Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επισήμως το βαπόρι θα πάει Ραφήνα αλλά ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι.

Προσωπικά πιστεύω ότι το δεύτερο κουφάρι θα του βάλουν πολλά κρεβάτια και θα είναι αυτό που θα πάει Χίο Μυτιλήνη.

Μέχρι τότε θα είναι το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και μετά με τα εγκάινια του άλλου θα μεταδρομολογηθεί Σύρο Μύκονο Ικαρία Σάμο.

Απλά τώρα πάνε να ξεκινήσουν την γραμμή να τους μάθει ο κόσμος να αποκτήσει δημοφιλία και επιβατικό κοινό με την ταχύτητα και με τοότι είναι ένα καινούριο βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιες πηγες λένε πως το bluekoufar II θα ξεκινησει την ναυπήγιση τον χειμώνα (αν τα Ναυπηγεία δουλεύουν κανονικά και δεν είμαστε στους δρόμους με απεργείες!). Πάντως και στο δεύτερο πλοίο θα γίνουν πολλές αλλαγές γιατί οι κατασκευασμένοι τομείς είναι σε άθλια κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Μύκονος για να λένε στο site της HSW ότι θα πάει Χίο Μυτιλήνη, πιστεύω ακραντατα ότι υπάρχει μια συνεργασία (πες άτυπη κοινοπραξία, ή καλύτερα μονοπώλιο του Παναγοπουλου), το χειμώνα για Παροναξια με τα Blue Star Paros & Naxos, Σύρο Τήνο Μύκονο τα Blue Star Ithaki, Εξπρές Αθηνά από Ραφήνα, το Εξπρές Πήγασος Ικαρία Σάμο, το Εξπρές Αφροδίτη Δυτ. Κυκλάδες και το Εξπρές Σαντορίνη της σκατζες όλων των πλοίων, εάν βάλει springler!! Αλλιώς δε θα έχουν βαπόρι να κάνουν της ετήσιες επιθεωρήσεις!! Εκτός αν κρατήσουν τον Απόλλωνα καθόλου το χειμώνα!!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι σαφέστατο ότι πάει προσωρινά Χίο-Μυτιλήνη.

Με τόσα κρεβάτια δεν έχει καμία τύχη στην γραμμή με περίπου 9 ώρες ταξίδι (για ΜΥ). Για Χίο είναι καλύτερα τα πράγματα με γύρω στις 6 ώρες διάρκεια ταξιδιού.

Εκτός εάν μπαίνει στην γραμμή με προοπτική να προσθέσουν αργότερα καμπίνες, εάν αυτό είναι δυνατόν και να διπλώσει με το αδελφό του αργότερα. Η μπαίνει στην γραμμή για να πιάσει θέση για το αδελφάκι του που θα έχει περισσότερες καμπίνες.

Πάντως όπως και να έχει η υπόθεση για να μπαίνει στην γραμμή Χίου-Μυτιλήνης η HSW σημαίνει ότι έχει αποφασισθεί να αποσυνθεθεί από τα μηχανήματα που την κρατάνε στην ζωή η ΝΕΛ, έστω και μέσω συγχώνευσης με άλλη εταιρεία.

Και μάλλον σίγουρα δεν θα δούμε ποτέ στη γραμμή τα περίφημα 2 πλοία "τύπου Διαγόρας" της ΣΑΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Αν βγαλει γαλαταδικο δρομολογιο απο Πειραια (πχ.κατα τις 07.15) θα παει ΜΥΤ/ΝΗ στις 15.15 και να φυγει στις 16.30 θα γυρισει Πειραια στις 01.30 .....

Υπ΄αυτη την εννοια ας πουμε οτι αντεχετε να ταξιδευσεις χωρις καμπινα......

Link to comment
Share on other sites

πως ξερεις οτι θα εχει αυτα τα δρομολογια; δεν ειναι σιγουρο οτι θα αντιγραψει τα αδερφα bs!!

αλλωστε αν δεν εχουν αλλη εναλλακτικη λυση θα πηγαινουν θελουν δε θελουν

Link to comment
Share on other sites

Το ζητημα ειναι αν θα εχουν προλαβει να φορτωσουν τα φορτηγα ωστε να υπαρχει και απο κει μεριδιο, γιατι αναχωρηση στις 1300 ειδικα το χειμωνα μου ακουγεται κομματακι νωρις.

Link to comment
Share on other sites

Και γω το εχω ακουσει ετσι τελειως στον αερα. Δεν εχω υπολογισει ωρες αφιξης και αναχωρισης απο τα λιμανια μετα ομως και δεν ξερω αν τους βγαινει κατι καλο τετοια ωρα

Link to comment
Share on other sites

Στα φορτηγα ,ουτος η αλλως , μεριδια θα εχει εφ΄οσον εχει και τις καταληλες τιμες .....

Το θεμα ειναι πως θα βγαλει το δρομολογιο αν πχ. φευγει 18.00 η 19.00 + 9 που εχει πει ο ΝΗΡΕΑΣ για Μυτιληνη 03.00 η 04.00 θα φτανει .... Δε το βλεπω να επικρατει σε επιβατες , παρα τις λιγοτερες ωρες που θα κανει να παει....

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω. Ισως βρεθουν δρομολογια παρομοια με κεινα του Μπλου Σταρ 2 στα Χανια... Η εταιρια σαφως θα δει πως παει το βαπορι αν ΤΕΛΙΚΑ παει εκει γιατι ακομα δεν ειναι τιποτα σιγουρο. Ο καιρος θα δειξει

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που θα πάει το πλοίο θα πάει Χίο Μυτιλήνη κατά 99% (1% δε ξέρεις ποτέ με την HSW), είναι που θα δέσει ο Θεόφιλος για να βάλει springler!! Καθώς επίσης για αυτό και η βιασύνη της HSW να ξεκινήσει το πλοίο μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη!!

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι η Χίος και η Μυτιλήνη δεν ανήκουν στις Ανατολικές Κυκλάδες και το διόρθωσε (βλέπε παραπάνω μηνύματα)!

Επίσης, μήπως ξέρουμε και τις καταναλώσεις του πλοίου στα 26 μίλια?

Γιατί αν είναι μεγάλη η διαφορά από αυτές του Μυτιλήνη στα 20 μίλια, μάλλον δεν τα βλέπω τα 26 για πολύ καιρό.

Και ιδιαίτερα τις κρύες νύχτες του χειμώνα!

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία διαπίστωσε ότι η Χίος και η Μυτιλήνη δεν ανήκουν στις Ανατολικές Κυκλάδες και το διόρθωσε

Μπα μαλλον καποιος απο δω μεσα το σφυριξε στα παιδια που φτιαχνουν το site:rolleyes: ;):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σημερα αν και εφυγε με τη χαρα πως θα κανει δοκιμαστικο μεχρι Χιο Μυτιληνη δεν το αφησε το τραφικ μιας και η αδεια του ηταν μονο για Αργοσαρωνικο...

Με πηραν τα κλαμματα οταν βγαινοντας απο το σεπαρεισον (zoni diachorismou sta egglezika :mad: ) με το Εξπρες???? Αφροδιτη το ειδα να ανεβαινει αλλα επειδη σαν πλοιο τους την ειπαμε ξαφνικα γυρισανε και μας περασανε και μας ξαναπερασανε σαν σταματημενους... Εκεινοι εκαναν μονο 27,4 μπροστα στα 18,2 δικα μας... Πρωτες εντυπωσεις το κυμα που σηκωνει η μπαλα και σκαει στην πλωρη... Φανταστειτε ενα Ιθακη να πηγαινει με 27 μιλια και δευτερον τα πολλα κυματα και απονερα που αφηνει στο περασμα του.. Η Αφρουλα παντως τα καταλαβε καλα τα απονερα. Αντε και μεχρι τις 15 θα εχει εγκαινιαστει.

Καλοταξιδο και καλοτυχο

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον πρεπει να βγηκε και σημερα για δοκιμαστικο γιατι κατα τις 11+30 μαλλον το ειδα-αν ειδα καλα βεβαια-εκει κοντα στην Αιγινα...Ξερει κανεις τιποτα ??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...