Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γενικά (εν τη αγνοία μου βεβαίως -γιατί δεν έχω ακριβή εικόνα της κινήσεως των γραμμών) φανταζόμουν κάτι πιο εντυπωσιακό στην αναδιάρθρωση των γραμμών της Αδριατικής....

Ακόμη η αναβάθμιση των Χανίων με το "Champion" για να καταλήξει η κοινοπραξία στο Κρήτη ΙΙ ???

Προσωπικά -παρότι δεν γνωρίζω την τωρινή κατάστασή τους- θα θεωρούσα τα νεώτερα Λ.Ο/Σ.Β. και Οριζοντα καλύτερα και -ενδεχομένως- πιό αξιόπιστα πλοία (αν και το πάλαι ποτέ οι χώροι και οι καμπίνες του Κρήτη μου είχαν φανεί απείρως καλύτεροι από του Ορίζοντα).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γιατι ο Οριζοντας ειναι ακομα πιο μικρος απο το Κρητη.Δεν μπορει να σταθει στη high season μονος και θελω πολυ να δω πως θα τo καταφερει και το Κρητη αυτο σε μερες αιχμης..

 

Δε θα εκπλαγώ αν στο peak του καλοκαιριού δω και το έτερο ΚΡΗΤΗ να μπει στη γραμμή σαν τρίτο βαπόρι για 6-7 εβδομάδες...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Και πώς να μην αντιμετωπίσει εμπορικό πρόβλημα η κοινοπραξία, αφού εκτός της τραγωδίας του Νόρμαν τα ΑΝΕΚόπλοια είναι και λιγότερο συνεπή απ' τα κόκκινα όπως έχω παρατηρήσει επί μονίμου βάσεως.. Κατά τα άλλα, δε θα επέλθει σοβαρή επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας..

  

Απορία ψάλτου

(!)

Τελικα που ειναι η κοινοπραξια;

Στα δρομολογια μονο; ( και κατ επεκταση στην διευρυνση; )

Στις πληρωμες;

Σε ολα;

Πουθενα;

Ή στα καλα ολοι μαζι και στα κακα χωρια;

Γιατι μπορει η ΑΝΕΚ να μπηκε στο στοχαστρο με το βαψιμο του Norman Atlantic και με τις ανακοινωσεις της (αναξιες σχολιασμου) αλλα εφοσον ηταν δρομολογιο της κοινοπραξιας που ειναι ο εταιρος της κοινοπραξιας;

Link to comment
Share on other sites

Ε τώρα συγνώμη βρε minoan αλλά κι εσύ να ήσουν στην κοινοπραξία, σε ένα τόσο δυσάρεστο γεγονός θα έβγαινες να πεις ότι "ξέρετε κάτι, μη βαράτε μόνο την ΑΝΕΚ, βαρέστε κι εμένα". ;)

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα το συμβαν αυτο εφερε ανακατοσουρα στην συνεργασια!!!κ μονο η δυσφιμηση πλοιων σου,σου φτανει κ περισευει!παντως την βλεπω λογικη την κινηση να μεινει το  12 στην ιταλια αφου εχει πιο δυνατο brandname στην γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Και πώς να μην αντιμετωπίσει εμπορικό πρόβλημα η κοινοπραξία, αφού εκτός της τραγωδίας του Νόρμαν τα ΑΝΕΚόπλοια είναι και λιγότερο συνεπή απ' τα κόκκινα όπως έχω παρατηρήσει επί μονίμου βάσεως.. Κατά τα άλλα, δε θα επέλθει σοβαρή επίπτωση στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας..

Η ΑΝΕΚ εκτιμά ότι δεν θα επέλθει σοβαρή επίπτωση -ετσι δεν εδήλωσαν?. Αν φοβόντουσαν τις επιπτώσεις θα τα έβαφαν όλα κόκκινα. Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

αναρωτιεμαι πλεον αν σε (ξαφνικο θανατο) χαμο της ΑΝΕΚ απο τα ακτοπλοοικα δρωμενα με την ΑΤΤΙΚΑ να ειναι σε ολες τις γραμμες κ ελλαδας κ ιταλιας με δρομολογημενα πλοια της μηπως τελικα η κοινοπραξια ποιον ωφελησε περισσοτερο κ αν απλα περιμενει της εξεληξεις!!!οι σκεψεις ηρθαν κ με την αλλαγη του blue galaxy αλλα κ με ιδιοκτησιακο καθεστως του

Link to comment
Share on other sites

η κοινοπραξία προφανώς εξυπηρετεί όλους τους εμπλεκομένους. Όσο για την περίπτωση "ξαφνικού θανάτου" στην οποία σαφώς η Αττικα θα καρπωθεί την παρουσία της σε επιπλέον γραμμές (στα Χανιά πρωτίστως γιατι οι άλλες μάλλον δεν ήταν τόσο "αποδοτικές" αν και με την βουτιά του πετρελαίου τα δεδομένα μάλλον έχουν αλλάξει) τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για να διατηρηθούν οι γραμμές δεν επαρκεί ο στόλος της Άττικα. Τα δε πλοία της ΑΝΕΚ δεν θα περάσουν "αυτόματα" στον έλεγχο της Αττικα. Νομίζω ότι είναι ένα ενδεχόμενο που πρέπει να αποκλειστεί. Πιθανόν όμως να γίνουν κινήσεις όπως του Blue Galaxy.

Edited by pathfinder
Link to comment
Share on other sites

Ξαναθυμιζω οτι η περιπτωση Ορη/Σοφο ειναι πολυ ιδιαιτερη γιατι τα πλοια αυτα δεν ανηκουν εδω και μηνες πλεον στην Ανεκ.

 

Επισης τα πλοια δεν τα αγορασε η Αττικα.Οποτε οσοι πανηγυριζουν οτι''τα πλοια τα πηρε η blue star''ας το ξανασκεφτουν.

 

Ουτε η Αττικα ειναι σε καμια τρομερα πλεονεκτικη θεση.Το γεγονος οτι περυσι κατεγραψε καλυτερα αποτελεσματα δεν σημαινει οτι ειναι μια υγιης επιχειρηση(θυμηθειτε τι δανεια κουβαλαει και τα οσα ακουγονται για τις προσπαθειες της Πειραιως να ξεφορτωθει απο τα χαρτοφυλακια της τα φεσια της MIG)

 

Οσο για τις γραμμες αυτη τη στιγμη με δεδομενο το Galaxy στα Χανια ειναι 50-50 και στην Αδριατικη και στην Κρητη.Δεν βλεπω κανεις να καπελωνει κανεναν.

 

Κατα την ταπεινη μου αποψη οσο επισφαλες ειναι το μελλον της μιας αλλο τοσο ειναι και της αλλης απο τη στιγμη ειδικα που δεν υπαρχει καποιος αξιοπιστος στρατηγικος επενδυτης/εφοπλιστης με σοβαρες προθεσεις απο πισω,αλλα μια τραπεζα που θα τις πουλησει μπιρ παρα στον πρωτο Αμερικανο που θα της χτυπησει την πορτα.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Καλά τα λες αλλά είναι προφανές ότι το deal με Ορη/Σοφο έγινε για να διευκολυνθεί (και εξωραιστεί η εικόνα της) ΑΝΕΚ και να μην προστεθούν προβλήματα στους πιστωτές της. (Ειχαμε δει θυμίζω ένα σωρό "μαγειρέματα" με την ΝΕΛ -εικάζω χάριν των δανειστών της κυρίως). Η ουσία βέβαια παραμένει ότι ειναι ΑΝΕΚόπλοια.

Από την στιγμή που σχεδόν όλα τα πλοία της ακτοπλοίας έχουν τα βάρη που έχουν, το "ιδιοκτησιακό" καθεστώς τους είναι περισσότερο η λιγότερο αμφισβητήσιμο.

Από την στιγμή που το πλοίο θα το διαχειρίζεται και θα το εκμεταλλεύεται η Blue Star εκείνη το πήρε (έστω και αν δεν της ανήκει). Περισσότερο ανήκουν στην ΝΕΛ μερικά από τα πλοία της?

Παρότι και η ΑΤΤΙΚΑ έχει δυσκολίες η απόσταση με ΑΝΕΚ είναι μεγάλη (για να μιλήσουμε με "μοντέρνους" όρους  :P έχει τουλάχιστον "πρωτογενές πλεόνασμα", έκλεισε τρύπες από το Ιθακη, και αναδιάρθρωσε το χρέος με το ομολογιακό).

Η ΑΝΕΚ ήταν σε τόσο δύσκολη θέση που ούτε να "ξεσκαρτάρει" την σαβούρα ώστε να ανακτήσει τουλάχιστον ρευστότητα δεν μπορούσε (εικάζω ελέω δανειστών).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οχι οτι δεν ήταν κάτι που ξέραμε , αλλα συνασθενής Ηρακλειώτης στο blog του ανέβασε την παρακάτω φωτογραφία

 

dscn5842.jpg?w=672&h=372&crop=1

 

Sofo και Blue Horizon μαζι στο Ηρακλειο.

 

ευτυχώς που καταλάβανε οτι τα Κρήτη δεν τραβάνε πια

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το v.v μετά το Heraklion - Piraeus να φανταστώ σημαίνει vice versa (the other way around)? Δεν μπορούσαν να γράψουν ακόμη μια φορά Heraklion? :blink:

Link to comment
Share on other sites

_DSC30918.jpg

Yes it is true. Σε σημερινή μου επίσκεψη στο λιμάνι το διαπίστωσα και γω αν και μετά είδα  ότι δεν ήμουν ο πρώτος :P Πάντως το ανεκόπλοιο στο μπανερακι δεν φέρει όνομα όσο και αν το κοίταξα άσχετο που δια της ατόπου μόνο ο Σοφοκλής μπορεί να είναι 

Link to comment
Share on other sites

Εγω παρατηρω οτι και στο Ηρακλειο και στον Πειραια δεν πλασαρεται πια η κοινοπραξια ως anek superfast(με superfast kriti i και superfast horizon οπως μεχρι χθες :P ) αλλα-και επισημα-ως anek blue star.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σημερα διαπιστωσα οτι το συγκεκριμενο''site''(που λεει ο λογος)δεν υφισταται πλεον αλλα στη θεση του βγαινει κατευθειαν η σελιδα του booking του site της ΑΝΕΚ.

Δεν ξερω αν εχει καποια συναρτηση αυτο το γεγονος με την προηγουμενη παρατηρηση μου. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...
 

τι σχέση έχει η Κ/Ξ και η Μπλου? Ακόμα και εντος αυτής (Βλ. Αδριατικη,Χανιά,Ηράκλειο) τα έσοδα πάνε στην πλοιοκτήτρια για κάθε πλοίο.

 

 

Δεν νομίζω πως οι κοινοπραξίες λειτουργούν έτσι, συνήθως συμφωνούνται ποσοστά συμμετοχής του κάθε πλοίου/εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

Ιδανικά πάντα έχεις δίκιο.... Εδώ όμως έχουμε μια ευρεία κοινοπραξία που αλλάζουν οι συνθέσεις της κάθε δρομολογιακή περίοδο. Περαν αυτού τείνει να είναι πιο πολύ συνεργασία πλέον. Δεν έχω ταξιδέψει πρόσφατα μαζί τους ώστε να δω και το εισητήριο και αν εχει αλλάξει κάτι αλλά και μόνο ότι απο το Μάιο διαφημίζονται ξεχωριστά και αυτοτελώς όπως αναφέρεται και παραπάνω δίνει σημάδια ότι ο γάμος έχει σχολάσει και μιλάμε για αναγκαστική συγκατοίκηση...

Link to comment
Share on other sites

Τα εισιτηρια στις γραμμες της κοινοπραξιας γραφουν ευκρινως πανω ANEK SUPERFAST τα εισιτηρια του Βενιζελος που εδειξαν οι εφημεριδες γραφουν εξισου ευκρινως ΑΝΕΚ Α.Ε.Συνεπως δε νομιζω οτι εμπλεκεται η μπλου σταρ με οποιοδηποτε τροπο στην εν λογω''επιχειρηση''μεταφορας των μεταναστων.Αλλωστε κοινοπραξια σε συγκεκριμενες γραμμες εκαναν οι ανθρωποι και οχι εξαγορα της Ανεκ και των πλοιων της.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εχουν ηδη καταχωρηθεί στο σύστημα κρατήσεων τα δρομολόγια της κοινοπραξίας για τo 2016 στις γραμμες της Ιταλίας. Η έκπληξη έρχεται με την δρομολόγηση του Κύδων στη γραμμή της Βενετίας σε αντικατάσταση του Forza.

Κρήτη Ι/II στις γραμμές της Κρήτης με αλλα λόγια .. Μέσα στο κατακαλόκαιρο ... Με τις υγειες σας..

Ελπίζω να ναυλώσουν κανένα παλι

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...