Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Βρεθηκα για μια δουλεια στο ποταμι και μια που ημουν κοντα στη Λεωφορο Αθηνων, πηγα μεχρι Ελευσινα. Το Νησος Μυκονος ειναι παλι στο Σκαραμαγκα, δεν ξερω προς τι η βολτα. Μηπως το πηγανε για τσισα?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάνουν το πλήρωμα στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Πλοίαρχος οριστικά ο καπτα Νίκος Βασιλικής από Δευτέρα ενώ από Δευτέρα θα πάει και υποπλοίαρχος ο Δημήτρης Πάκος από τον ΠΗΓΑΣΟ.

Link to comment
Share on other sites

Ητανε που ητανε στραβο το κλιμα στο Νησος Μυκονος επιασε φωτια και το Ανιαρα... Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο ε???

Το ΑΝΙΑΡΑ πηγε για επισκευες στο ναυπηγειο και εχουν μοιραστει οι ηλεκτρολογοι. Το συμβολαιο του λεει επισκευη 2 μηνες και τρεχουν και δε φτανουν ολοι εκει. Οποτε εδωσε το αποτελειωτικο χτυπημα στο καλοκαιρι του Νησος Μυκονος. Περα απο αυτο εμαθα πως για ολες τις καλωδιωσεις υπηρχαν σχεδια αλλα και ολα τα υλικα σε μια αποθηκη ανακατεμενα. Οποτε μαζεψε και απο κει καθυστερηση μεχρι να τα βρουνε να τα ξεχωρισουν... Ελλαδα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εξετάζεται σοβαρά η περίπτωση από την εταιρία να μην δρομολογηθεί τελικά Ραφήνα.

Σκέφτονται σοβαρά την περίπτωση να κάνει δρομολόγια Χίο Μυτιλήνη ώστε να εκμεταλλευτεί τα κρεβατια τα μπαρ και τα εστιαατόρια που στην γραμμή της Ραφήνας δεν θα αποδίδουν σχεδόν καθόλου.

Πάντως από την εταιρία λένε ότι θα είναι έτοιμο εντός του 2005 αλλά κανείς δεν λέει με σιγουριά για το πότε. :eek:

Το πλήρωμα έχει πάντως συσταθεί με πλοίαρχο τον Νίκο Βασιλική Υπαρχο τον καπτα Αποστόλη(δεν θυμαμαι το επίθετό του -ήταν στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ τα προηγούμενα χρόνια) Υποπλοίαρχο τον Δημήτρη Πάκο και δύο ανθυποπλοίαρχους τους οποίους δεν ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστο αυτο που λες Ηλια. Το εμαθα και γω απο πολυ εγκυρη πηγη χθες αλλα με εβαλε να ορκιστω πως δε θα πω τιποτα :eek: Αλλα αφου τα προλαβες εσυ??? :P:D

Τωρα αλλαζει πληρως η κατασταση στην ακτοπλοια και στο βορειο Αιγαιο...

Link to comment
Share on other sites

Τα μεγαλοπνοα σχεδια του κυριου Μακη μας...

Εχει αφησει τις κυκλαδες με 2 Μπλου Σταρ και 4 κονσερβες και αγναντευει πινοντας Starbucks καθε πρωι το πελαγος

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτονται σοβαρά την περίπτωση να κάνει δρομολόγια Χίο Μυτιλήνη ώστε να εκμεταλλευτεί τα κρεβατια
Πόσα είναι τελικά αυτά τα κρεβάτια?

Εσύ Ηλία είχες πεί παλιότερα για 90.

Όμως με 90 κρεβάτια δεν κάνει για την γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Τα κρεβάτια βγαίνουν τελικά 110.Αν ο σχεδιασμός των δρομολογίων που λέει ο Ντίνος είναι τέτοιος ώστε να μην χρειάζονται πολλά κρεβατια και σε συνδυασμό με την ταχύτητα του η οποία θα μειώνει κατά πολυ το χρόνο ταξιδιού μπορεί να αποδειχτούν και ικανοποιητικά.

Σίγουρα πάντως όχι αρκετα

Link to comment
Share on other sites

Τι σχεδιασμό να κάνεις ώστε να μην ταξιδεύεις νύχτα?

Αναχώρηση Πειραιά 15:00, άφιξη Χίο 21:00 , αν ξεμπλέξεις με το πλοίο της ΝΕΛ που είναι ήδη στο λιμάνι και ξεφορτώσεις, αναχώρηση 22:00 και άφιξη στη Μυτιλήνη 24:20. Καλά κρασά...

Εκτός αν επιλέξεις πρωινά δρομολόγια από Πειραιά. :eek:

Link to comment
Share on other sites

.

Εκτός και αν σκέπτονται μεν για Χίο-Μυτιλήνη, αλλά όχι από Πειραιά.

Από Ραφήνα ή Λαύριο (αυτό κάπως δύσκολο, προς το παρόν), ίσως κάπως να ισοφαρίζεται η έλλειψη κρεβατιών με τον κατά πολύ μικρότερο χρόνο ταξιδιού (7-8 ώρες Ρα-Χι-Μυ).

Αλλά και πάλι νυκτερινό θα υπάρχει στην επιστροφή, αν είναι αυθημερόν η επιστροφή. Αλλά μόνο ένα δρομολόγιο καθημερινά, με ένα πλοίο, μάλλον δεν βγαίνει.

Και μην ξεχνάμε ότι και παλιά ο Στρίντζης σκεπτόταν το Ραφήνα(Λαύριο)-Μεστά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι ρεαλιστικό "νέο" να μπεί Χίο-Μυτιλήνη το πλοίο.

Αν υποθέσουμε ότι οι συγγενείς τράπεζες ανέλαβαν να σώσουν τα χρήματα τους στην ακτοπλοία (φυσικά και στην ΝΕΛ) τότε μάλον για πίεση στον Μανούση μου φαίνεται αυτή η είδηση ώστε να εγκαταλείψει τα "επεκτατικά" σχέδια του στην γραμμή.

η γνώμη μου..

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να είναι ρεαλιστικό "νέο" να μπεί Χίο-Μυτιλήνη το πλοίο.

Αν υποθέσουμε ότι οι συγγενείς τράπεζες ανέλαβαν να σώσουν τα χρήματα τους στην ακτοπλοία (φυσικά και στην ΝΕΛ) τότε μάλον για πίεση στον Μανούση μου φαίνεται αυτή η είδηση ώστε να εγκαταλείψει τα "επεκτατικά" σχέδια του στην γραμμή.

η γνώμη μου..

Σεβαστή και πολύ λογική η γνώμη σου!

Απλώς εδώ συζητούμε με την υπόθεση ότι είναι πραγματική η σκέψη.

Βεβαίως, δεν αποκλείεται να είναι και "διπλωματική" είδηση.

Συνηθίζεται ως γνωστόν η μέθοδος των φημών ώστε να τα ακούν και να τα κατανοούν αυτοί που πρέπει.

Ποιός ξέρει? Τόσα και τόσα έχουμε ακούσει! Τι πειράζει και ένα παραπάνω!

Link to comment
Share on other sites

Εάν μάλιστα επαληθευτεί και το επόμενο διάστημα ότι παραδοσιακός μεγαλοακτοπλόος έχει ήδη εκδηλώσει (και τοπικά) το ενδιαφέρον του να μπει «σφήνα» σε Μανούση και ΝΕΛ, τότε τα δεδομένα αλλάζουν άρδην και εισερχόμαστε σε μια νέα κατάσταση, που ας ελπίσουμε ότι θα εξελιχθεί επ’ ωφελία μας
21/6/2005. Εφημερίδα CHIOSNEWS.

http://www.chiosnews.com/cn2162005659020.asp

Ποιόν άραγε μεγαλοακτοπλόο και μάλιστα παραδοσιακό να εννοεί? :confused:

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με οσα γραφονται στο topic HSW και στον οικονομικο τυπο το Ν Μυκονος θα ερθει "μεσα στο καλοκαιρι"!! ενω μεσα στο 2005 θα ανατεθει η κατασκευη του "αδερφου"

Link to comment
Share on other sites

Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θέλουν να προλάβουν τον Αύγουστο να τον βγάλουν όμως θα προλάβουν?Δύσκολα.

Για το αδελφό του έχουμε μέλλον ακόμα εγώ προσωπικά αμφιβάλω κι αν φτιαχτεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...