ να βρισκονται σε τετοια κατασταση και σιγουρα δεν φταινε οι τραπεζες για αυτο (γιατι αν δεν υπηρχαν αυτες να τις χρηματοδοτουν τοσα χρονια θα επρεπε να εχουν κλεισει). 

Ναι, 'επρεπε να να έχει κλείσει η ΑΝΕΚ! Να μην ξεφτιλίζει και όλους εμάς που τη στηρίξαμε από την ίδρυσή της!

 

Να μην ευτελίζει τη μνήμη όσων την οραματίστηκαν πρωτοπόρα σε όλα, στην ανθρωπιά και την ποιότητα. Και ας στείλει κάποιους  ..."πιστολάδες" (ολος ο Πειραιάς ξέρει πού αναφέρομαι) να κλείσουν τα στόματα που ακόμα μιλάνε, λόγω κοινωνικής καταξίωσης όλων όσων αντιδρούμε.... Να χαίρεστε ό,τι απέμεινε από την εταιρεία σας (που κάποτε ήταν και δική ΜΑΣ).

Link to comment
Share on other sites

Τι να λέει άραγε, από ...εκεί ψηλά, ο ιδρυτής της ΑΝΕΚ, ο "'Άγιος" Ειρηναιος, για τους επιγόνους του?

 

Και αναρωτιέται για αυτό κάποιος που υπήρξε υπέρμαχος και υποστηρικτής της ΑΝΕΚ, από πολλούς θώκους...

 

Ντροπή σε όλους όσους την "κυβερνούν" σήμερα. Διέλυσαν την  εταιρεία μας όλοι οι τυχάρπαστοι που τους μάζεψε στην αυλή του ο Γ.Ι.Β. Ντροπή τους, ντροπή του!

 

 

Δε φταιει μονο η αυλη. Το ψαρι βρωμαει απ το κεφαλι. Ολες αυτες οι ανορθοδοξες κινησεις που εγιναν τα τελευταια 10-15 χρονια με αποκορυφωμα τις π@π@ριες την εποχη της "κυριαρχιας" της, αυτα τα αποτελεσματα εχουν. Και φυσικα ποιος ξεχναει οτι εχει παρει στο λαιμο της τη ΔΑΝΕ, τη ΛΑΝΕ, τη ΝΕΛ, τη Ρεθυμνιακη, τη HSW... Η ΑΝΕΚ ειναι η τελευταια που φταιει για τη φωτια στο Norman Atlantic αλλα μαλλον αυτο θα αποτελεσει αφορμη για να τα "ακουσει" για ολα τα προηγουμενα. 

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ φταίει που έφερε αυτό το πλοίο.

 

 

Σας συγχαίρω για όλα όσα προηγουμένως μνημονεύσατε. Έχετε απόλυτο δίκιο, σε όλα!

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Εγω ξαναλέω.. Να δούμε τι είδους ναύλωση ηταν ? Ποτε ενημερωθηκαν οι επιβατες ειναι καλο να το ξερουμε? Και αυτο που αναρωτιεται ο BSD ειναι σωστο...

Η ΑΝΕΚ φταιει για το Κρητη ΙΙ , το Ιεραπετρα και τη βλάβη του Λατώ. ο Βενιζελος επαθε ζημια στα "χερια" των αλλων. Το φταίξιμο στην ΑΝΕΚ θα ειναι αν ξεκινησε απο θέμα που απτόταν σε εργαζόμενο της ΑΝΕΚ. Ποιος ηταν ο εργοδοτης των ναυτικων , Η Visemar η η ΑΝΕΚ.??

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα η ΑΝΕΚ εχει μεριδιο ευθυνης,ομως εχουν σιγουρα και αλλοι.Αν ηταν καποιο αλλο πλοιο(απο αυτα του 2000) θα λαμπαδιαζε ετσι;Θα υπηρχαν επιβατες στα γκαραζ δεδομενου οτι εχουν περισσοτερες καμπινες και κοινοχρηστους χωρους;(Χωρις δευτερη σκεψη η προσβασξ θα απαγορευονταν.)Νομιζω και υποθετω πως οχι.Η ΑΝΕΚ δεν εφερε μονη της το Νορμαν.Αναγκαστηκε να το φερει.Οπως παρομοια βαπορια με μεικτα πληρωματα ταξιδευουν ακομη και σημερα στην Αδριατικη.Ποιος τους εφερε ολους αυτους;Σιγουρα μεριδιο ευθυνης εχει η πολιτικη ηγεσια.Οταν δεν ευννοεις την ελληνικη σημαια και τα ελληνικα πληρωματα τοτε τι κανεις;Φερνεια κατανιες και Νορμαν.Συμφερε την ΑΝΕΚ να εχει κα Λευκα Ορη και Σοφ Βενιζελος στην Αδριατικη με Ελληνες κοντρα στα Europalink κτλ με Ιταλους φθηνους και ισως πιο απειρους και ασχετους;(εξαιρεσεις υπαρχουν δε λεω)Προσφατο το παραδειγμα του Ιεραπετρα βαπορι 40αετιας.Εσβησε τη φωτια με δικα του μεσα!Και σε εσωτερικο κοινοχρηστο χωρο οπου λαμπαδιαζει πανευκολα.Η φωτια δεν εσβησε μονη της καποιοι μαγκες τη σβησαν χωρις να ανοιξη καν μυτη και χωρις να επεκταθει εσωτερικα ουτε στα 10 μετρα.Και το Νορμαν εγινε σταχτη κυριοι.Θα μπορουσαν ναταν καποιο αλλο στη θεση του ομοιο του και αλλης εταιρειας.Η ΑΝΕΚ δε φταιει εξ ολοκληρου,φταιει για την επιλογη της,φταιχτες ομως υπαρχουν και αλλοι.Το συμβαν δε χαντακωνει και  δε γονατιζει την ΑΝΕΚ θα βρει τροπο να επανελθει γιατι κανεις αλλος δεν εχει τη θαλπωρη που εχουν τα πραγματικα βαπορια της.Αποθεωνει ομως και αναδεικνυει  στο επακρο τη καταντια στην Αδριατικη,την υποβαθμιση των θαλασσιων συγκοινωνιων με τα μεικτα πληρωματα και τις Κατανιες...

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλα δε ναυλωσε κανενα 40χρονο μπαχαλο. 5 ετων βαπορι πηρε. Το Ιεραπετρα μην το συγκρινεις. Ουτε κοσμο ειχε ουτε τιποτα. Δε φταιει μονο η φτηνη ιταλικη σημαια. Ο Ιταλος εχει με τα ιδια βαπορια σχεδον διπλασιο capacity  B)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...