Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η Λαταρα ειναι αλλη μια αποδειξη οτι τα πλοια πρεπει να φευγουν οσο ακομα ειναι στα καλα τους για να τα θυμουνται ολοι οι επιβατες με νοσταλγια και οχι να λενε''επιτελους ξεκουμπιστηκε''οπως λενε στα Χανια.

 

 

 

Και ου μόνον... Η ζημιά έχει γίνει αφού η εταιρεία πάντα έδειχνε στους Χανιώτες ότι τους έχει "σίγουρους" με τον ένα η τον άλλο τρόπο... Για αυτό και τα σχόλια αγάπης κάτω απο το social update στην επίσημη σελίδα της στο θέμα της ναύλωσης του Έλυρος εν μέσω του καλοκαιριού...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να τονίσουμε βέβαια ότι όλα αυτά που κάνει η ΑΝΕΚ είναι δυνατά λόγω της ύπαρξης των Κρήτη Ι & ΙΙ . Πόσες φορές έχει "ξελασπώσει" ή έχει κάνει αρπαχτή η εταιρεία λόγω της υπάρξης των δίδυμων? έχω χάσει πλέον το μέτρημα. Ίσως τελικά να ήταν πράγματι τα "best buy for revenue" πλοία που έχει εντάξει στον στόλο της ever... Από το 2004-5 όμως έχει να τα "αγγίξει" . Και δυστυχώς φαίνεται...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάλι κρέμασε η ΑΝΕΚ τους ναυλωτές... Δεν ήξερε που ψώνιζε η Algerie μιας και είχε την Αριάδνη τόσα συνεχόμενα καλοκαίρια...

Link to comment
Share on other sites

Ποια να είναι αυτή η τρίτη εταιρεία;Η go in Sardinia?

Απ οσο γνωριζω η Ανεκ αυτη την περιοδο ^_^ εχει διαφορες με την go in sardinia ενω εκρεμουσε και η αποφαση της διαιτησια του Λονδινου με τον Γκριμαλντι για το θεμα της hsw.Αρα-λογικα-ενας απο τους 2 εμπλεκεται αν και πιστευω κι εγω οτι ειναι οι πρωτοι!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το αυτι μου παλι ακουσε ότι παραδοσιακος εφοπλιστης βρισκεται πισω από την συντηρητικη κατασχεση του πλοιου και η πηγη είναι πολύ αξιοπιστη

Link to comment
Share on other sites

Ο μοναδικός παραδοσιακός εφοπλιστής που να είχε πάρε δώσε με την ΑΝΕΚ ήταν ο Κώστας Αγαπητός που είχε ναυλωμένα παλιότερα τα Ro-Ro του στην ΑΝΕΚ-Sea Star, οπότε πιθανόν να έχει εκκρεμότητες με αυτούς από εκείνη τη περίοδο

Link to comment
Share on other sites

Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την κράτηση του πλοίου. Ο όποιος εφοπλιστής που κάνει κατάσχεση μπορεί να την πραγματοποιήσει και σε κάποιο απο το πλοία που λειτουργούν εντος Ελλάδας η' ηταν σκόπιμη η κράτηση του πλοίου

στη Μασσαλία, προκειμένου να υπάρξουν προβλήματα αφου σίγουρα η Algerie ferries θα εγείρει απαιτήσεις απο τις

συνεχείς ακυρώσεις των δρομολογίων ; Γνωρίζουμε βέβαια το προηγούμενο με τις ακυρώσεις των δρομολογίων του

Ολύμπικ Τσάμπιον, αλλά εδώ τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά, αφου το πλοίο βρίσκεται στο εξωτερικό και

μάλιστα εν μέσω υψηλής τουριστικής περιόδου.

Link to comment
Share on other sites

Γενικοτερα είναι δυσκολο να γινει μια τετοια κινηση όταν το πλοιο βρισκεται στην Ελλαδα σε σχεση με όταν βρισκεται σε λιμανι του εξωτερικου.Δεν ξερω γιατι συμβαινει κατι τετοιο,ετσι μου μεταφερθηκε,ετσι σας λεω.Η περιπτωση του OLYMPIC CHAMPION ηταν μια εξαιρεση σε αυτό τον κανονα

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς η κράτηση του πλοίου με την άφιξη του στην Αλγερία δεν ειναι τυχαία. Θα μπορούσε να γίνει και στην Ελλάδα λιγο πριν αναχωρήσει ή κατα τη διάρκεια των δρομολογίων του στα Χανιά. Οπότε θεωρώ ότι αυτή η κίνηση έχει σκοπό να εκθέσει την ΑΝΕΚ στην Algerie και ίσως να της δημιουργήσει νεα νομικά προβλήματα. Όπως φαίνεται κάποιος θέλει να στήσει την ΑΝΕΚ στον τοίχο και εν μέρει το έχει καταφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα το αυτι μου παλι ακουσε ότι παραδοσιακος εφοπλιστης βρισκεται πισω από την συντηρητικη κατασχεση του πλοιου και η πηγη είναι πολύ αξιοπιστη

 

 

Ο μοναδικός παραδοσιακός εφοπλιστής που να είχε πάρε δώσε με την ΑΝΕΚ ήταν ο Κώστας Αγαπητός που είχε ναυλωμένα παλιότερα τα Ro-Ro του στην ΑΝΕΚ-Sea Star, οπότε πιθανόν να έχει εκκρεμότητες με αυτούς από εκείνη τη περίοδο

 

Και με τον Βεντουρη προσφατα λογω της ναυλωσης του Παναγια Τηνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δεν ηταν θεμα μη απαρτιας η αναβολη αλλα αποφαση των μετοχων.Μου μυριζει οτι θα θεσουν θεμα ΑΜΚ γι αυτο την πηγαν πισω..

Η ΑΝΕΚ αποφασισε τη συγκληση ΓΣ για την πραγματοποιηση αυξησης μετοχικου κεφαλαιου.

 

Η ΓΣ ενέκρινε μεταξύ άλλων την εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου για την σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης με θέμα ημερησίας διατάξεως την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας σε ποσό και με όρους που θα αποφασιστούν από την εν λόγω συνέλευση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

μηπως πρεπει να την απασχολησουν την ανεκ οι φωτιες στα πλοια της;

 

το κρητη ΙΙ τωρα, η τσιμινιερα του κυδων πριν λιγο καιρο, αυτα για φετος και χωρις να υπολογιζω την... εξ αγχιστειας φωτια στο Norman Atlantic, που ακουμπα την εταιρεια.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου έχει χαθεί το μπαλάκι στην διοίκηση. Προ μερικών μηνών μιλούσαμε για μια εταιρεία σε τραγική κατάσταση οικονομικά που σίγουρα θα χε σκάσει αν δεν είχε σκάσει πρώτα η ΝΕΛ. Ίσως το μεταναστευτικό και οι ναυλώσεις του Βενιζέλου αλλά και τα μειωμένα έξοδα απο τα μικτά δρομολόγια να έχουν σώσει λίγο το ταμείο αλλά κάτι συνεχίζει να πηγαίνει στραβά στο κομμάτι διαχείρισης των πλοίων...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για αύριο Σάββατο 19/12 στις 17:00 μετατίθεται το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου, καθώς οι έλεγχοι απ' τις αρμόδιες αρχές δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη.

 

 

Για την Δευτέρα 21/12 στις 17:00 μετατίθεται το σημερινό δρομολόγιο του πλοίου, καθώς ούτε σήμερα ολοκληρώθηκε ο έλεγχος απ' τις αρμόδιες αρχές!

 

 

Δεν ολοκληρωθηκε γιατι..δεν το βρηκαν σε ολα οκ το πλοιο

 

 

Μια λέξη.. κατάντια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η φημολογούμενη κατασκευή νέου πλοίου για την ΑΝΕΚ σε κάποιο από τα ναυπηγεία της Κίνας,έχει βάση,αν διαβάσουμε τη συγκεκριμένη συνέντευξη,που είχε δώσει ο Γιάννης Σ.Βαρδινογιάννης,στη ''Deal'' news!Πρόθεση της εταιρίας είναι η δρομολόγηση του πρώτου μεγάλου ελληνικού ακτοπλοϊκού πλοίου που θα χρησιμοποιεί ως καύσιμο το εξαιρετικά οικονομικό υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG!Αναμένουμε λοιπόν περαιτέρω εξελίξεις!

«Στόχος να φτιάξουμε νέο στόλο με πλοία LNG στην ANEK».html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...