Jump to content
Shipfriends

Sf_X

eMembers
  • Content Count

    670
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Herakleion

Recent Profile Visitors

2,517 profile views
  1. Σαν χθες θυμάμαι την πρώτη φορά που με έβγαλε ο δρόμος μου στο shipfriends. Πρέπει να διάβαζα για μερικές ώρες... Στην συνέχεια ξανά και ξανά. Η εβδομαδιαία επίσκεψη έγινε σιγά σιγά ημερήσια και πλέον καθημερινή συνήθεια. Τα χουμε ξαναπεί, καταλαβαίνουμε πόσο μετράει αυτή η σελίδα και την ποιότητα των ειδήσεων & γνώσεων στα στερητικά που μας πιάνουν όταν για τον χ,ψ λόγο δεν είναι διαθέσιμη για κάποιες ώρες. 10 χρόνια εδώ and counting. Συνεχίζουμε δυνατά, στην πιο δεμένη θαλασσινή παρέα
  2. Nissos Rodos - Blue Star Myconos
  3. Ας ελπίσουμε να μην βρεθεί νηογνώμονας που θα παραλείψει όσα έκαναν τον προηγούμενο να φύγει. Δεν γίνεται να ταξιδεύουν πλοία τοσων χρόνων απλα φρεσκάροντας την μπογιά και αλλάζοντας 2 μοκέτες κ 1 σαλόνι...
  4. Sf_X

    Nissos Chios

    Τελευταίο απόγευμα εν Πειραιεί με τα δελφίνια στην τσιμινιέρα

    © Sf_X

  5. Piraeus 9/1/20

    © Sf_X

  6. Για την ιστορία πάντως νομίζω θα πρέπει πέραν των κανονισμών να αφιερώσουμε και κάποιο χρόνο να διαβάσουμε είτε απο τις εταιρείες που τα προμηθεύουν είτε απο οποιαδήποτε άλλη επαρκώς ενημερωμένη πηγή τι είναι αυτά τα scrubber , πως δουλεύουν, και πως μοιάζουν συνήθως. Λυπάμαι αλλα δεν μπορώ να φανταστώ κανένα λογικό λόγο που θα εμπαινε κανείς στην διαδικασία να εγκαταστήσει δυο κανονικά και δυο dummies εξαγωγές, πόσο μάλλον όταν τα έχω δει όλα να καπνίζουν ομοιογενώς...
  7. Μήπως κατα τύχη το δρομολόγιο που έγινε όλο αυτό το στορυ ήταν το αμέσως επόμενο του χτυπήματος του Φαιστός & του απαγορευτικού όπου όντως έκανε ένα Ηράκλειο-Πειραιά- Ηράκλειο και μετά συνέχισε στα κανονικά του δρομολόγια ??? Το ΚΤΕΛ ορθώς σας άφησε στην Σούδα πρώτον γιατί δεν ήταν προγραμματισμένο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ αλλά ναύλωση λεωφορείου μέσω του τουριστικού γραφείου που προτίμησε η εταιρεία το ΚΤΕΛ λογω συνεργασίας/χορηγίας αρα δεν "δικαιούται" να μπει στον σταθμό και δεύτερον γιατί όπως μόνος σου ανέφερες η σύμβαση εταιρείας-επιβάτη προβλέπει να σε αφήσει στο λιμάνι και από κει και πέρα κανονίζει ο καθένας πως θα μετακινηθεί. Ίσα ίσα αν ήταν χρονικά κοντά στην ώρα προγραμματισμένου κατάπλου του πλοίου η εταιρεία ήταν τυπική σε αυτό το σκέλος.
  8. The Fotis Method - (τίτλος mini-series του Netflix που θα μας εξιστορεί πως μια ολόκληρη τοπική κοινωνία μένει δέσμια απο ένα -περίπου- εφοπλιστή επι σειρά ετών με διάφορες φανταστικές "συμπτώσεις")
  9. Κεφαλονιά γιατί ταχύπλοα θα δουμε πολλά στο μέλλον, δυνατότερα ή μεγαλύτερα, τέτοιο comeback σαν της γιαγιάς με extreme makeover όμως δεν νομίζω θα ξαναυπάρξουν λαμαρίνες ετών 40 να κάνουν!
  10. Ουδέποτε έχει πάει μικρό BS στην Βαλλεττα. Στην Βασιλειάδη ή στο Πέραμα δεξαμενίζονται...
  11. Η έκπληξη δεν θα ναι να αλλάξει πλοίαρχο αλλα να ολοκληρώσει ένα δρομολόγιο
  12. Γιατί αυτό ? Είχε δηλωθεί τέτοια πρόθεση κάπου ?
  13. Ας δούμε το πλοίο την περασμένη Τρίτη καθώς περνούσε μπροστά απο την Ψυττάλεια με πορεία για Πέραμα
  14. Sf_X

    Theologos P

    Off Piraeus, heading to Perama for winter lay-up 29/10/19

    © Sf_X

  15. Αυτό θα εξαρτηθεί απ το αν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος μέσα & κάτω απο τις εξαγωγές, τι σκραμπερς θα μπούνε και πως θα μπούνε τα βοηθητικά συστήματα. Το ναυπηγείο τοποθέτησης μαζί με την εταιρεία που θα τα προμηθεύσει θα κάνουν την μελέτη ανα πλοίο & ενημερώνουν ανάλογα την πλοιοκτήτρια Attica. Προφανώς αν ο όμιλος (που δεν νομίζω) πατήσει πόδι να διατηρηθούν αναλλοίωτα τα εμφανισιακά χαρακτηριστικά των πλοίων εξωτερικά ή στο ίδιο σχέδιο να "παχύνουν" οι υπερκατασκευές αυτό θα φροντίσουν και να γίνει για να προχωρήσει η δουλειά.
×
×
  • Create New...