Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατί ολοι στέκεστε στο γεγονός οτι "με την κοινοπραξία δέχθηκε η ΑΝΕΚ να βαλει κι άλλον παιχτη- συνεταίρο στις μονοπωλιακές γραμμές της, των Χανίων και της Βενετίας" και δεν λέτε οτι και "η ATTICA με την σειρά της έβαλε παίχτη - συνεταίρο στην μοναδική μονοπωλιακή γραμμη της στην Αδριατική (την οποία μπορεί να γλυκοκοιτάζει και ο Μανώλης) , το Μπάρι"?

Ασ μην κοιτάμε μόνο την μια πλευρά του νομίσματος.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά. Μπορεί η ΑΝΕΚ αυτή τη στιγμή να είναι οικονομικά ασθενέστερη, αλλά σε μια κοινοπραξία δίνουν πάντα και οι δύο. Ο ένας περισσότερο και ο άλλος λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι πολυ απλα η Ανεκ εβαλε και αλλον παικτη σε ολες τις γραμμες της πλεον ενω η Αττικα μονο σε μια.


Και ειναι το πιθανοτερο οτι σε βαθος χρονου αυτη η ιστορια θα οδηγησει σε συγχωνευση 

Link to comment
Share on other sites

Πώς κράτησε τη Βενετία αφού στο σύστημα κρατήσεων εμφανίζεται η κοινοπραξία ως εταιρεία και στην ιστοσελίδα της Superfast υπάρχουν και τα δρομολόγια της Βενετίας;

Edited by Blue Star Delos
Link to comment
Share on other sites

Απλά ανέφερα μια είδηση όσον αφορά το οικονομικό μέρος,όσοι εργάζονται σε πρακτορεία λογικά θα έχουν λάβει ενημέρωση. Πχ

Το Χ πρακτορείο εκδίδει εισιτήρια μόνο Αττικα και όχι Ανεκ,οπότε μέχρι τώρα μπορούσε να κόψει στη γραμμή του Ηρακλείου αλλά όχι στη γραμμή των Χανίων.Πλέον μπορεί να κόψει και Χανιά αφού υπάρχει και εκεί κοινοπραξία.

Link to comment
Share on other sites

Ποια γραμμή κράτησε η ΑΝΕΚ;

Του Πρεβελης. ..

Και μην μου πειτε οτι ανήκει στην Αιγαίον Πελάγος, γιατί αν το πάμε ετσι και τα Κρήτη σε αυτη ειναι περασμενα ... Διαχειρίστρια ειναι αυτη

Link to comment
Share on other sites

για να μην ξεχνιομαστε

 

συμφωνω με τον μιλτιαδη για ενοποιηση γραμμων ancona βενετιας. ειναι το πρωτο που σκεφτηκα.

η κοινοπραξια και η επεκταση της ειναι προφανεστατα αμυντικη κινηση και βεβαια ειναι ενα μετωπο οπου η ανεκ δεν μπαινει ισοτιμα. μοιραζεται τη χασουρα της αδριατικης και προσπαθουν να τη μαζεψουν, μοιραζονται ομως πλεον και τα χανια οπου ηταν η καρδια και ο αιμοδοτης, της ενω την ιδια στιγμη, οπως ξαναειπα, η attica κρατα τα μονοπωλια της.

 

το αν εχει μεινει εκτος η αγονη της κασοκαρπαθιας δεν εχει ιδιαιτερη σημασια.  δεν θα σωθουν ουτε απο την καρπαθο, ουτε γεμισουν λεφτα απο τα κερδη του bari

 

η ουσια ειναι οτι ολες οι γραμμες που πονανε (και το bari ποναει γιατι αιμορραγουσε προς το brindisi) ειναι στην κοινοπραξια. ενω αντιθετως η ανεκ μοιραζεται και την εδρα της, τα χανια, που ηταν και η μοναδικη κερδοφορος γραμμη της, την ιδια στιγμη που η attica κρατα κυκλαδες και δωδεκανησα.

 

αυτο απο μονο του τα λεει ολα.

Link to comment
Share on other sites

προ ημερών είχα αναφέρει την εντύπωσή μου ότι

 

εκείνο που έγινε ξεκάθαρο είναι ότι παίζουν πλέον μαζί ασχέτως πλοιοκτησίας

το οποίο συνεπάγεται μάλλον μια "διαφορετική" κοινοπραξία από αυτές που έχουμε συνηθίσει.

Κατ΄αρχήν είναι μάλλον εμφανές ότι η κοινοπραξία αφορά ANEK και Superfast (άρα ας μην εμπλέκουμε την BS). Η "παραφωνία" του Horizon έγινε διότι όπως φαίνεται δεν μπορούσαν ετσι κι αλλιώς να "κτυπήσουν" την MINOAN στο Ηράκλειο οπότε αρκέστηκαν στον "δευτερο" ρόλο (με πιο οικονομικά πλοία). Παράλληλα τις "ναυαρχίδες" τους τις χρειάζονταν αλλού.

Μπορώ κάλλιστα να υποθέσω ότι ο πρώτος στόχος της κοινοπραξίας είναι να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακος οι οποίες να έχουν θετικό αντίκτυπο και στις δύο εταιρείες. Ο μόνος λογικός στόχος που μπορεί να τεθεί από την κοινοπραξία είναι η βελτίωση των αποτελεσμάτων και των δύο πλευρών και όχι της μίας σε βάρος της άλλης. Στην δεύτερη περίπτωση είναι προφανές ότι η κοινοπραξία θα διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη. Άρα δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερο νόημα να συζητάμε τι συνεισέφερε η κάθε πλευρά στον "κοινό κουμπαρά" και γιατί. Η ουσία είναι να επιτευχθεί ο κοινός τους στόχος δηλαδή να βελτιώσουν τα αποτελέσματά τους.

Εφόσον αποδώσει τα αναμενόμενα η στρατηγική τους δεν υπάρχει (ή τουλάχιστον δεν θα πρέπει να υπάρχει) "ριγμένος" έστω και αν οι "αποκλειστικές" τους γραμμές αποτελέσουν κομμάτι της πίττας. Σίγουρα η ΑΝΕΚ είναι πιο ευάλωτη αλλά υποθέτω ότι αν δεν διέβλεπε όφελος δεν θα είχε λόγο να συμπράξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

και ανεκ στο bari και attica στη βενετια

 

 

Πριν μια εβδομάδα ήμουν Σούδα (να βγάλω καμιά φωτό το λατώ και το κρητη) και ρώτησα έναν που έκοβε βόλτες με φόρμα εργασίας (νόμιζα πως ήταν φύλακας του πλοίου) αν ήξερε τί θα γίνει με το βαπόρι, δν ήξερε κάτι αλλά μου είπε ότι τα Κρήτη θα πάνε Ιταλία σταδιακά....

 

 

Αν υποθέσουμε οτι το Τσάμπιον θα ανέβει κάποια στιγμή προς Αδριατική, αφου θα δημιουργηθεί κενό με την έλευση του ΣΦ12 στα Δωδεκάνησα, τα μοναδικά πλοία που θα περισσεύουν θα ειναι τα 2 Κρήτη και (αν μακροημερεύσει) το Forza. Το ζήτημα ομως ειναι τι θέλουν πλεον και απο την πλευρά των συνεταίρων :(

 

Αφου οι γραμμες ειναι κοινοχρηστες πλεον, κοκκινα στη βενετια και κρητη στο μπαρι... με κοινοχρηστες συνθεσεις...

Link to comment
Share on other sites

Στην ανακοινωση επεκτασης της κοινοπραξιας αναφεροταν ευθεως οτι σε οτι εχει να κανει με την Αδριατικη η επεκταση θα εχει ως αποτελεσμα τη μειωση της προσφερομενης χωρητικοτητας.Μου φαινεται κομματακι δυσκολο να μπουν 2 ακομα πλοια,με ελληνικη σημαια κιολας.Ποσο δε μαλλον τα Κρητη που ειναι και μιας Α' ηλικιας και οταν ειχαν περασει απο τη Βενετια ειχαν και τα θεματακια τους,Ισως ακολουθηθει το μοντελο του Γκριμαλντι με ενοποιηση με την γραμμη της Αγκωνας και μεχρι τοτε να καλυπτει το Forza(δεν ειναι πρωτη φορα που η γραμμη μενει με ενα πλοιο τετοια εποχη).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με 3 πλοια της Αττικα και αλλα 3 της Ανεκ(Olympic Ch,Hellenic Spirit,Forza)στην Αδριατικη και με τα Σοφ/Ορη στο Ηρακλειο και Ελυρος-Κρητη ΙΙ στα Χανια φαινεται οτι λυνεται ο γορδιος δεσμος των ανακαταταξεων του στολου της διευρυμενης κοινοπραξιας.Καμια εκπληξη,το μονο παραπανω που περιμενα θα ηταν κατι μεγαλυτερο απο το Κρητη ΙΙ στα Χανια το καλοκαιρι.
 
 Εχουμε και δυο ορφανα απο την ολη ιστορια το Κρητη Ι και το Οραιζον

  • Blue Ηorizon Kρητη, Ιταλια ????

Βαλε και την επιλογη Πουθενα

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να θέλω να σε διαψεύσω μιας και δεν ξέρω τι παίζει ... Αλλα γιατι προτιμάνε το Κρητη ΙΙ απο τον Οριζοντα?? 2 ανεκοπλοια θα ε ιναι στα Χανια παλι..δεν αλλαζει κατι (σαν να μην υπαρχει jointservice..)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ο Οριζοντας ειναι ακομα πιο μικρος απο το Κρητη.Δεν μπορει να σταθει στη high season μονος και θελω πολυ να δω πως θα τo καταφερει και το Κρητη αυτο σε μερες αιχμης..


Και στο Μπαρι 2 σουπερφαστοπλοια θα ειναι.Σημασια εχει το ταμειο

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...