Jump to content
Shipfriends

Το καλύτερο πλοίο των Μινωικών


Recommended Posts

On 10/29/2020 at 12:26 AM, proud_ionian said:

Αργοτερα θα βαλουμε αντιστοιχη δημοσκοπηση και για αλλες εταιριες, για να περασει ευχαριστα ο covidίσιος:P χειμωνας.

Παλιοτερα ειχαμε ψηφισει για την ΝΕΛ και την GA. Ας ελπισουμε η ΑΝΕΚ να ειναι πιο καλοτυχη.

Ήρθε η ώρα των Μινωικών:) (με την καλή έννοια :P )

Ποιο θεωρουμε εμεις οι Shipfriends, κατά την κρίση του καθενός μας, το καλυτερο πλοιο των Μινωικών, απο ολα τα πλοια που εχουν περασει απο τα "χερια" τους στις 5 δεκαετιες που υφιστανται ως εταιρία; 

Δυνητικα υποψηφιο ειναι καθε πλοιο που εχει δουλεψει για τις Μινωικές (νεοτευκτο, μετασκευασμενο, ιδιοκτητο, ναυλωμενο, εν ενεργεια, μακαριστό κλπ), σε όλες τις περιόδους της εταιρίας. Όταν λέμε όλες τις περιόδους, από το 1972 που ιδρύθηκε η εταιρία, μέχρι και σήμερα. H μητρική πάντα

Προτεινετε μεχρι πέντε πλοια, τα αδελφα χωριστα, καθε πλοιο μια ψηφος. Ποστ με πάνω από 5 προτάσεις δεν θα προσμετρηθουν

Λόγω των προσφατων... αλλαξοονοματιών , στις περιπτώσεις κοινών ονομάτων βάλτε και κάποιο άλλο διακριτικό (πχ ετος κατασκευης, αρχικό όνομα κλπ)

(Μη βαζετε ολα τα αδελφα μαζι. Ειναι διαφορετικα πλοια. Οχι μονο εχουν διαφορετικη πορεια, αλλες γραμμες, αλλες βλαβες κλπ κλπ, αλλα ακομη και του κουτιου οταν ειναι, εχουν μικροδιαφορες που δεν ειναι ορατες. συνηθως τα πρωτα της σειρας με τα επομενα)

Στις 23.01, τα πεντε πρωτα θα μπουν σε ψηφοφορια ως τα μεσανυχτα της 30.01, κατά τα γνωστά.

Μετα τις Μινωικες, θα παμε στο Αιγαιο των 80s και των 90s;)

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to post
Share on other sites

Θα τα παρω χρονολογικα γιατι ειναι κ πολλα

1) El Greco. Ο σοσιαλισμος στην Αδριατικη:D Με τη δρομολογηση του στην Αγκωνα το 1981..Επισης αξια αναφορας και η δρομολογηση ενος πλοιου με τετοιες ανεσεις στο Κρητη-Θεσσαλονικη.

2)Αγια Γαληνη. Στη σκια των ferries αλλα παντα γεματο.

3)Highspeed 1. Εθεσε τις βασεις για την καθιερωση μιας πολυ επιτυχημενης σειρας catamaran.

4)Κνωσος Παλας(2000). Απο που ν αρχισει κανεις.Νεα εποχη στο Ηρακλειο,πλοιο που δεν εχει ξαναδει ποτε η Κρητη με ασυγκριτες ανεσεις για τον επιβατη και τρελη ταχυτητα.Υπηρχε κοσμος(μη "δικος μας") που πηγαινε Ηρακλειο-Πειραια σε 6 ωρες απλα για να κανει βολτα με το πλοιο.Θωρακισε το Ηρακλειο.Στο προσωπο του τιμω και ολα του τα αδερφα.

5)Cruise Europa. Μεγαλωνει,μεγαλωνει γερα παιδια..Αν το 81 την επανασταση στην Αδριατικη την εκανε το Ελ Γκρεκο κ το 95 ο Περικλης τοτε στις αρχες της προηγουμενης δεκαετιας την εφερε αυτο το πλοιο.Γεμισε κ ξαναγεμισε κ ακομα γεμιζει κοντρα σε καθε προβλεψη και ωθησε τον ανταγωνισμο στο να κανει κατι που αν το ελεγε κανεις οτι θα γινοταν 15 χρονια πριν θα τον παιρναν με τ αυγα(κοινοπραξια).Για τα μεγεθη του νομιζω δεν εχει νοημα να τα ξαναπουμε.

Υ.Γ Τι μονο μεχρι 5;;Θα μπορουσα να ψηφιζω μεχρι αυριο @proud_ionian  :P

Link to post
Share on other sites

1) ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ ένα πλοίο το οποίο δεν νιώθει (τίποτα) με καιρό.  Με ικανοποιητική ταχύτητα και με μια ωραία εξωτερική εμφάνιση 

2) ΩΚΕΑΝΟΣ πλοια τα οποία δεν έπρεπε να είχαν φύγει 

3) ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ σχεδιασμένα για Πάτρα Ιταλία με μεγάλο γκαράζ και καμπίνες.  Με ταχύτητα 30kn ήταν από τα ποιο γρήγορα στην γραμμή αν όχι τα γρηγορότερα 

4) ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΑΣ το original. Ναυπηγήθηκε για μια συγκεκριμένη γραμμή.  Πειραιάς Ηράκλειο. Ενα πλοίο το οποίο μπορει να λειτουργήσει και σαν ημερολόγιο με πολλά αεροπορικα 750 2 μεγάλα σαλόνια οικονομικής πισίνα κ.α. όμως μπορεί να κάνει και βραδινά ταξίδια με 750 κρεβάτια.  Συνδυάζει τα πάντα με ένα μεγάλο πρωτόκολλο και με χώρους πολυτελής.  

Link to post
Share on other sites

Ερωτόκριτος. Δεν πήγε ποτέ στο Ηράκλειο αλλά εκτίναξε την μετοχή της εταιρείας.

Knossos palace (2000). Έφερε την μεγάλη αλλαγή στο Ηράκλειο.

Αριάδνη. Επί 27 χρόνια προσέφερε της υπηρεσίες του παντού από Ηράκλειο και Χανιά μέχρι Ιταλία - Τουρκία.

N. Kazantzakis. Φοβερή μετασκευή.

Minoan Prince. Με αυτό η εταιρεία επεκτάθηκε σε ένα επιπλέον προϊόν.

Link to post
Share on other sites

Δαιδαλος: ισως η πιο αρμονικη μετασκευη σε σχεση με τα αδερφακια του που μας ηρθαν απο την ιαπωνια. Περασε απο τις περισσοτερες γραμμες της εταιριας σε αδριατικη κρητη και αιγαιο.

Ερωτοκριτος: Πλοιο το οποιο κατα καποιο τροπο εδραιωσε την εταιρια στις γραμμες της ιταλιας με το γκαραζ του και την ταχυτητα του. 

Αρετουσα: το πρωτο νεοτευκτο της εταιριας. Μακραν απο τα πιο ομορφα που μας εχουν ερθει αν και ειχε τα θεματακια του. 

Ικαρος παλας: πανεμορφο μεσα εξω. Ενα πλοιο που πραγματικα χαιρόσουν να ταξιδευεις βοηθησε και αυτο στην εδραιωση της εταιριας στην αδριατικη. 

Φαιστος παλας 2002 (ex ευρωπη παλας) :παλατι πραγματικο. Υπερπολυτελές, απο τα πιο γρηγορα στην κατηγορια του επεστρεψε στην μινοαν ανοιξε την γραμμη των χανιων και πλεον εξυπηρετει την κυρια γραμμη της εταιριας. 

 

Link to post
Share on other sites

El Greco

Καζαντζακης

Ικαρος

Κνωσος

Cruise Εuropa

Κάθε πλοίο είναι σύμβολο μιας εποχής. Το El Greco για το μεγάλο άνοιγμα στην Αδριατική. Το Καζαντζακης ήταν η σταθερή αξία στο Ηράκλειο, και πολύ όμορφο. Το Ίκαρος, ένα σωστό νεότευκτο μετά το όχι και τόσο επιτυχημένο Αρετουσα. Το Κνωσσός το πρώτο από μια σειρά που έβγαλε 20ετια και συνεχίζει. Και το Cruise γιατί είτε μας αρέσει είτε όχι, τελείωσε τους άλλους, κουβαλώντας διπλάσια χωρητικότητα με τα ίδια έξοδα.

 

Link to post
Share on other sites

Θα θεωρήσω καλά βαπόρια αυτά που έφεραν λεφτά στην εταιρεία και όχι στις νέες άστοχες ναυπηγήσεις που οδήγησαν με μαθηματική ακρίβεια στην υπερχρέωση και εν συνεχεία στη πώληση αυτής.Καλά βαπόρια είναι αυτά που έφερε η εταιρεία με μικρό κόστος τα μετασκεύασε και έφεραν ένα σκασμό λεφτά.Εντυπωσιακές οι νέες ναυπηγήσεις όμως θεωρώ πως ήταν υπερβολικές και too much για την εταιρεία.Ειδικά τα 4 ιταλικά παλάτια.Δε μετράω τα cruise γιατί τα έφερε ο Μανωλάκης και όχι οι αυθεντικές Μινωικές.

Συνεπώς για μένα τα καλύτερα πλοία των Μινωικών είναι.

1.Αριάδνη το original.Πλοίο που το 67 που ναυπηγήθηκε ήταν 50 χρόνια μπροστά.Και σε ναυπηγικές γραμμές και σε ταχύτητα και σε όλα.Το 75 που ήρθε δεν υπήρχε όμοιο πλοίο μέσα στο Πειραιά ακόμα και το Σαπφώ που θεωρητικά ήταν εφάμιλλο ήταν πιο αργό.Βαπόρι με 22+ κόμβους υπηρεσιακή ακόμα και στα ''γεράματα'' του εντυπωσίαζε στη Παροναξία και άφησε το στίγμα του.

2.Δαίδαλος.Βαπόρι εντυπωσιακό έφερε άλλον αέρα στην Αδριατική και όπου πήγε άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις.Καλό το Ελ Γκρέκο το Δαίδαλος όμως ήρθε μετά,ήταν η εξέλιξη και το κερασάκι στη τούρτα.Δεν ήταν τυχαίο πως ήταν το τελευταίο παλιό πλοίο των Μινωικών που πωλήθηκε το 2005.

3.Ν Καζαντζάκης.Στο Ηράκλειο αγαπήθηκε πολύ πάρα πολύ στα 10 μόλις χρόνια δρομολογίων του.Πολλές κλίνες και ζεστοί χώροι νομίζω πως οι Κρητικοί ένιωθαν μέσα σε αυτό ότι είναι το δεύτερο σπίτι τους.

4.Πασιφάη.Αυτό ήταν το ιδανικό πλοίο για όλες τις γραμμές της εταιρείας.Ιδανικό,οικονομικό γρήγορο(25 μίλια δεν είναι λίγα,καλομάθαμε στην υπερβολή των 30),ευρύχωρο για τον επιβάτη,τεράστιο γκαράζ για τους οδηγούς.

5.Αριάδνη Παλάς.Αυτό πιστεύω ήταν το καλύτερο όλων.Υπέροχες ναυπηγικές γραμμές τεράστιο γκαράζ,ικανοποιητικοί εσωτερικού χώροι,υψηλή ταχύτητα με μικρή ιπποδύναμη.Τέτοια πλοία ήθελε η Αδριατική μικρό κομοδέσιο,μεγάλο γκαράζ έχει αποδειχτεί άλλωστε όλα αυτά τα χρόνια.Η πώληση του το 2006  σήμανε την αρχή του τέλους της ελληνόκτητης εταιρείας.

 

Link to post
Share on other sites

Θα περιοριστώ σε 3 πλοία μόνο, κόντρα στον @MILTIADIS :P

1. Αρετούσα, πρώτο νεότευκτο, πολύ όμορφες κατ εμέ ναυπηγικές γραμμές.

2. Κνωσός Παλάς το ορθόδοξο, δημιουργία μίας ολόκληρης εποχής, που 21 χρόνια μετά παραμένει η καλύτερη ναυπήγηση πλοίου για την Κρήτη. Δεν πίστευα ποτέ οτι αυτά τα πλοία θα φεύγαν από το Ηράκλειο, αλλά η άνοδος των logistics επηρεάζει και τη ναυτιλία.

3. Ίκαρος Παλάς. Βασισμένο σε παρόμοιες ναυπηγικές γραμμές με άλλο πλοίο άλλης εταιρείας, ήταν αρκετά όμορφο, λειτουργικό και σίγουρα ένα πλοίο που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το πιο κατάλληλο για την Αδριατική του '00 (ανοιχτοί χώροι, γκαράζ, πισίνα, δραστηριότητες). Στα πλην του η τσιμινιέρα αλλά όπως είδαμε από την εγκατάσταση σκραμπερ στο αδελφο του, could be worse. 

Edited by Nikos_Chania
Link to post
Share on other sites

Το Cruise Europa είναι ομολογουμένως επιτυχημένο σαν μονάδα στόλου, μου είναι δύσκολο όμως να ψηφίσω ένα πλοίο που το εσωτερικό του το θεωρώ φτηνό και τις υπηρεσίες στον επιβάτη μετριότατες.

 

Κατά τα άλλα και μπορώντας να εκφέρω γνώμη μόνο για αυτά με τα οποία έχω ταξιδέψει και έχω προσωπική άποψη θα πάω:

1) Στο Κνωσός λόγω της όμορφης γραμμής του, του κλασάτου εσωτερικού του αλλά και για το ότι για πλέον της 15ετίας ήταν creme de la creme στο Αιγαίο.

2) Στον Ίκαρο, κομψοτέχνημα μέσα κι έξω, εξαιρετική κατασκευή

Link to post
Share on other sites

1)Αριάδνη η οριτζιναλ,πανέμορφο και γρήγορο για την εποχή του πλοιο που ανέδειξε την εταιρια

2)Ερωτόκριτος ,έφερε πιο κοντά Ελλάδα κ Ιταλία

3)Κνωσός παλλας οριτζοναλ,το πιο ολοκληρωμένο νεότευκτο της εταιρίας κατά τη γνώμη μου

4)Αριάδνη παλλας ,αγαπημένο πλοιο ,πανέμορφο,που θα μπορούσε να παίξει σε πολλές γραμμές μπάλα,και για τους λόγους που αναφέρθηκαν πιο πάνω 

5)Κρουζ Ευρώπη, νέα εποχή Μινωικων και ασυναγώνιστο σε χωρητικότητα και επιχειρησιακές δυνατότητες με ότι κυκλοφορεί σε ελληνικα νερά 

Link to post
Share on other sites

1) Αρετουσα. Προσωπικά είναι από τα πιο όμορφα πλοια που έχω δει αν όχι το πιο όμορφο. Μπορεί να μην ήταν τόσο αποδοτικό και να είχε κάποια προβληματα αλλά τραβουσε βλέμματα

2) Κνωσσος Palace  original Επανάσταση για την Κρήτη. Δεν μπορώ να του βρω κάτι αρνητικό. 

3) Cruise Europa επιβλητικοτατο και διαθέτει τεράστιο γκαράζ. Καθιερώθηκε στη γραμμή αν και υπήρχε αρχικά ρίσκο

Link to post
Share on other sites

1) ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ: Ουσιαστικά η αρχή στην Αδριατική για τις Μινωικές,  με ένα εξαιρετικό πλοίο που το είδαμε και στο Αιγαίο.

2) ΑΡΙΑΔΝΗ: Πανέμορφο ,καλλίγραμμο , ταχύτατο , το καμαρώσαμε πέραν των γραμμών της Κρήτης, στη Παροναξία, στην Ιταλία,  σε δρομολόγια που περιλάμβανε και την ακτοπλοική σύνδεση Πειραιά - Κεφαλλονιά μέσω Ισθμού και μαζί με το Highspeed 1 ξεκίνησαν την Minoan Flying Dolphins που εξελίχθηκε στην σημερινή Hellenic Seaways.

3) EΡΩΤΟΚΡΙΤΟΣ: ήταν το επόμενο βήμα στην Αδριατική για την εταιρεία , ήταν ένα πλοίο μεγάλο ,καλοτάξιδο και το πιο γρήγορο μέχρι την έλευση των SUPERFΑST I & II.Μάλιστα ήταν το πρώτο πλοίο που καθιέρωσε το Camping onboard στην Αδριατική.

4)ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ: Με βαρύ όνομα , ήταν ένα πλοίο στο οποίο είχε γίνει μια άψογη για τα δεδομένα εκείνης της εποχής μετασκευή , μετατρέποντας το σε ένα ποστάλι με όμορφες και αρμονικές γραμμές, με ζεστούς χώρους και το εντυπωσιακό για τα ακτοπλοικά δεδομένα  νούμερο κρεβατιών , το οποίο ανερχόταν αν δεν με απατά η μνήμη μου στα 1007.

5)ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ: Πανέμορφο εσωτερικά και εξωτερικά , με ποιότητα στην κατασκευή του. Προσωπικά πάντα μου άρεσαν περισσότερο τα Fossen  των Μινωικών από τα Fincantieri . Aντί για το ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ , θα ψήφιζα το ΑΡΕΤΟΥΣΑ, το οποίο ήταν το πρώτο νεότευκτο των Μινωικών από τα Fossen, αν δεν έβγαζε προβλήματα τα οποία αντιμετωπίστηκαν επιτυχώς στο ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΑΣ.

Link to post
Share on other sites

Ίκαρος,γυρνά πίσω η έστω τηλέφωνα. Από τα ομορφότερα πλοία που χουν περάσει από τα ελληνικά νερά κατά την ταπεινή μου γνώμη. 

Europa Palace/Festos Palace Από τα καλύτερα πλοία που πέρασαν από την Αδριατική. Άνεση και ταχύτητα στα καλύτερα τους.

Προμηθέας,από τα πιο αδικημένα πλοία που πέρασαν από την Αδριατική. Εξαιρετικές γραμμές,που δυστυχώς δεν προλάβαμε να χορτάσουμε.

Αρετούσα, γιατί ήταν η αρχή μιας νέας εποχής για την εταιρεία.

 

Link to post
Share on other sites

Ikarus Palace

Αριάδνη η πρώτη η ορθόδοξη 

Αριάδνη Παλάς 

Κνωσσός Παλάς το αυθεντικό

Αρετούσα κομψοτέχνημα και φυσικά το πρώτο από τα νεότευκτα.

 

 

Link to post
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει αναφερθεί καθόλου το Αριάδνη της Hellenic (Ναι το παλιό Ιαπωνικό που δεν άξιζε την επιδότηση στη γείτονα χώρα)Το είχε ναυλώσει και ο Μανωλιός το παλιό Ιαπωνικό,έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.Θα είναι λοιπόν η πρώτη ψήφος,ελπίζω να μετράει!

Η δεύτερη πηγαίνει σε ένα πλοίο που ήμουν τυχερός και πρόλαβα στη γραμμή της Βενετίας. Σκέτη απόλαυση οι χώροι του και οι ναυπηγικές γραμμές του.Ποτέ δεν είναι αργά να πλεύσει ξανά με την ελληνική σημαία ο Ίκαρος! Α ρε Fossen έχεις την ευκαρία να δείτε δύο πρωτιές σε δύο διαφορετικές ψήφους των shipfriends!:D

Και δεν αναφέρομαι μόνο στον Ίκαρο,αλλά και στο πρώτο νεότευκτο της εταιρίας,την όμορφη Αρετούσα. Μπορεί να μη σαλπάρει πλέον για ΑΝκώνα,αλλά σίγουρα προσέφερε στην εταιρία!

Περνάμε σε μία άλλη καλλονή,που ενώ δέχθηκε σημαντικές διορθώσεις πριν ξεκινήσει δρομολόγια,το τελευταίο νεότευτκο των 00's μινωικών πήρε τον ίδιο σχεδόν δρόμο με τα προβληματικά αδερφά του. Μιλώ φυσικά για το Αριάδνη Παλάς. Αυτή η πλώρη,που θυμίζει τορπίλη έτοιμη να σκίσει τα νερά με 30 μίλια! Αυτή η τσιμινιέρα,που θυμίζει τα δέντρα που προσαρμόζονται στη ροή του ανέμου! Δεν εισέπραξε τα αναμενόμενα η εταιρία από αυτό το πλοίο,αλλά θαρρώ πως δεν ισχύει το ίδιο και για τους τωρινούς!

Και τέλος περνάμε στο ένα από τα δύο παιδιά του κυρ Μανώλη! Δε μιλώ για το Cruise Europa που το topic των βλαβών του είναι δυο σελίδες,αλλά για το Cruise Olympia. Επιβλητικότατο και ιδανικό για την Ανκώνα της νέας εποχής. Αυτό από μόνο του είναι υπερ-αρκετό

 

 

Link to post
Share on other sites

1) Ίκαρος παλάς, ένα πανέμορφο καράβι μέσα και έξω που μαζί με το αδελφό του μας λείπουν πολύ. Το είχα ταξιδέψει για βενετία και είχα μείνει με τις καλύτερες εντυπώσεις

2) Κνωσός παλάς το ορίτζιναλ, πλοίο ιδανικά φτιαγμένο για τις ανάγκες της γραμμής του, επι 20 χρόνια εξυπηρέτησε άψογα τη γραμμή του και μας απασχόλησε ελάχιστα

3) Δαίδαλος, είναι από τα πλοία στα οποία θα ήθελα να έχω μπει. Όπως και να πει ταξίδεψε σε πολλές γραμμές, ο κόσμος το αγάπησε και όπως γράφτηκε από πάνω ήταν το τελευταίο από τα ''παλιά'' της εταιρείας που πωλήθηκε το 2005

4) Cruise Europa, αμφιταλαντευόμουν αν έπρεπε να το βάλω ή οχι. Έχει βγάλει αρκετές βλάβες, το εσωτερικό του φαίνεται κάτω του μετρίου και οι εμπειρίες πολλών εδω μέσα που το ταξίδεψαν δεν είναι και οι καλύτερες, αλλά αποτέλεσε επανάσταση στην Αδριατική. Ο όγκος του εντυπωσιάζει τους πάντες, έχει τεράστια χωρητικότητα και γεμίζει κιόλας.

5) Για το τέλος άφησα το αγαπημένο μου. Σαν το ariadne pallas κανένα. Τέτοια όμορφη πλώρη δεν νομίζω να ξαναπεράσει απο ελλάδα. Τι κρίμα που και αυτό και τα προμηθεύς/ωκεανός κάθισαν τόσο λίγο και δεν τα χαρήκαμε. Σήμερα θα ήταν η ιδανική τριάδα στην αδριατική. Και μόνο που βλέπω φωτογραφίες απο τις μετασκευές τους και πώς είναι τώρα (ειδικά η αριάδνη με το κουτί πίσω), πονάει η καρδιά μου

Link to post
Share on other sites

1.Ν.Καζαντζάκης, πλοίο που χάζευα και είχε μεγάλο ρολο στην ανάπτυξη των Μινωικών

2.Αριάδνη,γιατι μαζι με το Ελ Γκρέκο και που δεν πηγαν.

3.Αρετούσα ,οντας το πρώτο νεότευκτο

4.Κύδων Παλάς μιας και αυτό συνεχίζει στα νερά μας.Πλοίο που πλέον ειναι 20 χρόνια στα νερά μας και θα πάει τουλάχιστον 25ετία ξεπερνώντας Αριάδνη και Ελ Γκρέκο

5.Ελ Γκρέκο γιατι έβγαλε  ασπροπρόσωπη την εταιρεια

Link to post
Share on other sites

1. ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, απλά πανέμορφο.

2. Ν ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, γιατί άλλαξε πολλά με τον ερχομό του

3. EUROPA PALCE,νυν ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ,  για το δυνατό comeback του

4. ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, το αυθεντικό, γιατί άλλαξε τα δεδομένα στο Ηράκλειο με τον ερχομό του

5. CRUISE EUROPA, για το μέγεθος και την επιβλητικότητα του. 

Link to post
Share on other sites
  • Αριάδνη, το παλιό το ορθόδοξο. Πήγε παντού, πριν και μετά τη μετασκευή και εβγαλε την εταιρία ασπροπρόσωπη. Στέκομαι στη γραμμή Ιταλία Ελλάδα Τουρκία, που πρόσφερε για αρκετά χρόνια καλοκαιρινη ΄συνδεση του Πειραιά με Σάμη και Κέρκυρα. (ήταν πολύ δημοφιλής τότε), καθώς και στη δρομολόγησή του στην Παροναξία. Αν η εταιρία είχε προτιμήσει την αυτόνομη παρουσία με δικά της νεότευκτα (υπήρχε σχετική πρόταση από μετόχους και μέλη του Δ.Σ), θα παρέμενε στη γραμμή για καμιά πενταετία ακόμη.
  • Ελ Γκρέκο. Ομοίως έβγαλε την εταιρία ασπροπρόσωπη προ και μετά μετασκευής. Καθιέρωσε την εταιρία στην Αδριατική, άφησε καλό όνομα στη σύνδεση Κρήτης Θεσσαλονίκης και για ένα φεγγάρι συνέδεσε Κρήτη με Πειραιά Ιόνιο και Ιταλία (έκανε την ίδια γραμμή με το Αριάδνη και κατέληγε Ηράκλειο αντί Κουσάντασι). @MILTIADIS δρομολογήθηκε πριν τη σαιζόν του 1981, οπότε δεν έφερε το σοσιαλισμό:P. Aν θυμάμαι καλά, το πλοιο ηρθε Ελλάδα με προοπτική δρομολόγησης στην Κρήτη και υπήρχαν αντιδράσεις εντός και εκτός εταιρίας για τη δρομολόγησή του στην Αδριατική. Εκανε απιστευτη εντύπωση όταν είχε πρωτοέρθει.
  • Ερωτόκριτος. Τα είπατε παραπάνω, τα έχουμε πει πολλές φορές και στο θέμα του πλοίου. Μεγάλο, γρήγορο, εντυπωσιακό, δημοφιλές στους φορτηγατζήδες και στους camperάδες. Το θεωρούσαν δικό τους πλοίο. Το φέραν οι Στριντζαίοι και φοβήθηκαν να το μετασκευάσουν λόγω κόστους και οι Μινωικές το έβαλαν αμετασκεύαστο και σάρωσαν. Η πρώτη εντύπωση όταν το πρωτοείδαμε αρχές του 1992, είναι ότι αγόρασαν οι Μινωικές το Λατώ:D.
  • Ολυμπία Παλάς. Μεγάλο, άνετο, γρήγορο, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της Αδριατικής, με άνετα σαλόνια και καμπίνες για ανθρώπους και όχι για hobbit. (σε σχέση με τους ανταγωνιστές έπασχε στην κατανάλωση, αλλά και, όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής, στο "φινίρισμα"). Το επιλέγω έναντι του Ευρώπη Παλάς διότι το δεύτερο ξεσκίστηκε εξ αρχής στις βλάβες.
  • Cruise Olympia. Για τους λόγους που αναφέρατε. Και εδώ επιλέγεται αυτό και όχι το Europa, λόγω βλαβών. Θα μπορούσαν να έχουν πιο προσεγμένο εσωτερικό.

 

___________________________________

Εύφημος Μνεία στον Ίκαρο και το Πασιφάη. Όμορφα, κουκλιά, ζεστά και όλα τα άλλα που αναφέρατε. Πραγματικά λείπουν από την Πάτρα. Δεν μπορώ να τα βάλω στην πεντάδα, γιατί όταν ήρθαν ηταν τελείως σπαρτιάτικα όσον αφορά τον εξοπλισμό τους (μέχρι και ανέκδοτα κυκλοφορούσαν, συγκριτικά με τα fast III & IV που βγήκαν τότε), αλλά και με άλλα θεματάκια (vibration, ποιότητα βαφής κλπ.

Το Φαίδρα επίσης ήταν εξαιρετικό και εντυπωσιακό σκαρί στην εποχή του και είχε πάρα πολύ καλό όνομα. Θυμηθείτε ότι σε πλοία του ανταγωνισμού εκείνη την εποχή ξεφούσκωναν τα λάστιχα στα φορτηγά για να μπούν.

Από εκεί και πέρα όλα αγαπημένα ήταν και μας λείπουν:). Ο Δαίδαλος, που ήταν ένα καλύτερο Ελ Γκρεκο, τα Κνωσσός και Φαιστός, Κινγκ Μίνως, όλα άφηδαν εποχή και στην Κρήτη, αλλά και στο πέρασμά τους από την Αδριατική.

Όσον αφορά τα 3 κορεάτικα, με τις όμορφες πλώρες, τα ανοιχτά καταστρώματα και τα ελάχιστα απόνερα, είνα πλοία που δεν πέτυχαν το στόχο τους. Προμηθέας και Ωκεανός, υποτίθεται ότι παραγγέλθηκαν για να έχουν υπηρεσιακή πάνω από 29 κόμβους και να κάνουν το Πάτρα Ηγουμενίτσα Βενετία σε 23 ώρες. Δεν το πέτυχαν αυτό. Εσωτερικά ήταν υποδεέστερα ποιοτικά και από τα παλάτια, αλλά και από τον ανταγωνισμό, ενώ από vibration, έτσι και δεν κράταγες το ποτήρι, έφευγε από το Τραπέζι

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...