Jump to content
Shipfriends

Blue Star Delos

eMembers
  • Content Count

    1,110
  • Joined

About Blue Star Delos

  • Birthday April 12

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

1,990 profile views
  1. Μίνι Highspeed 5 χωρίς θύματα; μήπως πρέπει να μεταφερθεί στα ναυτικά ατυχήματα;
  2. Έκτακτο του Νήσος Μύκονος απόψε στις 21:00.
  3. Το Blue Star Naxos, τώρα που εκτελεί το δρομολόγιο Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, είναι δρομολογημένο στα ωράρια του Εξπρές Πήγασος και πάει με περίπου 17 κόμβους. Μήπως γνωρίζει κάποιος πόσες μηχανές χρησιμοποιεί για να επιτύχει αυτή την ταχύτητα και αν είναι πιο οικονομικό η όχι από το Πήγασος σε αυτή την ταχύτητα;
  4. Γιατί μετά θα πάνε περίπατο τα δικά του ωράρια. Αν υποθέσουμε ότι επιστρέφει Πειραιά 23:30, το νωρίτερο που μπορεί να ξαναφύγει είναι 0:30 (υπερβολικά αισιόδοξο ωράριο). 4 ώρες για Πάρο + 4 για επιστροφή + μισή ώρα παραμονή στην Πάρο (πολύ πιεσμένα), θα επέστρεφε Πειραιά στις 9:00.. Εκτός αν γινόταν τράμπα και πήγαινε το Δήλος Συροτηνομυκονία και το Μύκονος πρωινό Παροναξίας, που και πάλι θα είχε θέμα με τα ωράρια λόγω μεγαλύτερου δρομολογίου.
  5. Όλα αυτά δείχνουν πως πρακτική του ομίλου είναι να βγάζει από τη μύγα ξίγκι. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δε βγαίνει το προγραμμα με τα πλοία που έχουν στη διάθεση τους και δεξαμενισμους κάθε 2 χρόνια. Το Παρος σερνόταν το καλοκαίρι με τα γνωστά αποτελέσματα, το Μύκονος έχει θέμα αλλά δεν υπάρχει χρόνος να σταματήσει για να επιλυθεί και το BS1 επίσης σερνόταν πριν την επισκευή του, κάτι που φάνηκε και στη γραμμή της Ανκόνα. Χρειάζονται πλοία, χρειάζονται δεξαμενισμοι ανα έτος και καλύτερος σχεδιασμός των δρομολογίων κατά την άποψη μου. Υ.Γ. Ας μεταφερθεί στο τόπικ της Αττικα. Εκ παραδρομής το έγραψα εδώ. Ευχαριστώ.
  6. Σωστά όλα αυτά αλλά δε νομίζω το Νήσος Μύκονος να μπορούσε να μπει στο απογευματινό της Παροναξίας λόγω Ηρακλειάς και Σχοινούσας.
  7. Συγχωρέστε με αν υπάρχει καταλληλότερο thread η αν έχει απαντηθεί κάπου άλλου αυτή η ερώτηση. Με τα χρόνια και τις ώρες λειτουργίας, οι μηχανές ενός πλοίου κατά ποσό χάνουν την απόδοση τους; Ποιοι είναι οι κύριοι λόγοι; Είναι μη αναστρέψιμη αυτή η απώλεια;
  8. Σε γενικές γραμμές, με τα πλοία που έχει στη διάθεση της η Attica (με εξαίρεση τη μη δρομολόγηση των Highspeed και τα 2 που είναι σε επισκευή-Blue Star Paros & Εξπρές Πηγασος- ) μια χαρά διαχείριση στόλου κάνει κατά τη γνώμη μου. Πλοίο που να κάθεται δεν υπάρχει. Οσο για τα καλοκαιρινά δρομολόγια, μην ξεχνάμε ότι δεσμεύεται και από τις αποφάσεις της επιτροπής ανταγωνισμού, όποτε μεγάλες αλλαγές είναι δύσκολο να υπάρξουν.
  9. 17άρια και 18αρια χτυπάνε τις τελευταίες μέρες τα παλάτια.. μάλιστα, κάποιες φορές φτάνουν μετά από τα πλοία της κοινοπραξίας σε Ηράκλειο και Πειραιά αν και, συνήθως, αναχωρούν πρώτα. Μάλλον προσπαθούν να βγάλουν τα σπασμένα του χειμώνα..
  10. Είναι η ίδια μηχανή που είχε πάθει στρόφαλο πριν κάποια χρόνια;
×
×
  • Create New...