Jump to content
Shipfriends

Agrino

eMembers
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

About Agrino

  • Birthday 05/18/1989

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Florence
  • Interests
    architecture, naval architecture, shipbuilding, cycling

Recent Profile Visitors

1,248 profile views
  1. Grazie per la corrispondenza! Και η μετάφραση, ο φίλος αναφέρει ότι η πυρκαγιά εμφανίστηκε όταν το πλοίο έφτασε στο λιμάνι της Olbia. Οι φλόγες ξεκίνησαν από φορτηγό ψυγείο, αλλά δεν φαίνεται να προκάλεσαν ζημιές στο πλοίο. Η βραδινή αναχώρηση στις 18/6 αναβλήθηκε για να γίνουν έλεγχοι στο πλοίο, ενώ οι επιβάτες μεταφέρθηκαν στην πρωινή αναχώριση της επόμενης μέρας.
  2. Είναι κυρίως θέμα κανονισμών και κλάσης, καθώς με πάνω από 12 επιβάτες θεωρείται επιβατηγό και όχι πια αμιγώς σκάφος αναψυχής, και απαιτούνται σημαντικές αλλαγές σε όλο το σκάφος, από εξοπλισμό όπως τα σωστικά μέχρι την ίδια την κατασκευή του κύτους. Και αυτό στα yacht είναι σημαντικό όχι μόνο για το έξτρα κόστος, αλλά γιατί πολλές φορές δημιουργεί εμπόδια στην οργάνωση των χώρων με γνώμονα την άνεση και την πολυτέλεια που απαιτείται σε τέτοια πλοία. Όντως όμορφο σκαρί και συγχαρητήρια στην εταιρεία, όχι μόνο για την κατασκευή σε ελληνικό ναυπηγείο, αλλά και γιατί γνωρίζω ότι στον σχεδιασμό του και στην επίβλεψη συμμετείχαν και συμμετέχουν αρκετοί Έλληνες, σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο στην Ιταλία.
  3. Λεπτομέρεια: Παρατηρώντας τις φωτογραφίες, και του Nick the Greek και άλλες στο διαδίκτυο για επιβεβαίωση, είδα ότι στην μετασκευή του επί Seafrance (αν δεν κάνω λάθος) στην πρύμνη έκοψαν σεβαστό κομμάτι του ducktail του πλοίου. (έχω αρχίσει να σαλεύω από την καραντίνα)
  4. Και να συμπληρώσω, εκτός των κλιματολογικών συνθηκών, και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
  5. *και όσο προλαβαίνετε. Αν δεν την σκοτώσει και ο κορωναϊός, αυτή η εταιρεία θα επιζήσει τα πάντα, πιο ανθεκτική και από τις κατσαρίδες.
  6. Το πλοίο αναχώρησε το Σάββατο το μεσημέρι από την Νάπολη, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες του Nick the Greek για τα δρομολόγιά του. Η εξωτερική του εμφάνιση είναι ακριβώς και απαράλλαχτη όπως στην τελευταία φωτογραφία, σινιάλα La Meridionale και σβησμένο φουγάρο.
  7. Fast Ferries, διότι αντέδρασε υποδειγματικά στο ατυχές συμβάν της βλάβης του Αικατερίνη Π, τόσο με την ναύλωση του αντικαταστάτη, όσο και με την επένδυση στην επισκευή του. Απέκλεισα τις μεν Μινωικές λόγω της αντιμετώπισης της γραμμής των Χανίων, κι ας κατανοώ ότι θα ήταν πολύ δύσκολο να έρθει αντικαταστάτης από τον στόλο Grimaldi, και την Seajets γιατί ένα WC Jet δεν φέρνει την άνοιξη.
  8. Norman Atlantic από εμένα. Εξωφρενικό για ένα πλοίο σε αυτή την κατάσταση και με αυτές τις ζημιές να κυκλοφορεί ότι θα επισκευαστεί, ιδιαίτερα όταν έχει ήδη προσαράξει για scrap.
  9. Το σκάνδαλο των ρυμουλκών, γιατί είναι μια τέλεια ερμηνεία του γνωστού ρητού "una faccia una razza", με αγαστή συνεργασία ελληνικών και ιταλικών επιχειρηματικών μυαλών.
  10. World Champion Jet από εμένα, γιατί είναι το μόνο πλοίο που έκανε την διαφορά μέσα στο 2019, προσφέροντας ταχύτητες που είχαμε χρόνια να δούμε και αξιοπιστία που δεν μας έχει συνηθίσει η Seajets.
  11. Το οποίο Galateia είναι το 3ο της σειράς Wallycento της μονεγάσκας Wally, και πρόκειται για αγωνιστικό ιστιοπλοϊκό 100 ποδιών μήκους, με την μετάφραση στα αγγλικά να είναι cruiser-racer. Παραδόθηκε το 2015, ενώ το δε Magic Carpet 3 είναι αδελφό του Galateia και πρόκειται για το 2ο Wallycento, παράδοσης το 2013. Αν δεν κάνω λάθος, έχουν το ίδιο σκάφος, αλλά διαφορές στο rigging, στην διάταξη των πτερυγίων και έρμων και open deck, αλλά και στο εσωτερικό, τόσο σε διακόσμηση όσο και σε διάταξη. Σημείωση, τα ιστιοπλοϊκά αυτής της κατηγορίας, είναι μεν σχεδιασμένα για αγωνιστική χρήση, αλλά έχουν εσωτερικά πολυτελή και συνήθως minimal. Και το Lyra είναι Wally, αλλά αρκετά προγενέστερο, του 2000, και μικρότερο, στα 24 μέτρα ολικό μήκος.
  12. Συμφωνώ απολύτως. Το ταξίδεψα σήμερα προς Αμοργό, και φαίνεται σχεδόν παντού πόσο ταλαιπωρημένο είναι. Μετά την επιστροφή στην βάση, θα έχει και αναφορές των φετινών ταξιδιών. 😁
  13. Κυρίως για να σπάει το κύμα που δέχεται στην πλώρη το πλοίο στα δύο και να μην εγκλωβίζεται η ενέργεια μεταξύ των δύο σκαφών. Εκμεταλεύονται, όμως, τον επιπλέον όγκο και επιφάνεια σκάφους και πολλές φορές τοποθετούν και τις άγκυρες στις δύο πλευρές της "τρίτης πλώρης".
  14. Τα 5 πλώρια παράθυρα στο main deck εκατέρωθεν φαίνονται ότι δεν είναι καλυμμένα με καπάκια, αλλά έχουν αντηλιακή μεμβράνη, σε αντίθεση με τα παράθυρα των υπόλοιπων χώρων. Και δεν είναι προσθήκη που έγινε στην Ελλάδα, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες στην gallery τα είχε και όταν ήρθε. Τα μεταλλικά καπάκια βρίσκονται μόνο στα παράθυρα της πλώρης. Off topic, καλύμματα και υποδοχές με μπουλόνια για αυτά τοποθετούνται και στα περισσότερα yacht άνω των 30 μέτρων, και εφαρμόζονται συνήθως όταν διασχίζουν τους ωκεανούς ή σε δύσκολα περάσματα. Επίσης, σε προσεγμένα κότερα, οι υποδοχές κρύβονται με αφαιρούμενα κομμάτια των εσωτερικών επενδύσεων.
  15. Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία. Η δε Algherina ήταν η γυναίκα του Tito Neri, συνεπώς στην φωτογραφία έχουμε συνάντηση συζύγων. Και αν και μοιάζουν γενιές ολόκληρες μακριά από ναυπηγικής μεριάς, στην πραγματικότητα τα χωρίζουν μόνο 5 χρόνια.
×
×
  • Create New...