Jump to content
Shipfriends

Agrino

eMembers
  • Content Count

    212
  • Joined

  • Last visited

About Agrino

  • Birthday 05/18/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Florence
  • Interests
    architecture, naval architecture, shipbuilding, cycling

Recent Profile Visitors

909 profile views
  1. Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία. Η δε Algherina ήταν η γυναίκα του Tito Neri, συνεπώς στην φωτογραφία έχουμε συνάντηση συζύγων. Και αν και μοιάζουν γενιές ολόκληρες μακριά από ναυπηγικής μεριάς, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν μόνο 5 χρόνια.
  2. Ακριβώς αυτό το παρελκόμενο σχολίασε και φιλικό μου πρόσωπο που παρακολουθήσαμε μαζί το βίντεο. Επιβάτες του ποταμόπλοιου τρομαγμένοι να τρέχουν στην αποβάθρα δίπλα στο μεγαθήριο εκτός ελέγχου, και να βρίσκουν κλειστή την πόρτα. Και το μπινελίκι στα ιταλικά στο τέλος, κλασσική σκηνή. Πρώτα αφήνονται τα πάντα στην ανοργανωσιά, όλα τελευταία στιγμή και στο πόδι, καμία τήρηση προγράμματος, έρχονται αναπόφευκτα οι αναποδιές, και αρχίζουν τα μπινελίκια. Από το πώς οδηγούν μέχρι το πώς εργάζονται, και στην στεριά και στην θάλασσα. Και θα συνεχίσουν να τους συμβαίνουν όσο για όλα φταίνε η τύχη, οι μετανάστες, οι Γερμανοί, ο Βορράς, ο Νότος, οι άλλοι.
  3. Σήμερα δημοσιοποιήθηκε η προκαταρκτική έκθεση για το δυστύχημα της πτήσης 302 της Ethiopian Airlines, το οποίο περιλαμβάνει κυρίως τα αρχικά ευρήματα από τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους, αλλά όχι συμπεράσματα και αιτίες. Σε αυτό φαίνεται ότι η πτήση αντιμετώπισε τεχνικό πρόβλημα με τον αισθητήρα γωνίας προσβολής (Angle of Attack), παρόμοιο με την πτήση της Lion Air που συνετρίβη τον περασμένο Οκτώβριο, αν και οι πιλότοι ακολούθησαν όλες τις αναθεωρημένες διαδικασίες. Μετά και από αυτή την έκθεση, η ίδια η Boeing εξέδωσε ανακοίνωση μέσω του Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου τής, στην οποία αναγνωρίζει ότι οι δύο πτήσεις συνετρίβησαν εξ' αιτίας δυσλειτουργίας του MCAS, ζητεί συγνώμη για τους νεκρούς, και υπόσχεται άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος με ενημέρωση του λογισμικού του αεροσκάφους και των διαδικασιών εκπαίδευσης των πληρωμάτων. Προσωπικό σχόλιο: Για να βγει η ίδια η Boeing από μόνη της να αναλάβει την ευθύνη, πριν καν τα οριστικά ευρήματα και συμπεράσματα από τα δύο δυστυχήματα, σημαίνει ότι κάτι πήγε πολύ στραβά στην εξέλιξη και διαπίστευση των 737 MAX και των διαδικασιών εκπαίδευσης των πιλότων. Είναι σαν να αγοράζει κάποιος καινούριο αυτοκίνητο, και να βρίσκει ένα ωραίο πρωινό το όχημα να στρίβει αριστερά από μόνο του, ακόμα κι αν αυτός στρίβει το τιμόνι δεξιά, εξ' αιτίας ενός συστήματος ασφαλείας, χωρίς να τον έχει ενημερώσει ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος για την ύπαρξή του.
  4. Μετά από 2 δυστυχήματα σε Ινδονησία και Κένυα σε διάστημα 4,5 μηνών και 346 νεκρούς συνολικά, και με εταιρείες και οργανισμούς (μεταξύ άλλων την ευρωπαϊκή EASA) να καθηλώνουν προσωρινά και μέχρι νεωτέρας τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, η νεότερη και πιο εξελιγμένη έκδοση του Boeing 737 φαίνεται να αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τουλάχιστον εμπιστοσύνης και φήμης, αν όχι και όντως τεχνικού τύπου. Ενώ από πίσω ακολουθεί και η μετοχή της Boeing, σε πτώση -9% από χθες που άνοιξαν τα χρηματιστήρια μετά το δυστύχημα στην Κένυα.
  5. Το πρόβλημα με την γραμματοσειρά που χρησιμοποίησαν και το κάνει όντως να φαίνεται σαν παπούτσι απομίμηση Nike με την Νίκη να πηγαίνει προς τα αριστερά αντί τα δεξιά (το έχω δει με τα μάτια μου) είναι ότι είναι μεν italics, αλλά με κλίση προς τα αριστερά, αντί τα δεξιά όπως γίνεται σε όλες τις γραμματοσειρές. Το θέμα δεν είναι αν είναι καλή ή κακή ιδέα, αλλά το ότι οποιοσδήποτε με στοιχειώδη γνώση γραφιστικής ή απλά αισθητικής θα το είχε καταλάβει και διορθώσει, είτε αποτρέψει εξ αρχής. Θέλει προσπάθεια να καταφέρεις κάτι τέτοιο. Προσωπικά, θα θελα να δω την αριστερή μπάντα (είναι ικανοί να αλλάζουν κατεύθυνση στην γραμματοσειρά ανάλογα την μπάντα) και την εφαρμογή τους και σε άλλα πλοία του ομίλου, σε περίπτωση που απλά έγινε λάθος στην εφαρμογή τους στο συγκεκριμένο.
  6. Το divert στην Ρουμανία και όχι σε άλλο ελληνικό αεροδρόμιο ήταν καθαρά θέμα κόστους. Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η εταιρεία είχε επιλέξει για το συγκεκριμένο δρομολόγιο ως πρώτο εναλλακτικό αεροδρόμιο αυτό της Τιμισοάρα, και ως δεύτερο αυτό των Αθηνών. Ο λόγος τόσο για την σειρά ταξινόμησης όσο και για την τελική επιλογή είναι τα μικρότερα τέλη αεροδρομίου στο ρουμάνικο αεροδρόμιο σε σχέση με αυτό των Αθηνών. Οπότε η όλη εμπειρία ήταν άλλη μία έκφανση της φιλοσοφίας low cost.
  7. Πολλές ευχές και ευτυχισμένα Χριστούγεννα να είχαν όλοι οι Shipfriends, και καλές γιορτές!
  8. Μόνο αυτή η εταιρεία θα μπορούσε εν έτει 2018 να πάει από σινιάλα τουλάχιστον ουδέτερα σε σινιάλα που θυμίζουν τα της Arcadia Lines των αρχών 1990 σε αρνητικό. Και όσο ρομαντικά κι αν θυμίζουν αυτά τώρα, δεν ταιριάζουν ούτε στο πλοίο, ούτε στην εποχή, ούτε καν στο προφίλ της εταιρείας. Περικλή Παναγόπουλε λείπεις
  9. Μιας και τα scrubbers εν γένει είναι αρκετά ογκώδεις διατάξεις, είναι σίγουρο ότι θα αυξηθεί ο όγκος των φουγάρων. Το στοίχημα είναι να μπει η εταιρεία στον κόπο στην μελέτη εφαρμογής τους να εισάγει και τον αισθητικό παράγοντα και να διατάξει τόσο τα scrubbers όσο και τις καινούριες λαμαρίνες των φουγάρων με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργήσει ένα ομοιογενές σύνολο, και όχι κόψε-βάλε-κάλυψε με κουτί-τελειώσαμε. Πχ τα φουγάρα των Παλατιών είναι αρκετά χαμηλά για το προφίλ τους, δεν θα με χάλαγε να αναπτύσσονταν σε ύψος.
  10. Ίσως έτσι, αν έρθει ποτέ, να γλιτώσει κάποιο χτίσιμο τύπου Έλυρος, μιας και είναι ήδη χτισμένο. Προσωπικά, το προφίλ του μου φαίνεται πιο ισορροπημένο με τον έξτρα όγκο στην πρύμνη, δεν με χαλάει.
  11. Και από ότι φαίνεται, δεν θα είναι οι μόνες αλλαγές πορείας αυτές τις μέρες.
  12. Viking Grace Stavangenfjord Superspeed 1 Atlantic Vision Finnlady Baltic Princess Μάλλον έχω ένα θεματάκι με την Βαλτική και τα βόρεια εν γένει.
  13. Σήμερα το πρωί, και ενώ βρισκόταν αγκυροβολημένο αρόδου στο νησί Olipa κοντά στο Dubrovnik, ξέσπασε πυρκαϊά στο 40 μέτρων yacht "Kanga". Το σκάφος ναυπηγήθηκε στα Cerri Cantieri Navali στην La Spezia τον περασμένο Μάιο και ακολούθως παραδώθηκε στους ιδιοκτήτες του. Το yacht αυτό, μαζί με τα επίσης ναυπηγημένα φέτος στα CCN "Freedom" και "Francesca", προορίζονταν να αποτελέσει από τα κύρια εκθεσιακά αξιοθέατα για το ναυπηγείο στα επερχόμενα σαλόνια σκαφών των Καννών και του Monte Carlo. p.s. μετά τα επιβατηγά, άρχισαν οι πυρκαϊές και στα κότερα υπό τον RINΑ;
  14. Έχει απόλυτο δίκιο ο @Nick the Greek σε όσα αναφέρει. Πρακτικά οποισδήποτε κινούνταν είτε από την Ιταλική Ριβιέρα προς Μιλάνο ή προς Λιβόρνο, περνούσε αναγκαστικά από αυτή την γέφυρα. Και αντίστοιχα, το ίδιο ισχύει για την κίνηση προς δυτικά. Μιλάμε για κεντρικότατο κομμάτι υποδομής, και αυτό, σε συνδυασμό με το χαώδες της οργάνωσης του οδικού δικτύου σε αυτό το κομμάτι λόγω της τοπογραφίας, είχε ως αποτέλεσμα την κυκλοφοριακή συμφόρηση επικών συχνά διαστάσεων. Προσωπικά, κάθε φορά που πέρασα αυτό το κομμάτι αυτοκινητοδρόμου, μου έκανε εντύπωση η παλαιότητα και η κάκκιστη κατάσταση στην οποία βρισκόταν οι υποδομές. Επίσης, ισχύει ότι πραγματοποιούνταν έργα συντήρησης αυτής της γέφυρας, τουλάχιστον τον χειμώνα που πέρασε. Όσον αφορά στο ενδεχόμενο η κατάρρευση να οφείλεται σε κεραυνό, όπως αναφέρεται σε κάποιες πηγές, από χτύπημα κεραυνού και μόνο δεν καταρρέουν γέφυρες, θα υπάρχει και στατικός λόγος πίσω από το δυστύχημα.
  15. Και κάποιο λάθος να έγινε εν μέσω μεγάλης κίνησης, φουλ σεζόν κτλ, δεν μπορούσαν να βγάλουν τις αποσκευές των επιβατών από τα λεωφορεία και να τις βάλουν στο πλοίο, ούτως ώστε να μην ξεμείνουν οι επιβάτες δίχως τα πράγματά τους;
×
×
  • Create New...