Jump to content
Shipfriends

elybero

eMembers
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

About elybero

Uncategorized

  • Location
    Athens
  • Occupation
    Surveying Engineer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. http://www.capital.gr/Articles.asp?id=1306441 Νομίζω, ότι πλέον κάπως έτσι εξηγούνται όλα, αφού η εταιρεία και επίσημε πλέον φαίνεται να είναι σε δυσχερή οικονομική κατάσταση.
  2. Απ' ότι είχα μάθει όταν σχεδιαζόταν η προσέγγιση εντός μεγάλου BS στην Παροικιά, το πρόβλημα ήταν η θέση και η κατασκευή των μπιντων πρόσδεσης. Αν δεν κάνω λάθος φέτος έγιναν εργασίες στις μπίντες του κεφαλιού της προβλήτας, άρα λογικά εκεί θα δένει. Θέμα βαθών δεν υπάρχει (με εξαίρεση τη σπίθα), ούτε απαιτούμενου μήκους λόγω του ακρωτηρίου που υπάρχει απέναντι. Θυμίζω ότι στην Πάρο, εκτός του ΛΙΣΣΟΣ έχει προσεγγίσει το Ελ Βενιζέλος σε εκδρομή της ΑΝΕΚ κάποια χρονιά του Αγίου Πνεύματος.
  3. Βρίσκεται σε άδεια η σημαία του πλοίου ????(ένας είναι ο αρχιλογιστής των Κυκλάδων...)
  4. Τυχαία περνώντας από τον καταπέλτη του πλοίου, άκουσα μέλος του πληρώματος να λέει σε επιβάτη ότι θα προωθηθεί με το ΔΙΑΓΙΟΡΑ, ενώ από τα μεγάφωνα του πλοίου ανακοίνωση ότι εντός 20λέπτου το πλοίο θα αναχωρούσε κενό επιβατών. Την ώρα εκείνη, περίπου 17.00, έβγαιναν από το πλοίο και οι τελευταίες νταλίκες που εντωμεταξύ είχαν φορτωθεί.
  5. Για περισσότερο από 15' το HS5 προσπαθεί ανεπιτυχώς να δέσει στο λιμάνι της Παροικιάς. Εκανε 2 προσπάθειες να δέσει στο καινούριο (θέσεις 6 και 7) στη συνέχεια πήγε προς το παλιό (θέση 2), όπου και γύρισε με την πλώρη προς τις προβλήτες και κατάληξε να δέσει πριν από 1 περίπου λεπτό στην 6. Εϊναι φανερό, ότι εκτός από το θέμα ταχύτητας το πλοίο δυσκολεύεται να γυρίσει αφού φαίνεται ότι η μία μηχανή που του λείπει δημιουργεί μεγάλο προβλημα στις διαδικασίες χειρισμών του. Προφανώς είναι εικόνα που αδικεί το πλοίο και το εκθέτει από μία ετιαρεία που εκτίθεται διαρκώς και αμετάκλητα πλέον... εις όφελος του ανταγωνσμού...
  6. Μήπως είναι λογικό να παραμείνει αυτό στο στόλο των Μινωικών εξαιτείας ταχύτητας και να πουληθεί το Icarus??
  7. Κάντε λίγο υπομονή, διότι ενδέχεται να υπάρξει μεγαλύτερο πλοίο για το Ρέθυμνο και σαφώς καλύτερο. Πιθανά χρώματα τα μπλε με άσπρα γράμματα ή κόκκινα με άσπρα γράμματα... Σε λιγότερο από μήνα θα ξέρουμε... Πάντως το Highspeed δεν θα το ξαναδείτε στα λιμέρια της Κρήτης...
  8. H θέση της Attika είναι ότι από την προσεχή Ανοιξη τα SF11 και 12 θα δρομολογηθούν από Πειραιά. Η μία γραμμή είναι του Ηρακλείου, ψάχνουν να βρουν τη δεύτερη. οπως χαρκατηριστικά λένε, παρά να χάνει η εταιρεία 15000€ κάθε ημέρα κάθε πλοίο από την Πάτρα, δεν είναι καλύτερα να χάνει 5000€ ή 0€ από τον Πειραιά????
  9. Φαίνεται λοιπόν ότι δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι Μινωικές δεν έχουν ακόμα ανοίξει πλάνα για την περίοδο του 2009, κάτι το οποίο έχουν ήδη κάνει για τις γραμμές τις Ιταλίας. Επιβεβαιώνεται πληροφορία από φίλο μου εργαζόμενο στον όμιλο Attika, ότι η εταιρεία προτείθεται να φέρει 2 από τα κόκκινα στο Αιγαίο, το ένα για Ηράκλειο και το άλλο για Χανιά. Νομίζω ότι από τις κινήσεις αυτές αν δεν υπάρχει συννενοήση μεταξύ Minoan - MIG, χαμένη θα βγει η ΑΝΕΚ η οποία θα στριμωχθεί αφάνταστα μέσα στο ίδιο της το σπίτι... Ειδωμεν...
  10. Τελικά, η βλάβη του BS Naxos, θα κρατήσει το πλοίο για περίπου 15 ημέρες σε ακινησία, ώστε να κάνει 1ο μεταξύ των τριών την ετήσιά του. Σήμερα, όπως έχει ήδη γραφεί, όπως και αύριο θα είναι το Ithaki στη θέση του, ενώ αύριο το βράδυ το Paros θα κάνει τοπικό για Νάξο, ώστε από την Τετάρτη να γυρίσει το Ithaki σε πρωινό δρομολόγιο και το Paros σε βραδυνό. Υπενθυμίζεται ότι το Paros ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει τις ετήσιες από τις 8 Νοεμβρίου. Επίσης από αύριο και μέχρι το τέλος περίπου Φεβρουαρίου το SFII από Πειραιά για ΣΤΜ
  11. Γενικά, από όσο γνωρίζω, στην BS είναι αρκετά προβληματισμένοι με το πιθανό ανακάτεμα της τράπουλας των δρομολογίων τους. Ολος ο σχεδιασμός τους αρχίζει και τελειώνει με την Τήνο. Δηλαδή αν χώραγε ένα μεγάλο στην Τήνο, θα βλέπαμε καθημερινά το 1 ή το 2 ΣΤΜ και το απόγευμα express Ανατολικές ή προέκταση δωδεκάνησα εναλλάξ μεταξύ τους. Το Ιθάκη θα πήγαινε πρωινό Παροναξία, απόγευμα το Πάρος και βράδυ το Νάξος και έτσι θα κλείδωναν οριστικά και μάλλον αμετάκλητα όλα τα μεγάλα νησιά των Κυκλάδων. Τώρα, με τα νέα δεδομένα της Τήνου, παίζει ακόμα το απογευματινό της Παροναξίας μεταξύ Διαγόρα και Νάξος, ενώ δεν έχει εγκαταληφθεί η ιδέα Κρήτης - Θεσσαλονίκης... Μάλλον περιμένουν να δουν την όποια αντίδραση της HSW η οποία μάλλον είναι πλέον σε δυσμενή θέση με τον 'πόλεμο' που πάει να ανοίξει με Attika, αφού ούτε το ΒΑ Αιγαίο θα έχει ευχαριστημένο ούτε βέβεια και τις υπόλοιπες Κυκλάδες. Ειδωμεν, νομίζω ότι διανύουμε περίοδο μεγάλων ανακατατάξεων σε επίπεδο δρομολογίων και συμμαχιών, μίας και φαίνεται ότι ίσως να σπάσει η σιωπηρή συμμαχία Attika - Minoan...
  12. Οντως αυτή είναι η επικρατέστερη σκέψη, αν και συνεχίζει να παίζει το σενάριο του Διαγόρα από Ηράκλειο-Κυκλάδες-Θεσ/κη και να κάνει κάποιο από το Paros/Naxos την Κάλυμνο στην οποία δεν χωράνε τα μεγάλα BS1/BS2
  13. Δεν γνωρίζω τον ακριβή χρόνο, πάντως με τη σειρά που αναφέρονται βγαίνουν τα SFII, Ithaki, Paros, Naxos με τη γνωστή πρακτική της εταιρείας να σταματά το δρομολόγιο από Ραφήνα, ώστε να μπει το SF στη γραμμή του Ithaki και με τη σειρά του το τελευταίο να κάνει τις ετήσιες των Paros, Naxos
  14. Αξιωματικοί του ΛΣ οι οποίοι κυκλοφορούν με πανάκριβα αυτοκίνητα, έχοντας σχέση με πλοίο που εκτελεί δρομολόγια από προς Νάουσα και που καλοβλέπουν το δημοτικό θώκο, έτσι λειτουργεί (υπολειτουργεί καλύτερα) το λιμάνι της Πάρου....
  15. Από τις 08 Σεπτεμβρίου έχουν κατέβει τα δρομολόγια της HSW από το online σύστημα των κρατήσεων. Αυτό τι μπορεί να σημαίνει??? Αλλαγή δρομολογίων και πλοίων ή ολική απόσυρση των ταχυπλόων τόσο νωρίς???
×
×
  • Create New...