Jump to content
Shipfriends

Sf_X

eMembers
  • Content Count

    627
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Herakleion

Recent Profile Visitors

1,931 profile views
  1. Είναι και ένα παιχνίδι εντυπώσεων τώρα που παίζει χωρις ανταγωνιστή αυτές τις μέρες... Αν κάποιος το δει με αυτές τις ταχύτητες ίσως το προτιμήσει κάνοντας την κράτησή του για το καλοκαίρι και τότε θα βγουν κερδισμένοι ειδικά αν το κόψουν και 2-3 κόμβους
  2. Μόνο που αυτή δεν θα απορροφηθεί απο την Άττικα όταν έρθει η ώρα
  3. Η εκμετάλλευση για 1-2 σαιζόν με ακριβό καύσιμο κάθε άλλο απο ασύμφορη είναι αλλά απαιτεί προγραμματισμό του phase out κάποιων υπερήλικων όχι απαραίτητα προς σκραπ, μπορεί με πώληση σε τρίτους, αλλα σίγουρα κάποιο πλάνο αντικατάστασης του κενού τους. Κακά τα ψέμματα και μτχ Japan να πανε να πάρουν με ηλικια 15-20 και αυτα scrubbers θέλουν οπότε είναι μια ή άλλη να βάλουν στα δικά τους
  4. @proud_ionian Νομίζω η αφιέρωση είναι προφανής! Μπορεί να πέρασε κολλητά στην Ψυττάλεια αλλά ο ήλιος μας έκανε την χάρη
  5. Sf_X

    Kefalonia

    Off Piraeus for her first sea trial after major overhaul

    © Στολίδι του Ιονίου Fan Club

  6. Να περιμένουμε να βγει δοκιμαστικό εντός της εβδομάδας μόλις τελειωσουν τα βαψίματα ?
  7. Πίτα θα πηγαίνουν πάλι τα Superferry αν δεν κάνουν βλακείες με την ώρα
  8. Που να πάει χωρίς επιδότηση στην Μήλο ? Εξυπηρετείται απο την Ζαντε ολο το χρονο και υπάρχουν και τα παλάτια που κυριολεκτικά τα σηκώνουν όλα και φεύγουν τις μέρες που προσεγγίζουν... Απο τα συμφραζόμενα - μιας και παίζουμε την κολοκυθιά - προσωπικά έχω καταλάβει ότι το πλοίο δεν θα κάνει κάποια εκτεταμένη ανακαίνιση αλλά τα απαραίτητα μηχανικά και εμφανισιακά για να δουλέψει "κάπου" στις Κυκλάδες. Και επειδή δεν υπάρχει πουθενά στις Κυκλάδες που να μην υπάρχει κάποιος άλλος, πως θα είναι ανταγωνιστικό στα 43 του?
  9. Βλέποντας το απο κοντά στον ήλιο δυστυχώς η διαφορά χρώματος είναι απο την έλλειψη ολικού βαψίματος... Ακόμα και το νέο κομμάτι δεν έχει βαφτεί αρκετά ώστε να είναι ομοιόμορφο, σε σημεία έχει τρεξίματα κι αλλού φαίνεται το φυσικό χρώμα της λαμαρίνας ελαφρώς χρωματισμένο ομοίως και το άνω κομμάτι με τις σχάρες. Μπορεί να μην μπορούσαν να το κάνουν πιο όμορφο, αλλά είναι απαράδεκτοι στο θέμα προχειρότητας. Προφανώς το ναυπηγείο κάνει ότι του υποδεικνύεται αλλά όταν δίνεις 5 εκ για μια μετατροπή και τσιγκουνεύεσαι τους 5 κουβάδες έξτρα μπογιά είναι τουλάχιστον κωμικό... Θα μου πεις, εδώ γύρισε το πλοίο με σκουριές και τρεξίματα σε σημεία που είναι πολύ χειρότερα εκτεθειμένα απο την τσιμινιέρα.
  10. Αλλαγή πορείας για το πλοίο στο ύψος του Αϊ Γιώργη και επιστροφή στον Πειραιά με ταχύτητα 21+ μίλια για αποβίβαση ασθενούς
  11. Έχεις κάποια προσωπική εμπειρία για αυτά ή οτι σου μεταφέρουν οι γλώσσες που τους συμφέρει ?
  12. Δεύτε λάβετε άλλη μια τσιμινιερατη πριν την ανατολή στο original design
×
×
  • Create New...