Jump to content
Shipfriends

ToMonopolioMasEfage

eMembers
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

450 profile views
  1. Μόνο το Κνωσός έχει business και το Κύδων. Το Φαιστός δεν έχει.
  2. Προσπαθώ να καταλάβω τι νόημα έχει η σύγκριση των δύο πλοίων. Το ξενοδοχείο του Αστεριων είναι σαφώς ανώτερο. Δε νομίζω ότι οποιοσδήποτε μη επαγγελματίας θα επέλεγε το Βενετσια για να ταξιδέψει. Το πρόβλημα του Αστεριων με τον μονό καταπέλτη πίσω, που φορτώνεται κάνα δίωρο κάθε φορά που έχει κίνηση, γνωστό είναι. Το ότι δεν έχουν πισίνα δε λέει κάτι. Το αστέριων είναι στολίδι μέσα. Από πρωτόκολλο είναι πάνω κάτω το ίδιο αλλά ο Αστεριων έχει παραπάνω καμπίνες και κρεβάτια.
  3. Δυστυχώς οι διοικήσεις των Μινωικών (και όχι μόνο) δε βλέπανε μακριά. Θα μπορούσαν με τα 2 κρητικά παλάτια και τα Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη να πορευτούν, και προκειμένου να εκμεταλευτούν γραμμές εντός Ελλάδας θα μπορούσαν να κρατήσουν και κάποια μετασκευασμένα. Άλλωστε θα ήταν αξιοπρεπέστατα για γραμμές Αιγαίου και αρκετά ευρύχωρα. Τα 3 Κορεάτικα αν και πανέμορφα, ήταν μεγάλη χασούρα. Πιστεύω πάντως ότι τα παλάτια του Ηρακλείου έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να κερδίσουν οι Μινωικές στο Ηράκλειο άρα νομίζω ήταν καλή κίνηση. Καλύτερα να μεγαλώνεις αργά και σταθερά πάντως, παρά να κάνεις ανοίγματα με δανεικά.
  4. Σαφώς κατώτερο σαν ξενοδοχειακό από τα παλάτια και εδώ και 4 -5 χρόνια εγώ που ταξιδεύω οικογενειακά με τις διάφορες εκπτώσεις, οι μινωικές βγαίνουν λιγότερο με καμπίνα πάντα. Είναι όμως όντως αξιοπρεπές και σε θέμα καμπίνας όπως έχω ξαναπεί είναι λίγο λαχείο η κατάσταση, αν και με τα παλάτια τελευταία είχα πολύ ατυχία. Αυτή τη στιγμή όντως βγαίνει φθηνότερα η ΑΝΕΚ. Ίσως ξυπνήσανε τώρα που σφίξανε τα ζόρια.
  5. Ένα άρθρο που πέτυχα τυχαία στο φατσοτέφτερο, γνωρίζαμε για το ήθος της εταιρίας από παλιότερα αλλά σιγά σιγά φαίνεται το μαθαίνει και κόσμος εκτός του χώρου. https://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/Transportation/438375-H-kakomathhmenh-kai-acharisth-Aegean
  6. Κονκορντ δεν ξερω, είχε γίνει δοκιμαστική πτήση και είχε έρθει στο Ελληνικό τότε, αλλά δεν έγινε παραγγελία, υπήρχε μόνο ενδιαφέρον. Με το σχόλιο περισσότερο αναφερόμουν στο ότι δε θα γινόταν κρατική, να κατεβάζει long haul αεροπλάνα στην Κρήτη μεταφέροντας ψηφοφόρους της εκάστοτε κυβέρνησης (πράγμα που έγινε και με πλοια στα νησιά) και να κάνει εξυπηρετήσεις γενικότερα. Ο γιος του αγαπούσε τα αεροπλάνα και φαντάζομαι ότι θα αγαπούσε την εταιρία. Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα ήταν σήμερα, αλλά πιστεύω δε θα ήταν θυγατρική της ετζίαν.
  7. Καταρχάς να πω επειδή το είδα παραπάνω πως το voucher δεν είναι νόμιμο. Ακόμα και αν το πάρεις, αν το επιθυμείς πρέπει να σου επιστραφούν τα χρήματα πλήρως. Το γιατί στην Ελλάδα λέγεται ότι είναι νόμιμο και μάλιστα στηρίζεται υπουργικά είναι απορίας άξιο. Οι μεγάλες τις Ευρώπης, που η glorified low cost της Ελλάδας δε μπορεί ουτε καν να τις κοιτάξει, το κάνουν και προσωπικά έχω πάρει και μιλάω εκ πείρας. Να σημειώσω ότι προτιμήθηκε η Ετζιαν να κάνει τον επαναπατρισμό των Κυπρίων και όχι η Cyprus (ναι είναι ιδιωτική και ειδικότερα ρωσικών συμφερόντων αλλά δουλεύουν Κύπριοι). Τα συμπεράσματα δικά σας. Από κει και πέρα, από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις το θέμα Ετζιαν. Το πως λειτουργούσε η κρατική Ολυμπιακή, με τι κριτήρια αγοράστηκαν τα Α340, πως έκλειναν τα πιο κερδοφόρα δρομολόγια και περνούσε έτσι, πως πουλήθηκε στη Μαρφιν, πως πληρώσαμε το στόλο του Βγενόπουλου που έγινε στόλος της ετζίαν, το ρόλο που έπαιξε η Lufthansa που ελέγχει τη Star Alliance, μιας και η Ολυμπιακή, η ορίτζιναλ όχι η μαιμού η air, ήθελε να μπει στη Skyteam, τα μεσαιωνικά κριτήρια επιλογής των αεροσυνοδών, οι χαμηλοί μισθοί κλπ κλπ κλπ. Η τελευταία εφεύρεση της Ετζίαν προκειμένου να πλησιάσουν όσο μπορούν τις άλλες low cost, είναι το 1 αντικείμενο καμπίνας. Αυτή τη στιγμή το μόνο που τη χωρίζει από τη Ryanair είναι το γεύμα των 5 ευρώ, ενώ οι τιμές των εισητηρίων είναι μεγαλύτερες. Είναι κρίμα να έχουμε αυτή την εταιρία flag carrier της χώρας μας, τα skytrax δε, δεν λένε τίποτα. Μακάρι να ζούσε ο γιος του Ωνάση, να είχαμε μια αεροπορική, πρότυπο. Και για να κλείσω περί των ποσών για να μην πτωχεύσει, όποιος εξυπηρετεί, εξηπηρετείται. Να προσεύχονται οι Κύπριοι μην τους ζητήσει και αυτών λεφτά.
  8. Από τη στιγμή που τους βρίσκεται ένα τέτοιο πλοίο διαθέσιμο, η λογική λέει αυτό που είπε ο @MILTIADIS και όντως αυτή τη στιγμή το Οράιζον είναι ανώτερο των Κρητη. Εγώ το συνέκρινα με τα παλάτια και το Έλυρος. Ας πούμε ο επιβάτης που θα τον τραβήξει το Έλυρος, θα θέλει πχ να ταξιδέψει τη δευτέρα με αυτό και όχι την Τρίτη με το Οράιζον; Και γιατί να μην πάει στα παλάτια από την αρχή, χωρίς να παίζει κορώνα γράμματα τι θα πετύχει; Πιστεύω πως δε θα αλλάξει με αυτό κάτι και πάλι θα παίρνουν το περισσεμα των Μινωικών, αφού περάσει ο ενθουσιασμός στην αρχή, που θα προέρχεται και από κάποια διαφήμιση που θα το συνοδέψει λογικά. Καλό θα ήταν να έχει η κοινοπραξία κάτι αντάξιο ή ελαφρώς υποδεέστερο του Ελυρος που να μένει ο κόσμος ευχαριστημένος όπως και να έχει, αν θέλουν μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας πάντα. Στα των Κρήτη, όπως ξαναείπα θα ήταν καλύτερα για την ΑΝΕΚ να μην υπήρχε κοινοπραξία, και το όποιο περίσσεμα να το έπαιρνε όλο με τα Κρητη που έχουν γκαράζ μεγάλο και αξιοπρεπείς χώρους. Εκεί που έφτασε η κατάσταση τώρα, να χαμε να λέγαμε βέβαια.
  9. Πολύ κριμα αν γινει ετσι να έχει το Οραιζον για διπλωμα. Θα ήταν ωραία να θυμηθούμε παλιότερες εποχές με Τσαμπιον/ΧΙΙ. Η κοινοπραξία γενικα μαλλον κακο κανει στην ΑΝΕΚ στο Ηρακλειο, που ακομα και με τα Κρητη, τουλάχιστον δε θα μοιραζόταν το μεριδιο της.
  10. Και ρωτάω εγώ σαν αφελής, δεν θα τον σύμφερε περισσότερο να αγοράσει την ΑΝΕΚ, να εξαλείψει όποια πιθανότητα να έχει ανταγωνιστή σε Κρήτη και αδριατική, μιας και δεν νομίζω η Άττικα να μπορεί να κρατήσει μόνη όλες τις γραμμές Κρήτη και αδριατική, να μείνουν στην Κρήτη ο Μπένυ και τα 2 Κρήτη και να πάρει τα παλάτια και τα υπόλοιπα της ΑΝΕΚ, και να βγάλει με μαγείρεμα πλοίων και εταιριών το χρεός; Δε νομίζω ότι καμιά επιτροπή θα τον εμποδίσει στην Ελλάδα παρειμπιπτώντως. Και χωρίς πλαφόν από το Κράτος μετά να μας βαράει στα αφτιά όποτε βγαίνουμε από την Κρήτη.
  11. Κρίμα πραγματικά, από τα πιο όμορφα βαπόρια. Στην καρδία όλων όσων το βλέπαμε συνεχώς και μας εξυπηρετούσε. Μεγάλη η προσφορά του στην Άγονη και συνδεδεμένο με την Κρήτη τα Δωδεκάνησα και την πάλαι ποτέ ΛΑΝΕ. Θα μας λείψει.😪
  12. Τώρα με την κατάσταση στην Tirrenia, με τις ναυλωσεις τι γινεται; Θα επιστρέψει η Αριαδνη; Δεδομενης της κατάστασης του Μπενυ, αν φύγει και ο Ελυρος, θα μπορούσε να μπει στη θεση του.
  13. @Mike18 Εύλογη η απορία. Θεωρώ επειδή ταξίδεψα πρόσφατα ότι ίσως να είχαν πρόβλημα με τους χρόνους φορτο-εκφόρτωσης. Οι επιβάτες για να επιβιβαστούν, όσοι ταξιδεύουν, μπαίνουν σε ουρά με απόσταση 2 μέτρων ο καθένας και γίνεται 2 φορές έλεγχος θερμοκρασίας. Για να ανέβει κάποιος στον καταπέλτη, πρέπει ο προηγούμενος να ανέβει τις κυλιόμενες και να μπει στη ρεσεψιον. Αφού φτάσει το καράβι πρέπει να αεριστεί, ανοίγουν όλες τις καμπίνες κλπ. Δεν ξέρω τι γίνεται στο γκαράζ και με τι ταχυτητα φορτώνουν αλλά θεωρητικά χωρίς πολλά ΙΧ, τα φορτηγά πρέπει να μπαίνουν αερά, άρα δεν έχει θέμα εκεί. Πάντως εμείς με αναχώρηση 21:00 από Πειραιά, φύγαμε στις 21:15 αν θυμάμαι καλά. Οπότε δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορύσε με αναχώρηση στις 18:00 από χανιά, να φύγει χωρίς καθυστέρηση στις 21:00 από Ηράκλειο, εκτός αν πάνε όλοι οι επιβάτες να περιμένουν στο λιμάνι από τις 19:00. Χλωμό. Με 5 άτομα μπροστά μας μπήκαμε στο πλοίο μετά από περίπου 20 λεπτά, μην ξεχνάτε γίνονται και έλεγχοι εγγράφων, εισητηρίων κλπ, πάλι 2 φορές μια στον καταπέλτη και μια μόλις μπεις με τα εισητήρια. Νομίζω παίζει ρόλο και το ότι έρχεται καλοκαίρι και θα κακοφανεί η κρουαζίερα στον κόσμο σίγουρα, τώρα που προσπαθούν να στεριώσουν στα Χανιά.
  14. @superfastship Συμφωνώ απόλυτα στο τελευταίο κομμάτι και για αυτό την επιλέγω και θα συνεχίσω να το κάνω όταν με συμφέρει. Για το voucher αναφέρθηκα πάνω. Όσον αφορά τα αεροπλάνα, χρησιμοποιούσε τα 321 και τα neo, χωρητικότητα και οικονομία ανά θέση. Οι πτήσεις προς Ελλάδα ήταν σχεδόν sold out στην πλειοψηφία. Το αεροπλάνο ερχόταν μεν μισό ή σχεδόν άδειο, αλλά σκέψου ότι οι επιβάτες ακόμα και με τις 400 λίρες πλήρωναν διπλάσιο εισητήριο από αυτό που θα πλήρωναν υπό κανονικές συνθήκες μετ'επιστροφής. Ενδεικτικά αναφέρω πέρσι το καλοκαίρι με τις τιμές καυσίμων πολύ υψηλότερες για το JET A1 ένα εισητήριο economy μετ'επιστροφής κόστιζε γύρω στις 200 λίρες. Οι πτήσεις που γινόντουσαν ήταν μίνιμουμ 3 τη μέρα. Αυτά μόνο από Λονδίνο. Μίνιμουμ επίσης μου έδινε 440 λιρες. Πέτυχα ένα 160 λίρες με ανώνυμη περιήγηση για την Παρασκευή που μόλις το επέλεξα μαγικά έγινε 440. Τα 900 ευρώ της ετζίαν την Κυριακή πάντως δεν τα άγγιξε κανείς. Σε διαβεβαιώ ότι οι πτήσεις ήταν πολύ κερδοφόρες σαν διπλό leg. Αυτό που με πείραξε πιο πολύ και ο λόγος που ξεκίνησα την κουβέντα είναι 1ον ότι μια εταιρία που οι Έλληνες την έχουν στηρίξει πάρα πολύ, βρήκε τη στιγμή ανάγκης για να κερδοσκοπήσει, κοινώς το ξαναλέω αισχροκέρδια. Στο κάτω κάτω δεν περίμενε κανείς από τη British να σκεφτεί τους Έλληνες, όπως επίσης να ενημερώσω ότι η British έστειλε δύο 777 στην κύπρο να φέρει πίσω τους Άγγλους όταν χρειάστηκε. 2ον ήθελα να ενημερώσω για τα ψέμματα που δείχνουν τηλεοράσεις και διάφορα σαιτ σχετικά με κρούσματα, ελέγχους κλπ. Δεν με ενδιαφέρει να κράξω καμία εταιρία, δεν κερδίζω κάτι, έχω φίλους άλλωστε μέσα στην ετζίαν και την ημιτασιόν ολυμπιακή. Στην τελική είμαι με αυτό που με συμφέρει. Όταν μια εταιρία με βλέπει σαν πορτοφόλι θα σκεφτώ και εγώ σαν πορτοφόλι. Γιαυτό και πετάω ακόμα με την ετζιαν σε κάποιες περιπτώσεις, ενώ πολλοί από το χώρο της αεροπλοιας την έχουν βάλει σε black list.
×
×
  • Create New...