Jump to content
Shipfriends

Agrino

eMembers
  • Content Count

    221
  • Joined

  • Last visited

About Agrino

  • Birthday 05/18/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Florence
  • Interests
    architecture, naval architecture, shipbuilding, cycling

Recent Profile Visitors

1,133 profile views
  1. Το πλοίο αναχώρησε το Σάββατο το μεσημέρι από την Νάπολη, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του Nick the Greek για τα δρομολόγιά του. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ακριβώς και απαράλλαχτη όπως στην τελευταία φωτογραφία, σινιάλα La Meridionale και σβησμένο φουγάρο.
  2. Fast Ferries, διότι αντέδρασε υποδειγματικά στο ατυχές συμβάν της βλάβης του Αικατερίνη Π, τόσο με την ναύλωση του αντικαταστάτη, όσο και με την επένδυση στην επισκευή του. Απέκλεισα τις μεν Μινωικές λόγω της αντιμετώπισης της γραμμής των Χανίων, κι ας κατανοώ ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να έρθει αντικαταστάτης από τον στόλο Grimaldi, και την Seajets γιατί ένα WC Jet δεν φέρνει την άνοιξη.
  3. Norman Atlantic από εμένα. Εξωφρενικό για ένα πλοίο σε αυτή την κατάσταση και με αυτές τις ζημιές να κυκλοφορεί ότι θα επισκευαστεί, ιδιαίτερα όταν έχει ήδη προσαράξει για scrap.
  4. Το σκάνδαλο των ρυμουλκών, γιατί είναι μια τέλεια ερμηνεία του γνωστού ρητού "una faccia una razza", με αγαστή συνεργασία ελληνικών και ιταλικών επιχειρηματικών μυαλών.
  5. World Champion Jet από εμένα, γιατί είναι το μόνο πλοίο που έκανε την διαφορά μέσα στο 2019, προσφέροντας ταχύτητες που είχαμε χρόνια να δούμε και αξιοπιστία που δεν μας έχει συνηθίσει η Seajets.
  6. Το οποίο Galateia είναι το 3ο της σειράς Wallycento της μονεγάσκας Wally, και πρόκειται για αγωνιστικό ιστιοπλοϊκό 100 ποδιών μήκους, με την μετάφραση στα αγγλικά να είναι cruiser-racer. Παραδόθηκε το 2015, ενώ το δε Magic Carpet 3 είναι αδελφό του Galateia και πρόκειται για το 2ο Wallycento, παράδοσης το 2013. Αν δεν κάνω λάθος, έχουν το ίδιο σκάφος, αλλά διαφορές στο rigging, στην διάταξη των πτερυγίων και έρμων και open deck, αλλά και στο εσωτερικό, τόσο σε διακόσμηση όσο και σε διάταξη. Σημείωση, τα ιστιοπλοϊκά αυτής της κατηγορίας, είναι μεν σχεδιασμένα για αγωνιστική χρήση, αλλά έχουν εσωτερικά πολυτελή και συνήθως minimal. Και το Lyra είναι Wally, αλλά αρκετά προγενέστερο, του 2000, και μικρότερο, στα 24 μέτρα ολικό μήκος.
  7. Συμφωνώ απολύτως. Το ταξίδεψα σήμερα προς Αμοργό, και φαίνεται σχεδόν παντού πόσο ταλαιπωρημένο είναι. Μετά την επιστροφή στην βάση, θα έχει και αναφορές των φετινών ταξιδιών. 😁
  8. Κυρίως για να σπάει το κύμα που δέχεται στην πλώρη το πλοίο στα δύο και να μην εγκλωβίζεται η ενέργεια μεταξύ των δύο σκαφών. Εκμεταλεύονται, όμως, τον επιπλέον όγκο και επιφάνεια σκάφους και πολλές φορές τοποθετούν και τις άγκυρες στις δύο πλευρές της "τρίτης πλώρης".
  9. Τα 5 πλώρια παράθυρα στο main deck εκατέρωθεν φαίνονται ότι δεν είναι καλυμμένα με καπάκια, αλλά έχουν αντηλιακή μεμβράνη, σε αντίθεση με τα παράθυρα των υπόλοιπων χώρων. Και δεν είναι προσθήκη που έγινε στην Ελλάδα, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες στην gallery τα είχε και όταν ήρθε. Τα μεταλλικά καπάκια βρίσκονται μόνο στα παράθυρα της πλώρης. Off topic, καλύμματα και υποδοχές με μπουλόνια για αυτά τοποθετούνται και στα περισσότερα yacht άνω των 30 μέτρων, και εφαρμόζονται συνήθως όταν διασχίζουν τους ωκεανούς ή σε δύσκολα περάσματα. Επίσης, σε προσεγμένα κότερα, οι υποδοχές κρύβονται με αφαιρούμενα κομμάτια των εσωτερικών επενδύσεων.
  10. Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία. Η δε Algherina ήταν η γυναίκα του Tito Neri, συνεπώς στην φωτογραφία έχουμε συνάντηση συζύγων. Και αν και μοιάζουν γενιές ολόκληρες μακριά από ναυπηγικής μεριάς, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν μόνο 5 χρόνια.
  11. Ακριβώς αυτό το παρελκόμενο σχολίασε και φιλικό μου πρόσωπο που παρακολουθήσαμε μαζί το βίντεο. Επιβάτες του ποταμόπλοιου τρομαγμένοι να τρέχουν στην αποβάθρα δίπλα στο μεγαθήριο εκτός ελέγχου, και να βρίσκουν κλειστή την πόρτα. Και το μπινελίκι στα ιταλικά στο τέλος, κλασσική σκηνή. Πρώτα αφήνονται τα πάντα στην ανοργανωσιά, όλα τελευταία στιγμή και στο πόδι, καμία τήρηση προγράμματος, έρχονται αναπόφευκτα οι αναποδιές, και αρχίζουν τα μπινελίκια. Από το πώς οδηγούν μέχρι το πώς εργάζονται, και στην στεριά και στην θάλασσα. Και θα συνεχίσουν να τους συμβαίνουν όσο για όλα φταίνε η τύχη, οι μετανάστες, οι Γερμανοί, ο Βορράς, ο Νότος, οι άλλοι.
  12. Σήμερα δημοσιοποιήθηκε η προκαταρκτική έκθεση για το δυστύχημα της πτήσης 302 της Ethiopian Airlines, το οποίο περιλαμβάνει κυρίως τα αρχικά ευρήματα από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, αλλά όχι συμπεράσματα και αιτίες. Σε αυτό φαίνεται ότι η πτήση αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα με τον αισθητήρα γωνίας προσβολής (Angle of Attack), παρόμοιο με την πτήση της Lion Air που συνετρίβη τον περασμένο Οκτώβριο, αν και οι πιλότοι ακολούθησαν όλες τις αναθεωρημένες διαδικασίες. Μετά και από αυτή την έκθεση, η ίδια η Boeing εξέδωσε ανακοίνωση μέσω του Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου τής, στην οποία αναγνωρίζει ότι οι δύο πτήσεις συνετρίβησαν εξ' αιτίας δυσλειτουργίας του MCAS, ζητεί συγνώμη για τους νεκρούς, και υπόσχεται άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος με ενημέρωση του λογισμικού του αεροσκάφους και των διαδικασιών εκπαίδευσης των πληρωμάτων. Προσωπικό σχόλιο: Για να βγει η ίδια η Boeing από μόνη της να αναλάβει την ευθύνη, πριν καν τα οριστικά ευρήματα και συμπεράσματα από τα δύο δυστυχήματα, σημαίνει ότι κάτι πήγε πολύ στραβά στην εξέλιξη και διαπίστευση των 737 MAX και των διαδικασιών εκπαίδευσης των πιλότων. Είναι σαν να αγοράζει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο, και να βρίσκει ένα ωραίο πρωινό το όχημα να στρίβει αριστερά από μόνο του, ακόμα κι αν αυτός στρίβει το τιμόνι δεξιά, εξ' αιτίας ενός συστήματος ασφαλείας, χωρίς να τον έχει ενημερώσει ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος για την ύπαρξή του.
  13. Μετά από 2 δυστυχήματα σε Ινδονησία και Κένυα σε διάστημα 4,5 μηνών και 346 νεκρούς συνολικά, και με εταιρείες και οργανισμούς (μεταξύ άλλων την ευρωπαϊκή EASA) να καθηλώνουν προσωρινά και μέχρι νεωτέρας τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, η νεότερη και πιο εξελιγμένη έκδοση του Boeing 737 φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον εμπιστοσύνης και φήμης, αν όχι και όντως τεχνικού τύπου. Ενώ από πίσω ακολουθεί και η μετοχή της Boeing, σε πτώση -9% από χθες που άνοιξαν τα χρηματιστήρια μετά το δυστύχημα στην Κένυα.
  14. Το πρόβλημα με την γραμματοσειρά που χρησιμοποίησαν και το κάνει όντως να φαίνεται σαν παπούτσι απομίμηση Nike με την Νίκη να πηγαίνει προς τα αριστερά αντί τα δεξιά (το έχω δει με τα μάτια μου) είναι ότι είναι μεν italics, αλλά με κλίση προς τα αριστερά, αντί τα δεξιά όπως γίνεται σε όλες τις γραμματοσειρές. Το θέμα δεν είναι αν είναι καλή ή κακή ιδέα, αλλά το ότι οποιοσδήποτε με στοιχειώδη γνώση γραφιστικής ή απλά αισθητικής θα το είχε καταλάβει και διορθώσει, είτε αποτρέψει εξ αρχής. Θέλει προσπάθεια να καταφέρεις κάτι τέτοιο. Προσωπικά, θα θελα να δω την αριστερή μπάντα (είναι ικανοί να αλλάζουν κατεύθυνση στην γραμματοσειρά ανάλογα την μπάντα) και την εφαρμογή τους και σε άλλα πλοία του ομίλου, σε περίπτωση που απλά έγινε λάθος στην εφαρμογή τους στο συγκεκριμένο.
  15. Το divert στην Ρουμανία και όχι σε άλλο ελληνικό αεροδρόμιο ήταν καθαρά θέμα κόστους. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η εταιρεία είχε επιλέξει για το συγκεκριμένο δρομολόγιο ως πρώτο εναλλακτικό αεροδρόμιο αυτό της Τιμισοάρα, και ως δεύτερο αυτό των Αθηνών. Ο λόγος τόσο για την σειρά ταξινόμησης όσο και για την τελική επιλογή είναι τα μικρότερα τέλη αεροδρομίου στο ρουμάνικο αεροδρόμιο σε σχέση με αυτό των Αθηνών. Οπότε η όλη εμπειρία ήταν άλλη μία έκφανση της φιλοσοφίας low cost.
×
×
  • Create New...