Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Συγνώμη, 07:00 από Μυτιλήνη και 09:30 από Χίο και έχει 1000 άτομα? Πού βρέθηκαν? Τόσοι πολλοί θα ταξίδευαν το βράδυ σήμερα και επειδή δεν έχει πλοίο το κάνουν πρωί- πρωί? Χθές πάντως από Πειραιά δεν είχε ούτε τους μισούς από όσους αναφέρεις για σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο Γερασιμος Στριντζης εκανε, οπως φαινεται, αποκαλυψεις για το μελλον του πλοιου και του αδελφου του, συμφωνα παντα με τη Ναυλαγορα που συμμετειχε επισημα στην παρουσιαση του πλοιου. Παραθετω το πληρες αρθρο για να εχουμε καλυτερη εικονα. Τωρα οσα αναφερει για το ταξιδι και τους χρονους του τα γνωριζουμε ηδη απο τους shipfriends που ηταν on board

απο οτι φαινεται τα δρομολογια του superferry mykonos & superferry chios θα γινουν απο τα νησος μυκονος και νησος χιος (?)

ΝΑΥΛΑΓΟΡΑ 24 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2005

Μια εμπειρία θαλασσινής μεγαλοπρέπειας ήταν το παρθενικό ταξίδι του νεότευκτου πλοίου των Hellenic Seaways «Νήσος Μύκονος» προς Χίο και Μυτιλήνη. Μια εμπειρία διάσπαρτη με... ειδήσεις, αλλά και... λουσμένη από τον ήλιο του Αιγαίου. Αλλά και την αποκλειστική δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Μάκη Στρίντζη στη «Ναυλαγορά» ότι το πλοίο... προσωρινά θα πηγαίνει Χίο-Μυτι- λήνη. Μόλις... χτιστεί το «αδελφό» του πλοίο, θα... μετακομίσει λίγο νοτιότερα, δηλαδή θα εκτελεί το δρομολόγιο της Σάμου. Ας δούμε πως εξελίχθηκε το... φιλμ του πρώτου ταξιδιού του «Νήσος Mύκονος». Ημέρα Παρασκευή (16/9) και ώρα 7:30 το πρωί, το πλοίο αναχώρησε από το λιμάνι του Πειραιά, με πλοίαρχο τον Ν. Βασιλίκη και α’ μηχανικό τον Ν. Μουζάλα, για Χίο-Μυτιλήνη. Το πλοίο ταξίδευε με ταχύτητα 26 κόμβων και μετά από 6,5 ώρες κατέπλευσε στις 2 το μεσημέρι στο λιμάνι της Χίου. Εκεί ο κόσμος είχε την ευκαιρία να το επισκεφτεί και να το γνωρίσει. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μ. Στρίντζης, συναντήθηκε με παράγοντες του νησιού και μίλησε στον κόσμο για το νέο πλοίο και για τα σχέδια της εταιρείας. Στις 16:30 το πλοίο αναχώρησε με προορισμό το λιμάνι της Μυτιλήνης, όπου έφτασε στις 18:30. Στην τετράωρη παραμονή του πλοίου στο λιμάνι πραγματοποιήθηκαν εγκαίνια, στα οποία παρευρέθηκαν οι λιμενικές και πολιτικές αρχές του τόπου. Στις 22:30 το πλοίο αναχώρησε απευθείας για το λιμάνι του Πειραιά, στο οποίο έφτασε μετά από επτά ώρες, στις 5:30 το πρωί. Η εταιρεία προσπαθεί να σπάσει το μονοπώλιο της NΕΛ και να κάνει δυναμική είσοδο στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου με ένα πλοίο που θα αλλάξει τα δεδομένα, σε επίπεδο υπηρεσιών προς τους επιβάτες και σε χρόνους ταξιδιού, μειώνοντας τον πλεύσιμο χρόνο για Χίο σε έξι ώρες και για Μυτιλήνη σε οκτώ (από 8 και 11 αντίστοιχα). Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία δραστηριοποιείται σε αυτήν τη γραμμή. Πριν από πέντε χρόνια εκτελούσε το ίδιο δρομολόγιο με τα σινιάλα της Hellas Ferries, με το πλοίο «Φαίδρα». Το «Νήσος Μύκονος» θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα έως Πέμπτη στις 12:30, κάθε Παρασκευή στις 16:30 και Σάββατο στις 17:30 και από Μυτιλήνη, Δευτέρα ως Πέμπτη στις 22:00, Σάββατο στις 07:00 και Κυριακή στις 15:00. Ενδιαφέρον προκαλεί η ώρα αναχώρησης από το λιμάνι του Πειραιά, καθώς αποτελεί μια ουδέτερη ώρα (12:30), μεταξύ των πρωινών και μεσημεριανών ανα- χωρήσεων. Σε ερώτηση της «Ναυλαγοράς» προς τον κ. Στρίντζη για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, μάς αποκάλυψε ότι διαπραγματεύονται την κατασκευή του «αδελφού» του «Νήσος Μύκονος», το οποίο θα το αντικαταστήσει στη γραμμή της Μυτιλήνης και το «Μύκονος» θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά-Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο

Link to comment
Share on other sites

Το είχα πει εδώ και καιρό ότι αυτό κάποια στιγμή θα μας έρθει κατα δω. :D

Το θέμα είναι στο Καρλόβασι όπου έχει τα περισσότερα φορτηγά της γραμμής ενώ παράλληλα το λιμάνι είναι μικρό για τέτοιου είδους πλοία.

Στον Εύδηλο ξεκινάνε από ημέρα σε ημέρα τα έργα οπότε με την αποπεράτωσή τους πιστευώ ότι θα μπορεί να μπααίνει τουλάχιστον με συνθήκες έως 7 μποφώρ.

Link to comment
Share on other sites

Τρείς παρατηρήσεις στα παραπάνω.

την αποκλειστική δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας Μάκη Στρίντζη στη «Ναυλαγορά» ότι το πλοίο... προσωρινά θα πηγαίνει Χίο-Μυτι- λήνη
Ο κόσμος το 'χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι!
Δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία δραστηριοποιείται σε αυτήν τη γραμμή. Πριν από πέντε χρόνια εκτελούσε το ίδιο δρομολόγιο με τα σινιάλα της Hellas Ferries, με το πλοίο «Φαίδρα».
Τι πας άνθρωπε μου και σκαλίζεις πληγές? Μέρες που είναι?Τι σχέση έχει η HSW με την HFD?

Πρόκειται για δύο διαφορετικές εταιρείες που δεν έχουν (ούτε είχαν) καμία, μα απολύτως καμία, σχέση στο παρελθόν στο παρόν και ούτε θα έχουν στο μέλλον.

το «Μύκονος» θα δρομολογηθεί στη γραμμή Πειραιά-Σύρο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο
Νήσος Μύκονος το πλοίο που πάει παντού και αφήνει ευχαριστημένο όλα τα νησιά του Αιγαίου!

Το βαφτίσαμε Μύκονος και το τάξαμε στην Ραφήνα-ΑνδροΤηνοΜυκονία.

Το βάλαμε και στα φυλλάδια για να το μάθει ο κόσμος!

Μετά το βάζουμε Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη και λέμε ότι ήρθε για να μείνει!

Και θα διπλώσει με το αδελφό του , όταν ναυπηγηθεί (αυτό δεν λέγεται και τόσο ευθέως, αλλά αφήνεται να εννοηθεί).

Και μετά το τάζουμε στην Σάμο-Ικαρία (όταν ναυπηγηθεί το αδελφό του)! Να μην έχουν και εκείνοι παράπονο.

Έπεται το τάξιμο του πλοίου, σε α)Λαύριο-Λήμνο -Αλεξανδρούπολη, β)Δωδεκάνησα και γ)Δυτικές Κυκλάδες, δ) Παροναξία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερινή αναχώρηση του Πλοίου, με γεμάτο το κάτω garage από φορτηγά, χωρίς να γνωρίζω τι είχε φορτώσει στο άνω επίπεδο. Κόσμο είχε επίσης αρκετό.

Link to comment
Share on other sites

Ναι απο κοσμο τελευταια παιρνει κανενα 700αρι περιπου και τα ΣΚ περισσοτερους..

Επισης απο σημερα πρεπει να ανοιξαν κιολας γιατι το τσακωσα να κανει 26,4 αντι για 25,5 και 25,7 που εκανε στα πρωτα ταξιδια

Link to comment
Share on other sites

την Δευτέρα το βράδυ πήρε μαζί στον Πειραιά έναν οδηγό μεταφορικής ο οποίος δεν πρόλαβε να βγει.

Μέσα σε δέκα λεπτά προσπαθούν να φορτώσουν 10 φορτηγά

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αλλά σε 15 λεπτά δεν μπορείς ούτε να ξεφορτώσεις, όχι να φορτώσεις στο ΛΙΜΑΝΙ της Χίου.Την Κυριακή ήρθε κατά τις 17:15 για να φύγει 17:30, κάτι που φυσικά δεν γίνεται, και αναχώρησε στις 17:45.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θα πρέπει να διορθωθεί διότι και στο Καρλόβασι το ίδιο γίνεται έχει 10-15 λεπτά παραμονή και το εκάστοτε βαπόρι πριν το μισάωρο δεν προλαβαίνει να φύγει με τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε είπα να μετακινηθώ προς το κλεινόν άστυ με το νεότευκτο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ. Το πλοίο έδεσε στη Χίο 17:23 με ώρα αναχώρησης 17:30. Τελικά περάσαμε τα φανάρια στις 17:45. Εντυπωσιακή η ταχύτητα που αναπτύσσει (στο separation πηγαίναμε με 26kn )και η αίσθηση που έχει κάποιος στην πρύμη.Όμως αυτό που δεν είναι ωραίο εκεί είναι το έλασμα των κιγκλιδωμάτων που φτάνει μέχρι τους ώμους και δεν μπορείς να κρεμαστείς προς τα έξω. Η κόντρα γέφυρα κλειδωμένη δυστυχώς, αν και η θέα ιδίως προς τα πλώρα πρέπει να είναι φοβερή. Κορυφαία η ανακοίνωση ότι το πλοίο τηρεί τους κανόνες ασφαλείας ISPS και ότι οι επιβάτες πρέπει να μένουν μακριά από τους χώρους περιορισμένης πρόσβασης. Από θαλάσσια συμπεριφορά, πέσαμε σε ένα 7άρι πρίν τον Κάβο Ντόρο και το πλοίο τείνει να επαληθεύσει το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του, αν και δεν είμαι ακόμα σίγουρος. Μάστιγα πλέον αποτελούν οι πλαστικές καρέκλες στους εξωτερικούς χώρους, όμως μας έλειψαν οι μελαμψοί κύριοι που τις πωλούν στο εσωτερικό του πλοίου. Και κάτι λεπτομέρειες, ορισμένα μεταλλικά αντικείμενα και πινακίδες στο εξωτερικό έχουν αρχίσει να σκουριάζουν, ενώ σε ένα σωσίβιο που υποτίθεται ότι έγραφε ΕΓ/ΟΓ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ΝΠ 1…., έχουν μείνει μόνο τα γράμματα /Γ Ν Κ 88.!Στο separation περάσαμε τον ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ και την ΑΦΡΟΔΙΤΗ , αλλά πριν φτάσουμε στο λιμάνι το δεύτερο πήρε την εκδίκησή του, αφού το traffic του έδωσε προτεραιότητα. Οι πρώτοι επιβάτες απεβιβάσθησαν περί την 24:00. Το πλοίο κατά τη γνώμη μου δεν κάνει για μεταμεσονύχτια ταξίδια, ενώ σαν ημερόπλοιο θα έσκιζε πραγματικά. Φέρνει κάτι σε ΚΕΝΤΕΡΗ με ανώτερης ποιότητας αριθμημένα καθίσματα και αρκετούς εξωτερικούς χώρους, όμως κραυγάζει ότι είναι ΝΤ και δυστυχώς δεν έχει το κάτι που έχουν τα συμβατικά πλοία.

Όλα αυτά που γράφω φυσικά είναι προσωπικές εκτιμήσεις και εύκολα κάποιος θα μπορούσε να εκφέρει άλλη άποψη. Επιπλέον, κάποια σημεία είναι ιδωμένα υπό το καραβολατρικό πρίσμα που διαφέρει παρασάγγας από τις απαιτήσεις και τις σκέψεις του επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

οσο αφορα το κουνημα επειδη σε εκεινο το σημειο -προφανωs- θα ειχατε τον καιρο δευτεροπρυμα , καθοτι σημερα ηταν γραιγοτραμουντανα, ειναι λογικο να κουνησε και σε αυτο συμβαλει σημαντικα το ντακ τειλ τηs πρυμηs...το οποιο επηρεαζει αρνητικα σε αυτη την περιπτωση.Αλλωστε σημερα ο καιροs ηταν σχεδον 8....

Link to comment
Share on other sites

Δευτερόπρυμα όλα τα ποστάλια υποφέρουν.Εδώ με το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 12 με ένα 6αρι δευτερόπρυμα και αναγκάστηκαν να βγάλουν τα σταμπιλάιζερς γιατί είχε αρχίσει τις τραμπάλες.Εγώ ξεφόρτωτο με 7αρι στον Κάβο ντόρο μου φάνηκε μιά χαρά όχι από τα πιο καλοτάξιδα που έχω τααξιδέψει αλλά όχι ότι θα το έλεγα και κουνήστρα.

Link to comment
Share on other sites

Efoson exi nafpigikes sigenies me ta Ithaki class aderfakia ine logiko ke na exi analogi siberifora. Profanos tha ine kaliteri logo megaliterou megethous tu ke sigoura tha ti xriasti sti grammi pou ine. Oso gia to neo stil pou ferni sti grammi thimizi poli ti dromologisi ton megalon Blue Star stin Kriti ke sta Dodekanisa ta opia den perioristikan mono sto na paroun ena komati tis pitas alla dimiourgisan ke diki tous pelatia.

Link to comment
Share on other sites

Ενα σημαντικό πλεόνεκτημα που αντιλήφθηκα έναντι των 3 κορεάτικων είναι ότι με 7αρι στην πλώρη το πλοίο δεν κοπάνησε ούτε μια φορά σε αντίθεση με τα άλλα 3 τα οποία σε ανάλογο καιρό ταα έχω δει να κοπανάνε.Είναι σημάντικό πλεονέκτημα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ας ακούσουμε και την γνώμη ενός ειδικού!

ΑΛΗΘΕΙΑ / ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ 11/10/2005

Ενθουσιασμένος με το «Ν. Μύκονος»

Ο γνωστός πρωταγωνιστής της επιθεώρησης Στάθης Ψάλτης φοβάται σαν τα «κρίματά» του αεροπλάνα και έτσι ποτέ δεν επιβιβάζεται σ’ αυτά. Πάντα για τις μετακινήσεις του χρησιμοποιεί τα πλοία της ακτοπλοίας.

Ετσι τον πετύχαμε προχτές το απόγευμα που επέστρεφε από ολιγοήμερες διακοπές στη Μυτιλήνη με το «Νήσος Μύκονος» και σκεφτήκαμε να του ζητήσουμε την άποψή του. Ο Ψάλτης δήλωσε ενθουσιασμένος με το πλοίο, αλλά και κατάπληκτος από την ευγενική συμπεριφορά του πληρώματος του και μάλιστα χαρακτήρισε το «Νήσος Μύκονος», ως παράδειγμα προς μίμηση για την Ελληνική Ακτοπλοΐα.

Μάλιστα δε δίστασε να τα «ρίξει» στον Αγούδημο, παρά το ότι είναι φίλος του, για την απαράδεκτη κατάσταση των πλοίων του και τις καθυστερήσεις τους το περασμένο καλοκαίρι.

Θα σε πετύχει κακομοίρη μου ο φίλος σου ο Καπτά-Μάκης σε κανένα καράβι του μεσοπέλαγα και θα σε πετάξει στην θάλασσα :D
Link to comment
Share on other sites

Γνωστό περιοδικό με θεματολογία την αρχιτεκτονική, τις κατασκευές και τη διακόσμηση έχει αφιέρωμα στο πλοίο Νήσος Μύκονος με έμφαση στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό των εσωτερικών χώρων του πλοίου, καθώς επίσης στην κατασκευή τους και τα υλικά τα οποία χρησιμοποιήθηκαν. Στο αφιέρωμα αυτό, παραθέτονται πολλές φωτογραφίες οι οποίες δείχνουν ένα εξαιρετικό διάκοσμο του πλοίου που τολμώ να πω (αν και δεν έχω ακόμα ταξιδέψει με το πλοίο) ότι παρόμοιό του δεν έχει κανένα από τα υπόλοιπα πλοία της Ελληνικής Ακτοπλοϊας, περιλαμβανομένων και των πλοίων των Μινωικών τα οποία θεωρούσα τα κορυφαία. Με τέτοια δεδομένα λοιπόν, και με ταυτόχρονη συνέπεια των δορμολογίων του, οι όποιες εκπτώσεις, ακόμα και δωρεάν εισητήρια της ΝΕΛ... δεν θα έχουν καμία τύχη απέναντι στο Μύκονος.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μπήκα για πρώτη φορά στο Νήσος Μύκονος!!! Μπορώ να πω ότι ένιωσα μια απογοήτευση για το πλοίο!! Ένα καράβι μόνο με pulman seats!! Ήμαρτον!!!! Δεν είμαι και fun των pulman seats!! Το πλωριό και το πρυμνιό τουλάχιστον θα έπρεπε να ήταν σαλόνια με πολυθρόνες και καναπέδες!! Μου έκανε και η εντύπωση η «μυρωδιά» που ήταν έντονη από τα δερμάτινα καθίσματα!! Το πάνω γκαράζ τα αυτοκίνητα ανέβαιναν με τη μούρη έκαναν όλο δεξιά στην αριστερή πλευρά του πλοίου για να γυρίσουν με τη μούρη στη δεξιά πλευρά του πλοίου έτσι ώστε να κατεβούν πάλι με τη μούρη!! Και μου φάνηκε αρκετά μικρό!! Τα ντεκ εντελώς άδεια από καθίσματα πλαστικά και τραπεζάκια!! Εκτός από μερικά στη πρύμη!!

Κάτι άλλο που με ενόχλησε!! Οι πλοίο συνοδοί!! Που όπου και να πήγαινα μου ζήταγαν το εισιτήριο για να μου πουν που είναι η θέση μου για να καθίσω!! Ρε παιδία δε θέλω να καθίσω σε μια καρεκλά όταν ταξιδεύω, όπως κάνουν στα ταχύπλοα!! Θέλω να περπατήσω, να γυρίσω το πλοίο, να καθίσω σε διαφορετικά σαλόνια του πλοίου και να κάνω και τη βόλτα στα καταστρώματα για να με κτυπήσει και λίγο το αεράκι!!

Link to comment
Share on other sites

Π100 αυτό που λες για τον τρόπο ταξιδιού συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά δυστυχώς εμείς και η συντριπτική πλειοψηφία των μελών του φόρουμ αποτελούμε την εξαίρεση της μάζας.

Το πλοίο αυτό έχει φτιαχτεί και λειτουργεί με βάση τι ζητάει ο επιβάτης΄.Για παράδειγμα αυτα τα αεροπορικά καθίσματα μου κάθονται στον λαιμό και μου είναι ένας τελείως αποκρουστικός τρόπος ταξιδιού όμως δεν μπορώ να παραγνωρίσω ότι ο περισσότερος κόσμος δίνει μεγάλη βάση στην αριθμιμένη θέση.Κατα κάποιο τρόπο έχει υιοθετήσει τον τρόπο ταξιδιού του αεροπλάνου και για τα θαλάσσια ταξίδια του γι αυτό και το πλοίο κινείται σε τέτοια πρότυπα.

Οπως και οι αεροσυνοδοί σε βουτάνε με το που ανέβεις τις σκαλες καιμπεις στο αεροπλάνο για να σου πουν που είναι η θέση σου έτσι κι εδώ γίνεται με τις-τους πλοιοσυνοδούς.

Για τους χώρους των καταστρομάτων του πλοίου έχσεις απόλυτο δίκιο.

Ειδικά οι αλουέδες δεξια και αριστερα είναι τελείως ανεκμεταλευτοι από άποψη καθισμάτων.

Θα μπορούσαν με καταλληλους ανεμοθώρακες να κόψουν τον αέρα(διότι λόγω της μεγάλης ταχύτητας για να κάτσεις ήσυχος έξω για πολύ ώρα χρειάζονται οι ανεμοθώρακες)και να εκμεταλευτούν τους αλουεδες με παγκάκια τραπέζια και καρέκλες όπως έχουν κάνει για παράδειγμα στα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος Χιώτης ταξιδιώτες ρώταγαν το πλήρωμα του Νήσος Μύκονος εάν θα κατασκευάσουν το Νήσος Χίος?? Κάποιος από το πλήρωμα απάντησε καταφατικά!!

Και αμέσως ο Χιώτης ταξιδιώτης είπε να μπουν και τα δυο βαπόρια στη γραμμή!! Ένα να φεύγει 12:30 από Πειραιά και το άλλο από Μυτιλήνη στις 12:30, ειδικά το καλοκαίρι θα είναι ιδανικά για τους Χιώτες, μιας και θα ταξιδεύον σαν να κάνουν κρουαζιέρα!!

Όσο ζει και αναπνέει η ΝΕΛ δεν υπάρχει περίπτωση να βάλουν και δεύτερο βαπόρι τόσο ακριβό σε έξοδα στην ίδια γραμμή!! Άμα η ΝΕΛ μας χαιρετίσει τότε είναι σίγουρο!!

Έτσι και αλλιώς αυτή τη στιγμή το Νήσος Μύκονος μπαίνει μέσα για κάποιες χιλιάδες Ευρώ καθημερινώς!!! Εάν δε γεμίσει το γκαράζ του με φορτηγά με τους μόνο 300 επιβάτες, 20 ΙΧ και 10-15 Φ/Γ που παίρνει δε βγαίνει!!

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει καποιοι να βγαζουν τετοια φημη μεσα απο το καραβι γιατι και ενας συγγενης μου που γυρισε απο Μυτιληνη επεμενε οτι μεχρι τον Απριλιο θα μπει το Νησος Χιος. :D.Και βεβαια επειδη δεν ξερει και πολλα επεμενε κι ολας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...