Jump to content
Shipfriends

Agrino

eMembers
  • Posts

    234
  • Joined

  • Last visited

About Agrino

  • Birthday 05/18/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Florence
  • Interests
    architecture, naval architecture, shipbuilding, cycling

Recent Profile Visitors

1,748 profile views
  1. Το μεγάλο πρέπει να είναι το ASOLARE, για το μικρό δεν μπόρεσα να βρω κάτι.
  2. Ως αρχιτέκτονας το μόνο επιχείρημα που αφορά στην ανάγκη να κατεδαφιστεί το κτήριο και θεωρώ ότι έχει βάση, όχι με βάση την πραγματικότητα και την νοοτροπία της μπανανίας που λέγεται Ελλάδα, αλλά τις ώριμες πρακτικές παραγωγής και δημιουργίας δημοσίου και ιδιωτικού, χτισμένου και διαμορφωμένου χώρου που μπορεί να βρει κανείς σε ανεπτυγμένα κράτη, είναι το υψηλό κόστος αποκατάστασης και επαναλειτουργίας του κτηρίου με οποιαδήποτε χρήση. Όλα τα υπόλοιπα είναι απόρροιες των, κατ εμού, στρεβλών και αυτοκαταστροφικών νεοελληνικών ιδεοληψιών και απόψεων που έχει εδώ και δεκαετίες μεγάλη μερίδα του πληθυσμού για το τι είναι από τοπόσημο, αρχιτεκτονική και μπρουταλισμός, μέχρι οικονομία, πολιτική και ανάπτυξη και προοπτική γενικότερα. Το πρόβλημα με αυτό το κτήριο είναι ότι είχε την ατυχία από την μία να ασχοληθεί κάποιος να του προσδώσει μια ξεκάθαρη αρχιτεκτονική έκφραση (δεν θα μπω στην διαδικασία να κρίνω αν ήταν σωστή ή όμορφη ή όχι), αλλά από την άλλη την κατάρα να αναλάβει όλα τα υπόλοιπα στάδια της μελέτης, κατασκευής και συντήρησής του ένας ή περισσότεροι κρατικοί οργανισμοί χωρίς πρόγραμμα, συντονισμό, ικανότητα και αίσθηση ευθύνης απέναντι στα χρήματα των φορολογούμενων με τα οποία έγινε και αυτό το κτήριο. Γιατί ο μόνος χαρακτηρισμός που αρμόζει στην διαδικασία μελέτης που περιγράφει ο κ. Μπούσμπουρας είναι τραγική, συνταγή για μελλοντική καταστροφή. Επίσης, αμέτρητα άλλα δημόσια και μη κτίσματα στην χώρα έχουν κατασκευαστεί πριν τον ΓΟΚ του 1985, αλλά ούτε πέταξαν πανωσηκωματα τύπου οικογενειακη μονοκατοικία με αναπάντεχη ανάγκη για προίκα έξτρα όροφο, ούτε αχρηστεύτηκαν από σεισμούς που έγιναν και γίνονται συνέχεια στην Ελλάδα. Τέλος, το γεγονός ότι ο κ. Μπούσμπουρας αγνοούσε μέχρι πρόσφατα το τι είναι και τι σημαίνει μπρουταλισμός (που ανάθεμα αν είναι αυτό που περιέγραψε στο άρθρο) δεν τον τιμά ως απόφοιτο της σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ, καθώς γνωρίζω ότι στο πρόγραμμα της σχολής αυτής περιλαμβάνονται μαθήματα αρχιτεκτονικής και ιστορίας αυτής. Δεν εκπλήσσομαι, βέβαια, αφού τοποθέτησεις του είδους είναι σε απόλυτη σύμπνοια με την καθεστωτική εδω και δεκαετίες νοοτροπία παραγωγής και κατασκευής δημόσιου χώρου από το δημόσιο και θεωρεί τον αρχιτέκτονα ως αμπαζούρ-διακοσμητή. Με τις πλάτες φυσικά όλων των συνδικαλιστικών τεχνικών φορέων, συμπεριλαμβανομένου του αρχιτεκτονικού, από ΤΕΕ μέχρι ΣΑΔΑΣ. Εν κατακλείδι, εδώ που έφτασε το έρμο το κτήριο καλά θα κάνουν να το γκρεμίσουν. Αλλά καλό θα ήταν να μην είχε φτάσει εξ αρχής σε αυτή την κατάσταση το κτήριο, και γι αυτό έχουν ευθύνες συγκεκριμένα άτομα και οργανισμοί.
  3. Το airone είναι το όνομα στην ιταλική δημοτική του σταχτοτσικνιά, με την επιστημονική του ονομασία να είναι ardea cinerea.
  4. Με τις βοήθειες και λίγη έρευνα επανέρχομαι, και θα προτείνω πλοίο USS Wahoo, κυβερνήτης Dudley W. Morton και γεγονός η βύθιση του ιαπωνικού πλοίου μεταφοράς αιχμαλώτων (στην συγκεκριμένη περίπτωση Ινδών) Buyo Maru, με την επίθεση ακολούθως και κατά των διασωστικών λεμβών τού.
  5. Θα επιχειρήσω ένα λεγόμενο long shot, και θα πω πλοίο Akagi, ναύαρχος Nagumo και το γεγονός φυσικά η επίθεση στο Pearl Harbor.
  6. Η λογική λέει ότι θα βγει ίδια με του Patmos. Δεν έχει να κάνει με το ναυπηγείο που γίνεται η παρέμβαση, αλλά από τα τεχνικά σχέδια και τον εξοπλισμό που έχει αγοραστεί. Από την στιγμή που έγινε η μετατροπή στο Patmos, θεωρώ απίθανο να αλλάξουν κάτι στο αδελφό του, ξοδεύοντας χρόνο και χρήματα.
  7. Grazie per la corrispondenza! Και η μετάφραση, ο φίλος αναφέρει ότι η πυρκαγιά εμφανίστηκε όταν το πλοίο έφτασε στο λιμάνι της Olbia. Οι φλόγες ξεκίνησαν από φορτηγό ψυγείο, αλλά δεν φαίνεται να προκάλεσαν ζημιές στο πλοίο. Η βραδινή αναχώρηση στις 18/6 αναβλήθηκε για να γίνουν έλεγχοι στο πλοίο, ενώ οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στην πρωινή αναχώριση της επόμενης μέρας.
  8. Είναι κυρίως θέμα κανονισμών και κλάσης, καθώς με πάνω από 12 επιβάτες θεωρείται επιβατηγό και όχι πια αμιγώς σκάφος αναψυχής, και απαιτούνται σημαντικές αλλαγές σε όλο το σκάφος, από εξοπλισμό όπως τα σωστικά μέχρι την ίδια την κατασκευή του κύτους. Και αυτό στα yacht είναι σημαντικό όχι μόνο για το έξτρα κόστος, αλλά γιατί πολλές φορές δημιουργεί εμπόδια στην οργάνωση των χώρων με γνώμονα την άνεση και την πολυτέλεια που απαιτείται σε τέτοια πλοία. Όντως όμορφο σκαρί και συγχαρητήρια στην εταιρεία, όχι μόνο για την κατασκευή σε ελληνικό ναυπηγείο, αλλά και γιατί γνωρίζω ότι στον σχεδιασμό του και στην επίβλεψη συμμετείχαν και συμμετέχουν αρκετοί Έλληνες, σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο στην Ιταλία.
  9. Λεπτομέρεια: Παρατηρώντας τις φωτογραφίες, και του Nick the Greek και άλλες στο διαδίκτυο για επιβεβαίωση, είδα ότι στην μετασκευή του επί Seafrance (αν δεν κάνω λάθος) στην πρύμνη έκοψαν σεβαστό κομμάτι του ducktail του πλοίου. (έχω αρχίσει να σαλεύω από την καραντίνα)
  10. *και όσο προλαβαίνετε. Αν δεν την σκοτώσει και ο κορωναϊός, αυτή η εταιρεία θα επιζήσει τα πάντα, πιο ανθεκτική και από τις κατσαρίδες.
  11. Το πλοίο αναχώρησε το Σάββατο το μεσημέρι από την Νάπολη, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του Nick the Greek για τα δρομολόγιά του. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ακριβώς και απαράλλαχτη όπως στην τελευταία φωτογραφία, σινιάλα La Meridionale και σβησμένο φουγάρο.
  12. Fast Ferries, διότι αντέδρασε υποδειγματικά στο ατυχές συμβάν της βλάβης του Αικατερίνη Π, τόσο με την ναύλωση του αντικαταστάτη, όσο και με την επένδυση στην επισκευή του. Απέκλεισα τις μεν Μινωικές λόγω της αντιμετώπισης της γραμμής των Χανίων, κι ας κατανοώ ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να έρθει αντικαταστάτης από τον στόλο Grimaldi, και την Seajets γιατί ένα WC Jet δεν φέρνει την άνοιξη.
  13. Norman Atlantic από εμένα. Εξωφρενικό για ένα πλοίο σε αυτή την κατάσταση και με αυτές τις ζημιές να κυκλοφορεί ότι θα επισκευαστεί, ιδιαίτερα όταν έχει ήδη προσαράξει για scrap.
  14. Το σκάνδαλο των ρυμουλκών, γιατί είναι μια τέλεια ερμηνεία του γνωστού ρητού "una faccia una razza", με αγαστή συνεργασία ελληνικών και ιταλικών επιχειρηματικών μυαλών.
×
×
  • Create New...