Jump to content
Shipfriends
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ.

Lifelines ή άγονες

Recommended Posts

Αν συμβεί κατι τέτοιο θα ειναι λιγο οξύμωρο γιατι οι εμπορικές σχέσεις (όχι οι διοικητικές ) της καρπαθου και της Κάσου ειναι περισσοτερο ανεπτυγμένες με την Κρήτη παρά με την Ρόδο . 

Η σύνδεση άλλωστε των δυο νησιών με την Ρόδο και με την Κρήτη βαστάει δεκαετίες . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Γι' αυτό το λογό νομίζω πως περιλαμβάνεται και η Σητεία στο εν λόγω δρομολόγιο.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καταρχάς ξέρουμε γιατί απορρίφθηκε η αίτηση του Πρέβελη; Από και πέρα φέτος το καλοκαίρι το δρομολόγια ήταν στην Κρήτη 2, Τετάρτη και Σάββατο ή Κυριακή. Όσον αφορά τα νησιά, οι περισσότεροι από Κάσο έρχονται συχνά Σητεία για υπηρεσίες και νοσοκομείο. Η σύνδεση χρειάζεται και δε νομίζω ότι κάλυψη από κάποιο μπλε θα είναι αρκετή. Θεωρώ πιθανό να έρθει το πρώην Ιεράπετρα πάντως, δεν ξέρω αν το έχουν τάξει αλλού από τη Seajets, είναι πάντως το καταληλότερο, μιας και ανάσταση του Κορνάρου είναι απίθανη. Δεν ξέρω τι άλλα πλοία είναι διαθέσιμα, ελπίζω να μη δούμε καμιά Μυρτιώτισσα εν έτει 2020.

Επίσης είδα είναι για 4 μήνες. Τους υπόλοιπους τι θα κάνουν τα νησιά αυτά; 

Edit:6 μηνες

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, samothrax said:

Δεξαμενισμός του Κοραή ή μήπως δεξαμενισμός του Σολωμού και αντικατάσταση του από το Κοραής, το οποίο αντίστοιχα θα αντικατασταθεί από το Πρωτεύς; Αυτό φημολογείται εδώ πάνω.

Επίσης υπάρχει και ο φόβος μερικών, που ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ, μήπως έρχεται δοκιμαστικά το Πρωτεύς και αν όλα πάνε καλά, να μείνει...(!!!)

Δεν νομίζω ότι μπορεί να μείνει ο Πρωτέας στην γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη γιατί εάν αλλάξει το πλοίο αυτόματα χάνεται η επιδότηση!!!!! (Ακόμα και στην ακινησία ή επισκευή για μερικές μέρες πάλι διακόπτεται η επιδότηση ώσπου γυρίσει το Αδαμάντιος Κοραής!!!

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί χάνεται η επιδότηση, μπορεί κάλλιστα να ζητήσει αντικατάσταση του Κοραης απο το Πρωτέας. 

Και εγώ αυτό που έχω ακούσει ειναι ότι το Σολωμός θα βγει για επισκευή  και θα αντικατασταθεί απο το Κοραης.

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η επιδότησηθα χανόταν μόνο αν δεν εκτελούντο τα δρομολόγια. Εννοείται οτι θα εισπράττει την επιδότηση η Ζαντε, άσχετα που πολυ πιθανον το σημαντικοτερο μερος της να πηγαινει στην επι της ουσιας ναυλωση του Πρωτέα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελαφρώς off-topic αλλά για να βλέπουμε τι γίνεται και αλλού, καμιά Ισπανική εταιρεία δεν υπέβαλλε προσφορά για τις εποδοτούμενες γραμμές από την Malaga και την Almeria για τον Ισπανικό θύλακα της Melilla στη Βόρειο Αφρική. Δεν ξέρω τι προβλέπει εκεί η νομοθεσία αλλά φαντάζομαι όποιος την πάρει, θα την πάρει με πολύυυυ περισσότερα χρήματα απ' ότι προσφέρει τώρα η κυβέρνηση. Ας έρθουν εδώ τα γατάκια, που έχουμε τεχνογνωσία στο θέμα :D

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...