Nick the Greek Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Βρεθηκα για μια δουλεια στο ποταμι και μια που ημουν κοντα στη Λεωφορο Αθηνων, πηγα μεχρι Ελευσινα. Το Νησος Μυκονος ειναι παλι στο Σκαραμαγκα, δεν ξερω προς τι η βολτα. Μηπως το πηγανε για τσισα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 Κάνουν το πλήρωμα στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.Πλοίαρχος οριστικά ο καπτα Νίκος Βασιλικής από Δευτέρα ενώ από Δευτέρα θα πάει και υποπλοίαρχος ο Δημήτρης Πάκος από τον ΠΗΓΑΣΟ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 Ητανε που ητανε στραβο το κλιμα στο Νησος Μυκονος επιασε φωτια και το Ανιαρα... Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο ε??? Το ΑΝΙΑΡΑ πηγε για επισκευες στο ναυπηγειο και εχουν μοιραστει οι ηλεκτρολογοι. Το συμβολαιο του λεει επισκευη 2 μηνες και τρεχουν και δε φτανουν ολοι εκει. Οποτε εδωσε το αποτελειωτικο χτυπημα στο καλοκαιρι του Νησος Μυκονος. Περα απο αυτο εμαθα πως για ολες τις καλωδιωσεις υπηρχαν σχεδια αλλα και ολα τα υλικα σε μια αποθηκη ανακατεμενα. Οποτε μαζεψε και απο κει καθυστερηση μεχρι να τα βρουνε να τα ξεχωρισουν... Ελλαδα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 20, 2005 Author Share Posted June 20, 2005 Εξετάζεται σοβαρά η περίπτωση από την εταιρία να μην δρομολογηθεί τελικά Ραφήνα. Σκέφτονται σοβαρά την περίπτωση να κάνει δρομολόγια Χίο Μυτιλήνη ώστε να εκμεταλλευτεί τα κρεβατια τα μπαρ και τα εστιαατόρια που στην γραμμή της Ραφήνας δεν θα αποδίδουν σχεδόν καθόλου. Πάντως από την εταιρία λένε ότι θα είναι έτοιμο εντός του 2005 αλλά κανείς δεν λέει με σιγουριά για το πότε. Το πλήρωμα έχει πάντως συσταθεί με πλοίαρχο τον Νίκο Βασιλική Υπαρχο τον καπτα Αποστόλη(δεν θυμαμαι το επίθετό του -ήταν στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ τα προηγούμενα χρόνια) Υποπλοίαρχο τον Δημήτρη Πάκο και δύο ανθυποπλοίαρχους τους οποίους δεν ξέρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Πολυ σωστο αυτο που λες Ηλια. Το εμαθα και γω απο πολυ εγκυρη πηγη χθες αλλα με εβαλε να ορκιστω πως δε θα πω τιποτα Αλλα αφου τα προλαβες εσυ??? Τωρα αλλαζει πληρως η κατασταση στην ακτοπλοια και στο βορειο Αιγαιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Εδω δεν μπορουν να εξυπηρετησουν τις ιδιες τους τις γραμμες, σκεφτονται και για Βορειο Αιγαιο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Καλά, τώρα όλοι μας αγαπήσανε? Όχι ότι δεν το θέλουμε. ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Τα μεγαλοπνοα σχεδια του κυριου Μακη μας... Εχει αφησει τις κυκλαδες με 2 Μπλου Σταρ και 4 κονσερβες και αγναντευει πινοντας Starbucks καθε πρωι το πελαγος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Σκέφτονται σοβαρά την περίπτωση να κάνει δρομολόγια Χίο Μυτιλήνη ώστε να εκμεταλλευτεί τα κρεβατια Πόσα είναι τελικά αυτά τα κρεβάτια? Εσύ Ηλία είχες πεί παλιότερα για 90. Όμως με 90 κρεβάτια δεν κάνει για την γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Εκτος και αν ειναι ο σχεδιασμος των δρομολογιων του ετσι ωστε να μη χρειαζεται πολλα κρεβατια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Ότι σχεδιασμό και να έχει, ένα νυκτερινό θα υπάρχει. Και σε νυκτερινό ταξίδι 9 ωρών (το λιγότερο, από Μυτιλήνη), είναι απαραίτητα τα πολλά κρεβάτια. Δείτε και εδώ. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 20, 2005 Author Share Posted June 20, 2005 Τα κρεβάτια βγαίνουν τελικά 110.Αν ο σχεδιασμός των δρομολογίων που λέει ο Ντίνος είναι τέτοιος ώστε να μην χρειάζονται πολλά κρεβατια και σε συνδυασμό με την ταχύτητα του η οποία θα μειώνει κατά πολυ το χρόνο ταξιδιού μπορεί να αποδειχτούν και ικανοποιητικά. Σίγουρα πάντως όχι αρκετα Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Τι σχεδιασμό να κάνεις ώστε να μην ταξιδεύεις νύχτα? Αναχώρηση Πειραιά 15:00, άφιξη Χίο 21:00 , αν ξεμπλέξεις με το πλοίο της ΝΕΛ που είναι ήδη στο λιμάνι και ξεφορτώσεις, αναχώρηση 22:00 και άφιξη στη Μυτιλήνη 24:20. Καλά κρασά... Εκτός αν επιλέξεις πρωινά δρομολόγια από Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 . Εκτός και αν σκέπτονται μεν για Χίο-Μυτιλήνη, αλλά όχι από Πειραιά. Από Ραφήνα ή Λαύριο (αυτό κάπως δύσκολο, προς το παρόν), ίσως κάπως να ισοφαρίζεται η έλλειψη κρεβατιών με τον κατά πολύ μικρότερο χρόνο ταξιδιού (7-8 ώρες Ρα-Χι-Μυ). Αλλά και πάλι νυκτερινό θα υπάρχει στην επιστροφή, αν είναι αυθημερόν η επιστροφή. Αλλά μόνο ένα δρομολόγιο καθημερινά, με ένα πλοίο, μάλλον δεν βγαίνει. Και μην ξεχνάμε ότι και παλιά ο Στρίντζης σκεπτόταν το Ραφήνα(Λαύριο)-Μεστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 20, 2005 Author Share Posted June 20, 2005 Δεν νομίζω να θέλουν να το βάλουν ούτε από Ραφήνα ούτε από Λαύριο διότι θέλουν τα φορτηγά χειμώνα. Και η Ραφήνα και το Λαύριο ΄δεν έχουν φορτηγά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Παντως εγω βλεπω ΡΑΦΗΝΑ-ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ 1 δρομολογιο το χειμωνα και 2 δρομολογια το καλοκαιρι με καμια προσθηκη και σε ΣΥΡΟ η ΠΑΡΟ το καλοκαιρι !!! Αυτο πιστευω και οφριζωμαι εγω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stratos Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Δεν νομίζω να είναι ρεαλιστικό "νέο" να μπεί Χίο-Μυτιλήνη το πλοίο. Αν υποθέσουμε ότι οι συγγενείς τράπεζες ανέλαβαν να σώσουν τα χρήματα τους στην ακτοπλοία (φυσικά και στην ΝΕΛ) τότε μάλον για πίεση στον Μανούση μου φαίνεται αυτή η είδηση ώστε να εγκαταλείψει τα "επεκτατικά" σχέδια του στην γραμμή. η γνώμη μου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 20, 2005 Share Posted June 20, 2005 Δεν νομίζω να είναι ρεαλιστικό "νέο" να μπεί Χίο-Μυτιλήνη το πλοίο.Αν υποθέσουμε ότι οι συγγενείς τράπεζες ανέλαβαν να σώσουν τα χρήματα τους στην ακτοπλοία (φυσικά και στην ΝΕΛ) τότε μάλον για πίεση στον Μανούση μου φαίνεται αυτή η είδηση ώστε να εγκαταλείψει τα "επεκτατικά" σχέδια του στην γραμμή. η γνώμη μου.. Σεβαστή και πολύ λογική η γνώμη σου!Απλώς εδώ συζητούμε με την υπόθεση ότι είναι πραγματική η σκέψη. Βεβαίως, δεν αποκλείεται να είναι και "διπλωματική" είδηση. Συνηθίζεται ως γνωστόν η μέθοδος των φημών ώστε να τα ακούν και να τα κατανοούν αυτοί που πρέπει. Ποιός ξέρει? Τόσα και τόσα έχουμε ακούσει! Τι πειράζει και ένα παραπάνω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Εάν μάλιστα επαληθευτεί και το επόμενο διάστημα ότι παραδοσιακός μεγαλοακτοπλόος έχει ήδη εκδηλώσει (και τοπικά) το ενδιαφέρον του να μπει «σφήνα» σε Μανούση και ΝΕΛ, τότε τα δεδομένα αλλάζουν άρδην και εισερχόμαστε σε μια νέα κατάσταση, που ας ελπίσουμε ότι θα εξελιχθεί επ’ ωφελία μας21/6/2005. Εφημερίδα CHIOSNEWS. http://www.chiosnews.com/cn2162005659020.asp Ποιόν άραγε μεγαλοακτοπλόο και μάλιστα παραδοσιακό να εννοεί? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 συμφωνα με οσα γραφονται στο topic HSW και στον οικονομικο τυπο το Ν Μυκονος θα ερθει "μεσα στο καλοκαιρι"!! ενω μεσα στο 2005 θα ανατεθει η κατασκευη του "αδερφου" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted June 27, 2005 Author Share Posted June 27, 2005 Το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ θέλουν να προλάβουν τον Αύγουστο να τον βγάλουν όμως θα προλάβουν?Δύσκολα. Για το αδελφό του έχουμε μέλλον ακόμα εγώ προσωπικά αμφιβάλω κι αν φτιαχτεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Και σύμφωνα με την Ναυτεμπορική θα πάει Ραφήνα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted July 9, 2005 Author Share Posted July 9, 2005 Στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ βάφτηκαν τα σινιάλα της εταιρίας και ανέβηκε δεξαμενή πάλι. Ισως ο τελευταίος δεξαμενισμός του πριν βγεί στην πιάτσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 Και το βλεπω να τραβα καμια ΙΚΑΡΙΑ-ΣΑΜΟ οπως παν τα πραγματα !!!!Καλως να ερθει παντως ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted July 9, 2005 Share Posted July 9, 2005 pafina-andro-timo-mikono !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now