Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συγκρινω την επεκταση της φωτιας στα 2 βαπορια καθως και την αντιμετωπιση της και τιποτα αλλο(εγκαιρως στο 40αχρονο και κενο επιβατων,πολυ καθυστερημενα στο 5χρονο με 500+επιβατες)Τα γεγονοτα μιλανε απο μονα τους...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τωρα γιατι το Ιεραπετρα ηρθε ρυμουλκουμενο και χωρις σηνιαλα το διαγραψαμε κιολας απο τη μνημη μας... Μια φορα να πουμε οτι φταιει κ ο κ....ς μας και τι στον κοσμο!

Link to comment
Share on other sites

Χωρις σινιαλα ειναι προφανες γιατι ηρθε. Οπως εχουμε πει και στο τοπικ της φωτιας δε μπορουσε να αποπλευσει αυτοδυναμο χωρις να προηγηθουν επισκευες γι αυτο και ηρθε ρυμουλκουμενο. Αλλα Νομικε νομιζω οτι μιλαμε για 2 ΠΟΛΥ διαφορετικες περιπτωσεις και ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω

Link to comment
Share on other sites

εγώ νομίζω ότι απλά θα επιταχυνθεί το αναμενόμενο δηλαδή η συγχώνευση με την αττικα,στα πλαίσια του olympic-aegean,επίσης τα σημάδια παρακμής σε μια εταιρεία έχουν να κάνουν με τους 'μηχανισμούς στα πηδάλια' τα είδαμε στη ΝΕΛ εδώ και χρόνια τώρα τα βλέπουμε στην ΑΝΕΚ και πάει λέγωντας δυστυχώς η ακτοπλοία δεν δίνει ευκαιρίες σε καινούργιούς ανθρώπους να τη πάνε μπροστά,επίσης οι παλιές εταιρείες λαικής βάσης παρά τα πολλά μείον δεν είχαν καμια σχέση με τη σημερινή εικόνα και ασφαλώς δεν γίνονταν εκπτώσεις πουθενά,πιστεύω και εγώ ότι τουλάχιστον θα έπρεπε εδώ και αρκετό καιρό ΑΝΕΚ Μινωικές και ΝΕΛ κατά πολύ περισσότερο να είχαν αλλάξει ονόματα,αλλά επειδή αυτό δεν έγινε δυστυχώς και ένα  πολύ βαρυ όνομα ίσως μείνει στην ιστορία έτσι όπως δεν του αξίζει

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω πως δεν χρειαζεται να μπλεκουμε πλοια και εφοπλιστες.Ο καθενας εχει την ευθυνη των πραξεων του.Εμενα προσωπικα  στην ανεκ δεν μου αρεσει και δεν μπορω να καταλαβω την λογικη του φραγκοφονια.Συμφωνω με την μακροχρονη ναυλωση των forza,coraggio και audacia γιατι για να επιβιωσει απο τον ανταγωνισμο θα πρεπει να παιξει με τα ιδια οπλα.Σε αυτη την περιπτωση ομως  ναυλωσε ενα πλοιο για δυο μηνες για να κανει τις σκαντζες των πλοιων της την ωρα που ειχε διαθεσιμο πλοιο δικο της καθαρα για να μεγιστοποιησει το κερδος της βαζοντας το μαλιστα μεσα στις γιορτες οπου οπως και να το κανουμε θα ειχε μια παραπανω κινηση και απο την στιγμη που το ΕΛΛΕΝΙΚ ΣΠΙΡΙΤ δεν επειγετο να σταματησει.

Link to comment
Share on other sites

... βαζοντας το μαλιστα μεσα στις γιορτες οπου οπως και να το κανουμε θα ειχε μια παραπανω κινηση ....

 

 

Στους 850 ανέρχεται. Μεγάλη απόκλιση από το 475, ακόμη κι από το 499, για να μιλάμε για υπεράριθμους :wacko:

 

Για να παραμείνει η συζήτηση επί υπαρκτών καταστάσεων: Με δεδομένους τους 500 επιβάτες σε πλοίο με πρωτόκολλο 850, μάλλον δεν επαληθεύεται η πρόβλεψη για "παραπάνω κίνηση". Επομένως, εμπορικά η κίνηση είναι ορθή. Λανθασμένα είναι βέβαια πάρα πολλά: Ο κατάλογος επιβατών που ήταν περίπου κατάλογος και όχι κανονικός, η απόπειρα ωραιοποίησης της κατάστασης που αναφέρει παραπάνω ο NHΡΕΑΣ, ο ευτελισμός του ισχυρού Brand ANEΚ...

Link to comment
Share on other sites

Αν μας διαβαζει καποιος απο το αρμοδιο τμημα της ΑΝΕΚ ας κανει μια καλη να αφαιρεσει το Norman Atlantic απο το συστημα κρατησεων(γραμμη Βενετιας).

Link to comment
Share on other sites

3η φωτιά για την ΑΝΕΚ. Πληρώματα απληρωτα ή στην καλύτερη με "έναντι". Αν δεν είνα παρακμή αυτό τότε τί είναι; 

Προσπαθώ να θυμηθώ αν κάτι ανάλογο έχει συμβεί σε τόσα πλοία άλλης εταιρείας, μέσα σε μια 3ετία, αλλά δεν βρίσκω αντίστοιχο προηγούμενο.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και άλλες εταιρίες που είχαν τόσα περιστατικά πυρκαγιάς σε πλοία τους, που προήλθαν από την κατάσταση των πλοιων τους (στην Αδριατική)!! Τώρα στην ΑΝΕΚ στο Κρήτη ΙΙ η φωτιά προήλθε από φορτηγό και κυρίως με τα μέσα του πλοίου περιορίστηκε και ολοκληρώθηκε η κατάσβεση από την πυροσβεστικη και είχε άψογη συμπεριφορά το πλήρωμα και το πλοίο σε όλη την κατάσταση!! Στο Ιεράπετρα η πυρκαγιά ξέσπασε από κάποιο πρόβλημα στο πλοίο και κατασβεστηκε από μέσα του πλοίου! Στο Norman Atlantic φαίνεται ότι πολλά πράγματα δεν λειτούργησαν σωστά και σίγουρα έχουν ευθύνες οι Αξιωματικοί της γέφυρας και της μηχανής

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ολα δεν καταλαβαινω πως δικαιολογουν την κατασταση.Στο Κρητη ΙΙ ειδικα,ειχαν βρεθει αρκετες ελλειψεις στους ελεγχους και αν το συμβαν δεν συνεβαινε τοσο κοντα στην Πατρα δεν ειμαι σιγουρος για το τι καταληξη θα ειχε!!Και στο Νορμαν παντως απο το γκαραζ ξεκινησε η φωτια.Το δε Ιεραπετρα πηρε φωτια κενο φορτιου οποτε αυτοματως μειωθηκε και ο κινδυνος επεκτασης στο γκαραζ.Για το τι κατεστρεψε μεσα σε μηχανη και ξενοδοχειακο δεν θα το μαθουμε ποτε.

 

Οι φωτιες μπορει να εσβησαν η ρετσινια ομως ποτε.


Και εν τελει εχουμε καταντησει να συζηταμε για το ποιο πλοιο καηκε λιγοτερο και ποιο περισσοτερο. :eek: Αν ειναι δυνατον!

Link to comment
Share on other sites

Και επειδη παιρνουν κι αλλοι φωτια τι λεει αυτο? Καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη και δεν πρεπει να τα βαζουμε ολα στο ιδιο τραπεζι. Για το Κρητη συμφωνω οτι αν δεν ηταν κοντα στην Πατρα, και αν δεν επιμενανε να βγουνε τα φορτηγα εξω και να μπει  η πυροσβεστικη μεσα να σβησει τη φωτια ποιος ξερει τι θα γινοταν και εκει. 

Link to comment
Share on other sites

Σας υπενθυμίζω το link που είχε δοθεί σε αυτό το θέμα, στις 27 Νοεμβρίου 2014.

 

 

http://www.hbmci.gov...12 KRITI II.pdf

 

Και στο φινάλε, αν πάρουμε υπόψη μας και τη μεγάλη συχνότητα μηχανικών βλαβών σε πλοία της εταιρείας, ιδίως σε περίοδο ναύλωσης στο εξωτερικό (ΚΡΗΤΗ Ι, ΛΑΤΩ, ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ), φοβάμαι ότι πλήττεται ολοένα και περισσότερο το όνομα και η φήμη της...

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι φωτιες στο Κρητη 2 και στο Νορμαν ξεσπασαν απο τα γκαραζ τους.Και οπως ξεσπασαν ετσι ακριβως θα μπορουσαν να ξεσπασουν σε οποιοδηποτε αλλο πλοιο.Το πως μπορει να γινει αυτο και συγκεκριμενα 2 φορες σε βαποριια της ΑΝΕΚ ισως να μην ειναι τυχαιο και να σχετιζεται με το ειδος των φορτιων η και τις μεταφορικες.Παντως η ΑΝΕΚ δε νομιζω να βαζει φωτιες στα γκαραζ των βαποριων της κατι αλλο τις προκαλει..Στο Κρητη η φωτια αντιμετωπιστηκε αποτελεσματικα και απο το πληρωμα και οχι μονο απο τους εξω.Το πληρωμα εδεσε το βαπορι για να σβησει τη φωτια..Στο Ιεραπετρα η φωτια ξεσπασε μεσα στη τσιμινιερα και περιοριστηκε χωρις να ανοιξει μυτη.Το βαπορι ηταν αρκετο διαστημα δεμενο χωρις δρομολογια.Θυμιζω και το 8χρονο Μυκονος ειχε αρπαξει περσυ αρχες σαιζον στη τσιμινιερα με τον ιδιο τροπο.Για να συγκρινουμε ομοια πραγματα.Αυτα για να θυμομαστε.Τωρα για τις απανωτες βλαβες των βαποριων που ναυλωνονται Ιταλια δειχνουν κακη συντηρηση μηχανων μειωμενα χρηματα συντηρησης κτλ.Αλλα γιατι οι βλαβες και οι φωτιες συμβαινουν κυριως σε δρομολογια απο και προς Ιταλια;Τυχαιο;Αναρρωτιεμαι πολλες φορες και προσπαθω να μη πηγαινει η σκεψη μου στο πονηρο.Η ΑΝΕΚ των 10 μεγαλων καραβιων και των 5 δρομολογιων 1ης γραμμης βουλιαζει μονη της;η τη βυθιζουν και αλλοι;(βλ GA και ΝΕΛ)

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Να μου εξηγησει καποιος γιατι η ΑΝΕΚ αποδρομολογησε δικο της πλοιο με το αιτιολογικο της ετησιας επιθεωρησης και να ναυλωσει ενα Ro - Pax??

Σκεφτειτε την χρονικη συγκυρια....Ειναι περιοδος εορτων και οπως ειναι λογικο υπαρχει αυξηση της κινησης κι ετσι ναυλωσε το NORMAN ATLANTIC που γνωστο ως Ro - Pax εχει μικροτερα λειτουργικα εξοδα και μεγαλυτερα εσοδα σε μεγαλο αριθμο οχηματων...

Η ΑΝΕΚ οπως δειχνουν, δυστυχως, τα γεγονοτα λειτουργησε με το σκεπτικο της αρπαχτης.... Δεν την ενοιαζε αν αυτο το πλοιο που ναυλωσε ανταποκρινοταν στα κριτηρια της και δευτερον οπως ειδαμε και ακουσαμε στα social media ειχε παραπανω αριθμο επιβατων αντι του κανονικου πρωτοκολλου ενος Ro - Pax...

Oι παντες ξερουν οτι η ΑΝΕΚ αντιμετωπισει σοβαρο οικονομικο προβλημα και με αυτο το συμβαν ηταν απλα η αρχη για την πτωση της....

Υ.Γ. Μεχρι σημερα δεν εχει βγαλει η εταιρεια ανακοινωση σχετικα με το συμβαν....Αν ομως εχει οντως βγαλει ανακοινωση παρακαλω οποιος μπορει να το παραθεσει σε λινκ...

Link to comment
Share on other sites

Ο φιλος μαλλον εννοει οτι το ειχε καταπατησει οσον αφορα τις καμπινες(αυτο που σας ειχα πει κι εγω πριν μερικες μερες).Ειχαν κοπει εισιτηρια για πλοιο με πιο πολλες καμπινες,μπηκε ομως το Νορμαν κι ετσι αναγκαστηκαν για να βολευτουν οι απλοι ταξιδιωτες(και να μην μειωθουν και αυτοι και τα εσοδα)να στριμωχτουν οι φορτηγατζηδες ανα 4 και οχι ανα 2 οπως συνηθως πραγμα που γενικα δεν τους αρεσει


Δεν ηταν αριθμητικη καταπατηση αλλα πρακτικη κατα καποιο τροπο(τους κακομαθαινανε βλεπεις :P)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δωσε θαρρος στον χωριατη να σ ανεβει στο κρεβατι... Κ μιας κ για κρεβατι ο λογος, ξεκινησες να δινεις κρεβατι στους οδηγους, μετα τους εδωσες καμπινα, μετα ταξιδευει και ολη η οικογενεια μαζι τζαμπα, στο τελος θα τον πιεις και θα πεις κ ευχαριστω... (Για να μην το πω πιο χοντρα!)

Υγ1: το Σπιριτ ξαναεδεσε στο παλιο της Πατρας, σβηστο και κλειστο

Υγ2: βλεπω απο πραγματογνωμονες που ριχνουν ευθυνες γεμισαμε κ εδω μεσα...

Υγ3: ειναι η τριτη φωτια μεσα στο ετος, οχι μεσα στην χιλιετια!

Edited by proud_ionian
link spirit
Link to comment
Share on other sites

το βαπορι δεν εχει υποχρεωση να δεξαμενιστει πριν το τελος του 14 ισως και αρχες του 15. Αυτος που το εχει ναυλωσει στην ΑΝΕΚ παιρνει ενα ναυλο Χ την ημερα. Γιατι να μην τον παρει 10 μερες που θελει το βαπορι να δεξαμενιστει ?

Και τότε αφου αυτό δεν έχει υποχρέωση να δεξαμενιστεί και το Ελλ. Σπιριτ βλέπουμε οτι το έχουν κανονικά στα δρομολόγια, ποιός ο λόγος να κουβαλήσουν άλλο πλοίο για να κάνει τις αντικαταστάσεις ; Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εσυ ως επιβάτης θα δεχόσουν να πλέει με 19-20 μίλια αν πχ έπρεπε να γίνει συντήρηση σε δυο από τις τέσσερις μηχανές? Ας μην συζητήσουμε τα περι ασφάλειας στο μηχανοστάσιο, εκτέλεση εργασιών εν πλω όπως και άλλες συντηρήσεις πχ απολύμανση σαλονιών, δοκιμές σωστικών κλπ που δεν γίνονται ούτε εντός δρομολογίου ούτε για μερικές ώρες που κάθεται στην Πάτρα.

 

Αυτό που είναι κατ' εμέ απαράδεκτο ως προς την ναύλωση είναι ότι το Ol. Champion βρίσκεται στο Πέραμα υποτίθεται "έτοιμο" αφου έχει κάνει και δεξαμενή και συντήρηση και κάνει παρέα στα δυο Κορεάτικα και τον Βενιζέλο (που δεν τα θεωρούμε αξιοποιήσιμα στην γραμμη της Ανκόνας προφανώς! ). Αλλά άλλη σύνθεση έχει ένα Ελληνικό Ro/Pax με πρωτόκολλο 1800+ άτομα και άλλη ένα ιταλικό Ro/Ro (κατα βάση) των 800 επιβατών 

Link to comment
Share on other sites

''Στον βωμο του ελαχιστου κοστους''.Αρθρο της εφημεριδας των συντακτων με αληθειες για το ατυχημα που δεν απασχολησαν ποτε τα ΜΜΕ του Βαρδινογιαννη.

 

 

 ...Σήμερα, όχι μόνο δεν περιμένει κανείς από τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΑΝΕΚ Γιάννη Βαρδινογιάννη να πηδήξει από το παράθυρο, αλλά η εταιρεία είχε επιπλέον το θράσος να καθησυχάσει με επίσημο δελτίο «το επενδυτικό κοινό» (29.12) ότι «δεν θα επέλθει σημαντική επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματά της» από την πολύνεκρη τραγωδία, «δεδομένου ότι το πλοίο δεν αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της».
Link to comment
Share on other sites

Μιλτιάδη, κρίμα αλλά έτσι και αλλιώς δεν έχει νόημα πλέον.

Παλαιότερα, οι εταιρείες βγάζανε ένα φυλλάδιο την άνοιξη και το τηρούσανε με ευλάβεια έως το επόμενο έτος.

Ενώ τώρα; Βγάζουν ένα και μετά από μερικές ημέρες έχουν αλλάξει πάλι όλα! Οπότε, γιατί να κάνουν τον κόπο να αναγράψουν τα πλοία; Εδώ, ούτε τα δρομολόγια δεν τηρούνται πολλές φορές ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...