Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

  • Replies 922
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

Να ρωτήσω κάτι δεν είναι πιο βολικό για δρομολόγια οπως πχ για τα Ψαρά, τον Αη Στράτη, την Ανάφη κτλ το μεγάλο πλοιο να δένει απευθείας στα μεγαλύτερα νησιά και να υπάρχουν άμεσες ανταποκρίσεις με μικρότερα αλλα σύγχρονα πλοία; είναι δυνατόν το blue star 2 να δένει με μελτεμια στην Ανάφη;

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του ΣΑΣ, εάν υπάρχουν τα κονδύλια θα γίνει επιδότηση της γραμμής Αλόννησος Σκόπελος Σκιάθος Πευκί για την ανταπόκριση στης πτήσεις στο αεροδρόμιο της Σκιάθου, για επιβατηγό πλοίο χωρητικότητας 200 επιβατών.

Σε λιγο δεν θα υπαρχει προορισμος χωρις επιδοτουμενη προσεγγιση.

Ολοι μοιραζαν κρατικο χρημα (o καθενας περισσοτερο απο τον προηγουμενο), αλλα ο νεομητσοτακισμος εχει επιδοτησει τους παντες. 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, proud_ionian said:

Σε λιγο δεν θα υπαρχει προορισμος χωρις επιδοτουμενη προσεγγιση.

Εγώ λέω από τότε που βγήκαν οι επιδοτήσεις, τα καράβια ούτε έξω από τα λιμάνια δεν βγαίνουν αν δεν επιδοτηθούν...

Έτσι έμεινε η Σαμοθράκη μόνο με την βασική γραμμή της Αλεξανδρούπολης, συν το <<<<σκάνδαλο Παυλίδη>>>>

Link to comment
Share on other sites

Απο τότε που κόπηκαν οι άδειες σκοπιμότητας (για να πάρεις την τάδε γραμμή, θα πηγαινεις και εκεί και ας μπαίνεις μέσα), γίνεται της επιδότησης το κάγκελο. Βρήκαν τρόπο όλες οι κυβερνήσεις μετά το 2000, για να ταϊζουν τους εκάστοτε κολλητούς βασιλιάδες της επιδότησης (Αγούδημους, Σάος, ΝΕΛ, Μπλου και τώρα Σητζετ)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα απολυτα @SAMAINA

On 4/26/2019 at 10:04 AM, proud_ionian said:

2 δεκαετιες μετα την καταργηση των αδειων σκοπιμοτητας και ειμαστε ενα βημα απο το να τις νοσταλγησουμε

αν κατσει και σκεφτει καποιος ποσοι προορισμοι που καποτε εξυπηρετουνταν κανονικα, πλεον θελουν παχυλοτατες επιδοτησεις, ειναι να χτυπαει το κεφαλι του στον τοιχο

 

On 8/24/2022 at 6:28 PM, proud_ionian said:

Η Ελλάδα είναι μια επιδοτούμενη οικονομία στο σύνολο της. Πάντα ήταν και την τελευταία τριετία το έχουμε τερματίσει.

Στην ακτοπλοΐα νομίζω ότι δύσκολα θα βρούμε προορισμό χωρίς μια έστω επιδοτούμενη προσέγγιση. Συγκρίνετε με πριν 25 χρόνια, επί αδειών σκοπιμότητας και θα φρίξετε.

Γενικότερα στην οικονομία σε λίγο θα επιδοτούνται από τις βιομηχανίες τροφίμων μέχρι και οι λαχειοπώλες και οι καλντεριμιτζούδες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και το 1/4 του ΑΕΠ και το 40% της απασχόλησης προέρχονται, άμεσα ή έμμεσα, από τον τουρισμό…

εννοω για τρία χρόνια η προκήρυξη - διάρκεια και οχι κάθε χρόνο 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που καίει περισσότερο με τις επιδοτήσεις είναι ο εξορθολογισμός τους! Π.χ. το Θεσσαλονίκη-Σποράδες ήταν μια πεθαμένη γραμμή για χρόνια. Έδωσε επιδότηση το κράτος για να την αναστήσει. Τον πρώτο χρόνο καλά, τον δεύτερο καλύτερα, τον τρίτο φουλ και στα πάνω και στα κάτω, τον τέταρτο τα ίδια. Ε, μετά τον πέμπτο επαναξιολογείται η κατάσταση και αφαιρείται η επιδότηση ή δίνεται για τους χειμερινούς μήνες και κόβεται τα καλοκαίρια. Αυτό το πράγμα να επιδοτείται ένα πλοίο που πηγαινοέρχεται γεμάτο, είναι αστείο..θα γελάνε και οι πέτρες στο τέλος. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτά γίνονται στις κανονικές χώρες και όχι στο Γιουνανιστάν. 

Εδώ κάποιοι σε διαδικτυακό μπάνερ κοκκορεύονταν οτι στα 12νησα η δαπάνη για επιδότηση αγόνων γραμμών πήγε από τα 22 μύρρια στα 68 μέσα σε 4 χρόνια, δηλαδή τριπλασιαστηκε.

Να γινόνταν και ανάλογη αναβάθμιση υπηρεσιών, να γίνει 1000 κομμάτια. Αλλά εδώ κοιτάμε να επιδοτήσουμε μέσα στο κατακαλόκαιρο τα ταχύπλοα από την Σητεία και να κάνουμε βολτα το συμπαθές κατα τα άλλα ΠΡΕΒΕΛΗΣ από την μια γραμμή στην άλλη!

 

Και για να μην παρεξηγηθώ πάντα κάπως έτσι ήταν. Κάποτε ήταν ο Αγούδημος μετά έγινε Μανούσης, μετά ΝΕΛ και τώρα Άττικα και Ηλιόπουλος.

Link to comment
Share on other sites

Και όλα αυτά που αναλυτικά ειπώθηκαν παραπάνω έχουν σαν αποτέλεσμα ότι οι περισσότερες επιδοτούμενες γραμμές από "άγονες" έχουν γίνει κύριες γραμμές και οι κύριες γραμμές έχουν υποβαθμιστεί σε ουρές τις επιδοτούμενης συγκοινωνίας(σε θέματα αριθμού δρομολογίων, ωραρίων, τροποποιήσεων κλπ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Μην γράφουμε ότι θέλουμε!! Προς το παρόν το Σποράδες Σταρ έχει πάρει έγκριση για να αντικαταστήσει το Superrunner Jet στη γραμμή μέχρι τις 26/08/23!!

Το όλο σύστημα με εκείνα τα επιδοτούμενα δρομολόγια είναι ένα απόλυτο χάος. Μόλις κερδίσετε το συμβόλαιο όπου αναφέρεται ποιο πλοίο θα είναι, θα πρέπει να είστε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσετε το συγκεκριμένο πλοίο για όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Και να μην αλλάζετε πλοία όλη την ώρα. Ή κερδίστε ένα συμβόλαιο με ένα πλοίο που είναι ήδη δεσμευμένο σε άλλο συμβόλαιο. Δείτε την Caldera Vista.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς είναι το θέμα μου. Αφού κερδίσετε μια προσφορά για ένα επιδοτούμενο δρομολόγιο με ένα συγκεκριμένο πλοίο, δεν θα πρέπει πλέον να σας επιτρέπεται να αλλάξετε με άλλο πλοίο. Φυσικά με εξαίρεση το πλοίο που έχει μηχανικό πρόβλημα για παράδειγμα ή αν το πλοίο πουληθεί. Θα διευκόλυνε πολύ για όλους και σίγουρα για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα πορθμεία. Το μεγαλύτερο πρόβλημα για πολλούς ανθρώπους/τουρίστες που ακούω τώρα είναι ότι πρέπει να επιβεβαιώσουν τις κρατήσεις διαμονής τους, αλλά βρίσκονται στην αβεβαιότητα αν θα φτάσουν στον συγκεκριμένο προορισμό τους. Κανείς δεν μπορεί να τους εγγυηθεί ότι θα υπάρχει πλοίο τη συγκεκριμένη μέρα που πρέπει να ταξιδέψουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Αγαθονήσι είναι ένα μήνα χωρίς τακτικό δρομολόγιο από και προς  Πυθαγόρειο, με συνέπεια να μην μπορούν να μεταφερθούν οχήματα και εμπορεύματα, ούτε ψάρια και τροφές και άλλα  υλικά για τις ιχθυοκαλλιέργειες. Μόνο έκτακτα από όποιο πλοίο βρεθεί και όποτε βρεθεί. Ο δήμαρχος εκπέμπει SOS. Να υποθέσω ότι εκεί  στο ΥΕΝ δεν ήξεραν πότε θα λήξει η προηγούμενη σύμβαση (του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ). Συνεχίστε εκεί στον Πειραιά να κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου και να ζεστένετε την καρέκλα σας.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι και από όλα νησιά πχ από Κάλυμνο είναι αρκετοί φοιτητές από όλο τον νόμο της Σάμου όπου άμεσα υπάρχει το πρόβλημα της μετακίνησης με επόμενη λύση να γίνεται μέσω Πειραιά και να αυξάνεται ο συνολικος χρόνος ταξιδιού στις 24ωρες + έναντι των 6-7 ωρών που ήταν πριν , Επιπλέον όπως αναφέρει και ο @SAMAINA το αγαθονησι μετα το ατυχημα του Ν.Καλυμνος ειναι στο ελεος του θεου πλεον με πλεον εκτακτα δρομολογια οποτε αυτα πραγματοποιηθουν...Ελπιζω τις επομενες ημερες να βρεθει μια λυση με τις αγονες και να δρομολογιθει ενα πλοιο σε μονιμη βαση και να μην εχουμε συνεχεια αυτο το σταματα ξεκινα...

Link to comment
Share on other sites

Το κόλπο γνωστό εδώ και χρόνια. 

1. Καθυστερούμε την πληρωμή των μισθωμάτων σε αυτόν που δεν γουστάρουμε ή θέλουμε να τον πετάξουμε έξω από την γραμμή.

2. Αυτός δεν αντέχει να πληρώνει μισθούς, καύσιμα, λιμανιάτικα, εισφορές κλπ από την τσέπη του και μοιραία οδηγείται στην μη εκπλήρωση συμβατικών υποχρεώσεων. Αμέσως και χωρίς χρονοτριβή τον κηρύσουμε έκπτωτο.

3. Βγάζουμε προκήρυξη για νέα σύμβαση και πετάμε απέξω τον προηγούμενο (αυτόν που δεν γουστάρουμε) είτε ως αφερέγγυο, είτε βάζουμε φωτογραφικό όρο για το πλοίο του, πχ να είναι πάνω από 70 μέτρα μήκο,ς ενώ το δικό του είναι 68-69 μέτρα και τον πετάμε απέξω.

4. Σκοπίμως έρχεται 1  ή κανένας μειοδότης και βγάζουμε τον διαγωνισμό άγονο 2-3 φορές. Αυξάνουμε το μίσθωμα μέχρι να θεωρηθει συμφέρον από τον  ενδιαφερόμενο και φτου κι απ' την αρχή.

5. Βγάζουμε ανάθεση σε αυτόν που θέλουμε μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού οπότε βγάζουμε την κατακύρωση (συνήθως είναι ο ίδιος ο εκλεκτός). Μέχρι να γίνουν όλα αυτά περνάνε 3-4 μήνες και έρχεται το καλοκαίρι. Για στάχτη στα μάτια κάνουμε και δοκιμαστική προσέγγιση σε κάποιο λιμανάκι με βουλευτές, δημάρχους, παπάδες, δημοσιογράφους και τις σχετικές φωτογραφίες.

Στο μεταξύ οι νησιώτες και οι ανάγκες τους που στο φινάλε γιαυτούς (πρέπει) να γίνεται όλο το πατιρντί, να πάνε να γ.....

Το έχουν πάθει πολλοί τα τελευταία 20 χρόνια: Αγούδημος, ΜανουΣΑΟΣ, ΝΕΛ , ΑΝΕΚ (Πρέβελης) και προσφάτως η ΑΝΕΚαλύμνου

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...