Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στην Ελλαδα του σημερα τα Κρητη ειναι φοβερα βαπορια και ιδανικα για γραμμες της Ιταλιας.

Στην Ελλαδα του σημερα ιδανικα βαπορια ειναι τα σουπερφαστ Ι&ΙΙ,το Forza και το Coraggio και το Σορεντο με το Κατανια για τις γραμμες της Ιταλιας και οχι τα ξεπερασμενα Κρητη που τρωνε ολο καμπανες απο τις λιμενικες αρχες της Ιταλιας και γι αυτο τα σταματησανε περσι(+συν οτι εχουν μεγαλυτερα εξοδα λειτουργιας απο τα προηγουμενα).Για τη γραμμη του Ηρακλειου οκ,θα αντεχαν 3 χρονακια ακομα.

Εσκασε η φουδκα.Με ενσ βαρελι πολυ φορτηφο ΗΠολλοι κατηγορουν την εταιρεια

Το ντώσει πενάλντυ B)

.Τα Κρητη ειναι ιδανικα βαπορια τελος.

Ενταξει,αφου το λες εσυ κομμενη η συζητηση.

Οσο για το αν ηξερα τη κατασταση του Κρητη 2 στη Βενετια κατι ηξερα γνωριζοντας πλεον τη φιλοσοφια της ετσιρειας.Εδω το Ιεραπετρα εσωτερικα και εξωτερικα λαμπει .

Το ποιο??Αυτο ειναι δεμενο σχεδον 2 χρονια τωρα.Anyway,μπες και στο Λατω και τα ξαναλεμε.

αλλα ειναι η μονη που διατηρησε χαμηλους τονους και διατηρησς το παλιο παραδοσιακο και αριστο τροπο ταξιδιου.

Σε εσενα μαλλον αρεσει το παλιο και παραδοσιακο γιατι στους πιο πολλους ακουω οτι τους αρεσει το συγχρονο και το μοντερνο.

Φιλοξενια ανθρωπια εστιατορια κτλ προσφερει η Ανεκ.

Μπορεις να μας το επεξηγησεις λιγο παραπανω αυτο?Οι αλλες εταιρειες προσφερουν απανθρωπια και δεν εχουν εστιατορια στα πλοια τους?Ατιμη κενωνια..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλα ενταξει.Εγω ανεφερα με επιχειρηματα γιατι τα Κρητη ειναι αξια καραβια και δεχομαι ειρωνιες κσι κριτικες των δχολιων μου.Μπες Μιλτιαδη στο Σορεντο και δτη Κατανια σαν επιβατης και οχι νταλικερης κσι μετα ελα μιλα για το αξιοπρεπεστατο για την ηλικια του Λατω.Απο τη στιγμη που δεν εχεις μπει και δε γνωριζεις το Ιεραπετρα το πλοιο που βωλωσε στοματα στη Σαμο δε μπορεις να μιλας.Ελα στη πραγματικοτητα της ελληνικης ακτοπλοιας και ασε τα παραμμυθακια.Η πραγματικοτητα ειναι Κρητη και Λατω αυτα ναι ειναι βιωσιμα,εχουμε γυρισει 30 χρονια πισω χωρις να το εχετε καταλαβει λογω των κινησεων και στρατξγικων των εταιρειων που εσεις υποστηριζεται.Συνεχιστε ετσι να γελατε, οταν ξαναβγει το Ιεραπετρα και πωληθει κανα Δηλος θα συνελθετε.Τοτε να σας δω πως θα γελατε ειρωνες της πλακας.Μα ειχατε επιχειρηματα να κανουμε κπυβεντα θα το δεχομουν.Αλλα τωρα γελατε και καποτε θα τα ξαναπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Αλλα τωρα γελατε και καποτε θα τα ξαναπουμε.

 

Κοίταξε Νομικέ, άσε τον Μιλτιάδη να λέει, αυτός είναι με τον Ιταλό. :rolleyes:  Όταν όμως τα λένε άτομα υπεράνω κάθε υποψίας για αντιΑΝΕΚικό μένος...θα πρέπει κάπως να σε προβληματίσει.

 

[...] το λεπτό φιλμ ρυπαρότητας (=λίγδα) που επικαλύπτει τις ελεύθερες επιφάνειες του Λατώ.

[...] Η ΑΝΕΚ βέβαια τα τελευταία χρόνια, χρυσάφι πιάνει και κάρβουνο γινεται...

 

Link to comment
Share on other sites



Το πρόβλημα με την ΑΝΕΚ είναι, πως δεν είναι σταθερή. Έχω κάνει μερικά από τα καλύτερα ταξίδια της ζωής μου με τα Νορβηγικά από την Αγκώνα και συγχρόνως, μου έχουν τύχει και ταξίδια όπως το παραπάνω. Πρέπει να προσπαθήσει περισσότερο, ώστε το προσφερόμενο σέρβις να είναι το ίδιο (υψηλό) σε όλα τα πλοία της!
Να και καποιος ανθρωπος που μπορεις να πιστεψεις. Ariadne σε ευχαριστουμε.Οσο για μενα Νηρεα σιγουρα δε θεωρω την Ανεκ τελεια ουτε και την υποστηριζω εχοντας απληρωτους ναυτικους.Λεω την αντιθρτη αποψη για να μη μιλαμε σε λιγο ιταλικα εδω μεσα Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και καλά κάνεις. Όπως και να το κανουμε, η ΑΝΕΚ και η Άττικα είναι οι μόνες Ελληνικές (μεγάλες) ακτοπλοϊκές εταιρείες που μας μείνανε. Για αυτό και την πονώ και θεωρώ πολύ κρίμα, λόγω των ομολογουμένως δύσκολων καιρών, να υποβαθμίζει το σέρβις της. Ελπίζω σε ένα καλύτερο καλοκαίρι του χρόνου, αν και το θεωρώ δύσκολο υπό τις παρούσες συνθήκες ...

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ ειναι μεγαλη, πολυ μεγαλη εταιρεια και τεραστια ιστορια. Όθεν, οφειλεται σεβασμος, οχι επιφανειακος, αλλα ουσιαστικος. Και οχι μονο απο τους πιστους πελατες της, αλλα απο τους καπεταναιους της... ( οχι τους πλοιαρχους της, αλλη δουλεια εχουν αυτοι).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους άρχισε μιά σωστή συζήτηση. Παρ' όλο που υπάρχουν "ελεγχόμενες" εντάσεις, τις προτιμώ από το να βλέπω κάθε μέρα μια ίδια φωτογραφία ενός πλοίου, τραβηγμένη στο ίδιο πάντα σημείο από άλλο άτομο.

Link to comment
Share on other sites

Τα εχουμε ξαναπει... η ανεκ οφειλει την υπαρξη της στη μνημονιακη κυβερνηση... Πως καταφερνει μια εταιρεια να ειναι μονοπωλιο (που ακουστηκε εν ετει 2013!) στα χανια και παρολα ταυτα να μπαινει μεσα και να να εχει εργαζομενους απληρωτους ας μας δωσει καποιος απαντηση... Η ανεκ στο μονο που ερχεται.... πρωτη ειναι οτι ξεκινησε ως η πρωτη εταιρεια λαικης βασης... Στην ιταλια δραστηριοποιηθηκε αφου πρωτες πηραν το ρισκο οι Μινωικες...

Link to comment
Share on other sites

Φιλτατε Μανο,οι κυβερνησεις ειχαν ανεκαθεν καλες σχεσεις με τις ακτοπλοικες(και ακομα καλυτερες με τους ποντοπορους εφοπλιστες B) ).Και οι Μινωικες ειχαν οφεληθει τα μεγιστα απο τις κυβερνησεις του Πασοκ και ο Παναγοπουλος ειχε δηλωσει σε συνεντευξη του οτι απευθυνοταν σε ολους τους υπουργους και τον πρωθυπουργο με το μικρο τους ονομα και ο Καπτα Μακης ειχε στενες σχεσεις με την Εκαλη κ οι Βαρδινογιαννηδες της Ανεκ με τη ΝΔ κοκ..Αυτο λοιπον δεν χαρακτηριζει μονο την Ανεκ γι αυτο ειναι καλυτερα να μην βαζουμε μνημονιακες και αντιμνημονιακες ταμπελες ακομα και εκει.

 

Για την σημερινη-τραγικη μεν-αλλα αναμενομενη δε οικονομικη κατασταση εχουμε αναφερθει πολλες φορες σ αυτο το topic.Λανθασμενες δηθεν επεκτατικες κινησεις(βλ.Hellenic Seaways),πολυδαπανες μετασκευες πλοιων που θα μπορουσαν να χουν γινει και με τα μισα λεφτα,πλεοναζων προσωπικο ξηρας,υπερμετρα μεγαλος αριθμος πλοιων που δεν ειναι δυνατον να αξιοποιηθουν ολα με τον πλεον οφελιμο τροπο και ατυχεις''πωλησεις''πλοιων ειναι οι βασικοι παραγοντες που η Ανεκ ειναι στη θεση αυτη σημερα.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ LINES ανανεώνει την υποστήριξή της στον Α.Ο. ΠΛΑΤΑΝΙΑ για δεύτερη χρονιά χορηγώντας τη χανιώτικη ομάδα, η οποία θα εμφανίζεται και τη φετινή αγωνιστική περίοδο στη Super League με το λογότυπο της ΑΝΕΚ στο πίσω μέρος της φανέλας της.

Link to comment
Share on other sites

......Ο Βενιζελος θα μπει Χανια και θα κλεισει για παντα τη πορτα στον οποιο ξενο επιθυμησει να μπει στη γραμμη.Οποιος βαλει βαπορι στα Χανια αν εχει τετοια ας βαλει νοεμβρη.Ο Βενιζελος και η Ελυραρα περιμενουν

 

Προσπερνώ τον ανώφελο φανατισμό επειδή δεν συμβάλλει σε ένα ψύχραιμο διάλογο ανθρώπων που κάνουν χόμπυ και όχι επάγγελμα.

Το "Ελ. Βενιζέλος" και το "Λατώ" ήταν Βαπόρια με Β κεφαλαίο στην εποχή τους, αλλά η εποχή τους τοποθετείται στις αρχές του '90. Καλά δούλεψαν, πλούτο στην Εταιρεία τους και στους ανθρώπους που τα δούλεψαν έφεραν, ωραίες στιγμές χάρισαν στους επιβάτες τους, αλλά...

Σήμερα η ΑΝΕΚ εξακολουθεί να έχει καλά πλοία, το "Έλυρος", τα νορβηγικά, τα δύο που έχουν ξεμείνει άγνωστο πως και γιατί στην Κορέα, ακόμα και τα "Κρήτη" (άνευ βλαβών και πυρκαγιών, εννοείται). Οι δεσμοί της ΑΝΕΚ με τα Χανιά είναι γνωστοί και δεν διαρρηγνύονται εύκολα, αλλά οφείλει η Εταιρεία να ανταποδίδει την νομιμοφροσύνη (loyalty) που επιδεικνύουν οι πελάτες της. Το ότι μπορεί η ΑΝΕΚ με μεθοδεύσεις ;) να εμποδίσει ένα ανταγωνιστή της να μπεί στην γραμμή ή να την ανταγωνισθεί επί ίσοις όροις δεν περιποιεί τιμή σε κανένα, αλλά προπάντων αντανακλά μέγιστη ευθύνη στα θεσμικά όργανα της Πολιτείας που πρέπει να ελέγχουν την ορθή εφαρμογή κανονισμών και νόμων (λέω τώρα Manos79...).

Τυχόν έλευση ανταγωνιστή (Grimaldi με ένα Palace ή Attica με SF/BS), μόνο ευνοϊκά θα λειτουργήσει για τον επιβάτη και θα αναγκάσει εκ των πραγμάτων την ΑΝΕΚ να αναδιοργανωθεί και να αντεπιτεθεί για να υπερασπισθεί την γραμμή "της". Το "Ελ. Βενιζέλος" και το "Λατώ" μπορούν να βρούν άλλο ρόλο, να ανακατασκευασθούν, να πωληθούν, να γίνουν κάτι άλλο, δεν είμαι ειδικός να σχεδιάσω. Με μεγαλοστομίες και ονειροφαντασίες όμως δεν γίνεται τίποτε.

Και οι διευθύνοντες των Μινωϊκών απειλούσαν το 1998 την Superfast με βομβαρδισμό αν τολμούσε να βάλει "κόκκινο" στο Ηράκλειο και η ΔΑΝΕ θα βύθιζε στα τέλη του '80 τα βαπόρια της GA, αν έμπαιναν στη Ρόδο, αλλά την πρόοδο και την πορεία προς τα εμπρός δεν είναι εύκολο να την εμποδίσει κάποιος. 

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

Georgios express το post σου είναι κατ εμέ η πιο αμερόληπτη και ουδέτερη τοποθέτηση στην συζήτηση που έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες περί ΑΝΕΚ και Ελ. Βενιζέλου στο φόρουμ. Συμφωνώ και επαυξάνω.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε για πολυεργαλεια.Βαπιραρες οπου θελουν πανε απο Ανκωνα κσι Βενετια μεχρι Χανια και Ηρακλειο για σκαντζα του Τσαμπιον.Τους εγινε μετασκευη εσωτερικα και ενδιαφερον θαχει να δουμε τη κατασταση τους στο ξενοδοχειακο

 

 

Μπα, αν έρθουν δε νομίζω να είναι πια σε δεύτερη μοίρα. Ίσως η επιστροφή τους να προαναγγείλει πλέον την... ανανέωση (και κατα συνέπεια τον αποχαιρετισμό των παλιοσειρών (Λατώ, Κρήτη κλπ), χωρίς να αποκλείω και πωλήσεις, δεδομένων και των οικονομικών στενοτήτων της εταιρείας (τώρα το που είναι άλλη ιστορία).

 

στο βαθμο που η ανεκαρα αποφασιζει μονη της για της τυχες της ή εστω εχει τον πρωτο λογο (και οχι η τραπεζα πειραιως και οι εξωτερικοι ελεγκτες της τελευταιας) πιστευω  οτι για να γινει ενα συμμαζεμα της εταιρειας πρεπει:

  • να πανε στην τελευταια τους κατοικια λατω, κρητη Ι, κρητη ΙΙ και ιεραπετρα.
  • σοφοκλης και ορη αφου αποκατασταθει το γκαραζ τους, να επανελθουν στην βενετια (δεν χρειαζονται πολυδαπανες μετασκευες, ουτε τις αντεχει η εταιρεια)
  • ο μπενυ αφου του γινει ενα γερο συμμαζεμα να μεινει μονιμα χανια
  • αν μεινει κανα φραγκο, να γινουν και τα δεοντα (μοκκετες κλπ) στα fossen.

 

τωρα μη φανταζομαστε ουτε πολυδαπανες μετασκευες, ουτε επεκταση σε νεες γραμμες. να μπαλωθουν οι τρυπες και να διατηρηθει η παρουσια της εταιρειας στις τωρινες γραμμες, ειτε μονη (χανια), ειτε με παρεα (ηρακλειο, αγκωνα)

 

η ΑΝΕΚ πληρωνει λαθη του παρελθοντος. πολλοι την ελεγαν συνετη παλιοτερα, επειδη αργησε να μπει σε κουρσα ναυπηγησεων, αλλα τελικα η εταιρεια εφτασε να ειναι μεταξυ φθορας και αφθαρσιας, οχι τοσο απο τα νεοτευκτα, αλλα απο πολυδαπανες μετασκευες και απο την μετοχικη συμμετοχη σε ετοιμοθανατες εταιρειες, οπου κερδισμενοι βγηκαν μονο καποιοι διοικουντες.

 

 

 

οταν την εποχη του παρτυ του χρηματιστηριου οι αλλοι (παρα και τις δικες τους αστοχες επιλογες) κατασκευαζαν νεοτευκτα (superfast, blue star, palace, highspeed) η ΑΝΕΚ εκανε ρουσφετια στην τοτε κυβερνηση και αγοραζε μειοψηφικα πακετα προβληματικων ΑΝΕ (ΝΕΛ, ΔΑΝΕ, ΑΝΕΝ, ΛΑΝΕ)

 

ακομη και απο την εμπλοκη στη hsw, η ΑΝΕΚ οσα και να κερδισε απο αγονες και ναυλωσεις, εχασε πολυ περισσοτερα με την περιβοητη προκαταβολη των 40εκ.

 

να μη θυμησω πραγματα που εχουμε ξαναθιξει κατα καιρους οπως τα κρητη που αγοραστηκαν και μετασκευαστηκαν με την προοπτικη να πιανουν 23μιλια και να ανταγωνιστουν το αρετουσα και τα πρωτα φαστ και δεν μπορουσαν να ανταγωνισθουν ουτε τον ερωτοκριτο, ή την περιοδο 1999-2001 που απο οτι ακουγοταν χρειαστηκε πολιτικη παρεμβαση για να βρεθει χρηματοδοτηση και να παραλαβουν το spirit.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

η ΑΝΕΚ πληρωνει λαθη του παρελθοντος. πολλοι την ελεγαν συνετη παλιοτερα, επειδη αργησε να μπει σε κουρσα ναυπηγησεων, αλλα τελικα η εταιρεια εφτασε να ειναι μεταξυ φθορας και αφθαρσιας, οχι τοσο απο τα νεοτευκτα, αλλα απο πολυδαπανες μετασκευες και απο την μετοχικη συμμετοχη σε ετοιμοθανατες εταιρειες, οπου κερδισμενοι βγηκαν μονο καποιοι διοικουντες.

Αυτό ακριβώς είναι όλο το ζουμί της υπόθεσης.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να και καποιος ανθρωπος που μπορεις να πιστεψεις. Ariadne σε ευχαριστουμε.Οσο για μενα Νηρεα σιγουρα δε θεωρω την Ανεκ τελεια ουτε και την υποστηριζω εχοντας απληρωτους ναυτικους.Λεω την αντιθρτη αποψη για να μη μιλαμε σε λιγο ιταλικα εδω μεσα

 

Νομικε, η ανεκ σου πωλησε τις Μινωικες στον ιταλο...

Link to comment
Share on other sites

Νομικε, η ανεκ σου πωλησε τις Μινωικες στον ιταλο...

Εισαι σιγουρος Μανο;Εγω θυμαμαι οτι ο Ιταλος απεκτησε μετοχες της ΑΝΕΚ και αφου ειδε οτι δε προχωρουσε το πραμα τις πουλησε και αρχισε να αγοραζει μετοχες Μινωικων.Εγινε τραμπα δηλαδη.Τις Μινωικες τις πουλησε ο ποντοπορος κυριος απο Λ.Ειχε το 33% των Μινωικων και μεσω αυτου ειχε και ηγετικη θεση στη Hellenic επι Στριντζη.Ηταν αυτος που δηλωνε σε συνεντευξη οτι δε πουλα Hellenic και Μινωικες για εθνικους λογους.Αλλα αποδειχτηκε μεγαλος ψευτης...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...



Μόλις το μάθαμε:

Το F/B AUDACIA θα αντικαταστήσει το F/B CORAGGIO στη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Βενετία με πρώτη αναχώρηση από το λιμάνι της Πάτρας την Παρασκευή 15/11/2013.





 
Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Απο τις 4 Απριλιου οι μετοχες της ΑΝΕΚ εχουν υπαχθει στην κατηγορια Επιτηρησης και η εταιρεια εξεδωσε ανακοινωση σχετικα με το θεμα.

Οι μετοχες της εταιρειας εξακολουθουν να βρισκονται υπο επιτηρηση.Ετσι εξεδωθει νεο δελτιο τυπου σημερα οπου η διοικηση εκφραζει την αισιοδοξια οτι χαρη στην σταθεροποιηση της κινησης αλλα και της μειωσης των οργανικων συνθεσεων στα πλοια της B) θα ανακαμψει σταδιακα.Να σημειωθει οτι οπως προκυπτει απο τα γραφομενα της εταιρειας στην οικονομικη εκθεση του εννιαμηνου φετος απασχολουνται στα πλοια της 200 λιγοτερα ατομα σε σχεση με την περυσινη συγκρισιμη περιοδο.

 

. Επιπλέον, η σταθεροποίηση της μεταφορικής κίνησης μετά από αρκετά χρόνια συνεχούς πτωτικής πορείας, σε συνδυασμό με τη μείωση των οργανικών συνθέσεων των πλοίων και άλλες στοχευμένες ενέργειες της Διοίκησης που αναμένεται να οδηγήσουν σε περαιτέρω περιορισμό του λειτουργικού κόστους, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για σταδιακή ανάκαμψη. Τέλος, σημειώνεται ότι παραμένει υπό εξέταση η δυνατότητα αύξησης μετοχικού κεφαλαίου. 

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς!! Το 2012 ταξίδευαν για την ΑΝΕΚ το Ιεράπετρα Λ (περίπου 65 άτομα) στην Ικαρία Σάμο και το Άρτεμις (περίπου 35 άτομα) στη άγονη των Κυκλάδων, όποτε πάμε στα 100 άτομα. Επίσης ο Ελ. Βενιζέλος (περίπου 100 άτομα) πέρυσι ταξίδευε στα Χανιά ενώ φέτος ήταν στη Γαλλία και είχε ξένο πλήρωμα σχεδόν ολοκληρωτικά, όποτε να τα 200 άτομα μείον στα πληρώματα!! Επίσης φέτος υπήρχαν λιγότερα άτομα στα πλοία της Βενετίας, αλλά κάποια παραπάνω λόγω της ναύλωσης του Κρήτη Ι στην Ιταλία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι απαραιτητο να ειναι αυτοι οι απολυτοι αριθμοι βεβαια.Για παραδειγμα περυσι ο Βενιζελος στα Χανια ταξιδευε με πολλα ατομα απο το Λατω και φανταζομαι οτι θα ισχυσε και σε αλλες περιπτωσεις η''κινητικοτητα''(π.χ Κρητη στη Βενετια).

 

Αυτο που κυριως ηθελα να πω πριν δεν ηταν το απο που εφυγαν,αλλα το οτι οταν μια εταιρεια λεει κατι τετοιο σε δημοσια ανακοινωση της και το επικαλειται ως μετρο ανακαμψης(και ειναι οσο κακο κ αδικο κι αν φαινεται)τοτε σημαινει οτι δεν σκοπευει στο μελλον να προσλαβει αλλο προσωπικο για να επανδρωσει πλοια που ειτε ειναι δεμενα ειτε..ερχονται προς τη χωρα μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...