Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μα αυτό λένε τα παιδιά παραπάνω ότι ξεκίνησε για δοκιμαστικό Χίο-Μυτιλήνη...αλλά τελικός δεν έγινε.

Άντε καλοτάξειδο...

Link to comment
Share on other sites

Αντε να εχει επιτυχια ενα απο τα σπανια ελληνικα σκαρια που φτιαχτηκαν σαυτη την δεακετια!! Παντα καλοταξιδο να ειναι και να εχει παντα καλες θαλασσες και να γινει πετυχημενο και δεν το αναφερω λογω εταιρειας αλλα για τον ιδιο το ΜΥΚΟΝΑΚΙ!! Ειπαμε εχει και αυτο ψυχη και σιγουρα αδημονει να ριχτει στα νερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραια σειρα φωτο Αποστολε. Βλεποντας τις τελευταιες 2 μου δημιουργηθηκε η εντυπωση οτι ο καταπελτης ισως να ειναι και λιγο στενουλης. Η μηπως ειναι εντυπωση μου?

Link to comment
Share on other sites

Ο κεντρικος καταπελτης είναι πολύ μακρυς και επειδή προφανώς τα καταπελτάκια των επιβατών του πέφτανε κοντά

αν προσέξετε φαίνονται καποια -αντιαισθητικα- extensions στην άκρη τους.

κατα τα άλλα κουκλα το σκαραμαγκάκι ;)

Link to comment
Share on other sites

Μόλις άκουσα συνέντευξη του Γ. Στρίντζη σε τοπικό ραδιόφωνο για την δρομολόγηση του Ν. ΜΥΚΟΝΟΣ στη γραμμή. Το πλοίο ακόμα δεν έχει πάρει πιστοποιητικά και γι’αυτό δεν έχει πάρει ακόμα δρομολόγια (άρα ο Κεφαλογιάννης τζίφρα δεν έχει βάλει ακόμα). Το περιμένουμε περίπου στις 15 Σεπτέμβρη με ναύλο συμβατικού +20% λόγω νεότητας. Θα εκτελεί 6 δρομολόγια την εβδομάδα το χειμώνα και 7 το καλοκαίρι. Ώρες αναχώρησης από Πειραιά 12:30 – 13:00 και αναχώρηση από Χίο για Πειραιά περίπου 00:00- 00:30 με άφιξη 06:30.Το κορυφαίο σημείο της συνέντευξης ήταν όταν η δημοσιογράφος τον ρώτησε για τι μέγεθος πλοίου μιλάμε, γιατί είχαμε υποδεχτεί και το BLUE STAR 1 παλιότερα και δεν χωρούσε στο λιμάνι. Άντε να της εξηγήσει ο άνθρωπος ότι αυτός δεν είναι πια οι άλλοι…

Πράκτορα στη Χίο ακόμα δεν έχουν επιλέξει, αν και ο πρώην πράκτορας της ΝΕΛ (κατά τη γνώμη μου) θα τους έπεφτε λουκούμι.

Link to comment
Share on other sites

Ενα αλλο ερωτημα ειναι που θα δεσει στο κεντρικο λιμανι το Νησος Μυκονος. Στο στενεμα δενει με τη μουρη εξω ο Θεοφιλος/Μυτιληνη και με τη μουρη στα Κρητικα ο Κεντερης(οπου ξεχειμωνιαζει κιολας). Εναλλακτικα προσεγγιζει εκει το Σαμοθρακη ενω ο Ταξιαρχης δενει συνηθως στην προβλητα διπλα απο τις δεξαμενες του Βασιλειαδη. Η μονη θεση που περισσευει με αλλα λογια, ειναι στο κεφαλι, στην πλωρη του Θεοφιλος/Μυτιληνη οπου ομως υπαρχει γλιστρα και δεν ειναι ευκολο να φορτωσεις φορτηγα.

Λαμβανοντας σα δεδομενο οτι ειναι καινουριο πλοιο και οτι υπαρχει η αβαντα προς τη μονοπωλιακη κατασταση μου φαινεται παντελως απιθανο να στειλουν το Νησος Μυκονος στη γλιστρα. Ενα πιθανο σεναριο ειναι να πηγαινει ο Ταξιαρχης στην πλωρη του Θεοφιλος και το Νησος Μυκονος διπλα στου Βασιλειαδη. Ομως και αυτο δεν μου κολλαει πολυ γιατι ειμαι σιγουρος οτι ο πρωην εφοπλιστης θα θελει το πλοιο του σε κεντρικο σημειο του λιμανιου προκειμενου να φαινεται. Αρα που οδηγουμαστε? Δεν ξερω, πιθανολογω ομως τα Λεμοναδικα γιατι α) ειναι απεναντι απο το σταθμο και σε κεντρικο σημειο και β) την ωρα της μεσημεριανης αναχωρησης δεν εχει κινηση εκει. Απο την αλλη παλι, υπαρχει προβλημα το πρωι με τα Λεμοναδικα, τουλαχιστον το καλοκαιρι.

Ειμαι περιεργος να δω τι θα γινει με αυτην την ιστορια, εχει εξαιρετικο ενδιαφερον και να ειστε σιγουροι πως αυτην την εποχη θα πεφτει πολυ μεγαλο παρασκηνιο με την Αγκυροβολια του ΟΛΠ και το Α' Λιμενικο Τμημα του Τζελεπη για αυτο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε μη πάει στο ντοκ 3, μαζί με το μεγάλο αδελφό Blue Star 2!! Και να βάλουν τη μεγάλη πινακίδα που έχει η Blue Star στην Ακτή Κονδύλη και γράφει Προς Δωδεκάνησα, Ώρες πιο γρήγορα!!!

Δηλαδή κάτι σε:

Προς Χίο Μυτιλήνη (ή Β. Αιγαίο), Ώρες πιο γρήγορα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, μπορούν να το στείλουν και στη Δραπετσώνα για να μην θίξει τα ήδη δρομολογημένα πλοία. ;) . Η θέση που τώρα δένει ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ είναι ιδιαίτερα άβολη, αφού θέλει αρκετή ώρα μανούβρα για να φύγεις.

Link to comment
Share on other sites

Με τοσο δυνατες μηχανες κ δυο προπελακια δεν φανταζομαι να κανει περισσοτερη ωρα να γυρίσει και να φυγει απ'οση κανουν τα μικρα bluestar μεχρι να φτάσουν στα φανάρια. Θα ειναι καλο σημειο κ για φωτο κατα την αναχώρηση ;)

καλα δρομολογια και γρρρρρρηγορα πίσω στη Ραφηνα :D

Link to comment
Share on other sites

Αν δένη στά Λεμονάδικα,πιθανόν να πιάση τη θέση που είχε πέρσι το ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ δίπλα στά αδελφά του.

Εμένα όμως μέ προβληματίζει το γεγονός οτι δέν έχει κρεβάτια-κάτι που θα είναι μειονέκτημα κυρίως για το δρομολόγιο τής επιστροφής που θά γίνεται νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν παει λεμοναδικα με τιποτα. Αμα ειναι μεσα και τα Κρητικα πως θα γυριζει να δεσει??? Μαλλον για dock 3 παει κι αυτο... Εκτος και αν κανει καμια μαγκια ο Μακης και στειλει τον Κεντερη να ξεχειμωνιασει στου Βασιλειαδη

Link to comment
Share on other sites

Όλη η συνεντευξη του Γ.Στριντζη στο ΑΙΠΕ για το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ:

AIΠE: Έρχεται για να μείνει το «Nήσος Mύκονος» ΣYNENTEYΞH ME TO Δ/NONTA ΣYMBOYΛO THΣ «ELLENIC SEAWAYS» Γ. ΣTPINTZH

Mέσα στις επόμενες δεκαπέντε ημέρες η Hellenic Seaways εκτιμά ότι θα έχουν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες (δοκιμαστικοί πλόες, απόκτηση απαραίτητων πιστοποιητικών) προκειμένου το νεότευκτο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Μύκονος» να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στη γραμμή Πειραιάς – Xίος – Mυτιλήνη.

H απόφαση για τη δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή, είναι ειλημμένη από το Δ.Σ της Eταιρείας, όπως ανέφερε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στην AΛHΘEIA ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways, Γεράσιμος Στρίντζης, γεγονός που κάμπτει τις όποιες ανησυχίες που διατυπώθηκαν αρχικά, ότι επρόκειτο για μια ακόμη πρόθεση δρομολόγησης πλοίου στη γραμμή μας… χωρίς αντίκρισμα.

Bέβαια ο κ. Στρίντζης δεν έκρυψε την αρχική θέση της εταιρείας να δρομολογήσει το πλοίο στις Kυκλάδες, ρότα που άλλαξε όμως. Tο γιατί το εξήγησε ο ίδιος: «Eξετάζοντας τον ακτοπλοϊκό χάρτη, διαπιστώσαμε ότι η γραμμή της Xίου – Mυτιλήνης είναι μια γραμμή στην οποία και καλές υπηρεσίες θα προσφέρουμε και η εταιρεία μας έχει δυνατότητες καλής αποδόσεως. Στο ΔΣ της εταιρείας πριν 3 βδομάδες αποφασίστηκε ότι αυτή είναι η γραμμή στην οποία θα στοχεύσουμε. Έχουμε αποστείλει την επιστολή – ανακοίνωση στο YEN- δεν έχουμε υποβάλει ακόμα δρομολόγια διότι εκ της κείμενης νομοθεσίας το πλοίο πρέπει να αποκτήσει πιστοποιητικά πριν εγκριθούν δρομολόγια κ.λ.π.», τόνισε ο κ. Στρίντζης.

Oπως ανέφερε το νεότευκτο πλοίο (ναυπηγήθηκε στο Σκαραμαγκά) εκτελεί το τελευταίο δοκιμαστικό ταξίδι και γίνεται παράλληλα η διαδικασία για να ληφθούν τα πιστοποιητικά (τελικές επιθεωρήσεις, δοκιμές κ.λ.π.) που προβλέπεται να ολοκληρωθούν εντός 15 ημερών.

«Όταν θα είμαστε έτοιμοι με τα πιστοποιητικά στα χέρια μπορούμε να ξεκινήσουμε δρομολόγια», επισήμανε ο Δ/νων Σύμβουλος της πολυμετοχικής αυτής εταιρείας της οποίας ο κύριος μέτοχος είναι οι Mινωικές Γραμμές.

Πειραιάς – Xίος σε 6 ώρες

Tο «Nήσος Mύκονος» έρχεται να σπάσει το «μονοπώλιο» της NEΛ στη γραμμή και μάλιστα με δυναμικό τρόπο, μιας και στην περίπτωση αυτή έχουμε να κάνουμε με ένα νέο συμβατικό πλοίο, το οποίο θα έχει δυνατότητα μέσα σε 6 ώρες από τον Πειραιά να βρίσκεται στη Xίο και το αντίστροφο (η μέγιστη ταχύτητά του είναι σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας 27 ναυτικά μίλια).

Περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά του ο κ. Στρίντζης επισήμανε ότι πρόκειται για ένα συμβατικό πλοίο νέας τεχνολογίας και υψηλής ταχύτητας που σημαίνει ότι θα λειτουργεί χειμώνα - καλοκαίρι, θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει όχι μόνο επιβάτες αλλά και IX και φορτηγά. H χωρητικότητά του είναι 1900 επιβάτες το καλοκαίρι και 1200 περίπου το χειμώνα. Tο πλοίο – όπως είπε- έχει λίγες καμπίνες (στο site της εταιρείας γίνεται αναφορά για 31) , αλλά διαθέτει μεγάλο αριθμό αριθμημένων -εξαιρετικής ποιότητας- καθισμάτων αεροπορικού τύπου (περίπου 1000).

Στο «Nήσος Mύκονος» υπάρχουν επίσης τέσσερα bars, καταστήματα και σαλόνι πρώτης θέσης δύο επιπέδων.

Tο δρομολόγιο προς Xίο θα εκτελείται, όπως προαναφέραμε, μέσα σε 6 ώρες, ενώ εκείνο προς Mυτιλήνη σε 8.30 ώρες (το πλοίο θα παραμένει στο νησί μας μισή ώρα για φορτοεκφόρτωση).

H χωρητικότητά του σε οχήματα, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Δ/νοντα Συμβούλου της HELLENIC SEAWAYS, είναι 320 IX ή 50 φορτηγά 11μετρα (τριαξονικά) και ταυτόχρονα 170 IX.

Kι όμως… χωράει

«H πρόθεσή μας κατά τη χειμερινή περίοδο είναι να εκτελούνται δρομολόγια 6 φορές την εβδομάδα και το καλοκαίρι καθημερινά», τόνισε ο κ. Στρίντζης που επίσης δήλωσε πως η βασική ώρα αναχώρησης από τον Πειραιά θα είναι το μεσημέρι, είτε στις 12.30 είτε στη 1 μ.μ+. και από Xίο για Πειραιά η αναχώρηση προβλέπεται τα μεσάνυχτα.

Bέβαια ζητούμενο στην περίπτωση της Xίου που έχει δει πλοία να μπαίνουν στο λιμάνι αλλά να αναχωρούν χωρίς επιστροφή λόγω των γνωστών προβλημάτων στις υποδομές (περίπτωση Blue Star) είναι το εάν το «Nήσος Mύκονος» … «χωράει» στο λιμάνι.

«Eίναι απόλυτα κατάλληλο για τη Xίο», απάντησε στο σχετικό προβληματισμό ο κ. Στρίντζης. (το πλοίο έχει μήκος 140 μέτρα και είναι στο μέγεθος του ΘEOΦIΛOΣ ίσως λίγο μικρότερο, όπως είπε ο ίδιος).

Eταιρική κοινωνική πολιτική

O Δ/νων σύμβουλος της Hellenic Seaways πήρε θέση και για το θέμα των εκπτώσεων στις τιμές των εισιτηρίων. Yπενθυμίζουμε ότι η κατάργηση των εκπτώσεων αποτέλεσε την απαρχή για τις κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν προ διετίας από το νησί μας και οι οποίες στη συνέχεια έτυχαν παναιγαιακών διαστάσεων με τη διεύρυνση της λίστας των αιτημάτων στην κατεύθυνση βελτίωσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών.

«Oι αναγκαστικές εκπτώσεις που επέβαλλε το κράτος έχουν καταργηθεί, αντίκεινται στην κοινοτική νομοθεσία.», σχολίασε ο κ. Στρίντζης ο οποίος ωστόσο μίλησε για την κοινωνική πολιτική που έχει η κάθε εταιρεία.

« H πολιτική μας είναι να διατηρήσουμε καθεστώς εκπτώσεων σε συγκεκριμένες κατηγορίες», ανέφερε απαντώντας στο ερώτημα που τέθηκε για τις εκπτώσεις που έχουν συνταξιούχοι NAT, πολύτεκνοι, AμEA, φοιτητές κ.λ.π..

Oσον αφορά τώρα τους ναύλους του «Nήσος Mύκονος» υπογράμμισε ότι είναι ναύλοι συμβατικού πλοίου προσαυξημένοι κατά 20%. (φθηνότερο όμως από ταχύπλοο που έχει τις διπλές τιμές των συμβατικών.)

Δεν παρέλειψε δε να αναφέρει ότι «είναι λάτρεις της απελευθέρωσης όλων των δεσμευτικών παρεμβάσεων του κράτους,» για να προσθέσει πως υπάρχουν διάφορα προγράμματα – πακέτα στην εταιρεία που θα ανακοινωθούν άμεσα και έχουν σχέση με τις χαμηλότερες τιμές εισιτηρίου τις οποίες μπορούν να εξασφαλίσουν τακτικοί πελάτες, όσοι έχουν προγραμματίσει έγκαιρα το ταξίδι τους κ.λ.π.

«Πιστεύουμε σε μια νέα φιλοσοφία τιμολογίου», κατέληξε.

Nα σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις δηλώσεις του κου Στρίντζη, που έγιναν προχθές ραδιοφωνικά, η εταιρεία δεν είχε καταλήξει στο γραφείο που θα την πρακτόρευε στη Xίο, απόφαση όμως που σύντομα θα ανακοινωθεί, όπως είπε ο ίδιος."

ΥΓ

Αλλο όνομα έπρεπε να είχε αυτό το πλοίο

Link to comment
Share on other sites

H χωρητικότητά του είναι 1900 επιβάτες το καλοκαίρι και 1200 περίπου το χειμώνα. Tο πλοίο – όπως είπε- έχει λίγες καμπίνες (στο site της εταιρείας γίνεται αναφορά για 31) , αλλά διαθέτει μεγάλο αριθμό αριθμημένων -εξαιρετικής ποιότητας- καθισμάτων αεροπορικού τύπου (περίπου 1000).

Οι 1000 των αριθμημένων καθισμάτων οκ, αλλα 700 άτομα στα ανοιχτά ντέκ?? Οι φίλοι μας του βορείου Αιγαίου θα πάρουν γεύση απο bluestarικό καλοκαιριάτικο στρίμωγμα...

Ενδεικτικά τo Olympic Champion μεταφέρει "μόλις" 1850 επιβάτες

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν ειμαι και τοσο αισιοδοξος... Λαθος απο την αρχη... Αφου λες και μελετας οτι θα παει Ραφηνα το φτιαχνεις για εκει και το προσαρμοζεις για εκεινη τη γραμμη με της αναγκες της. Ξαφνικα λες Χιο Μυτιληνη με 90 κρεβατια βαπορι... Φταιω εγω να πω αντε γεια τωρα??? Ξαφνικα μας την εδωσε μην πω τιποτα χειροτερο να παει εκει... Ε ας παει τοτε να τη φανε μηπως και βαλουνε μυαλο... 5 χρονια δουλειες του κεφαλιου του ποδιου και αρπαχτες...

Ουφ.. Ξαναβρηκα τον ANTI-HELLENIC εαυτο μου επιτελους

Link to comment
Share on other sites

Εγω αναρωτιεμαι τι θα γινεται με ολον αυτον τον κοσμο που θα στρωνει κατω τα σεντονια/κουβερτες και sleeping bags για να κοιμηθει το βραδι. Θα υπαρχει χωρος για τετοιες δραστηριοτητες η ακομα κι αν υπαρχει θα το επιτρεπει η πολιτικη της εταιρειας?

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι πως στη σκεψη της εταιριας οποιος εχει αριθμημενη θεση θα κοιμάται στη θεσουλα του στρατιωτακι ακούνητο.

Στο μεσημεριανο δρομολόγιο οι 6-8 ώρες δεν ειναι απελπιστικο νούμερο, μια χαρα βγαίνει καθιστος-ξύπνιος αλλα στο βραδυνο θα πεσει γέλιο.

Βεβαια με τοσο λιγες καμπινες μπορει να τις χρεωνει και οσο θέλει και παλι να γεμίζουν ;)

Link to comment
Share on other sites

Τωρα καλως ή κακως που τελειωσε η σεζον δεν εχει και πολλεσ επιλογεσ.Χειμωνιατικα κυκλαδες νεοτευκτο με 26 μιλια δεν εχει τυχη μετα δωδεκανισα ειναι το ΒS οποτε...

Link to comment
Share on other sites

Tο δρομολόγιο προς Xίο θα εκτελείται, όπως προαναφέραμε, μέσα σε 6 ώρες, ενώ εκείνο προς Mυτιλήνη σε 8.30 ώρες (το πλοίο θα παραμένει στο νησί μας μισή ώρα για φορτοεκφόρτωση).
Χλωμό το βλέπω το 8.30 για Μυτιλάνα ;) κύριε Μάκη μας, αν έλεγες 9+, νομίζω θα ήταν πιό καλά.
Οι φίλοι μας του βορείου Αιγαίου θα πάρουν γεύση απο bluestarικό καλοκαιριάτικο στρίμωγμα...
Από το ΜΥΚΟΝΟΣ χωρίς καμπίνα, φηφίζω δαγκωτό ΜΥΤΙΛΗΝΗ με καμπίνα και σε 12 ώρες! Μην σου πω και ΘΕΟΦΙΛΟ σε εκείνες τις ατελείωτες δίκλινες με τον καναπέ, και ας πάω και σε 14 ώρες.

Στο μεγάλο σχολείο της Π.Α. έλεγαν "κοιμήσου, υπηρετείς λιγότερο!" :P

Εγώ θα συμπληρώσω: "κοιμήσου, ταξιδεύεις λιγότερο!" ;)

Εκεί που έχει πλεονέκτημα, είναι σε όσους ούτως ή άλλως θα ταξίδευαν κατάστρωμα με συμβατικό, οπότε οι λιγότερες ώρες μετράνε (και πάλι σε ορισμένους).

Επίσης η περίπτωση του πλοίου δείχνει πόσο λάθος είναι να δίνεται σε ένα πλοίο όνομα , το οποίο συσχετίζεται άμεσα με κάποιο νησί. Εκτός και αν είσαι 100% σίγουρος ότι θα πάει και θα μείνει σε μία συγκεκριμένη γραμμή.

Πάντως το "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στις 13.00 για ΧΙΟ- ΜΥΤΙΛΗΝΗ", δεν μου ακούγεται και τόσο καλά. Δείχνει σαν να είναι προσωρινή δρομολόγηση.

Θα υπαρχει χωρος για τετοιες δραστηριοτητες η ακομα κι αν υπαρχει θα το επιτρεπει η πολιτικη της εταιρειας?
Μα τι είναι αυτά που ρωτάς? :) Αμ. δεν έχει καμπίνες το νεότευκτον, θα κάνουμε και πολιτική κυριλέ και χαϊλίκια? Εκτός και αν είναι πολιτική της εταιρείας να ταξιδεύουν τρείς και ο κούκος ;)

Χώρια που η γραμμή έχει πολλούς Αθιγγάνους (για να μην πω γύφτους και μας περιλάβει κανένα παρατηρητήριο :rolleyes: ), που πάνε για προσκύνημα στον Άγιο Ραφαήλ (μεγάλη η χάρη του). Να δω τότε ποιός και πως θα τους εξηγήσει ότι η πολιτική της εταιρείας είναι να μην στρώνουν σεντόνια :rolleyes:

Για τις ώρες των δρομολογίων θα κάνω μιά συγκριτική ανάλυση (στο θέμα Πει-Χι-Μυ) αφού ανακοινωθούν τα οριστικά δρομολόγια. Μη γραφουμε και στον γάμο του καραγκιόζη ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...