Jump to content
Shipfriends

harlek

eMembers
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δεν είναι μπαταριστές οι μηχανές του. Έχει εξωστρεφείς προπέλες με pitch.
  2. Σήμερα πάντως που ταξίδεψα δεν επιτρεπόταν να βγεις σε ανοιχτό χώρο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
  3. Απ' έξω φαίνεται και γιατί όσοι κάθονται στο μέσο του πλοίου (ως προς το μήκος) κουνιούνται ελάχιστα. Αντίθετα όσοι είναι τελείως πρύμα και (κυρίως) πλώρα ανεβοκατεβαίνουν τρελά, μιλάμε για υψομετρικές διαφορές πάνω από 2 ντεκ!
  4. Παρότι το μέγεθός του δε σε προδιαθέτει γι' αυτό, πρόκειται για δυσκίνητο πλοίο στο λιμάνι. Όσες φορές έχω ταξιδέψει (3-4), το πλοίο έκανε πολύ αργή μανούβρα σε στυλ Λισσός/Κρήτη-ΙΙ. Αντίθετα, στο ταξίδι θυμάμαι πως κάθε φορά εντυπωσιαζόμουν με την ταχύτητα της πλεύσης του...
  5. Ο Τάσος ο Τρέσσος πάντως, που έχει κάνει και σε απόλλωνες, είχε πει σε μια συνέντευξη ότι στο θέμα της μανούβρας το Πηνελόπη είναι "δύο κλάσεις πάνω" σε σχέση με το Σουπερφέρυ 2.
  6. Είναι μονοτίμονο, μπαταριστό κι εξωστρεφές στο πρόσω (κι επομένως εσωστρεφές στο ανάποδα).
  7. Θεός ο Βελλαλόπουλος!! Μου θύμισε μια σειρά από στιγμιότυπα που είχα δει από τη Ραφήνα, με το Μαρίνα (!) και το SFII. Το πρώτο στιγμιότυπο έδειχνε το Μαρίνα να έχει ξεκινήσει μανούβρα και στο βάθος του ορίζοντα, μια κουκκίδα (SFII)! Στο τελευταίο, έβλεπες το Μαρίνα να δίνει κάβους και δίπλα το SFII να κατεβάζει κόσμο!!
  8. Πιθανότατα ο πλοίαρχος ζύγισε πολλές άγνωστες σε μας παραμέτρους πριν πάρει τις αποφάσεις του. Αλλά φαίνεται παράλογο από τη μια να απαγορεύεις τον απόπλου σ' εκείνον που ακούμπησε το ντόκο κι άφησε λίγο χρώμα στο τσιμέντο και από την άλλη να αφήνεις πλοίο γεμάτο επιβάτες που βάζει νερά να ταξιδέψει από ένα (έστω και άθλιο) λιμάνι προς ένα άλλο.
  9. Πάντως αν προσέξατε, στο βίντεο το πλοίο είναι πολύ καθισμένο και με κλίση δεξιά. Η θάλασσα είναι στο ύψος του (ανοιχτού;! ) μπαρκαριζου. Φανταστείτε τι τόνους νερού με τρελές ελεύθερες επιφάνειες έχει μέσα...μα καλά, δεν μπορούσαν να κάνουν μια στοιχειώδη απάντληση πριν το ρυμουλκήσουν; Μάλλον δεν "καιγόντουσαν" να το σώσουν...
  10. Έχει κάποια συγγένεια με τον Cptτάσσο;
  11. Συνοπτικά, για τον πλοίαρχο του Πηνελόπη Α. στο συμβάν αναφέρονται ότι: Α. Από τον πλοίαρχο του HighSpeed 5 ειπώθηκε αυτό που λέει ο GE, δηλαδή ότι του είπε "έχω άνθρωπο στη θάλασσα, στην πλώρη μου" και ο καπτα Κώστας του απάντησε "Και τι θέλεις να κάνω εγώ, να πέσω να τον βγάλω;". Επίσης, ότι ενώ δεν έπρεπε να μπει καν στο λιμάνι, γνωρίζοντας ότι υπάρχει άνθρωπος στο νερό, αυτός μπήκε και έκανε αριστερή στροφή περνώντας την πρύμη του λίγα μέτρα από την πλώρη του HS5. Από τα συμφραζόμενα, πάντως, προκύπτει ότι οι σχέσεις των δύο πλοιάρχων δεν είναι καθόλου καλές (για να το πω κομψά), με ό,τι αυτό θα μπορούσε να σημαίνει για την εγκυρότητα της μαρτυρίας. Β. Σύμφωνα με τον καβοδέτη που έπεσε στη θάλασσα να βοηθήσει τον Α'μηχανικό του HS5, το Πηνελόπη είχε ήδη αρχίσει τη μανούβρα του όταν ενημερώθηκε για το συμβάν και για το λόγο αυτό "γύρισε με την πιο μικρή ταχύτητα που μπορούσε". Αργότερα συμπληρώνει "Το Πηνελόπη γύριζε το καημένο. Δεν φταίει ο καπετάνιος. Ισα ίσα που προσπάθησε να κάνει όσο πιο αργά γινότανε" Βγάλτε άκρη! Σύμφωνα με το άρθρο έπεσε ο πρώτος μηχανικός του πλοίου (στην προσπάθειά του να επισκευάσει ένα σωλήνα), και ύστερα ένας καβοδέτης από τον ντόκο για να τον βοηθήσει.
  12. Δεδομένου ότι το πλοίο έχει pitch, πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
  13. Αυτός ο κλειστός χώρος με τις γρίλιες εξαερισμού, κάτω από την ταμπέλα με τα δρομολόγια, γνωρίζουμε τι είχε μέσα;
  14. Έχει κάνει και στο Ολυμπία ο cptΤάσος; Ποια χρονιά;
  15. Κι όμως, όπως φαίνεται στο έχει δυο τιμόνια και pitch...
×
×
  • Create New...