Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αρχικαμαροτος πήγε ο Γιάννης Βένετος!! Τελευταία ήταν στο Εξπρές Σαντορίνη!! Πολλά χρόνια ήταν στο Νήσος Χίος, το 1995 ήταν υποmaitre στο Εξπρές Ολυμπία, 1997 στο Παναγία Εκατονταπυλιανή μέχρι το 2003, το 2004 στο Εξπρές Ποσειδών!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aλλο ένα καλό στέλεχος στο Ν.Μύκονος! Η γνώριμη φωνή του συμπατριώτη μου για αρκετά χρόνια ήταν το "σήμα κατατεθέν" στα μεγάφωνα του Ν.Χίος..

Ακόμα βέβαια του χρωστάνε.. Αλλά και στην HFD συνέχισε για χρόνια.

Όπως φαίνεται το πλοίο έκτος από πολύ καλό αυτό καθ΄αυτό, θα έχει και διαλεχτό πλήρωμα..! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Με προλαβες Παναγια... Λετε να ερχεται πιο κοντα η Χιος-Μυτιληνη??

Και που παει να ανταγωνιστει το Σαμοθρακη????? Μας δουλευει ο Στριντζης? Εδω ο αλλος κυριαρχει :eek::mad::D:confused::D

Link to comment
Share on other sites

Μου ειπε ενα πουλακι οτι σημερα βγαινει/αν δεν εχει ηδη βγει για δοκιμαστικο στο Σαρωνικο. Για βαλτε κανενα αλλο βυσμα να δουμε τι γινεται και ποτε ξεκιναμε.

Link to comment
Share on other sites

loipon,simfona me egkires poiges oi mixanes tou ploiou anapsan !!!! kai malista ginontai kai kapoia prota dokimastika opos : test steganon ,savoura klp. dock trials diladi. apo oti legetai septemvrio telika tha paradothei !! makari. gegonos einai oti proxoroun taxitata pleon ....

Link to comment
Share on other sites

Μολις προ 20 λεπτων το Νησος Μυκονος περασε την Ψυτταλεια για τα πρωτα του δοκιμαστικα στο Σαρωνικο. Ο υπογραφων ειχε την τυχη να παρακολουθησει την ιστορικη αυτη κατα καποιον τροπο στιγμη στη ζωη του πλοιου, αφου βεβαια χρεαιστηκε να κανει μπει στην κυριολεξια με τις παντες, στο Νεο Μωλο. Και επειδη ο καραβολατρικος λαος εχει δικαιωμα να μαθαινει και να βλεπει, here you go chaps! :eek:

Η πρωτη μου εντυπωση εξωτερικα ειναι οτι μοιαζει με ενα φουσκωμενο Μπλου Σταρ Παρος/Ναξος με το σημα κατατεθεν της σειρας, τα ελαχιστα καταστρωματα που σε αυτο τουλαχιστον δειχνουν να ειναι λιγο περισσοτερα. Τα σχολια δικα σας.

post-22-128326955198_thumb.jpg

post-22-1283269552_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο Nick! Είδες που τελικά είχες κ σύ την αποκλειστικότητα σου??? Ας όψοτε σήμερα που είναι σάββατο κ σχολάμε νωρίς :eek: Εγώ θέλω να δώ απο μακριά πώς θα το ξεχωρίζουμε απο τα Blue Star

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να δώ απο μακριά πώς θα το ξεχωρίζουμε απο τα Blue Star

σε λιγο καιρο δε θα χρειαζεται. αργα η γρηγορα θα λεγεται blue star mykonos.

οσο για τον nick συγχαρητηρια. μετα το virtual sea trial στη χαλυβουργικη τον ιουνιο :eek: δικαιωματικα εχει την πρωτια στο κανονικο sea trial.

καλοταξιδο να ειναι και μακαρι να το ακολουθησουν και αλλα made in greece βαπορια για την εσωτερικη ακτοπλοια.

μια απορια μας μενει ακομη: σε ποια γραμμη θα παει εν τελει; θα κανει χειμωνα στη ραφηνα με 120 κρεββατια;

Link to comment
Share on other sites

Θα τα ξεχωριζουμε λογω μεγεθους και μεγαλης τσιμινιερας, κατα τα αλλα ειναι και λιγο σαν μπαμπουσκα αυτη η σειρα με μεγαλυτερες και μικροτερες εκδοσεις. Το οραμα μου δικαιωθηκε, εστω και καθυστερημενα :eek:

Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψέ μου να μην το πολυπιστεύω αυτό!! 26 κόμβοι στο 70% μου φαίνεται υπερβολικό ακόμα και σαν φήμη. Από κει και πέρα ρε παιδιά είναι σαν να πούλησε η Attica το ΠΑΡΟΣ και να το επιμηκύνανε. Ίδιο μου φαίνεται και από όσο μπορώ να καταλάβω, από χώρους όλα σε ένα deck θα τα έχει και αυτό σαν το trio Koreatiko!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και να τα έπιασε σιγά μην το πάνε έτσι!!! :P

Επίσης νομίζω ότι η μπλε γραμμή στο κυρίως deck θα μπορούσε να λείπει. Παραγίναμε Blue Star. Θα μας καταλάβουν και τα ψάρια πια. :)

Link to comment
Share on other sites

Παρακολούθησα τον εξοπλισμό του NISSOS MYKONOS, καθότι δουλεύω στα Ναυπηγεία, και μπορω να πω πως ίσως να βγήκε ένα καλό πλοίο. Φαντάζομαι θα ξέρετε πως όταν παρατάς ένα πλοίο σε επίπεδο κουφαριού τότε εαν το επαναξεκινήσεις, έχεις να αντιμετωπίσεις πολλά προβλήματα...

Πάντως όσο για το vibration, χρειάστηκε πολλυυυυύ δουλειά για να μειωθεί!

Όμως περιμένουμε να το δούμε επι τω έργον!

Προσωπικά εχω περιέργεια να το δω να περνάει το Καβο Ντόρο με 9αρι Γραίο!!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια απο τη στιγμη που τα πλοια τα εχει σχεδιασει η ιδια εταιρια και στην αρχη πηγαιναν να κατασκευαστουν για την ιδια εταιρια λογικο ειναι να εχουν τοσες ομοιοτητες. Τωρα το 26 κομβοι στα 70% ακομα και να ειναι αληθες δε σημαινει οτι στο 100% θα βγαλει 30. Ουτε οτι θα ταξιδευει εκει. Την πρωτη χρονια ισως μετα κι αυτο θα πεσει οπως ολα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μου κανει εντυπωση στην ολη ιστορια αυτη, ειναι οτι τελικα η εταιρεια ολοκληρωσε ενα πλοιο χωρις να εχει(?) κι εκεινη ακριβως καταληξει που και πως θα το χρησιμοποιησει. Ενα πλοιο του οποιου τα χαρακτηριστικα οπως εχουν παρουσιαστει, ειναι συμβατα με διαφορες γραμμες αλλα το ιδιο δεν ειναι φτιαγμενο για καμια συγκεκριμενη. Ενας περιπλανωμενος Ιουδαιος εκ γεννετης? Ο χρονος θα δειξει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να μην έχουν καταλήξει στην εταιρία που θα δρομολογήσουν το βαπόρι. Μάλλον δε θα το δημοσιεύουν. Ισως να πριμένουν να ολοκληρωθεί η κατασκευή του και μετά να ανακοινώσουν τα δρομολόγια του.

Αυτό που ξέρω είναι πως το βαπόρι ξεκίνησε να κατασκευάζεται ως ημερόπλοιο, για να αντικαταστήσει (ή να διπλώσει??) το Superferry II. Αλλά στη συνέχεια οι τότε Επ. Αττικής άλλαξαν τα σχέδια του βαποριού, πρόσθεσαν καμπίνες, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες γραμμές (πχ Ικαρίας-Σαμου ή Χίου-Μυτηλίνης όπως ακουγόταν τότε). Τελικά κατασκευάστηκε σύμφωνα με τα σχέδια των Επ. Αττ. ή αλλαξαν ξανά στην πορεία?

Link to comment
Share on other sites

Από τότε άλλαξαν κάμποσες φορές τα 250+ κρεβάτια ΄γιναν 80 και τα 80 έγιναν 110.

Για την ταχύτητα θα παίξουν πολλά ρόλο.Μην ξεχνάμε ότι τα 26 μίλια τα έβγαλε χωρίς φορτίο άρα με πλήρες φορτίο για να τα βγάλει αυτά αν τα βγάλει θα ανεβάσει πολλές στροφές ακόμα.

Γύρω στα 24 με 25 μίλια υπηρεσιακή το υπολογίζω να πηγαίνει.

Οσο για την γραμμή είναι σίγουρο ότι θέλουν την Χίο Μυτιλήνη το θέμα είναι θα την πάρουν την γραμμή την πήραν ήδη?Αυτό δεν ξέρουμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...