Jump to content
Shipfriends

Το Ferry της 11ετίας  

61 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. 2005 - 2015 Ποιό είναι το ferry της 11ετίας?

    • Superferry II
    • Αριάδνη
    • Blue Star Ithaki
    • Νήσος Μύκονος
    • Superfast XII


Recommended Posts

Mιας και φετος κλεισαμε τα 10 και μπηκαμε στα 11, σκεφτηκαμε, για την ακριβεια του polmyt ητο η προτασις και ημεις την απεδεχθημεν (για να παραφρασω τον κωστα) :D , αλλα ο πατηρ πολυχνιτιος ^_^ ειναι ντροπαλος και σεβαστικος, να κανουμε μια δημοσκοπηση για το ferry αυτων των 11 ετων.

 

Στη... ferryvision συμμετεχουν ολα τα επιβατηγα/οχηματαγωγα κλειστου τυπου, ανεξαρτητως σημαιας και πλοιοκτησιας, που απο τις 03.03.2015 ως σημερα ταξιδεψαν εστω και για λιγο, ειτε σε γραμμες εσωτερικου στην ελλαδα, ειτε σε διεθνεις γραμμες που περιλαμβανουν ελληνικα λιμανια.

 

Μιλαμε παντα για ferries που ταξιδεψαν ως ferries και οχι για ferries που ταξιδεψαν ως φορτηγα οχηματαγωγα ή κρουαζιεροπλοια, ουτε για ferries που μπορει να περασαν απο εδω για επισκευη κλπ, αλλα ουδεποτε εκτελεσαν εμπορικο δρομολογιο που να περιλαμβανει ελληνικα λιμανια.

 

Απο εκει και περα μπορειτε να προτεινετε πλοια ανεξαρτητως του αν ειναι ακομη ενεργα ή εχουν παει για διαλυση, ανεξαρτητως του αν ταξιδευουν ακομη σε ελληνικα λιμανια ή τρωνε το πικρο ψωμι της ξενιτειας.

 

Δεν βαζουμε λιστα. Οποιος θελει να συμμετασχει, προτεινει μεχρι πεντε πλοια ονομαστικα και συγκεκριμενα και αν θελει λεει και για ποιο λογο προτεινει το καθενα.

 

Απαντηση με πανω απο πεντε προτασεις δεν θα λαμβανεται υπ'οψιν. Αυτο σημαινει οτι σε περιπτωσεις αδελφων πλοιων θα πρεπει να μπειτε στον κοπο να επιλεξτε ποιο ειναι πιο σημαντικο (εκτος και αν βαλετε  αδελφα και κανενα αλλο μεχρι να συμπληρωσετε πενταδα).

 

Μεχρι τις 24/12 το μεσημερι προτεινουμε πενταδες και εν συνεχεια τα πεντε πρωτα προτεινομενα θα μπουν σε κανονικη δημοσκοπηση ως τις 31/12 τα μεσανυχτα, για να βγει το ferry της δεκαετιας.

 

Οι υπολοιπες... ετησιες δημοσκοπησεις, που ολοι αγαπατε να παρακολουθειτε, αλλα οι περισσοτεροι ντρεπεστε να συμμετασχετε :(   θα ανεβουν ως το ΣΚ, με τις ιδιες ημερομηνιες ληξης.

 

ΟΧΙ, δεν θα μπει φιδεμπορας δεκαετιας :P

Edited by proud_ionian
poll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να κάνω την αρχή?

 

1.Αριάδνη , γιατι συνεχίζει την καλή συνήθεια των Ιαπώνων

2.Terajet , γιατί είναι πανέμορφο ταχύπλοο , και σώθηκε απο σίγουρο..θάνατο.

3. Cruise Europa , λόγω μεγέθους και με την ελπίδα να το δούμε κάποτε με Ελληνική Σημαία

4.Superferry II , γιατι γερνάει και αντέχει πιο πολύ απο όλα (με το ζόρι δεν είπα τον Πήγασο ή τη Σαντο)

5.Εξπρές Απόλλων , γιατι έφυγε πρώτο απο όλα αλλα τουλάχιστον "όρθιο"

Edited by proud_ionian
πμ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και δίνω μάθημα αύριο, θα το στίψω το μυαλό μου και θα τοποθετηθώ. Ειδικά μετά το παράπονο του Proud για την συμμετοχή στις ετήσιες δημοσκοπήσεις. :P

 

1. Πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα, το Superfast VI (κανονικά θα έβαζα και το αδελφό V, αλλά οι κανόνες είναι κανόνες :D ). Ο λόγος που το επιλέγω ανάμεσα στα της Αδριατικής, είναι ότι την ποιότητα ταξιδιού που έκανα με αυτό το δίδυμο δεν την έχω ξαναβρει σε κανένα άλλο πλοίο, και θα αποτελούν το πρότυπο και στην δουλειά μου (ελπίζω) τα χρόνια που θα ρθουν. Και τι εννοώ ποιότητα: πλήρωμα, συντήρηση, υλικά, διακόσμηση, διαρρύθμιση, αίσθηση πλεύσης, vibration, εμφάνιση, εταιρικό image και διοίκηση (τα ταξίδεψα ακόμα επί Παναγόπουλου). Και ο λόγος που επιλέγω πρώτα ένα πλοίο της Αδριατικής και όχι του Αιγαίου, είναι καθαρά προσωπικός και υποκειμενικός. Γιατί και λόγω καταγωγής (Αγρίνιο), και λόγω τάσεων φυγής δυτικά από μικρός, η Αδριατική ανέκαθεν ασκούσε μια παραπάνω γοητεία σε μένα.

2. Senlac (Εξπρές Απόλλων στο τέλος της πορείας του, που συμπέφτει και με την διάρκεια της δημοσκόπησης). Γιατί υπήρξε ο γενάρχης της γενιάς των σκαριών που έφεραν στην Ελλάδα και έγραψαν ιστορία στα 90's στο Αιγαίο, και γιατί, αν και δεν έχει κάποια καραβολατρικά χαρακτηριστικά που αρέσουν (πχ μπαλκόνια στην πλώρη), η διάταξή του είχε τόσα ενδιαφέροντα σημεία, γωνιές, οπτικές, που κάθε φορά που ταξίδεψα το αδελφό του Hengist το καταευχαριστήθηκα. Και γιατί είναι άλλη η γοητεία για έναν 25άρη να ξαναζεί στιγμές 90's εν πλω εν έτει 201+ .. ;)

3. Superferry II. Για λόγους παρεμφερείς με αυτούς που αναφέρω για το Senlac, αλλά με την ιδιαιτερότητα ότι ακόμα και σήμερα συνεχίζει ακάθεκτο και σε εξαιρετική κατάσταση, χάρη και στην φροντίδα που έτυχε των εκάστοτε πλοιοκτητών του.

4. Blue Star Ithaki. Γιατί αποτέλεσε το πρώτο πλοίο σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ αρχής για τα ελληνικά νερά μετά από χρόνια μετασκευών ιαπωνικών και ευρωπαϊκών επιβατηγών, και γιατί μαζί με τα κοντάδελφά του Naxos και Paros έγραψαν, γράφουν και θα γράφουν ιστορία εξυπηρετώντας τα νησιά του Αιγαίου αξιόπιστα, στην ώρα τους και με σταθερό και σχετικά υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Γνωρίζω ότι πολλοί και εδώ στο φόρουμ μπορεί να τα κατηγορούν ως στριμωγμένα, απρόσωπα, και ότι υστερούν σε γοητεία σε σχέση με επιβατηγά περασμένων δεκαετιών, αλλά η δική μου γενιά αυτά θα θυμάται στο μέλλον ως πλοία που έγραψαν ιστορία τα χρόνια που ήμασταν νέοι.

5. Αριάδνη. Γιατί απλά είναι πανέμορφη. Κατ εμέ το πιο ωραίο δείγμα επιβατηγού ιαπωνικής σχεδίασης που έχει έρθει ποτέ στα νερά μας, και με μια από τις πιο επιτυχημένες και "ταπεινές" σε σχέση με το αρχικό σχέδιο μετασκευές.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σειρα ειναι τυχαια

 

1)Λατω. Το τελος μιας ιστοριας

 

2)Cruise Europa.Νεα εποχη στην Αδριατικη.Η συγχρονη''επανασταση''που εκανε την αντιστοιχη επανασταση του 1995 να φανταζει μακρινη αναμνηση κι ας μην αρεσει σε πολλους

 

3)Eλυρος      Καταπληκτικη μετασκευη απο ελληνικα χερια

 

4)Αριαδνη     Για παρομοιους λογους με το 3

 

5)Norman Atlantic Χωρις σχολια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε αυτά τα 10+ χρόνια του shipfriends, ας γράψω κι εγώ πια ξεχώρισα :)

1) Cruise Europa: Νομίζω η επιλογή του ονόματος δεν είναι τυχαία ;)
Είναι ενα βαπόρι που κατ'εμέ τάραξε τις ισορροπίες της Αδριατικής με το μέγεθος του!

2) Αριάδνη: Ένα πλοίο-κόσμημα που το έφεραν με δόξες και τιμές και μετά το είχαν το "κλωτσοσκουφι" της Ακτοπλοΐας!

3) Εξπρές Σκοπελιτης: Για το τεράστιο έργο που προσφέρει!

4)Tera jet: Ένα βαπόρι που κάνεις δεν φανταζόταν ότι θα είχε ρόλο στην ελληνική ακτοπλοΐα με τις συνθήκες που επικρατούν και διέψευσε τους πάντες με την επιτυχία του!

5) Νήσος Μύκονος: Γιατί η Ελλάδα μπορεί να κατασκευάζει πλοία! !

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραίο θέμα αν και παίζει πολύ η υποκειμενικότητα του καθενός!

 

1) Superfast XII  - Η αγάπη μου! :wub:  Έχω γράψει πάρα πολλές ώρες στα καταστρώματα του και το ξεχωρίζω όχι μόνο επειδή είναι το τελευταίο της original σειράς αλλά επειδή κάνει μοναδικό ταξίδι και στα χέρια των σωστών καπετάνιων κάνει πιρουέτες ακριβείας. Είναι το πλοίο που έσπασε την κυριαρχία των Μινωικών στην γραμμή του Ηρακλείου και κατάφερε να πάρει μερίδιο της αγοράς δουλεύοντας μόνο του σε μια γραμμή με άλλα 4 πιέζοντας απίστευτα για την κοινοπραξία και ταξιδεύοντας πάντα με 25+ κόμβους ! Φέτος με την Ρόδο έκανε ένα δυναμικό comeback στο Αιγαίο. Θα το σύγκρινα με τα V-VI αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβα να τα ταξιδέψω για πλήρη εικόνα. 

 

2) Superferry II  - Ο παλιός είναι αλλιώς, και είναι μοναδικός. Πάντα σε καλά χέρια αποδεικνύει ότι η ηλικία δεν μετράει ούτε για την ομορφιά ούτε για την συνέπεια!

 

3)Αριάδνη - Χωρίς λόγια! Το ομορφότερο Ιαπωνικό που έχει έρθει στην Ελλάδα  που επιτέλους έχει βρει ρόλο!

 

4)Blue Star Ithaki - Το νεότευκτο που έφυγε, έχοντας γράψει ιστορία! Με συναισθήματα αποχαιρετισμού που πολλοί χλεύασαν αλλά ήταν η αρχή μιας μοναδικής σειράς και το έδειχνε απο τότε πίσω στο 2001 που θυμάμαι  σαν παιδί, ήταν διαφορετικό απο όλα τα άλλα. Περνούσαμε τα Express της εποχής στο separation και φάνταζε μαγικό

 

5) Ikarus Palace - Το ελληνικό ferry που αφότου άφησε την Αδριατική δουλεύει στις πιο σκληρές θάλασσες με οποιοδήποτε καιρό και με ένα τεράστιο δρομολόγιο κάνει την ελληνική ναυτοσύνη γνωστή στην Μεσόγειο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΙΛΈΝΑ. Ως ο "γενάρχης" μιας εταιρείας που άφησε το στίγμα της και τέλειωσε με τον τρόπο που είναι γνωστός σε όλους τους καραβολάτρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Αιολίς, δεν το έχω ταξιδέψει, δεν έχω επισκεφτεί τον Άγιο Ευστράτιο και τη Λήμνο, αλλά, ειλικρινά θαυμάζω το πείσμα αυτών των ξεχασμένων από όλους εμάς ανθρώπων, που το μόνο που θέλουν είναι να μπορούν να εξακολουθήσουν να κατοικούν στον τόπο τους! Και το μικρό αλλά ακούραστο Αιολίς, τους δίνει αυτή τη δυνατότητα :)

 

2) Ελλένικ Σπίριτ, επειδή αποτελεί το κύκνειο άσμα, κατά τη γνώμη μου, της ΑΝΕΚ και απέδειξε, πως εάν το ήθλε πραγματικά και είχε όραμα, θα μπορούσε να είχε πάει πολύ ψηλά ...

 

3) Ιονίς, επειδή εξακολουθεί να αντέχει στο χρόνο χάρη στις προσπάθειες των πλοιοκτητών του, άνοιξε τα φτερά του για νέες θάλασσες και μας θυμίζει τις παλιές καλές εποχές, όπου πραγματικά είμασταν θαλασσινός λαός ...

 

4) Μπλου Σταρ 1, επειδή αποτέλεσε την κορωνίδα στην ιστορία της Στρίντζης Λάινς, εξακολουθεί να μη δείχνει τα χρονάκια του και είναι περιζήτητη στο εσωτερικό και εξωτερικό.

 

5) Σούπερφαστ VI, απλά το καλύτερο πλοίο της άλλοτε κραταιάς εταιρείας πρότυπο του Παναγόπουλου, που μας θύμιζε τις εποχές που η Σούπερφαστ έκανε θραύση στην Ευρώπη. Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Νήσος Ρόδος. Μετά από 2-3 συναντήσεις το καλοκαίρι στη Σύρο και τις live μανούβρες του το αγάπησα. Εκπληκτικά επιβλητικό !

 

2) Αριάδνη. Γιατί ομορφαίνει το λιμάνι με την παρουσία της

 

3) Highspeed 4. Προσωπικά θεωρώ πως είναι ο απόλυτος βασιλιάς των ταχυπλόων που πέρασαν από την Ελλάδα

 

4) Festos Palace. Όσο και αν πολλοί θεωρούν κιτς το εσωτερικό του, το βρισκω αψεγάδιαστο σε γενικές γραμμές

 

5) Εxpress Santorini. Στα γεράματα της εξακολουθεί να είναι μια κούκλα που θυμίζει τις παλιές καλές εποχές τις ακτοπλοΐας που αγαπήσαμε. Ίσως το μόνο που ακόμα και το όνομα του είναι ίδιο από την εποχή που το είχε η Agapitos Express Ferries! To Superferry II ανήκει στην ίδια κατηγορία, αλλά άλλη η γοητεία του Πειραιά και της θρυλικής Παροναξίας… 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τυχαια σειρα

 

1) Σουπερφερρυ ΙΙ. Το προτιμησα απο Σαντορινη και Πηγασο γιατι δουλευει περισσοτερα χρονια, συνεχομενα χωρις μεγαλες διακοπες το χειμωνα παρα μονο για την ετησια του, ενα βαπορι καλοσυντηρημενο απο την αρχη, που ποτε δεν πηρε δρομο, σημα κατατεθεν πλεον της Ραφηνας αφηνοντας πολυ πισω του αλλες μεγαλες μορφες του λιμανιου

 

2) Μπλου Σταρ Ιθακη. Μας απασχολησε θετικα και μονο, απο την πρωτη μεχρι την τελευταια μερα που ηταν στα ελληνικα νερα. Εδειξε το δρομο για το που πρεπει να κινηθουν τα βαπορια που χρειαζεται η ακτοπλοια απο εμπορικης αποψης, αλλοι το καταλαβαν αλλοι οχι

 

3) Σουπερφαστ VI και οχι το V για τα γνωστα θεματα που ειχε το V στην παραλαβη του. Για μενα το καλυτερο Σουπερφαστ του Παναγοπουλου (αν και πολλοι λενε οτι σαν κατασκευες καλυτερα ηταν το 3/4) τα ειχε ολα, χτισμενο για να δουλεψει σε πολλες γραμμες της Ευρωπης, βαπορι μελετημενο οπως ολα μεχρι την τελευταια λεπτομερια.

 

4) Νησος Μυκονος. Γιατι απεδειξε οτι θα μπορουσαμε ολα αυτα τα νεοτευκτα να τα χτιζαμε εδω %!%[email protected] το φελεκι μου. Και μονο που ειναι made in greece βαπορι και δε μιλαμε για παντοφλα, ή βαπορακια που φτιαχναμε στα 70ς το πολυ 100 μετρα αξιζει μια θεση εδω.

 

5) Polaris γιατι το αιμα νερο δε γινεται. Δουλεψε σα σκυλι, γαιδουρι, λιονταρι και οτι αλλο ζωο θελετε, ζητωντας μονο πετρελαιο και τα απαραιτητα ανταλλακτικα. Τα εβγαλε περα και ξαναβγηκε για δουλεια μετα απο 3-4 σοβαρες βλαβες στην καριερα του, πηραν το maximum απο αυτο οσοι το ειχαν, και μπορει να ηταν 35 χρονων αλλα ηταν βαπορι με συστηματα που ειχαν τα νεοτευκτα που το περιτρυγιριζαν και μαλιστα δουλευαν μεχρι τη μερα που διαλυθηκε. Βαπορι που οπως και το Σουπερφερρυ, εφερε πολλα λεφτα σ αυτον που το ειχε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τυχαία σειρά

1. Superferry II. Πλοιο που ειναι θρύλος, συνεχίζει καθημερινά να γράφει μίλια και να εξυπηρετεί και μάλιστα οσο <<γερνάει>> γινεται καλύτερο! Πανέμορφο και ανταγωνίζεται άνετα, επικρατώντας μάλιστα αρκετές φορές, πολλα νεότερα του.

2. Νησος Μυκονος. Οπως έγραψαν και πολλοί συμφορουμιτες το οτι ειναι κατασκευασμένο στην Ελλαδα ειναι απο μονο του λόγος! Θα έλεγα και το αδερφό του αλλα αφου πρέπει να διαλέξω λέω αυτο γιατι ηταν το πρωτο απο τα 2, ειναι ακομα στην Ελλαδα και ειναι ενα ικανότατο βαπόρι.

3. Blue Star Ithaki. Το ονομα τα λεει ολα. Βαπόρι συνεπές, αξιόπιστο και σύγχρονο έδειξε τον δρόμο στα μεταγενέστερα του ενώ τα κονταδελφα κι εξαδελφα μας το θυμίζουν ακομα.

4. Blue Star 1. Τι να πεις τωρα γι αυτόν τον βαπορα! Απο που δεν εχει περασει! Και συνεχίζει ακάθεκτος και σαν καινούργιος!

5. Superfast VI. Το πιο όμορφο πλοιο της σειράς κατα τη γνώμη μου που έφυγε με συνοπτικές διαδικασίες για να μπορέσει η εταιρεια του να ορθοποδήσει. Μακάρι να ηταν ακομα στην Αδριατικη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  1. BLUE STAR ITHAKI Το πρώτο που μου ήρθε αμέσως στο μυαλό. Κανείς δεν το γούσταρε, όλοι (πλην εμού και ελαχίστων ακόμα) είχανε έναν κακό λόγο, αλλά μόλις ήρθε η ώρα να μας αφήσει έτυχε απίστευτων εκδηλώσεων αγάπης από τον κόσμο. Και φυσικά το βαπόρι που άλλαξε τις συνήθειές μας στο Αιγαίο.

NORMAN ATLANTIC Όπως είπε και ο MILTIADIS παραπάνω, δεν χρειάζονται λόγια.

BLUE STAR DELOS Απλά υπέροχο! Αναβαθμίζει τις ήδη υψηλές υπηρεσίες που προσφέρει η εταιρία του στη γραμμή και ίσως το καλύτερο day ferry που διαθέτουμε.

ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π Ήρθε χωρίς πολλά πολλά και χωρίς να το περιμένουμε, μπήκε σε μια γραμμή φιλέτο, έκανε όνομα, δημιούργησε το κοινό του και προσφέρει αθόρυβα τις υπηρεσίες του.

SUPERFAST XI Ναι ναι, το XI και όχι το XII. Είναι αδερφά, άρα ίσως τα δύο καλύτερα ferries που έχουμε στη χώρα, με τη διαφορά ότι ταξιδεύει τίμια στην Αδριατική χωρίς να απολαμβάνει την υπερβολική δημοσιότητα του αδερφού του.

Edited by George

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη... ferryvision συμμετεχουν ολα τα επιβατηγα/οχηματαγωγα κλειστου τυπου, ανεξαρτητως σημαιας και πλοιοκτησιας, που απο τις 03.03.2015 ως σημερα ταξιδεψαν εστω και για λιγο, ειτε σε γραμμες εσωτερικου στην ελλαδα, ειτε σε διεθνεις γραμμες που περιλαμβανουν ελληνικα λιμανια.

 

 

 

Λίγο μικρό το χρονικό διάστημα για ferry 10ετίας, αλλά θα προτείνουμε και εμείς, με αλφαβητική σειρά:

 

1.Αριάδνη. Για την άπλα της, τις γραμμές της, τα πληρώματά της (διαχρονικά) και τη γιαπωνέζικη ναυπηγική.

2.Μυτιλήνη. Αν πρέπει ένα βαπόρι της ΝΕΛ να βρίσκεται στην ψηφοφορία, αυτό είναι το NX 362.-

3.Νήσος Χίος (hsw). Βαπόρι χτισμένο για Χίο και Μυτιλήνη, το χαίρονται οι Μυκονιάτες της Ισπανίας.

4.Ρομιλντα. Δεν υπάρχει γιατί.

5. Superferry II. Διάρκεια, καραβολατρεία, Τζώρτζης.

 

Εκτός συναγωνισμού το Αδαμάντιος Κοραής(sonia) που δεν ταξίδεψε για εμάς, και το Παναγία Χοζοβιώτισσα για τις αμέτρητες ώρες :D  στα ξύλινα καταστρώματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

κομπανιερο :P  enas chiotis εννοειται οτι αφετηρια ειναι η 03.03.2005 που ξεκινησε το shipfriends ;)  :) 

 

παρακαλεσα(με) να αναφερονται μεχρι πεντε συγκεκριμενα βαπορια. ειτε ειναι αδελφα ειτε ξαδελφια, μπειτε στον κοπο pls να ονοματισετε 5 συγκεκριμενα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγκινητικό αλλά δύσκολο το τόπικ του Πόλμυτ.  :)  Σε κάνει να νοιώθεις σαν παιδάκι μπροστά στα ράφια παιχνιδάδικου... :D

 

1.Ιθάκη. Μας έκανε να αισθανθούμε συναισθήματα που αισθανθήκαμε για παλιά πλοία-θρύλους. Τελικά και τα "νεότευκτα" έχουν ψυχή.

 

2.Λισσός. Το πρώτο πλοίο που όταν το πρωτοείδα όντας παιδάκι με εξέπληξε η μορφή του έτυχε να γίνει και το πρώτο πλοίο που ταξίδεψα αργότερα. Πέρα του υποκειμενικού, διαπιστώνουμε εύκολα ότι γενικά ήταν πλοίο με ξεχωριστό στίγμα.

 

3. Terajet. Συνέχεια μιας νέας ώθησης στην αμφιλεγόμενη κατηγορία των ταχύπλοων φτάνει να πέσουν σε σωστά χέρια ή και μυαλά.

 

4. Σούπερφέρι ΙΙ. Θρύλος που αντέχει στο χρόνο και με ευχάριστη συνέχεια.

 

5. Norman Atlantic. Απέδειξε από πολλές πλεύρες ότι όσο και να εξελιχθεί η τεχνολογία το γνωστό απόφθεγμα θα είναι πάντα επίκαιρο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σειρά τυχαία.

 

1. Νήσος Μύκονος. Γιατί ανέτρεψε το status quo στο βορειοανατολικό Αιγαίο. Και μάλιστα όταν όλοι οι "ειδικοί" το είχαν ξεγραμμένο.

 

2. Terajet. Γιατί απέδειξε ότι όλα τα πλοία μπορούν να δουλέψουν, αρκεί να μην πηγαίνουν όλα στην πεπατημένη γραμμή-δρομολόγιο-μοντέλο εκμετάλλευσης. 

 

3. Superferry II. Γιατί αψηφά τη λογικά που λέει ότι θα έπρεπε να μας έχει αποχαιρετήσει ήδη. Και παραμένει σαν καινούργιο

 

4. Αριάδνη. Γιατί παραμένει ο πιο ωραίος εκπρόσωπος της Ιαπωνικής ναυπηγικής στο Αιγαίο. Ας όψεται και η λογική μετασκευή που του έκανε η Hellenic.

 

5. Εξπρές Πήγασος. Γιατί είναι το πιο ωραίο από τα πλοία της γενιάς του που έχουν επιζήσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Εξπρες Απολλων. Γιατι ηταν η τοτε επανασταση,ο Βασιλιας της Παροναξιας και ο πρωτος της φοβερης παρτιδας

2.Αριαδνη .Γιατι ειναι το ομορφοτερο και πιο "αρσενικο" των Ιαπωνων που εχουν ερθει,με την λιγοτερο επεμβατικη μετασκευη                                

3.Νησος Χιος. Γιατι μαζι με το αδελφο του φτιαχτηκαν Ελλαδα,και μας εκπροσωπει επαξια εκει που ειναι                                                                              

4.Blue Star Ithaki. Γιατι  ηταν το πρωτο της σειρας,που εφερε το "καινουργιο" σε ολους τους τομεις στο ταξιδι στις Κυκλαδες                                              

5.Superferry 2.  (Αν και για μενα ειναι της 20ετιας ....) Για..πολλα "γιατι" ...Για τον 20 χρονια μπροστα εσωτερικο σχεδιασμο που αποτελεσε βαση για αλλα.Για την εξωτερικη σχεδιαση. Την συνεπεια. Το service. Τον καπτα Κωστα.Την αψογη κατασταση που βρισκεται,και βελτιωνεται συνεχως !!. Αυτα....

Edited by proud_ionian
στοιχιση

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.ΘΕΟΦΙΛΟΣ

Το βαπορι που λατρευουμε να μισουμε :P

Απο την πρωτη στιγμη που ηρθε στη γραμμη το 1996 αρχισαν οι γκρνιες που περιμενανε κατι αναλογο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ σε ταχυτητα αλλα απογοητευτικαν.Ηρθε και η στουκα στη Χιο στα πρωτα δρομολογια και εδεσε το γλυκο.Ειναι το βαπορι που καθε χρονο λεγαμε οτι θα μας αφησει και ολο εδω ειναι ετσω και σε αυτη την κατασταση

2.ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Δεν χρειαζονται λογια.Απο τα πιο ομορφα πλοια που περασαν απο το Αιγαιο,και εξωτερικα αλλα και εσωτερικα αν και η αληθεια ειναι οτι θα μπουρουσε να ειχε καλυτερη εσωτερικη διαρυθμιση.Αλλαξε το μακρινο 1992 τη γραμμη με την ταχυτητα του.Ακομα και στα τελειωματα του σταθηκε αξιοπρεπως.

3.ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ

Ασχημο,κακομουτσουνο αλλα ειχε κατι ξεχωριστο.Χωρια που αν δεν βαλουμε καπτα Μακη στην ψηφοφορια θα ειναι σαν μακαρονια χωρις σαλτσα :D

4.ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ

Αν δεν ταξιδεψεις μαζι του δεν καταλαβαινεις γιατι ειναι ηρωας.Ταξιδι που σου θυμιζει αλλη Ελλαδα σε αλλες εποχες.ΟΚ προφανως δεν ειναι το σουπερ βαπορι αλλα με καποιο τροπο πρεπει να ανταμειφθει και αυτο το πλοιο.

5.SUPERFERRY 2

Ατελείωτη αντοχη στο χρονο,εχει σημαδεψει την ακτοπλοϊα απο την γραμμή της Ραφήνας.

 

 

ΥΓ.Χαιρομαι πραγματικά που η ιδεά αρεσε και σας ευχαριστώ :)

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Παναγία Εκατονταπυλιανή: (Παναγία Τήνου, Άγιος Γεώργιος, Παναγία Εκατονταπυλιανή, Εξπρές Άρτεμις, Παναγία Εκατονταπυλιανή, Απόλλων Εξπρές 2 & Ρομιλντα)!! Το πλοίο με τις περισσότερες αλλαγές σε ονόματα στην ακτοπλοΐα μας!!! Για ευνόητους λόγους δεν υπήρχε περίπτωση να μην το επιλέξω ως βαπόρι της δεκαετίας!! Πάρα πολλά ταξίδια με το συγκεκριμένο πλοίο σε όλες τις γραμμές των Κυκλάδων και της Ικαρίας Σάμου (Δεν είχα ταξιδέψει στα Δωδεκάνησα επί της εποχής του Αγούδημου)

 

2. Φοίβος: που συμπλήρωσε φέτος 10 χρόνια συνεχής παρουσίας στις γραμμές του Σαρωνικού. Όπου η δρομολόγηση του έφερε την πολυτέλεια στη γραμμή του Σαρωνικού και με αποτέλεσμα η ανταγωνίστρια εταιρεία (HSW) να πουλήσει τα περισσότερα πλοία στη γραμμή και ουσιαστικά να έχει σχεδόν μηδενική παρουσία πλέον στη γραμμή!! Και με αυτό το πλοίο έχω κάνει παρά πολλά δρομολόγια στο Σαρωνικό

 

3. Αριάδνη: γιατί είναι από το πιο όμορφα πλοία σε εξωτερική εμφάνιση. Και με αυτό το πλοίο έχω κάνει παρά πολλά δρομολόγια στα Χανιά και στη Χίο Μυτιλήνη

 

4. Νήσος Μύκονος: γιατί έχει κατασκευαστεί στην Ελλάδα, οπότε αποδείξαμε ότι μπορούμε να φτιάξουμε πλοία τέτοιου μεγέθους με καλό αποτέλεσμα!!

 

5. Ροδάνθη: γιατί πάντα υπάρχει χώρος για το καπτά Μακη στα αγαπημένα πλοία!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τυχαία σειρά.

1.Superferry II γιατί είναι ο άρχοντας της Ραφήνας και παρά την ηλικία του συνεχίζει χωρίς προβλήματα, βάζει κάτω πολλά μικρότερα του.
2.Αριάδνη Ο ομορφότερος Ιάπωνας, φοβερό πλοίο (τουλάχιστον) εξωτερικά!
3.Blue Star Ithaki Το πρώτο ''μικρό'' της Blue Star, το δικό μας (Σ-Τ-Μ) Blue Star! Δυστυχώς το χάσαμε
4.Πηνελόπη Α. Για συναισθηματικούς λόγους από τους 3 Απόλλωνες διαλέγω την Πόπη.. Μέσα σε αυτήν την δεκαετία πρόλαβε να δοξαστεί και να πεθάνει στην γραμμή της Ραφήνας!
5.Superfast XII. Ο κόκκινος πύραυλος, αναβαθμίζει την Ελληνική ναυτιλία, το ταξίδεψα φέτος και το λάτρεψα ακόμα περισσότερο, δεν γινόταν να μην το επιλέξω..

Share this post


Link to post
Share on other sites

1)ικαρος παλας:ενα πλοιο που 19 χρονια σχεδον απο την κατασκευη του συνεχιζει να φορα τα σινιαλα της εταιριας για την οποια ναυπηγήθηκε και προκειται για ενα απο τα πιο ομορφα νεοτευκτα που ηρθαν στην χωρα μας.

2)blue star 1:πλοιο το οποιο εχει αποδειχθει πραγματικο πολλυεργαλειο εχοντας δρομολογηθει στις περισσοτερες γραμμες του ομοιλου(για να μην πω ολες). 

3)θεοφιλος:ενα πολυ καλο καραβι που η εταιρια του δεν επενδυσε πανω του ουτε ενα ευρω.του εκανε μονο τα απραιτητα και στο τελος ουτε και αυτο με αποτελεσμα να απαξιωθει απολυτως.

4)ερωτοκκριτος:ενα απολυτα επιτυχημενο πλοιο που δουλεψε σχεδον 20 χρονια απροβληματιστα στην ανδριατικη με τρια διαφορετικα σινιαλα αλλα παντα με το ιδιο ονομα.

5)hellenic spirit:15 χρονια σταθερα στην ιδια γραμμη χωρις ιδιαιτερη δημοσιαοτητα ενα πλοιο που εχεικ καθιερωθει στους επιβατες και επαγγελματιες των γραμμων της ιταλιας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) POLARIS :  Βάπορας από τα λίγα...με χρόνια πιο μπροστά από την εποχή του.Γκαράζ που μέχρι και σήμερα λείπει από την γραμμή και υπάρχουν ακόμα νταλικέρηδες και όχι μόνο που αναπολούν εποχές ΠΟΛΑΡΙΣ !!δούλεψε σαν σκυλί όπου και αν πήγε...και επίσης ήταν το βαπόρι που έβγαλε το φίδι από την τρύπα !

 

2)ΘΕΟΦΙΛΟΣ :Aπό τα καλύτερα και σε ταξίδεμα...έτυχε να πέσει σε εταιρία ιστορία...αν είχε την κατάλληλη φροντίδα ακόμα θα όργωνε το Αιγαίο !!Δεν μάσησε  πουθενά  

 

3)ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ : Απλά αθάνατο...σκυλί κανονικό δεν μασάει τίποτα !!!

 

4)ΑΡΙΑΔΝΗ :Βαπόρι που τα έχει όλα και αν συνεχίσει έτσι το βλέπω για πολλά πολλά χρόνια στα νερά μας

 

5)ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ : MADE IN GREECE όπως λέει και ο Neptune που μας κάνει να αναρωτιόμαστε τι συμβαίνει και δεν χτίζουμε κανένα βαπόρι οεο  ??

Edited by Νικόλας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με τυχαία σειρά κι εγώ:

 

SUPERFERRY II..Το πιο επιτυχημένο και τυχερό ποστάλι-ημερόπλοιο όλων των εποχών στην ιστορία της Ελληνικής ακτοπλοίας.

BS ITHAKI         .. Άνοιξε μια νέα εποχή στο Αιγαίο, έγινε κλασικό και έφυγε πάνω στη δόξα του.

BS DELOS         .. Άλλαξε τα μεγέθη στις Κυκλάδες. Αναβάθμισε εντυπωσιακά τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην πιο εμπορική γραμμή του συμπλέγματος.

EX SKOPELITIS ..Έχει υμνηθεί Πανελληνίως για τις τεράστιες υπηρεσίες του. Πρέπει στην ψηφοφορία να εκπροσωπείται και αυτού του είδους η ακτπλοία

SUPERFAST XII ..Το μόνο της πεντάδας που δεν ταξίδεψα ακόμη. Εντυπωσιακό, πανέμορφο και έφερε τα Δωδεκάνησα Α Εθνική

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • Blue Star 1. Ξεκινησε να φτιαχνεται για την Αδριατικη και εχει παει παντου, μεχρι και στη σκωτια.
  • Blue Star Ithaki. Για ολα οσα γραφτηκαν, αλλα κυριως για το ονομα του και γιατι ξεκινησε να φτιαχνεται για το ιονιο
  • Superfast XII. Ο George εχει δικιο. Το αδελφο του ειναι ολοϊδιο και ταξιδευει στην αδριατικη 14 χρονια. Ομως το ΧΙΙ πηγε παντου και εμαθε και τον Πειραια τι θα πει Superfast
  • Νησος Μυκονος. Γιατι ειναι Made in Greece και γιατι οταν πρωτοπηγε Χιο Μυτιληνη, εφερε τα πανω κατω.
  • Κεφαλονια. Love never dies. :)  Σκετο χωρις νησος. Για την παρουσια του, τις υπηρεσιες του, την προσφορα του και για τις αναμνησεις μας, τα χρονια 1995 - 2011. Γι'αυτα θα το θυμομαστε οταν θα εχει φυγει.

 

 

(δυο πλοια του μακη, ενα του περικλη και 2 που ξεκινησε ο ενας και τελειωσε ο αλλος) ;)

 

YΓ: γιατι ο σκοπελιτης και οχι το Οινουσσαι ΙΙΙ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...