Jump to content
Shipfriends

ToMonopolioMasEfage

eMembers
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

539 profile views
  1. Εξαιρετικό πλοίο που θα λείψει. Και τις 3 τελευταίες φορες που έκλεισα κάτι γινόταν και άλλαζε πλοίο και πετύχαινα πάντα αυτό. Από τότε που ήρθαν με τα παλιά σινιάλα θυμάμαι να τα βλέπω μπαίνοντας στο Ηράκλειο από το λιμάνι.😪
  2. Να προσθέσω ότι οι Λασιθιώτες αν έφταναν μέχρι τον Άγιο, θα συνέχιζαν μέχρι το Ηράκλειο να ταξιδέψουν με κοινοπραξία - μινωικές, μισή ώρα Άγιος - Ηράκλειο δεν είναι τίποτα και ο δρόμος είναι πλέον άνετος. Σε αντίθεση με αυτόν, ο δρόμος Σητεία - Άγιος είναι από τους χειρότερους στην Ελλάδα και έχει ξεκινήσει να πέφτει σε 2 - 3 σημεία και όσο λιγότερη κίνηση μπορεί να μείνει εκτός δρόμου, ειδικά από νταλίκες, τόσο το καλύτερο. Είναι γελοία εύκολο ο Άγιος να εξυπηρετείται από το Ηράκλειο αλλά πολύ δύσκολο η Σητεία από τον Άγιο. Επίσης η Κάσος εξυπηρετείται σε κάποιο βαθμό από τη Σητεία και δεν μπ
  3. Μόνο το Κνωσός έχει business και το Κύδων. Το Φαιστός δεν έχει.
  4. Προσπαθώ να καταλάβω τι νόημα έχει η σύγκριση των δύο πλοίων. Το ξενοδοχείο του Αστεριων είναι σαφώς ανώτερο. Δε νομίζω ότι οποιοσδήποτε μη επαγγελματίας θα επέλεγε το Βενετσια για να ταξιδέψει. Το πρόβλημα του Αστεριων με τον μονό καταπέλτη πίσω, που φορτώνεται κάνα δίωρο κάθε φορά που έχει κίνηση, γνωστό είναι. Το ότι δεν έχουν πισίνα δε λέει κάτι. Το αστέριων είναι στολίδι μέσα. Από πρωτόκολλο είναι πάνω κάτω το ίδιο αλλά ο Αστεριων έχει παραπάνω καμπίνες και κρεβάτια.
  5. Δυστυχώς οι διοικήσεις των Μινωικών (και όχι μόνο) δε βλέπανε μακριά. Θα μπορούσαν με τα 2 κρητικά παλάτια και τα Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη να πορευτούν, και προκειμένου να εκμεταλευτούν γραμμές εντός Ελλάδας θα μπορούσαν να κρατήσουν και κάποια μετασκευασμένα. Άλλωστε θα ήταν αξιοπρεπέστατα για γραμμές Αιγαίου και αρκετά ευρύχωρα. Τα 3 Κορεάτικα αν και πανέμορφα, ήταν μεγάλη χασούρα. Πιστεύω πάντως ότι τα παλάτια του Ηρακλείου έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να κερδίσουν οι Μινωικές στο Ηράκλειο άρα νομίζω ήταν καλή κίνηση. Καλύτερα να μεγαλώνεις αργά και σταθερά πάντως, παρά να κάνεις ανοίγματα
  6. Σαφώς κατώτερο σαν ξενοδοχειακό από τα παλάτια και εδώ και 4 -5 χρόνια εγώ που ταξιδεύω οικογενειακά με τις διάφορες εκπτώσεις, οι μινωικές βγαίνουν λιγότερο με καμπίνα πάντα. Είναι όμως όντως αξιοπρεπές και σε θέμα καμπίνας όπως έχω ξαναπεί είναι λίγο λαχείο η κατάσταση, αν και με τα παλάτια τελευταία είχα πολύ ατυχία. Αυτή τη στιγμή όντως βγαίνει φθηνότερα η ΑΝΕΚ. Ίσως ξυπνήσανε τώρα που σφίξανε τα ζόρια.
  7. Ένα άρθρο που πέτυχα τυχαία στο φατσοτέφτερο, γνωρίζαμε για το ήθος της εταιρίας από παλιότερα αλλά σιγά σιγά φαίνεται το μαθαίνει και κόσμος εκτός του χώρου. https://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/Transportation/438375-H-kakomathhmenh-kai-acharisth-Aegean
  8. Κονκορντ δεν ξερω, είχε γίνει δοκιμαστική πτήση και είχε έρθει στο Ελληνικό τότε, αλλά δεν έγινε παραγγελία, υπήρχε μόνο ενδιαφέρον. Με το σχόλιο περισσότερο αναφερόμουν στο ότι δε θα γινόταν κρατική, να κατεβάζει long haul αεροπλάνα στην Κρήτη μεταφέροντας ψηφοφόρους της εκάστοτε κυβέρνησης (πράγμα που έγινε και με πλοια στα νησιά) και να κάνει εξυπηρετήσεις γενικότερα. Ο γιος του αγαπούσε τα αεροπλάνα και φαντάζομαι ότι θα αγαπούσε την εταιρία. Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα ήταν σήμερα, αλλά πιστεύω δε θα ήταν θυγατρική της ετζίαν.
  9. Καταρχάς να πω επειδή το είδα παραπάνω πως το voucher δεν είναι νόμιμο. Ακόμα και αν το πάρεις, αν το επιθυμείς πρέπει να σου επιστραφούν τα χρήματα πλήρως. Το γιατί στην Ελλάδα λέγεται ότι είναι νόμιμο και μάλιστα στηρίζεται υπουργικά είναι απορίας άξιο. Οι μεγάλες τις Ευρώπης, που η glorified low cost της Ελλάδας δε μπορεί ουτε καν να τις κοιτάξει, το κάνουν και προσωπικά έχω πάρει και μιλάω εκ πείρας. Να σημειώσω ότι προτιμήθηκε η Ετζιαν να κάνει τον επαναπατρισμό των Κυπρίων και όχι η Cyprus (ναι είναι ιδιωτική και ειδικότερα ρωσικών συμφερόντων αλλά δουλεύουν Κύπριοι). Τα συμπεράσμα
  10. Από τη στιγμή που τους βρίσκεται ένα τέτοιο πλοίο διαθέσιμο, η λογική λέει αυτό που είπε ο @MILTIADIS και όντως αυτή τη στιγμή το Οράιζον είναι ανώτερο των Κρητη. Εγώ το συνέκρινα με τα παλάτια και το Έλυρος. Ας πούμε ο επιβάτης που θα τον τραβήξει το Έλυρος, θα θέλει πχ να ταξιδέψει τη δευτέρα με αυτό και όχι την Τρίτη με το Οράιζον; Και γιατί να μην πάει στα παλάτια από την αρχή, χωρίς να παίζει κορώνα γράμματα τι θα πετύχει; Πιστεύω πως δε θα αλλάξει με αυτό κάτι και πάλι θα παίρνουν το περισσεμα των Μινωικών, αφού περάσει ο ενθουσιασμός στην αρχή, που θα προέρχεται και από κάποια διαφήμιση
  11. Πολύ κριμα αν γινει ετσι να έχει το Οραιζον για διπλωμα. Θα ήταν ωραία να θυμηθούμε παλιότερες εποχές με Τσαμπιον/ΧΙΙ. Η κοινοπραξία γενικα μαλλον κακο κανει στην ΑΝΕΚ στο Ηρακλειο, που ακομα και με τα Κρητη, τουλάχιστον δε θα μοιραζόταν το μεριδιο της.
  12. Και ρωτάω εγώ σαν αφελής, δεν θα τον σύμφερε περισσότερο να αγοράσει την ΑΝΕΚ, να εξαλείψει όποια πιθανότητα να έχει ανταγωνιστή σε Κρήτη και αδριατική, μιας και δεν νομίζω η Άττικα να μπορεί να κρατήσει μόνη όλες τις γραμμές Κρήτη και αδριατική, να μείνουν στην Κρήτη ο Μπένυ και τα 2 Κρήτη και να πάρει τα παλάτια και τα υπόλοιπα της ΑΝΕΚ, και να βγάλει με μαγείρεμα πλοίων και εταιριών το χρεός; Δε νομίζω ότι καμιά επιτροπή θα τον εμποδίσει στην Ελλάδα παρειμπιπτώντως. Και χωρίς πλαφόν από το Κράτος μετά να μας βαράει στα αφτιά όποτε βγαίνουμε από την Κρήτη.
  13. Κρίμα πραγματικά, από τα πιο όμορφα βαπόρια. Στην καρδία όλων όσων το βλέπαμε συνεχώς και μας εξυπηρετούσε. Μεγάλη η προσφορά του στην Άγονη και συνδεδεμένο με την Κρήτη τα Δωδεκάνησα και την πάλαι ποτέ ΛΑΝΕ. Θα μας λείψει.😪
  14. Τώρα με την κατάσταση στην Tirrenia, με τις ναυλωσεις τι γινεται; Θα επιστρέψει η Αριαδνη; Δεδομενης της κατάστασης του Μπενυ, αν φύγει και ο Ελυρος, θα μπορούσε να μπει στη θεση του.
  15. @Mike18 Εύλογη η απορία. Θεωρώ επειδή ταξίδεψα πρόσφατα ότι ίσως να είχαν πρόβλημα με τους χρόνους φορτο-εκφόρτωσης. Οι επιβάτες για να επιβιβαστούν, όσοι ταξιδεύουν, μπαίνουν σε ουρά με απόσταση 2 μέτρων ο καθένας και γίνεται 2 φορές έλεγχος θερμοκρασίας. Για να ανέβει κάποιος στον καταπέλτη, πρέπει ο προηγούμενος να ανέβει τις κυλιόμενες και να μπει στη ρεσεψιον. Αφού φτάσει το καράβι πρέπει να αεριστεί, ανοίγουν όλες τις καμπίνες κλπ. Δεν ξέρω τι γίνεται στο γκαράζ και με τι ταχυτητα φορτώνουν αλλά θεωρητικά χωρίς πολλά ΙΧ, τα φορτηγά πρέπει να μπαίνουν αερά, άρα δεν έχει θέμα εκεί. Πάντως
×
×
  • Create New...