Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η ΑΝΕΚ ήταν σε τόσο δύσκολη θέση που ούτε να "ξεσκαρτάρει" την σαβούρα ώστε να ανακτήσει τουλάχιστον ρευστότητα δεν μπορούσε (εικάζω ελέω δανειστών).

 

Και είναι ακόμα εκτός και αν δούμε μετά την εγκατάσταση Σόφοκλη και ex. Όρη  στην Κρήτη τα Κρήτη να την κάνουν για καμια παραλία παρέα με κανά άλλο... Δεν μπορεί να πει κανείς άλλωστε ότι έχουν να προσφέρουν σε ανταγωνιστική βιώσιμη γραμμή....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μετα τις φωτιες, τους απληρωτους ναυτικους, την απωλεια του λευκα ορη (και του σοφοκλη), τις βλαβες που "πνιγονται" και ολη την κατρακυλα, εχουμε και κατασχεση πλοιου της εταιρειας, για δυομισυ περιπου εκατομμυρια.

 

πραγματικα απορω πιο μπορει να ειναι το μελλον της ανεκ, ακομη και μεσα στην κοινοπραξια. οι εξελιξεις δειχνουν να επιβεβαιωνουν και τους πιο απαισιοδοξους και επιφυλακτικους για το μελλον της εταιρειας

Link to comment
Share on other sites

Λιγο μετα την τριτη φωτια χτυπησε το πρωτο καμπανακι. Αφου το αφησαν να γινει καμπαναριο ολοκληρο δε μου κανει καμμια εντυπωση!

μη τα δει ο minoan :P

Μπα δεν εχω συμφερονται οποτε μην ανησυχεις...

Link to comment
Share on other sites

Κανενας δεν εχει συμφεροντα, το χομπι μας κανουμε!!!!

ουτε με τα πλοια της τα εχουμε ουτε με τα πληρωματα αλλα με τους ανθρωπους που διοικουν,που δεν βαζουν λεφτα απο την τσεπη τους που κανουν ασκοπες κινησεις κ καταστροφικες οπως αποδεικτικε για να δειξουν οτι ειναι πιο δυνατοι απο καποιους αλλους που οντως ειναι δυνατοι...κ στο κατω κατω η εταιρεια χανει οχι η τσεπη καποιου..

το ιδιο ισχυει κ για την αλλη εταιρεια της κρητης,το προβλημα δεν ειναι η minoan αλλα ο Μανωλης κ η πολιτικη του

Link to comment
Share on other sites

Στο μεταξύ στο facebook τα έχουν βάλει όλοι με τον Emanuele :D

 

 

Σωστή παρατήρηση, γι αυτό θεωρώ πιο αξιόπιστο το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, σύμφωνα με το οποίο το κατασχετήριο προήλθε από την HSW.

 

γιατι τοση οργη; δεν χρωσταγε η ΑΝΕΚ στη HSW τα χρηματα των ναυλωσεων του αριαδνη αρτεμις κλπ; 

πριν 3 χρονια οι συνολικες οφειλες ξεπερνουσαν τα 16εκ. τα ποσα που ακουστηκαν για την κατασχεση του champion ειναι πολυ λιγοτερα, οποτε ειτε εχει καταβαλει ενα μερος η ΑΝΕΚ (καλα ναι, γλαροσουπα), ειτε ξεκινησε η HSW απο τις παλιοτερες απαιτησεις

ΥΓ:

Γιατί η κατάσχεση έγινε στο συγκεκριμένο πλοίο και όχι σε κάποιο άλλο?

ηταν φυσικά να στραφεί σε πλοίο ανταγωνιστικό των γραμμών Ιταλίας.

 

με το συμπαθειο, αλλα ποιο αλλο απο τα πλοια της ανεκ εχει αξια τετοια ωστε μετα τα βαρη των τραπεζων να περισσεουν και 2,5εκ, περα απο τα φοσσεν και τον ελυρο;

ο ελυρος απο οτι κυκλοφορει εχει ενα σκασμο βαρη πανω του, οποτε μενουν τα φοσσεν.

 

ολα τα υπολοιπα (κρητη Ι&ΙΙ, ιεραπετρα, βενιζελος, πρεβελης κλπ) πρεπει να φανε ολα μαζι κατασχεση :D

 

περα απο τις οποιες δευτερες σκεψεις (μπλοκαρω τον αμεσο ανταγωνιστη) και η λογικη δεν αφηνει περιθωρια

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν μια απόλυτα φυσιολογική κίνηση, εάν και στις δύο εταιρείες δεν έκανε κουμάντο η Πειραιώς. Και επειδή αποκλείω το να μην ξέρει η δεξιά (της Πειραιώς) τι ποιεί η αριστερά (πάλι της Πειραιώς)...το μόνο που μπορώ να σκεφθώ είναι ότι αυτή η διαδικασία εντάσσεται σε ένα (μήπως και προσυμφωνημένο?) πλαίσιο "ξεκαθαρίσματος λογαριασμών" μεταξύ ΑΝΕΚ, HSW και Γκριμάλντι. Τώρα το τι θα ακολουθήσει, ποιος θα βγει κερδισμένος και ποιος χαμένος, θα το δούμε σύντομα.

 

ΥΓ Δεν θα έπρεπε να βγει και καμιά διευκρινιστική ανακοίνωση της ΑΝΕΚ προς στο ΧΑΑ?

Link to comment
Share on other sites

...κ στο κατω κατω η εταιρεια χανει οχι η τσεπη καποιου..

 

Margaritis24, αλήθεια; Η τσέπη του μετόχου που αγόρασε την μετοχή €3 και τώρα έχει λιγότερο από €0,10, δεν έχασε τίποτα; 

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή αποκλείω το να μην ξέρει η δεξιά (της Πειραιώς) τι ποιεί η αριστερά (πάλι της Πειραιώς)...το μόνο που μπορώ να σκεφθώ είναι ότι αυτή η διαδικασία εντάσσεται σε ένα (μήπως και προσυμφωνημένο?) πλαίσιο "ξεκαθαρίσματος λογαριασμών" μεταξύ ΑΝΕΚ, HSW και Γκριμάλντι.

 

μηπως ειναι και ενα τροπος να ασκηθει πιεση στην παρουσα διοικηση της ΑΝΕΚ, να αποδεχθει προειλημμενες αποφασεις για την εταιρεια;

Link to comment
Share on other sites

Προειλημμένες από ποιούς όμως;

 

Και εν πάσει περιπτώσει,αφού απ'ό,τι βλέπω οι ίδιοι είναι που ναυλώνουν και εκναυλώνουν τα πλοία,γιατί να μήν κάτσουν σ'ένα τραπέζι να τα βρούνε,να κάνουν τους συμψηφισμούς τους και να λήξη ομαλώς το όλο ζήτημα;Γιατί στο τέλος αυτοί που πληρώνουν την ζημιά είναι οι ναυτικοί τών κατεσχημένων πλοίων που είτε απολύονται είτε δέν πληρώνονται και κάνουν επισχέσεις επί επισχέσεων χωρίς να φταίνε σε τίποτε,καθώς και το επιβατικό κοινό που βλαστημάει την ώρα και την στιγμή που έβγαλε τα εισιτήρια μ'αυτήν την εταιρία και δέν επέλεξε να πάη κολυμπώντας.....

Link to comment
Share on other sites

προειλημμενες απ τους δανειστες των εταιρειων, κυριως την Τραπεζα Πειραιως, που θελει αναδιαρθωση του κλαδου και εξυγειανση του, ωστε να τον ξεφορτωθει και να μη λειτουργει ως εταιρεια holding της ακτοπλοϊας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι μονο η Πειραιως στην HSW ομως ακομα και αν παιρνει αυτη τις αποφασεις.Υπαρχει και αλλος ενας μεγαλομετοχος ο οποιος προφανως προσεφυγε στη δικαιοσυνη βλεποντας τη γενικοτερη αδρανεια στο θεμα της εισπραξης των οφειλων ισως διοτι η Πειραιως δεν ζορισε την ΑΝΕΚ οσο θα επρεπε για να καταβαλει τα οφειλομενα ποσα.Αλλωστε τα 3 εκατ. τα ζηταει ο Γκριμαλντι και οχι η hsw η' η Πειραιως και ισως να ειναι το ποσο των οφειλων που αναλογει στο μεριδιο του(33%)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω οτι τα ζητα ο grimaldi


Σωστή παρατήρηση, γι αυτό θεωρώ πιο αξιόπιστο το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, σύμφωνα με το οποίο το κατασχετήριο προήλθε από την HSW.

μιλαμε για ανωνυμες εταιρειες. ετσι και αλλιως ο μετοχος μειοψηφιας της μιας (που εχει διαχωρησει και τη θεση του απο τη διοικησή της) δεν μπορει να κινηθει νομικα εναντιον μιας αλλης για μια απαιτηση μεταξυ των δυο εταιρειων.
Link to comment
Share on other sites

η κατασχεση του champion δεν ηταν κεραυνος εν αιθρια. ειχε προηγηθει πολυ παρασκηνιο και παρατεταμενες ατελεσφορες συζητησεις που δεν οδηγησαν πουθενα.

 

απο τα 16εκ φεσι (απο ΑΝΕΚ και Αιγαιον Πελαγος) εχουν απομεινει 5εκ.

 

εκτος απο την κρατηση του Champion, η HSW εχει λαβει και αλλα εννομα μετρα κατα της ΑΝΕΚ και της Αιγαιον Πελαγος για το συγκεκριμενο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Οι καθυστερημένες εξηγήσεις της ΑΝΕΚ....και αυτές στο χρηματιστήριο.....

 

Σε απάντηση της από 9-3-2015 (Αρ. Πρωτ. 824) Επιστολής της Επιτροπής

Κεφαλαιαγοράς και στο πλαίσιο των υποχρεώσεων που απορρέουν από το

άρθρο 2 της απόφασης 5/204/2000 του Διοικητικού Συμβουλίου της

Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, όπως ισχύει, η Εταιρεία αναφερόμενη σε

δημοσίευμα της Εφημερίδας «Καθημερινή» της 7-3-2015, σας γνωρίζει ότι την

5-3-2015 κοινοποιήθηκε στην Εταιρεία η συντηρητική κατάσχεση του ΕΓ/ΟΓ πλοίου της «OLYMPIC CHAMPION» από την εταιρεία «HELLENIC SEAWAYS ΑΝΕ», ως ασφαλιστικό μέτρο που πηγάζει από υπόλοιπο εκ

ναυλώσεων πλοίων της.

Το ως άνω πλοίο δεν εξετέλεσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο της

δρομολογιακής γραμμής Ιταλίας η οποία εξυπηρετείται κανονικώς από άλλα

πλοία της Εταιρείας.

Η Εταιρεία αντιμετωπίζει με κάθε νόμιμο μέσο το γεγονός το οποίο δεν

προβλέπεται να επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις στις οικονομικές καταστάσεις

του Ομίλου.

Η παρούσα δημοσιοποιείται κατόπιν σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής

Κεφαλαιαγοράς.

Edited by proud_ionian
κειμενο
Link to comment
Share on other sites

Νωρίς το θυμήθηκε να απαντήσει.

 

Κορυφαία επωδός κάθε πρόσφατης ανακοίνωσης της ΑΝΕΚ:

 

το γεγονός .... δεν προβλέπεται να επιφέρει σημαντικές επιπτώσεις στις οικονομικές καταστάσεις του ομίλου.

Link to comment
Share on other sites

το πιο προκλητικο ειναι οτι η ΑΝΕΚ απαντα κατοπιν ερωτηματος της επιτροπης κεφαλαιαγορα και οχι απο μονη της.

επισης απαντα μονο για οτι ρωτηθηκε (για το πλοιο) και οχι για οτι δεν εχει διαρρευσει στον τυπο

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και δεν είναι στα καλύτερα της η ΑΝΕΚ τα τελευταία χρόνια. Φαίνεται ότι οι "αυτοκρατορικές" βλέψεις των "καλών" εποχών τους άφησαν κουσούρια. 

 

Πέρα όμως από τα οικονομικά, σίγουρα πρέπει να ξαναδεί το κομμάτι που αφορά τη δημόσια εικόνα της. Σίγουρα θα έχει τμήμα δημοσίων σχέσεων και ομάδα "διαχείρισης κρίσεων". Μάλλον θα πρέπει να τιμήσουν το όνομα τους και τον ρόλο τους.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικα το κομματι των δημοσιων σχεσεων, στην τελευταια εκθεση που γινοταν στο Βερολινο μολις εγινε η "κατασχεση", το περιπτερο τους εκλεισε κ εφυγαν ολοι που ηταν εκει...

Ετσι κανεις δεν ενοχληθηκε απο τις ερωτησεις!!!

Link to comment
Share on other sites

Οι καθυστερημένες εξηγήσεις της ΑΝΕΚ....και αυτές στο χρηματιστήριο.....

 

 

Μετά και την επίσημη επιβεβαίωση ότι η κατάσχεση προήλθε από την HSW, εξακολουθώ να απορώ γιατί εξ αρχής ενέπλεξαν τον Γκριμάλντι στην υπόθεση. Από κεκτημένη  ταχύτητα, καθώς ο Γκριμάλντι έχει γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος για ό,τι στραβό συμβαίνει στην ελληνική ακτοπλοϊα...ή σκοπίμως στράφηκαν τα πυρά προς αυτόν (τον συνήθη ύποπτο) για να συσκοτισθούν τα πραγματικά αίτια?

 

ΥΓ Η όλη κατάσταση, όπως διαμορφώνεται, σε ποιο βαθμό επηρεάζει το παρόν και το μέλλον της κοινοπραξίας?

Link to comment
Share on other sites

παιδια τι ψαχνετε; γωνια στο δεκαρικο;

 

εχουν γραφτει πολλα και εχουν ακουστει περισσοτερα για το πως διοικηθηκε τα τελευταια 10+ χρονια η ΑΝΕΚ και για το τι αντιμετωπιση ειχαν οι αντιφρονουντες εντος και εκτος εταιρειας, τα πληρωματα που διεκδικουσαν δεδουλευμενα κλπ. αφηστε τις συχνες καταγγελιες για το επιπεδο των οn board υπηρεσιων και της καθαριοτητας.

 

πιστευετε πραγματικα οτι ολους αυτους τους ανθρωπους που διοικουν την εταιρεια, τους νοιαζει η δημοσια εικονα της; μονο η δικη τους επιβιωση τους ενδιαφερει.

 

περα απο την οικονομικη στενοτητα της εταιρειας, τις πολλες απαιτησεις τριτων κατα της εταιρειας, τη γενικοτερη εικονα παρακμης και ολα οσα βλεπουμε και ακουμε κατα καιρους, το πραγματικο προβλημα της ΑΝΕΚ, ειναι οτι... περισσευει.

 

μια εταιρεια σκια του παλιου της εαυτου, με μονο 5 (4 τωρα) απο τα δικα της πλοια να ταξιδευουν, μια εταιρεια που πουθενα δεν πηγαινει μονη της, αλλα ως τσοντα της Attica στην κοινοπραξια.

 

ακομη και αν ολα τα πλοια της σταματησουν, το κενο θα καλυφθει σχετικα συντομα με λιγες αναταραξεις.

 

η ΑΝΕΚ ειναι ακομη σε καθοδικη πορεια, την ιδια ωρα που οι ανταγωνιστες της ανακαμπτουν και δειχνουν να εχουν ξεκολλησει απο τον πατο.

 

το συμβαν με το champion ειναι πολυ σοβαρο.

 

δειχνει οτι οχι μονο η εταιρεια δεν μπορει να ανταποκριθει σε χρονιζουσες υποχρεωσεις, αλλα οτι και οι μετοχοι της και οι διοικουντες αδυνατουν (ή ειναι απροθυμοι) να παρασχουν ταμειακη διευκολυνση στην εταιρεια, ωστε να αποδεσμευθει το πλοιο της και να γλυτωσει την ξεφτιλα.

 

αντι να λενε στην ανακοινωση: το λογιστηριο μας αμεσα θα τακτοποιησει την οφειλη, λενε την εξεταζει το νομικο μας τμημα (θα κοιταξουμε να γλυτωσουμε με τερτιπια).

 

θυμιζω οτι το νομικο τμημα εξεταζει 3 χρονια τα €40+εκ που εχουν παραμεινει στα χερια του grimaldi, μετα την αδυναμια της ΑΝΕΚ να αποπληρωσει το τιμημα των μετοχων της HSW, αλλα φως δεν ειδε η εταιρεια.

 

ποια ειναι τα επιτευγματα αληθεια της διοικησης; τα χαμενα λεφτα της προκαταβολης για την HSW; η απωλεια του σοφοκλη και του... blue galaxy; οι συχνοτατες καθυστερησεις στην πληρωμη των ναυτικων; ή μηπως οτι η ΑΝΕΚ ειναι πλεον φιλοξενουμενη ακομη και στα χανα;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έτσι είναι περήφανε Ιόνιε. Δεν περισσεύει όμως η ΑΝΕΚ. Θεωρώ ότι το να μείνουν μόνο δυο σινιάλα στο Αιγαίο, η Αδριατική είναι ήδη χαμένη, δεν είναι καλό για κανέναν.

Ήδη βλέπουμε "κοσμογονικές" αλλαγές σε κάποιες γραμμές που ο ανταγωνισμός έσβησε. Για όποιους λόγους και αίτια οδήγησαν εκεί.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειμαι υπερ των μονοπωλιακων καταστασεων, αλλα δυστυχως για την ΑΝΕΚ και τους μετοχους της, οταν καποιος (δανειστης, ΝΑΤ, Υπουργος κλπ) βρεθει να διαλεξει με ποιον θα παει και ποιον θα αφησει αυτην τη σκεψη θα κανει.

Link to comment
Share on other sites

Της ΑΝΕΚ, πριν τη 10ετια του shipfriends, της "χαριζανε" εναν γαϊδαρο και τον κοιταζε στα δοντια! Τωρα ο γαϊδαρος βαρεθηκε και τσινισε...

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι... Με 4 πλοία να δουλεύουν (σύντομα 3) και άλλα 5 να κάθονται χωρίς να έχουν τα 3 κανένα μέλλον η εταιρεία είναι σε μια μόνιμη πτώση... Αν δεν φύγουν γρήγορα τα Κρήτη με την Λατώ και το καμμένο Ιεράπετρα και να αποφασιστεί πως μπορεί και αν μπορεί να αξιοποιηθεί ο Βενιζέλος (προφανώς όχι ως φερρυ τουλάχιστον για εντος Ελλάδας) δεν υπάρχει σωτηρία... Η ΑΝΕΚ ειναι η πιο χαμένη στην υπόθεση της κοινοπραξίας, έχει δώσει όλα της τα χαρτιά και στην πρώτη στραβή θα ρθουν όλα τούμπα και θα βρεθεί εκτός ή θα δούμε τα Blue Galaxy II, III κλπ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...