Jump to content
Shipfriends

Rhodes78

eMembers
  • Posts

    57
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

757 profile views
  1. Και πριν την ryanair...το ίδιο ίσχυε.αλλά και σήμερα τα αεροπορικά εισητήρια ειναι σχεδόν πάντα πιο φτηνά απο το πλοίο...οπότε...δύσκολα ο Ροδίτης θα επιλέξει πλοίο..οποιο κι να μπει..
  2. Και το σημερινό δρομολόγιο από Σητεία δεν το εκτέλεσε, από όσο βλέπω το έχει μεταφέρει για αύριο....
  3. Από όσο βλέπω και αυτό το Σάββατο, το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ έκανε έκτακτο για Κω και Ρόδο, από την οποία και αναχώρησε σήμερα στις 05.00 απευθείας για Πειραιά.
  4. Αρκετά αυξημένη (συγκριτικά πάντα με το προηγούμενο διάστημα) η κίνηση από Πειραιά, την πρώτη ημέρα ''της απελευθέρωσης'' των μεταφορών,... https://www.newsit.gr/ellada/xamos-sto-limani-tou-peiraia-terasties-oures-ekso-apo-ta-ploia-pics-video/3284203/ Χθες Παρασκευή ενδεικτικά, από το λιμάνι του Πειραιά το “Blue Star 2” αναχώρησε με 620 επιβάτες για Σύρο, Πάτμο, Λέρο, Κάλυμνο Κω και Ρόδο, το “Blue Star chios” με 665 επιβάτες για Σύρο, Μύκονο, Ευδηλο, Φούρνοι, Καρλόβασι, Βαθύ, Χίο, Μυτιλήνη, Λήμνο, Θεσσαλονίκη, το «Νήσος Σάμος» με 951 επιβάτες για Οινούσσες, Χίο, Μυτιλήνη, και το blue «blue star naxos» με 397 επιβάτες για Πάρο, Νάξο, Ηρακλειά, Σχοινούσα, Κουφονήσι, Κατάπολα, Οινούσσες, Χίο και Μυτιλήνη. Επίσης το «Blue Star delos» με 458 επιβάτες για Πάρο, Νάξο, Ιο Θήρα το επιβατηγό οχηματαγωγό «Διονύσιος Σολωμός» με 200 επιβάτες για Κύθνο, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο, Κίμωλο, Φολέγανδρο, Σίκινο, Ιο Θήρα, το champion jet με 257 για Σέριφο, Σίφνο και Μήλο, το “Speed Runner” με 250 επιβάτες για Σέριφο Σίφνο Μήλο, το “Διαγόρας” με 166 για Σύρο Τήνο Μύκονο και το AQUA JEWEL με 46 επιβάτες για Κύθηρα, Αντικύθηρα και Κίσσαμο.
  5. Παρατήρησα ότι εν τέλει, δεν σταμάτησε χτες όπως προβλεπόταν, αλλά έκανε κανονικά το χτεσινό δρομολόγιο για Ρόδο, (με αναχώρηση 19.00, -την αντίστοιχη δηλαδή του BLUE STAR 2-όπως προφανώς θα κάνει και την επιστροφή σήμερα από Ρόδο.
  6. Είναι κατηγορία που θα μπορούσαν να '' παίξουν'' όλα τα Αγουδημόπλοια...αλλά προκρίνω ΡΟΜΙΛΝΤΑ και ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΡΟΜΙΛΝΤΑ: Γιατί πραγματικά πήγε παντού...ήταν παντός καιρού και εξυπηρέτησε τα πιο μικρά νησιά όσο κανένα άλλο...και μας χάρισε άπειρες ωραίες εμπειρίες ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ: Με πολύ καλές ταχύτητες όταν πρωτοήρθε...και προσωπική μου αδυναμία Βιντσέντζος Κορνάρος: Για εκείνο τα ''ατελείωτο'' αυγουστιάτικο ταξίδι από την Μήλο στην Ρόδο...
  7. Έχει περαστεί πλέον και επίσημα, AΡΙΑΔΝΗ στην θέση του BLUE STAR 2 στα Δωδεκάνησα, από 29.03.2021 ως και 22.04.2021.
  8. Με αφορμή και την ''δημοσκόπηση'' για το ΡΟΔΑΝΘΗ, θυμήθηκα ένα από τα πολλά και σίγουρα από τα πιο ενδιαφέροντα ταξίδια μου με το ΡΟΔΑΝΘΗ...Αιώνες πίσω, στο μακρινό 1998, αναχώρηση ένα χειμωνιάτικο απόγευμα (Φεβρουαρίου -αν δεν κάνω λάθος), από Ρόδο, με πολύ΄ δυνατό καιρό, βοριά αν θυμάμαι καλά.., 9άρι σίγουρα....αν και μας ειδοποιήσαν πριν μπούμε ότι το πλοίο σίγουρα κάπου θα σταματήσει λόγω καιρού, είπα να κάνω την ''τρέλα'' και να μπω...Αναχώρηση από Ρόδο Τετάρτη στις 16.00 με προγραμματισμένο δρομολόγιο για Κω-Κάλυμνο-Λέρο -Πάτμο -Πειραιά.....ήδη από το ξεκίνημα από την Ρόδο,΄΄άρχισαν'' τα όργανα, άφιξη στην Κω, όπου έδεσε μετά από 3 προσπάθειες και σχεδόν 40 λεπτά...Μετά την αναχώρηση, μας ανακοίνωσαν στα μεγάφωνα ότι θα πήγαινε απευθείας στην Λέρο για να δέσει, χωρίς να προσπαθήσει καν να δέσει στην Κάλυμνο...Στην Λέρο φτάσαμε μετά τις 22.00, και μετά από από αρκετές προσπάθειες, κατόρθωσε γύρω στις 23.00 να δέσει.. Στην Λέρο μείναμε δεμένοι όλο το βράδυ, αλλά και την επόμενη ημέρα Πέμπτη, οπότε και κατά το μεσημεράκι, γύρω στις 13.00 ξεκινήσαμε από την Λέρο, γυρίσαμε πίσω στην Κάλυμνο, και από εκεί απευθείας στην Πάτμο. όπου φτάσαμε κατά τις 17.00..Και εκεί που πιστέψαμε ότι τα'' βάσανα'' μας τελείωσαν, μας ανακοίνωσαν εξακολουθούσε να ισχύει το απαγορευτικό, -στην Πάτμο δεν μπορούσαμε να μείνουμε, γιατί η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι δεν ήταν ασφαλής, οπότε αποφασίστηκε να πάμε στην Σύρο...νομίζω ότι δεν έχω ταξιδέψει ποτέ με περισσότερο αέρα και κυματισμό από ότι εκείνη την ημέρα....θυμάμαι τις απέλπιδες προσπάθειες να βγω σε εξωτερικό χώρο, κάτι όμως που ήταν πρακτικά αδύνατο...δεν μπορούσες καν να σταθείς...και πάλι βέβαια το βαπόρι ήταν αξιοπρεπέστατο στον καιρό...Μετά από πολύ κόπο, φτάσαμε στην Σύρο, όπου και μείναμε όλο το βράδυ....το επόμενο πρωί κατά τις 10.00 δόθηκε το πράσινο φως....θυμάμαι ότι -αν και δεν ήταν στο δρομολόγιο του η Σύρος, φόρτωσε πολλά φορτηγά από Σύρο, που είχανε ξεμείνει λόγω καιρού...με τα πολλά φτάσαμε στον Πειραιά την Παρασκευή το μεσημέρι, περίπου στις 15.00, μετά από 47 ώρες .!!το μεγαλύτερο ταξίδι που έχω κάνει....και σίγουρα από τα πιο ενδιαφέροντα....
  9. ΡΟΔΑΝΘΗ... αντικειμενικά για το ταξίδεμα του..την ταχύτητα του...την ανεση των εσωτερικών του χώρων..την απλα των εξωτερικών του χώρων..αλλά και τελείως υποκειμενικά για τα άπειρα ταξιδια των φοιτητικών μου χρόνων..και όλες τις εμπειρείες και αναμνήσεις που μου χάρισε..
  10. Όταν πρωτοήρθε το ΡΟΔΟΣ, έκανε 3 δρομολόγια (ΔΕΥ, ΤΕΤ, ΠΑΡ) από Πειραιά, με ώρα αναχώρησης στις 19.00, απευθείας για Ρόδο, όπου ΄έφτανε γύρω στις 07.30 με 08.00..Από Ρόδο αντίστοιχα έφευγε ΤΡΙ-ΠΕΜ-ΚΥΡΙΑΚΗ στις 1800. Τα καλοκαίρια προσέθετε και ένα επιπλέον, Σάββατο πρωί από Ρόδο, γύρω στις 10.00 αν θυμάμαι καλά, και Σάββατο μεσάνυχτα από Πειραιά. Στην συνέχεια, θυμάμαι ότι για ένα ή δύο χρόνια, στο ένα απευθείας δρομολόγιο είχε προσθέσει την Σύμη (ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟΣ), και στο δεύτερο την ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ, (ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΡΟΔΟΣ), το τρίτο ως είχε. Οι ώρες αναχώρησης ήταν τουλάχιστον από Πειραιά (αν θυμάμαι καλά) οι ίδιες. Το ΠΑΤΜΟΣ όταν πρωτοξεκίνησε έκανε 2 δρομολόγια (Δευτέρα και Τετάρτη ) από Ρόδο για ΚΩ-ΠΕΙΡΑΙΑ, και από Πειραιά Τρίτη-Πέμπτη για Κω-Ρόδο, με αναχώρηση 1800 από Πειραιά και 1700 από Ρόδο. (Η διάρκεια του ταξιδιού ήταν περίπου 13-13μισυ ώρες,) Κάθε Παρασκευή έκανε δρομολόγιο από Ρόδο για Θεσσαλονίκη, (-σίγουρα έπιανε Κω και Βαθύ αρχικά, μετά νομίζω προσέθεσε και άλλα νησιά).Θυμάμαι σίγουρα κάποια καλοκαίρια το ΡΟΔΟΣ να κάνει ένα δρομολόγιο από Ρόδο για Λεμεσό. Αργότερα με την αποχώρηση του ΚΑΜΙΡΟΣ, και εν συνεχεία με την έλευση του Αγούδημου, τα θυμάμαι και τα δύο να κάνουν κυρίως δρομολόγια κορμού με αναχώρηση από Πειραιά στις 14.00 για Πάτμο-Λέρο-Κάλυμνο-Κώ-Ρόδο (με άφιξη τις καλές εποχές στην Ρόδο γύρω στις 07.30-08.00, προς το τέλος γύρω στις 0900 με 0930), ενώ έκαναν και κάποια δρομολόγια με αναχώρηση στις 17.00 από Πειραιά για Κάλυμνο-Κω -Ρόδο.
  11. Γύρω στα 16 ήταν η ταχύτητα του...στις καλές του εποχές..θυμάμαι ότι έκανε περίπου 4 ώρες το ΡΟΔΟΣ-ΚΩΣ...ενω το κλασικο δρομολόγιο κορμού ΡΟΔΟΣ -ΚΩΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ_ΛΕΡΟΣ-ΠΑΤΜΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ..το έβγαζε περίπου στις 19 ώρες..
  12. Αν δεν κάνω λάθος, ούτε το ΣΥΜΗ-ΡΟΔΟ, -και μάλιστα καθημερινά και με υποχρέωση διανυκτέρευσης στην Σύμη-υπήρχε...
  13. Η ιστορία επαναλαμβάνεται και σήμερα στο λιμάνι της Ρόδου...το BLUE STAR ΠΑΤΜΟΣ, παραμένει από το πρωί στα ''ανοιχτά'', στην Ιξιά, χωρίς να κάνει μάλιστα και το δρομολόγιο για Καστελόριζο, -με παρέα δίπλα του το ΣΤΑΥΡΟΣ.., θεωρητικά είχε μεταφερθεί το δρομολόγιο για Πειραιά για τις 18.00...αλλά προς το παρόν δεν μπορεί να προσεγγίσει στο λιμάνι...εν τέλει μεταφέρθηκε για αύριο το πρωί στις 07.00
  14. 1. ΙΚΑΡΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, απλά πανέμορφο. 2. Ν ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, γιατί άλλαξε πολλά με τον ερχομό του 3. EUROPA PALCE,νυν ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, για το δυνατό comeback του 4. ΚΝΩΣΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ, το αυθεντικό, γιατί άλλαξε τα δεδομένα στο Ηράκλειο με τον ερχομό του 5. CRUISE EUROPA, για το μέγεθος και την επιβλητικότητα του.
×
×
  • Create New...