Jump to content
Shipfriends

ToMonopolioMasEfage

eMembers
  • Content Count

    85
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

689 profile views
  1. Μια διορθωση στις αποστάσεις. Σητεία Άγιος 50-60 λεπτά (χάλια δρόμος), Άγιος Ηράκλειο 30-35 λεπτά, βαριά 40. Συνεπώς 1 ώρα και 40 λεπτά μαξ αν πηγαίνεις χαλαρός. 2μιση ώρες ήταν πριν 25-30 χρόνια. Πλεόν ο δρόμος Άγιος - Ηράκλειο έχει φτιαχτεί στο μεγαλύτερο μέρος του. Επίσης περί τουριστών, συνήθως θα πάρουν 2ο μέσο (μετά το αεροπλάνο από τη χώρα τους), προκειμένου να πάνε στον τελικό προορισμό τους. Αφότου φτάσουν η πλειοψηφία θα μείνει στα all inclusive και άντε να βγει καμιά βόλτα στο μισάωρο μαξ απόσταση. Ο τουρίστας όμως που θα έρθει στη Σητεία και θα μείνει σε ξενοδοχείο ή ενο
  2. Χωρίς να είμαι οπαδός κάποιας εταιρίας, προσωπικά δε με θλίβει η εξέλιξη αυτή. Νομίζω πως ήταν αναμενόμενο κάποια στιγμή να γίνει. Αυτό που με θλίβει είναι το τι γινόταν πριν, στις "καλές εποχές". Με θλίβει που οι ελληνικές εταιρίες δεν είχαν μακροχρόνιο πλάνο, που έκαναν άσκοπες ναυπηγήσεις και ανοίγματα συνέχεια προκειμένου να ξεπεράσουν λίγο τον γείτονα. Ήταν η χρυσή τους ευκαιρία να εδραιωθούν και να έχουν μια πιο αργή αλλά σταθερή ανάπτυξη. Αν τότε που υπήρχε μια χρυσή όντως ευκαιρία δεν χαραμιζόταν, τώρα ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά.
  3. Ενδιαφέρον θα έχει. Κάπου είχα πετύχει σχέδια για Ίκαρο-Πασιφάη με φτερά στην τσιμινιέρα που δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Μακάρι να έρθουν στα χρώματα των μινωικών.
  4. Κνωσός/Φαιστός τα ορίτζιναλ, ίσως οι καλύτερες ναυπηγήσεις/διαμορφώσεις για γραμμή Δαίδαλος Ίκαρος Αρετούσα
  5. Μάλλον για λόγους παρουσίας γίνεται και επίσης λογικά θα έχει συμφωνίες με μεταφορικές. Δε νομίζω ότι γενικότερα έχει κίνηση λόγω λοκντάουν. Μην ξεχνάμε ότι όλο αυτό κάποτε θα τελειώσει. Αν αφήσει τη γραμμή τώρα που έχει κάνει μια Α πελατεία, θα τους χάσει και αυτούς. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι εύκολο να ξαναμπεί αργότερα.
  6. Αν θυμάμαι καλά στο 4 από τη μέση και μπροστά είναι το γκαράζ το οποίο έχει πόρτα που βγάζει απευθείας στις καμπίνες. Οι καμπίνες είναι από τη μέση ως την πρύμνη και είναι ανάμεσα στις 2 σκάλες εκ των οποίων αυτή πιο κοντά στην πρύμνη σε βγάζει στη ρεσεψιον. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Πάντως όσο ταξίδευα πάντα έπαιρνα στο 4 καμπίνα, είναι δίπλα στο γκαράζ και πας άρχοντας αμέσως στο αμάξι το πρωί.
  7. Εξαιρετικό πλοίο που θα λείψει. Και τις 3 τελευταίες φορες που έκλεισα κάτι γινόταν και άλλαζε πλοίο και πετύχαινα πάντα αυτό. Από τότε που ήρθαν με τα παλιά σινιάλα θυμάμαι να τα βλέπω μπαίνοντας στο Ηράκλειο από το λιμάνι.😪
  8. Να προσθέσω ότι οι Λασιθιώτες αν έφταναν μέχρι τον Άγιο, θα συνέχιζαν μέχρι το Ηράκλειο να ταξιδέψουν με κοινοπραξία - μινωικές, μισή ώρα Άγιος - Ηράκλειο δεν είναι τίποτα και ο δρόμος είναι πλέον άνετος. Σε αντίθεση με αυτόν, ο δρόμος Σητεία - Άγιος είναι από τους χειρότερους στην Ελλάδα και έχει ξεκινήσει να πέφτει σε 2 - 3 σημεία και όσο λιγότερη κίνηση μπορεί να μείνει εκτός δρόμου, ειδικά από νταλίκες, τόσο το καλύτερο. Είναι γελοία εύκολο ο Άγιος να εξυπηρετείται από το Ηράκλειο αλλά πολύ δύσκολο η Σητεία από τον Άγιο. Επίσης η Κάσος εξυπηρετείται σε κάποιο βαθμό από τη Σητεία και δεν μπ
  9. Μόνο το Κνωσός έχει business και το Κύδων. Το Φαιστός δεν έχει.
  10. Προσπαθώ να καταλάβω τι νόημα έχει η σύγκριση των δύο πλοίων. Το ξενοδοχείο του Αστεριων είναι σαφώς ανώτερο. Δε νομίζω ότι οποιοσδήποτε μη επαγγελματίας θα επέλεγε το Βενετσια για να ταξιδέψει. Το πρόβλημα του Αστεριων με τον μονό καταπέλτη πίσω, που φορτώνεται κάνα δίωρο κάθε φορά που έχει κίνηση, γνωστό είναι. Το ότι δεν έχουν πισίνα δε λέει κάτι. Το αστέριων είναι στολίδι μέσα. Από πρωτόκολλο είναι πάνω κάτω το ίδιο αλλά ο Αστεριων έχει παραπάνω καμπίνες και κρεβάτια.
  11. Δυστυχώς οι διοικήσεις των Μινωικών (και όχι μόνο) δε βλέπανε μακριά. Θα μπορούσαν με τα 2 κρητικά παλάτια και τα Αρετούσα, Ίκαρος, Πασιφάη να πορευτούν, και προκειμένου να εκμεταλευτούν γραμμές εντός Ελλάδας θα μπορούσαν να κρατήσουν και κάποια μετασκευασμένα. Άλλωστε θα ήταν αξιοπρεπέστατα για γραμμές Αιγαίου και αρκετά ευρύχωρα. Τα 3 Κορεάτικα αν και πανέμορφα, ήταν μεγάλη χασούρα. Πιστεύω πάντως ότι τα παλάτια του Ηρακλείου έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να κερδίσουν οι Μινωικές στο Ηράκλειο άρα νομίζω ήταν καλή κίνηση. Καλύτερα να μεγαλώνεις αργά και σταθερά πάντως, παρά να κάνεις ανοίγματα
  12. Σαφώς κατώτερο σαν ξενοδοχειακό από τα παλάτια και εδώ και 4 -5 χρόνια εγώ που ταξιδεύω οικογενειακά με τις διάφορες εκπτώσεις, οι μινωικές βγαίνουν λιγότερο με καμπίνα πάντα. Είναι όμως όντως αξιοπρεπές και σε θέμα καμπίνας όπως έχω ξαναπεί είναι λίγο λαχείο η κατάσταση, αν και με τα παλάτια τελευταία είχα πολύ ατυχία. Αυτή τη στιγμή όντως βγαίνει φθηνότερα η ΑΝΕΚ. Ίσως ξυπνήσανε τώρα που σφίξανε τα ζόρια.
  13. Ένα άρθρο που πέτυχα τυχαία στο φατσοτέφτερο, γνωρίζαμε για το ήθος της εταιρίας από παλιότερα αλλά σιγά σιγά φαίνεται το μαθαίνει και κόσμος εκτός του χώρου. https://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/Transportation/438375-H-kakomathhmenh-kai-acharisth-Aegean
  14. Κονκορντ δεν ξερω, είχε γίνει δοκιμαστική πτήση και είχε έρθει στο Ελληνικό τότε, αλλά δεν έγινε παραγγελία, υπήρχε μόνο ενδιαφέρον. Με το σχόλιο περισσότερο αναφερόμουν στο ότι δε θα γινόταν κρατική, να κατεβάζει long haul αεροπλάνα στην Κρήτη μεταφέροντας ψηφοφόρους της εκάστοτε κυβέρνησης (πράγμα που έγινε και με πλοια στα νησιά) και να κάνει εξυπηρετήσεις γενικότερα. Ο γιος του αγαπούσε τα αεροπλάνα και φαντάζομαι ότι θα αγαπούσε την εταιρία. Δεν μπορούμε να ξέρουμε πως θα ήταν σήμερα, αλλά πιστεύω δε θα ήταν θυγατρική της ετζίαν.
×
×
  • Create New...