Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

σήκωσε πολύ λάσπη στην επιφανεια της θάλασσας.

δεν επιτρέπουν ρεμέτζα πειρατικά όπως θα γινόντουσταν αν πήγαινε από ραφήνα.

Αυτή η λάσπη στην Χίο ήταν η "άμυνα" της ΝΕΛ τόσα χρόνια απέναντι στα BS ;)

Τώρα για τα "πειρατικά ρεμέτζα" πιστεύω ότι απλώς αναβλήθηκαν για 2 χρονάκια. Μέχρις ελεύσεως του αδελφού.

Επίσης δώσε λίγο το κλίμα του κόσμου από Μυτιλήνη. Από Χίο χορτάσαμε.

Οι τοπικές αρχές (Νομάρχης, Δήμαρχοι, Βουλευτές κλπ) ήταν στην υποδοχή?

Ο κόσμος που ανέβηκε στο πλοίο, τι έλεγε? Γενικώς ποιά ήταν η αντιμετώπιση του πλοίου σε σχέση με την ΝΕΛ?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με το που φτάσαμε προσήλθε παπάς(πιθανόν ο Μητροπολίτης-δεν τα πάω καλά με τους παπαδες οποτε δεν ξέρω αν ήταν ή δεν ήταν αυτός) ο οποίος πρωτού ησέλθει ο κόσμος μέσα στο πλοίο τέλεσαι αγιασμό έξω από το πλοίο .

Μετά έγινε ομαδικό ντου από περίπου 1000 ανθρώπους και συνέχεια έβγαιναν και έμπαιναν.

Γενικά ο κόσμος στην Μυτιλήνη το υποδέχτηκε με χαρα από όλους άκουγα πολύ καλά λόγια του στυλ επιτελους ένα καινούριο και γρήγορο καράβι και γενικά το είδαν σαν μια απογευματινή βόλτα και όπου θα έβλέπαν ένα βαπόρι τοι οποίο θα εξυπηρετεί το νησί τους.Σε κάποια στιγμή ρώτησε μία κυρία σε πόσες ώρες θα το κάνει από Μυτιλήνη και μόλις της είπαν σε 8 ώρες περίπου έπεσε από τα σύννεφα.Ηταν πολύ ενθουσιασμένοι κι αυτό φάνηκε από το ότι δεν έριχναν απλώς μια ματιά αλλά πήγαιναν σε όλους τους χώρους του πλοίου και κάθησαν να πιουν καφέ και τα σχόλια τους μεταξύ τους ήταν κολακευτικά για το βαπόρι.

Οτι κασι να είναι το καινούριο πάντα πουλάει.

Για συγκρισή με ΝΕΛ δεν πήρε τίποτα το αυτί μου αλλά σίγουρα στην κυρία που της είπαν για 8 ώρες αμέσως η σύγκριση με τις 13 ώρες του ΘΕΟΦΙΛΟΥ θα ήταν αναπόφευκτη.

Παρόντες ήταν πολλοί τοπικοί φορείς βουλευτές και νομάρχες.

Δήμαρχος είναι ακόμα ο Γιακάλλης διότι δεν τον πήρε το μάτι μου αλλά με τέτοιο κόσμο μπορεί να ήταν και να μην τον είδα.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι απλως πληροφοριακα να πουμε οτι το πλοιο επεστρεψε χτες το βραδι στις 2335(φαναρια) με αναχωρηση 1500 απο Μυτιληνη, αρα 8 ωρες και σχεδον ξεφορτωτο(λογικα) οποτε πιστευω οτι καπου εκει θα ειναι και η νωριτερη αφιξη του σε κανονικες συνθηκες. Σημερα το πρωι γυρω στς 1210 που περασα απεξω, απο επιβατες ηταν εγω, εσυ κι η λαμπα. Τουλαχιστον στο καταστρωμα μετριουνταν στα δαχτυλα του χεριου, δεν ξερω τι γινοταν μεσα αλλα γενικα υποτονικη κινηση μου φαινοταν. Τα ΙΧ τα ειχαν στο παταρι οποτε δεν ξερω ποσα ειχε ενω απο φορτηγα δεν πρεπει να υπηρχαν παραπανω απο 3-4(δεν μπορουσα να διακρινω πολυ καλα). Ο χρονος θα δειξει.

Link to comment
Share on other sites

Μετά τον ορυμαγδό από υπερβολές, ανοησίες και «αγιοποιήσεις»,

ας δούμε και μία ψύχραιμη και λογική αντιμετώπιση του νέου πλοίου.

Από την εφημερίδα «Αλήθεια» της Χίου:

Το «Νήσος Μύκονος»

Πήγα λοιπόν κι εγώ το μεσημέρι της Παρασκευής να δω το νέο απόκτημα της ακτοπλοϊκής μας γραμμής, το «Νήσος Μύκονος», που έκανε ποδαρικό στο λιμάνι μας. Πήγα και οφείλω να ομολογήσω ότι εντυπωσιάστηκα. Και πώς βέβαια να μην εντυπωσιαστείς από ένα ολοκαίνουργιο πλοίο, υψηλό και καμαρωτό με άνετους εσωτερικούς χώρους στους οποίους όλα έλαμπαν. Ένα πλοίο κατασκευασμένο με τις τελευταίες προδιαγραφές, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τους τις απαιτήσεις του σημερινού επιβάτη και οι οποίες δικαιολογημένα είναι πολλές. Βλέπετε, πέρασαν οι εποχές που ταξιδεύαμε «μακριά από το θεό» θα έλεγα, αφού ήταν εντελώς διαφορετικές από τις σημερινές, και η φτώχεια μας δεν επέτρεπε τέτοιες «πολυτέλειες»...

Η αλήθεια είναι ότι και μέχρι τώρα δεν μπορούσαμε να έχουμε παράπονο και από τα άλλα πλοία της γραμμής. Ας μην ξεχνάμε ότι και το «Κεντέρης» μπήκε ολοκαίνουργιο στη γραμμή και μας είχε εντυπωσιάσει, ενώ άνετους χώρους βρίσκαμε και στο «Μυτιλήνη» και στο «Θεόφιλο» παρά τα χρονάκια τους. Βέβαια άλλο ένα ολοκαίνουργιο πλοίο κι άλλο ένα παλιό. Σίγουρα οι συγκρίσεις είναι υπέρ του πρώτου, αφού μπορεί και εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μας.

Γεγονός είναι ότι το «Νήσος Μύκονος» φέρνει άλλο «αέρα» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες μας. Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και ευτυχώς που, έστω και μετά από αρκετά χρόνια, έχουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε για τα ταξίδια μας μεταξύ πλοίων δύο εταιρειών. Χωρίς αμφιβολία πρέπει να στηρίξουμε και το «Νήσος Μύκονος», όπως κάναμε τόσα χρόνια, υποχρεωτικά όμως, με τα πλοία της ΝΕΛ. Για να έχουμε καλύτερες συγκοινωνίες!

ΑΛΗΘΕΙΑ / ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 19/09/2005

http://www.alithia.gr/newspaper/2005/19092005/kathimerina.html

Link to comment
Share on other sites

Οπως ο χρηστης Παναγια Εκατονταπυλιανη ειχε προβλεψει σε μενα κατ' ιδιαν εδω και καιρο, εγινε το ασυλληπτο και το Νησος Μυκονος εφαγε τη θεση της ΝΕΛ στον Ηετιωνα!

Σημερα λοιπον το Νησος Μυκονος καμαρωτο κοιταει εξω ενω ο Θεοφιλος κοιταζει το Παλατι απεναντι του και ενας Θεος ξερει ποση ωρα θα παρει το βραδι μεχρι να γυρισει. Ειναι που ειναι αργος δηλαδη, τωρα δεσαμε! Καταλαβαινω οτι υπαρχει προτεραιοτητα σχετικα με το ποιο πλοιο ερχεται πρωτο αλλα αυτα για μενα ειναι προφασεις εν αμαρτιαις. Δεν μπορει ο αργοκινητος και δυσκινητος Θεοφιλος να βγαζει τα ματια του σε απαιτητικες και οριακες μανουβρες, και το Νησος Μυκονος με τοσα προπελακια και ιπποδυναμη να ειναι στο ανετο. Και στο κατω-κατω αν ισχυει η προτεραιοτητα, τοτε δεν θα επρεπε για παραδειγμα οταν ηταν το Blue Star 2 στα Χανια, να δενει στη θεση του Λατω μια και ερχοταν πρωτο(υπ' οψιν οτι χωρουσε εκει)?

Ειχα δε την εντυπωση οτι οι θεσεις στον Ηετιωνα ηταν ατυπα παγιωμενες στις εταιρειες. Δε νομιζω οτι μπορει να παει κανεις στη θεση του Παλας ετσι? Α, ξεχασα, οι Μινωικες και η ΑΝΕΚ ειναι Κρητικοι και εκει δεν μας παιρνει ουτε σαν ΟΛΠ, ουτε σαν ΥΕΝ. Τη ΝΕΛ ομως που ειναι στο μαυρο της το χαλι την βαραμε κανονικα. Ε ρε καταντια...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι μεγαλη εκπληξη και για μενα.. Ειναι στη μεση και ο Στριντζης με τις διασυνδεσεις του.. Τελος παντων... Οπως και τα Blue Star ειναι μπροστα απο τον Ηλεκτρικο και οχι απο εκει που φευγουν τα πλοια της γραμμης... Το Σαντορινη που παει Παροναξια γιατι δε δενει εκει??

Η αγκυροβολια και ολες οι συναρμοδιες υπηρεσιες ειναι κουκουρουκου...

Οταν ηθελε ο Ευγενιδης να παει το Speedrunner στον ηλεκτρικο δεν τον αφησαν με τιποτα και μετα απο τηλεφωνηματα σε υπουργους κτλ πηρε θεση διπλα στα αλλα της γραμμης γιατι του εδιναν θεση στο dock 3!!!. 4 ωρες να ερθεις απο Μηλο και αλλες 4 να πας στον ηλεκτρικο.

Απο κινηση παντως στο πρωτο δρομολογιο πηρε γυρε στους 200 και στο δευτερο κατι παραπανω απο 400.

Απο φορτηγα ακομα τιποτα και εκει ειναι που θα παιχτει το μεγαλο παιχνιδι

Link to comment
Share on other sites

Οι θέσεις δίνονται από την αγκυροβολία.Το θέμα είναι ότι υπό άλλες συνθήκες θα συμφωνούσα κι εγώ αλλά πρώτον ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ μπορεί να μην έχει την ιπποδύναμη και τα προπελάκια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ αλλά για την κατάντια του φταίει μόνο η εταιρία του.

Ούτως ή άλλως παλαιότερα που έδεναν στου Τζελέπη πολλές φορές ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΘΕΟΦΙΛΟΣ και ΑΠΤΕΡΑ έδεναν εκεί που έδενε το ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

Και δεύτερον όταν ξεχειμώνιαζαν 5 χρόνια οι ΑΙΟΛΟΙ στις καλύτερες θέσεις του λιμανιού οι πλοίαρχοι του ΟΛΥΜΠΙΑ-ΠΗΓΑΣΟΥ-ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ...στα 200αρια αναγκάζονταν με κάτι σοκοράδες να δίνουν λεντίες μεταξύ τους για να κρατηθούν και έμεναν μέσα στα βαπόρια αντί να πάνε σπίτια τους και να τα φυλάνε.

Οπότε στην προκειμένη περίπτωση η κατάσταση είναι ναι μεν αλλά.

Τα ίδια ισχύουν και για τα καταμαράν δεν τα δικαιολογώ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι για μένα δεδομένο ότι η HSW χρησιμοποίησε τις διασυνδέσεις της για την αγκυροβολία του Μυκονος.

Το θεωρώ όμως απαράδεκτο και άδικο γιατί όταν η ΝΕΛ έχει μια ιστορία και προσφορά στο Β.Αιγαίο πάνω από 30 χρόνια,τότε κανείς δεν έχει δικαίωμα να την εκδιώχνει έτσι μονοκοντηλιά..

Τότε π.χ. το ΜΥΤΙΛΗΝΗ να πιάσει την θέση των Μινωικών αν έρθει καμιά μέρα νωρίτερα αφού και αυτή στην Ιετιώνια βρίσκεται και όποιος προλάβει τον κύριο είδε..!

Οπώς βλέπω έχουμε και εδώ ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα πολιτικής παρέμβασης και μέσων που σίγουρα διαθέτει η εταιρία του πλοίου αφου είναι κράτος εν κράτει..

..και τα 80+ φαγωμένα ανθρώπινα κορμιά από τα ψάρια,ακόμα ψάχνουν δικαίωση..

Εκτός αν εκεί ψηλά μπορούν να υπερηφανεύονται και να καμαρωνουν μαζί μας για το νεό απόκτημα της ακτοπλοίας μας..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στην Ηετωνεία ακτή δένουν τα βαπόρια της Χίου Μυτιλήνης.

Μέχρι τώρα ήταν μόνο η ΝΕΛ τώρα υπάρχει όμως κι ο ανταγωνιστής οπότε είναι λογικό να παιχτεί παιχνίδι ακόμα και με τις θέσεις.

Και συνήθως τα νεότευκτα μας έχει δείξει η ιστορία ότι έχουν προτεραιότητα.

Ετσι εκδιώχτηκαν τα παλιά συμβατικά της παροναξίας και της ικαρίας Σάμου από τα λεμονάδικα όταν κατέφθασαν τα μπλε.

Κι επειδή κανείς στο λιμάνι δεν έχει εξαγοράσει κάποια προβλήτα οπότε δεν την παντρεύεται κιόλας εγώ πιστεύω ότι οι θέσεις πρέπει να δίνονται αδιακρήτως ανάλογα με το ποιός φτάνει πρώτος.

Και εδώ που τα λέμε μια χαρά θέση είναι αυτή μπροστά από το ΠΑΛΑΣ κοτζαμ πρυμοδέτηση κάνει χωρίς άγκυρες κι ο κόσμος να χαλάσει το βαπόρι είναι ασφαλέστατο.

Αν δεν τους αρέσει στην ΝΕΛ να πάνε απέναντι στα 200αρια να κάνουν πρυμοδέτηση και να στέκονται επ άγκυρα και να κάθονται να τα φυλάνε με την πρώτη κακοκαιρία.Αυτά που τραβάνε δηλαδή τα πλοία της ΕΛΛΕΝΙΚ,του Αγούδημου και του Βεντούρη το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Πολύ περισσότερο δεν στέκει η δικαιολογία των κινήσεων μιας μιας και η ΝΕΛ ποτέ δεν μπήκε στον κόπο να φτιάξει σωστά τον στρόφαλο του ΘΕΟΦΙΛΟΣ σχεδόν από την αγορά του.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το ΦΑΙΔΡΑ της ίδιας εταιρείας, το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και τα πλοία του Μr GA όταν έκαναν Χίο- Μυτιλήνη έπαιρναν πάντα την θέση που βλέπει προς τα μέσα. Υποθέτω ότι θα δένουν εναλλάξ στην καλή θέση, δηλαδή ΔΕ-ΤΕ-ΠΑ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και ΤΡ-ΠΕ-ΣΑ το ΜΥΚΟΝΟΣ. Φυσικά, όπως έγραψε και ο Ηλίας, η καλή θέση δεν γράφει πάνω το όνομα καμμιάς εταιρείας, αλλά ήρθε ευτυχώς ή δυστυχώς το πλήρωμα του χρόνου η ΝΕΛ να υποστεί η ίδια αυτά τα υπόγεια που έκανε πολλά χρόνια στους ανταγωνιστές της.

Και για να ξεφύγουμε από το θέμα, το πλοίο όπως φτιάχτηκε (χώροι και καμπίνες ) είναι αυτό που είχε από την αρχή παραγγείλει ο Στρίντζης, αυτό που θα έφτιαχνε η Βlue star ή ξανάβαλε το χέρι του ο Μάκης για τριτη φορά?

Link to comment
Share on other sites

Και εδώ που τα λέμε μια χαρά θέση είναι αυτή μπροστά από το ΠΑΛΑΣ κοτζαμ πρυμοδέτηση κάνει χωρίς άγκυρες κι ο κόσμος να χαλάσει το βαπόρι είναι ασφαλέστατο

Αφού είναι μια χαρά θέση γιατί δεν έδεσε εκεί το Μύκονος. :D Στο κάτω κάτω η συγκεκριμένη θέση ήταν αυτή που άδειασε με το που σταμάτησε ο Κεντέρης, συνεπώς τι πιο απλό και λογικό να πάει το καινούριο πλοίο στη θέση που μόλις ελευθερώθηκε...

Αν δηλαδή π.χ. τα κάνουν πλακάκια οι της ΝΕΛ με τους λιμενικούς στη Μυτιλήνη και στείλουν το "Μύκονος" να δένει απέναντι στο εμπορικό λιμάνι μαζί με το "Κρημινιώτισσα", με τη Χ-Υ δικαιολογία, δε θα είναι πρόκληση και εύνοια της μιας εταιρείας έναντι της άλλης...?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο γινεται παντα με τα νεοτευκτα.. Και τα Blue Star εχουν τις καλυτερες θεσεις και τα Ρalace εχουν τις καλυτερες θεσεις και τα Highspeed το ιδιο

Μολις ερθει αυριο ενα νεοχτιστο της ΝΕΛ (λεμε τωρα) θα παρει τη θεση προς τα εξω.

Ο ανταγωνισμος ειναι για να χτυπιεσαι με τον αλλο εκει που ποναει οχι να τον λυπασαι

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Αλκαίε ΄δεν ήταν ότι άδειασε αυτή η θέση με το που σταμάτησε ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ αλλά αυτή την θέση άδειασε η ΝΕΛ.

Και στο κάτω κάτω αυτη η θέση δεν έγραφε ΚΕΝΤΕΡΗΣ απλά παραχωρείτο για τα βαπόρια της Χίου Μυτιλήνης και η ΝΕΛ επέλεγε να πάει εκεί ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ.

Αρα δεν έχει καμία δουλειά το ότι σταμάτησε ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ.

Πάντως κι εγώ πιστεύω αυτό που λέει κι ο Χιώτης ότι θα πηγαίνουν εναλλάξ οι δυο εται΄ρίες στις συγκεκριμένες θέσεις κι αυτό ίσως είναι και το πιο σωστό.

Οσο για τους χώρους και τις καμπίνες επί Στρίντζη και ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ το πλοίο ήταν να κατασκευαστεί με ένα αξιόλογο αριθμό κρεβατιών μιας και προορισμός του ήταν να μπει Συρό-Τήνο-Μύκονο-Ικαρία-Σάμο.

Τα σχέδια όμως τροποποιήθηκαν τώρα επί ΕΛΛΕΝΙΚ γιατί ήταν να πάει Ραφήνα.

Χώρια που οι αεροπορικές σε ένα βαπόρι δεν μου αρέσουν καθόλου αλλά οφείλω να παραδεχτώ ότι όταν πουλιούνται αριθμημένες ο επιβάτης εξασφαλίζει θέση ο κόσμος να χαλάσει και δεν χρειάζεται στα λιμάνια να κάνει σπριντ μπας και προλάβει κάτι να βρει.

Οπότε βάση των νέων δεδομένων και το ότι ήταν να πάει ραφήνα επιλέχτηκαν οι πολλές αεροπορικές.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως οι θεσεις του Ηετιωνα ειναι ατυπα παγιωμενες στις εταιρειες που δενουν εκει και το να δενει η Ελλενικ με πλωρη προς την εξοδο απο το δευτερο δρομολογιο, για μενα ειναι γελοιο και διαπλεκομενο. Επαναλαμβανω τη ρητορικη ερωτηση, υπαρχει περιπτωση κανεις να κουνησει τη Μινωικη, την ΑΝΕΚ η τη Μπλου Σταρ απο τους ντοκους τους? Η ΝΕΛ γιατι εκδιωκεται δηλαδη?Οπως σε ολους τους τομεις, ετσι πρεπει να ληφθει εδω υπ΄οψιν η αρχαιοτητα. Αν δηλαδη παει ο Κεντερης το καλοκαιρι Παροναξια, θα του δωσουν θεση στη γωνια στα Λεμοναδικα? Πλακα κανουμε τωρα? Σε λιγο θα δενουν ολοι πλην του γνωστου μονοπωλιου στη ραδα η στο διαχωριστηρα της Κυνοσουρας και θα βγαινει ο κοσμος με τις βαρκες... Για να δουμε τι θα γινει και τις επομενες μερες.

ΥΓ: 6 φορτηγα σημερα το Νησος Μυκονος

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα η πλώρη του κοιτάει το Παλάτι!! Επιστροφή στο κατεστημένο της ΝΕΛ!!! B):P:D

Μάλλον ο Χιώτης θα έχει δίκαιο!! Όταν είναι το Μυτιλήνη θα δένει με τη πλώρη στη μπούκα και ο Θεόφιλος προς τα μέσα!!

Link to comment
Share on other sites

8069.gif

Από δεξιά: Γ. Στρίντζης, δίπλα του ο Βουλευτής κ. Γιαννέλης και μετά ο Δήμαρχος Μυτιλήνης κ. Χατζηκομνηνός.

Και το Δελτίο Τύπου του Δήμαρχου Μυτιλήνης.

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν στο επιβατηγό λιμάνι της πόλης μας τα εγκαίνια του νεότευκτου πλοίου της HELLENIC SEAWAYS, «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», το οποίο δρομολογήθηκε για να εκτελεί τη γραμμή Μυτιλήνη – Χίος – Πειραιάς.

Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό και τους χαιρετισμούς των επίσημων προσκεκλημένων, ακολούθησε ένα μικρό χορευτικό πρόγραμμα από σχήμα του Δήμου Μυτιλήνης και της Δ.Ε.Π.Τ.Α.Μ. ενώ στη συνέχεια ο κ. Γεράσιμος Στρίντζης ξενάγησε τους παρευρισκόμενους στους χώρους του πλοίου.

Ο Δήμαρχος Μυτιλήνης Αριστείδης Χατζηκομνηνός, ο οποίος εντυπωσιάστηκε από την πολυτέλεια και τις υπηρεσίες που θα παρέχει το πλοίο, τόνισε στο χαιρετισμό του:

«Ως Δήμαρχος αυτής της όμορφης πόλης, της Μυτιλήνης μας, που τη θεωρούμε και είναι η πρωτεύουσα πόλη του Βορείου Αιγαίου, κ. Στρίντζη, καλωσορίζουμε εσάς και την Ναυτιλιακή σας εταιρία, τους συνεργάτες σας και αυτό το υπερσύγχρονο επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», στις θαλάσσιες γραμμές του Βορείου Αιγαίου.

Επιθυμώ, σε αυτόν τον σύντομο χαιρετισμό μου, να σας εκφράσω την μεγάλη μου χαρά ως άνθρωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης, γιατί πιστεύω πως εσείς μεν -όπως αναγράφεται και στην φωτεινή ένδειξη στο πλοίο σας- ‘ανοίγετε λεωφόρους στη θάλασσα’ , εμείς οι ακρίτες, αυτές τις λεωφόρους τις θέλουμε πυκνές, για την πατρίδα μας και την ανάπτυξή της.

Και όσοι συμβάλλουν στην άρση της απομόνωσης αυτού του νησιού, το οποίο έχει ανάγκη από τέτοιες πρωτοβουλίες, εμείς θα είμαστε αρωγοί, συμπαραστάτες προκειμένου να πετύχει κάθε τέτοια προσπάθεια και στην προκειμένη περίπτωση, η δική σας.

Με αυτά τα λίγα λόγια, σας καλωσορίζω και εύχομαι καλά ταξίδια, σε αυτό το όμορφο πλοίο και να ’στε βέβαιοι, -άλλωστε φαίνεται από τη συμμετοχή του κόσμου σε αυτήν την εκδήλωση-, ότι οι Μυτιληνιοί ξέρουν να εκτιμούν και είναι βέβαιο ότι θα σας στηρίξουν.

Σας ευχαριστώ.»

http://dimosmyt.aegean.gr/mytnews.asp?id=8069

Ούτε μιά λέξη για την ΝΕΛ?

Μια τόση δα λεξούλα? Για την ΝΕΛ και τα καράβια της που εδώ και 30 χρόνια εξυπηρετούν την Μυτιλήνη? Με όλα τα καλά και τα άσχημά της. Που ακόμα και σήμερα συνεχίζει, παρόλα τα τεράστια προβλήματά της.

Καλά να έχουν τα μύρια όσα παράπονα οι Χιώτες και να μη θέλουν να ακούν για την ΝΕΛ, αλλά και οι Μυτιληνιοί ούτε να την θυμούνται? Τριάντα χρόνια τα σβήνουμε, έτσι μονοκονδυλιά?

Μπορεί κε Δήμαρχε να ξεθώριασε το Λ (ενδεχομένως και άλλα γράμματα), αλλά όχι και έτσι!

Ούτε μια τόση δα λεξούλα?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΝΗΡΕΑ γιατί εκπλήσεσαι; Σε αυτήν την χώρα όλοι "προσαρμόζονται" και εξελίσσονται πολύ γρήγορα ως ..χαμελαίωντες.

Αν και από Χίο καταγώμενος, πρέπει να ομολογήσω ότι μόνον με την ΝΕΛ είχαμε ολοκληρωμένη και συνεχή εξυπηρέτηση στα νησιά του Β.Αιγαίου.

Σίγουρα η δρομολόγηση του Ν.Μύκονος προκαλεί αισιοδοξία για καλύτερες μέρες σε όλους αλλά δεν πρέπει να είναι και αχάριστοι.

Κι εμένα οι μνήμες μου είναι από την δεκαετία του 70 μέσα στο Αρίων και το Σαπφώ και την αδιαμφισβήτητη προσφορά τους, που καμιά HSW δεν έχει δικαίωμα να εξαφανίσει. Αλλά όταν βλέπεις τους ίδιους τους τοπικούς φορείς να "ρίχνουν μαύρη πέτρα" και να αποτάσωνται το παρελθόν τότε μόνο το Ν.Μύκονος και ο Στρίντζης δεν φταίει,αυτοι την δουλειά τους κάνουνε.

Και τώρα αναγκαστικά θα λειτουργήσουν ως ...ταφόπλακα.

Αλλά όπως φαίνεται οι "εχθροί" ήταν ΚΑΙ εκ των έσω ..εδώ κα καιρό..

Ήτανε το κλήμα στραβό...

Συγνώμη αν απομακρύνθηκα από το θέμα, αλλά όλα αυτά εμπλέκονται μεταξύ τους..

Link to comment
Share on other sites

γνωριζει κανεις κατι για την παρακατω ειδηση απο το ΥΕΝ?

Η Λιμενική Αρχή Χίου ενημερώθηκε πρώτες πρωινές ώρες από τον ύπαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» για τραυματισμό 72χρονου, ο οποίος κατά την διάρκεια επιβίβασής του, έπεσε και τραυματίστηκε στο κεφάλι.

Άμεσα ο ανωτέρω μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Νομαρχιακό Νοσοκομείο Χίου.

Προανάκριση διενεργεί η οικεία Λιμενική Αρχή

πως τραυματιστηκε ο χριστιανος; ζει;

Link to comment
Share on other sites

Για το περιστατικό δεν ξέρω κάτι, αλλά σήμερα που το είδα να φεύγει, τρόμαξα όταν είδα να παίρνουν πάνω τον καταπέλτη επιβατών που σφραγίζει ακριβώς στο σημείο που καποιος ευτυχής επιβάτης θα έχει τα χεράκια του απλωμένα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...