Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

παράξενο να μην έχει βάρκες , με τόσους επιβάτες που παίρνει.

χρηστακο διαβαζε και κανενα αλλο τοπικ :D

διαβαζουμε κιολας δε γραφουμε μονο :D

εδω λεγονται τα παντα για τα συγχρονα σωστικα . κανε κλικ στο link διαβασε το thread και θα δεις γιατι δεν εχει βαρκες.

λιγοτερο θα τους στοιχιζε αν ειχε βαρκες παντως

Link to comment
Share on other sites

Για το κόστος μην είσαι σίγουρος proud, πιθανώς να είναι ακριβότερη η αγορά των ΜES και η συντήρησή τους (δεν γνωριζω απλα υποθέτω)

αλλα σκέψου χώρο που κόβουν απο ενδιαιτήσεις οι βάρκες συν το βάρος που έχουν βάρκες+καπόνια.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα του βάρους ειδικά οι βάρκες μειωνεκτούν πάρα πολύ και γι αυτό φέτος στην ετήσια του ΧΑΡΟΥΛΑ έβγαλαν τις βάρκες που είχε ένα σωρό και έβαλαν Μ.Ε.S

Link to comment
Share on other sites

για να επανερθουμε, το εχει δει κανεις προσφατα απο κοντα; η καθυστερηση οφειλεται μονο στο μηχανοστασιο ή και σε προβληματα οσον αφορα το ξενοδεοχειακο;

Link to comment
Share on other sites

Να διαφωνήσω με τον Ηλία!!! Το ξενοδοχειακό δεν είναι τίποτα μπροστά στο καθυστέρηση του μηχανολογικού τομέα!!! Πρώτα από όλα δεν έχουν δοκιμάσει τις κύριες μηχανές αλλά ούτε καλά τις ηλεκτρομηχανές!!! Εκτός αυτά, πρέπει να φτιάξουν τα δίκτυα νερού και κάτι αλλά δίκτυα!! Εδώ αρχίζουν να το πιστεύουν ότι τον Αύγουστο δε θα είναι έτοιμο!!!

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος πρέπει να έριξε χοντρή κατάρα στα πρώην κουφάρια. Μιλάμε για πηλινα καραβάκια με καρφίτσες βουντού κλπ. Δεν θέλουν να τελειώσουν με τίποτα! Μακάρι να είναι γουρλίδικο το πλοίο όταν τελειώσει αλλά μέχρι τώρα φαίνεται να είναι μακράν το πιο γκαντεμοβάπορο της Ελλάδας.

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω ότι πρίν από μερικά χρόνια κάποιοι άλλοι 55 μίλια Βόρεια της Χίου παρακάλαγαν να μην τελειώσει από τα χέρια του Στρίντζη και στη συνέχεια του Παναγόπουλου, όπως και έγινε.

Link to comment
Share on other sites

Στον μηχανολογικό τομέα ΄΄ηξερα ότι είναι πίσω πολύ αλλά δεν ήξερα ακριβώς τι πρέπει να κάνουν.Στο ξενοδοχειακό που μου είπαν ακριβώς τι έχει γίνει κατάλαβα ότι μόνο από αυτό έχει μείνει πολύ πίσω.

Διότι και στο ξενοδοχειακό που ακόμα δεν έχουν μπει οι μονώσεις δεν μπορούν να το τελειώσουν από την μια στιγμή στην άλλη.

Αν βάλουμε τα μηχανολογικά που΄λέει ο Π100 βάλουμε και το ξενοδοχειακό και γενικότερα τις δουλειές που απομένουν, βάλουμε ότι και στα δοκιμαστικά όλο και κάποια προβληματάκια θα εμφανιστούν που θα πρέπει να λυθούν εγώ πιστεύω ότι καλό Οκτώβρη θα είναι έτοιμο.

Και αν το πάρουμε λογικά το θέμα δεν είναι δυνατόν ένα βαπόρι να φτιαχτεί σε 7 μήνες έστω και αν πολλές από τις λαμαρινοδουλειές είχαν γίνει.

Ηταν πολύ αισιόδοξη πρόβλεψη και ιδιαίτερα όταν αυτό το πλοίο φτιάχνετε στην Ελλάδα από μία εταιρία που έχει αναλάβει την ναυπήγηση χωρίς μεγάλη εμπειρία στον τομέα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Να θυμίσω ότι πρίν από μερικά χρόνια κάποιοι άλλοι 55 μίλια Βόρεια της Χίου παρακάλαγαν να μην τελειώσει από τα χέρια του Στρίντζη και στη συνέχεια του Παναγόπουλου, όπως και έγινε.

Τώρα κατάλαβα τι έκανε η γρια Τζαμαικανή με τα χαιμαλιά που μπαινόβγαινε στο σπίτι του Αθηναίου.... :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμφωνα με Εφοπλιστη τευχος 112 το πλοιο θα εχει :

Μηκος 141,3

Πλατος 21

Βυθισμα 5,30μ περιπου

Ταχυτητα 28 κομβων

Ιπποδυναμη 38000 hp

Επιβατες 1800

Κλινες 268

Ι.Χ 420 ή 60 φορτηγα και 135 Ι.Χ

Δεν γνωριζω αν εχουν αλλαξει καποια στοιχεια με την αγορα του πλιου απο την νεα εταιρια.

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικα δεν προλαβει το καλοκαιρι που οπως ολα δειχνουν δεν προλαβαινει το βλεπω στην Παροναξια με ταυτοχρονη αποχωρηση ενος Μπλου Σταρ. Και που θα παει το Μπλου Σταρ??? Στη θεση του Ιθακη. Και που θα παει το Ιθακη??? Μαλλον Ραφηνα... Γιατι το Superferry II μαλλον διανυει την τελευταια του χρονια στην ακτοπλοια και θελει λεφτα για να συνεχισει να εργαζεται. Ασε που πρεπει να εμφανισουμε και κερδη φετος ε... Μετα το καλοκαιρι θα εχουμε παλι πωλησεις...

Link to comment
Share on other sites

Το Νησος Μυκονος εθεαθη σημερα το μεσημερι στον κολπο της Ελευσινας οχι στα ναυπηγεια του Σκαραμαγκα αλλα πολυ μακρυτερα, εξω περιπου απο τη Χαλυβουργικη. Αν δεν το αγορασε ο Θοδωρος στη Γιαννα για θαλαμηγο, συμβαινει τιποτε αλλο χρηστη Παναγια Εκατονταπυλιανη που εισαι πολυμηχανος κι ο νους σου κατεβαζει :D ??

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν το αγορασε ο Θοδωρος στη Γιαννα για θαλαμηγο, συμβαινει τιποτε αλλο ??

Πολυ καλο ακομα γελαωωωω :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Λετε να βγηκε για τιποτα δοκιμαστικα???

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω, για δοκιμαστικα θα εβγαινε στο Σαρωνικο, δεν μπορει να κανει δοκιμαστικα στον κολπο της Ελευσινας. Ασε που αφου υπαρχει η καθυστερηση που λεμε τοτε δεν ειναι ακομα και σε κατασταση να κανει οποιουδηποτε ειδους δοκιμαστικα.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως κοιτανε καμια ευσταθεια τιποτα τετοιο. Οτι δεν ειναι σε θεση ακομα να παει ταξιδι μονο του το ξερουμε. Περιμενουμε εναγωνιως τις ανταποκρισεις των δαιμωνιων Shipfriends

Link to comment
Share on other sites

Με πιάνεις προ εκπλήξεως!! Δεν γνωρίζω τίποτα!! Μπορεί να ζήλεψε από τις δόξες του Πάτμος & Ρόδος!! Πρέπει να μάθω ακριβώς τη θέση του (GPS, έχει κανένας??)!! Μήπως πήγε να κάνει καμία δουλειά προς τα εκείνα τα μέρη??

Link to comment
Share on other sites

Το ειδα πανω απο μια παντοφλα Περαματος-Σαλαμινας. Δεν νομιζω να εχω πεσει τοσο εξω. Πρεπει να ηταν αυτο και νομιζω ηταν στο υψος που σας λεω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...