Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πλοίο από το μέλλον το "Νήσος Μύκονος"

15/9/2005

Χαμηλές τιμές εισιτηρίων, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, πολυτέλεια και κυρίως γρήγορη και άνετη μετακίνηση υπόσχεται η Ηellenic Seaways στο επιβατικό κοινό της Λέσβου και της Χίου. Το «Νήσος Μύκονος», που επρόκειτο να εγκαινιασθεί χθες βράδυ στον Πειραιά, θα παρουσιασθεί στο κοινό της Μυτιλήνης στις 8 το βράδυ της Παρασκευής.

Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του «Νήσος Μύκονος», του ταχύτερου συμβατικού πλοίο στο Αιγαίο, που εντυπωσιάζουν είναι οι παιδικές τουαλέτες, η δυνατότητα πρόσβασης σε όλους τους χώρους από άτομα με ειδικές ανάγκες, ο χώρος που διατίθεται για όσους θέλουν να πραγματοποιήσουν μικρές εκδηλώσεις ή πάρτι για μικρό αριθμό καλεσμένων, ως δέκα άτομα, κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

Το πλοίο διαθέτει βιολογικό καθαρισμό, που θα επεξεργάζεται τα λύματα, ώστε να μην ρυπαίνει το περιβάλλον.

Τρόπος ταξιδιού

Οι θέσεις των επιβατών χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, την οικονομική θέση, την Business και την VIP. Ακόμη υπάρχουν 31 καμπίνες που διαθέτουν 72 κρεβάτια. Το πλοίο διαθέτει 971 αριθμημένα καθίσματα αεροπορικού τύπου. Το καλοκαίρι μπορεί να μεταφέρει 1.915 επιβάτες και το χειμώνα 1.114 επιβάτες.

Ορισμένες από τις ευκολίες για τους επιβάτες που διαθέτει το πλοίο είναι το ασανσέρ επιβατών, η κυλιόμενη σκάλα από - επιβίβασης, τα τέσσερα μπαρ και τα καταστήματα που θα λειτουργούν στο πλοίο. Ακόμη στο «Νήσος Μύκονος» θα λειτουργεί εστιατόριο γρήγορου φαγητού της εταιρείας «Everest».

Η χωρητικότητα των γκαράζ του πλοίου είναι 418 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 25 φορτηγά αυτοκίνητα. Η υπηρεσιακή ταχύτητά του είναι 26,30 μίλια ανά ώρα, την οποία δίνουν οι τέσσερις κύριες μηχανές του. Για τις περιπτώσεις που θα συναντάει δύσκολες καιρικές συνθήκες διαθέτει πτερύγια ευστάθειας (Ficantieri).

Παρασκευή τα εγκαίνια της γραμμής

Το «Νήσος Μύκονος» θα ξεκινήσει το δοκιμαστικό του ταξίδι από τον Πειραιά προς τη Χίο στις 7 το πρωί της Παρασκευής· για μία ώρα θα γίνουν ασκήσεις του πληρώματος. Στη Χίο θα φθάσει στις 2 μετά το μεσημέρι, όπου θα γίνει η παρουσίαση του πλοίου στα μέσα ενημέρωσης και το κοινό της Χίου. Στις 5 το απόγευμα θα αναχωρήσει από τη Χίο και θα έρθει στη Μυτιλήνη στις 7.30 το βράδυ. Στο λιμάνι της Μυτιλήνης θα γίνουν τα εγκαίνια της γραμμής, παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου της Hellenic Seaways κ. Γεράσιμου Στρίντζη. Στις 10.30 το βράδυ το πλοίο θα αναχωρήσει από το λιμάνι της Μυτιλήνης για Χίο και Πειραιά.

Δρομολόγια

Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, από Δευτέρα ως Πέμπτη το «Νήσος Μύκονος» θα αναχωρεί από τον Πειραιά στις 12.30 το μεσημέρι. Στο λιμάνι της Μυτιλήνης θα βρίσκεται στις 9 το βράδυ. Μία ώρα αργότερα το πλοίο θα αναχωρεί από τη Μυτιλήνη και θα φθάνει στο λιμάνι του Πειραιά στις 6.30 το πρωί. Την Παρασκευή θα αναχωρεί από Πειραιά στις 4.30 το απόγευμα και θα φθάνει στη Μυτιλήνη στη 1 μετά τα μεσάνυχτα. Το Σάββατο στις 7 το πρωί θα αναχωρεί από Μυτιλήνη και θα φθάνει στον Πειραιά στις 3.30 το απόγευμα. Στις 5.30 το απόγευμα του Σαββάτου το «Νήσος Μύκονος» θα αναχωρεί από τον Πειραιά και θα φθάνει στη Μυτιλήνη στις 2 μετά τα μεσάνυχτα. Την Κυριακή το πλοίο θα αναχωρεί στις 3 το απόγευμα από τη Μυτιλήνη, για να φθάσει στο Πειραιά το βράδυ.

Το επίσημο πρόγραμμα των δρομολογίων θα ανακοινωθεί από την εταιρεία τις επόμενες ημέρες μετά την έγκρισή του από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

www.emprosnet.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του «Νήσος Μύκονος», του ταχύτερου συμβατικού πλοίο στο Αιγαίο, που εντυπωσιάζουν είναι οι παιδικές τουαλέτες,

Συμφωνα με πληροφοριες, στις παιδικες τουαλετες θα υπαρχουν και τα αναλογα ηχητικα εφε απο την ταινια της Ρενας Βλαχοπουλου που κερδιζει στο λαχειο και τρωει το λαχειο ενα παιδακι. Στην προσπαθεια της Ρενας να αποβαλλει το λαχειο το παιδακι, του τραγουδαει: " Κααακαααα, κααακααα" :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

ο χώρος που διατίθεται για όσους θέλουν να πραγματοποιήσουν μικρές εκδηλώσεις ή πάρτι για μικρό αριθμό καλεσμένων, ως δέκα άτομα, κατά την διάρκεια του ταξιδιού.

www.emprosnet.gr

Μα ποιός θα βρεθεί να κάνει εκδήλωση για 10 άτομα? Προβλέπω να μπαίνουν σύντομα αριθμημένες θέσεις και εκεί...

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο χώρος για πάρτι δεν κάνει είναι ,ένα πολυτελές καθιστικό το οποίο απομονώνεται εύκολα από τους υπόλοιπους κοινόχρηστους χώρους.

Περισσότερο πιστεύω αυτό θα φανεί χρήσιμο αν και όταν κάποια στελέχη ταξιδεύουν να δεξιώνονται κάποια πρόσωπα του χώρου τους ή αν ταξιδεύουν κάποια πρόσωπα VIP να τα φιλοξενεί εκεί ο καπετάνιος για ένα καφέ που λέει ο λόγος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο χώρος για πάρτι δεν κάνει

ή αν ταξιδεύουν κάποια πρόσωπα VIP να τα φιλοξενεί εκεί ο καπετάνιος για ένα καφέ που λέει ο λόγος.

Μήπως η αίθουσα θα διατίθεται και για μνημόσυνα (καφέ, κονιάκ, κουλουράκια)?

Σε λίγο θα έχει ανάγκη η γραμμή από ένα τέτοιο χώρο.

Για να μνημονεύουν τους αποθαμένους και να συλλυπούνται αλλήλους.

"Να μάστε καλά, να την θυμόμαστε τη συχωρεμένη" και άλλα παρόμοια.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ο στολισμός θα είναι με χρυσά πορτατίφ ενώ οι μπουλμέδες θα είναι επενδεδυμένοι με ξύλο λακαρισμένο.

Οι σερβιτόροι θα είναι ντυμένοι με μαύρο παντελόνι και άσπρο πουκάμισο. :D

Ενα πράγμα που παρατήρησα είναι ότι τα ανοιχτά ντεκ δεν έχουν αντιολησθητικό τάπητα που βάζουν σε όλα τα νεότευκτα.

Οπότε μιας και η λαμαρίνα είναι καινούρια(άρα ίση χωρίς εξογκώματα από τους σιδηρόστοκους :D )και καλοβαμμένη με υποτυπώδη υγρασία πιθανόν να περιφράζουν οι επιβάτες τα ντεκ :D

Link to comment
Share on other sites

καλλιτερα ετσι να θυμιζει βαπορι. οχι γηπεδο τενις οπως τα κοκκινα. υπαρχουν και αντιολισθηροι ταπητες που θυμζουν βαπορι (οπως το ionian star). Εκει το αντιολισθηρο καταστρωμα δεν παραπεμπει σε γηπεδο τενις.

επισης το nissos mykonos εχει ρελια και οχι καγκελα δημοσιου κτιριου οπως καποια αλλα

Link to comment
Share on other sites

Ηλια μιας κ το γύρισες μπορείς να μας κάνεις μια μινι παρουσίασή του?

Τα αεροπορικά καθίσματα είναι όντως "πολυτελείας"? Οι καμπίνες?

Το λεγόμενο εστιατόριο έχει τραπεζάκια κ τέτοια ή είναι απλα ενα μπαρ με το σημα Εβερεστ?

Το κυρίως ντεκ (αυτο που είναι βαμμένο μπλε απ'εξω) φαντάζομαι θα εχει αεροπορικά, το επάνω ντεκ που φαίνεται να έχει επίσης μεγάλα παράθυρα τι έχει?

Σόρυ αλλα ειμαι περίεργος :D

το nissos mykonos εχει ρελια και οχι καγκελα δημοσιου κτιριου οπως καποια αλλα

έχει κανονικά ρέλια στα πάνω αλλα όχι στο κατω ανοιχτό ντέκ :D

post-21-128326955503_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Από πρύμα μέχρι πλώρα είναι αεροπορικές :D Μόλις ανέβεις τις σκάλες συναντάς τον χώρο υποδοχής με την reception και το λογιστήριο.Πρύμα από αυτά είναι ένα σαλόνι με αεροπορικές απόχρωσεις κόκκινου.

Μπροστά από το λογιστήριο είναι το μαγαζί του πλοίου το οποίο είναι αρκετά μεγάλο μετά είναι το εστιατόριο-self service ,μετά συνεχίζει με αεροπορικές και συναντάμε το αίθριο.

Στην κάτω μεριά του αιθρίου είναι όλο αεροπορικές και στην πάνω μερια είναι η Α θέση η οποία θυμίζει πολύ τα ταχύπλοα της εταιρίας με δερμάτινες αναπαυτικές αεροπορικές θέσεις΄και λίγα τραπέζια με πολυθρονές και μπάρ.

Η Α θέση έχει θέα μπροστά και στο ημερίσιο ταξίδι θα είναι πολύ ωραία.

Γενικά πάντως όπου και να κοιτάξεις βλέπεις αεροπορικές. :D

Πρύμα πάνω από το ρεμέτζο έχει ένα πολύ ωραίο μπάρ ντυμένο όλο με ξύλο τυκ το οποίο διαθέτει μεγάλο χώρο για καρέκλες και τραπέζια.

Οι καμπίνες είναι οι κλασσικές που διαθέτουν όλα τα νεότευκτα δεν έχει τίποτα παραπάνω αλλά και τίποτα λιγότερο.

Γενικά μέσα οι αποχρώσεις ο σχεδιασμός τα χρώματα θυμίζουν πολύ ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ και ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ.

Link to comment
Share on other sites

Σηκώνει τις άγκυρες το «Νήσος Μύκονος»

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ακτοπλοϊκό πλοίο αυτού του μεγέθους και αυτών των προδιαγραφών, που κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου στη χώρα μας, εγκαινιάσθηκε, προχθές το βράδυ, στην Ακτή Ξαβερίου, και θα αρχίσει το Σάββατο τα ταξίδια στα νερά του Αιγαίου για Χίο-Μυτιλήνη.

Τo «Νήσος Μύκονος», της «Hellenic Seaways», παρουσιάσθηκε χθες στους παριστάμενους στην εκδήλωση που οργάνωσε η εταιρεία, κάνοντας παράλληλα υπερήφανους τους εκατοντάδες εργαζομένους που δούλεψαν τους τελευταίους 11 μήνες για την ολοκλήρωση της κατασκευής του.

Μπορεί η «ιστορία» του πλοίου αυτού να ξεκινά το 1998 και να πέρασε μέσα από «σαράντα κύματα», το γεγονός όμως ότι τελικά ολοκληρώθηκε στη χώρα μας από ελληνικές εταιρείες και Ελληνες τεχνίτες αρχιτέκτονες, μηχανικούς κ.ά. με τη συμβολή ελληνικών τραπεζών Τράπεζα Πειραιώς , δείχνει για πολλούς, που βρίσκονται «εν υπνώσει», τις δυνατότητες της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας.

Πάνω από 20 εκατ. ευρώ ήταν οι μισθοί που δόθηκαν, είπε στην τελετή των εγκαινίων ο διευθύνων σύμβουλος της «Hellenic Seaways», Γεράσιμος Στρίντζης, αναδεικνύοντας τα οφέλη της κατασκευής του πλοίου στη χώρα μας.

Από την πλευρά του, ο γενικός γραμματέας του ΥΕΝ Ιωάννης Τζωάννος, που εκπροσώπησε τον ΥΕΝ, Mανώλη Κεφαλογιάννη, αναφέρθηκε στην ανάγκη η «ιστορία» της ναυπήγησης του συγκεκριμένου πλοίου και η θετική κατάληξη που είχε, να γίνει αφορμή για ουσιαστικό διάλογο μεταξύ όλων των εμπλεκομένων και της κυβέρνησης, με στόχο την ενίσχυση των ναυτιλιακών «clusters», την ενεργό συμμετοχή, δηλαδή, τραπεζών, ναυτιλιακών εταιρειών και ναυπηγοεπισκευαστικών μονάδων, ώστε να αναπτυχθεί στη χώρα μας ο ναυπηγικός τομέας.

«Παν μέτρον άριστον»

Ο κ. Στρίντζης δεν αναφέρθηκε βέβαια μόνο στην ιστορία ναυπήγησης του πλοίου αλλά και στην ανάγκη επιτέλους η πολιτεία να προχωρήσει στην τροποποίηση του θεσμικού λάσιου λειτουργίας της ακτοπλοΐας.

«Ούτε η μίνι ούτε η μερική, αλλά η πλήρης απελευθέρωση είναι αυτή που θα φέρει νέες επενδύσεις στην ακτοπλοΐα και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών», είπε ο κ. Στρίντζης.

Η πολιτεία διστάζει να υιοθετήσει την πλήρη απελευθέρωση, συνέχισε, επικαλούμενη το δημόσιο συμφέρον. Το δημόσιο συμφέρον εξυπηρετείται μόνο από την ύπαρξη σύγχρονων πλοίων και την παροχή αξιοπρεπών υπηρεσιών και αυτό μόνο η ελεύθερη εκμετάλλευση των πλοίων από τις εταιρείες μπορεί να το εξασφαλίσει, τόνισε ο κ. Στρίντζης.

«Απαντώντας» στο χαιρετισμό του, ο κ. Τζωάννος είπε ότι ελεύθερη αγορά δεν σημαίνει αναρχία και συμπλήρωσε λέγοντας ότι «είμαστε οπαδοί του ρητού, 'παν μέτρον άριστον'».

Παράλληλα, έδωσε τα συγχαρητήρια και τις ευχές της πολιτείας για το νεότευκτο πλοίο και συμπλήρωσε ότι αποκλειστικός σκοπός της κυβέρνησης είναι η διαρκής και μόνιμη υλοποίηση των δεσμεύσεών της για συνεχή, ποιοτική και, κυρίως, ασφαλή κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών της χώρας, μέσα από οικονομικές για τον πολίτη και λειτουργικές ακτοπλοϊκές υπηρεσίες.

Το «Νήσος Μύκονος» είναι το δεύτερο νεότευκτο πλοίο που δρομολογεί η Hellenic Seaways μέσα στο 2005 (προηγήθηκε το Highspeed 5), ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα και μπορεί να μεταφέρει 1.915 επιβάτες και 418 οχήματα. Διαθέτει τρία σαλόνια οικονομικής θέσης με αριθμημένα καθίσματα αεροπορικού τύπου, σαλόνι πρώτης θέσης δύο επιπέδων και πολυτελείς καμπίνες

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2005

Link to comment
Share on other sites

.

Το "Νήσος Μύκονος" αποσυμφορεί την κίνηση στο λιμάνι και αλλάζει ριζικά το σκηνικό.

Αφού, πλέον, πέρα από το ακτοπλοϊκό πρόβλημα, το ΜΥΚΟΝΟΣ έλυσε και το κυκλοφοριακό της Χίου, σειρά έχει το δημογραφικό, η υπογεννητικότητα, η περίθαλψη, η παιδεία και όλα τα προβλήματα που ταλανίζουν την Μυροβόλο!!!

Για να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε?

Σωστά έγραψε κάποιος εδώ, ότι στην Χίο αρχίζουν και αποδίδουν θεϊκές ικανότητες στο πλοίο!

Λέτε να δουμε και κανένα "Temple of Nissos Mykonos"?

ΥΓ. Τι έγινε βρε παιδιά από την Χίο? Ήρθε το πλοίο? Ή είσαστε ακόμα στη βίζιτα του πλοίου?

Link to comment
Share on other sites

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ "ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ" Η Hellenic Seaways έχει στα σκαριά και δεύτερο πλοίο

www.kerdos.gr

16/9/2005

Σήμερα ξεκινάει το παρθενικό του ταξίδι το νεότευκτο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Μύκονος» - μία ημέρα μετά τα εγκαίνια και την τελετή ύψωσης της ελληνικής σημαίας - για Χίο - Μυτιλήνη, αλλά η νέα είδηση είναι ότι σύντομα θα αποφασισθεί και η ολοκλήρωση του αδελφού του σκάφους στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

Αυτό αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Seaways, Γεράσιμος Στρίντζης, μιλώντας στην εκδήλωση που έγινε στο λιμάνι του Πειραιά. Επίσης, το πρωτοποριακό που φέρνει το νέο πλοίο είναι ότι θα έχει όλες τις θέσεις αριθμημένες, αφού διαθέτει ελάχιστες καμπίνες. Συνολικά, το πλοίο μεταφέρει 1.915 επιβάτες το καλοκαίρι και 1.114 το χειμώνα. Μεταφέρει επίσης 418 Ι.Χ. αυτοκίνητα και διαθέτει 31 καμπίνες και 72 κλίνες. Η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 26,30 κόμβων και θα διανύει την απόσταση Πειραιάς - Χίος σε 6 ώρες και Πειραιώς - Μυτιλήνη σε 8 1/2.

Αναφερόμενος ο Γεράσιμος Στρίντζης στο νέο απόκτημα της Hellenic Seaways, τόνισε ότι είναι σημαντική επιτυχία για τη χώρα μας το γεγονός ότι το πλοίο «σχεδιάσθηκε και ολοκληρώθηκε στην Ελλάδα» μέσα σε 11 μήνες. Μπορεί να καθυστερήσαμε κατά δύο μήνες, να χάσαμε το καλοκαίρι, αλλά είμαστε υπερήφανοι για την κατασκευή του και τη δρομολόγησή του στο Βόρειο Αιγαίο». Ο Γ. Στρίντζης τόνισε ακόμα ότι «τα νησιά του Αιγαίου θα αναπτυχθούν μόνο όταν δρομολογηθούν νέα πλοία που μειώνουν τις αποστάσεις και αναβαθμίζούν, όχι μόνο την ασφάλεια των επιβατών, αλλά βελτιώνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών», συνέχισε ο κ. Στρίντζης, «περνάει μέσα από το δημόσιο συμφέρον και δημόσιο συμφέρον», επεσήμανε, «είναι να θεσπισθούν ισχυρά κίνητρα για την κατασκευή και λειτουργία νέων πλοίων».

«Τα φθηνά εισιτήρια», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «δεν είναι απελευθέρωση, απελευθέρωση είναι η δυνατότητα να διαμορφώνεις ελεύθερα τη στρατηγική και την πολιτική της η κάθε εταιρεία. Απαιτείται να λειτουργήσουμε όπως καθορίζουν οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ενωσης».

Ο κ. Στρίντζης συνέχισε λέγοντας ότι με την ολοκλήρωση του πλοίου «Νήσος Μύκονος» τελείωσε με επιτυχία η πρώτη φάση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας, που μείωσε μεν τα πλοία από τα 45 στα 35, αλλά μείωσε και δραστικά το μέσο όρο ηλικίας των πλοίων από 21,6 έτη, σε 16,8 έτη και αυτό έγινε με την παραλαβή δύο καταμαράν, του «Highspeed 5», που ήδη έχει κερδίσει την αγάπη των επιβατών και του φορτηγού οχηματαγωγού πλοίου, που εκτελεί δρομολόγια από τη Γένοβα στη Βαρκελώνη.

Y.Γ. Τα έντονα γράμματα είναι δικά μου!!!

Link to comment
Share on other sites

O Kαθένας το μακρύ του και το κοντό του..

Αυτοί οι φορείς του Κάστρου βρήκαν ένα ακόμα λόγω για την μη κατασκεύη του περιφερειακού του Κάστρου ως εξόδου από το λιμάνι, κάτι που δεν με ενδιαφέρει προσωπικά καθόλου..

Η δρομολόγηση του πλοίου έχει "εμπνεύσεί" τον κάθε τοπικό παραγοντίσκο και οργανώσεις κλπ.

Το αποκορύφωμα ήταν η πρόσφατη "εξαγγελία"-σχόλειο εκ μέρους τοπικής βουλευτού που διετέλεσε και πρώην υφυπουργός υγείας νομίζω στην προηγούμενη κυβέρνηση για την δρομολόγηση του πλοίου και των θετικών που προκύπτουν από αυτήν, λες και συνέδραμε πολιτικά στο συγκεκριμένο γεγονός.. :D

Με αυτά που βλέπουμε και ακούμε καθημερινά πιά για το Ν.Μυκόνος,ένα έχω να πω:

Μαζί με τον "βασιλικό" πολλές "γλάστρες" θέλουν να ποτιστούν, και η καθε μία για δικούς της λόγους.. :D

Link to comment
Share on other sites

Λαϊκό προσκύνημα σήμερα στο παρθενικό ταξίδι του "Ν. Μύκονος".

Eικόνες από τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο εκτυλίχθηκαν χθες το μεσημέρι στο λιμάνι με «όλο τον πληθυσμό» να περιμένει την άφιξη του πλοίου της SEAWAYS «Nήσος Mύκονος».

Tο πλοίο «έπιασε» στο λιμάνι στις 2 το μεσημέρι και αμέσως κατακλύστηκε από εκατοντάδες συμπατριωτών μας. Aυτό μπορεί επιδερμικά να δείχνει ότι είμαστε περίεργοι κι ότι «όπου γάμος και γιορτή είμαστε μέσα» αλλά κατά βάθος καταδεικνύει ότι η μέχρι πρότινος κατάσταση με το ακτοπλοϊκό δεν πάει άλλο. Kαι ότι ο Xιώτης διψά για καλύτερες ακτοπλοΐκές συγκοινωνίες.

Aν υποθέσουμε ότι και ο εφοπλιστής κ. Στρίντζης είναι το ίδιο συνεπής στα λόγια του όπως και το πολυτελέστατο πλοίο του στην ώρα άφιξής του καθώς και ότι το πλοίο ήρθε «για να μείνει και να ανοίξει αυτοκινητόδρομους στη θάλασσα», όπως είπε, τότε καλωσόρισε και καλοτάξιδο.

Γιατί και στα εγκαίνια του «KENTEPH» έγινε το ίδιο σκηνικό αλλά στη συνέχεια μιμήθηκε τον Oλυμπιονίκη και εξαφανίστηκε.

Από το ΑΙΠΕ

"Νήσος Μύκονος", ο νέος Πολιούχος της Χίου!

Βοήθεια μας!

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ λογικό από ένα νησί που το έχουν πήξει με πλοία 30ετίας να αντιδρούν έτσι σε ένα νέο πλοίο. Και γω από τη Γλώσσα είμαι και ως γνωστό δεν υπήρχε πλοίο (πρίν το καλοκαιρι αυτό) εδω και 3,5 χρόνια, να βλέπατε όταν έδεσε το ex-Χαρούλα πως έκανε ο κόσμος!!

Link to comment
Share on other sites

ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ... ο απελευθερωτής!

Κάπως έτσι έγινε δεκτό το νεότευκτο (από τα ελληνικά ναυπηγεία) Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο της HELLENIC SEAWAYS από εκατοντάδες Χιώτες που με επικεφαλής τις τοπικές αρχές (βουλευτής Ελπίδα Τσουρή, Νομάρχης Πολύδωρος Λαμπρινούδης, Δήμαρχος Χίου Μάρκος Μεννής, Δήμαρχος Ομηρούπολης Δημήτρης Παπαληός κ.ά.) και τους εκπροσώπους του κεντρικού Πρακτορείου του στη Χίο (Αφοι Μιχαλάκη) το υποδέχθηκαν στο λιμάνι της Χίου.

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ στις 2.00 μ.μ. της Παρασκευής πραγματοποίησε θριαμβευτική είσοδο στο λιμάνι της Χίου, όπου ρίχτηκαν και βεγγαλικά από τη στεριά στο ύψος του Μπούρτζι.....

http://www.chiosnews.com/cn1692005325460.asp

Όταν τα έγραφα (προχθές) εδώ, ίσως σας φαίνονταν επιστημονική και οργιάζουσα φαντασία.

Είδατε, όμως, καμιά φορά η πραγματικότητα ξεπερνάει ακόμα και την φαντασία ;)

Link to comment
Share on other sites

Ημουν παρών στο πρώτο ταξίδι του ΜΥΚΟΝΟΣ το οποίο πραγματοποιήθηκε με 53 επιβάτες(στελέχη εταιρίας,δημοσιογραφοι).

Το πλοίο στο ανέβα έκανε 6 ώρες και 5 λεπτα την Χίο και η ταχύτητά του κυμάνθηκε από 25,7 μέχρι 26,3.

Στην Χίο έτυχε θερμής υποδοχής με βεγγαλικά κατά την είσοδο του πλοίου στο λιμ΄λανι όπου κορνάριζε συνεχώς,ο κόσμος περίμενε το βαπόρι μπήκε μέσα ξεναγήθηκε και γενικά όλοι έμειναν πολύ ικανοποιημένοι.

Στην Μυτιλήνη ή προσέλευση του κόσμου ήταν πολύ μεγάλη μπορώ να πω ότι ήταν πολύ μεγαλύτερη από την Χίο κι αυτό μου προξένεψε μεγάλη εντύπωση.

Βέβαια δεν ήταν τόσο εκδηλωτικοί όσο στην Χίο άλλά ο κόσμος που ανέβηκε επ΄΄ανω μετά τον αγιασμό με πρόχειρους υπολογισμούς μου πρέπει να υπερέβηκε τα 2000 άτομα.

Γενικά πάντως ο κόσμος το υποδέχτηκε με μεγάλη χαρά και στα 2 νησιά ήταν πολύ ευχαριστημένοι ,καθίσαν φάγανε στο μπουφέ που είχε ετοιμάσει η εταιρία,ήπιαν τα ποτά τους στα μπαρ και ψωνίσαν στο μαγαζί του πλοίου.Χίο Μυτιλήνη το έκανε 2 ώρες παρα 5 λεπτά.

Πετύχαμε το ΘΕΟΦΙΛΟΣ κοντά στην Μυτιλήνη και εμείς πήγαμε εκεί κάναμε εγκαίνια καθίσαμε 3,5 ώρες γυρίσαμε απευθείας Πειραιά κι ο φουκαράς ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ήρθε μετά από 3 ώρες που είχαμε δέσει. ;)

Στην επιστροφή φτάσαμε μέχρι και 26,9 μίλια και κάναμε Μυτιλήνη Πειραιάς από φανάρι σε φανάρι 7 ώρες παρα 5 λεπτά. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Ερωτήσεις προς τον πανταχού παρόντα Ηλία :eek:

Στα λιμάνια πού έδεσε? και πως έδεσε? Άνετα (ειδικά στη Χίο) ή ζορίστηκε?

Όταν συναντηθήκατε με τον Θεόφιλο χαιρετήθηκαν τα πλοία ή κάνανε τον αδιάφορο?

Από απόνερα πως πάει? Σηκώνει κύμα στην ακτή? ή είναι όπως τα άλλα συμβατικά?

ΥΓ. Και μιά πολύ προσωπική ερώτηση: Συνεχάρης θερμά τον Στρίντζη?

Δεν εννοώ για το Μύκονος, αλλά για την γενναία απόφασή του να στείλει για σκραπ το Ολύμπια ;)

Link to comment
Share on other sites

Θα αρχίσω από το τέλος.

Αι ημέτερες δυναμεις αντισταθηκαν σθεναρώς και δεν έψαλα τον αναβαλόμενο επειδή ήταν ημέρα γιορτής για τον Στρίντζη.

Πάντως η αλήθεια είναι ότι κάποτε θα ήθελα να ακούσω γιατί οδηγήθηκε σε αυτή την ενέργεια.

Στα άλλα τώρα.

Στα ρεμέτζα στην Χίο έκανε πρυμοπλαγιοδέτηση χωρίς να φανεί κάποια δυσκολία αν και κατα την διαρκεια των χειρισμών και ιδιαίτερα στο ανάποδα σήκωσε πολύ λάσπη στην επιφανεια της θάλασσας.Βέβαια οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδανικές οπότε δεν ξέρω να σου πω αν με καιρό θα έχει προβλήματα.

Στην Μυτιλήνη κάναμε πρυμοδέτηση και παρόλο που ο καπτα Νίκος ο Βασιλικής δεν είχε ξαναπάει Μυτιλήνη το γύρισε πολύ καλά και χωρίς διορθώσεις ήρθε ακριβώς στην θέση του.

Γενικά το βαπόρι γυρίζει πολύ καλά φαίνεται λίγο πιο βαρύ στην μανούβρα από τΑ 3 κορεάτικά χωρίς όμως να πει κανείς ότι είναι και δυσκίνητο.

Στην συνάντηση με τον ΘΕΟΦΙΛΟ κάποιος αξιωματικός της γέφυρας πιθανόν ο πλοίαρχος καπτα Αποστόλης Ψυχούλης ευχήθηκαν καλορίζικο καλά ταξίδια κι ο Αη Νικόλας να είναι πάντα στην πλώρη του.Από το ΜΥΚΟΝΟΣ ευχαρίστησαν θερμά κι όταν ήρθαν σε παραλλάξη αντηλάγησαν σφυρίγματα.

Από απόνερα πάει πολύ καλά η πάπια που έχει πίσω κάνει πολύ καλή δουλεια στην απόσβεσή τους αλλά μειονεκτή στα ρεμέτζα όπου η πάπια φτάνει σε απόσταση ενός μέτρου όταν το πλοίο είναι κάθετα στο μώλο.Αντιλαμβάνεται κανείς ότι ρεμέτζα λοξά ή να ξεκινήσεις να γυρίζεις το βαπόρι πρωτού αμολύσεις δεν μπορεί να γίνουν γιατί θα βρει η πάπια στον μόλο αν και έχουν τοποθετηθεί πάνω σε αυτή προσκρουστήρες.

Σίγουρα πάντως η όλη δομή της πρύμης με την πάπια τον καταπέλτη που του έχει τοποθετηθεί δεν επιτρέπουν ρεμέτζα πειρατικά όπως θα γινόντουσταν αν πήγαινε από ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...