Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ε τοτε ας συγχωνευτουν να ησυχασουμε. Επειδη ομως τοτε θα μπουν μεσα στο κολπο επιτροπες ανταγωνισμου κτλ κτλ μαλλον κοιτανε κατι ποιο ανωδυνο. Αυτη την αισθηση εχω εγω. Τωρα τι αποφασεις θα παρουν στο τελος....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

κανετε υπομονη.

 

να συγχωνευθουν σαν εταιρειες ειναι δυσκολο οχι μονο λογω επιτροπης ανταγωνισμου κλπ, αλλα και λογω του οτι η καθε εταιρεια δεν εχει ακριβως τις ιδιες υποχρεωσεις (δεν μιλω μονο για ποσα), και γενικως μια αποτιμηση θα ηταν χρονοβορα.

 

εκεινο που ειναι ευκολο να γινει ειναι μια λειτουργικη ενοποιηση, ειτε με διευρυνση της κοινοπραξιας ειτε με συσταση αλλων κοινοπραξιων οπου υπαρχει συνυπαρξη, οχι μονο attica & ΑΝΕΚ, αλλα και της HSW (πχ, χιος μυτιληνη, κυκλαδες, βενετια).

Link to comment
Share on other sites

Αν και ακομα δεν εχει κλεισει κατι τα πλοια στα οποια αναφερομαστε οτι θα αλλαξουν χρωμα/σινιαλα ειναι τα Σοφοκλης Β,Λευκα Ορη,Hellenic Spirit και Superfast XI/XII?

Σοφοκλής/Λευκά Όρη, θέλουν αρκετή δουλειά (τα είδα με τα μάτια μου), για να ξαναδουλέψουν και το ταμείο είναι μείον. Στην κοινοπραξία εγώ θα πρόσθετα κ το Horizon πάντως.

 

εκεινο που ειναι ευκολο να γινει ειναι μια λειτουργικη ενοποιηση, ειτε με διευρυνση της κοινοπραξιας ειτε με συσταση αλλων κοινοπραξιων οπου υπαρχει συνυπαρξη, οχι μονο attica & ΑΝΕΚ, αλλα και της HSW (πχ, χιος μυτιληνη, κυκλαδες, βενετια).

Και όπως αναφέρει και ο proud, στην παρασκηνιακή κοινοπραξία που ετοιμάζεται απο την Πειραιώς, σίγουρα θα συμμετέχει και η Hellenic!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Με σημερινές τους ανακοινώσεις οι δύο εταιρείες ενημερώνουν πως διευρύνουν την κοινοπραξία τους και στις υπόλοιπες γραμμές της Κρήτης και της Ιταλίας. Σημαντικότατη εξέλιξη ενόψει των ζυμώσεων που συντελούνται αυτό τον καιρό στον κλάδο.

 

 

Tη διεύρυνση της συνεργασίας τους για την εκτέλεση συνδυασμένων δρομολογίων στις διεθνείς γραμμές της Αδριατικής (Ελλάδα – Ιταλία), καθώς και στις ακτοπλοϊκές γραμμές της Κρήτης, από 1ης Νοεμβρίου 2014 ανακοινώνουν η Attica Group και η ANEK στο πλαίσιο της κοινοπραξίας ΑΝΕΚ Α.Ε. -Superfast Endeka (Hellas) Inc. & ΣΙΑ

Στην ανακοίνωσή τους, οι εταιρείες αναφέρουν πως "η διεύρυνση της έως σήμερα επιτυχημένης συνεργασίας, η οποία επέτρεψε σε καιρούς δύσκολους την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας για τις μετακινήσεις επιβατών και επαγγελματιών με συνέπεια και συνέχεια, αναμένεται να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερες συνέργειες και νέες προοπτικές για τις δύο ελληνικές εταιρείες".

Αποτελεί πεποίθηση των διοικήσεων των δύο εταιριών ότι η διεύρυνση της συνεργασίας στα πλαίσια της μεταξύ τους Κοινοπραξίας, θα επιφέρει περαιτέρω εξορθολογισμό της χωρητικότητας των γραμμών της Αδριατικής και της Κρήτης και θα διασφαλίσει την καλή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επιβατών και των εμπορευμάτων στις εν λόγω γραμμές. Επισημαίνεται ότι οι δύο εταιρίες θα εξακολουθήσουν την αυτόνομη δραστηριότητά τους στους υπόλοιπους τομείς και γραμμές επιχειρηματικής τους δραστηριοποίησης.


Πηγή:www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

και ανεκ στο bari και attica στη βενετια


στην ουσια η attica δινει λιγο bari και βαζει ποδι στη βενετια (χε...κε) και στα χανια.

 

μεσα σε 4 χρονια η ΑΝΕΚ καταφερε να μοιραζεται τα χανια (την εδρα της) με την Attica, αλλα και το μεριδιο της στο Ηρακλειο, ενω η attica κρατα τα μονοπωλια σε κυκλαδες και δωδεκανησα.

 

ξεκολατε με τα κορεατικα ;)  μπορει να δεις κανενα φαστ ή μεγαλο bs ζευγαρι με τον ελυρο στα χανια, το champion ξανα στην αδριατικη, κανενα fast του bari βενετια και οτι αλλο συνδυασμο θες

Link to comment
Share on other sites

Το κορεατικο το λεω επειδη 17.11 μπαινουν τα ΛΟ δεξαμενη για 5 μερες και ο Σοφο ολο και  ετοιμος θα ειναι αφου δουλεψε το καλοκαιρι...

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Θα δειξει αν η ΑΝΕΚ θα μοιραζεται τα Χανια(αληθεια ποιο μεγαλο της Αττικα περισσευει;κανενα.Και επιπλεον το Μπαρι εχει περισσοτερη κινηση απο οτι η Βενετια και βρισκεται πιο κοντα στην Ελλαδα που σημαινει λιγοτερα καυσιμα,οποτε η ΑΝΕΚ κατι κερδιζει.Το θεμα ομως ειναι αλλο.Οτι η κοινοπραξια πλεον γινεται πανισχυρη!!! Σε ολες τις γραμμες!!!Και για να ειναι ισορροπημενη η συνεργασια ενα της Ανεκ στο Μπαρι,ενα της Superfast στη Βενετια και το Champion Ανκωνα που εχει και κινηση.Πανεξυπνη κινηση απο τις δυο ελληνικες εταιρειες που δειχνουν να μην παρατανε τα οπλα ευκολα κοντρα στον Ιταλο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Η κοινοπραξια μαζευεται κι αλλο γιατι οι εταιρειες που την αποτελουν φανηκαν ανισχυρες ολο αυτο το διαστημα να επιστρεψουν σε κερδοφορια.
 
Σιγουρα η επεκταση δεν γινεται για να μπουν σε νεες γραμμες και να ακολουθησουν επιθετικη πολιτικη,αλλα αντιθετα για να συμμαζευτουν και να κανουν οικονομιες κλιμακας.Αυτο για παραδειγμα δεν θα επιτευχθει με 4(!!)πλοια της κξ στην Ανκονα Νομικε.

 

Τωρα πως ακριβως γινεται''πανισχυρη σε ολες τις γραμμες''και κανει μια''πανεξυπνη κινηση''οταν οι συνθηκες της αγορας τους αναγκαζουν να μοιραζονται τα εσοδα δια δυο θα ηθελα να το μαθω καποια στιγμη.

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως αυτο,επειδη δε παρουσιαζουν κερδοφορια συνεργαζονται σε περισσοτερες γραμμες.Αυτο ευννοει και τις 2 εταιρειες (ακολουθωντας ιδια πολιτικη,ποιο ανταγωνιστικες,συνεργασια στους πρακτορες στις μεταφορικες και κυριως κερδιζουν και οι δυο)Για αυτο η κινηση τους ειναι εξυπνη.Οταν μια εταιρεια αιμοραγει ,συνεργαζεται ωστε να παρουσιασει κερδοφορια.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα μιλας σωστα και λογικα.Τα περι πανισχυρης και πανεξυπνης θα περασει πολυς καιρος για να μπορεσουμε να ξερουμε αν ηταν.

 

Αυτα ομως ειναι λεπτομερειες.Θα δουμε τελικα ποια πλοια θα πωληθουν,ποια θα μετασκευαστουν και αναλογως θα ξερουμε πως θα κινηθουν απο το Νοεμβρη.

 

Πιστευω ομως οτι οι ουσιαστικες αλλαγες που θα δουμε θα ειναι η αποσυρση του Κρητη απο το Ηρακλειο και η αντικατασταση των Ιταλικων της Βενετιας ειτε με ενα πλοιο απο καθε εταιρεια,ειτε με ενοποιηση με την γραμμη της Αncona.Και μαλλον το δευτερο ειναι πιο πιθανο μιας και τα πραγματα στην Αγκωνα δεν πηγαν φετος καλα για την κοινοπραξια.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Παντως η κοινοπραξια στην ανκωνα δεν παει καλα... Και ετσι λενε τα νουμερα... Τωρα τι πανισχυρη και εξυπνη ηταν ποιος ξερει... Προφανως θελουν να βαλουν δια δυο την χασουρα... Σιγουρα θα εχουν αναδιαταξη στολου... Οσο για την κοντρα, πανε για λιγοτερη χασουρα και τιποτα περισσοτερο...

Και να μην ξεχασω και τις δυο αυτες ελληνικοτατες εταιρειες!!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον μιλτιαδη για ενοποιηση γραμμων ancona βενετιας. ειναι το πρωτο που σκεφτηκα.

η κοινοπραξια και η επεκταση της ειναι προφανεστατα αμυντικη κινηση και βεβαια ειναι ενα μετωπο οπου η ανεκ δεν μπαινει ισοτιμα. μοιραζεται τη χασουρα της αδριατικης και προσπαθουν να τη μαζεψουν, μοιραζονται ομως πλεον και τα χανια οπου ηταν η καρδια και ο αιμοδοτης, της ενω την ιδια στιγμη, οπως ξαναειπα, η attica κρατα τα μονοπωλια της.

Link to comment
Share on other sites

Νεοτερες πληροφοριες που εχω αναφερουν οτι οι αλλαγες δεν αφορουν τα Χανια,αλλα τη γραμμη του Ηρακλειου και τις γραμμες της Αδριατικης στις οποιες γραμμες της Αδριατικης οι αλλαγες θα κινηθουν στο αξονα λιγοτερα πλοια-συγχωνευση δρομολογιων.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Πριν μια δεκαετία σχεδόν , διέκοψαν τη διαδικασία συγχώνευσης που είχε ξεκινήσει η Πειραιώς (σύμπτωση), και τώρα "αγκαλιάζονται " όλο και πιο πολύ. Επόμενο βήμα?

Link to comment
Share on other sites

Το προφανές είναι ότι αν ενοποιήσουν τα δίκτυα πωλήσεών τους θα επιτύχουν οικονομίες κλίμακος και θα καλύπτουν 3 γραμμές Αδριατικής (αντι 2 έκαστη).

Δεν γνωρίζω πως πάνε απο κίνηση οι γραμμές και που πονάνε περισσότερο αλλά αν ισχύει αυτό

 

Ακουγεται οτι το πλοιο πουληθηκε σε εταιρεια Κινεζικων συμφεροντων στην οποια θα παραδωθει μετα τη ληξη της τρεχουσας ναυλωσης του.

δεν θα μου φαινόταν απίθανο να δούμε τα υπόλοιπα 3 αδελφάκια στην ίδια γραμμή (Βενετία+Μπάρι).

Αλλά σενάρια μπορούμε να κάνουμε πολλά και διαφορετικά.

Από την άλλη θεωρώ σημαντική την συνέργεια -πράγμα που (κακώς in mho) δεν μας χαρακτηρίζει σαν λαό- και μακάρι να διαρκέσει και πέρα από την σημερινή συγκυρία. 'Εχω εκφράσει και άλλοτε την άποψη ότι οι Έλληνες είμαστε καλοί πλοιοκτήτες αλλά έχουμε πολλά περιθώρια βελτίωσης σαν εφοπλιστές.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι αναφέρει ακτοπλοικές γραμμές της Κρήτης δεν σημαίνει απαραίτητα οτι θα γίνει κάποια αλλαγή στα Χανιά. Απλά περιλαμβάνει ΚΑΙ το Ηράκλειο μέσα.

 

Εκτός βέβαια αν...

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο παροτι δε πιστευω οτι θα ερθει κανενα βαπορι των Μινωικων ποτε στα Χανια αλλα απο 1.11 δεν εχει παρει την ετησια δρομολογηση? Και επισης απο 1.11 ενισχυουν οι αλλοι τη συνεργασια τους..

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και η κοινοπραξία αφορά και τα Χανιά, όπως διαβάζουμε σήμερα στην Ημερησία:

 

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Attica Group επισημαίνει στην «Η» πως δεν έχει γίνει καμία συζητήση με την ΑΝΕΚ που να αφορά τη συνένωση δυνάμεων, προσθέτοντας πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι με την υφιστάμενη μορφή που έχει η συνεργασία τους. Τονίζει δε πως η επέκταση των δρομολογίων που εκτελεί η κοινοπραξία τους προς τη Βενετία, το Μπάρι και τα Χανιά θα είναι πολύ αποδοτική, καθώς εκτός από τη μείωση του κόστους θα συμβάλει στην αποτελεσματικότερη διαχείριση του στόλου. «Θα μπορούμε ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε γραμμής να δρομολογούμε τα κατάλληλα πλοία, ενώ μέσα από τις συνέργιες θα περιορίσουμε σημαντικά τα έξοδα λειτουργίας», σημειώνει χαρακτηριστικά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πριν μια δεκαετία σχεδόν , διέκοψαν τη διαδικασία συγχώνευσης που είχε ξεκινήσει η Πειραιώς (σύμπτωση), και τώρα "αγκαλιάζονται " όλο και πιο πολύ. Επόμενο βήμα?

Στην Attica πάντως επιμένουν πως δε.. βιάζονται για το επόμενο βήμα.. 

 

 

«Φρένο» στις φήμες για συγχώνευση 

Υψηλόβαθμο στέλεχος της Attica Group επισημαίνει στην «Η» πως δεν έχει γίνει καμία συζητήση με την ΑΝΕΚ που να αφορά τη συνένωση δυνάμεων, προσθέτοντας πως είναι αρκετά ικανοποιημένοι με την υφιστάμενη μορφή που έχει η συνεργασία τους.

Εδώ ολόκληρο το άρθρο που περιέχει και το απόσπασμα που παρέθεσε ο Orestis.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο πλοιο της Αττικα θεωρειτε οτι μπορει να μπει στα Χανια?Απαραιτητη προυποθεση ειναι να εχει καμια 700αρια+ κρεβατια κατι που τα μεγαλα μπλου σταρ που θα φανταζαν ιδανικα δεν εχουν.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι εγινε η ανακοινωση αυτη χωρις να βιαζονται ιδιαιτερα οπως λεει πιο πανω ο "Blue Star Delos" για να προλαβουν τις οποιες δηλωσεις κανει την Παρασκευη ο mr.G και τιποτα παραπανω για την ωρα...

 

Για να αλλαξει κατι στα Χανια, ειτε με BS1/2 ειτε με SFXI/SFXII δε νομιζω, εκτος και βαλουν Σοφοκλη/Λευκα υπο σηνιαλα κοινοπραξιας...


Επισης αλλη μια παραμετρος της ανακοινωσης ειναι μια πορτα εξοδου που δειχνουν σε καποιους...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω η Attica να έχει πλοίο με 700+ κλίνες

 

Γιατί να είναι απαραίτητο στο joint service να έχουν 1/1 πλοία? Σίγουρα ακόμη και αν δεν έγινε η κίνηση για να προλάβουν τον Ιταλό -όπως λέει ο minoan- το τι θα κάνει ο ανταγωνισμός θα παίξει ρόλο στις αποφάσεις τους. Ακόμη τα σενάρια για το joint service είναι δύσκολο να προβλεφθούν από κάποιον που δεν έχει "εσωτερική" ενημέρωση γιατί την δεδομένη χρονική στιγμή -γιά όσους δεν γνωρίζουμε- υπάρχουν αρκετές αβεβαιότητες π.χ.

1- Υποθέτουμε ότι το Audacia φεύγει. Το Forza? (κάπου διάβασα ότι η GH πούλησε και τα 5 αλλά δεν ξέρω πως ερμηνεύεται αυτό αφού τα αδέλφια ήταν νομίζω 7 συμπεριλαμβανομένων ωστόσο των 2 FAST. Ακόμη βέβαια και να έχει πωληθεί το Forza αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα αποχωρήσει)

2- BS1/2 μένει (μένουν)?

3- Η BS σκοπεύει να κρατήσει όλες τις (καλοκαιρινές) γραμμές της ή π.χ. θα κόψει την Ραφήνα? Να τις κρατήσει όλες με -1 δύσκολο με -2 μάλλον αδύνατο.

4- Αν οι Μινωικές ξεκινησουν τελικά Χανιά θεωρούν πως Ελυρος/Λ.Ο. (ασχέτως σινιάλων) μπορούν να σταθούν καλά?

κ.α.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν πολλοι συνδυασμοι που μπορουν να γινουν, ειτε πουληθουν καποια πλοια των δυο εταιρειων, ειτε οχι.

η λογικη λεει οτι, αφου ξεκαθαρισει το τοπιο θα δηλωθουν καποια επιπλεον πλοια στην κοινοπραξια και θα υπαρχουν καποια ποσοστα των δυο μερων συνολικα με βαση τις χωρητικοτητες και θα μοιραζονται καυσιμα και λαδια (οπως γινεται και σε αλλες περιπτωσεις).

 

το πιο θα παει που επεται.

 

 

ΥΓ: απο την αρχη ειναι ξεκαθαρο οτι μπαινουν και τα χανια στη μοιρασια. δεν βλεπω λογο να αμφισβητειται αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...