Jump to content
Shipfriends

ToMonopolioMasEfage

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

99 profile views
  1. Το είχα ακούσει από γνωστό για το Κρητη σε ρόλο μπαλαντέρ όπου χρειαστεί. Πάντως να κάνει συντήρηση και να κάθεται, δε βλέπω το λόγο. Από την άλλη προσωπικά θα το προτιμούσα στο Ηράκλειο αντί του Οράιζον. Ο Μπένυ δεν έχει λόγο να πάει πιο γρήγορα, αφού και έτσι είναι καλύτερα από την Κρουαζιέρα των Μινωικών
  2. Για μετά τις σκάντζες που θα κάνει το ΚΡΗΤΗ Ι για δεξαμενισμούς των άλλων πλοίων, που θα καταλήξει; Ακινησία ή σε νέα ναύλωση; Μετά από εκτενή συντήρηση 2 μηνών θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλευτούν αλλά σε ποια γραμμή;
  3. Άμα δεν έχει ανταγωνισμό δε νομίζω να μπει στη διαδικασία να βάλει ένα καράβι παραπάνω αν δεν είναι σίγουρο ότι θα γεμίζει. Έχει αποδειχτεί άλλωστε ότι η γνώμη του επιβάτη δεν τους πολυνοιάζει οπότε...
  4. @Mad Pax Με πρόλαβες φίλε, το πρωι το είδα. Πολύ καλό αν εξαιρέσεις την Αμερικανιά του σχολιασμού σε όλο της το μεγαλείο😂
  5. Μια ερώτηση μιας και είδα το ποστ στον Κουτσομπόλη από το φιδέμπορα wannabe @.voyager, τι διαφορές έχουν τα ιταλικά παλάτια από τα Κρητικά; Λογικά έχει αναφερθεί αλλά δεν το βρίσκω.
  6. @Nikos_ChaniaΌταν έχεις κλειστοφοβικό στην οικογένεια, η εσωτερική δεν είναι επιλογή. Μην ξεχνάς το αμάξι, δε μπορείς να κάνεις ταξίδι με 4 άτομα οικογένεια. 450 ευρώ βγαίνει Μινωικές και κάπου τόσο και κοινοπραξία.
  7. Για να είμαι ξεκάθαρος αγαπώ τα Κρητη ειδικά εξωτερικά,και παλιότερα τα ταξίδευα συχνά. Λιγο συμμάζεμα θέλουν, τουλάχιστον το 2, και γενικά ακούω και από τον κόσμο σε Ηρακλειο και Λασιθι πολυ γκρινια. Θα ειναι κρίμα πάντως να καταλήξει και η ΑΝΕΚ στο Μανώλη. Ήδη θέλουμε ένα 500αρι να βγούμε από την Κρήτη. Ίσως φταίει ότι ταξιδεύω πολύ στη γραμμή, και όχι σαν οδηγός νταλίκας, και τυχαίνει να βλέπω τα προβλήματα πιο πολύ από κάποιον που θα έκανε περιστασιακό ταξίδι. Όπως επίσης και ότι ταξιδεύω με οικογένεια κάποιες φορές, και γυναίκα και παιδιά δεν έχουν καραβολατρικά ενδιαφέροντα, οπότε η γκρίνια πάει σύννεφο😜. Μην ξεχνάμε τα πλοία που έχει η εταιρία που γυρνάνε από μισθώσεις, θα είχε ενδιαφέρον να τα δούμε σε γραμμές της Κρήτης.
  8. Αυτο εννοώ με τις επιδιορθώσεις και οι μοκέτες ήταν παράδειγμα. Ο επιβατης όμως δε θα κοιτάξει ούτε σκαρί ούτε μηχανολογικά, αν δε μείνει ή καθυστερήσει το πλοιο. Θα δει την καμπίνα που τα πανω κρεβατια γέρνουν, τα σαλονια που είναι σε μαύρο χάλι, τις 50 αποχρωσεις του ίδιου χρώματος σε μία μοκετα κλπ. Ακούω πάρα πολυ κόσμο που δεν θέλει τα Κρητη-Οραιζον ούτε να μπει μέσα. Τουλάχιστον να γίνει ένα συμμάζεμα να ειναι αξιοπρεπές.
  9. Με τα scrubbers η ΑΝΕΚ τι θα κάνει; Κανένα πλοίο της δεν έχει, θα πηγαίνουν όλα με το ακριβό;
  10. Ιδανικά θα ήταν ωραίο ένα τόσο όμορφο βαπόρι να εκμοντερνιστεί εσωτερικά και να γίνει ολική ανακαίνιση. Πρακτικά δε νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο, δεν αξίζει τα λεφτά εφόσον είναι τόσων χρόνων. Μάλλον πάνε για επιδιορθώσεις, άντε να αλλαχτεί και καμιά μοκέτα.
  11. Τοτε που έγινε η κοινοπραξία για να χτυπήσουν τις Μινωικές αν κρατούσαν ένα αξιοπρεπές προϊόν με Τσαμπιον στο Ηράκλειο και Ελυρο στα Χανιά, ίσως να μην ήταν σε αυτό το σημείο τώρα. Με το Κρήτη ΙΙ και το Οραιζον προκοπή δε γίνεται, και να έχεις και τιμές ανάλογες Μινωικών. Το αγόι δεν ξύπνησε τον αγογιάτη και θα θερίσουν ότι εσπειραν, δυστυχώς για τον κόσμο. Θα θελουμε προσεχώς ένα 600αρι να βγουμε απο την Κρήτη.
  12. Μιας και γίνεται κουβέντα περί παλατιών του Ηρακλείου σε άλλα threads, να πω και εγω μια άποψη, μια και είμαι τακτικός με την οικογένεια στη γραμμή (τουτέστιν 90% των ταξιδιων ειναι σε 4κλινη καμπινα). Ταξιδεύω στη γραμμη απο το 2001. Μπορώ να πω οτι τα παλάτια είναι σταθερή αξία. Παρά τις προσπάθειες μου κατά καιρούς να συμπαθήσω αρχικά τα Κρήτη, τα οποία σα σκαρί είναι πανέμορφα τα άτιμα, αλλά στις 10 φορες τις 6 μου άλλαζαν καμπίνα ας πούμε, το μόνο που με κράτησε από ΑΝΕΚ ήταν το Ολύμπικ Τσάμπιον (Superfast XII κάποτε καλό αλλά μικρό, γενικα το όλο κόνσεπτ κάποτε της ταχύτητας σε νυχτερινό δρομολόγιο για μένα ήταν ανούσιο, και προτιμότερο θα ήταν να παίξει στις γραμμές της Ιταλίας, και δυστυχώς με τον Ελυρο κάτι γίνεται πάντα και δε μπορώ λόγω δουλειάς). Αντιθέτως τα παλάτια σταθερά ικανοποιητικά, με σπάνια μικροπροβλήματα και πολύ καλό σέρβις, ένα αξιοπρεπέστατο προϊόν.
×
×
  • Create New...